 |
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mowso
Motonita
Dołączył: 08 Lip 2008
Posty: 785
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Żory
|
Wysłany: Nie 21:29, 07 Kwi 2013 Temat postu: Co po DL-u ? |
|
|
Alo
Gdzieś był już podobny wątek ale znaleźć nie mogę
Gdzieś środek-koniec sezonu będę chciał sprzedać mojego osiołka wiernego czyli małego dl-a i kupić coś nowego.
Powód - proszę się nie śmiać, trochę mi się znudził no i chciałbym, żeby przelotową mógł troszeczkę wyższą na autostradowych dojazdach trzymać z 10-20km/h więcej bez żłopania dużo większej ilosci paliwa - ale tak naprawdę to 1 powód jest istotny
90% asfalt - pułap zakupu pewnie koło 30-35k
I teraz osiołkowi w żłoby dano:
1 - klasyka 1200GS - baaaardzo mi się podoba, ale sporo się mówi o awaryjności tych modeli które mi się podobają czyli 2008r chyba - te ze srebrnymi boczkami, no i serwisem mnie straszą, że byle pierdoła kosztuje po parę tys. i tylko ASO
2 - Nowa Tenera 1200 - ceny jeszcze dość wysokie
3 - Versys 1000 - nie słyszałem żadnych opinii jeszcze ani negatywnych ani pozytywnych
4 - Tiger 800 - podoba mi się dość, nie jeździłem jeszcze ale silniejszy trochę od małego DL-a i ceny się zaczynają robić przyzwoite
5 - BMW 800GS - ponoć sporo mniej wygodne od DL-a i bardziej nastawione na szutry niż na asfalt
6 - nowy DL-650 taki trochę metroseksualny dla mnie ale za to pewnie ta sama niezawodność, trwałość itp
No i jeszcze nowy Triumph Explorer który raczej będzie poza zasięgiem cenowym, Honda Crosstourer i podobne które trochę "dziwnie" wyglądają
O czymś zapomniałem ? i czy ktoś pomoże, kto miał podobne dylematy ?
Help me Obi Wan Kenobi You me only hope
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pyjterr
A
Dołączył: 29 Lip 2012
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Nie 21:50, 07 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Do listy dorzuciłbym jeszcze KTM 990 adventure no i jak dla mnie absolutny nr 1 - Multistrada 1200, tyle że niestety to już inny pułap cenowy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mowso
Motonita
Dołączył: 08 Lip 2008
Posty: 785
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Żory
|
Wysłany: Nie 22:01, 07 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
KTM dla mnie trochę za dziki - a ja bardziej jednak po asfalcie jeżdżę , Multistrada śliczna ale cena niestety zabójczo zaporowa
A właśnie jak jest z awaryjnością 990-ek KTM ?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Mowso dnia Nie 22:03, 07 Kwi 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukaszt2
Motocyklista
Dołączył: 08 Paź 2012
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Nie 22:37, 07 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
tym co jezdza 90% asfalt to jakby nie kalkulowal wychodzi GS )
ciekawe jak to jest naprawde z awaryjnoscia tych po 1150...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
OptimisticSailor
A2
Dołączył: 17 Lut 2013
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Nie 23:07, 07 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Viadro 1000 > Co więcej mówić, na te po liftingu a się patrzeć. Miałem szczęście przejechać się tym patentem i powiem że poza manewrowaniem po parkingu problemów nie stwierdzono, więcej o sprzęcie powiedzą miłościwe nam panujący Roadrunner i MaG XD
Właściciel viaderka (po 5 latach i około 80kkm) zamienił na
||
\/
\/
Pan European i... tutaj nic nie powiem bo tylko "przysiadłem" na fotelu ale jadąc trampkiem 700 na Tej > [link widoczny dla zalogowanych] drodze nie mogłem zbtnio konkurować nawet w złożeniu...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
torchio
Motocyklista
Dołączył: 20 Lis 2011
Posty: 406
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: silesia
|
Wysłany: Pon 7:58, 08 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
przejedź się Tigerem XC 800 powinien CI coś rozjaśnić czy chcesz iść w tym kierunku.
GSy bym odpuścił. Jesli ma być BMW to moze F 800 GT
sa jeszcze nowe hondy te crosstourer ale tego uzywanego jeszcze nie ma
Musisz sobie zadać pytanie czy to ma byc w klasie DLa tylko inne cyz to ma być po prostu większe...
btw. jak nowy DL zbyt metroseksualny to pewnie Versys 1000 zbyt freakowaty
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez torchio dnia Pon 8:00, 08 Kwi 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mowso
Motonita
Dołączył: 08 Lip 2008
Posty: 785
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Żory
|
Wysłany: Pon 9:07, 08 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Viadro odpada - to jest jednak dość stara konstrukcja, wiem że sprawdzona itp ale nie dla mnie - Versys nawet nieźle wygląda - przypominam że nasz V-strom też na początku budził dość mieszane uczucia - zwłaszcza przednie reflektory )
No i muszę się tym tigerem przejechać bo nie miałem okazji niestety - nikt ze znajomych nie posiada
Sprzęty typu Pan Europena, FJR, GTR-y odpadają, za bardzo kredensowate przepraszam właścicieli
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Mowso dnia Pon 9:08, 08 Kwi 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
torchio
Motocyklista
Dołączył: 20 Lis 2011
Posty: 406
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: silesia
|
Wysłany: Pon 9:15, 08 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
no to wsiadaj na Tigera małego.
silnik to rewelacja te 3 cylindry to mały wariat.. gorzej z ochroną przed wiatrem i innymi detalami ale ciekawy motocykl i na pewno się tak szybko nie znudzi. Ja wolę kanapę w DLu i ogólnie jego wielkie gabaryty.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Floydoo
Motonita
Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1057
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Norwegia/Bieszczady/DL1000
|
Wysłany: Pon 9:34, 08 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Wieksze predkosci przelotowe bez wiele wiekszego zuzycia paliwa to XT1200.
Po przesiadce z duzego DL to roznica w spalaniu jest conajmiej litr mniej.
Podejrzewam ze po sezonie ceny XT1200 beda bardziej przystepne.
Wiem zo moja wypowiedz wyglada jak te z cyklu: Kazda sroka swoj ogon chwali,
ale ja tez mialem podobny problem, tyle ze po DL1000, no i mialo to byc enduro do wygodnego podrozowania we dwoje.
GS odpadl, bo za duzo ludzi tym jezdzi
Mialem ogromna ochote na Stelvio 1200, ale po jezdzie probnej odpadl....
Honda crossturer, byla chyba najdrozsza, ale i troche delikatna, no i pomimo fajnego wywazenia czuc jej wage.
Wybor padl na Super Tenere i po sezonie na tym motocyklu moge powiedziec ze bardzo fajnie sie tym smiga, lepiej sprawuje sie na winklach niz DL1000 i spokojniej oddaje moc.
Ciekawostka jest to ze pomimo tzw zaawansowanej technologii, to bardzo prosty motocykl, z bardzo dobrym dostepem do instalacji, bezpiecznikow itd, wszystko jest pod prawym boczkiem, a lampa przednia jest przystosowana do zalozenia xenonow.
Tak samo jak DL ma mozliwosc auto dignostyki poprzez zworke.
Dwie mapy zaplonu plus mapowanie pierwotne (zworka )
No i najwazniejsze WAL i niech sie goni lancuch    
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mowso
Motonita
Dołączył: 08 Lip 2008
Posty: 785
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Żory
|
Wysłany: Pon 9:51, 08 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
A powiedz mi jak z wysokością kanapy w tenerze w porównaniu do dl-a ?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Mowso dnia Pon 9:52, 08 Kwi 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
roadrunner
Administrator
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lubartów, Warszawa
|
Wysłany: Pon 12:16, 08 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Pytanie na ile chcesz tak naprawdę zjeżdżać z asfaltów...
Jeżeli rzeczywiście będziesz to robić i lubisz "pochasać po szutrach" czasami, to tak, jestem za SuperTenerą. Jeżeli natomiast "nie koniecznie" to może R1200 RT?
Masa porównywalna z DL-em, spalanie rzędu 5-6/sto i niesamowity wręcz komfort...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Staszek
Motonita
Dołączył: 22 Lis 2012
Posty: 1004
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Północna Polska
|
Wysłany: Pon 12:26, 08 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Rt chyba odpada, kolega pisał że uniknąć chce "kredensowatych", co oczywiście nie oznacza, że to jest zły motocykl.
Co do 1200GS, chyba ze trzy razy już robiłem "podchody" pod używkę i zawsze w efekcie kupowałem coś innego. 30.000zł to wg moich doświadczeń z licznych wypraw poszukiwawczych po całym kraju za mało, aby kupić "pewny" egzemplarz 1200GS. Pewny, czyli z polskiego salonu, od właściciela a nie komisu. No i z przebiegiem powiedzmy do 40.000km. Zawsze kończyło się na tym, że takie egzemplarze to wydatek 40-45 tys. zł. A GS800 jest ok, ale dla jednej osoby (takie zdanie wyrobiłem sobie po jednej, kilkusetkilometrowej przejażdżce we dwoje).
Wychodzi na to, że faktycznie powinieneś zerknąć na triumpha...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Staszek dnia Pon 12:29, 08 Kwi 2013, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Floydoo
Motonita
Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1057
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Norwegia/Bieszczady/DL1000
|
Wysłany: Pon 12:29, 08 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Mowso napisał: | A powiedz mi jak z wysokością kanapy w tenerze w porównaniu do dl-a ? |
Dla mnie jest tak samo jak w DL, a nawet po kilku dniach uzytkowania podnioslem kanape w gorna pozycje tj. jakes 3 cm wyzej, bo mi jakos tak wygodniej jest jak wyzej siedze.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tipor
Maniak motocyklowy
Dołączył: 15 Mar 2010
Posty: 1243
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Łomianki
|
Wysłany: Pon 12:31, 08 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
A o Versysie też już się tu ktoś wypowiadał chyba w wątku do Super Tenery poszukaj sobie ale z tego co pamiętam to raczej same pozytywy, sam patrzyłem na ten sprzęt przychylnym okiem ale odpadł w momencie jak się przysiedliśmy do niego wraz z moim plecaczkiem, plecaczkowa część kanapy jak i podnóżki to ponoć tragiczna pomyłka konstruktora... słowa mego plecaczka a doświadczenie ci ona posiada
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
przemo99
A1
Dołączył: 18 Lut 2009
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: skierniewice/warszawa
|
Wysłany: Pon 21:45, 08 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Jest jeszcze tiger 1050 na którego sie przesiadlem w zeszlym roku z dużego dl-a. Ma doskonały silnik któy warto sprawdzić samemu zeby sie przekonać. NIc nie szarpie przy 3 tys nic nie wali w zawieszeniu i 1 bieg zawsze wchodzi niezależnie od położenia sprzegła. Z ciekawostek co do tego modelu to pali ok 0.5 l mniej niz dl przeglady co 10tys a do tego przez całe te 10 tys nie musiałem naciągąć łańcucha. Dla mnie te fakty mają duże znaczenie bo czasem jadę w europę i nie jest miło jak akurat ci przegąd wypada albo łańcuch wisi.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Staszek
Motonita
Dołączył: 22 Lis 2012
Posty: 1004
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Północna Polska
|
Wysłany: Pon 22:15, 08 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Kolega posiadał do niedawna DL-650 i Triumpha Tigera 1050. Zostawił sobie jednak DL-a. Z zalet Triumpha wymieniał dynamiczny silnik. Z wad słabe światła i niewygodne miejsce dla Pasażerki.
