|
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marynarz
A2
Dołączył: 27 Sie 2009
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ełk
|
Wysłany: Sob 22:20, 23 Kwi 2011 Temat postu: DL 1000 łańcuch |
|
|
Czy możecie pomóc mi w wyborze łańcucha i zębatek ?
Ważna jest wysoka jakosć i trwałosć, nie chcę zaoszczędzić 100zł, a potem szybko kupowac drugi zestaw.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
konra.dzik
Administrator
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2386
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Nie 0:27, 24 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
DiD 525 VM2 złoty. jakieś 600pln z zębatkami. Larsson.pl
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
buli
A2
Dołączył: 25 Mar 2010
Posty: 75
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Myszków
|
Wysłany: Nie 11:41, 24 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
we wspomnianym larssonie masz konfigurator zestawów napędowych:
[link widoczny dla zalogowanych]
podpowiada fabryczne przełożenie - nie ma co zmieniać
jak przejdziesz do zakładki "łańcuch" będziesz mógł sobie dobrać taki jak tobie pasuje.
od razu podliczy cenę
w/g mnie wystarczy rk xsoe , ale możesz też wziąć did'a zvmx, mocniejszy, ale droższy
larsson sprzedaje zębatki jt, jakościowo porównywalne z sunstar - obie firmy są bardzo dobre
złoty nie znaczy lepszy a droższy, tylko droższy
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez buli dnia Nie 11:46, 24 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
konra.dzik
Administrator
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2386
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Nie 12:17, 24 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
RK się ciągnie jak gumka od majtek, ja osobiście nie polecam. Ale to moja opinia.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lasooch
Motonita
Dołączył: 07 Lut 2010
Posty: 941
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: Nie 15:17, 24 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Jak nie zamierzasz zmieniać motocykla w najbliższym czasie, to zainwestuj raz a dobrze. Na najmocniejszym łańcuchu super hiper turbo wzmocnionym DIDa i zębatkach sunstar robiłem po 10tys. km bez dotykania naciągu, moim zdaniem zestaw był wart swojej ceny.
Teraz mam właśnie RK i jakoś szału nie ma...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
PETER
Motocyklista
Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 243
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: PRUSZKÓW
|
Wysłany: Nie 19:51, 24 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Właściwie to nikt nic konkretnego nie napisał, jak cena rk jak cena did , ile km na rk przejechane do wymiany a ile na did jeżeli różnica 500 czy 1000km to kupiłbym tańszy jeździłem na rk i nie narzekałem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
konra.dzik
Administrator
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2386
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 0:30, 25 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
PETER napisał: | Właściwie to nikt nic konkretnego nie napisał, jak cena rk jak cena did , ile km na rk przejechane do wymiany a ile na did jeżeli różnica 500 czy 1000km to kupiłbym tańszy jeździłem na rk i nie narzekałem |
Mam DID VMZ złoty. Założyłem przy wymianie napędu olejarkę przy przebiegu 26-27 kkm. Teraz mam niecałe 44kkm i łańcuch naciągałem ze 3 razy. Niech dożyje 30-go tysiąca, to przy założeniu że robię jakieś 18kkm rocznie, napęd spokojnie wystarcza mi na dwa sezony. Jest oszczędność.
I tak Właśnie w tym roku zamiast napędu kupiłem kpl sprężyn na P i T.
RK miałem w XTZ750 bez olejarki. Standardowo smarowałem sprayem co +/- 500km zawsze motul road+. Wystarczył na 15kkm.
Więcej go nie założę.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez konra.dzik dnia Pon 0:34, 25 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
GrzesiekK
Motonita
Dołączył: 05 Gru 2009
Posty: 523
Przeczytał: 6 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Czę100chowa
|
Wysłany: Pon 8:49, 25 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
W zestawach napędowych smarowanie jest najważniejsze
Nie inwestowałem w super uszczelnienia , tylko kupiłem zwykły o-ringowy RK + motooiler - 18 tysi nakręcone i jeszcze nie naciągałem ..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
V-Told
Maniak motocyklowy
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pon 15:11, 25 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Oryginalny łańcuch to O-ring?!
[link widoczny dla zalogowanych]
Wyniki ankiety nt. żywotności łańcuchów w V-Stromach:
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja ciągle nie mogę się zdecydować czy brać VM czy ZVM... Różnica w cenie między złotym VM, a srebrnym ZVM to jakieś 30-50 zł i zastanawiam się czy jest sens brać ten mocniejszy.
