|
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Seiandin
A1
Dołączył: 10 Cze 2018
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: GWE
|
Wysłany: Śro 20:01, 20 Cze 2018 Temat postu: Dl 650A 2018 r. |
|
|
Witajcie. Jestem od niedawna użytkownikiem tego modelu i chciałbym się rozeznać jak w miarę eksploatacji będzie się sprawował mój motocykl. Także stąd pytanie, przy jakim przebiegu coś wymienialiście, czy i kiedy coś Wam się zepsuło itp?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
biblo
moto-psychopata
Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 4278
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 78 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: W-wa
|
Wysłany: Śro 23:51, 20 Cze 2018 Temat postu: |
|
|
Chłopie, masz przed sobą tysiące kilometrów bezproblemowej jazdy! V-Strom, to sprawdzony szwajcarski scyzoryk i nie masz co spodziewać się jakichś awarii - to nie Tiger lub inny GS...
Zużywać się będą typowe części eksploatacyjne - olej + filtr, klocki, z czasem napęd - ale to wszystko będziesz zapewne kontrolował i wymieniał w trakcie okresowych przeglądów co kilka-kilkanaście-kilkadziesiąt tysięcy kilometrów. O resztę nie masz co się teraz martwić...
P.S. A tak w ogóle, to gratuluję zakupu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Seiandin
A1
Dołączył: 10 Cze 2018
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: GWE
|
Wysłany: Czw 0:46, 21 Cze 2018 Temat postu: |
|
|
Serio, i to tyle? Dziękuję.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Irek1970
Maniak motocyklowy
Dołączył: 29 Lip 2014
Posty: 1872
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lower Silesia
|
Wysłany: Czw 8:11, 21 Cze 2018 Temat postu: |
|
|
Chyba, że wyskoczy jakaś akcja serwisowa, czego nie życzę.
Motocykl jest od niedawna na rynku i coś może wyjść z czasem.
Naprawiają to za darmo, więc nie ma zmartwienia wielkiego.
Było tak na przykład z AL2 650, alternator jest wadliwy i wymieniali.
Ja nie wymieniłem i nic się nie stało, jak do dzisiaj.
Tfu, tfu...
W BMW akcja serwisowa jest raz w miesiącu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
biblo
moto-psychopata
Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 4278
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 78 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: W-wa
|
Wysłany: Czw 8:20, 21 Cze 2018 Temat postu: |
|
|
Irku, tylko od razu dodaj, że ta akcja była pierwszą od wielu, wielu lat...
P.S. Nieskorzystanie przez Ciebie z akcji serwisowej jest moim zdaniem co najmniej nieroztropnością... Przecież kiedyś będziesz chciał sprzedać ten motocykl, no i potencjalny nabywca może o to zapytać... Więc skoro dają, to lepiej brać
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez biblo dnia Czw 8:24, 21 Cze 2018, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Irek1970
Maniak motocyklowy
Dołączył: 29 Lip 2014
Posty: 1872
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lower Silesia
|
Wysłany: Czw 9:01, 21 Cze 2018 Temat postu: |
|
|
Do tego, jak pisałem, usterka musiała być nie u wszystkich.
Ja nie wymieniałem i kolega z tego co wiem tez nie i nic się nie stało z alternatorem.
Może kilka przypadków zdecydowało o wymianie u wszystkich z danego wypustu.
To tylko dobrze świadczy o firmie.
BMW tez porządna firma, bo co miesiąc coś poprawiają i wymieniają
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mkor
A1
Dołączył: 16 Paź 2013
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Czw 9:27, 21 Cze 2018 Temat postu: |
|
|
co jakieś 18 tys km = opony
24-26 tys km = napęd
około 34 tyś = klocki z tyłu
Poza tym olej, filtry, świece mniej więcej co 12 tyś....
jeżdzić....
Nie oczerniajcie BMW - król jest jeden, niestety....
