Forum VStromClub Strona Główna VStromClub
Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Co po DL-u ?
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
cynek
Forumowy Poeta
Forumowy Poeta



Dołączył: 01 Lip 2009
Posty: 3308
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pią 8:29, 10 Paź 2014    Temat postu:

Funduro? Jest coś takiego? Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Haart
Motocyklista



Dołączył: 16 Maj 2011
Posty: 387
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bielsko-Biała

PostWysłany: Pią 10:55, 10 Paź 2014    Temat postu:

Myślałem, że funduro odnosi się do średnich motocykli typu F650 GS. Versys 1000 już z funduro ma chyba nie wiele wspólnego Wink
W Czechach nasze i większe motorki, określa się, jako cenduro od cestovni enduro, czyli podróżne enduro. Ale penduro brzmi jakoś tak... gorzej Wink
A tak on topowo to dla mnie aktualnie nie ma innego następcy DLa niż GS - 1150, czy 1200 - obojętne.
Z prostego w sumie powodu - przy gabarytach prawie 2 m i wadze 95 kg na wszystkim czuję się, jak na kucyku Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Adamar
Maniak motocyklowy



Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 1220
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: CK

PostWysłany: Pią 23:20, 10 Paź 2014    Temat postu:

Pytanie zasadne i bardzo trafne: "Co po DL-u ?" Napisał bym to lepiej, a mianowicie: 'Co po tak fajnym sprzęcie jak DL ?"
Pewnie jest wiele odpowiedzi co ?? ale życie i nowe konstrukcje rozwijają się niebłagalnie. Próbowałem wielu sprzętów i zawsze miałem jakieś ale (jestem wizualistą niestety i oprócz walorów mechanicznych bardzo dużą a może przeważającą są walory estetyczne) jeszcze rok czy dwa lata temu skłaniałem się do Hondy Crosstourer, ale ostatnio sporo jeździłem na nowym KTM 1190 R adventure (kolega kupił i dał mi na dzień pośmigać Smile ) maszyny zacne, nowe konstrukcje, poważny krok w rozwoju motocykli, no ale Panowie i Panie GS z nową ESĄ jest po prostu mega Smile jeździłem na jazdach próbnych zanim kupiłem. No i trafił się fajny egzemplarz od znajomego, bo na nowego ponad 70 koła nie miałem zamiaru ani serca wydawać. Przy okazji wrzucę foty i coś o nim napisze, jeśli chcecie oczywiście Smile

Moją kochana SUZI sprzedałem początkującemu motocykliście, mam nadzieję że sobie ze sobą poradzą, ale zawsze będę ją wspominał z sentymentem, może jakbym miał więcej miejsca w garażu to kto wie Smile
Jednak po paru latach jazdy na DL 650 mocy mi niestety bardzo brakowało, nie muszę zapitalać 250 czy więcej, po prostu od 90 do 140 moto musi mieć power. Dl650 jest super, mega wygodny, stabilny, komfortowy, ale niestety za słaby jak dla mnie, myślałem i miałem nadzieję że nowy 1000 będzie miał parę kucy więcej, zostawili praktycznie stary silnik, na dziś to jednak troszkę za mało.

Oczywiście jest to moje zdanie i nikt z nim nie musi się zgadzać Smile nawet ja Smile Smile Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
VeNoM
Motocyklista



Dołączył: 05 Paź 2014
Posty: 317
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kędzierzyn-Koźle

PostWysłany: Pią 23:38, 10 Paź 2014    Temat postu:

Mariusz 650 nie dawała rady bo kierowca za ciężki Smile
pozdro


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MotoGdynia
A2



Dołączył: 06 Mar 2013
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/2
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Sob 4:11, 11 Paź 2014    Temat postu:

VeNoM napisał:
Mariusz 650 nie dawała rady bo kierowca za ciężki Smile
pozdro

Staram sie jak moge, ale dalej marne 70kg Sad
W tym roku jakos uszlo, ale rok temu z pelnym wyposazeniem dla 2 osob pod namiot na 2tyg z jedzeniem itp. Sprawilo ze dlka troche musiala sie pomeczyc, predkosci dziadkowe, 100km/h, max 120, ale to juz podchodzilo pod katowanie, a i tak trwalo 2 minuty do 120 Very Happy
o wyprzedzaniu nie bylo mowy Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Inspektor
Maniak motocyklowy



Dołączył: 23 Paź 2012
Posty: 1589
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: okolice Krakowa

PostWysłany: Sob 10:46, 11 Paź 2014    Temat postu:

Nawiązując do pierwszego posta po małym Dl'u może być z powodzeniem duży Dl (ale raczej nowy model).
Będą wchodzić na rynek również nowe Versysy i prawdopodobnie nowa Honda ( w "naszym" segmencie) więc warto poczekać z opiniami aby uwzględnić i te nadchodzące modele. Oczywiście jeżeli mowa o uwzględnieniu "po Dl'u" motocykla z salonu Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
biblo
moto-psychopata



Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 4278
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 78 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa

PostWysłany: Sob 14:07, 11 Paź 2014    Temat postu:

Wg mnie wszystko zależy od planowanego sposobu eksploatacji motocykla.

Jeśli mają to być podróże po dobrych asfaltowych drogach, to naturalnym następcą jest szosowy turystyk (BMW 1200RT, Yamaha FJR, Kawasaki 1400GT, itp.) - ale również może to być jakiś większy HD lub inna armatura Smile. Jeśli jednak w planach są gorsze drogi, dziurawe asfalty, szutry, to w grę wchodzi turystyczne enduro (V-Strom, BMW 1200GS, Triumph Tiger Explorer, Versys, Super Tenera. itd.). A jak ma być off-road, to trzeba szukać czegoś lżejszego, z innymi kołami, o innej geometrii ramy (KTM, Tenera, itp.).


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez biblo dnia Pią 1:33, 24 Paź 2014, w całości zmieniany 14 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MotoGdynia
A2



Dołączył: 06 Mar 2013
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/2
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Sob 16:09, 11 Paź 2014    Temat postu:

biblo napisał:
Wg mnie wszystko zależy od planowanego sposobu eksploatacji motocykla.

Jeśli mają to być podróże po dobrych asfaltowych drogach, to naturalnym następcą jest szosowy turystyk (BMW 1200RT, Yamaha FJR, Kawasaki 1400GT, itp.) - ale również może to być jakiś większy HD lub inna armatura Smile. Jeśli jednak w planach są gorsze drogi, dziurawe asfalty, szutry, to w grę wchodzi turystyczne enduro (V-Strom, BMW 1200GS, Triumph Tiger Explorer, Versys, Super Tenera. itd.). A jak ma być off-road, to trzeba szukać czegoś lżejszego, z innymi kołami, o innej geometrii ramy (KTM, Tenera, itp.).


Byłem wczoraj oddać DLkę do serwisanta który pracuje w BMW na mały przegląd, wymianę oleju w lagach itp.
gadka szmatka i temat zszedł oczywiscie na nowe moto
Nowe bmw określił jednym słowem.
Złom.
Powiedział, że bmw się skończyło na tych nowych 6 cylindrowych boxerach. (tak to chyba było, nie znam sie)
I zaczął wymieniać modele, przy których po 2 latach trzeba było wsadzać nawet po 10tys. przy normalnym użytkowaniu (np: naprawa przedniego amorka nawet do 6tys po 2 latach..., i dużo innych bzdetów).
50tys na beemke to początek Very Happy
Tyle że właściciel BMW za 50-70tys nie płacze na forum, ze mu się coś tam sypło tylko jedzie na warsztat rzuca kartę i po sprawie.
A przykładowo dla mnie, gdzie na DLkę bym musiał odkładać 2 lata ... Very Happy

A ja sądziłem, że GS1200 to coś w stylu przewodnika po szutrach Neutral Wybił mi to z głowy.
Natomiast zachwalał 1150, lecz i tak z jakimś zahamowaniem


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez MotoGdynia dnia Sob 16:10, 11 Paź 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MaG
Administrator



Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4255
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 28 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa

PostWysłany: Nie 22:07, 12 Paź 2014    Temat postu:

Pogoda na moto idealna a Wy się tu nap...lacie jak w zimie....
Tomek - jeżeli to o palcach to prawda to bardzo Cię przepraszam, nie miałem prawa wiedzieć. Chodziło mi tylko i wyłącznie o to, że nie dostrzegam uciążliwości posiadania łańcucha więc kwestia wał czy łańcuch jest dla mnie całkowicie neutralna...
Jeżeli chcecie zachować swoją korespondencję o swoich prywatnych sprawach to ją skopiujcie bo jutro te posty usuwam z wątku Mowso i lądują w koszu. A od rozstrzygania sporów są określone instytucje, na pewno nie jest nią administrator forum...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
express
Administrator



Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2698
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków (VIII), Ustroń

PostWysłany: Nie 22:20, 12 Paź 2014    Temat postu:

MaG napisał:
A od rozstrzygania sporów są określone instytucje, na pewno nie jest nią administrator forum...


Jednego już zdążyli zdegustować swoją postawą za co dostali po ostrzeżeniu.
Lanie żółci wywalone.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
cynek
Forumowy Poeta
Forumowy Poeta



Dołączył: 01 Lip 2009
Posty: 3308
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 7:36, 13 Paź 2014    Temat postu:

express napisał:
MaG napisał:
A od rozstrzygania sporów są określone instytucje, na pewno nie jest nią administrator forum...


Jednego już zdążyli zdegustować swoją postawą za co dostali po ostrzeżeniu.
Lanie żółci wywalone.


A szkoda. Bo co ja będę w te nadchodzące długie zimowe wieczory czytał? Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
express
Administrator



Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2698
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków (VIII), Ustroń

PostWysłany: Pon 8:02, 13 Paź 2014    Temat postu:

cynek napisał:

A szkoda. Bo co ja będę w te nadchodzące długie zimowe wieczory czytał? Wink


Tematu się trzymaj!

Wink

A póki co zostało wywalone do "Piaskownicy" Razz


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez express dnia Pon 8:03, 13 Paź 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MotoGdynia
A2



Dołączył: 06 Mar 2013
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/2
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Wto 10:05, 14 Paź 2014    Temat postu:

MaG napisał:
Pogoda na moto idealna a Wy się tu nap...lacie jak w zimie....



Jeśli to co za oknem to pogoda motocyklowa to nie chce wiedzieć jak wygląda nie motocyklowa Very Happy
Leje setny dzień z rzędu :<


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MaG
Administrator



Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4255
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 28 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa

PostWysłany: Wto 15:26, 14 Paź 2014    Temat postu:

U nas weekend był OK, ale trzymajmy się tematu...?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tomekkj12
A1



Dołączył: 16 Sie 2013
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: KONSTANCIN JEZIORNA

PostWysłany: Sob 10:59, 18 Paź 2014    Temat postu:

ja przesiadłem się na bandita 1250 gt. jak dla mnie to przeskok o lata.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Matt
Motonita



Dołączył: 22 Maj 2013
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/2
Skąd: Rzeszów/Jędrzejów

PostWysłany: Sob 11:07, 18 Paź 2014    Temat postu:

tomekkj12 napisał:
ja przesiadłem się na bandita 1250 gt. jak dla mnie to przeskok o lata.
Może i tak, ale jeśli chodzi o moc/moment silnika - bo co do komfortu podróży to DL jest zdecydowanie lepszy Smile

Wg mnie, żeby później nie tęsknić za DLem to trzeba szukać już tylko kredensów typu: st1300,r1200rt, lub zostać w enduro -> xtz1200,gs1200,vfr1200x.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tomekkj12
A1



Dołączył: 16 Sie 2013
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: KONSTANCIN JEZIORNA

PostWysłany: Sob 12:04, 18 Paź 2014    Temat postu:

masz racje ze wygodniejszy i troszkę lepsza ochrona przed wiatrem. mój dl służył mi przez 20000 tys km i nigdy nie zawiódł. ale z czasem zaczęło brakować mocy zwłaszcza jak jechałem z żona. nie neguje zalet dl ale pytanie padło co po nim. ja postawiałem na dużego bandita i chyba nie będę załowac .. mam nadzieje ze nie wyrzucicie mnie ze swojej społeczności.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
luzikseba
Motonita



Dołączył: 11 Sie 2014
Posty: 618
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków, IV

PostWysłany: Sob 16:07, 18 Paź 2014    Temat postu:

Mi to się widzi Triumph Tiger Explorer XC 1200 SE. Jeszcze kilka sezonów na moim DLu pośmigam i będę chylił się ku zakupowi Tigera Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
oskarone
A



Dołączył: 01 Sie 2013
Posty: 130
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Płock

PostWysłany: Sob 18:42, 18 Paź 2014    Temat postu:

Cytat:
Mi to się widzi Triumph Tiger Explorer XC 1200 SE. Jeszcze kilka sezonów na moim DLu pośmigam i będę chylił się ku zakupowi Tigera


Ja chyba podobnie będę się skłaniał do zakupu triuph'a tiger'a ale raczej mniejszego 800xc. Lubię czasami polatać po dziurach i mam wrażenie że te "czołgi" klasy 1000cm^3 i w górę nie bardzo się do tego nadają. A w nowym tygrysie 800xc jest 95km które powinno być wystarczające do podróżowania we dwoje z pełnym bagażem.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
cynek
Forumowy Poeta
Forumowy Poeta



Dołączył: 01 Lip 2009
Posty: 3308
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Nie 22:35, 19 Paź 2014    Temat postu:

oskarone napisał:
Cytat:
Mi to się widzi Triumph Tiger Explorer XC 1200 SE. Jeszcze kilka sezonów na moim DLu pośmigam i będę chylił się ku zakupowi Tigera


Ja chyba podobnie będę się skłaniał do zakupu triuph'a tiger'a ale raczej mniejszego 800xc. Lubię czasami polatać po dziurach i mam wrażenie że te "czołgi" klasy 1000cm^3 i w górę nie bardzo się do tego nadają. A w nowym tygrysie 800xc jest 95km które powinno być wystarczające do podróżowania we dwoje z pełnym bagażem.


Ja byłem ostatnio bardzo zaskoczony, bo w teście ludzi z portalu motocycles.com (USA) wyszło, że na offie duży Tiger wypadł gorzej od Stelvio. Zatem może coś w tym jest. Może lepiej kupić coś lżejszego w teren.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
luzikseba
Motonita



Dołączył: 11 Sie 2014
Posty: 618
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków, IV

PostWysłany: Pon 0:41, 20 Paź 2014    Temat postu:

Chciałbym polatac na tym i na tym i wtedy wybrać Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Filip
Maniak motocyklowy



Dołączył: 28 Wrz 2009
Posty: 1228
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Łomianki

PostWysłany: Pon 6:29, 20 Paź 2014    Temat postu:

Versys. Duzy Versys Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tomek70
A



Dołączył: 02 Gru 2013
Posty: 153
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Wto 21:25, 21 Paź 2014    Temat postu:

No to ja wrzucę swoje pięć groszy.
Przeczytałem cały temat i szczerze mówiąc nie znalazłem motunga wśród waszych propozycji.
Obecnie przelatałem sezon na litrowym DL-u K7 i mam podobne odczucia jak Adamar. Po prostu brakuje mi mocy.
Nie żebym narzekał, przejechałem trochę ponad 7tys. i nie było mowy o jakichkolwiek problemach, czy deszcz, śnieg itd.-absolutnie żadnej awarii.
Motung kapitalny, niesamowicie przyjazny, z tym swoim narowistym v-silnikiem(co osobiście jak najbardziej mnie pasuje).
Trochę mnie tylko wkurzała wysokość kanapy, ale przeszyłem siedzisko, wstawiłem mniejsze kości i gitara.
Niemniej tak jak wspomniałem wcześniej troszeczkę za mała moc.
No więc szukałem, szukałem no i znalazłem - Honda vfr 1200f. Wiem, że ten motung nijak się ma do tego forum, ale bardzo mi się podoba(co uważam za bardzo istotny szczegół), a po za tym miło by było usłyszeć wasze zdanie.
To tyle - pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mowso
Motonita



Dołączył: 08 Lip 2008
Posty: 785
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Żory

PostWysłany: Czw 13:45, 23 Paź 2014    Temat postu:

A ja tak sobie oglądam reklamy nowego małego i dużego versysa i powiem Wam że v-stromowi przybył groźny konkurent który wyładniał w końcu. Ciekawe tylko jakie ceny - ale to już na wiosnę się pewnie dowiemy Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dober
DeTox nie pomoże



Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 3043
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pobiedziska/Poznań

PostWysłany: Czw 13:55, 23 Paź 2014    Temat postu:

Ostatnio pojawily sie 2 ciekawe testy porownawcze duzych enduro-turystykow/funbike'ow:
1) [link widoczny dla zalogowanych]
2) [link widoczny dla zalogowanych]

Moze ktos znajdzie cos dla siebie Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jotes
DeTox nie pomoże



Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 2517
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Düsseldorf / Gdynia

PostWysłany: Czw 14:21, 23 Paź 2014    Temat postu:

KTM przygotowal nowy model.: 1050 ADV Smile czyli nowy V.strom 1000 dostanie konkurencje

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dober
DeTox nie pomoże



Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 3043
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pobiedziska/Poznań

PostWysłany: Czw 15:14, 23 Paź 2014    Temat postu:

Mocno odchudzony ten KTM w porownaniu z wiekszymi bracmi.
Dobrze,ze robi sie wybor w modelach ponizej 1200.
Nowy Versys 1000 tez robi wrazenie (mimo,ze rzedowka) Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Spolski
Motocyklista



Dołączył: 17 Lis 2013
Posty: 404
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Czw 15:15, 23 Paź 2014    Temat postu:

A jaka waga tego KTM bo się nie mogę doszukać?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dober
DeTox nie pomoże



Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 3043
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pobiedziska/Poznań

PostWysłany: Czw 15:59, 23 Paź 2014    Temat postu:

Nowy Adventure będzie ważył na sucho 229 kg, a siodło znajdzie się na wysokości 85 cm.

Model 1050 otrzyma silnik o mocy 115 KM. Dla zapewnienia atrakcyjnej ceny zostanie prawdopodobnie pozbawiony wielu elektronicznych gadżetów, które znajdziemy na pokładach większych modeli. 1050 nie dostanie zatem elektronicznych zawieszeń czy inteligentnego systemu kontroli stabilności MSC.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dober dnia Czw 16:01, 23 Paź 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Spolski
Motocyklista



Dołączył: 17 Lis 2013
Posty: 404
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Czw 16:24, 23 Paź 2014    Temat postu:

Z tą wagą, to raczej pomyłka. KTM 1190 ADV na sucho waży 212, a ten 1050 ma byc jeszcze lżejszy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dober
DeTox nie pomoże



Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 3043
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pobiedziska/Poznań

PostWysłany: Czw 16:25, 23 Paź 2014    Temat postu:

Takie informacje pojawily sie w plotkarskiej prasie motocyklowej Wink
Wkrotce bedzie wszystko znane, bo premiera ma byc na targach w Mediolanie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tdm
Motonita



Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Nie 20:02, 26 Paź 2014    Temat postu:

MotoGdynia napisał:
Byłem wczoraj oddać DLkę do serwisanta który pracuje w BMW temat zszedł oczywiscie na nowe moto
Nowe bmw określił jednym słowem.
Złom.
Powiedział, że bmw się skończyło.. I zaczął wymieniać modele, przy których po 2 latach trzeba było wsadzać nawet po 10tys. przy normalnym użytkowaniu (np: naprawa przedniego amorka nawet do 6tys po 2 latach..., i dużo innych bzdetów).
Wybił mi to z głowy.

ilekroć gadam z mechanikami o tej marce słyszę mniej więcej to samo Smile Dlatego jeśli kiedyś zdecydowałbym się na coś z tego segmentu byłby to raczej któryś z japońskich moto, np. st1200.

Co do nowych modeli fajnie że producenci cały czas coś kombinują, ja czekam na pojawienie się średniej tenery, słyszeliście może coś więcej na ten temat?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez tdm dnia Nie 20:06, 26 Paź 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dober
DeTox nie pomoże



Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 3043
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pobiedziska/Poznań

PostWysłany: Nie 20:11, 26 Paź 2014    Temat postu:

Tenera nie, ale za to "nastepca" TDMki

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tdm
Motonita



Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Nie 20:16, 26 Paź 2014    Temat postu:

tutaj jakieś ploteczki o tej niby tenerze:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Jakbyś miał coś o TDM wrzucaj śmiało


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez tdm dnia Nie 20:19, 26 Paź 2014, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
misiek76
Motonita



Dołączył: 28 Kwi 2011
Posty: 532
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Puławy

PostWysłany: Pon 10:40, 27 Paź 2014    Temat postu:

Aprilia Pegaso też wygląda ciekawie

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
nie_ma_wała
A



Dołączył: 18 Sie 2014
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pon 17:48, 12 Sty 2015    Temat postu:

Ludziska, zima zimą a myśli kierują się już ku pierwszym powiewom wiosennego powietrza, które jak wiadomo, sprzyja motocyklom. Jako że u mnie w garażu pustka, tzn permanentny brak dwóch kółek, mam teoretyczne czas na zakupy i rozmyślania nad kolejnym sprzętem. Mając już kiedyś V-Stroma 650 i R1200GS(z tego ostatniego nie byłem aż tak zadowolony jak większość jego użytkowników) nie wiem co począć i co zakupić. Budżet powiedzmy do 35.000 pln ale to już maxxx. I teraz co tu zrobić. Nowy V-Strom 650 z gadżetami i łąńcuszkiem czy używka z wałem w stylu XT1200Z Super Tenere lub come-back boxera ale w nadwoziu R1200RT. Po drodze jeszcze kawa 1400GTR. Wszystkie te konstrukcje w porównaniu do sztormiaka to waga ciężka. Ale z kardanem i sporą mocą. Wiem że temat wałkowany przez wielu i to nie raz. Ale naprawdę wybór trudny. Kupić nówkę i mieć spokój na lata czy pójść w używkę większego kalibru i liczyć się z droższą eksploatacja ale rekompensowaną większym komfortem, mocą bla bla bla. Ten cholerny V-Strom jest tak nudny i przeciętny ale jednocześnie tak dobry że ciężko nie brać go pod uwagę. Spełnia wymagania motocykla codziennego ale także długodystansowego turystyka, w miarę lekki i zwrotny, bezawaryjny, ekonomiczny, wystarczająco żwawy. Ale jest jeszcze tyle innych motocykli, którymi chciałbym pojeździć. Każdy wybór będzie kompromisem. Co zrobić i co wybrać aby wybór był jak najlepszy a kompromis nie bolał przez następne lata???

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dober
DeTox nie pomoże



Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 3043
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pobiedziska/Poznań

PostWysłany: Pon 19:08, 12 Sty 2015    Temat postu:

Osobiscie gdybym mogl jeszcze raz wybrac, to bylby to RTek.
Za takie pieniadze, to w sumie mozna poprzebieraz w ofertach: nowy Caponord, nowy i ubrany Versys lub moze 3 cylindrowy Tiger?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
nie_ma_wała
A



Dołączył: 18 Sie 2014
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pon 22:20, 12 Sty 2015    Temat postu:

Nowego Caponord raczej nie uda się za tyle nabyć. A jest to też ciekawe moto, ludzie z Motormanii byli zadowoleni po teście a im trudno dogodzić...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tdm
Motonita



Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Wto 0:33, 13 Sty 2015    Temat postu:

Dober napisał:
Osobiscie gdybym mogl jeszcze raz wybrac, to bylby to RTek.

czyżby w dalszych planach szykowała się zmiana? W rt te owiewki takie wielkie że tam chyba nie wieje wcale. Niemal Goldwing.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zorba79
Motocyklista



Dołączył: 20 Paź 2014
Posty: 397
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Wto 0:37, 13 Sty 2015    Temat postu:

Mój kolega przesiadł sie z małego DLa wlaśnie na Tigera 1050 i zadowolenie na maxa. Te 3 gary robią robote. A wybór przy tym budżecie masz tak duży że jest o czym myśleć.
Jak ktoś powiedział motocykl nie żona, za rok zmienisz!
Powodzenia


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dober
DeTox nie pomoże



Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 3043
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pobiedziska/Poznań

PostWysłany: Wto 8:51, 13 Sty 2015    Temat postu:

Zmiany to 3 niezmienna rzecz (po smierci i podatkach)
RTek ma rewelacyjna ochrone przed wiatrem, ale daleko mu jeszcze do Goldasa Wink
Zobaczymy, co bedzie za 2-3 lata. Albo RTek, albo RS, a moze XR? Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mowso
Motonita



Dołączył: 08 Lip 2008
Posty: 785
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Żory

PostWysłany: Wto 12:01, 13 Sty 2015    Temat postu:

nie_ma_wała napisał:
Ten cholerny V-Strom jest tak nudny i przeciętny ale jednocześnie tak dobry że ciężko nie brać go pod uwagę. Spełnia wymagania motocykla codziennego ale także długodystansowego turystyka, w miarę lekki i zwrotny, bezawaryjny, ekonomiczny, wystarczająco żwawy.


Amen - niestety wszystkie następne motocykle porównuje do DL-a którego miałem najdłużej i zawsze coś jest nie tak - zawsze, niby lepszy, mocniejszy, szybszy, wygodniejszy ale kur.a zawsze coś nie tak i tak będe do zajeb..nia zmieniał te motory żeby w końcu wrócić do pierwszej miłości, do v-stroma Sad Naprawdę ciężko znaleźć coś tak uniwersalnego - aktualny GT jest naprawdę świetny w dalekie trasy - dużo wygodniejszy niż DL ale nie chce mi się nim wyjeżdżać tak żeby się pokręcić wokół komina. Stelvio miało mega fun factor - brzmienie silnika za każdą przejażdżka wywoływało banana na gębie, ale ten zbiornik maciupki i spalanie mnie zniechęciło. Nowszy model jest kurde 50KG cięższy Sad.
Plusem tych wszystkich zmian jest to że sobie pojeżdżę na różnych sprzętach - w tym roku chciałbym sobie popróbować na próbnych jazdach Versysy nowe, Tracer, itp zobaczymy a nóż coś mnie przekona Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
cynek
Forumowy Poeta
Forumowy Poeta



Dołączył: 01 Lip 2009
Posty: 3308
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 12:58, 13 Sty 2015    Temat postu:

nie_ma_wała napisał:
...Kupić nówkę i mieć spokój na lata czy pójść w używkę większego kalibru i liczyć się z droższą eksploatacja ale rekompensowaną większym komfortem, mocą bla bla bla...


Ja zdecydowanie poszedłbym w większy kaliber. I mówię to jako facet, który przejechał 50 tys kilometrów na małym DL-u (i jednego roztrzaskał Smile)

Jest jedna rzecz, której jednak DL nie potrafi, albo ściślej mówiąc zupełnie nie pasuje do jego charakterystyki i jest tylko dla bardzo zdesperowanych kierowników: szybkie przeloty autostradami. Jednak jazda powyżej 140-150 km/h na tym motocyklu to po prostu męczenie i jego i siebie (nie mówiąc o spalaniu), a czasami po prostu trzeba przypałować na autostradzie, żeby gdzieś dojechać. Duży silnik da Ci również ten komfort, podczas gdy na co dzień możesz przecież jeździć wolno i spokojnie tak samo jak 650-tką.

Ja nie ukrywam, że zakochałem się w Stelvio i mimo tego, że ma mały bak, nie potrafię się z tej miłości otrząsnąć. Ten motocykl bardzo pasuje do mojego sposobu jazdy. Wystarczy powiedzieć, że na co dzień rzadko rozkręcam go powyżej 4,5 tys obrotów. Ale jak trzeba służbowo polecieć np. do Poznania, to zdarzają się czasu rzędu 2,5h Smile (i to z tankowaniem)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
nie_ma_wała
A



Dołączył: 18 Sie 2014
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Wto 13:40, 13 Sty 2015    Temat postu:

Jak z dostępem do serwisu, części itp w przypadku Moto Guzzi?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
cynek
Forumowy Poeta
Forumowy Poeta



Dołączył: 01 Lip 2009
Posty: 3308
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 13:58, 13 Sty 2015    Temat postu:

nie_ma_wała napisał:
Jak z dostępem do serwisu, części itp w przypadku Moto Guzzi?


Nie jest to żaden problem. Oczywiście należy się liczyć, że przegląd jest droższy, ale robi się go rzadziej (co 10 tyś) niż w małym Dl-u. W Warszawie są juz 2 autoryzowane serwisy (w jednym z nich pracuje nawet nasz klubowy kolega), co powoduje, że nie trzeba tak jak do niedawna czekać 2 tygodnie na termin do serwisu. Poza tym mam kilku kumpli, którzy pracowali w MG i teraz robią serwisy "po pracy", czyli taniej.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MaG
Administrator



Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4255
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 28 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa

PostWysłany: Wto 18:32, 13 Sty 2015    Temat postu:

Cynek trafiasz w sedno - nie ma lepszy/gorszy motocykl tylko lepiej/gorzej pasujący do naszej charakterystyki użytkowania. Ja na przykład na autostradę wjeżdżam sporadycznie, jak muszę, raczej w navi tryb "omijaj autostrady i płatne" mam włączony jak jadę na o2o, za to dużo jeżdżę po mieście, a i lubię zjechać na wciąż jeszcze liczne "w Polsce B" gminne i powiatowe szutrówki.
Dlatego wróciłem do DL-a - może 1500 km na raz nim z plecakiem i kuframi nie zrobię jak poprzednim Wiadrem, ale funu z jazdy na codzień daje mi duuużo więcej, a kasy przy tankowaniu wyciąga mniej. Do tego DL jest na granicy poręczności motocykla - powyżej 220 kg zaczyna się problem z manewrowaniem, przepychaniem, trzeba uważać żeby w dobrym miejscu na parkingu zaparkować, czy droga aby na pewno przejezdna itp. Czasem te raptem 30-40 kg więcej w masie motocykla robię wielką różnicę. To znaczy mi robi na pewno...Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tdm
Motonita



Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Wto 19:32, 13 Sty 2015    Temat postu:

dokładnie tak jak piszecie. Moim zdaniem do sukcesu DL-a przycznia się również to, że w segmencie średnim mało jest takich motocykli uniwersalnych. Za to wszyscy producenci intensywnie eksploatują segment wielkich, cięzkich i drogich turystyków.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
nie_ma_wała
A



Dołączył: 18 Sie 2014
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Śro 15:25, 14 Sty 2015    Temat postu:

Pomijając wybór konkretnego modelu, wśród całej masy maszyn widniejących na portalach ogłoszeniowych zauważyłem pewną zależność w odniesieniu do motocykli oferowanych przez firmy żyjące z handlu nimi. W porównaniu do zagranicznych stron z ogłoszeniami, motocykle oferowane w Polsce mają niższe ceny i mniejsze przebiegi. Wszystko dostosowane pod zuchwałego i mniej zamożnego polskiego klienta. Tylko w jaki sposób dochodzi do takiej sytuacji że polski handlarz żyjący ze sprzedaży sprzedaje moto w Polsce po cenie niższej niż taki motocykl jest oferowany na Zachodzie lub Południu Europy? Gdzie oni znajdują takie okazje?

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez nie_ma_wała dnia Śro 15:26, 14 Sty 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
j23a
Motonita



Dołączył: 11 Lut 2014
Posty: 987
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Rybnik

PostWysłany: Śro 15:31, 14 Sty 2015    Temat postu:

Jak to gdzie? Nasi pracują jako opiekunowie starszych ludzi, np. w Niemcowni, to i rozeznanie, który z nich ma motór tylko do kościoła, jest niepalący, pucuje go od rana do wieczora, i będzie płakał przy sprzedaży, itd., mają znacznie większe. Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
nie_ma_wała
A



Dołączył: 18 Sie 2014
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Śro 16:31, 14 Sty 2015    Temat postu:

Dobrze kombinujesz Wink Zaiste tak właśnie jest. Igieł Ci u nich pod dostatkiem...

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez nie_ma_wała dnia Śro 16:32, 14 Sty 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
Strona 5 z 6

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin