 |
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Arkady
A1
Dołączył: 05 Mar 2011
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: Pią 13:37, 19 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Przepraszam za tą gafę językową i dziękuję za zwrócenie uwagi.
W kwestii żywotności silnika to się zgodzę, ale są parametry, które można wychwycić samemu takie jak wyciszenie silnika, równomierna praca czy spalanie, moc. Wiem, że to odczucia subiektywne i należałoby pomierzyć parametry na hamowni przed i po, ale nie o to tu chodzi. Mój test pozwoli przynajmniej podważyć lub nie tezy ludzi, którzy mieli coś do powiedzenia w tym temacie, bo im się tak wydawało, ale że ktoś coś tam powiedział czy wlał.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kiler
A2
Dołączył: 06 Lut 2009
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Nie 10:11, 21 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Mówiąc w skrócie
idealny towar dla idealnego klienta - kupić coś (obojętnie czy będzie to rewitalizator czy może cudowna mata magnetyczna ) dać zarobić producentowi , importerowi , dystrybutorowi i cholera wie komu i stwierdzić " cudów nie zrobiło , nie pomogło ale na pewno nie zaszkodziło " wasza kasa wasz biznes ale nie lepiej było kupić za to browara czy dołożyć parę złotych i kupić flaszkę ???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Arkady
A1
Dołączył: 05 Mar 2011
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: Nie 10:56, 21 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Kwestia priorytetów życiowych. Tak na marginesie jestem całkowitym abstynentem. Zdaję sobie sprawę, że działanie preparatu jest najbardziej widoczne na wyeksploatowanym silniku. Sądzę jednak, że położenie metalo-ceramiki wewnątrz silnika powinno przynieść korzyści, pomimo tego, że jak na razie nie ma spektakularnych tego efektów.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
leszek4x4
A2
Dołączył: 11 Lis 2012
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Żywiec
|
Wysłany: Nie 11:00, 21 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Jest jeden pozytyw.
większość twierdziła że padnie sprzęgło a ono działa więc kto wie może i środek nie jest taki do D,.. jak niektórzy twierdzili.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
roadrunner
Administrator
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lubartów, Warszawa
|
Wysłany: Nie 11:07, 21 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
leszek4x4 napisał: | Jest jeden pozytyw.
większość twierdziła że padnie sprzęgło a ono działa więc kto wie może i środek nie jest taki do D,.. jak niektórzy twierdzili. |
Większość twierdziła że MOŻE paść sprzęgło, a nie że padnie, to drobna różnica...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kiler
A2
Dołączył: 06 Lut 2009
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Nie 18:59, 21 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Arkady napisał: | Tak na marginesie jestem całkowitym abstynentem. |
ok to kup zielona herbatę . nawet wystarczy na kilka opakowań
a lanie czegokolwiek oprócz właściwego oleju do silnika z przebiegiem ok 30 tyś jest ......... mocno na wyrost . co innego gdybyś miał np 200 tys
To nie MZ czy Jawa która po takim przebiegu MOŻE nadawać się do remontu
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kiler dnia Nie 19:01, 21 Kwi 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Hada
Motocyklista
Dołączył: 26 Wrz 2012
Posty: 365
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pon 22:50, 22 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
torchio napisał: | Hada napisał: | Brak katalizatora w motocyklu? Coś nowego. Również jak to, że w latach 80 była duża moc. Tzn jaka? 140KM przerażało, ale jak to się ma do aktualnej Hayabusy czy choćby 1000RR? A normy spalin? To dlaczego DL1000 przestał być produkowany?
Oczywiście, że zasada/podstawa budowy silnika jest taka sama. Ale w samochodach jest identycznie. |
DL 1000 nie przestał być produkowany. Bo do USA i Australii dalej produkowali. W Europie miał dwa problemy. słaba sprzedaż na tle konkurencji (co nie opłacało dokonywania zmian konstrukcyjnych). Drugą bezpośrednią przyczyną było nie spełnienie normy spalin ... ale EURO3 (dla motocykli jest tylko Euro 3 dla samochodów jest 6). DL1000 spełniał normy określone z 96 roku czyli Euro2.
Pokaż mi auto 17letnie konstrukcyjnie które jako nowe spełniałoby normy Euro5 czy Euro6.
