|
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
geniusz
Motocyklista
Dołączył: 05 Wrz 2009
Posty: 473
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pon 16:30, 26 Gru 2016 Temat postu: DL 1000 z TRE |
|
|
Dziś korzystając z ładnej pogody zamontowałem moduł TRE do mojego motóra
Pogoda nie była wzorcowa ale nie padało na początku.
Pierwsze refleksje dupy nie urywa
Pewnie Power Comander daje większe możliwości ale cena.
Wada nie wyświetla się informacja o zapiętym 6 biegu, ale jak ktoś nie ma problemu z liczeniem biegów to to nie będzie przeszkadzać.
Odczucia rusza jakby lżej zaleta większej mocy
w dolnym zakresie nie czułem nadmiaru mocy w górnym podobnie lecz gdy pod koniec testu ruszałem z pod świateł to po zapięciu dwójki i podczas przyspieszania nagle zerwał mi przyczepność około 4 tyś/obr więc chyba jednak mocy przybyło
Osobiście na wiosnę planuję pojechać na Hamownię i zrobić test porównawczy raz sprawdzić ile mocy ubyło po 10 latach a dwa ile mocy dodaje TRE
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez geniusz dnia Pon 16:37, 26 Gru 2016, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sowator
A
Dołączył: 28 Sie 2016
Posty: 156
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Wto 0:43, 27 Gru 2016 Temat postu: |
|
|
Jakiś czas temu też założyłem. Według mnie jest lepsza kultura pracy silnika i jest żwawszy. Wada, to tak jak opisałeś brak wyświetlania O/D. Co do spalania, nie wiem mam pojęcia, czy się zwiększyło czy nie. Zastanawiam się czy nie wypiąć tego wynalazku i nie dać moto fachowcom, żeby napisali mapę pod to moto.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
geniusz
Motocyklista
Dołączył: 05 Wrz 2009
Posty: 473
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Wto 0:57, 27 Gru 2016 Temat postu: |
|
|
A masz takich specjalistów?
To chętnie też bym wysłał swój komputer do przeprogramowania.
Bo patrzyłem na ten bajer z wyświetlaczem biegów ale nie widzę miejsca aby go zamontować, żeby nie szpecił kokpitu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sowator
A
Dołączył: 28 Sie 2016
Posty: 156
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Wto 1:08, 27 Gru 2016 Temat postu: |
|
|
Ja chcę dać na hamownie i chip pod dany egzemplarz a nie "sztampa" do danego modelu. Jak więcej się dowiem w temacie, to dam znać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
geniusz
Motocyklista
Dołączył: 05 Wrz 2009
Posty: 473
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Śro 21:23, 26 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Dziś zdemontowałem TRE do testów i stwierdziłem powrót tzw. nerwowości przy stałych obrotach około 3500 jakby silnik dodawał i ujmował gaz bardzo szybko zakładam, że to wina zmniejszenia dawki paliwa dla potrzeb normy ekologicznej.
Kiedyś myślałem, że to wina niezsynchronizowanych przepustnic lub wina świec zapłonowych, a to wina ekologi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|