 |
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
DanielPZ
A
Dołączył: 29 Gru 2012
Posty: 117
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Tarnowo Podgórne
|
Wysłany: Wto 16:30, 30 Wrz 2014 Temat postu: DL 650 XT 2015 |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez DanielPZ dnia Śro 13:09, 15 Paź 2014, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mar111cin
Motonita
Dołączył: 03 Sie 2013
Posty: 856
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: FSW
|
Wysłany: Wto 16:40, 30 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Jakbym miał tą wronę do czegoś przyrównać, to kiedyś niemcy wypuścili bmw e60 , gdzie stylista też był pijany xD
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
DanielPZ
A
Dołączył: 29 Gru 2012
Posty: 117
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Tarnowo Podgórne
|
Wysłany: Wto 16:41, 30 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Mam mieszane odczucia. Mam takie wrażenie , że lepiej zdemontować wyposażenie standardowe motocykla niż je zachować.
Jak sądzicie o czym myślę? Macie podobnie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
krzysiekjx1
Motocyklista
Dołączył: 11 Lis 2012
Posty: 419
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: dolnośląskie/BLC
|
Wysłany: Wto 17:01, 30 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
a czy opony są nadal bezdętkowe przy tym systemie mocowania szprych do rafki???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
DanielPZ
A
Dołączył: 29 Gru 2012
Posty: 117
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Tarnowo Podgórne
|
Wysłany: Wto 17:06, 30 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Z tego co wyczytałem to opony są bezdętkowe. Z filmu wydaję się, że wyświetlacz nie będzie pomarańczowy ale wzorem 1000 biało-czarny.
Może jednak zmian będzie więcej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Spolski
Motocyklista
Dołączył: 17 Lis 2013
Posty: 404
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Wto 17:09, 30 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Spolski dnia Wto 17:10, 30 Wrz 2014, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
miotacztruskawek
Motonita
Dołączył: 01 Mar 2011
Posty: 1126
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Choszczno, kiedyś Łobez, Szczecin
|
Wysłany: Wto 17:21, 30 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Wygląda, jak by poza szprychowanymi kołami niewiele zmienili. Trochę szkoda, aczkolwiek już teraz jest o wiele bardziej urokliwy . Jak by jeszcze było trochę błota, choćby w sprayu maluch był by boski .
Ciekawe też, ile z tego wyposażenia jest montowane fabrycznie, a ile na potrzeby filmu... No i koleś zapomniał wyciągnąć bezpiecznik ABSu zjeżdżając z asfaltu
A co do nagrywania ptaków i wrzucania ich śpiewu do sieci to lepiej uważać. Może się okazać, że łamie się prawa autorskie
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez miotacztruskawek dnia Wto 17:24, 30 Wrz 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
krzysiekjx1
Motocyklista
Dołączył: 11 Lis 2012
Posty: 419
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: dolnośląskie/BLC
|
Wysłany: Wto 17:33, 30 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
DanielPZ napisał: | Z tego co wyczytałem to opony są bezdętkowe.... |
faktycznie bo dopiero na filmie widać jak to rozwiązali ,no to czekamy na premierę i promocje cenowe
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez krzysiekjx1 dnia Wto 17:37, 30 Wrz 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
miotacztruskawek
Motonita
Dołączył: 01 Mar 2011
Posty: 1126
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Choszczno, kiedyś Łobez, Szczecin
|
Wysłany: Wto 17:37, 30 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
krzysiekjx1 napisał: | DanielPZ napisał: | Z tego co wyczytałem to opony są bezdętkowe.... |
faktycznie bo dopiero na filmie widać jak to rozwiązali (nie wygląda to za dobrze - mocowanie w jednej lini do rafki ) w BMW to mocowanie po brzegach jest o wiele stabilniejsze,jeżeli chodzi o sztywność całej konstrukcji koła |
Praktycznie wszystkie koła są tak zaplatane... Nawet w endurakach i to tych cięższych...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marcin.BB
A
Dołączył: 10 Maj 2010
Posty: 174
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: Wto 19:22, 30 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Koła szprychowe są super
Ten dziób, zawieszenie i mały prześwit prawdopodobnie bez zmian, brak zegarów z nowego 1000 (które są fajne) - z tego jestem rozczarowany.
A film promocyjny? No cóż, pierwsze skojarzenia - motocykl dla ornitologa
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Marcin.BB dnia Wto 21:45, 30 Wrz 2014, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Topinka
Maniak motocyklowy
Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 1773
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Chorzów MotoAvToSy
|
Wysłany: Śro 10:49, 01 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Gdyby jeszcze jeździł na karmie do ptaków!
Pomysł myślę był dobry. bo części potencjalnych klientów brakowało możliwości terenowych DLa, ale te zmiany raczej ich znacząco nie poprawią. Szkoda że skupili się głównie na wątpliwej urody zmianach ornitologicznych, bo dla tych, co poruszają się głównie po czarnym to zwykła wersja i tak jest ładniejsza i pewnie lepiej jeździ. Oby ją zostawili!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Breit
A2
Dołączył: 21 Lis 2011
Posty: 91
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: Sob 0:01, 04 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Szczerze, to jak bym powiesił na choince pączki z adwokatem bo bombki to za mało.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mdxmd
A1
Dołączył: 05 Paź 2014
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lubartów
|
Wysłany: Nie 12:56, 05 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
coraz mniej rozumiem logikę made in japan... motocykl niby adv, a na wystawie prezentują go z plastikową płytą pod silnik i ze szparunkami rodem z motocykli klasycznych? ale ogólnie jest to krok w dobrym kierunku
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mdxmd dnia Nie 12:57, 05 Paź 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
SoH
Motocyklista
Dołączył: 20 Lip 2011
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa/Lublin/Świdnik
|
Wysłany: Pon 10:59, 06 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Moje osobiste zdanie. Koła szprychowane wyglądają super, ale ten dziób...... ochyda. Zupełnie nie pasuje do starej sylwetki i starych lamp. W nowym litrze wszystko zostało stylistycznie dopasowane jako całość.... a tutaj ten dziób na siłę. Masakra.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mdxmd
A1
Dołączył: 05 Paź 2014
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lubartów
|
Wysłany: Pon 21:22, 06 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
jaki by ten dziób nie był to i tak wygląda lepiej niż przestraszony kotek w poprzedniej wersji
szkoda, że japońscy producenci mają w d...e oczekiwania klientów, zobaczcie, że naprawdę wystarczy kilka kosmetycznych zmian aby motocykl był naprawdę uniwersalny tzn zwiększyć prześwit i nieco skoki zawieszeń, ale po co skoro można trochę sprzedać a za rok zrobić jedno a za dwa drugie a za trzy zwiększyć pojemność o 50cm3, za 4 zrobić płytę pod silnik na simmblockach,
ja nawet nie potrzebuję upside z przodu bo więcej z tym problemów jak pożytku w zwykłej turystycznej jeździe.
Post został pochwalony 1 raz
Ostatnio zmieniony przez mdxmd dnia Pon 21:31, 06 Paź 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Irek1970
Maniak motocyklowy
Dołączył: 29 Lip 2014
Posty: 1872
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lower Silesia
|
Wysłany: Wto 14:32, 07 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Ten dziób z przodu, jak dla mnie do dupy nie podobny.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MaG
Administrator
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4256
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 28 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gocław, W-wa
|
Wysłany: Wto 16:17, 07 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
...no raczej dziób do dupy rzadko jest podony na szczęście... 
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tdm
Motonita
Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Wto 19:40, 07 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
mnie tam dziób nie wadzi, ale specyfikacja techniczna zdradza, że to jest nadal ten sam model, tyle że z nowymi kołami i błotnikiem. Z uwagi na brak zmian konstrukcyjnych jego właściwości użytkowe będą w 99.9% identyczne jak dotychczasowego modelu. Możliwe, że ta konstrukcja po prostu nie pozwala wprowadzić projektantom żadnych większych zmian, dlatego eksploatują do oporu cały czas ten sam sprawdzony model.