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mkor dnia Czw 9:28, 21 Cze 2018, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
biblo
moto-psychopata
Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 4278
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 78 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: W-wa
|
Wysłany: Czw 9:48, 21 Cze 2018 Temat postu: |
|
|
mkor napisał: | co jakieś 18 tys km = opony
24-26 tys km = napęd
około 34 tyś = klocki z tyłu
|
Te przebiegi, szczególnie klocków z tyłu, mogą się znacząco różnić. Wszystko zależy od techniki jazdy...
mkor napisał: |
Nie oczerniajcie BMW - król jest jeden, niestety.... |
A czy ktoś napisał nieprawdę...?
No i nie ma to, jak od rana nawrzucać królowi
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez biblo dnia Czw 9:48, 21 Cze 2018, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Irek1970
Maniak motocyklowy
Dołączył: 29 Lip 2014
Posty: 1872
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lower Silesia
|
Wysłany: Czw 9:53, 21 Cze 2018 Temat postu: |
|
|
Klocki z tyłu ?
Ja tylnego hamulca prawie wcale nie używam.
Tylko w sytuacjach awaryjnych.
Będą mi służyć jeszcze sporo czasu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
biblo
moto-psychopata
Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 4278
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 78 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: W-wa
|
Wysłany: Czw 11:07, 21 Cze 2018 Temat postu: |
|
|
A ja używam bardzo często. Jak sprzedawalem swojego V-Stroma z przebiegiem ok. 55 tys. km, to jeździł na trzecim komplecie klocków z tyłu.
Oprócz techniki istotne też jest, czy jeździsz sam, czy z plecakiem oraz, czy wypuszczasz się gdzieś dalej z napakowanymi kuframi.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Seiandin
A1
Dołączył: 10 Cze 2018
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: GWE
|
Wysłany: Czw 19:13, 21 Cze 2018 Temat postu: |
|
|
A przy okazji podpytam, kojarzycie jak ustawić wysokość świateł mijania? Trzebo coś rozkręcać, czy jest łatwy dostęp? Zaczynam inwestować we wszystkie kuferki i już widzę, że za wysoko świecę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Zolw_Danziger
Maniak motocyklowy
Dołączył: 03 Lut 2015
Posty: 1346
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Czw 19:41, 21 Cze 2018 Temat postu: |
|
|
biblo napisał: | A ja używam bardzo często. Jak sprzedawalem swojego V-Stroma z przebiegiem ok. 55 tys. km, to jeździł na trzecim komplecie klocków z tyłu.
Oprócz techniki istotne też jest, czy jeździsz sam, czy z plecakiem oraz, czy wypuszczasz się gdzieś dalej z napakowanymi kuframi. |
Witajcie!
Tak jak przedmówca napisał, technika jazdy z hamowaniem na obydwa koła jest bardzo istotna i pomaga w wielu nie typowych sytuacjach.
Od momentu jak się tego nauczyłem wiele lat temu, to już tak mam na kolejnym motocyklu. I nie ważne czy jadę sam czy zapakowany wraz z "plecaczkiem", w skrajnych sytuacjach nie raz wyszedłem z ulicznej opresji dzięki właśnie hamowaniu na dwa koła!
A po zatem przy jeździe w korku manewrując między samochodami często używam tylko tylnego hamulca, bardzo ułatwia jazdę i jest pomocny!
Bezpieczeństwo po pierwsze... Reszta to ciul&
Pzdr Żółwik
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jotes
DeTox nie pomoże
Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 2517
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 49 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Düsseldorf / Gdynia
|
Wysłany: Czw 20:44, 21 Cze 2018 Temat postu: |
|
|
biblo napisał: | mkor napisał: | co jakieś 18 tys km = opony
24-26 tys km = napęd
około 34 tyś = klocki z tyłu
|
Te przebiegi, szczególnie klocków z tyłu, mogą się znacząco różnić. Wszystko zależy od techniki jazdy...
: |
dokladnie tak jest.
u mie opony to 10 gora 12 tys a naped w malym V Stromie zmienialem przy prawie 50 tys ( olejarka )
Generalnie to nie mialem motocykla bardziej prostego w ekspolatacji jak V-Strom
edit. co do tylnego to wszystko zalezy od szkoly jazdy.
kiedys nauczylem sie tylnym stabilizowac motocykl i do teraz go czesto uzywam.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez jotes dnia Czw 20:51, 21 Cze 2018, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|