 |
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Oliwnik
Motocyklista
Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 311
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Sob 10:43, 16 Maj 2009 Temat postu: Demontaż plastików i zbiornika |
|
|
Witam,
chcę zdjąć przednie plastiki i ew. zbiornik. W manualu niby jest ale czy możecie mi to wyłożyć krok po kroku? Aha, mam gmole Kappa. Muszę demontować gmole? Jeśli tak, to czy jak zdejmę np. lewy gmol to silnik mi nie wypadnie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Wojtala
A2
Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Sob 13:10, 16 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Do demontazu zbiornika wystarczy odkręcić te czarne plastiki, a resztę plastików poluzować wokół zbornika. Wydaje mi się, że dasz radę zdjąc plastiki bez odkręcania gmoli.
Uwazaj na czarne zatrzaski. Żeby je odpiść najpierw wciskasz delkatnie kołeczek w środku do środka. Potem wyjmujesz zatrzask. Zakładanie odwrotne. Wysuwasz kołek środkowy na zewnątrz zatrzasku, zatrzask w otwór i dociskasz kołek do równego - gotowe.
Musisz poluzować wszystko dookoła zbiornika, a najważniejsze odpiąć klapkę na dwóch zatrzaskach od przodu i odchylić ją lub zdjąć. Ja mam tam gniazda i switch do odcięcia zasilania gps, wiec tylko odchylałem. Zdejmujesz siodło i odkręcasz śrubę z przodu.Zbiornik od strony kierownicy jest na zawiasie. Odkręcasz śrubę sworznia. wyciągasz sworzeńna bok i gotowe. Wcześniej odpinasz przewody paliwowe i rozpinasz kostkę elektryczną, która wchodzi pod zbiornik
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Oliwnik
Motocyklista
Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 311
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Sob 15:57, 16 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Wojtala napisał: | ... a najważniejsze odpiąć klapkę na dwóch zatrzaskach od przodu i odchylić ją lub zdjąć. Ja mam tam gniazda i switch do odcięcia zasilania gps, wiec tylko odchylałem. Zdejmujesz siodło i odkręcasz śrubę z przodu.Zbiornik od strony kierownicy jest na zawiasie. Odkręcasz śrubę sworznia. wyciągasz sworzeńna bok i gotowe. Wcześniej odpinasz przewody paliwowe i rozpinasz kostkę elektryczną, która wchodzi pod zbiornik |
Ok, dzięki.
Chodzi o tę klapkę na wysokości główki ramy?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Sob 22:08, 16 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Co chcesz konkretnie zrobić, bo przy demontażu do czyszczenia filtra powietrza czy wymiany świec jest znaczna różnica
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Oliwnik
Motocyklista
Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 311
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Nie 12:12, 17 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Chcę przeciągnąć do przodu przewody elektryczne i ładnie je schować. Mam wątpliwości, czy bez demontażu bocznych plastików alebo zbiornika uda mi się to zrobić estetycznie (żeby nie było widać) i bezpiecznie (żeby się nie przetarły i nie zrobiło się zwarcie). Przewody będą do grzanych manetek, gniazda zapalniczki (sprawa do przemyślenia) i do wyświetlacza biegów (namówiliście mnie ). Właściwie, to chcę przeciągnąć tylko zasilanie przekaźnika i przewody od wyświetlacza. Zasilanie manetek i gniazda będzie za przekaźnikiem już z przodu.
Jeśli znacie jakiś patent, pozwalający to zrobić bez rozbierania plastików, to chętnie poczytam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
roadrunner
Administrator
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lubartów, Warszawa
|
Wysłany: Nie 18:38, 17 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Da się to zrobić wkładając ręce w miejsca gdzie teoretycznie nie mają prawa się one zmieścić, ale wygodniej Ci będzie jeżeli zdejmiesz chociaż jeden boczny (prawy) plasik. Przekaźnik, jeżeli ma być on koniecznie z przodu, proponuję schować za chłodnicą. Po prawej stronie u góry, albo tam gdzie jest orginalna złączka manetek, ale wtedy musisz rozgrzebać pół motocykla z airbox-em włącznie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Oliwnik
Motocyklista
Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 311
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Nie 20:56, 17 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Dzięki Roadrunner.
W innym wątku dotyczącym montażu manetek doczytałem, że prosiłeś kogoś o oryginalną instrukcję. Jeśli ją masz, to czy mógłbyś mi ją wysłać na [link widoczny dla zalogowanych] ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ologc
Administrator
Dołączył: 10 Sty 2008
Posty: 1620
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Monachium/Gdańsk
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Oliwnik
Motocyklista
Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 311
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Nie 22:51, 17 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Dzięki Olo. Roadrunner przysłał mi instrukcję montażu oryginalnych manetek. Zrobię jak radzicie. Powinno się powieść. Ale to dopiero pod koniec tygodnia. Czekam na wyświetlacz biegów.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|