|
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MichaelloEs
A
Dołączył: 07 Maj 2013
Posty: 122
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Bieruń
|
Wysłany: Pon 12:44, 29 Lip 2013 Temat postu: DL 650 czy 1000 dla osoby o wzroście około 172cm:D |
|
|
Witam, przeglądam cały czas oferty motocykli ale do końca nie wiem jaką wersję wybrać. Otóż za mniejszym przemawia m.in. spalanie, lepsze prowadzenie; znów za dużym moment(lubię mieć pod sobą stado oczekujące na ruch manętka:P).
W sumie motocykl będę miał do przejażdzek 50/50 - solo i z plecaczkiem.
Narazie dłuzsze trasy (zagranica) odpadają ale w przyszłosci kto wie - coś z tego wyjdzie:D
Siedziałem już na 650-tce i połową stopy sięgałem do ziemi (kolega ma podwyższonego sprzęta troche), siedzialem takze na litrze i tutaj (choc w klapkach:P) dostawałem też połową stopy...
Nasuwa mi się pytanie: jezeli zdecyduję się na duzego DL-a to przy zmianie siedziska z 650-tki będę mógł spokojnie prowadzić maszyne??
Tak na marginesie może ktoś z wtajemniczonych posiada 1000 i ma własnie takie siedzisko, chętnie bym przysiadł i sprawdził.
Zawsze ewentualnie mozna do tapicera, aby jeszcze troche ubił w doł nie:)??
Tak na koniec chciałem sie zapytać: czy podczas jazdy z predkoscia około 120km/h po autostradzie i jezeli jest wiatr zawiewa Wam motocyklem lekko na jeden i drugi bok????
Jechałem od kolegi własnie i tak sie działo, niewiem czy to normalne ale troche mnie odrzuciło z chęcia zakupu wtedy hehe:)
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez MichaelloEs dnia Pon 12:54, 29 Lip 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MaciejW
Motonita
Dołączył: 04 Paź 2011
Posty: 606
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: Pon 13:15, 29 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
Cześć,
Dla można obniżyc o kilka centymetrów,
Moja dziewczyna ma 172 i własnie planuje obniżyć, bo podpiera palcami, co czasem może być kłopotliwe... np. w koleinie.
Ja wziąłbym małego ze względu na spalanie, wieksza kulture pracy silnika itp. Ogólnie łatwiejszy do ogarnięcia i lepiej nadaje się do jazdy w mieście moim zdaniem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
SoH
Motocyklista
Dołączył: 20 Lip 2011
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa/Lublin/Świdnik
|
Wysłany: Wto 9:15, 30 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
Ja mam 172cm i na DL650 jest git.
Nie musisz się podpierać całymi stopami obu nóg. Dodatkowo możesz sprawić sobie buty na grubszej podeszwie. Te kilka mm zrobi ogromną różnicę.
Jeszcze dodam, że DL650 to mój pierwszy motocykl. Teraz leci mój drugi sezon, i jego wysokość już w ogóle mi nie przeszkadza.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
elux
A2
Dołączył: 22 Kwi 2013
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: KOS
|
Wysłany: Wto 10:47, 30 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
ja bym zaczął od pytania- czy to będzie Twój 1-szy sprzęt?
Jeśli tak- to 650
Jeśli nie, to śmiało bierz 1000
u mnie 1000 jest 2gim sprzętem (pierwsze było ER5)- i owszem, miałem obawy o to że moto ciężkie, duże i będzie się trudno prowadzić- ale po 2 dniu jazdy okazało się że jest zajeb#@$ie,
najlepiej przejedź się 650 i 1000 i sam zobaczysz co będzie lepsze dla Ciebie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MichaelloEs
A
Dołączył: 07 Maj 2013
Posty: 122
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Bieruń
|
Wysłany: Wto 12:13, 30 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
Bedzie to mój 3 sprzęt(po cbr-ce i gsr 600)
No własnie siedzialem i jezdziłem na 650-tce i wydaje mi sie oporna pod względem mocy... Dajesz gazu a to idzie jakby nie chciało(co dopiero we dwoje:)??). Znów siedzialem tylko na 1000 i powiem Wam, ze wydawał sie masywniejszy i ciezszy, niestety tylko w lackach i palcami dosiągalem do ziemi(troche chyba za mało, aby miec pewnosc w utrzymaniu) ALE tj. pisałem w laćkach takze w butach byłoby pewnie troche lepiej i pewniej. Znow jakby wymienił siedzisko takze byłoby mam nadziej wporzo:)
Spalanie w małym DL-u przemawia na duzy "+", choc spalanie rzedu 6,5 w duzym Vstormie nie odciaga mnie od niego a ponawiajac temat wolę miec moment, aby byc pewnym ze przy wyprzedzaniu maszyna pojdzie do przodu a nie zrobi mi wstydu podczas jazdy chocby we dwoje hehe:)
Podkreślajac motocyklem raczej w daleeekie trasy nie bedę narazie jezdził, do pracy(miasto), z kolegami po pobliskich górach no i z plecakiem jak przyjdzie ochota hehe.
Ponawiam prosbe: ktoś moze ma litra iz siedzeniem z 650-tki i pokazałby jak sie na tym siedzi:)?? Albo chociaz ktoś o podobnym wzroscie i jego opinie takze mile widziane;)
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez MichaelloEs dnia Wto 12:16, 30 Lip 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mast
Motonita
Dołączył: 22 Sie 2012
Posty: 766
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: WIELKA POLSKA :-) - Wolsztyn
|
Wysłany: Wto 16:16, 30 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
Mam 180cm i litra. kanapka tuningowana ale bez zmiany wysokości dla kierownika (zmieniłem kąt siedziska dla pasażera). Bierz litra, jak to będzie twój 3 sprzęcik to dasz spooookojnie radę. W mieście bez bocznych kufrów też można (no może bez wariacji ale się mieszczę między puszkami).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MichaelloEs
A
Dołączył: 07 Maj 2013
Posty: 122
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Bieruń
|
Wysłany: Wto 18:50, 30 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
Wiesz tej 1000-ki sie tak nie boje, rozchodzi mi sie glównie o dostęp stopami do podłoza i wszelakie sugestie jak ten motyw poprawic na plus hehehe;)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
SoH
Motocyklista
Dołączył: 20 Lip 2011
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa/Lublin/Świdnik
|
Wysłany: Czw 14:40, 01 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
MichaelloEs napisał: | (...) palcami dosiągalem do ziemi(troche chyba za mało, aby miec pewnosc w utrzymaniu) (...) |
Nie podbieraj się oboma nogami. Podpieraj się jedną, za to pewnie, na całej stopie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Borubar
A1
Dołączył: 12 Sie 2013
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pią 14:53, 23 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
niektórzy nie podpierają się wcale Potem śmiesznie się patrzy na te ich wygibasy i walki z grawitacją
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Inspektor
Maniak motocyklowy
Dołączył: 23 Paź 2012
Posty: 1589
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: okolice Krakowa
|
Wysłany: Pią 20:04, 23 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
Jak widzę ewolucja dopadła i Ciebie. Po cbr i gsr masz ochotę na zdecydowanie wygodniejszy sprzęt. Ale pamiętaj, że coś za coś. Na DLu 650 dostajesz wspaniałą poręczność, wygodę prowadzenia oraz fun z jazdy po uszy ale w porównaniu do moto które miałeś będzie słabsze. DL 650 nie jest do gonitwy lecz do turystki, spokojnego dojazdu do pracy i na weekend. Nie pokręcisz tak na obrotach jak cbr. Do dalszej turystyki natomiast jest dl 1000, gdyż do codziennego użytku jest nieco mniej poręczny ale fakt, że mocniejszy. Z obydwoma motocyklami dasz sobie spokojnie radę jeżeli chodzi o wysokość. Ja mam 170 cm i nie mam żadnych problemów jeżdżąc na DLach. Ale musisz sam zdecydować czy mistrz poręczności Dl 650 czy moc w DL 1000. A to zależy gdzie częściej będziesz jeździł. Pamiętaj zatem, że DL 650 jest przeznaczony do innej jazdy niż ta którą obecnie doświadczałeś (a wówczas mocy Ci nigdy nie braknie)
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Inspektor dnia Pią 20:15, 23 Sie 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
chmarnik
Maniak motocyklowy
Dołączył: 05 Mar 2012
Posty: 1201
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wieluń
|
Wysłany: Pią 21:32, 23 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
Wiesz, jeśli chodzi o turystykę, to są przecież motocykle które zjeżdżają cały świat, a mocy mają ciut mniej niż DL i dają radę np. Transalp. Dlatego nie demonizowałbym tematu mocy.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez chmarnik dnia Pią 21:35, 23 Sie 2013, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MichaelloEs
A
Dołączył: 07 Maj 2013
Posty: 122
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Bieruń
|
Wysłany: Sob 15:32, 24 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
Ewolucja hehe, ładnie powiedziane:) Powiem Wam, ze na początku sceptycznie patrzałem na ten rodzaj motocykla zwazajac na to, ze wczesniej lubialem "poszalec" i myslałem ze moc motocykla bedzie marna. Ale po przejechaniu zmieniam zdanie, jedyne co to jak opanuje 650-tke to moze przerzuce sie pozniej na litra ale modelu juz nie zmieniam narazie:D
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Vater
Motocyklista
Dołączył: 16 Cze 2014
Posty: 469
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lubliniec
|
Wysłany: Wto 19:14, 17 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Z uwagi na mnogość postów w temacie modeli 650 i 1000 nie zakładam nowego wątku , a pytam : czy poza różnicą w mocy i wadze obu sprzętów, istnieją znaczące różnice gabarytowe lub konstrukcyjne wpływające bezpośrednio na usytuowanie środka ciężkości oraz stabilność w prowadzeniu?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Sebberis
A1
Dołączył: 29 Cze 2014
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Trzebiatów
|
Wysłany: Nie 9:43, 29 Cze 2014 Temat postu: Mam tyle samo wzrostu |
|
|
Mam tyle samo wzrostu co autor tego wątku. Dlatego mam takie same wątpliwości.
Może się ustosunkujecie do poniższych 3 punktów i pomożecie zdecydować:
Primo, jest taka strona internetowa, gdzie się wybiera motocykl, wzrost kierowcy i długość nóg od krocza do spodu pięty i widzimy jak się siedzi na danym moto, czy ktoś ma linka do tej strony?
Po drugie, zamierzam jeździć po drodze lokalnie jak i zjechać w polną drogę i las, jednocześnie mam pasażera - żonę i być może też będę robił dłuższe wyjazdy poza sąsiedni powiat.
Po trzecie, najważniejsze, ktoś mi wspomniał, iż kupować V-Stroma po roczniku 2005, gdyż była jakaś wada konstrukcyjna i który silnik mniej awaryjny, tj. 650 czy 1000??
Proszę o sugestię)
Jest ktoś z zachodniopomorskiego z 650 bądź 1000 aby "przymierzyć" moto na żywo, gdyż jak patrzę na allegro to w zachodniopomorskim same 650...
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Sebberis dnia Nie 9:44, 29 Cze 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
spartan
A1
Dołączył: 03 Kwi 2013
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Aleksandrów
|
Wysłany: Nie 11:26, 29 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Witam.
1 - [link widoczny dla zalogowanych]
2 - Mam 173 cm. Jadąc sam staję bez problemu a we dwoje to i całą stopą .Pomijam głębokie koleiny ale ja nie jeżdżę w trudny teren poza krótkimi odcinkami szutru.
3 - Nie mam pojęcia.
A i dosiadam DL650.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mast
Motonita
Dołączył: 22 Sie 2012
Posty: 766
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: WIELKA POLSKA :-) - Wolsztyn
|
Wysłany: Pon 8:31, 30 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
spartan napisał: | Witam.
1 - [link widoczny dla zalogowanych]
2 - Mam 173 cm. Jadąc sam staję bez problemu a we dwoje to i całą stopą .Pomijam głębokie koleiny ale ja nie jeżdżę w trudny teren poza krótkimi odcinkami szutru.
3 - Nie mam pojęcia.
A i dosiadam DL650. |
1...
2...
3. - Dl-e są generalnie mało awaryjne.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Spokrob
Maniak motocyklowy
Dołączył: 14 Sty 2014
Posty: 1327
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Koszalin
|
Wysłany: Pon 22:41, 30 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Ten temat krąży na tym forum od dawna,i każdy kto tu coś napisał pewnie ma racje, mały jest taki...duży taki...
Nie obrażając nikogo, ja miałem do wyboru oba modele, oba były piękne i super wyposażone, ale wystarczyło odpalenie silników i wybór dla mnie był tylko jeden-DUŻY!
Gang silników jest nie do porównania:)
A tak swoją drogą, pomijając wszystkie za i przeciw,zadam inne pytanie-wolisz mieć MAŁEGO czy DUŻEGO ?
Pozdrawiam:)
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Spokrob dnia Wto 6:28, 01 Lip 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
letko
Maniak motocyklowy
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1545
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ustroń
|
Wysłany: Pon 23:06, 30 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Spokrob napisał: |
A tak swoją drogą, pomijając wszystkie za i przeciw,zadam inne pytanie-wolisz mieć MAŁEGO czy DUŻEGO ?
|
Chyba ważniejsze który co potrafi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|