Tutaj sprzedają łańcuch z oznaczeniem 118. To pomyłka, czy do dużego DL'a można sobie ot tak zamontować 118 ogniw zamiast 112? [link widoczny dla zalogowanych]
Zestawy z zębatkami Sunstar są o ok. 50-100 zł droższe niż te z JT. Z tego co wyczytałem, nie ma raczej sensu dopłacać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pietia
Motonita
Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 742
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pon 18:15, 25 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
To ja się pochwalę że mam Japoński zestaw AFAM XHR . Moto kupiłem 2 lata temu przy przebiegu 22 tys. teraz mam 43 tys i przez ten cały okres naciągałem go dopiero raz o 1 (jedną) kreskę na znaczniku. Ile zrobił poprzedni właściciel nie wiem, od początku używam automatycznego smarowania i jestem z tego zestawu mega zadowolony. Tak łańcuch jak i zębatki są w dobrej formie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jacq
Motocyklista
Dołączył: 03 Sie 2012
Posty: 345
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Otwock/Warszawa
|
Wysłany: Śro 17:56, 13 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Odgrzebię trochę temat, bo powoli przymierzam się do zakupu nowego zestawu napędowego.
Ostatnio w pisemkach motocyklowych widziałem newsa, że JT produkujące do tej pory
zębatki motocyklowe, wypusza na rynek swoje łańcuchy.
Piszą, że już powinny być w sprzedaży w Intermotors.
Tam ich nie znalazłem, za to znalazłem już jakąś aukcję:
[link widoczny dla zalogowanych]
Co o tym myślicie? Cena całkiem fajna jak za zestaw.
update:
tu o tych łańcuchach też piszą:
[link widoczny dla zalogowanych]
update2:
zamówiłem... zobaczymy jak się sprawdzi
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Jacq dnia Czw 18:25, 14 Mar 2013, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Challenger
A
Dołączył: 08 Gru 2012
Posty: 187
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Łódź Ruda/Pabianice/Uk
|
Wysłany: Sob 18:25, 16 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
czy można wierzyć komuś kto pisze ze n/w element jest do ,cytuje,"honda dl 1000...."??
Odgrzebię trochę temat, bo powoli przymierzam się do zakupu nowego zestawu napędowego.
Ostatnio w pisemkach motocyklowych widziałem newsa, że JT produkujące do tej pory
zębatki motocyklowe, wypusza na rynek swoje łańcuchy.
Piszą, że już powinny być w sprzedaży w Intermotors.
Tam ich nie znalazłem, za to znalazłem już jakąś aukcję:
[link widoczny dla zalogowanych]
Co o tym myślicie? Cena całkiem fajna jak za zestaw.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Challenger dnia Sob 18:31, 16 Mar 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jacq
Motocyklista
Dołączył: 03 Sie 2012
Posty: 345
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Otwock/Warszawa
|
Wysłany: Sob 18:32, 16 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
W tytule aukcji błędu nie ma, więc nie ma się co literówek czepiać
Najważniejsze że parametry łańcucha i zębatek się zgadzają.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maro
Motocyklista
Dołączył: 12 Lip 2010
Posty: 448
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: POLICE
|
Wysłany: Sob 18:47, 16 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
A ja zapytam czy nowy łańcuch zakładamy od razu czy czyścimy np naftą z tego tłustego smaru którym jest zabezpieczony i smarujemy smarem do łańcuchów.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maro
Motocyklista
Dołączył: 12 Lip 2010
Posty: 448
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: POLICE
|
Wysłany: Sob 1:50, 23 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Nikt nic nie doradzi?.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jacq
Motocyklista
Dołączył: 03 Sie 2012
Posty: 345
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Otwock/Warszawa
|
Wysłany: Sob 7:19, 23 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Maro... a po co go szyścić??
Przecież to co na nim jest za chwilę samo zniknie, a też jest smarem
Z chwilę to się "zużyje" i posmarujesz swoim ulubionym smarowidłem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jacq
Motocyklista
Dołączył: 03 Sie 2012
Posty: 345
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Otwock/Warszawa
|
Wysłany: Śro 8:37, 30 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Ok. Przymierzam się do kolejnej zmiany napędu.
Łańcuch JT wystarczył na 16 tysięcy, z czego jakieś 6 obciążony z pasażerką.
Nie wiem na ile dobry jest to wynik, bo nie mam porównania.
