|
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ksiądz
A2
Dołączył: 12 Kwi 2014
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: Pią 10:10, 30 Maj 2014 Temat postu: DID 525 VX CZY DID 525ZVMX |
|
|
Witam
W niedługim czasie czeka mnie wymiana napędu. Wiem,że zvmx jest hiper-super-extra wzmocniony ale ponieważ w sprzedaży do tysiąca jest również drugi z wymienionych - stąd moje pytanie. Czy ktoś z forumowiczów jeździ na vx x-ring i jakie ma spostrzeżenia odnośnie eksploatacji?
Jeśli bowiem spokojnie można jeździć na tym "słabszym" to mógłbym różnicę w cenie przeznaczyć na zakuwarkę.
Przy okazji chciałbym się upewnić czy przed odkręceniem siłownika sprzęgła (aby dojść do zębatki) powinienem wcisnąć klamkę sprzęgła i w takiej pozycji ją zabezpieczyć?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KANGUR
Motonita
Dołączył: 12 Kwi 2013
Posty: 576
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: ŁÓDŹ
|
Wysłany: Sob 20:32, 31 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Poczytaj tutaj
http://www.vstromclub.fora.pl/usterki-i-awarie,45/lancuch-spadajace-oringi,12340.html
Mam nadzieję ,że to tylko wadliwa seria bo ja muszę przez te rozwalone oringi niedługo też kupić nowy.
Co do klamki to ja przy czyszczeniu brudu przy zębatce nigdy jej nie wciskam ,ale też nie odłączam przewodu sprzęgłowego .
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez KANGUR dnia Sob 20:35, 31 Maj 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
DARKOM
Motonita
Dołączył: 06 Cze 2011
Posty: 571
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: IŁAWA
|
Wysłany: Nie 9:38, 01 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
przy zmianie łańcuchai zebatek mechanik nic nie kombinował z klamka sprzęgła
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ksiądz
A2
Dołączył: 12 Kwi 2014
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: Nie 9:38, 01 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Czyli super hiper wzmocniony nie gwarantuje jego dobrej jakości. Dalej mam dylemat, który założyć. Co do klamki to przeglądałem kiedyś jakiegoś posta i nie pamiętałem czy to było przy naprawie siłownika czy przy ściąganiu dekla. Nie zaglądałem tam dotychczas stąd moje pytanie.
Dzięki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ksiądz
A2
Dołączył: 12 Kwi 2014
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: Czw 2:10, 05 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Kangur jako, że biorę się za to pierwszy raz powiedz mi tylko - czy sprężyna tłoczka siłownika po odkręceniu od pokrywy nie wypycha tłoczka? Pytam bo nim zmienię zębatki i zakuję łańcuch - trochę czasu minie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KANGUR
Motonita
Dołączył: 12 Kwi 2013
Posty: 576
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: ŁÓDŹ
|
Wysłany: Czw 6:52, 05 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Wypycha ale na tyle mało ,że tłoczek zostaje w cylinderku ( na dłuższy czas możesz go zabezpieczyć np. trytytką .Wpychasz go ponownie niejako samoczynnie w momencie próby przykręcenia . Ja po prostu przykładam do popychacza , wciskam do oporu tak aż siłownik zacznie dolegać do kartera i wtedy łapę śrubkami dokręcając je palcami a później tylko dokręcam do wyczuwalnego oporu i po robocie .
P.S. Jakiś czas temu na odsłonięty popychacz na któy leci syf prosto z zębatki założyłem gumkę osłonową od prowadnic zacisku samochodowego która świetnie się sprawdza bo popychacz lśni jak nowy . Niektórzy montują też tulejki np. miedziane.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ksiądz
A2
Dołączył: 12 Kwi 2014
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: Czw 13:57, 05 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Kangur bardzo ci dziękuję za info. Dla większości to wszystko oczywiste a prawda taka, że jak się za coś zabiera pierwszy raz to lepiej się upewnić i wyeliminować niespodzianki. Patent z gumką wydaje się ok. Nie trzeba idealnie docinać jak w przypadku sztywnej rurki. Jak tylko dotrze do mnie zakuwarka - biorę się za wymianę.
Jeszcze raz dzięki
Szerokości
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|