No i na koniec to, co mnie zdziwiło: podczas ubiegłorocznej wycieczki do Rumunii jego 1150 palił o około 0,5 - 07l/100km więcej (jechał sam z kufrem tylnym) niż moje Moto Guzzi 1100 z Pasażerką i kompletem trzech kufrów.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jaster81
Motocyklista
Dołączył: 07 Wrz 2011
Posty: 394
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wielbark/Szczytno
|
Wysłany: Wto 6:53, 09 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Jak bym miał wybierać to nowego KTM'a 1190
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
avente
Motocyklista
Dołączył: 17 Wrz 2010
Posty: 326
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Bytom, MoToAvToSy
|
Wysłany: Wto 7:52, 09 Kwi 2013 Temat postu: Re: Co po DL-u ? |
|
|
Mowso napisał: | Alo
Gdzieś był już podobny wątek ale znaleźć nie mogę
Gdzieś środek-koniec sezonu będę chciał sprzedać mojego osiołka wiernego czyli małego dl-a i kupić coś nowego.
Powód - proszę się nie śmiać, trochę mi się znudził no i chciałbym, żeby przelotową mógł troszeczkę wyższą na autostradowych dojazdach trzymać z 10-20km/h więcej bez żłopania dużo większej ilosci paliwa - ale tak naprawdę to 1 powód jest istotny
90% asfalt - pułap zakupu pewnie koło 30-35k
I teraz osiołkowi w żłoby dano:
1 - klasyka 1200GS - baaaardzo mi się podoba, ale sporo się mówi o awaryjności tych modeli które mi się podobają czyli 2008r chyba - te ze srebrnymi boczkami, no i serwisem mnie straszą, że byle pierdoła kosztuje po parę tys. i tylko ASO
|
jak Ci pasuje Gs to go bierz !
Co to awaryjnosci i ogolnie opinii i bmw to masz niedaleko dobrego mechanika i pasjonata motocykli pod nosem w Tychach (junkol). Podjezdz do gościa i pogadaj to będziesz miał wiecej jasności.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
torchio
Motocyklista
Dołączył: 20 Lis 2011
Posty: 406
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: silesia
|
Wysłany: Wto 8:21, 09 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Staszek
właśnie do mnie też ten Tiger 1050 nie przemawia
Miałem okazje przejechać sie w sumie wszystkimi. Przy czym najdłużej 800XC.
Tiger Explorer jest alternatywą dla GSa i do dłuższych wycieczek jest chyba najlepszy dla dwóch osób.
Jeśli ktoś chce mieć fajną moc w małym moto to 800 XC jest bardzo dobrą propozycją. Na pewno daje dużo większa radość z jazdy niż DL bo to mały wariat. Ale pod względem wygody, uniwersalności i ceny wolę swojego DLa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Staszek
Motonita
Dołączył: 22 Lis 2012
Posty: 1004
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Północna Polska
|
Wysłany: Wto 8:57, 09 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Z tą radością też się już trochę porąbało, bo co ta za radość z nawet umiarkowanie szybkiej jazdy, skoro trzeba się jak pilot myśliwca w czasie wojny ciągle rozglądać wokół, czy "coś" Ciebie właśnie nie namierza... A dynamiczne wyprzedzanie? W zasadzie już od posiadania cruisera kawasaki 800 doszedłem do wniosku, że nie sztuką jest szybko wyprzedzić na moto, sztuką jest w razie czego dynamicznie wyhamować i schować się za wyprzedzane auto. Czyli w zasadzie każdym da się dynamicznie wyprzedzać, kwestia bezpieczeństwa manewru raczej ogranicza tę dynamikę, nie parametry naszych deeli. Ale to spostrzeżenie z pozycji emeryta-turysty, który woli już napawać się mijanymi krajobrazami, nie jazdą dla jazdy. Dla mnie taki przedział to 110-150km/h max.
No i z jednym się zgodzę, jak ktoś szuka szybszego motocykla na odcinki autostradowe w Niemczech (bo w zasadzie tylko tam można jeszcze "zaszaleć" na autostradzie), warto szukać czegoś "zamiast" 650-ki...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Staszek dnia Wto 8:58, 09 Kwi 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mowso
Motonita
Dołączył: 08 Lip 2008
Posty: 785
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Żory
|
Wysłany: Wto 9:23, 09 Kwi 2013 Temat postu: Re: Co po DL-u ? |
|
|
avente napisał: |
jak Ci pasuje Gs to go bierz !
Co to awaryjnosci i ogolnie opinii i bmw to masz niedaleko dobrego mechanika i pasjonata motocykli pod nosem w Tychach (junkol). Podjezdz do gościa i pogadaj to będziesz miał wiecej jasności. |
A namiary jakiś mogę, bo go nie kojarzę raczej
Staszek napisał: |
Dla mnie taki przedział to 110-150km/h max.
No i z jednym się zgodzę, jak ktoś szuka szybszego motocykla na odcinki autostradowe w Niemczech (bo w zasadzie tylko tam można jeszcze "zaszaleć" na autostradzie), warto szukać czegoś "zamiast" 650-ki... |
Ogólnie chodzi o to, że jak mamy do przejechania typową dojazdówkę 1000km to dl jest świetny msz. do podróżowania 110-120km/h natomiast przy przelotowych 150-160km/h spalanie drastycznie wzrasta do 7-8L, co jest raczej normalne przy tym silniku
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Mowso dnia Wto 9:47, 09 Kwi 2013, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
avente
Motocyklista
Dołączył: 17 Wrz 2010
Posty: 326
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Bytom, MoToAvToSy
|
Wysłany: Wto 9:29, 09 Kwi 2013 Temat postu: Re: Co po DL-u ? |
|
|
Mowso napisał: | avente napisał: |
jak Ci pasuje Gs to go bierz !
Co to awaryjnosci i ogolnie opinii i bmw to masz niedaleko dobrego mechanika i pasjonata motocykli pod nosem w Tychach (junkol). Podjezdz do gościa i pogadaj to będziesz miał wiecej jasności. |
A namiary jakiś mogę, bo go nie kojarzę raczej  |
Proszę bardzo : +48 504 869 849
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
express
Administrator
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2698
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków (VIII), Ustroń
|
Wysłany: Wto 10:33, 09 Kwi 2013 Temat postu: Re: Co po DL-u ? |
|
|
Mowso napisał: | przy przelotowych 150-160km/h spalanie drastycznie wzrasta do 7-8L, co jest raczej normalne przy tym silniku  |
To jest normalne przy wzroście prędkości niezależnie od silnika.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
totencham
Motonita
Dołączył: 23 Sty 2012
Posty: 604
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Wto 10:45, 09 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Ja bym do tej listy dodał to, na co osobiście się napalam jak szczerbaty na suchary - KTM 1190 Adventure R
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
greg650.ie
A
Dołączył: 28 Kwi 2011
Posty: 179
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Łódz/Dublin(jeszcze)
|
Wysłany: Wto 15:09, 09 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
a moze co w tym stylu
motoguzzi Stelvio 1200 4V NTX, Norge GT 8V, STELVIO 1200,
badz tez moze triumph sprint 1050-znajomy przesiadl sie na niego z tygrysa i jest jak narzie zadowolony co prawda jezdzi dopiero 2-gi tydzien ale jak na razie same pozytywy.No moze tylko ta pozycja mniej wyprostowana.....
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez greg650.ie dnia Wto 15:13, 09 Kwi 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Floydoo
Motonita
Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1057
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Norwegia/Bieszczady/DL1000
|
Wysłany: Wto 20:54, 09 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
mialo nie byc kredensow
natomiast jezeli chodzi o MG Stelvio i NTX to glownym problemem jest masa nimal 300kg i kiepsko spasowane kufry w NTX nie przewiduja podrozy z pasazerka bo nie ma miejsca na nogi, reszta byla by oki gdyby nie czkawki silnika, wiem to bo przerabialem Stelvio
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MaG
Administrator
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4256
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 28 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gocław, W-wa
|
Wysłany: Wto 22:50, 09 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
O dużym Versysie ja pisałem tu:
http://www.vstromclub.fora.pl/ring-wolny,20/versys-1000,6671.html
po mojej jeździe testowej. Uważam, że to motocykl o bardzo dobrym stosunku ceny do tego co oferuje: świetny piec z ZX10 po modyfikacjach "pod turystę", zmienne mapy zapłonu (100% i 75% mocy), regulowane zawieszenie przód/tył, wygodny, rozsądna waga. Mi się podoba - taki a'la Transformers:)
Przy Twoich rozterkach jest jeszcze jedno ZA: to zupełnie inny motocykl niż DL - inna koncepcja, silinik R4, jeżeli szukasz odmiany i dobrych przelotowych to będzie to. Jakbym miał wskazać jedną cechę najważniejszą: MEGAELASTYCZNY SILNIK.
Fajne masz rozterki, zazdraszczam:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MaciejW
Motonita
Dołączył: 04 Paź 2011
Posty: 606
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: Śro 15:52, 10 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Ja próbowałem Tigera Explorera, moim zdaniem słaba pozycja, słabe skręcanie, zawieszenie twarde...do dłuższych podróży.. nie za zbytnio... tylko silnik dynamiczny bardzo. Wbrew sceptykom stawiam na dużego GSa i takiego sobie sprawię, po prostu "coup de coeur" jak mawiają franole.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
V-Told
Maniak motocyklowy
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Śro 15:58, 10 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
MaciejW napisał: | Ja próbowałem Tigera Explorera, moim zdaniem słaba pozycja, słabe skręcanie, zawieszenie twarde...do dłuższych podróży.. nie za zbytnio... tylko silnik dynamiczny bardzo. Wbrew sceptykom stawiam na dużego GSa i takiego sobie sprawię, po prostu "coup de coeur" jak mawiają franole. |
Maciej, ja po jeździe nim miałem odmienne odczucia
Składa się nieco lepiej niż Tenere i minimalnie gorzej od GS'a (ale mistrza chyba nikt nie pobije w tej kwestii), a zawieszenie wydało mi się mniej trzęsące i właśnie bardziej komfortowe, niż w GS'ie. Siedzenie też bardziej mi podpasowało. Silnik Triumpha rzeczywiście jest fajny, choć trochę brakuje tej nagłej eksplozji mocy, hałasu i zadarcia nosa z DL'a, bo dostaje się raczej stopniowe zwiększanie prędkości i nie ma tak fajnego wrażenia, pomimo że sprzęt co by nie powiedzieć - jest szybszy, 30KM to nie w kij dmuchał. A boxer to moim osobistym zdaniem największa wada GS'a. Ciekawe jednak jak w tym nowym.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
avente
Motocyklista
Dołączył: 17 Wrz 2010
Posty: 326
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Bytom, MoToAvToSy
|
Wysłany: Czw 5:55, 11 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Pomału się robi małe forum o Triumphie Tigerze Explorerze co mnie bardzo cieszy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
torchio
Motocyklista
Dołączył: 20 Lis 2011
Posty: 406
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: silesia
|
Wysłany: Czw 9:17, 11 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
dla mnie i Explorer i GS1200 są trochę za duże. Tzn. w mieście się już człowiek męczy.
Nie mam takiego doświadczenia jak Wy ale zawieszenie w obydwu i komfort wydaje mi się na bardzo dobrym poziomie. Za to silnik w Tigerze daje powody do radości.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MaciejW
Motonita
Dołączył: 04 Paź 2011
Posty: 606
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: Czw 10:36, 11 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
V-Told, opowiem jak w nowym .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Toomek
A1
Dołączył: 31 Mar 2012
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa/Łódź
|
Wysłany: Wto 12:26, 28 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
W zeszłym roku miałem identyczny problem jak Ty
Gdyby produkowali DL 1000 to bym kupił takiego dwulatka ale jak wiemy tak łatwo nie ma. Wynikiem moich poszukiwań w podobnym zakresie cenowym stał sie Triumph Tiger 1050. Ja równiez swoim DL'em nie zapuszczałem sie głęboko w szutry więc i tym się kierowałem. Po tych kilku miesiącach i kilku tysiącach myslę, że to dobry wybór. Róznica w przyspieszeniu i V max jest wyraźna, wygodna pozycja. Troche bardziej wieje, jest troche twardszy ale za to lepiej "widzi" zakręty. Musisz sie liczyc z większym zużyciem paliwa i wiekszą frajdą z jazdy po asfalcie.
Rzecz warta przemyślenia:)
Życze dobrego wyboru...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MaciejW
Motonita
Dołączył: 04 Paź 2011
Posty: 606
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: Wto 15:05, 28 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Nowy GS jest moim zdaniem absolutnie genialny... oprócz sprzęgła , i do boxera trza się przyzwyczaić po japońcu... ale jeździ...... aleeeee jeździiii... prawie sam .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mowso
Motonita
Dołączył: 08 Lip 2008
Posty: 785
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Żory
|
Wysłany: Śro 15:10, 29 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Ja byłem w międzyczasie na jazdach próbnych nową F800Gs - fajny motorek ale za wysoko dla mnie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
V-Told
Maniak motocyklowy
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Śro 17:28, 29 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
MaciejW napisał: | Nowy GS jest moim zdaniem absolutnie genialny... oprócz sprzęgła , i do boxera trza się przyzwyczaić po japońcu... ale jeździ...... aleeeee jeździiii... prawie sam . |
Jest dobry - to fakt, ale na przykład aby wrzucić kierunkowskaz, muszę odrywać rękę od kierownicy, bo przełącznik jest dość daleko (między manetkę a przełączniki wciśnięto jeszcze pionowe pokrętło o grubości z 1 cm). Z kanapy zsuwam się trochę do przodu, w wyniku czego cierpią klejnoty - trochę jak w Super Tenere, ale oczywiście nie aż tak. Boxer chodzi fajnie, wreszcie miałem poczucie, że mogę go kręcić i trzymać na obrotach. Wibracje też znikome, ale raz mi zgasł. Koledze tak samo. Pyk i trup. Od razu odpala, ale dziwne to. W ogóle z boxerami mam taki problem, że zdarza się, iż przy ruszaniu daję im zbyt mało gazu, a one gasną bez ostrzeżenia. Bardzo tego nie lubię. Ale nowy GS - "igła" . Jednak chyba bardziej mi się podoba Triumph, choć na pewno są bardzo, bardzo blisko.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
express
Administrator
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2698
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków (VIII), Ustroń
|
Wysłany: Śro 21:50, 29 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
V-Told napisał: | ednak chyba bardziej mi się podoba Triumph, choć na pewno są bardzo, bardzo blisko. |
Dwa Tigery Explorery będące w posiadaniu forumowiczów sprawiają problemy. A wczoraj widziałem kolejnego na lawecie Assistance.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MaciejW
Motonita
Dołączył: 04 Paź 2011
Posty: 606
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: Śro 22:46, 29 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
V-Told - kanapę można ustawiać w 4 położeniach, także pod kątem, ja zwuwam się na DLku... a na GSie... ani dudu. A jest 100% wygodniejsza od dl-owej, po 300 km d. nie boli... a na dlu... już potrzebuję przerwy. Szczególnie chwalą sobie plecaczki... tylna kanapa regulowana i tez o niebo wygodniejsza od poprzedniej (to nie moje zdanie, ale 2 kobiet, z których każda przejechała ze mną ok 900 km).
To pokrętło, to rzeczywiście porażka, do niczego nie służy. Ale ... dozowalnośc gazu, hamulców itp... wyważenie, niski środek ciężkości.... niesamowita łatwość manewrowania przy małej prędkości i składania się w zakręcie... przejechałem 4.500 i jestem zachwycony, a do niedawna uważałem, że DL jest absolutnie świetny... GS jest świetniejszy o jakieś.... 100%?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
V-Told
Maniak motocyklowy
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Śro 23:39, 29 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
MaciejW napisał: | V-Told - kanapę można ustawiać w 4 położeniach, także pod kątem, ja zwuwam się na DLku... a na GSie... ani dudu. A jest 100% wygodniejsza od dl-owej, po 300 km d. nie boli... a na dlu... już potrzebuję przerwy. Szczególnie chwalą sobie plecaczki... tylna kanapa regulowana i tez o niebo wygodniejsza od poprzedniej (to nie moje zdanie, ale 2 kobiet, z których każda przejechała ze mną ok 900 km). |
Nie wiem o jakim DL'u mówimy i o jakim GS'ie 1200 (poprzedni - oryginalna kanapa bardzo niedostosowana do mojego tyłka i zdecydowanie za twarda, nie wspominając o tym, że trzeszcząca ). Póki co tylko akcesoryjna kanapa Wunderlicha w R 1150 RT jest dla mnie nieco wygodniejsza od DL'owej, a trochę ich już przetestowałem . DL 1000 i DL 650 mają inne kanapy - nie wiem jakim jeździsz/jeździłeś, ale dla mnie ta od 1000 jest wygodniejsza, bo wyższa, bardziej miękka i szersza (nie żeby mi zadek obwisał po bokach ).
MaciejW napisał: | To pokrętło, to rzeczywiście porażka, do niczego nie służy. Ale ... dozowalnośc gazu, hamulców itp... wyważenie, niski środek ciężkości.... niesamowita łatwość manewrowania przy małej prędkości i składania się w zakręcie... przejechałem 4.500 i jestem zachwycony, a do niedawna uważałem, że DL jest absolutnie świetny... GS jest świetniejszy o jakieś.... 100%? |
To wszystko prawda! Jest też w każdym z tych punktów lepszy od Triumpha - moim zdaniem. Ale silnik... Tu jest kot pogrzebany. Nowy jest lepszy i musiałbym jeszcze raz przejechać się Triumphem, co niniejszym niedługo uczynię
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MaciejW
Motonita
Dołączył: 04 Paź 2011
Posty: 606
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: Czw 0:23, 30 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Model 2013 i o nim piszę.
Poprzedni miał elementy nie do zaakceptowania (same debilne kierunki wystarczą).
Model 2013 minusy (moje subiektywne): 1. debilne pokrętło GPSa (jeśli można, nie brać!), które do prawie niczego nie służy, a przeszkadza ciągle 2. za niską szybę i za mało sztywne mocowanie szyby, w najwyższej pozycji lata mocno i nie chroni (182 cm wzrostu) 3. słaba jakość malowania uchwytów pasażera, kilka przytarć widać już po kilku kontaktach np. z butem przy wsiadaniu, to akurat dramatycznie słabe (4.500 km!) 4. w porówaniu z japońcami... skrzynia biegów głośna (ale podobno wytrzymalsza) i wali, co przeszkadza w bardzo dynamicznej jeździe
Dla mnie poza tym (dla niektórych te elementy mogą nie mieć znaczenia) i ceną... naprawdę same superlatywy! Uważam, że po DLu.... to naturalny wybór (wyżej, lepiej...)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Choleś
A1
Dołączył: 18 Lis 2012
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wyszków
|
Wysłany: Wto 19:10, 25 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
Ja również Triumph ale Sprint ST 1050. Niestety małoooo tego...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
New-v
A2
Dołączył: 19 Mar 2012
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Sob 22:02, 29 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
Fajny temat, też się nad tym zastanawiam, ale jeszcze nie w tym roku przyjdzie czas na zmianę. Jak większość pewnie rozważam GS'a i tutaj moja subiektywna opinia - po prostu nie lubię wibracji z boksera - jeśli brać, to nowego 2013.
Mniejsze koło zamachowe, skrzynia chyba zintegrowana z silnikiem (w stosunku do poprzedniego GS) i faktycznie już tak strasznie nie wibruje jak starsze 1200 boxer.
Ale to albo ktoś kocha albo nienawidzi.
I tak jak koledzy pisali, pomimo dużej dłoni kciukiem naturalnie nie sięgam do włącznika kierunków. Poza tym - same superlatywy. Leciutko wchodzi w zakręty, mocy akurat, trakcja robi robotę na mokrym.
Ja jeszcze myślę o FJR, ale sam Mowso pisałeś, że dla Ciebie nie bałdzo.
No a jak wygram w lotto czy w pokera, to będzie Multistrada 1200s
Daj znać jak już zmienisz!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mowso
Motonita
Dołączył: 08 Lip 2008
Posty: 785
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Żory
|
Wysłany: Sob 12:26, 06 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
Oglądałem jednego MG Stelvio 1200 4V z 2009r i kurcze spodobał mi się - paskudne światła z przodu nawet już nie kaleczą mojego wzroku - ciężar podobny do DL650, kanapa wygodna - jeszcze nie jechałem, ale już wiem czemu we włoszczyźnie można się zakochać No nic trzeba pomyśleć
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mowso
Motonita
Dołączył: 08 Lip 2008
Posty: 785
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Żory
|
Wysłany: Śro 9:18, 10 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
No i kupiłem Stelvio 2009r - przejechałem w sumie tysiąc kilometrów i już wiem, że raczej nie dla mnie Silnik ma niesamowity klang w którym się można zakochać poręczność w zakrętach śmiem zaryzykować że spokojnie dorównuje DL-owi, prędkości przelotowe trochę większe ale ..... 214kg na sucho to się okazuje ponad 250kg na mokro i to zajebiście czuć - nie w czasie jazdy oczywiście ale jak mam wytargać go z garażu to mi się za każdym razem słabo robi na samą myśl o tym - a obrócić go na centralce nie dam rady - za wąski garaż Nic to - pomęcze się do końca roku i na wiosnę sprzedam - może nowy 1000 już będzie do obejrzenia w salonie ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tomano
Motocyklista
Dołączył: 16 Mar 2010
Posty: 478
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: zza biurka
|
Wysłany: Śro 10:16, 10 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
Mowso napisał: | No i kupiłem Stelvio 2009r - przejechałem w sumie tysiąc kilometrów i już wiem, że raczej nie dla mnie Silnik ma niesamowity klang w którym się można zakochać poręczność w zakrętach śmiem zaryzykować że spokojnie dorównuje DL-owi, prędkości przelotowe trochę większe ale ..... 214kg na sucho to się okazuje ponad 250kg na mokro i to zajebiście czuć - nie w czasie jazdy oczywiście ale jak mam wytargać go z garażu to mi się za każdym razem słabo robi na samą myśl o tym - a obrócić go na centralce nie dam rady - za wąski garaż Nic to - pomęcze się do końca roku i na wiosnę sprzedam - może nowy 1000 już będzie do obejrzenia w salonie ?  |
Stelvio jest rzeczywiście świetnym motocyklem. Gratuluję Jeździłem takim, ale nowszym (w 2011 zmienili go).
To, co mogę potwierdzić, to tyle, że jak dla mnie w zakrętach szedł co najmniej tak samo dobrze, jak DL1000, a może nawet lepiej się składał.
Zaś co do masy - mnie by nie przeszkadzała. Właśnie kupiłęm Crosstourera, który waży jeszcze więcej (285kg) i jeździ mi się dobrze. Nawet przepchnąć się da bez problemu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mowso
Motonita
Dołączył: 08 Lip 2008
Posty: 785
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Żory
|
Wysłany: Śro 11:37, 10 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
tomano napisał: | Stelvio jest rzeczywiście świetnym motocyklem. Gratuluję Jeździłem takim, ale nowszym (w 2011 zmienili go).
To, co mogę potwierdzić, to tyle, że jak dla mnie w zakrętach szedł co najmniej tak samo dobrze, jak DL1000, a może nawet lepiej się składał.
Zaś co do masy - mnie by nie przeszkadzała. Właśnie kupiłęm Crosstourera, który waży jeszcze więcej (285kg) i jeździ mi się dobrze. Nawet przepchnąć się da bez problemu  |
Normalnie załamujesz mnie - muszę na siłownie się zapisać chyba
A tak poważnie to u mnie jest problem taki że mam garaż na który podjeżdza się pod mały próg a potem lekko z górki i niestety muszę wjeżdzać przodem a wypychać pod małą górkę tyłem ;] - muszę coś pomyśleć jak to przebudować ;]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MaciejW
Motonita
Dołączył: 04 Paź 2011
Posty: 606
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: Śro 15:56, 10 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
Przez ostatnie 6 dni zrobiłem GSem 3200 km w Alpy, dookoła i spowrotem.... genialnie się sprawował... 1150 km wczoraj i zsiadłem o 3 w nocy niezbyt obolały ... na DLu po 300 km bywałem w gorszym stanie.
Absolutnie genialnew prowadzenia po górach..średnie spalanie poniżej 6, genialne reflektory w nocy... o trakcji (Grosslockner w ostrym deszczu i 6oC, śnieg na poboczach i potoki wody..najmniejszego uślizgu) i manewrowości (Stelvio) nie wspomnę... po DLu... nowy GS!
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez MaciejW dnia Śro 15:59, 10 Lip 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
roadrunner
Administrator
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lubartów, Warszawa
|
Wysłany: Czw 16:09, 11 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
tomano napisał: | Mowso napisał: | No i kupiłem Stelvio 2009r - przejechałem w sumie tysiąc kilometrów i już wiem, że raczej nie dla mnie Silnik ma niesamowity klang w którym się można zakochać poręczność w zakrętach śmiem zaryzykować że spokojnie dorównuje DL-owi, prędkości przelotowe trochę większe ale ..... 214kg na sucho to się okazuje ponad 250kg na mokro i to zajebiście czuć - nie w czasie jazdy oczywiście ale jak mam wytargać go z garażu to mi się za każdym razem słabo robi na samą myśl o tym - a obrócić go na centralce nie dam rady - za wąski garaż Nic to - pomęcze się do końca roku i na wiosnę sprzedam - może nowy 1000 już będzie do obejrzenia w salonie ?  |
Stelvio jest rzeczywiście świetnym motocyklem. Gratuluję Jeździłem takim, ale nowszym (w 2011 zmienili go).
To, co mogę potwierdzić, to tyle, że jak dla mnie w zakrętach szedł co najmniej tak samo dobrze, jak DL1000, a może nawet lepiej się składał.
Zaś co do masy - mnie by nie przeszkadzała. Właśnie kupiłęm Crosstourera, który waży jeszcze więcej (285kg) i jeździ mi się dobrze. Nawet przepchnąć się da bez problemu  |
Z DTCT czy bez?
Zapomniałeś wspomnieć, że mimo że waży 275 to podnosi się go targa i prowadzi łatwiej niż małego Dl-a
Mnie ten motocykl powalił na kolana silnikiem, skrzynią, poręcznością i lekkością właśnie...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tomano
Motocyklista
Dołączył: 16 Mar 2010
Posty: 478
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: zza biurka
|
Wysłany: Czw 19:34, 11 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
roadrunner napisał: |
Z DTCT czy bez?
|
Moja honda? Bez. Jeździłem automatem, ale jakoś jednak nie odważyłem się go kupić
roadrunner napisał: |
Zapomniałeś wspomnieć, że mimo że waży 275 to podnosi się go targa i prowadzi łatwiej niż małego Dl-a
Mnie ten motocykl powalił na kolana silnikiem, skrzynią, poręcznością i lekkością właśnie... |
To dotyczy Crosstourera, czy Stelvio?
Jeżeli Crosstourera, to co do targania i podnoszenia to mogę powiedzieć tylko tyle, że na razie doświadczenia dużego nie mam, ale przepychanie nie sprawia mi problemu, nawet przez belkę . A jeździ się super, w czym główna zasługa super elastycznego silnika.
Jeżeli zaś chodzi o Stelvio to powiem szczerze, że nawet metra go nie pchałem, ale podczas jazdy sprawował się lepiej niż DL1000 i pod niektórymi względami lepiej niż mój Crosstourer (co z żalem przyznaję), a skrzynia biegów powaliła mnie, bo wchodziła lepiej, niż w jakimkolwiek innym sprzęcie - z taką dokładnością i precyzją nie spotkałem się jeszcze nigdzie. Ponadto podczas jazdy nie czuło się wcale jego masy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
roadrunner
Administrator
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lubartów, Warszawa
|
Wysłany: Pią 0:42, 12 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
tomano napisał: | roadrunner napisał: |
Z DTCT czy bez?
|
Moja honda? Bez. Jeździłem automatem, ale jakoś jednak nie odważyłem się go kupić
roadrunner napisał: |
Zapomniałeś wspomnieć, że mimo że waży 275 to podnosi się go targa i prowadzi łatwiej niż małego Dl-a
Mnie ten motocykl powalił na kolana silnikiem, skrzynią, poręcznością i lekkością właśnie... |
To dotyczy Crosstourera, czy Stelvio?
Jeżeli Crosstourera, to co do targania i podnoszenia to mogę powiedzieć tylko tyle, że na razie doświadczenia dużego nie mam, ale przepychanie nie sprawia mi problemu, nawet przez belkę . A jeździ się super, w czym główna zasługa super elastycznego silnika.
Jeżeli zaś chodzi o Stelvio to powiem szczerze, że nawet metra go nie pchałem, ale podczas jazdy sprawował się lepiej niż DL1000 i pod niektórymi względami lepiej niż mój Crosstourer (co z żalem przyznaję), a skrzynia biegów powaliła mnie, bo wchodziła lepiej, niż w jakimkolwiek innym sprzęcie - z taką dokładnością i precyzją nie spotkałem się jeszcze nigdzie. Ponadto podczas jazdy nie czuło się wcale jego masy. |
Chodziło mi o Crosstourer'a oczywiście.
BTW z manualną skrzynią waży 268kg.
Mówiąc o podnoszeniu i targaniu miałem na myśli podnoszenie z kosy i przestawianie na postoju i to akurat opinia mojej M, ale ją potwierdzam. Skrzynia DTCT natomiast to mistrzostwo świata i mając możliwość wyboru przenigdy nie zdecydował bym się na manual...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|