Forum VStromClub Strona Główna VStromClub
Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Dl 1000 po lekkim wypadku

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jakubdl1000
Motonita



Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 775
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Czw 22:07, 23 Paź 2008    Temat postu: Dl 1000 po lekkim wypadku

Czy ma ktos dla po szlifie, lub widział???
Zauwazyłem oglądając dwa dl1000 przez zakupem, ze miały charakterystyczne wgnioty na chłodnicy. Prawdopodobnie powstałe w wyniku zetknięcia elementów goleni w chłodnicą przy max skęconym kole podczas upadku.

Ciekawe ze jeden z dli byl przewrocony na lewą strona a drugi na prawa i kazdy z nich miał podobne slady na chłodnicy po okreslonej stronie.
Widze cos podobnego w miom DL, kotry tez byl upadku


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
vpawel
Motonita



Dołączył: 31 Maj 2006
Posty: 659
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa Pruszków

PostWysłany: Pią 9:16, 24 Paź 2008    Temat postu:

Wykonaj pomiar ramy.Ok 50 zyla i jeślijest ok , jak ci nic nie wycieka,nie sciąga ci motorka z drogi,nie ciekna ci amorki i generalnie jest ok to olej sprawę.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Brzo
Administrator



Dołączył: 31 Mar 2006
Posty: 647
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pią 9:23, 24 Paź 2008    Temat postu:

Zobacz na przednim błotniku czy jego kant nie jest zarysowany. Jesli jest masz prawdopodobieństwo, że coś było ale mogła to być zwykła parkingowa gleba. To miejsce na błotniku z lewej lub prawej strony zawsze się wyciera nawet przy czymś poważnym a najlepsze jest to, że nie zrobisz tego zarysowania o ściane np. garażu.

Brzo


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
DLuk
Administrator



Dołączył: 12 Lip 2008
Posty: 497
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Nie 23:11, 26 Paź 2008    Temat postu: Re: Dl 1000 po lekkim wypadku

jakubdl1000 napisał:
... lub widział??? ...
.. zetknięcia elementów goleni w chłodnicą ...


ja widziałem parę i jeżeli masz na myśli ślad na chłodnicy nie od dołu od błotnika tylko wzdłuż od goleni to praktyczne są tylko są tylko dwie możliwości powstania takiego śladu - przy wypadku albo zgięta goleń doszła do chłodnicy albo zerwało ogranicznik w ramie (lub w półce) i nie zgięta goleń doszła do chłodnicy - który to był przypadek też zazwyczaj można rozpoznać po kształcie śladu na chłodnicy (oczywiście przy mocnym dzwonie mogły być obydwa przypadki)

oczywiście mogło być również tak, że Twoja chłodnica dostała np. z boku i wogóle się nie nadawała i została założona taka jaką masz z innego

reasumując oprócz tego co napisal vpaweł możesz obejrzeć dolną półkę w miejscu styku z ogranicznikiem na główce ramy, ten ogranicznik na główce ramy (porównać z tym z drugiej strony), w wolnym zimowym czasie wyjąć przednie zawieszenie (czy równo wchodzi w półki), czy golenie sa proste, czy przy wciskaniu przedniego zawieszenia na zablokowanym hamulcu nie słychać, że coś tam się ociera w teleskopie, że nie ma wycieków z uszelniacza w goleniu, itp. itd. Niestety to wszystko może dać tylko trochę wiedzy co się działo wcześniej z motocyklem ale jeżeli wszystko działa ok. to nie trzeba się już tym przejmować (skoro jest już po zakupie) i cieszyć się z jazdy Smile

pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jakubdl1000
Motonita



Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 775
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Pią 16:16, 07 Lis 2008    Temat postu:

Dziękuje za porady! Mysle ze jest ok, motor został wypróbowany, i chodzi jak zegarek, szwajcarski Wink Teraz pozostaje czekac na wiosne i dłuugie wycieczki

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin