|
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
peri84
A1
Dołączył: 28 Cze 2008
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Sztum
|
Wysłany: Sob 15:07, 09 Sie 2008 Temat postu: czy ktoś próbował swoch sił dl w lekkim terenie |
|
|
Wiem że to nie rasowe enduro ale ostatnio poszalałem dl 650 na plaży nad morzem i powiem że super zabawa, trochę problemu jest na suchym piasku trzeba nabrać prędkości żeby przejechać ale przy wodzie na twardym piachu to już bez problemu można fajnie pojeździć bokami.
Polecam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ologc
Administrator
Dołączył: 10 Sty 2008
Posty: 1620
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Monachium/Gdańsk
|
Wysłany: Sob 20:02, 09 Sie 2008 Temat postu: Re: czy ktoś próbował swoch sił dl w lekkim terenie |
|
|
peri84 napisał: | Wiem że to nie rasowe enduro ale ostatnio poszalałem dl 650 na plaży nad morzem i powiem że super zabawa, trochę problemu jest na suchym piasku trzeba nabrać prędkości żeby przejechać ale przy wodzie na twardym piachu to już bez problemu można fajnie pojeździć bokami.
Polecam. |
po ktorych plazach jezdzisz, moze w rejonie 3miasta?
a co do pytania moje jedyne wspomnienia z lekkiego terenu to zakopanie moto w blocie i dwugodzinna walka w deszczu zeby je z niego wyciagnac... zostaje na szosie i utwardzonym gruncie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
peri84
A1
Dołączył: 28 Cze 2008
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Sztum
|
Wysłany: Sob 20:53, 09 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
A no mianowicie blisko trójmiasta bo w mikoszewie tylko trzeba trafić na brzydką pogodę żeby ludzi nie było.
Pozdrawiam !!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pawluk
Administrator
Dołączył: 11 Cze 2007
Posty: 207
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 10:35, 11 Sie 2008 Temat postu: Re: czy ktoś próbował swoch sił dl w lekkim terenie |
|
|
W sobotę latałem po lesie.
W kopnym piachu czy błocie nie czułem się komfortowo.
Oponki fabryczne.
p.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
PETER
Motocyklista
Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 243
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: PRUSZKÓW
|
Wysłany: Pon 18:59, 11 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
zakładaj wszystko co mozesz zeby ochronic plastiki bo to kosztuje i potem sporo roboty nie wiem jak 650 ale 1000 długo hamuje http://www.youtube.com/watch?v=ockjBrgNZIw
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
peri84
A1
Dołączył: 28 Cze 2008
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Sztum
|
Wysłany: Pon 19:33, 11 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Oj PETER chyba będę musiał sobie gmole kupić, tylko szkoda że za kawałek rurki trzeba ok 300 zł bulić. I to boli, ale chyba mocniej zaboli jak plastiki pękną.
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
PETER
Motocyklista
Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 243
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: PRUSZKÓW
|
Wysłany: Pon 23:46, 11 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
daje słowo że mocniej boli ale jak zabawa to na całego
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Śro 20:13, 13 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Wpakowałem się raz na nie kiepski off road podczas zlotu Transalpa w Kletnie... organizatorzy twierdzili że lajcikowy szuterek ... no i na początku faktycznie był szuterek... jednak po kilku chwilach ów szuterek zamienił sie w śliskie błoto...a po jeszcze kilku chwilach, w luźne skały, kamienie plus błoto i wszystko podczas siąpiącego deszczu... owszem trasę przejechałem.. ale było ciężko... zaliczyłem jedną glebę w środku kałuży po kostki ... na szczęście strat żadnych... gmole okazały się solidne i dzięki nim moto nie zostało draśnięte... jednakże Transalpy i Afriki o wiele lepiej poradziły na tym off roadzie dłuższy skok zawieszeń oraz 21 cali z przodu plus semi enduro lub typowo enduro gumy robią swoje... ja miałem szosowe Dunlopy D607 które wogóle się nie nadają w teren... za to na asfaltach dałem im równo popalić Tak czy siak .. DL 1000 nie nadaje się do offroadu, może jeszcze 650 po kilku istotnych modyfikacjach zawieszenia plus niezbędne dodatki typu osłona pod silnik, gmole i odpowiednie opony dorówna Afrikom i Transalpom..
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
konra.dzik
Administrator
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2386
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 22:06, 13 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
To tak jak probowac varadero wjechac w błoto... DL to nie jest fura offroadowa tak jak viaderko i pare innych. To tak jak samochody- masz bmw x5 i wjezdza w piach bloto kamienie etc i co? i ciagnik rolniczy by sie przydał zeby je wyciagnac. Ja osobiscie stromem w piach czy bloto bym nie wjezdzal, (w sensie celowo polatac po krzakach)
majac rame grzbietowa i skoki zawieszen po 150mm bo to sie nie nadaje. Czemu wiec nie ma DL w wersj dakar? bo byl DR650 dakar z odp zawiasem i rama na tyle mocna zeby po 10 dobiciach nie złozyła sie jak rama w jubilacie.
Nie wypowiadam sie negatywnie o DLach ale nikt nie przekona mnie ze vstromem mozna pojechac (sprawnie) w warunkach offroad bo dystrybutor napisal ze to motocykl dual sport.
wiem ze sa wyjatki jak np R1 enduro ale motor dual sport to to samo co w samochodach SUV.
To poprostu bardzo wygodne i dosyc szybkie szosowo-turystyczne funduro, jak dla mnie rzecz jasna i jest to moje zdanie i prosze mnie za to nie bic
Swoja drogą tez stane się posiadaczem stroma bo szukam czegos oszczedniejszego i nowszego niz moja super tenera no i głownie jezdze po miescie i czasem jakis wypadzik wiekszy wiec wysokosc tez ma znaczenie
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez konra.dzik dnia Śro 22:12, 13 Sie 2008, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
krzychuu_ktm
A1
Dołączył: 11 Lut 2008
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Czw 10:47, 14 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Kto mówi że varadero nie można wjechać w błoto ? Poniżej fotka kumpla na zlocie we wrześni !
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Czw 23:45, 14 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Można i R1 albo CBR wjechać w błoto ... wszystkim można ... i co z tego ??? Wjechać można wszystkim... ale z tego błocka wyjechać... to już inna sprawa.... sprzęty typu DL 1000 czy Viadro sprawują się na offie jak kombajn Bizon na torze kartingowym ...żaden element konstrukcyjny tych motocykli nie jest zaprojektowany z myślą o pokonywaniu bezdroży... kto twierdzi inaczej albo jest ślepy, albo nie ma zielonego pojęcia o motocyklach...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
thekamil
A
Dołączył: 25 Lip 2008
Posty: 188
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Katowice
|
Wysłany: Czw 23:56, 14 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
byłem na tym zlocie we wrześni i widziałem twojego kolegę jak "jeździł" w tym błocie. jak jechał to było ok, ale jak zatrzymał się na środku to bez pomocy większej ilości rąk nie wyjechałby. ogólnie chłopak nie popisał się...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
krzychuu_ktm
A1
Dołączył: 11 Lut 2008
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Czw 23:56, 14 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
to wiadro akurat wyjechało o własnych siłach, wiadomo, że wjechać można wszystkim ale nie upieram się, że DLe czy Wiadra są sprzętami offroadowymi bo oczywistym jest, że tak nie jest ! ja wybrałem DL z racji bardziej szosowego charakteru niż wiadro, itd
pozdr
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jakubdl1000
Motonita
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 775
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Sob 20:52, 06 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
Mam 2 motocykle (SUZUKI DL i DR) i powiem tak: DL nadaje sie tak w teren jak DR BIG na autostrade.
DR nie da sie jeździć po autostradzie ale w terenie owszem a DL-em nie da sie jeździć w terenie ale po autostradzie owszem.
Reszte każy sobie moze dopowiedzieć sam.
Jest jeszcze coś DL nie przejedziemy przez niektóre przeszkody ze względu na niski prześwit, opony szosowe.