Co do mocy to fakt lata 80te to moc ok 140 KM Hayka to ok 200KM
1000RR to tylko 170parę KM
tymczasem w samochodach z silnika 1,4 który miał od 40paru do 60 KM mamy dziś 160KM czyli 250%
Chodziło mi o to, ze motocykle nie są tak gnębione jak samochody przez co rozwijają się w inny sposób.
Prawdopodobnie wejdzie obowiązek ABSU w motocyklach sprzedawanych w Europie, jest od 2000roku norma Euro 3 ale jest to rynek w dalszym ciągu mniej regulowany aniżeli rynek samochodowy który na chwilę obecna jest zdeterminowany tylko tymi kwestiami.
Przykładowo jeden z największych producentów samochodów na świecie Toyota ze swoimi świetnymi silnikami benzynowymi ma problem z normą euro6 |
Oczywiście, że chodziło mi o Europę
Muszę się z tobą zgodzić, że auta są bardziej na świeczniku niż motocykle i że motocykle idą inną ścieżką niż auta.
Wszystko myślę się sprowadza do tego, że auto MUSISZ mieć i już. Motocykl to hobby nadal, choć obserwuję zmianę tego myślenia.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
torchio
Motocyklista
Dołączył: 20 Lis 2011
Posty: 406
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: silesia
|
Wysłany: Wto 8:17, 23 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Cieszmy się, że motocykle częściowo nie są tak na cenzurowanym jak samochody bo nie wyobrażam sobie systemu stop&start w motocyklu
pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Arkady
A1
Dołączył: 05 Mar 2011
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: Pią 9:30, 26 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Chciałem podzielić się swoimi spostrzeżeniami, bo mam już zrobione ok 200-300 km odkąd zakończył się proces rewitalizacji a ponad 800 km jest nawinięte, jak dodałem pierwszą dawkę rewitalizatora.
Silnik zauważalnie pracuje ciszej, bardziej miękko, szczególnie to słychać w trakcie jazdy, mniej to zauważam na wolnych obrotach. Mam takie wrażenie, jakoby nastąpił delikatny przyrost mocy, co zauważam podczas przyśpieszania. Nie zauważyłem spadku spalania, choć na to potrzebuję jeszcze więcej czasu, żeby coś konkretnie powiedzieć. Sprzęgło Panowie całe i zdrowe, z silnikiem i osprzętem nic negatywnego się jak na razie nie dzieje.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2470
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Chojnów
|
Wysłany: Pią 19:47, 26 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Ja jak wleje sobie do szklaneczki rewitalizatora ( Granda albo Jasia Wędrowniczka ) ze trzy razy to na drugi dzień jestem faktycznie jak nowy .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
leszek k
Motocyklista
Dołączył: 10 Paź 2011
Posty: 317
Przeczytał: 4 tematy
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Sob 9:54, 27 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
A ja ta czytam i czytam, a Wy sobie kpicie z Arkady. Gość dobrowolnie został "królikiem doświadczalnym". Nie jesteście ciekawi czy coś pomogło/zaszkodziło?. Ja przy takim nastawieniu ogółu już nic bym nie napisał.
Powodzenia w dalszych testach. Czekam na relację
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2470
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Chojnów
|
Wysłany: Sob 16:58, 27 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
A na żartach to się koledzy znacie oj znacie .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Arkady
A1
Dołączył: 05 Mar 2011
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: Nie 17:37, 28 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Dziękuję Ci Leszku za wsparcie, choćby dla takich jak Ty warto było z tym tematem wystąpić.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Iron
Motocyklista
Dołączył: 05 Mar 2009
Posty: 341
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Górnośląskie SD
|
Wysłany: Nie 18:00, 28 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Arkady napisał: | Chciałem podzielić się swoimi spostrzeżeniami, bo mam już zrobione ok 200-300 km odkąd zakończył się proces rewitalizacji a ponad 800 km jest nawinięte, jak dodałem pierwszą dawkę rewitalizatora.
Silnik zauważalnie pracuje ciszej, bardziej miękko, szczególnie to słychać w trakcie jazdy, mniej to zauważam na wolnych obrotach. Mam takie wrażenie, jakoby nastąpił delikatny przyrost mocy, co zauważam podczas przyśpieszania. |
Kolega zalewał podobnie działający specyfik na bazie ceramizerów do Omegi 3.2 V6 z przebiegiem +200kkm .
Obserwacje dokładnie identyczne z twoimi , zużywa mu też nieco mniej oleju - więc na pewno coś w tym jest .
A silnik u niego ma się nadal dobrze przy +250kkm aktualnie .
