|
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
seku
A2
Dołączył: 07 Paź 2010
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pon 18:58, 23 Kwi 2012 Temat postu: cykanie rozgrzanego silnika |
|
|
Ostatnio pojawiło się cykanie trudne do zlokalizowania ale występujące tylko jak silnik się nagrzeje.(DL1000 k2 przebieg 35000) Jak odpalam zimny tego niema!Niezależnie czy jade czy stoje cykanie słychać,bardzo dobrze jest słyszalne podczas hamowania silnikiem. W tym roku wymieniłem olej,filtr powietrza,świece i regulowałem zawory. Cykanie słychać od czasu kiedy dałem mu porządnie w piz..de. Czy wiecie co to może być i gdzie szukać przyczyny???
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez seku dnia Pon 19:01, 23 Kwi 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jasio
A
Dołączył: 29 Paź 2009
Posty: 122
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 20:27, 23 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Ja w 650 mam coś podobnego - jak zgaszę nagrzany silnik to słyszę takie właśnie cykanie. W jeździe tego nie słyszę. Moto dosyć nowe 2009 i 20 tys. przebiegu. Co to może być? Spływający olej?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
seku
A2
Dołączył: 07 Paź 2010
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pon 20:57, 23 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Cykanie występuje tylko na włączonym i nagrzanym silniku!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MaG
Administrator
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4255
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 28 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gocław, W-wa
|
Wysłany: Wto 9:36, 24 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
jasio napisał: | Ja w 650 mam coś podobnego - jak zgaszę nagrzany silnik to słyszę takie właśnie cykanie. W jeździe tego nie słyszę. Moto dosyć nowe 2009 i 20 tys. przebiegu. Co to może być? Spływający olej? |
raczej stygnący silnik, podobnny efekt masz przy studzeniu żelazka:)
Ma cykać jak stygnie:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mallly1508
A2
Dołączył: 23 Paź 2011
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: Wto 13:59, 24 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Seku sluchaj mam to samo dokladnie. Mam Dl 1000 K2 przejechane 46tys. Założyłem juz ten temat wczesniej. http://www.vstromclub.fora.pl/usterki-i-awarie,45/cykanie-silnika,7614.html . Dałem moto na wyregulowanie zaworów i wymiane plytek zaworowych. Dzis odbieram i zobaczymy czy pomoglo. odezwe sie jeszcze:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maikpl
A
Dołączył: 29 Gru 2011
Posty: 103
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Wto 17:03, 24 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
U mnie też coś cyka pyka, ale tylko po zgaszeniu. Odgłosy dochodzą bardziej z tylnej części motocykla podejrzewam że z wydechu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Adamar
Maniak motocyklowy
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 1220
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: CK
|
Wysłany: Wto 23:45, 24 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Praktycznie każdy metal "cyka" jak stygnie, czy w Dl-u czy w np aucie lub w samolocie Jak się rozgrzewa to się poszerza a jak stygnie to się kurczy i cyka
Lockheed SR-71 Blackbird to dopiero musi cykać jak stygnie, podczas lotu kadłub wydłuża się o 7,5-10 cm od temperatury. Nie wiem o ile się wydłuża wydech czy "pęcznieje" silnik w moim Dl-u, ale jak dam mu dobrze w palnik to tez jakiś czas cyka po zgaszeniu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
chmarnik
Maniak motocyklowy
Dołączył: 05 Mar 2012
Posty: 1201
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wieluń
|
Wysłany: Wto 23:51, 24 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Z tego co pamiętam z młodości to odpowiednik naszego oleju silnikowego w SR 71 w temperaturze pokojowej ma konsystencję masła. Właśnie ze względu na temperatury do jakich rozgrzewają się części w czasie lotu. Coś co jest cieczą w warunkach pokojowych nie wytrzymałoby extremum.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
konra.dzik
Administrator
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2386
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 23:54, 24 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Adamar napisał: |
Lockheed SR-71 Blackbird to dopiero musi cykać jak stygnie, podczas lotu kadłub wydłuża się o 7,5-10 cm od temperatury |
A powietrze przy pełnym ciągu naokoło niego w odległości metra wrze. Na discovery mówili
Ja znam takiego "pułkownika" z rembertowa co twierdzi że lufa kałacha rozszerza się o milimetr
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|