Dla mnie to motocykl szosowy z mozliwościa wjechania w boczne drogi ale jednak drogi.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Segoy
A1
Dołączył: 23 Lis 2008
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Sob 23:20, 06 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
eee tam.... jak się umie to się da
[link widoczny dla zalogowanych]
swoją drogą fajny filmik
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ologc
Administrator
Dołączył: 10 Sty 2008
Posty: 1620
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Monachium/Gdańsk
|
Wysłany: Sob 23:36, 06 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
Segoy napisał: | eee tam.... jak się umie to się da
[link widoczny dla zalogowanych]
|
cytując "DL dużo potrafi..." albo ja jestem lama i jezdzic nie potrafie
OT: kontynuując wątek z M3M, cholipa jestem mało spostrzegawczy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bratek DL1000
Motocyklista
Dołączył: 10 Lis 2007
Posty: 240
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Rancho k/Wawy
|
Wysłany: Nie 13:06, 07 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
no fajnie zrobiony, miło popatrzeć
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
miotacztruskawek
Motonita
Dołączył: 01 Mar 2011
Posty: 1126
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Choszczno, kiedyś Łobez, Szczecin
|
Wysłany: Wto 21:13, 26 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Trochę odgrzebuję, ale się nakręciło...samo... Dlatego też nie które ujęcia takie trochę kwadratowe...
http://www.youtube.com/watch?v=UPluFsigPjo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Raptor
Motonita
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 523
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: śląskie
|
Wysłany: Wto 21:37, 26 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
konra.dzik napisał: |
....To poprostu bardzo wygodne i dosyc szybkie szosowo-turystyczne funduro, jak dla mnie rzecz jasna i jest to moje zdanie i prosze mnie za to nie bic
... : |
I nawet po kilku katach , nie ma za co uderzyć
He he , tak se jazda żeby nie ubrudzić moto, ale za rok , ...jak tam przepałujesz na odkęconum gazie ...to błoto na drzewa poleci
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
baltex
Motocyklista
Dołączył: 26 Gru 2009
Posty: 299
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Wto 21:59, 26 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
miotacztruskawek dobre masz opony jak na tak teren ja bym na swoich nie dał raady ciekawe jak one trzymają na suchym asfalcie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MaG
Administrator
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4255
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 28 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gocław, W-wa
|
Wysłany: Śro 12:15, 27 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
baltex napisał: | miotacztruskawek dobre masz opony jak na tak teren ja bym na swoich nie dał raady ciekawe jak one trzymają na suchym asfalcie |
Koledzy już się dzielili wrażeniami więc możesz swoją ciekawość zaspokoić:
http://www.vstromclub.fora.pl/opony-kola,38/heidenau-k60-scout,9423.html
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
catmood
A2
Dołączył: 30 Sie 2010
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 12:21, 27 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Moim zdaniem nie ma sensu dialog, czy się dl nadaje czy nie. Jednemu się nadaje innemu nie. Ja od jakiegoś czasu jeżdżę razem z trampkiem i super tenerą, i nie czuję żeby mój dl ostawał w terenie. Oczywiście nie chodzi mi o kopny piach czy poligon, bo na to jest za ciężki, natomiast wątek tyczy się lekkiego terenu - np. taką małą rzeczkę można przejechać bez trudu: http://www.youtube.com/watch?v=L_27Tf2bo5k
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Emkiert
A1
Dołączył: 04 Lip 2011
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Śro 21:20, 27 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Dzisiaj dokładnie natrafiłem na filmik, po którym szczęka mi opadłą, a jak juz się pozbierała z ust mych padło gromkie: Ja też tak chcę..... umieć....
http://www.youtube.com/watch?v=dscPtpWMY1I
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
roadrunner
Administrator
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lubartów, Warszawa
|
Wysłany: Śro 21:52, 27 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Emkiert napisał: | Dzisiaj dokładnie natrafiłem na filmik, po którym szczęka mi opadłą, a jak juz się pozbierała z ust mych padło gromkie: Ja też tak chcę..... umieć....
http://www.youtube.com/watch?v=dscPtpWMY1I |
Zakładaj gumy kostki i w pole...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
miotacztruskawek
Motonita
Dołączył: 01 Mar 2011
Posty: 1126
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Choszczno, kiedyś Łobez, Szczecin
|
Wysłany: Śro 21:58, 27 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Raptor, ze mnie kierownik raczej nędzny. Rowerem to i owszem, zjeździłem to i tamto (oczywiście poza asfaltami), a tu uczę się wszystkiego od nowa. Ale ciągnie wilka do lasu .
baltex, tak jak pisał MaG oponki to Heidenau K60 Scout. Dopisałem już doznania w tych oponkach na śniegu w tamtym wątku. Tu się już nie będę rozpisywał, żeby nie mieszać. O asfaltach i błocie chłopaki tam co nieco popisali.