Czekamy na dalsze relacje przy większym przebiegu .
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Iron dnia Nie 18:02, 28 Kwi 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marulin
Motonita
Dołączył: 23 Paź 2011
Posty: 924
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: DKL
|
Wysłany: Nie 11:02, 07 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
Arkady, jakieś spostrzeżenia w związku z wlanym specyfikiem? Ile już przejechałeś km? Padło sprzęgło ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
czesterbb
Motocyklista
Dołączył: 09 Maj 2010
Posty: 300
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Bielsko Biała
|
Wysłany: Nie 20:52, 07 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
Też czekam na dalsze wyniki testów
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Arkady
A1
Dołączył: 05 Mar 2011
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: Nie 21:42, 07 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
Uprzejmie donoszę Panowie: jakoś w tym sezonie jeżdżę z przyczyn losowych dużo mniej, nie mniej jednak mam po zakończonym procesie rewitalizacji przejechane na chwilę obecną ok. 1500 km. To co mogę z pewnością powiedzieć, to że moto jeździ jak jeździł. Nie ma żadnych efektów ubocznych, sprzęgło działa bez zarzutu. Mam subiektywne odczucie, że nieznacznie ciszej pracuje, lepiej wkręca się na obroty i nastąpił delikatny przyrost mocy (o tym pisałem już wcześniej). Co do spalania, to nie zauważyłem zmiany. Wydaje się, że spalanie pozostało na takim samym co wcześniej poziomie i wynosi ok. 4,3-4,7 l/100 km (robię głównie trasę z prędkością przelotową ok. 120-130 km/h).
Uważam, że rewitalizacja powinna pomóc jeszcze w jednym. Otóż powłoka zabezpiecza przed korozją, więc silnik poza sezonem, podczas długich przestojów jest odpowiednio chroniony. Nie wiem tylko, czy podawany przeze mnie specyfik (moto rewitalizant) ma tak długą żywotność, co rewitalizator 1 stage. Moto rewitalizant jest także dla dwusuwów i stąd możliwość jego rozpuszczenia w benzynie. Przy moim drugim moto chyba kupię 1 stage, co prawda kosztuje 10 razy więcej, ale efekt jaki powstał w moim golfie był nieprawdopodobny.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Arkady
A1
Dołączył: 05 Mar 2011
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: Śro 22:26, 16 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Kolejna relacja: od zakończenia rewitalizacji zrobione niespełna 7000 km i nadal nic niepokojącego się nie wydarzyło. Pozytywne zmiany, o których pisałem powyżej są utrzymane. Spalanie nie uległo zmianie, choć muszę się pochwalić rekordem najniższego spalania: 3,7l/100km (trasa o długości 300 km, prędkość przelotowa 90-100 km/h, bez plecaka z zapakowanym na fula kufrem). Kumpla skuter piaggio mp3 (pojemność 250 cm) spalił w tych samych warunkach 3,5 l/100km.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tango
A1
Dołączył: 06 Gru 2010
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa/Piastow
|
Wysłany: Śro 15:53, 19 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
Wybaczcie proszę archeologię, ale ponieważ upłynęło już trochę czasu od ostatniego wpisu ciekaw jestem jak to teraz wygląda. Pozwoliłem sobie na napisanie posta a nie ukrywanie się na pw - ale właśnie zainteresowałem się tym tematem i ciekaw jestem jakie są wyniki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Arkady
A1
Dołączył: 05 Mar 2011
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: Czw 7:59, 20 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
Moto sprzedałem w maju b.r. Do tego czasu przejechałem po zrewitalizowaniu silnika ponad 18 000 kaemów i nie było żadnych niepokojących objawów. Objawy, o których relacjonowałem utrzymały się do końca. Jakiś wielkich spektakularnej poprawy osiągów nie było. Zauważyłem lekki przyrost mocy, miękką i cichszą pracę silnika. Sprzęgło, osprzęt, silnik skrzynia działa bez zarzutu, żadnych awarii.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Szuja
DeTox nie pomoże
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 3463
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 46 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: miejscowosc obok ktorej lezy Warszawa
|
Wysłany: Czw 9:25, 20 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
wg mnie miales wyjatkowe szczescie, ze znalazl sie nabywca na moto ze zrewitalizowanym silnikiem. Nie chce przez to powiedziec, ze zaszkodziles sprzetowi - tylko, ze to na tyle dwuznaczna, niepewna i niesprawdzalna (w warunkach domowych) metoda zmiany wlasciwosci jednostki napedowej, ze wg mnie - swiadomie, tylko desperat wzialby taki sprzet. Mogles przez takie dolewki np skrocic zywot silnika, przy chwilowej poprawie parametrow.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
obcy_88
A1
Dołączył: 29 Cze 2015
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Bielsko Biała
|
Wysłany: Pią 8:40, 21 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
Witam. Czytam ten temat i wychodzi na to ze na forum jest ponad 90% filozofĂłw. Twierdzenia tych lodzi sÄ
co najwyĹźej Ĺmieszna i opierajÄ
sie tylko na domysĹach, ktĂłre sÄ
bezpodstawne.
Teraz troche praktyki.
StosowaĹem rewitalizer do poprzedniego motocykla tj. suzuki Gs500 z 92. KaĹźdy kto zna ten motocykl wie ze jego silnik kocha popijaÄ
olej. NiektĂłre egzemplarze dochodzÄ
do 1ltra na 1tys. MĂłj spalaĹ ok. 0.7 na 1tys, po zmianie oleju z castrola gsp na motula (10w40) i za aplikowaniu xado spalanie oleju spadĹo do 0.5l. MogÄ ĹmiaĹo stwierdziÄ ze rewitalizer pomaga. SkutkĂłw ubocznych nie stwierdziĹem. A wiec warto stosowaÄ kiedy objawy zuĹźycia silnika zaczynajÄ
byÄ widoczne.
PrzejechaĹem na tym ok 5-7 tys. Jednak jak sie powiada: SzkĹem dupy nie wytrzeĹź. KupiĹem jednostkÄ napÄdowÄ
z 2006 i przestaĹem dolewaÄ oleju i innych wynalazkĂłw.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Szuja
DeTox nie pomoże
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 3463
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 46 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: miejscowosc obok ktorej lezy Warszawa
|
Wysłany: Pią 11:16, 21 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
nie wiem ile to procent a moze promili wychodzi, ale na forum na pewno jest jeden glupek, ktory uogolnia i wysnuwa wnioski na podstawie przejechania 7 tys km jakis purchlem, ktoremu pewnie by pomogla smola wlana w silnik.
My napisalismy (te twoje 90% filozofow) o sensie lania specyfikow do silnikow, ktore (jak na motocykl) sa prawie nie do zdarcia i w zasadzie nie potrzebuja "doktora" z tv-marketu. Napisaliosmy tez, ze bez solidnych testow porownawczych nie ma jak sie odniesc do tej kwestii. A majac taka "niewiadoma" trzeba byc hazardzista, zeby kupic swiadomie sprzeta po takim "leczeniu"
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
obcy_88
A1
Dołączył: 29 Cze 2015
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Bielsko Biała
|
Wysłany: Sob 10:43, 22 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
Napisałem że w starym silniku motocyklowym który nadaje się do kapitalik stosowanie tego środka przynosi minimalną poprawę, co nie uchroniło mnie przed wymianą silnika ponieważ spalanie oleju i tak było ogromne. Wyraziłem swoją opinie potwierdzoną krótkim testem na temat tych środków z którą każdy może się zapoznać, nikogo nie namawiam do stosowania. Przepraszam jeżeli kogoś uraziłem nazywając filozofem.
Szuja jeżeli zasłużyłem na miano głupka to na pewno jest nad dwoje.
Dzięki za takie potraktowanie.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez obcy_88 dnia Sob 10:49, 22 Sie 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Szuja
DeTox nie pomoże
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 3463
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 46 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: miejscowosc obok ktorej lezy Warszawa
|
Wysłany: Sob 12:36, 22 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
przeczytaj teraz swoj poprzedni post i porownaj do tego ostatniego. Oczywiscie z pominieciem wytluszczonej tresci, bo przemowila przez Ciebie urazona duma, a nie obiektywizm. Potraktowano Cie tak jak sobie na to zapracowales, nie ma o co sie obrazac.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
express
Administrator
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2698
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków (VIII), Ustroń
|
Wysłany: Sob 14:31, 22 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
obcy_88 napisał: |
Szuja jeżeli zasłużyłem na miano głupka to na pewno jest nad dwoje.
Dzięki za takie potraktowanie. |
I jeszcze do tego chyba dziewczynka. Bo skoro "dwoje" a Szuja jako ksiądz kobietą być nie może... to wychodzi, ze dziewczynka.
;P
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|