|
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mowso
Motonita
Dołączył: 08 Lip 2008
Posty: 785
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Żory
|
Wysłany: Pon 19:37, 25 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
A tak z ciekawości jeździł ktoś może f800gt ? Jak z pozycja za kierownica itp ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
miotacztruskawek
Motonita
Dołączył: 01 Mar 2011
Posty: 1126
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Choszczno, kiedyś Łobez, Szczecin
|
Wysłany: Pon 20:53, 25 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
Mowso napisał: | A tak z ciekawości jeździł ktoś może f800gt ? Jak z pozycja za kierownica itp ? |
Tylko f800GS
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mar111cin
Motonita
Dołączył: 03 Sie 2013
Posty: 856
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: FSW
|
Wysłany: Pon 21:33, 25 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
Pozycje to sprawdzisz sobie tutaj : [link widoczny dla zalogowanych]
Oglądałem ten motocykl w salonie bmw, robi bardzo pozytywne wrażenie, jak dla mnie wart uwagi, chociaż trzeba się liczyć z kosztami paska.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
nie_ma_wała
A
Dołączył: 18 Sie 2014
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Śro 9:37, 27 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
A Aprilia Caponord 1200? Chłopaki z Motormanii dokładnie opisywali motocykl po swoich testach także porównawczych z innymi maszynami tej klasy (GS12, KTM 1190 ADV). Byli zadowoleni. W zasadzie jest to szosowy motocykl turystyczny. W teren bez szans z racji choćby rozmiaru przedniego koła. Sporo elektroniki ale podobno spisuje się dobrze. Silnik, hmm.. 1200.. nie może być źle. Wygląda oryginalnie, zresztą marka mało popularna i szansa spotkania drugiego egzemplarza w trasie graniczy z cudem. Na minus na pewno serwis i temat części. Ale moto ogólnie ciekawe.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tomek zych
Gość
|
Wysłany: Śro 9:57, 27 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
nie_ma_wała napisał: | A Aprilia Caponord 1200? Chłopaki z Motormanii dokładnie opisywali motocykl po swoich testach także porównawczych z innymi maszynami tej klasy (GS12, KTM 1190 ADV). Byli zadowoleni. W zasadzie jest to szosowy motocykl turystyczny. W teren bez szans z racji choćby rozmiaru przedniego koła. Sporo elektroniki ale podobno spisuje się dobrze. Silnik, hmm.. 1200.. nie może być źle. Wygląda oryginalnie, zresztą marka mało popularna i szansa spotkania drugiego egzemplarza w trasie graniczy z cudem. Na minus na pewno serwis i temat części. Ale moto ogólnie ciekawe. |
kumpel miał przed wiadrem AC i bardzo sobie chwalił
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
miotacztruskawek
Motonita
Dołączył: 01 Mar 2011
Posty: 1126
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Choszczno, kiedyś Łobez, Szczecin
|
Wysłany: Śro 23:50, 27 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
tdm napisał: |
Przy bmw800 ... delikatne, pękające koła....
Wyobraź sobie jakby ci pękła obręcz na jakiejś dziurze podczas pobytu np. w Gruzji.... |
No to wykrakałeś
Lecę sobie przez pole, powoli, 40-50km/h. Widzę miedzę zarośniętą trawą, a w niej kawałek rowu. Dodałem więc gazu, żeby przelecieć, ale raptem czuję, że zamiast do przodu bardziej lecę w górę...
Oczywiście wylądowałem bokiem, wstaję i widzę, że powodem mojego lotu był kamień wielkości 50l kufra centralnego... Trochę go przestawiłem, jakieś 1,5m, jednak przy okazji załatwiłem obręcze...
Teraz przerabiam temat zmiany obręczy i niestety jest droooogo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tomek zych
Gość
|
Wysłany: Czw 8:28, 28 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
dobrze ze felga nie aluminiowa bo byś już zapewn do domu nie wrócił na dwóch kołach
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mowso
Motonita
Dołączył: 08 Lip 2008
Posty: 785
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Żory
|
Wysłany: Pon 16:23, 01 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
No i dziś się pojawi coś nowego/starego w garażu jutro dam znać co ))
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dober
DeTox nie pomoże
Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 3043
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Pobiedziska/Poznań
|
Wysłany: Pon 19:04, 01 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
u mnie dzien po Tobie od srody nowa era
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Seba71
Motonita
Dołączył: 06 Lip 2014
Posty: 532
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Opole
|
Wysłany: Pon 19:18, 01 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
cynek
Forumowy Poeta
Dołączył: 01 Lip 2009
Posty: 3308
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 27 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 20:08, 01 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Mowso napisał: | No i dziś się pojawi coś nowego/starego w garażu jutro dam znać co )) |
Tylko mi nie mów że Stelvio NTX
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dober
DeTox nie pomoże
Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 3043
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Pobiedziska/Poznań
|
Wysłany: Pon 22:26, 01 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Seba71 napisał: | |
wkrotce tez bedziesz mogl sie pochwalic
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mowso
Motonita
Dołączył: 08 Lip 2008
Posty: 785
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Żory
|
Wysłany: Pon 23:18, 01 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
cynek napisał: | Mowso napisał: | No i dziś się pojawi coś nowego/starego w garażu jutro dam znać co )) |
Tylko mi nie mów że Stelvio NTX |
niestety nie Udało mi się dostać w dobrej cenie rocznego F800GT z esa/asc/abs itp- po małym ślizgu troszkę porysowany z lewej strony, ale przez zimę się porobi wszystko na cacy a na razie trza zarejestrować i potestować na jakiejś dłuższej trasie:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
nie_ma_wała
A
Dołączył: 18 Sie 2014
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Wto 17:00, 02 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Dostałem dziś wycenę 650, rocznik bieżący, kilka oryginalnych dodatków(gmole, osłona silnika, ciepłe łapki, handbary, centralną nogę)za 37.200 złociszy. Do tego bezkosztowy kredyt 3x33 lub 2x50. Kusząca opcja.Trzeba zacząć pracować nad małżonką!!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Inspektor
Maniak motocyklowy
Dołączył: 23 Paź 2012
Posty: 1589
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: okolice Krakowa
|
Wysłany: Wto 17:20, 02 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Negocjuj jeszcze!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
nie_ma_wała
A
Dołączył: 18 Sie 2014
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Wto 17:28, 02 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Był to kontakt mailowy, trzeba by się ruszyć do salonu osobiście i zmierzyć się ze sprzedawcą face to face. Może lepiej poczekać do zimy i po zmianie rocznika kupić jeszcze taniej???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tomek zych
Gość
|
Wysłany: Wto 21:35, 02 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
nie_ma_wała napisał: | Był to kontakt mailowy, trzeba by się ruszyć do salonu osobiście i zmierzyć się ze sprzedawcą face to face. Może lepiej poczekać do zimy i po zmianie rocznika kupić jeszcze taniej??? |
kolega taki spokojny - jak ja się na coś napalę to na drugi dzień idę i kupuje, nie czekam, bo bym nie jadł, nie spał......na poczatku sierpnia odebrałem samochód nowy z salonu mając potwierdzenie dokonania przelewu na ich konto, sprzedawca się bardzo denerwował że nie może, że się boi i takie tam, ale jak przywiozłem zaświadczenia o dokonaniu przelewu jeszcze z dwóch banków to samochód wydał,,,,,,,,,,( to był piątek a w sobotę była zaplanowana wycieczka nowym autem z rodzinką )
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mowso
Motonita
Dołączył: 08 Lip 2008
Posty: 785
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Żory
|
Wysłany: Czw 10:19, 04 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
no bo motocykla zazwyczaj nie kupujemy głową tylko sercem i stąd zawsze z 2 dni przed zakupem spać nie mogę i tylko czekam i czekam, w pracy się dłuży itp
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Inspektor
Maniak motocyklowy
Dołączył: 23 Paź 2012
Posty: 1589
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: okolice Krakowa
|
Wysłany: Sob 20:29, 06 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Mnie już tak zakup nie łapie, że spać nie mogę.
Ale gdy wchodzę w końcową fazę wybierania i negocjacji to osiągam apogeum myśli i walki z własnym sobą
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Spolski
Motocyklista
Dołączył: 17 Lis 2013
Posty: 404
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Sob 20:32, 06 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Nawet nie wiesz jak wielu zazdrości Ci tych cierpień.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
GryzliGT
Maniak motocyklowy
Dołączył: 27 Sie 2013
Posty: 2389
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Aleksandrów, obok którego leży Biłgoraj
|
Wysłany: Pon 13:02, 08 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Spolski napisał: | Nawet nie wiesz jak wielu zazdrości Ci tych cierpień. |
dokładnie...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MaG
Administrator
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4255
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 28 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gocław, W-wa
|
Wysłany: Śro 14:37, 24 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Ostatnio miałem okazję dłużej "potestować" bmw f800 gs. Podczas urlopu na Majorce wypożyczyliśmy 2xF800GS i jeden F800R i spędziliśmy w siodłach w sumie 9,5h objeżdżając jej zachodnie wybrzeże czyli pasmo górskie Serra Tramuntana czy jakoś podobnie. O przecudnych motocyklowo trasach i bajecznych widokach nie będę zanudzał, ale kilka wrażeń z jazdy tymi bmw mogę wrzucić.
Na początku zaznaczam, że kiedyś po godzinnej jeździe po lesie byłem F800GS zachwycony, a nasze motki były z wypożyczalni z czego jeden miał pod 70 tys.km przebiegu, a drugi GS niecałe 8 tys (rocznik 2013, taka nowsza buda)... Tym razem był tylko asfalt, bardzo dużo krętych górskich dróżek i kawałem na powrocie autostradą.
Teraz wrażenia...
1) Po kilkunastu km naprawdę zaczął mnie wkur... denerwować brak jakiejś sensownej owiewki - fabryczna seryjna jest krótka jak na nakedzie i absolutnie przed niczym nie chroni - powyżej 90km/h szarpie kaskiem, daje po ramionach itd. Szyba do wymiany, chyba że ktoś tylko w teren tym jeździ.
2) Siedzi się trochę jak na kozie - wysoko to raz, a dwa że "na motocyklu" a nie "w motocyklu" jak na DL650, przez to jest jest wrażenie gorszego czucia motocykla.
3) składanie się w ciasnych zakrętach, przerzucanie w szybkiej sekwencji - dużo gorzej niż na DL-u. Nie tak, żebyśmy nie mieli z tej frajdy jazdy, ale na takich drogach jak na Majorce czyli równy asfalt, ale bardzo kręte górskie drogi Vstrom daje dużo więcej frajdy. Pewne to kwestia większego skoku zawieszenia, większego koła z przodu i wyższego środka ciężkości bmw. Opony były normalne - Tourance. Powyższe nie dotyczy F800R, który składał się całkiem sprawnie - tylko już pozycja na nim nie jest moją moto-bajką.
4) Silnik - jest mocniejszy, szczególnie czuć to było na F800R - odkręcenie manetki robi efekty, ale sama kultura pracy silnika, odgłosy z niego dobiegające (nie z wydechu tylko z silnika właśnie) nie podobały mi się, wręcz czasami niepokoiły (ale fakt, że to nie moje moto koił ten niepokój szybko).
5) Czuć niewielką wagę motocykla - jakieś manewry parkingowe, czy wolna jazda po mieście pomimo wysokości motka nie stresuje, na pewno to plus.
Podsumowując- za 120 EUR zdobyłem bezcenne doświadczenie, że F800GS nie jest motocyklem pod moje potrzeby i z listy potencjalnych "po DL-u" go spokojnie skreślam. Szczerze mówiąc jego cena jest dla mnie trochę przepalona biorąc pod uwagę wrażenia z jazdy...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Spolski
Motocyklista
Dołączył: 17 Lis 2013
Posty: 404
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Śro 15:01, 24 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Ja w zasadzie byłem zdecydowany na gs-a 1200 ale ostatnio zamieniłem się na trochę z kolegą podczas powrotu ze Słowenii i już taki pewny nie jestem. Owszem fajne moto, wcale niewiększe od DL-a (to nie był Advnenutre), mocny, wygodny ale jakoś bylo dziwnie, jakby mniej zwinny, może to kwestia przyzwyczajenia się do telelevera.
Zastanowiłem się czego mi brakuje w DL-u. Trochę mocy, nieco więcej możliwości terenowych czyli większego prześwitu, ciut lepszego zawiasu, szprychowych kół. I wyszło mi, że potrzebuję KTM-a 1190, nawet sylwetka podobna
Niestety ciężko o używki, nie mówiąc już o rozsądnej cenie.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Spolski dnia Śro 15:02, 24 Wrz 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Despok
Motonita
Dołączył: 02 Kwi 2011
Posty: 834
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Śro 15:31, 24 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Spolski napisał: | ....I wyszło mi, że potrzebuję KTM-a 1190, nawet sylwetka podobna
... | I tracisz także zasięg, niestety litry biorą koło 6l/100km więc rozglądasz się za stacją benzynową po 200km (zasięg do 350km),
a nie jak w małym DLu po 300km (zasięg do 450km).
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Despok dnia Śro 15:32, 24 Wrz 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Spolski
Motocyklista
Dołączył: 17 Lis 2013
Posty: 404
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Śro 15:35, 24 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Despok napisał: | Spolski napisał: | ....I wyszło mi, że potrzebuję KTM-a 1190, nawet sylwetka podobna
... | I tracisz także zasięg, niestety litry biorą koło 6l/100km więc rozglądasz się za stacją benzynową po 200km (zasięg do 350km),
a nie jak w małym DLu po 300km (zasięg do 450km). | Wiesz jak próbowałem dotrzymać kroku na autostradzie GS-owi to też mi wyszło ponad 6l. Czyli na autostradach podobnie, a poza nimi o zasięg się mniej martwię.
P.S. GS tankował co 280-300km, myślę że z KTM-em byłoby podbonie więc całkiem znosnie.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Spolski dnia Śro 15:37, 24 Wrz 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MaciejW
Motonita
Dołączył: 04 Paź 2011
Posty: 606
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: Śro 16:57, 24 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
GS mniej zwrotny niż DL? hihi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Spolski
Motocyklista
Dołączył: 17 Lis 2013
Posty: 404
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Śro 17:00, 24 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
MaciejW napisał: | GS mniej zwrotny niż DL? hihi | No przecież napisałem, że pewnie to kwestia przyzwyczajenia, do innego rodzaju zawieszenia.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
oskarone
A
Dołączył: 01 Sie 2013
Posty: 130
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Płock
|
Wysłany: Śro 21:57, 24 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Koledzy a co powiecie o Triumph tiger 800xc. Miał ktoś może okazję na nim jeździć. Mocno się nad nim zastanawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
miotacztruskawek
Motonita
Dołączył: 01 Mar 2011
Posty: 1126
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Choszczno, kiedyś Łobez, Szczecin
|
Wysłany: Czw 8:47, 25 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
oskarone napisał: | Koledzy a co powiecie o Triumph tiger 800xc. Miał ktoś może okazję na nim jeździć. Mocno się nad nim zastanawiam |
Też dużo o nim myślałem, ale wpadł F800GS. Na papierze oba wyglądają niemal identycznie. Triumphem się jednak nie przejechałem.
Na plus dla Triumpha to ma podobno mniej takich denerwujących niedoróbek... Jedyna wada na jaką trafiłem, to coś przy komputerze zapłonowym, ale to było w prosty sposób do ogarnięcia. Do tego technologicznie podobnie do DLa, więc serwis jest w miarę bezproblemowy. W BMce masz już pełen komputer .
Na minus to jednak w naszych warunkach jest to dość egzotyczny wynalazek. Jeżeli mówimy, o częściach i akcesoriach z drugiej ręki, to jest ich mało. Do tego spalanie ok 6l/100km. ASO "gdzieś jest, lecz nie wiadomo gdzie". Ze Szczecina trza jeździć na Berlin.
Ostatnio przeglądałem je na portalach ogłoszeniowych i zdziwiło mnie, że szybko straciły na wartości... Przynajmniej względem F800GS...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dober
DeTox nie pomoże
Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 3043
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Pobiedziska/Poznań
|
Wysłany: Czw 13:24, 25 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Wyjazd na serwis do Berlina czasem okazuje sie tanszy niz w naszym chorym kraju.
Jest tez pewnosc,ze zrobia to odpowiednio.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
oskarone
A
Dołączył: 01 Sie 2013
Posty: 130
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Płock
|
Wysłany: Sob 11:13, 27 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
No faktycznie z serwisem może być problem, ale tą egzotyczność brał bym raczej za zaletę Na ostatnim zakończeniu sezonu w Płocku było sporo v strom'ów i gs'ów a tigera 800xc nie widziałem żadnego.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Staszek
Motonita
Dołączył: 22 Lis 2012
Posty: 1004
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Północna Polska
|
Wysłany: Sob 11:26, 27 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Ja już postanowiłem. Jeszcze parę wyjazdów na gorsze, wschodnio-południowe drogi Europy i potem stawiam na wygodę długich przelotów do Hiszpanii czy południowej Francji. Czyli Honda ST 1300 (gdy zrealizuję podejscie oszczędne) lub BMW 1200RT - gdy zaszaleję finansowo.
Ciężkie turystyczne endura klasy >1000 ccm odpuszczam, bo ani nie mają wygody turystyków autostradowych, ani załadowane na maksa w dwie osoby nie sprawdzą się na szutrach czy kamienistych górskich drogach.
Gdybym jeździł sam, moim (prawdopodobnie zrealizowanym) marzeniem byłby BMW GS Adventure - za rasowy wygląd!
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Staszek dnia Sob 11:27, 27 Wrz 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Creed
Motonita
Dołączył: 22 Paź 2012
Posty: 581
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Przemyśl
|
Wysłany: Wto 11:53, 30 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
oskarone napisał: | Koledzy a co powiecie o Triumph tiger 800xc. Miał ktoś może okazję na nim jeździć. Mocno się nad nim zastanawiam |
Kolega ma XC przejechał już 30 tysięcy i kompletnie żadnych problemów tylko czynności serwisowe były wykonywane Sam tez jeździłem nim w Krakowie na jeździe próbnej super motocykl ale jednak padło na nowego dl 650 a ze na następny dzień trafił się k8 idealny za małe pieniądze to śmigam właśnie nim. Jedyna dziwna rzecz u kolegi to żółknące przewody płynu chłodniczego po wyczyszczeniu są normalne czarne, przejedzie się kawałek nagrzeją się i żółkną
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Hermes
Motonita
Dołączył: 02 Lut 2014
Posty: 688
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Wto 12:05, 30 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
oskarone napisał: | Koledzy a co powiecie o Triumph tiger 800xc. Miał ktoś może okazję na nim jeździć. Mocno się nad nim zastanawiam |
800XC ma fantastyczny silnik. Jakbym miał $$$ to bym się nad nim bardzo poważnie zastanawiał. Moto bardzo dobre
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mowso
Motonita
Dołączył: 08 Lip 2008
Posty: 785
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Żory
|
Wysłany: Wto 13:35, 30 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
A dziś zaczyna się intermot - nowa honda crossrunner wygląda przyzwoicie, może nowa yamaha będzie itp - będzie w czym wybierać w przyszłym roku
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Staszek
Motonita
Dołączył: 22 Lis 2012
Posty: 1004
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Północna Polska
|
Wysłany: Śro 7:41, 01 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Podobno obok nowej (odświeżonej) hondy 800 crossrunner ma być jeszcze turystyczne enduro Hondy o pojemności 1000ccm?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mowso
Motonita
Dołączył: 08 Lip 2008
Posty: 785
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Żory
|
Wysłany: Śro 9:39, 01 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
nowe versysy śliczne - zarówno 650-ka jak i 1000, nowy crossrunner też ładny
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MaG
Administrator
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4255
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 28 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gocław, W-wa
|
Wysłany: Śro 10:42, 01 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Potwierdzam, nowy Versys 1000 z oczkami podobnymi do nowej linii ZX-R - bardzo ładny...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
cynek
Forumowy Poeta
Dołączył: 01 Lip 2009
Posty: 3308
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 27 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 10:43, 01 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Dober napisał: | Wyjazd na serwis do Berlina czasem okazuje sie tanszy niz w naszym chorym kraju.
Jest tez pewnosc,ze zrobia to odpowiednio. |
Tak. Jeśli mieszkasz w Poznaniu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Despok
Motonita
Dołączył: 02 Kwi 2011
Posty: 834
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Śro 12:07, 01 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
MaG napisał: | Potwierdzam, nowy Versys 1000 z oczkami podobnymi do nowej linii ZX-R - bardzo ładny... | Dopiero co kupiłem, a już nowy model wychodzi ze zmienioną czachą
Zmiana dosyć konkretna na dwa światełka, trochę wygląda jak przeszczep...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Topinka
Maniak motocyklowy
Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 1773
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Chorzów MotoAvToSy
|
Wysłany: Śro 12:43, 01 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Staszek napisał: | Podobno obok nowej (odświeżonej) hondy 800 crossrunner ma być jeszcze turystyczne enduro Hondy o pojemności 1000ccm? |
Podobno nowa Africa ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Topinka
Maniak motocyklowy
Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 1773
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Chorzów MotoAvToSy
|
Wysłany: Śro 12:43, 01 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Staszek napisał: | Podobno obok nowej (odświeżonej) hondy 800 crossrunner ma być jeszcze turystyczne enduro Hondy o pojemności 1000ccm? |
Podobno nowa Africa ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tomek zych
Gość
|
Wysłany: Śro 13:03, 01 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
plus
A
Dołączył: 06 Maj 2011
Posty: 172
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Nie 11:06, 05 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Triumph - mam Tigera Explorera - jest genialny! Dla mnie idealna zabawka pod prawie każdym względem.. prawie - niestety razem z nowym moto kupujemy serwis i gwarancyjne przeglądy i tu są schody. Ostatnio - tzn. 2,5 miesiąca temu miałem przygodę na moto. Nie moja wina, porysowane dwa plastiki, szyba, jedna mała ryska na gmolu i porysowany kufer... ściąganie plastików trwało dwa miesiące... potem okazało się, że nie zauważono, że przy dźwigni biegów coś się skrzywiło... czekamy... jest dźwignia... no taaaaa ale nie zauważyli, że dwa miesiące temu przyszły inne kufry niż powinny... ostatecznie moto nie ma , już dwa i pół miesiąca... to nie kwestia moto - to kwestia beznadziejnego serwisu w Liberty w Warszawie - omijajcie szerokim łukiem!!! z takim podejściem do klienta w Suzuki nigdy się nie spotkałem... mega s..f!
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez plus dnia Nie 11:06, 05 Paź 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Wiedźma
A
Dołączył: 17 Cze 2013
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Puszcza Mariańska
|
Wysłany: Śro 20:18, 08 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
A mnie pogięło... Porzuciłem małego DL-a dla litrowej CBF-y.
Wrażenia?...
Używałem moto wyłącznie do jazdy po czarnym. CBF pod tym względem bije małego na głowę (z resztą co tu porównywać, litraż jest litraż - chętnie spróbowałbym dla porównania nowego V stroma...). Mam jedynie zastrzeżenia co do ochrony przed wiatrem. W DL-u nie czułem nic a w CBF-ie pomimo regulacji szyby ustawionej na maksa + deflektor daje po kasku. Moto przyspiesza bez oporów i trzyma się drogi jak po sznurku. Jazda z Plecakiem + bagaż 150 km/h i wyprzedzenie 3 tirów bez redukcji na 6 biegu (200 km/h) bez problemu. Jestem nikczemnego wzrostu (175 cm) więc CBF jest dla mnie idealny jeżeli chodzi o wielkość (na DL-u miałem problemy z postawieniem na ziemi całych stóp). Pomimo, że jest nieco cięższy od DL-a ma niżej położony środek ciężkości więc różnicy w masie w ogóle się nie odczuwa (jeżeli to na korzyść CBF-ki). Jednakże ogólny komfort jazdy oceniam na plus dla DL-a. Sylwetka jest tu bardziej wyprostowana (dla mnie lepiej). Po przejechaniu 400 km na Sztormiaku zsiadałem i było OK natomiast po przejechaniu tego dystansu Hondą dupsko miałem odrętwiałe i czułem tę część ciała jeszcze przez następny dzień. Również Plecaczek bardziej pozytywnie ocenił DL-a.
WNIOSKI:
Czekam aż używane litrowe V stromy znajdą się w moim zasięgu finansowym i pozostaję userem FORUM.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mowso
Motonita
Dołączył: 08 Lip 2008
Posty: 785
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Żory
|
Wysłany: Czw 9:19, 09 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
No właśnie nie wiem co jest z tymi typowo szosowymi motocyklami, że po przesiadce z v-stroma spada ochrona przed wiatrem na kask - przecież v-strom też nie ma szyby z ikarusa a w 800gt musiałem kupić najwyższą szybę z deflektorem żeby było trochę gorzej niż w dl-u ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tomek zych
Gość
|
Wysłany: Czw 9:45, 09 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Mowso napisał: | No właśnie nie wiem co jest z tymi typowo szosowymi motocyklami, że po przesiadce z v-stroma spada ochrona przed wiatrem na kask - przecież v-strom też nie ma szyby z ikarusa a w 800gt musiałem kupić najwyższą szybę z deflektorem żeby było trochę gorzej niż w dl-u ? |
ochrona przed wiatrem w dl 650 jest super, w bmw musiałem zakupić szybę od adv plus deflektorki boczne:) o kosztach nie wspomnę no ale coś za coś
Ostatnio zmieniony przez tomek zych dnia Czw 9:46, 09 Paź 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Otzi
Moderator
Dołączył: 18 Paź 2009
Posty: 1156
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Czw 9:47, 09 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
tomek zych napisał: | o kosztach nie wspomnę:( no ale coś za coś |
Chciałeś mieć bmw to teraz płać :-)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tomek zych
Gość
|
Wysłany: Czw 9:52, 09 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Otzi napisał: | tomek zych napisał: | o kosztach nie wspomnę no ale coś za coś |
Chciałeś mieć bmw to teraz płać |
a tak poważnie to się powtórzę ale w bmw 10 tysi to nie wiadomo kiedy mija..... przy moto nic nie robię oprócz przeglądów, w standardzie już sporo miał (stalowy oplot, wyswietlacz biegów, grzane manetki, stopka centralna....), także poza drobiazgami i wspomnianą szybą nic wiecej nie kupowałem, łańcucha myć/smarować nie muszę Także w tym sezonie muszę się umówić na kolejny przegląd tylko nie mam kiedy bo ciąglę jeżdżę.....
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MaG
Administrator
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4255
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 28 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gocław, W-wa
|
Wysłany: Czw 21:22, 09 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
...jeee co Ty z tym łańcuchem ciąglę...? Jakąś traumę masz, palce Ci pourywało czy co...?
Ze stricte szosowych motocykli to mi po głowie chodzi o duży Fazer, ale chyba jednak wolę styl i funkcjonalność funduro, więc nowy Versys1000, nowy Vstrom1000, nowy Crosrunner... A tak naprawdę to na razie jeszcze nie myślę o zmianie, mój DL650 daje mi na razie odpowiednią ilość frajdy nie obciążając portfela, więc tylko zimą większy serwis po 35000 km, z czego 17000 moich i po stopnieniu ostatnich śniegów znowu będzie wrażenie posiadania... nowego motocykla...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|