Emkiert napisał: | Dzisiaj dokładnie natrafiłem na filmik, po którym szczęka mi opadłą, a jak juz się pozbierała z ust mych padło gromkie: Ja też tak chcę..... umieć.... Wink
http://www.youtube.com/watch?v=dscPtpWMY1I |
Filmik spoko, choć widać, że dla DLa to raczej kres możliwości. Przy każdym skoku dobijał (podwyższone) zawieszenie. Katman natomiast miał jeszcze trochę miał w zapasie.
Ale jak to mawiają enduro to nie motocykl, enduro to styl życia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Haart
Motocyklista
Dołączył: 16 Maj 2011
Posty: 387
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: Śro 22:22, 27 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
http://www.youtube.com/watch?v=6-NBX2HLsQc
Tutaj też sobie DLe fajnie radzą... Choć bardziej turystyczna jazda...
Chyba trzeba założyć wątek o szkoleniach enduro:-)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
roadrunner
Administrator
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lubartów, Warszawa
|
Wysłany: Śro 22:30, 27 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Haart napisał: | http://www.youtube.com/watch?v=6-NBX2HLsQc
Tutaj też sobie DLe fajnie radzą... Choć bardziej turystyczna jazda...
Chyba trzeba założyć wątek o szkoleniach enduro:-) |
No przecież jest...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
catmood
A2
Dołączył: 30 Sie 2010
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Czw 10:50, 28 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Cytat: | Emkiert napisał:
Dzisiaj dokładnie natrafiłem na filmik, po którym szczęka mi opadłą, a jak juz się pozbierała z ust mych padło gromkie: Ja też tak chcę..... umieć.... Wink
miotacztruskawek napisał:
Filmik spoko, choć widać, że dla DLa to raczej kres możliwości. Przy każdym skoku dobijał (podwyższone) zawieszenie. Katman natomiast miał jeszcze trochę miał w zapasie.
|
Na tym pierwszym filmie dl-em jeździ kolega lentil z forum adv.com. Nie miał modyfikowanego zawieszenia jeszcze, tylko koło od kata.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tdm
Motonita
Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Śro 10:49, 14 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
a ja mam tak że co bym nie miał to próbuję sił w lżejszym terenie, jeździłem w spokojnym tempie po lasach i polach Virażką, TDM, małym DL i teraz XL650 i jakoś tam każdym dało się jeździć. Najtrudniej chyba TDM bo miał szosowe opony które ślizgały się na mokrej trawie. DL650 było nieźle, choć podobnie jak TDM te koła się zakopują w grząskim/śliskim podłożu, dopóki jest twardo i prześwit pozwala na jazdę to przejedzie. Kostki by tu pomogły, ale trochę bezsens zakładać kostki do szosowego motocykla. Najłatwiej jeździ się XL650, wąskie duże koła i spory prześwit bardzo ułatwiają kierowcy zadanie, motocykl praktycznie sam jedzie.
Zachęcam do takich wypadów, mniejszy DL spokojnie sobie poradzi z lżejszym offroadem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
totencham
Motonita
Dołączył: 23 Sty 2012
Posty: 604
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Śro 11:08, 14 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
Ja próbowałem nawet dużo jeździć DLem w terenie i wnioski są dość proste - na lekki teren (lasy, szutry) motocykl idealny, na trudniejszy już nie. Mój pustynną przygodę odchorowywał jeszcze 3 miesiące później Generalnie to zawieszenie dobijało co chwila, a płyta pod silnikiem potrafiła się lekko wygiąć... Co nie zmienia faktu, że polecam każdemu, bo ja teraz to już tylko szukam miejsca, gdzie zjechać do lasu albo na offroad... i szukam też innego motocykla
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|