Postanowiłem jednak, że następnym łańcuchem będzie ZVMX lub RK.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
GryzliGT
Maniak motocyklowy
Dołączył: 27 Sie 2013
Posty: 2389
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Aleksandrów, obok którego leży Biłgoraj
|
Wysłany: Śro 12:49, 30 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Z tego co mi mówił mój mechanik z Larsona DID powinien wytrzymać 2 pary zębatek, sam jest czynnym motocyklistą a zakłada jednak RK, jest dobry i jest różnica w cenie, polecił mi go i nie narzekam zrobiłem ponad 5tyś i tylko raz go podciągnąłem i to może tylko 2-3 obroty imbusa! Droższe nie znaczy lepsze!
Pzdr.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jacq
Motocyklista
Dołączył: 03 Sie 2012
Posty: 345
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Otwock/Warszawa
|
Wysłany: Śro 13:14, 30 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Dziś byłem w sklepie. Różnica w cenie między wzmocnionym RK a DID ZVMX to różnica rzędu 30pln.
RK akurat nie mieli więc wybór był prosty.
Natomiast z tym, że droższe nie znaczy lepsze generalnie zgadzam się, ale...
Jak pokazał przykład łańcucha JT... zdecydowanie warto dopłacić.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
nieprosty
Motonita
Dołączył: 12 Sie 2009
Posty: 685
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Czw 12:16, 31 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Jeżdżę na RK od jakiś 60000 km i różnicy między nim a DID nie zauważyłem.
Jedyne co to RK jest trochę tańszy. To jest ta sama klasa łańcuchów.
W Polsce jakoś się utarło, że tylko DID. Oczywiście każdy podaje, że ma złoty.
Złoty kolor w DID nic nie znaczy. Srebrny DID z tym samym oznaczeniem jest tak samo wytrzymały.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jacq
Motocyklista
Dołączył: 03 Sie 2012
Posty: 345
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Otwock/Warszawa
|
Wysłany: Czw 12:32, 31 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
rozumiem ze te 60K to nie na jednym napędzie ?
A co do DID/RK i złoty/czarny to jestem tego samego zdania.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lasooch
Motonita
Dołączył: 07 Lut 2010
Posty: 941
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: Czw 14:13, 31 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
U mnie w litrze napęd zrobił 24tys... i sprzedałem motocykl, a łańcuch dalej był w bardzo dobrym stanie. Podciągałem go w tym czasie może 2-3 razy? I pisząc "podciągałem", mam na myśli powiedzmy 1/4-1/2 obrotu śruby regulacyjnej. Myślę, że u nowego właściciela bez problemu powinien wytrzymać do 40tys, może i więcej, zależy jak był smarowany, czy naciąg był prawidłowy itd.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez lasooch dnia Czw 14:13, 31 Paź 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
nieprosty
Motonita
Dołączył: 12 Sie 2009
Posty: 685
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Czw 14:58, 31 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Jacq napisał: | rozumiem ze te 60K to nie na jednym napędzie ?
A co do DID/RK i złoty/czarny to jestem tego samego zdania. |
Oczywiście nie na jednym. Trochę nie jasno napisałem.
Pierwszy był DID - najtańszy model firmowo montowany w Suzuki. Potem RK też najtańszy przewidziany przez producenta do DL650.
Średnio na napędzie robię 20000 km.
Aktualnie przez przypadek zaszalałem i mam najmocniejszego RK, po prostu sprzedawca w Hein-Gericke kupił go dla siebie i zmienił motocykl więc dostałem go w cenie tańszego.
Osobiście jestem zwolennikiem zakładania modelu, który doradza producent do danego motocykla. Najdroższy model łańcucha czasami kosztuje 2 razy tyle co tańszy a dwukrotnego przebiegu nie zrobi.
Jeżeli chodzi o przebiegi 20000 km na łańcuchu to spokojnie dałbym radę więcej, tylko jak łańcuch jest w końcówce swojego żywota i trzeba go naciągać co 1000 km to go zmieniam bo mi się nie chce z tym bawić. Inna sprawa, że wtedy jest przeważnie już nie równo wyciągnięty.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lucek79
Motocyklista
Dołączył: 02 Wrz 2014
Posty: 351
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Czw 20:43, 24 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
Trochę odgrzeję kotleta co by nie smarzyć nowego. Mam napęd niewiadomego pochodzenia, którego jeszcze nie wymieniałem i nie mam pojęcia ile ten napęd ma przejechanych km. Osobiście przejechałem na nim ponad 6000km. Poprzedni właściciel mało jeździł (jakieś 4000km. w 2 lata) i nic nie wspominał o wymianie napędu. Tak więc zakładam, że ma co najmniej 10000km. Łańcucha nie naciągałem bo ma luz około 3cm na całej długości i ładnie trzyma się zębatki. Zastanawiam się teraz kiedy go zmieniać. W tym sezonie już pewnie tego nie zrobię bo może jeszcze 1000km dołożę ale w przyszłym na wiosnę czeka mnie dłuższa wycieczka (jakieś 4000km). Czy wymieniać napęd na wiosnę?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez lucek79 dnia Czw 20:45, 24 Wrz 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Szuja
DeTox nie pomoże
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 3463
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 46 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: miejscowosc obok ktorej lezy Warszawa
|
Wysłany: Czw 21:07, 24 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
jesli masz lancuch rowno wyciagniety i masz zapas do jego naciagania oraz zeby sa prawidlowego ksztaltu (polecam manual) to raczej nie ma potrzeby wymiany.
Dla przykladu moje moto ma ok. 30 tys km i oryginalny naped, rowno wyciagniety i jeszcze 3 kreski do naciagniecia, wiec przy zrownowazonym uzywaniu moto i odpowiedniej konserwacji moze sluzyc i sluzyc.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lucek79
Motocyklista
Dołączył: 02 Wrz 2014
Posty: 351
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Czw 21:24, 24 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
Szuja napisał: | jesli masz lancuch rowno wyciagniety i masz zapas do jego naciagania oraz zeby sa prawidlowego ksztaltu (polecam manual) to raczej nie ma potrzeby wymiany.
Dla przykladu moje moto ma ok. 30 tys km i oryginalny naped, rowno wyciagniety i jeszcze 3 kreski do naciagniecia, wiec przy zrownowazonym uzywaniu moto i odpowiedniej konserwacji moze sluzyc i sluzyc. |
A Ty Księże Szujo nie masz czasem 650 ? Bo to chyba jest różnica w zużywaniu się napędu i mam pewne wątpliwości czy w tysiaku przy momencie 100Nm nie padnie napęd wcześniej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Szuja
DeTox nie pomoże
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 3463
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 46 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: miejscowosc obok ktorej lezy Warszawa
|
Wysłany: Czw 21:40, 24 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
mam meska wersje v-stroma 1k
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lucek79
Motocyklista
Dołączył: 02 Wrz 2014
Posty: 351
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Czw 22:13, 24 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
Szuja napisał: | mam meska wersje v-stroma 1k |
W takim razie proszę o pokutę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Szuja
DeTox nie pomoże
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 3463
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 46 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: miejscowosc obok ktorej lezy Warszawa
|
Wysłany: Czw 22:33, 24 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
jak pokuta to i spowiedz - uczciwie wypelnij
[link widoczny dla zalogowanych]
]:--)>
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lucek79
Motocyklista
Dołączył: 02 Wrz 2014
Posty: 351
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Czw 22:52, 24 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
Pisze, że mam żałować za grzechy a ja ich nie żałuje bo fajne były Np. pijaństwo i sex z gumką yeeaah. O przepraszam, nieumiarkowanie w jedzeniu i piciu i o zgrozo antykoncepcja.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Szuja
DeTox nie pomoże
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 3463
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 46 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: miejscowosc obok ktorej lezy Warszawa
|
Wysłany: Czw 22:59, 24 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
daj wszystko na 'tak' i zobacz co bedzie sie dzialo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lucek79
Motocyklista
Dołączył: 02 Wrz 2014
Posty: 351
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Czw 23:06, 24 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
No tak. Przelałem z góry 600 zł za 10 lat grzeszenia. W sumie się opłaca. Mam spokój na 10 lat a w razie czego królestwo niebieskie będzie mi otwarte stało.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Szuja
DeTox nie pomoże
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 3463
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 46 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: miejscowosc obok ktorej lezy Warszawa
|
Wysłany: Czw 23:11, 24 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
hehe, to chyba jakis abonament wziales Oki, koniec spamowania w rozanco..., tfu lancuchowym temacie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pietia
Motonita
Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 742
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pon 6:22, 10 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
To ja się pochwalę że mam Japoński zestaw AFAM XHR . Moto kupiłem w 2009 r z przebiegiem 22 tys k. Ile zrobił poprzedni właściciel nie wiem, od początku używam automatycznego smarowania i wymieniałem łańcuch przy ok 40 tys.km
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Pietia dnia Pon 6:26, 10 Kwi 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tommix
A1
Dołączył: 25 Mar 2019
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: śląsk
|
Wysłany: Nie 13:08, 26 Kwi 2020 Temat postu: zestaw napędowy V-strom 1000 |
|
|
Witam Kolegów
Kolejny raz odgrzewam temat ponieważ widzę, ostatni wpis z 2017, a jest 2020 i trochę technika poszła naprzód. Tak więc jaki obecnie zestaw napędowy do V-stroma 1000 polecacie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
scyzor_2007
Motonita
Dołączył: 31 Gru 2016
Posty: 762
Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pon 9:55, 27 Kwi 2020 Temat postu: |
|
|
Miałem polecam - [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tommix
A1
Dołączył: 25 Mar 2019
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: śląsk
|
Wysłany: Pon 12:05, 27 Kwi 2020 Temat postu: |
|
|
Nie wątpię, że jest super zestaw, ale nie mój budżet
Czy ktoś poleci jakiś tańszy zestaw?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
biblo
moto-psychopata
Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 4278
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 78 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: W-wa
|
Wysłany: Pon 13:54, 27 Kwi 2020 Temat postu: |
|
|
To może określ, jaki masz budżet, bo trudno się tego domyślać...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tommix
A1
Dołączył: 25 Mar 2019
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: śląsk
|
Wysłany: Pon 15:06, 27 Kwi 2020 Temat postu: |
|
|
Co sądzicie o tym
[link widoczny dla zalogowanych]
ZESTAW NAPĘDOWY PASUJE DO:
SUZUKI DL 1000 V-Strom 2002-2009
W skład zestawu wchodzą:
łańcuch: DID 525 VX 112 ogniw (w komplecie zakuwka)
zębatka napędowa: SUNSTAR 17 zębów
zębatka napędzana: SUNSTAR 42 zębów
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Struna
Motonita
Dołączył: 08 Sie 2017
Posty: 537
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków / Skawina
|
Wysłany: Pon 18:52, 27 Kwi 2020 Temat postu: |
|
|
Jak nie dziczysz spod każdych świateł to będzie ok.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pepo
Motonita
Dołączył: 26 Sty 2017
Posty: 646
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Chorzów
|
Wysłany: Pon 19:07, 27 Kwi 2020 Temat postu: |
|
|
Mechanik 1,5 roku temu założył mi RK GWXG 525.
Polecam.
Nic się nie wyciąga i nie zmienia a łapę mam raczej ciężką i lubię ostro ruszyć.
20 tysia ponad na nim już przejechałem.
Wywaliłem scottoiler'a bo mnie wnerwiał i syfił motor.
Pryskam sporadycznie jak mi się przypomni.
Dobrze zainwestowane pieniądze.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Struna
Motonita
Dołączył: 08 Sie 2017
Posty: 537
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków / Skawina
|
Wysłany: Pon 21:38, 27 Kwi 2020 Temat postu: |
|
|
RK niby na pierwszy montaż idzie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tommix
A1
Dołączył: 25 Mar 2019
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: śląsk
|
Wysłany: Pon 21:44, 27 Kwi 2020 Temat postu: zestaw napędowy V-strom 1000 |
|
|
o ten RK chodzi?
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Tommix dnia Pon 22:11, 27 Kwi 2020, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tommix
A1
Dołączył: 25 Mar 2019
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: śląsk
|
Wysłany: Śro 18:40, 29 Kwi 2020 Temat postu: |
|
|
Zdecydowałem się na taki zestaw
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Myślę że to rozsądny wybór i odpowiedni stosunek jakości do ceny
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lumenn
A1
Dołączył: 15 Lip 2020
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Sob 12:51, 15 Sie 2020 Temat postu: |
|
|
siemanko, a ile zębatek wam pada na jeden łańcuch? bo w moim literku naciąg nie jest jeszcze w połowie a tylna zębatka już pada.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Struna
Motonita
Dołączył: 08 Sie 2017
Posty: 537
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków / Skawina
|
Wysłany: Sob 20:16, 15 Sie 2020 Temat postu: |
|
|
Serio? Tylna pada? A przednia jak wygląda?
Zazwyczaj idą dwie przednie na jedną tylną i łańcuch.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lumenn
A1
Dołączył: 15 Lip 2020
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 12:19, 17 Sie 2020 Temat postu: |
|
|
Dobrałem się do przedniej i też już zaczyna się deformować , pomierzę łańcuch bo pewnie jest nierówno wyciągnięty a w takim przypadku wymiana zębatek chyba na długo nie pomoże.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mirek_smok
A
Dołączył: 04 Lip 2014
Posty: 122
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Nie 11:01, 13 Wrz 2020 Temat postu: |
|
|
A do literka po 2014 to inny łańcuch jest ? Wszystkie mają opis do 2010.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|