Za szprychowe koła przyjdzie dopłacić nabywcom do ceny podstawowego modelu ponad tysiąc zł. Być może cały ten pomysł z XT to taki trick Suzuki, żeby znów podnieść ceny (które zdążyły już spaść do 32tys. za nówkę) do katalogowych 37 tys. i utrzymywać je przez następne 2 lata na tym poziomie, no bo przecież ów XT to "nowy" model jest.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez tdm dnia Wto 19:40, 07 Paź 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
DARKOM
Motonita
Dołączył: 06 Cze 2011
Posty: 571
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: IŁAWA
|
Wysłany: Wto 20:43, 07 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
jedak cos tam zmienili, Zmiany nie sprowadzają się jedynie do kwestii stylistycznych. Znany i lubiany dwucylindrowiec ma teraz zmodyfikowane ustawienia układu rozrządu, poprawki wprowadzono do elektroniki sterującej jednostką napędową, w tym także do układu wtryskowego [link widoczny dla zalogowanych]
w tytule tematu tez chyba błąd bo nie XA lecz XT powinno byc
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez DARKOM dnia Wto 20:47, 07 Paź 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Manson
Motocyklista
Dołączył: 24 Sty 2010
Posty: 349
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wodzisław Śląski
|
Wysłany: Wto 20:51, 07 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Wygląd to rzecz gustu,jednym się podoba drugim nie.Wydaje mi się że ważniejszą cecha tego modelu ma być albo miała być większa poręczność w terenie,mam wrażenie że Japońce coś zaczęli lecz nie skończyli i tak jak tdm uważam że naszymi DLami wjedziemy wszędzie tam gdzie wjedzie wersja XT,tak samo darli płytami jak w XT bo większy prześwit i koło 21 by mu się przydało.Konstrukcyjnie to ten sam motocykl co jego poprzednik.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
nita
Motocyklista
Dołączył: 17 Sie 2011
Posty: 373
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: Śro 14:34, 08 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
No i mogli by wydłużyć okresy między przeglądami , bo 6000 km to porażka .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Topinka
Maniak motocyklowy
Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 1773
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Chorzów MotoAvToSy
|
Wysłany: Czw 11:05, 09 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
nita napisał: | No i mogli by wydłużyć okresy między przeglądami , bo 6000 km to porażka . |
Czasem lepiej zapobiegać niż leczyć
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
SoH
Motocyklista
Dołączył: 20 Lip 2011
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa/Lublin/Świdnik
|
Wysłany: Czw 13:18, 09 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Ale najlepiej zaprojektować silnik jak konkurencja, gdzie wymiany są co 10-12tys. Słabo wymieniać olej 3 razy w sezonie :/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Matt
Motonita
Dołączył: 22 Maj 2013
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/2 Skąd: Rzeszów/Jędrzejów
|
Wysłany: Czw 13:28, 09 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
nita napisał: | No i mogli by wydłużyć okresy między przeglądami , bo 6000 km to porażka . |
Niby dział warsztat dobrze rozwinięty, a wszyscy tylko jęczą, że łolej co 6kkm trzeba wymienić... Raptem 10 minut roboty. Bo wszystko co bardziej czasochłonne robi się, albo co 12 albo 24kkm
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Matt dnia Czw 13:29, 09 Paź 2014, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Hermes
Motonita
Dołączył: 02 Lut 2014
Posty: 688
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Czw 13:30, 09 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Ale troche słabo targać ze sobą w podróż bańkę łoleju i filtr
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Hermes dnia Czw 13:30, 09 Paź 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hmarek
Motonita
Dołączył: 10 Cze 2013
Posty: 735
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa - Ursynów
|
Wysłany: Czw 14:39, 09 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Hermes napisał: | Ale troche słabo targać ze sobą w podróż bańkę łoleju i filtr  |
nie demonizujmy z tą bańką... jak często większości z nas zdarzają się wyprawy +6kkm...
można wymienić przed albo po, koszt w porównaniu do kosztu wyprawy znikomy i głowa spokojna, a jeśli już zdecydowanie nie przed, to nawet w "dzikich" krajach można tak zaplanować podróż żeby kupić oliwę i wymienić w trakcie wyciągając filtr z kufra
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Matt
Motonita
Dołączył: 22 Maj 2013
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/2 Skąd: Rzeszów/Jędrzejów
|
Wysłany: Czw 14:41, 09 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Jedna para gaci mniej i łolej i filter sie zmieszczo! ;p
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Hermes
Motonita
Dołączył: 02 Lut 2014
Posty: 688
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Czw 14:47, 09 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Matt napisał: | Jedna para gaci mniej i łolej i filter sie zmieszczo! ;p |
Tyś widzioł... To musiałaby być para spodni narciarskich:D
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
nita
Motocyklista
Dołączył: 17 Sie 2011
Posty: 373
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: Czw 17:46, 09 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Matt może i 10 min jeśli tylko wymieniasz olej i robisz to sam , a jak w ASO to dajesz ok 700 zeta .
W imię czego przy dzisiejszych technologiach kiedy inne marki dają 10-15 tys ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jotes
DeTox nie pomoże
Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 2517
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 49 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Düsseldorf / Gdynia
|
Wysłany: Czw 20:12, 09 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
nita napisał: | Matt może i 10 min jeśli tylko wymieniasz olej i robisz to sam , a jak w ASO to dajesz ok 700 zeta .
W imię czego przy dzisiejszych technologiach kiedy inne marki dają 10-15 tys ? |
bez przesady, pewnie 700 to caly przeglad byl.
sam olej - zaokraglijmy 3 L po 50 zl + filtr 50 zl to 200 PLN + gora 30 min pracy. Nie moze kosztowac wiecej jak 300 PLN.
Ostatnio zmuszony w trasie za wymienienie simeringa na walku zdawczym razem z materialem zaplacilem a ASO okolo 250 zl
a zeby nie bylo samego OT to w szwajcarskiej prasie w tymze ASO wyczytylem ze ma miec z przodu 43mm USD widelec , ale na fotach nijak tego nie widac.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez jotes dnia Czw 20:13, 09 Paź 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
nita
Motocyklista
Dołączył: 17 Sie 2011
Posty: 373
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: Czw 20:20, 09 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Jotes oczywiście , że cały przegląd .Nie po to ASO aby sam olej wymienić , a kupując nowe moto i chcąc utrzymać gwarancję przegląd zrobić trzeba .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Staszek
Motonita
Dołączył: 22 Lis 2012
Posty: 1004
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Północna Polska
|
Wysłany: Nie 19:39, 12 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
U przedstawiciela Suzuki słyszałem plotkę? że od przyszłego roku bedzie dostępny pakiet "adventure" dla dużego vstroma - między innymi aluminiowe kufry, szprychowane koła. Pewnie zyska na "rasowości" wyglądu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dober
DeTox nie pomoże
Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 3043
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Pobiedziska/Poznań
|
Wysłany: Nie 19:54, 12 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
W malym DLu spokojnie mozna przedluzyc wymiane oleju do 7-8kkm (przy dobrym oleju)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
DanielPZ
A
Dołączył: 29 Gru 2012
Posty: 117
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Tarnowo Podgórne
|
Wysłany: Śro 13:08, 15 Paź 2014 Temat postu: Re: DL 650 XT 2015 |
|
|
DanielPZ napisał: | [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marcin.BB
A
Dołączył: 10 Maj 2010
Posty: 174
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: Śro 13:41, 15 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Matt napisał: | nita napisał: | No i mogli by wydłużyć okresy między przeglądami , bo 6000 km to porażka . |
Niby dział warsztat dobrze rozwinięty, a wszyscy tylko jęczą, że łolej co 6kkm trzeba wymienić... Raptem 10 minut roboty. Bo wszystko co bardziej czasochłonne robi się, albo co 12 albo 24kkm  |
W 10 minut wymienisz olej wraz z filtrem, z rozgrzaniem silnika, demontażem osłony silnika i ponownym jej montażem? No to niezły kozak z Ciebie, bo mi to więcej czasu zajmuje
Ale tak naprawdę nie chodzi o to 10 czy więcej minut. Chodzi o kłopot przy dłuższych wyprawach. Większość konkurencji ma dłuższe interwały a wymiana co 6 tys. km podyktowana jest moim zdaniem tylko i wyłącznie chęcią większego zarobku dla serwisu. Najdziwniejsze jest to, że Suzuki olej każe wymieniać co 6 tys. km a filtr oleju co 18 tys. km.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Irek1970
Maniak motocyklowy
Dołączył: 29 Lip 2014
Posty: 1872
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lower Silesia
|
Wysłany: Śro 13:58, 15 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Nie rozumiem tego zamieszania.
6 czy 8 a nawet 10k , co to za różnica.
Ważne aby co jakiś czas wymienić i to wszystko.
W trasie jak wypadnie wymiana, to srać po gaciach, bo w środku stepu nam 18k wyskoczy ?
Jak napiszą w instrukcji, że wymiana co 500 km , to będziecie wymieniać co 500 ?
Świece co 12k mimo tego, że Denso gwarantuje poprawną pracę na 100 k ?
Sam chciałem ostatnio wymieniać te świece i zostałem oświecony, że to bez sensu.
Bez przesady imho.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
nita
Motocyklista
Dołączył: 17 Sie 2011
Posty: 373
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: Śro 14:14, 15 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Irek1970 napisał: | Nie rozumiem tego zamieszania.
