Forum VStromClub Strona Główna VStromClub
Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

DID 525 VX CZY DID 525ZVMX

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ksiądz
A2



Dołączył: 12 Kwi 2014
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Zielona Góra

PostWysłany: Pią 10:10, 30 Maj 2014    Temat postu: DID 525 VX CZY DID 525ZVMX

Witam
W niedługim czasie czeka mnie wymiana napędu. Wiem,że zvmx jest hiper-super-extra wzmocniony ale ponieważ w sprzedaży do tysiąca jest również drugi z wymienionych - stąd moje pytanie. Czy ktoś z forumowiczów jeździ na vx x-ring i jakie ma spostrzeżenia odnośnie eksploatacji?
Jeśli bowiem spokojnie można jeździć na tym "słabszym" to mógłbym różnicę w cenie przeznaczyć na zakuwarkę.
Przy okazji chciałbym się upewnić czy przed odkręceniem siłownika sprzęgła (aby dojść do zębatki) powinienem wcisnąć klamkę sprzęgła i w takiej pozycji ją zabezpieczyć?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KANGUR
Motonita



Dołączył: 12 Kwi 2013
Posty: 576
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: ŁÓDŹ

PostWysłany: Sob 20:32, 31 Maj 2014    Temat postu:

Poczytaj tutaj

http://www.vstromclub.fora.pl/usterki-i-awarie,45/lancuch-spadajace-oringi,12340.html

Mam nadzieję ,że to tylko wadliwa seria bo ja muszę przez te rozwalone oringi niedługo też kupić nowy.

Co do klamki to ja przy czyszczeniu brudu przy zębatce nigdy jej nie wciskam ,ale też nie odłączam przewodu sprzęgłowego .


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez KANGUR dnia Sob 20:35, 31 Maj 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
DARKOM
Motonita



Dołączył: 06 Cze 2011
Posty: 571
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: IŁAWA

PostWysłany: Nie 9:38, 01 Cze 2014    Temat postu:

przy zmianie łańcuchai zebatek mechanik nic nie kombinował z klamka sprzęgła

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ksiądz
A2



Dołączył: 12 Kwi 2014
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Zielona Góra

PostWysłany: Nie 9:38, 01 Cze 2014    Temat postu:

Czyli super hiper wzmocniony nie gwarantuje jego dobrej jakości. Dalej mam dylemat, który założyć. Co do klamki to przeglądałem kiedyś jakiegoś posta i nie pamiętałem czy to było przy naprawie siłownika czy przy ściąganiu dekla. Nie zaglądałem tam dotychczas stąd moje pytanie.
Dzięki


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ksiądz
A2



Dołączył: 12 Kwi 2014
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Zielona Góra

PostWysłany: Czw 2:10, 05 Cze 2014    Temat postu:

Kangur jako, że biorę się za to pierwszy raz powiedz mi tylko - czy sprężyna tłoczka siłownika po odkręceniu od pokrywy nie wypycha tłoczka? Pytam bo nim zmienię zębatki i zakuję łańcuch - trochę czasu minie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KANGUR
Motonita



Dołączył: 12 Kwi 2013
Posty: 576
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: ŁÓDŹ

PostWysłany: Czw 6:52, 05 Cze 2014    Temat postu:

Wypycha ale na tyle mało ,że tłoczek zostaje w cylinderku ( na dłuższy czas możesz go zabezpieczyć np. trytytką .Wpychasz go ponownie niejako samoczynnie w momencie próby przykręcenia . Ja po prostu przykładam do popychacza , wciskam do oporu tak aż siłownik zacznie dolegać do kartera i wtedy łapę śrubkami dokręcając je palcami a później tylko dokręcam do wyczuwalnego oporu i po robocie .

P.S. Jakiś czas temu na odsłonięty popychacz na któy leci syf prosto z zębatki założyłem gumkę osłonową od prowadnic zacisku samochodowego która świetnie się sprawdza bo popychacz lśni jak nowy . Niektórzy montują też tulejki np. miedziane.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ksiądz
A2



Dołączył: 12 Kwi 2014
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Zielona Góra

PostWysłany: Czw 13:57, 05 Cze 2014    Temat postu:

Kangur bardzo ci dziękuję za info. Dla większości to wszystko oczywiste a prawda taka, że jak się za coś zabiera pierwszy raz to lepiej się upewnić i wyeliminować niespodzianki. Patent z gumką wydaje się ok. Nie trzeba idealnie docinać jak w przypadku sztywnej rurki. Jak tylko dotrze do mnie zakuwarka - biorę się za wymianę.
Jeszcze raz dzięki
Szerokości


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin