|
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Zaper
Motocyklista
Dołączył: 11 Wrz 2015
Posty: 205
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: Wto 21:35, 29 Mar 2016 Temat postu: Czujnik nadbiegu |
|
|
Pacjent: DL 1000 Vstrom k2
Diagnoza: Przy włączonym 6 biegu nie zapala się kontrolka O/D
Pytanie: Gdzie jest czujnik odpowiedzialny za zapalanie tej kontrolki?
dzięki z góry
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
express
Administrator
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2698
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków (VIII), Ustroń
|
Wysłany: Wto 23:09, 29 Mar 2016 Temat postu: Re: Czujnik nadbiegu |
|
|
Zaper napisał: | Pacjent: DL 1000 Vstrom k2
Diagnoza: Przy włączonym 6 biegu nie zapala się kontrolka O/D
Pytanie: Gdzie jest czujnik odpowiedzialny za zapalanie tej kontrolki?
dzięki z góry |
GPS - Gear Position Switch.
Lokalizacja: za koszem sprzęgłowym, we wnętrzu silnika.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Zaper
Motocyklista
Dołączył: 11 Wrz 2015
Posty: 205
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: Czw 22:48, 31 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
express dzięki za info, czujnik namierzony, nie ściągałem jeszcze pokrywy bo stwierdziłem że najpierw sprawdzę kostki i okazuje się że kabel który idzie od czujnika ma 3 przewody, które to wchodzą w kostkę, jeden z tych 3 przewodów koloru czerwonego jest z tej kostki wyciągnięty i zaizolowany, ma ktoś pomysł w jakim celu ktoś tak zrobił ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
express
Administrator
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2698
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków (VIII), Ustroń
|
Wysłany: Pią 11:02, 01 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Zaper napisał: | okazuje się że kabel który idzie od czujnika ma 3 przewody, które to wchodzą w kostkę, jeden z tych 3 przewodów koloru czerwonego jest z tej kostki wyciągnięty i zaizolowany, ma ktoś pomysł w jakim celu ktoś tak zrobił ? |
Przychodzi mi do głowy jakies kombinowanie z opóźnianiem zapłonu, a raczej jego eliminacją.
DL1000 ma opóźniony zapłon na biegach od 1 do 3, więc czasem stosuje się układy oszukujące komputer sterujący silnikiem (ECU) i podające info o tym, że jest zapięty 4 bieg, niezależnie od faktycznie zapiętego.
Takie zapina się pomiędzy GPS i ECU.
Funkcja TRE (Timing Retad Eliminator) jest dostępna w niektórych wyświetlaczach biegów (Np. GiPRO).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|