Forum VStromClub Strona Główna VStromClub
Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

DL 1000 łańcuch

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Marynarz
A2



Dołączył: 27 Sie 2009
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ełk

PostWysłany: Sob 22:20, 23 Kwi 2011    Temat postu: DL 1000 łańcuch

Czy możecie pomóc mi w wyborze łańcucha i zębatek ?
Ważna jest wysoka jakosć i trwałosć, nie chcę zaoszczędzić 100zł, a potem szybko kupowac drugi zestaw.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
konra.dzik
Administrator



Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2386
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Nie 0:27, 24 Kwi 2011    Temat postu:

DiD 525 VM2 złoty. jakieś 600pln z zębatkami. Larsson.pl

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
buli
A2



Dołączył: 25 Mar 2010
Posty: 75
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Myszków

PostWysłany: Nie 11:41, 24 Kwi 2011    Temat postu:

we wspomnianym larssonie masz konfigurator zestawów napędowych:
[link widoczny dla zalogowanych]
podpowiada fabryczne przełożenie - nie ma co zmieniać
jak przejdziesz do zakładki "łańcuch" będziesz mógł sobie dobrać taki jak tobie pasuje.
od razu podliczy cenę
w/g mnie wystarczy rk xsoe , ale możesz też wziąć did'a zvmx, mocniejszy, ale droższy
larsson sprzedaje zębatki jt, jakościowo porównywalne z sunstar - obie firmy są bardzo dobre

złoty nie znaczy lepszy a droższy, tylko droższy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez buli dnia Nie 11:46, 24 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
konra.dzik
Administrator



Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2386
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Nie 12:17, 24 Kwi 2011    Temat postu:

RK się ciągnie jak gumka od majtek, ja osobiście nie polecam. Ale to moja opinia.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lasooch
Motonita



Dołączył: 07 Lut 2010
Posty: 941
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pruszków

PostWysłany: Nie 15:17, 24 Kwi 2011    Temat postu:

Jak nie zamierzasz zmieniać motocykla w najbliższym czasie, to zainwestuj raz a dobrze. Na najmocniejszym łańcuchu super hiper turbo wzmocnionym DIDa i zębatkach sunstar robiłem po 10tys. km bez dotykania naciągu, moim zdaniem zestaw był wart swojej ceny.
Teraz mam właśnie RK i jakoś szału nie ma... Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PETER
Motocyklista



Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 243
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: PRUSZKÓW

PostWysłany: Nie 19:51, 24 Kwi 2011    Temat postu:

Właściwie to nikt nic konkretnego nie napisał, jak cena rk jak cena did , ile km na rk przejechane do wymiany a ile na did jeżeli różnica 500 czy 1000km to kupiłbym tańszy jeździłem na rk i nie narzekałem

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
konra.dzik
Administrator



Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2386
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 0:30, 25 Kwi 2011    Temat postu:

PETER napisał:
Właściwie to nikt nic konkretnego nie napisał, jak cena rk jak cena did , ile km na rk przejechane do wymiany a ile na did jeżeli różnica 500 czy 1000km to kupiłbym tańszy jeździłem na rk i nie narzekałem


Mam DID VMZ złoty. Założyłem przy wymianie napędu olejarkę przy przebiegu 26-27 kkm. Teraz mam niecałe 44kkm i łańcuch naciągałem ze 3 razy. Niech dożyje 30-go tysiąca, to przy założeniu że robię jakieś 18kkm rocznie, napęd spokojnie wystarcza mi na dwa sezony. Jest oszczędność.
I tak Właśnie w tym roku zamiast napędu kupiłem kpl sprężyn na P i T.

RK miałem w XTZ750 bez olejarki. Standardowo smarowałem sprayem co +/- 500km zawsze motul road+. Wystarczył na 15kkm.
Więcej go nie założę.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez konra.dzik dnia Pon 0:34, 25 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
GrzesiekK
Motonita



Dołączył: 05 Gru 2009
Posty: 523
Przeczytał: 6 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Czę100chowa

PostWysłany: Pon 8:49, 25 Kwi 2011    Temat postu:

W zestawach napędowych smarowanie jest najważniejsze
Nie inwestowałem w super uszczelnienia , tylko kupiłem zwykły o-ringowy RK + motooiler - 18 tysi nakręcone i jeszcze nie naciągałem ..


