|
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
geniusz
Motocyklista
Dołączył: 05 Wrz 2009
Posty: 473
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pią 21:27, 02 Paź 2009 Temat postu: Co z DL 1000 |
|
|
Zastanawiam się co będzie.
Z ego co słyszałem to 1000-ke skasowali ze wzlędu na ekologię zastanawiam się czym tą lukę zapełnią ponieważ testowałem kilka dużych enduro BMW KTM i inne i niestety DL jest rewelacyjny pod względem wagi jak i komfortu jest leki poręczny a za razem dynamiczny i wygodny. Chciałem zostać przy tym modelu na kilka lat a potem odmłodzić go ale teraz jest rebus co zrobi Suzuki.
Macie jakieś wiści co dalej???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
V-Told
Maniak motocyklowy
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pią 22:15, 02 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Z tego, co wiem, to wieści nie ma. Planów Suzuki chyba na razie nie ujawnia, swego czasu też się tym bardzo interesowałem, bo jestem pewien, że następca DL'a będzie pozbawiony dzisiejszych wad i w związku z tym oczywiście jeszcze lepszy. Ja nie widzę dla siebie kolejnego motocykla poza DL'em, chyba, że jakieś BMW, ale na pewno nie GS, bo silnik typu boxer już przerabiałem i kompletnie nie jest to moja charakterystyka. Właściwie to dziwię się tym wszystkim, którzy zamieniają V-Stromy na GS'y. Tzn. dziwię się o tyle, że taka zmiana specjalnie nie daje wiele więcej, rozumiem DL na K1300 GT, ale na jakiegoś boxera?! Ten silnik naprawdę średnio przypadł mi do gustu.
A swoją drogą, to DL1000 jest nadal produkowany, sprzedawany jest m.in. w USA . Mają nawet wzbudzający we mnie uwielbienie taki delikatny śliwkowy kolor
Pozdrawiam i sam jestem ciekaw, może ktoś coś więcej wie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
micek
Motocyklista
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 240
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gorzów Wlkp
|
Wysłany: Sob 12:22, 03 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
1000 jest sprzedawany wszedzie poza europa, nie tylko w usa.... ciekawostka: w Australii mozesz kupic nie tylko dl1000, ale nawet DR650 RSE(!)...
pozdro
micek
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jakubdl1000
Motonita
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 775
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Sob 20:24, 03 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
szkoda że nie produkują DR BIGA, to jest dopiero motocykl! ahhh jak mi teraz brakuje odrobiny off-u
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2470
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Chojnów
|
Wysłany: Wto 21:49, 06 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Dl 650 jest jak i DL1000 jest dobrze sprzedajacym sie moto w gamie suzuki , wiec napewno bedzie nastepca
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jakubdl1000
Motonita
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 775
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Śro 11:08, 07 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
tylko zeby nie bylo tak jak z Honda kiedyś model Africa Twin zastąpiona Varadero o wiele cięższym
Jak sie boje że z Suzuki DL może byc podobnie, że pójdą w bardziej szosowy motocykl, zamiast kierować sie w kierynku czegoś podobnego do GS1200 ze szprychowanymi kołami albo KTMAdventure.
Faktem jest że każdy kto wybiera DL do turystyki chciałby większy psześwit i koła szprychowane, troche inne plastiki bardziej uniwersalne, nie lakierowane ale np surowe.
DL nie jest sprzętem dla Globtrotterów, jak GS 1200, a szkoda.
Powinien być motocyklem tak zbudowanym żeby można nim było objechac Świat wszystkimi typami dróg, od mongolskich bezdroży (i tu pojawia sie brak możliwosci pracy silnika na paliwie mniej niz 92 oktany), po amerykańskie highwaye.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez jakubdl1000 dnia Śro 11:12, 07 Paź 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bibop
Maniak motocyklowy
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1741
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 13:50, 07 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
jak cos jest do wszystkiego to jest do niczego... nie ma zlotego srodka. zawsze ktos na cos bedzie narzekal. DL sprzedaje sie dobrze i raczej suzuki nie bedzie sluchalo garstki ludzi, ktorzy by chcieli ktma dla ubogich... w nowosciach 2010 na stronie suzuki nie ma nic zwiazanego z DLem i mysle, ze raczej nie bedzie.
nie sadze zeby zrobili szprychy, wiekszy przeswit itd.
edit: jak chcesz objechac swiat to kup gsa algo ktma. nikt przeciez nie trzyma Cie przy DLu. to tak jak by wlasciciel lanosa powiedzial... w sumie to fajny samochod, ale jak by mu dodali tak ze 100KM i na dzien dobry dolozyli turbine to juz w ogole bym go na nic nie zamienil...
DL jest motocyklem dla Globtroterow, tylko takich, co dobrze planuja trase i niekoniecznie wpier...ja sie w kazde napotkane bloto
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez bibop dnia Śro 13:56, 07 Paź 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jakubdl1000
Motonita
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 775
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Śro 14:02, 07 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
DL to wspaniały motocykl za rozsądne pieniądze.
Wystosujmy oficlalne pismo do Suzuki motor Poland, jako oficjalna grupa miłosników DL-a z zapytaniem jakie sa plany dotyczące produkcji DL-a? nawet można do Japonii napisać jeśli by ktoś potrafił takie pismo zredagowac po ang. albo japońsku.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bibop
Maniak motocyklowy
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1741
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 14:53, 07 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Mozna, zdaje sie jakis czas temu korespondowaliscie z jakas Pania z SMP w sprawie instrukcji. Podobno mila i szybko dziala, moze do niej?
Do Japonii to raczej nie ma sensu chyba pisac. Moze bardziej do Suzuki Europe jezeli cos takiego istnieje...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Szuja
DeTox nie pomoże
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 3463
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 46 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: miejscowosc obok ktorej lezy Warszawa
|
Wysłany: Śro 15:37, 07 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
napisze bezposrednio do japonii, tylko musze opanowac tych kilka znakow
By [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Szuja dnia Śro 15:38, 07 Paź 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bibop
Maniak motocyklowy
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1741
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 15:58, 07 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
nawet jak opanujesz katakane to nie napiszesz nic sensownego. masz jeszcze hiragane i znaki kanji. poza tym cala japonska gramatyka jest zupelnie inna... nie jest lekko
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2470
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Chojnów
|
Wysłany: Czw 8:12, 08 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
W Japonii, Chinach ,Wietnamie , Taywanie - wszyscy szybko pracuja isa mili, taka mentalnisc ludzi.Ja z nimi pracuje .Jesli pisac to tylko do Japoni .Europejski oddział pracuje tak pod dyktando Centrali
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jakubdl1000
Motonita
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 775
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Wto 16:59, 27 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
pisać ale kto potrafi ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
vpawel
Motonita
Dołączył: 31 Maj 2006
Posty: 659
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa Pruszków
|
Wysłany: Wto 17:09, 27 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
A kto wam powiedział,że GS1200 nadaje sie na wyprawę dookoła swiata ?To wszystko to tylko dorabianie histori do marketingu.Jak bym miał sponsora,który by wyłożył kasę i kazał mi jechać GSXR-em na Dakar to też bym pojechał.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ologc
Administrator
Dołączył: 10 Sty 2008
Posty: 1620
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Monachium/Gdańsk
|
Wysłany: Wto 18:46, 27 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
jakubdl1000 napisał: | pisać ale kto potrafi ? |
jak bym się zakręcił to mógłbym natywa z japońskim znaleźć. poproszę treść listu do przetłumaczenia bo ja jakoś nie mam ostatnio weny do pisania BS'u.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Biały
Motonita
Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 1031
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wa-wa
|
Wysłany: Wto 19:22, 27 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
vpawel napisał: | Jak bym miał sponsora,który by wyłożył kasę i kazał mi jechać GSXR-em na Dakar to też bym pojechał. |
Albo R1-ką
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
V-Told
Maniak motocyklowy
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Nie 0:42, 29 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Napisane w połowie 2008 roku - może jest jeszcze jakaś nadzieja na ten silnik w przyszłym modelu.
"I have read on other sites that Suzuki has reworked the engine in the 1000 in a prototype stage which actually gets more power and better economy.
I've also read some threads on an '09 model possibly coming out with rerouted exhaust.".
-Nie wiem ile czasu zajmuje zaprojektowanie motocykla i wprowadzenie go do produkcji seryjnej, ale skoro ten gość gdzieś tak przeczytał, to może w przyszłym roku lub za dwa lata zobaczymy młodego tysiąca. Zabawa z silnikiem raczej prowadzi tylko do nowego modelu. Bardzo jestem ciekaw, w którym kierunku stylistycznym będzie szło Suzuki. V-Strom to dla nich jeden z najważniejszych modeli... tak mi się przynajmniej wydaje. Moje oczekiwania po obecnym modelu są tak duże, że raczej na pewno się zawiodę. Obecny design (ale 1000, 650 jakimś cudem mi się nie podoba - nie, poważnie) jak dla jest niemal idealny, mogliby dać nieco szersze opony i trochę solidniejsze mocowania owiewek i kierownicy - wzorując się choćby na BMW. Obowiązkowo elektrycznie regulowana szyba, tempomat i ABS!! Do tego rozwiercić silnik do jakichś 1200cc i plus 30-40KM. Oryginalnie ten silnik - w TL czy SV1000 ma coś koło 130KM, choć pewnie dół nieco gorszy.
No, jak by nie patrzeć, to już 8 lat zaraz stuknie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
micek
Motocyklista
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 240
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gorzów Wlkp
|
Wysłany: Nie 2:31, 29 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
hmmm, na forum naszych zaborcow, chodzi plotka, ze nastepca dl1000 pojawi sie w polowie 2011r. z tym ze zaznaczamm, to tylko plotka a ie oficjalna informacja
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|