6 czy 8 a nawet 10k , co to za różnica.
Ważne aby co jakiś czas wymienić i to wszystko.
W trasie jak wypadnie wymiana, to srać po gaciach, bo w środku stepu nam 18k wyskoczy ?
Jak napiszą w instrukcji, że wymiana co 500 km , to będziecie wymieniać co 500 ?
Świece co 12k mimo tego, że Denso gwarantuje poprawną pracę na 100 k ?
Sam chciałem ostatnio wymieniać te świece i zostałem oświecony, że to bez sensu.
Bez przesady imho. |
Tu nie chodzi o kilkuletni motocykl , tylko o nówke z salonu . Nie zrobisz przeglądu tracisz gwarancję , assistans jaki dają itp.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Irek1970
Maniak motocyklowy
Dołączył: 29 Lip 2014
Posty: 1872
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lower Silesia
|
Wysłany: Śro 14:22, 15 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
A, to inna bajka w takim razie. Nie doczytałem.
Czyli ewidentne zdzieranie kasy z klienta.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MarcinM
Motocyklista
Dołączył: 26 Maj 2014
Posty: 219
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Śro 15:15, 15 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Bez sensu ten dziób wygląda. Dołożyli kawałek plastiku tylko po to żeby zepsuć design.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
DARKOM
Motonita
Dołączył: 06 Cze 2011
Posty: 571
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: IŁAWA
|
Wysłany: Śro 18:34, 15 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
a mi tam ten dzióbek sie podoba ,poprawili by tylko jeszcze przednie lampy i było by bajka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ArtB
A2
Dołączył: 01 Lis 2013
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Czw 13:19, 16 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Gdyby dodali te 10km i zmienili na bardziej czytelne te zegary, to byłby hicior tylko wtedy pewno na literka nie byłoby chętnych
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dober
DeTox nie pomoże
Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 3043
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Pobiedziska/Poznań
|
Wysłany: Czw 13:30, 16 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Irek1970 napisał: | Żeby upodobnić się do GS ? |
Historycznie rzecz biorac do do starego Suzuki DR z lat 80-tych.
To BMW skopiowalo dziobek,a nie Suzuki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Remigiusz
Motocyklista
Dołączył: 16 Lut 2012
Posty: 461
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Chester
|
Wysłany: Pią 10:05, 07 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
Super,bardzo podobny do mojego,tylko nie ma konkretnego wydechu i w takim stanie bardzo mi sie podoba i bym go takiego właśnie kupił a nie samemu zrobiłem jego takiego,koła BOMBA!!!! Pytanie tylko jaki koszt teraz takich felg bo jakiś czas temu koszt był około 1000£ jednego koła ...moim zdaniem powinni konkretnie zejść z ceny.. Ktoś może zna cenę ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Staszek
Motonita
Dołączył: 22 Lis 2012
Posty: 1004
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Północna Polska
|
Wysłany: Pią 10:47, 07 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
Ten siwy jest pierwszym nowym suzuki dl, który wizualnie bardziej podoba mi się od starego. Fajnie wygląda ze srebrnymi kuframi. Wg mnie bardzo udany lifting.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Vorenus
Maniak motocyklowy
Dołączył: 12 Lis 2014
Posty: 1310
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: okolice Wwy
|
Wysłany: Śro 1:03, 12 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
Jako, że jest to mój pierwszy wpis na tym forum witam serdecznie wszystkich miłośników DL i nie tylko.
Przechodząc do wątku głównego, mnie nowy DL bardzo się podoba i jeżeli Suzuki nie przesadzi z ceną, to najprawdopodobniej będzie to mój pierwszy motocykl (nie licząc 125)
Tak nawiasem mówiąc, dziwi mnie trochę brak obniżek na obecny model.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
biblo
moto-psychopata
Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 4278
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 78 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: W-wa
|
Wysłany: Śro 9:52, 12 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
Vorenus napisał: |
Tak nawiasem mówiąc, dziwi mnie trochę brak obniżek na obecny model. |
??? O jakich obniżkach piszesz...???
Przecież właśnie teraz jest oferta wyprzedażowa, w której mały DL kosztuje 30.900 zł... To chyba niezła cena w porównaniu z katalogową 34.900... A egzemplarze z rocznika 2013 są po 28.900 zł.
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez biblo dnia Śro 9:53, 12 Lis 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|