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
V-Told
Maniak motocyklowy



Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pon 15:11, 25 Kwi 2011    Temat postu:

Oryginalny łańcuch to O-ring?!
[link widoczny dla zalogowanych]

Wyniki ankiety nt. żywotności łańcuchów w V-Stromach:
[link widoczny dla zalogowanych]

Ja ciągle nie mogę się zdecydować czy brać VM czy ZVM... Różnica w cenie między złotym Very Happy VM, a srebrnym ZVM to jakieś 30-50 zł i zastanawiam się czy jest sens brać ten mocniejszy.

Tutaj sprzedają łańcuch z oznaczeniem 118. To pomyłka, czy do dużego DL'a można sobie ot tak zamontować 118 ogniw zamiast 112? [link widoczny dla zalogowanych]

Zestawy z zębatkami Sunstar są o ok. 50-100 zł droższe niż te z JT. Z tego co wyczytałem, nie ma raczej sensu dopłacać.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pietia
Motonita



Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 742
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pon 18:15, 25 Kwi 2011    Temat postu:

To ja się pochwalę że mam Japoński zestaw AFAM XHR . Moto kupiłem 2 lata temu przy przebiegu 22 tys. teraz mam 43 tys i przez ten cały okres naciągałem go dopiero raz o 1 (jedną) kreskę na znaczniku. Ile zrobił poprzedni właściciel nie wiem, od początku używam automatycznego smarowania i jestem z tego zestawu mega zadowolony. Tak łańcuch jak i zębatki są w dobrej formie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jacq
Motocyklista



Dołączył: 03 Sie 2012
Posty: 345
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Otwock/Warszawa

PostWysłany: Śro 17:56, 13 Mar 2013    Temat postu:

Odgrzebię trochę temat, bo powoli przymierzam się do zakupu nowego zestawu napędowego.
Ostatnio w pisemkach motocyklowych widziałem newsa, że JT produkujące do tej pory
zębatki motocyklowe, wypusza na rynek swoje łańcuchy.
Piszą, że już powinny być w sprzedaży w Intermotors.
Tam ich nie znalazłem, za to znalazłem już jakąś aukcję:
[link widoczny dla zalogowanych]

Co o tym myślicie? Cena całkiem fajna jak za zestaw.

update:

tu o tych łańcuchach też piszą:
[link widoczny dla zalogowanych]

update2:
zamówiłem... zobaczymy jak się sprawdzi


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Jacq dnia Czw 18:25, 14 Mar 2013, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Challenger
A



Dołączył: 08 Gru 2012
Posty: 187
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Łódź Ruda/Pabianice/Uk

PostWysłany: Sob 18:25, 16 Mar 2013    Temat postu:

czy można wierzyć komuś kto pisze ze n/w element jest do ,cytuje,"honda dl 1000...."??

Odgrzebię trochę temat, bo powoli przymierzam się do zakupu nowego zestawu napędowego.
Ostatnio w pisemkach motocyklowych widziałem newsa, że JT produkujące do tej pory
zębatki motocyklowe, wypusza na rynek swoje łańcuchy.
Piszą, że już powinny być w sprzedaży w Intermotors.
Tam ich nie znalazłem, za to znalazłem już jakąś aukcję:
[link widoczny dla zalogowanych]

Co o tym myślicie? Cena całkiem fajna jak za zestaw.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Challenger dnia Sob 18:31, 16 Mar 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jacq
Motocyklista



Dołączył: 03 Sie 2012
Posty: 345
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Otwock/Warszawa

PostWysłany: Sob 18:32, 16 Mar 2013    Temat postu:

W tytule aukcji błędu nie ma, więc nie ma się co literówek czepiać Wink
Najważniejsze że parametry łańcucha i zębatek się zgadzają.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
maro
Motocyklista



