|
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kojot85
DeTox nie pomoże
Dołączył: 12 Maj 2013
Posty: 2710
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kuj- Pom
|
Wysłany: Pon 18:44, 01 Wrz 2014 Temat postu: DL 650 napęd na pasek zamiast łańcucha. |
|
|
Spotkał się ktoś z was z napędem DLa na pasek, zamiast łańcucha?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kojot85 dnia Pon 18:50, 01 Wrz 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KANGUR
Motonita
Dołączył: 12 Kwi 2013
Posty: 576
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: ŁÓDŹ
|
Wysłany: Pon 19:21, 01 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
O bulwa !
Chciałbym takie coś ,ale kiedyś jak miałem VZ 800 gdzie była możliwość zamontowania za zestaw wołano około 600 dolarów US więc trochę droga impreza była .
Znalazłem do DL możliwość montażu
[link widoczny dla zalogowanych]
Cena 1100 eurasów jest już zupełnie moim zdaniem poza zdrowym rozsądkiem ale ...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez KANGUR dnia Pon 19:25, 01 Wrz 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kojot85
DeTox nie pomoże
Dołączył: 12 Maj 2013
Posty: 2710
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kuj- Pom
|
Wysłany: Wto 17:42, 02 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Pomijając kwestię ceny, to jakie są plusy takiego zastosowania? Rozumiem, że przebiegi są większe na pasku, ale o ile?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Topinka
Maniak motocyklowy
Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 1773
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Chorzów MotoAvToSy
|
Wysłany: Wto 18:44, 02 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Kojot85 napisał: | Pomijając kwestię ceny, to jakie są plusy takiego zastosowania? Rozumiem, że przebiegi są większe na pasku, ale o ile? |
Ciszej pracuje I nie musisz smarować, ale reszta to już minusy dlatego większość jeździ na łańcuchu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
novy
Motonita
Dołączył: 03 Wrz 2013
Posty: 737
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Busko-Zdrój
|
Wysłany: Wto 19:47, 02 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Dl to motocykl turystyczny a awaria takiego paska gdzieś w dzikich stronach to porażka. Z łańcuchem zawsze się jakoś da radę. Paski to raczej tylko w armaturach się stosuje. Z tego co wiem na pas podczas jazdy lecą różne rzeczy (drobne kamyczki itp) i się wprasowują dlatego nie wiem czy nadaje się to do jazdy w terenie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Topinka
Maniak motocyklowy
Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 1773
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Chorzów MotoAvToSy
|
Wysłany: Śro 11:42, 03 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
novy napisał: | Dl to motocykl turystyczny a awaria takiego paska gdzieś w dzikich stronach to porażka. Z łańcuchem zawsze się jakoś da radę. Paski to raczej tylko w armaturach się stosuje. Z tego co wiem na pas podczas jazdy lecą różne rzeczy (drobne kamyczki itp) i się wprasowują dlatego nie wiem czy nadaje się to do jazdy w terenie. |
I dlatego powinieneś się domyślić, że się nie nadaje
To są właśnie te minusy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
cynek
Forumowy Poeta
Dołączył: 01 Lip 2009
Posty: 3308
Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 27 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 12:17, 03 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Topinka napisał: | novy napisał: | Dl to motocykl turystyczny a awaria takiego paska gdzieś w dzikich stronach to porażka. Z łańcuchem zawsze się jakoś da radę. Paski to raczej tylko w armaturach się stosuje. Z tego co wiem na pas podczas jazdy lecą różne rzeczy (drobne kamyczki itp) i się wprasowują dlatego nie wiem czy nadaje się to do jazdy w terenie. |
I dlatego powinieneś się domyślić, że się nie nadaje
To są właśnie te minusy |
No tak Tomek, ale ile Ty właściwie jeździsz w tym terenie? Pewnie tyle co ja, czyli jakieś 0,5% całego przebiegu motocykla.
W sumie to na wyprawy motocyklowe to może być niezły patent.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
novy
Motonita
Dołączył: 03 Wrz 2013
Posty: 737
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Busko-Zdrój
|
Wysłany: Śro 12:54, 03 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Dlatego nie napisałem tego jako minus - każdy sam sobie powinien odpowiedzieć ile w tym terenie się porusza. No i zapomniałem napisać że sam pasek też raczej do tanich nie należy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Szuja
DeTox nie pomoże
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 3463
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 46 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: miejscowosc obok ktorej lezy Warszawa
|
Wysłany: Śro 13:43, 03 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
novy napisał: | (...)Paski to raczej tylko w armaturach się stosuje.(...) |
nie zgodze sie co do wylacznosci rozwiazania tylko dla armatur
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
SoH
Motocyklista
Dołączył: 20 Lip 2011
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa/Lublin/Świdnik
|
Wysłany: Śro 14:22, 03 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Czy pasek (razem z zestawem kół) dla takiej samej mocy nie będzie przypadkiem cieższy od łańcucha?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez SoH dnia Śro 14:24, 03 Wrz 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Topinka
Maniak motocyklowy
Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 1773
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Chorzów MotoAvToSy
|
Wysłany: Czw 11:54, 04 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
cynek napisał: |
No tak Tomek, ale ile Ty właściwie jeździsz w tym terenie? Pewnie tyle co ja, czyli jakieś 0,5% całego przebiegu motocykla.
W sumie to na wyprawy motocyklowe to może być niezły patent. |
O ile jedziesz na wyprawę do cywilizacji, bo garażowe złote rączki na zadupiu potrafią wiele, ale ze zszyciem paska mogą mieć spory problem, a ten ze spodni raczej za długo też nie popracuje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KANGUR
Motonita
Dołączył: 12 Kwi 2013
Posty: 576
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: ŁÓDŹ
|
Wysłany: Czw 12:22, 04 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Panowie nie demonizujmy . Paski nie pękają nagle i bez ostrzeżenia , kamyków za mocno też nie zbierają ( jest to inny trochę skład niż pasków klinowych w samochodzie więc nie jest tak źle . Gwarantuję ,że gdybyśmy w naszych DL-ach mieli od początku paski bylibyśmy nimi zachwyceni i opisywalibyśmy setki zalet w stosunku do łańcuchów . Na pewno ogromną zaletą jest cichobieżność i bezobsługowość i stosunkowo w porównaniu z awariami wałów kardana niska cena napraw a wadą cena napraw i części zamiennych w stosunku do łańcucha który jednak jest najtańszym i koniec końców najmniej stratnym na mocy mierzonej na kole rozwiązaniem .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
vpawel
Motonita
Dołączył: 31 Maj 2006
Posty: 659
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa Pruszków
|
Wysłany: Pią 8:05, 12 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
A gdzie toto ma automatyczny napinacz ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
express
Administrator
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2698
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków (VIII), Ustroń
|
Wysłany: Pią 11:34, 12 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
vpawel napisał: | A gdzie toto ma automatyczny napinacz ? |
Pomiędzy kierownicą a siedzeniem. ;P
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
cynek
Forumowy Poeta
Dołączył: 01 Lip 2009
Posty: 3308
Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 27 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią 13:48, 12 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
express napisał: | vpawel napisał: | A gdzie toto ma automatyczny napinacz ? |
Pomiędzy kierownicą a siedzeniem. ;P |
W baku?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Irek1970
Maniak motocyklowy
Dołączył: 29 Lip 2014
Posty: 1872
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lower Silesia
|
Wysłany: Pią 16:03, 12 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Mam Victory Vegas Low z pasem.
Zaletą podstawową jest elastyczność pracy pasa.
Chodzi cichutko i jest wytrzymały..
Przy zmianie biegu czujemy jak się delikatnie poddaje.
Moim zdaniem (a mam motongi na wał, pas i łańcuch) pas wygrywa.
Niestety przegrywa na piasku i błocie.
To jest układ nie na szuter
Najgorzej spisuje się wał -jeśli chodzi o komfort jazdy.
Szarpie przy złej obsłudze sprzęgła.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Topinka
Maniak motocyklowy
Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 1773
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Chorzów MotoAvToSy
|
Wysłany: Pią 16:05, 12 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
cynek napisał: | express napisał: | vpawel napisał: | A gdzie toto ma automatyczny napinacz ? |
Pomiędzy kierownicą a siedzeniem. ;P |
W baku? |
Co ty swój napinacz do baku wkładasz ?
A co do wałów to Irek są wały i wały nowoczesne konstrukcje pracują tak, że niczego nie wyczujesz.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Topinka dnia Pią 16:09, 12 Wrz 2014, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Irek1970
Maniak motocyklowy
Dołączył: 29 Lip 2014
Posty: 1872
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lower Silesia
|
Wysłany: Pią 22:23, 12 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Nie przeczę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mario2007
A2
Dołączył: 10 Wrz 2014
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Sob 11:15, 13 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
moim zdaniem pas jako "dokładka" ma minusy . w motocyklach projektowanych z napędem pasowym nie ma zewnetrznego napinacza ponieważ to zawsze obniża trwałosc pasa /zawsze jakieś kółko chodzi po zewnetrznej stronie/ . w tym dl-u też nie ma. w moim bmw napiecie jest za pomocą osi mimośrodowej w tylnym kole - dość proste ale ... . ale własnie jest czasem problem . kupiłem mojego z nowym pasem napedowym , oddalem do serwisu bmw na regulację naciągu i wyszło parę złotych . naciąg pasa był nieprawidłowy /za mocny/ i poleciały łozyska z tyłu . a jak lecą łożyska to pas sie zsuwa na bok bo koło pasowe jest nie w linii ... . i tak mamy problem . natomiast co do komfortu pracy i trwałości przy prawidłowej regulacji nie ma zastrzeżeń . to robi spokojnie 40 tysięcy , tylko trzeba mieć serwisówkę i odpowiedni ciężarek do sprawdzania naciągu . przy "dokładce" myślę że regulacja jest bardziej upierdliwa bo to nie zostało zaprojektowane pod pas - mamy dwie strony do regulacji , łożyska kół są mniej odporne na stały naciąg bo łańcuch pracuje z innym obciążeniem .
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mario2007 dnia Sob 11:19, 13 Wrz 2014, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Irek1970
Maniak motocyklowy
Dołączył: 29 Lip 2014
Posty: 1872
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lower Silesia
|
Wysłany: Sob 11:29, 13 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Obciążenie łożysk nie jest duże.
Przynajmniej w moim moto pas jest napięty lekko.
Nie jak struna.
W tym v Stromie można regulować napięcie pasa tak jak łańcucha- kołem.
Po to ma zęby, aby nie musiał być mocno napinany.
W skuterze śnieżnym też jest pas i przenosi na gąsienicę 180 koni mocy !
To o czymś świadczy.
Faktem jest, że nie wytrzymuje dłużej niż sezon, góra dwa ....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mario2007
A2
Dołączył: 10 Wrz 2014
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Sob 12:21, 13 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
u mnie do naciągu służy odważnik dodaj 6 kilo . przy zbyt luźnym pasek szybciej sie kończy bo obciążenie zębów jest większe , przy zbyt mocnym lecą łozyska . ale nie wożę z sobą ciężarka w trasę , lepsze jest ac na motocykl ...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Irek1970
Maniak motocyklowy
Dołączył: 29 Lip 2014
Posty: 1872
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lower Silesia
|
Wysłany: Sob 13:42, 13 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Na elementy ulegające zużyciu tez jest AC ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|