Dołączył: 12 Lip 2010
Posty: 448
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: POLICE

PostWysłany: Sob 18:47, 16 Mar 2013    Temat postu:

A ja zapytam czy nowy łańcuch zakładamy od razu czy czyścimy np naftą z tego tłustego smaru którym jest zabezpieczony i smarujemy smarem do łańcuchów.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
maro
Motocyklista



Dołączył: 12 Lip 2010
Posty: 448
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: POLICE

PostWysłany: Sob 1:50, 23 Mar 2013    Temat postu:

Nikt nic nie doradzi?.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jacq
Motocyklista



Dołączył: 03 Sie 2012
Posty: 345
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Otwock/Warszawa

PostWysłany: Sob 7:19, 23 Mar 2013    Temat postu:

Maro... a po co go szyścić??
Przecież to co na nim jest za chwilę samo zniknie, a też jest smarem Wink
Z chwilę to się "zużyje" i posmarujesz swoim ulubionym smarowidłem.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jacq
Motocyklista



Dołączył: 03 Sie 2012
Posty: 345
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Otwock/Warszawa

PostWysłany: Śro 8:37, 30 Paź 2013    Temat postu:

Ok. Przymierzam się do kolejnej zmiany napędu.
Łańcuch JT wystarczył na 16 tysięcy, z czego jakieś 6 obciążony z pasażerką.
Nie wiem na ile dobry jest to wynik, bo nie mam porównania.

Postanowiłem jednak, że następnym łańcuchem będzie ZVMX lub RK.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
GryzliGT
Maniak motocyklowy



Dołączył: 27 Sie 2013
Posty: 2389
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Aleksandrów, obok którego leży Biłgoraj

PostWysłany: Śro 12:49, 30 Paź 2013    Temat postu:

Z tego co mi mówił mój mechanik z Larsona DID powinien wytrzymać 2 pary zębatek, sam jest czynnym motocyklistą a zakłada jednak RK, jest dobry i jest różnica w cenie, polecił mi go i nie narzekam zrobiłem ponad 5tyś i tylko raz go podciągnąłem i to może tylko 2-3 obroty imbusa! Droższe nie znaczy lepsze!
Pzdr. Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jacq
Motocyklista



Dołączył: 03 Sie 2012
Posty: 345
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Otwock/Warszawa

PostWysłany: Śro 13:14, 30 Paź 2013    Temat postu:

Dziś byłem w sklepie. Różnica w cenie między wzmocnionym RK a DID ZVMX to różnica rzędu 30pln.
RK akurat nie mieli więc wybór był prosty.

Natomiast z tym, że droższe nie znaczy lepsze generalnie zgadzam się, ale...
Jak pokazał przykład łańcucha JT... zdecydowanie warto dopłacić.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
nieprosty
Motonita



Dołączył: 12 Sie 2009
Posty: 685
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Czw 12:16, 31 Paź 2013    Temat postu:

Jeżdżę na RK od jakiś 60000 km i różnicy między nim a DID nie zauważyłem.
Jedyne co to RK jest trochę tańszy. To jest ta sama klasa łańcuchów.

W Polsce jakoś się utarło, że tylko DID. Oczywiście każdy podaje, że ma złoty. Wink
Złoty kolor w DID nic nie znaczy. Srebrny DID z tym samym oznaczeniem jest tak samo wytrzymały.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jacq
Motocyklista



Dołączył: 03 Sie 2012
Posty: 345
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Otwock/Warszawa

PostWysłany: Czw 12:32, 31 Paź 2013    Temat postu:

rozumiem ze te 60K to nie na jednym napędzie ? Wink

A co do DID/RK i złoty/czarny to jestem tego samego zdania.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lasooch
Motonita



Dołączył: 07 Lut 2010
Posty: 941
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pruszków

PostWysłany: Czw 14:13, 31 Paź 2013    Temat postu:

U mnie w litrze napęd zrobił 24tys... i sprzedałem motocykl, a łańcuch dalej był w bardzo dobrym stanie. Podciągałem go w tym czasie może 2-3 razy? I pisząc "podciągałem", mam na myśli powiedzmy 1/4-1/2 obrotu śruby regulacyjnej. Myślę, że u nowego właściciela bez problemu powinien wytrzymać do 40tys, może i więcej, zależy jak był smarowany, czy naciąg był prawidłowy itd.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez lasooch dnia Czw 14:13, 31 Paź 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
nieprosty
Motonita



Dołączył: 12 Sie 2009
Posty: 685
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Czw 14:58, 31 Paź 2013    Temat postu:

Jacq napisał:
rozumiem ze te 60K to nie na jednym napędzie ? Wink

A co do DID/RK i złoty/czarny to jestem tego samego zdania.

Oczywiście nie na jednym. Wink Trochę nie jasno napisałem.

Pierwszy był DID - najtańszy model firmowo montowany w Suzuki. Potem RK też najtańszy przewidziany przez producenta do DL650.
Średnio na napędzie robię 20000 km.

Aktualnie przez przypadek zaszalałem i mam najmocniejszego RK, po prostu sprzedawca w Hein-Gericke kupił go dla siebie i zmienił motocykl więc dostałem go w cenie tańszego. Wink

Osobiście jestem zwolennikiem zakładania modelu, który doradza producent do danego motocykla. Najdroższy model łańcucha czasami kosztuje 2 razy tyle co tańszy a dwukrotnego przebiegu nie zrobi.

Jeżeli chodzi o przebiegi 20000 km na łańcuchu to spokojnie dałbym radę więcej, tylko jak łańcuch jest w końcówce swojego żywota i trzeba go naciągać co 1000 km to go zmieniam bo mi się nie chce z tym bawić. Inna sprawa, że wtedy jest przeważnie już nie równo wyciągnięty.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lucek79
Motocyklista



Dołączył: 02 Wrz 2014
Posty: 351
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Czw 20:43, 24 Wrz 2015    Temat postu:

Trochę odgrzeję kotleta co by nie smarzyć nowego. Mam napęd niewiadomego pochodzenia, którego jeszcze nie wymieniałem i nie mam pojęcia ile ten napęd ma przejechanych km. Osobiście przejechałem na nim ponad 6000km. Poprzedni właściciel mało jeździł (jakieś 4000km. w 2 lata) i nic nie wspominał o wymianie napędu. Tak więc zakładam, że ma co najmniej 10000km. Łańcucha nie naciągałem bo ma luz około 3cm na całej długości i ładnie trzyma się zębatki. Zastanawiam się teraz kiedy go zmieniać. W tym sezonie już pewnie tego nie zrobię bo może jeszcze 1000km dołożę ale w przyszłym na wiosnę czeka mnie dłuższa wycieczka (jakieś 4000km). Czy wymieniać napęd na wiosnę?

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez lucek79 dnia Czw 20:45, 24 Wrz 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szuja
DeTox nie pomoże



Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 3463
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 46 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: miejscowosc obok ktorej lezy Warszawa

PostWysłany: Czw 21:07, 24 Wrz 2015    Temat postu:

jesli masz lancuch rowno wyciagniety i masz zapas do jego naciagania oraz zeby sa prawidlowego ksztaltu (polecam manual) to raczej nie ma potrzeby wymiany.

Dla przykladu moje moto ma ok. 30 tys km i oryginalny naped, rowno wyciagniety i jeszcze 3 kreski do naciagniecia, wiec przy zrownowazonym uzywaniu moto i odpowiedniej konserwacji moze sluzyc i sluzyc.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lucek79
Motocyklista



Dołączył: 02 Wrz 2014
Posty: 351
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Czw 21:24, 24 Wrz 2015    Temat postu:

Szuja napisał:
jesli masz lancuch rowno wyciagniety i masz zapas do jego naciagania oraz zeby sa prawidlowego ksztaltu (polecam manual) to raczej nie ma potrzeby wymiany.

Dla przykladu moje moto ma ok. 30 tys km i oryginalny naped, rowno wyciagniety i jeszcze 3 kreski do naciagniecia, wiec przy zrownowazonym uzywaniu moto i odpowiedniej konserwacji moze sluzyc i sluzyc.


A Ty Księże Szujo nie masz czasem 650 ? Bo to chyba jest różnica w zużywaniu się napędu i mam pewne wątpliwości czy w tysiaku przy momencie 100Nm nie padnie napęd wcześniej.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szuja
DeTox nie pomoże



Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 3463
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 46 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: miejscowosc obok ktorej lezy Warszawa

PostWysłany: Czw 21:40, 24 Wrz 2015    Temat postu:

mam meska wersje v-stroma Smile 1k

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lucek79
Motocyklista



Dołączył: 02 Wrz 2014
Posty: 351
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Czw 22:13, 24 Wrz 2015    Temat postu:

Szuja napisał:
mam meska wersje v-stroma Smile 1k

W takim razie proszę o pokutę.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szuja
DeTox nie pomoże



Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 3463
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 46 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: miejscowosc obok ktorej lezy Warszawa

PostWysłany: Czw 22:33, 24 Wrz 2015    Temat postu:

jak pokuta to i spowiedz - uczciwie wypelnij

[link widoczny dla zalogowanych]







]:--)>


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lucek79
Motocyklista



Dołączył: 02 Wrz 2014
Posty: 351
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Czw 22:52, 24 Wrz 2015    Temat postu:

Pisze, że mam żałować za grzechy a ja ich nie żałuje bo fajne były Smile Np. pijaństwo i sex z gumką yeeaah. O przepraszam, nieumiarkowanie w jedzeniu i piciu i o zgrozo antykoncepcja.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szuja
DeTox nie pomoże



Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 3463
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 46 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: miejscowosc obok ktorej lezy Warszawa

PostWysłany: Czw 22:59, 24 Wrz 2015    Temat postu:

daj wszystko na 'tak' i zobacz co bedzie sie dzialo Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lucek79
Motocyklista



Dołączył: 02 Wrz 2014
Posty: 351
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Czw 23:06, 24 Wrz 2015    Temat postu:

No tak. Przelałem z góry 600 zł za 10 lat grzeszenia. W sumie się opłaca. Mam spokój na 10 lat a w razie czego królestwo niebieskie będzie mi otwarte stało.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szuja
DeTox nie pomoże



Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 3463
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 46 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: miejscowosc obok ktorej lezy Warszawa

PostWysłany: Czw 23:11, 24 Wrz 2015    Temat postu:

hehe, to chyba jakis abonament wziales Very Happy Oki, koniec spamowania w rozanco..., tfu lancuchowym temacie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pietia
Motonita



Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 742
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pon 6:22, 10 Kwi 2017    Temat postu:

To ja się pochwalę że mam Japoński zestaw AFAM XHR . Moto kupiłem w 2009 r z przebiegiem 22 tys k. Ile zrobił poprzedni właściciel nie wiem, od początku używam automatycznego smarowania i wymieniałem łańcuch przy ok 40 tys.km

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Pietia dnia Pon 6:26, 10 Kwi 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tommix
A1



Dołączył: 25 Mar 2019
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: śląsk

PostWysłany: Nie 13:08, 26 Kwi 2020    Temat postu: zestaw napędowy V-strom 1000

Witam Kolegów
Kolejny raz odgrzewam temat ponieważ widzę, ostatni wpis z 2017, a jest 2020 i trochę technika poszła naprzód. Tak więc jaki obecnie zestaw napędowy do V-stroma 1000 polecacie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
scyzor_2007
Motonita



Dołączył: 31 Gru 2016
Posty: 762
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pon 9:55, 27 Kwi 2020    Temat postu:

Miałem polecam - [link widoczny dla zalogowanych]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tommix
A1



Dołączył: 25 Mar 2019
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: śląsk

PostWysłany: Pon 12:05, 27 Kwi 2020    Temat postu:

Nie wątpię, że jest super zestaw, ale nie mój budżet Wink
Czy ktoś poleci jakiś tańszy zestaw?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
biblo
moto-psychopata



Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 4278
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 78 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa

PostWysłany: Pon 13:54, 27 Kwi 2020    Temat postu:

To może określ, jaki masz budżet, bo trudno się tego domyślać... Rolling Eyes

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tommix
A1



Dołączył: 25 Mar 2019
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: śląsk

PostWysłany: Pon 15:06, 27 Kwi 2020    Temat postu:

Co sądzicie o tym
[link widoczny dla zalogowanych]
ZESTAW NAPĘDOWY PASUJE DO:
SUZUKI DL 1000 V-Strom 2002-2009
W skład zestawu wchodzą:
łańcuch: DID 525 VX 112 ogniw (w komplecie zakuwka)
zębatka napędowa: SUNSTAR 17 zębów
zębatka napędzana: SUNSTAR 42 zębów


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Struna
Motonita



Dołączył: 08 Sie 2017
Posty: 537
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków / Skawina

PostWysłany: Pon 18:52, 27 Kwi 2020    Temat postu:

Jak nie dziczysz spod każdych świateł to będzie ok.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pepo
Motonita



Dołączył: 26 Sty 2017
Posty: 646
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chorzów

PostWysłany: Pon 19:07, 27 Kwi 2020    Temat postu:

Mechanik 1,5 roku temu założył mi RK GWXG 525.
Polecam.
Nic się nie wyciąga i nie zmienia a łapę mam raczej ciężką i lubię ostro ruszyć.
20 tysia ponad na nim już przejechałem.
Wywaliłem scottoiler'a bo mnie wnerwiał i syfił motor.
Pryskam sporadycznie jak mi się przypomni.
Dobrze zainwestowane pieniądze.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Struna
Motonita



Dołączył: 08 Sie 2017
Posty: 537
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków / Skawina

PostWysłany: Pon 21:38, 27 Kwi 2020    Temat postu:

RK niby na pierwszy montaż idzie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tommix
A1



Dołączył: 25 Mar 2019
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: śląsk

PostWysłany: Pon 21:44, 27 Kwi 2020    Temat postu: zestaw napędowy V-strom 1000

o ten RK chodzi?
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Tommix dnia Pon 22:11, 27 Kwi 2020, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tommix
A1



Dołączył: 25 Mar 2019
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: śląsk

PostWysłany: Śro 18:40, 29 Kwi 2020    Temat postu:

Zdecydowałem się na taki zestaw

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Myślę że to rozsądny wybór i odpowiedni stosunek jakości do ceny


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lumenn
A1



Dołączył: 15 Lip 2020
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Sob 12:51, 15 Sie 2020    Temat postu:

siemanko, a ile zębatek wam pada na jeden łańcuch? bo w moim literku naciąg nie jest jeszcze w połowie a tylna zębatka już pada.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Struna
Motonita



Dołączył: 08 Sie 2017
Posty: 537
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków / Skawina

PostWysłany: Sob 20:16, 15 Sie 2020    Temat postu:

Serio? Tylna pada? A przednia jak wygląda?
Zazwyczaj idą dwie przednie na jedną tylną i łańcuch.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lumenn
A1



Dołączył: 15 Lip 2020
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 12:19, 17 Sie 2020    Temat postu:

Dobrałem się do przedniej i też już zaczyna się deformować , pomierzę łańcuch bo pewnie jest nierówno wyciągnięty a w takim przypadku wymiana zębatek chyba na długo nie pomoże.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mirek_smok
A



Dołączył: 04 Lip 2014
Posty: 122
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Nie 11:01, 13 Wrz 2020    Temat postu:

A do literka po 2014 to inny łańcuch jest ? Wszystkie mają opis do 2010.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Struna
Motonita



Dołączył: 08 Sie 2017
Posty: 537
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków / Skawina

PostWysłany: Nie 19:56, 13 Wrz 2020    Temat postu:

może mieć inną ilość ogniw

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin