![Forum VStromClub Strona Główna](http://vstrom.com.pl/cms/images/forum_banner.jpg) |
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Barthii
A1
Dołączył: 16 Lip 2013
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Wto 10:26, 15 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Oczywiście jak w temacie, myślę o wymianie Dl na coś nowszego. Wydaje mi się że najbliżej mi do KTM 990 SMT, może ktoś miał okazję pośmigać tym sprzętem i napisze coś w tym temacie? Podoba mi się jeszcze Caponord ale serwis kuleje i czas oczekiwania na części zamienne to podobno ok. 3 miesiące co raczej go dyskwalifikuje. Generalnie chciałbym moto lekkie tzn do ok 230 kg z kołami 17 cali nie więcej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jacq
Motocyklista
Dołączył: 03 Sie 2012
Posty: 345
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Otwock/Warszawa
|
Wysłany: Pią 11:05, 20 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
No to i ja zostałem bez moto.
Planowałem go sprzedać przez wzgląd na pomysł wyjazdu na wyspy.
Potem stwierdziłem, że go zostawię. I wtedy dzwon. Szkoda całkowita.
Mój wyjazd narazie stał się mglisty, a na pewno odsunął się w czasie.
Na wiosnę zatem będę szukał maszyny...
Tylko co po 1000?
Chciałbym jednak coś nowszego/lżejszego/z ABS, ale nadal posiadającego możliwość sprawnej jazdy z pasażerem.
Myślę o nowym dl650 (używanym nowym modelu).
Tu pytanie, czy ktoś przesiadł się z 1000 i może opisać swoje wrażenia.
Myślę też o gs800, tiger 800, tiger 1050.. może coś jeszcze??
Bużet nie przekracza trójki z przodu niestety.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tipor
Maniak motocyklowy
Dołączył: 15 Mar 2010
Posty: 1243
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Łomianki
|
Wysłany: Pią 11:51, 20 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
To może NC 700X ze stajni Hondy, budżet powinien starczyć na nowy + dodatkowe podstawowe wyposażenie, ja się właśnie przesiadłem z mojego 1000'ca na tego malucha i jestem całkiem całkiem zadowolony
Oczywiście Zuzka stoi w garażu i nadal nie mam pewności czy sprzedawać, jest taka piękna i tak dobrze mi służy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
biblo
moto-psychopata
Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 4278
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 78 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: W-wa
|
Wysłany: Pią 11:54, 20 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
Tylko czy NC700X nie jest aby zbyt "drobny" na jazdę z pasażerem?
Pytanie, czy Jacq jeździ z pasażerem na dłuższe wyprawy, czy tylko wokół komina...?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tipor
Maniak motocyklowy
Dołączył: 15 Mar 2010
Posty: 1243
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Łomianki
|
Wysłany: Pią 11:59, 20 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
póki co powiem tylko że z plecaczkiem miałem max 160km/h a mogłem więcej ale nie chciałem przeginać bo już przegiąłem na etapie docierania, nie miałem też wyładowanych po brzegi kuferków. Zapytajcie mnie za rok a odpowiem bardziej konkretnie, póki co na liczniku przejechane ok 880km zaledwie
Aha... przy wyprzedzaniu w trasie faktycznie mi trochę brakuje koników, tu już trzeba planować ten manewr do tej pory w DL'u nie było takiego problemu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mowso
Motonita
Dołączył: 08 Lip 2008
Posty: 785
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Żory
|
Wysłany: Pią 12:18, 20 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
Tipor napisał: | To może NC 700X ze stajni Hondy, budżet powinien starczyć na nowy + dodatkowe podstawowe wyposażenie, ja się właśnie przesiadłem z mojego 1000'ca na tego malucha i jestem całkiem całkiem zadowolony
|
Po 1000-ce na hondę z 50KM z bagażem i pasażerem ? hmmm......... niezbyt dobry pomysł. Jeździłem tą Hondą i nie powiem bardzo przyjemny motocykl ale po załadowaniu i pasażerem na dokładkę to będzie bardzo powolny zestaw
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jacq
Motocyklista
Dołączył: 03 Sie 2012
Posty: 345
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Otwock/Warszawa
|
Wysłany: Pią 12:18, 20 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
No wlasnie. NC700X byłby fajny jakby był ciutelkę większy. Innymi słowy gdyby był vfr800x
Ale to już poza budżetem.
Potrzebuję sprzęta którym bezproblemowo ogarnę zarówno obładowany wyjazd 5000km jak i latanie wokół komina i codzienną jazdę do pracy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Staszek
Motonita
Dołączył: 22 Lis 2012
Posty: 1004
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Północna Polska
|
Wysłany: Pią 12:23, 20 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
DL650 nadaje się do jazdy we dwoje wszędzie poza szybkimi przelotami autostradowymi. Ja nie znalazłem nic sensownego w klasie podróżnych enduro (czytaj wygodnego dla mnie i pasażerki) pomiędzy 650 Dl a większymi typu varadero, więc może spróbuj czegoś z innej klasy, np. hondy cb 1000? Czyli naked z owiewką, niższy, mniejszy, ale nadal dynamiczny...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jacq
Motocyklista
Dołączył: 03 Sie 2012
Posty: 345
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Otwock/Warszawa
|
Wysłany: Pią 12:39, 20 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
Staszek napisał: | może spróbuj czegoś z innej klasy, np. hondy cb 1000? Czyli naked z owiewką, niższy, mniejszy, ale nadal dynamiczny... |
Obawiam się, że pasażerka nie byłaby zadowolona z takiego wyboru
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tomano
Motocyklista
Dołączył: 16 Mar 2010
Posty: 478
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: zza biurka
|
Wysłany: Pią 13:07, 20 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
Jacq napisał: | Staszek napisał: | może spróbuj czegoś z innej klasy, np. hondy cb 1000? Czyli naked z owiewką, niższy, mniejszy, ale nadal dynamiczny... |
Obawiam się, że pasażerka nie byłaby zadowolona z takiego wyboru ![Wink](http://picsrv.fora.pl/images/smiles/icon_wink.gif) |
Po pewnym czasie wspólnych jazd na DL1000, przejechałem się ze swoim plecaczkiem na Bandit-cie 1250 z pełnymi owiewkami (dokładnie na zabudowanym GSX1250). Po około dwóch godzinach jazdy (urozmaiconej), na postoju moja pani powiedziała: "Kup sobie takie coś, ale wtedy zawsze będziesz jeździł sam"
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tipor
Maniak motocyklowy
Dołączył: 15 Mar 2010
Posty: 1243
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Łomianki
|
Wysłany: Pią 14:17, 20 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
no niestety nie ma rewelacji w tej cenie ale ja zakupując NC700X pozbyłem się plecaczka bo Ona kupiła w tym momencie CB500X
Mimo że mocy znacznie mniej i tak będę zadowolony
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lasooch
Motonita
Dołączył: 07 Lut 2010
Posty: 941
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: Pią 16:38, 20 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
Jacq napisał: | Potrzebuję sprzęta którym bezproblemowo ogarnę zarówno obładowany wyjazd 5000km jak i latanie wokół komina i codzienną jazdę do pracy. |
Jak będziesz miał okazję, to rzuć okiem na TDM900. Moim zdaniem jest odczuwalnie sporo zwinniejsza od litrowego DL'a i w mieście naprawdę różnica jest duża. W trasie analogicznie jest ciut słabsza, ciut mniej stabilna przy wysokich prędkościach, ale poza jazdą autostradową raczej nie powinieneś odczuć jakichś strat na tym polu Dla mnie po przesiadce z DL1000, 850tka okazała się strzałem w 10tkę, a założenia co do jazdy mamy chyba +/- podobne
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jacq
Motocyklista
Dołączył: 03 Sie 2012
Posty: 345
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Otwock/Warszawa
|
Wysłany: Pią 17:04, 20 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
lasooch napisał: | rzuć okiem na TDM900 |
TDM to bardzo fajny motocykl.
Ma jednak u mnie jeden poważny minus...
nie podoba mi sie jak mało która maszyna (choć są gorsze)
Wiem, że de gustibus non est disputandum,
niemniej jednak moto musi mi się też podobać
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Jacq dnia Pią 17:04, 20 Gru 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Inspektor
Maniak motocyklowy
Dołączył: 23 Paź 2012
Posty: 1589
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: okolice Krakowa
|
Wysłany: Sob 18:58, 21 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
Ale Honda już wie, że NC 700X jest trochę za słaby i dlatego na 2014 będzie dostępny model NC 750X około 10% więcej momentu, mocy i prędkości. Tak, że naprawdę można myśleć w tym kierunku.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jacq
Motocyklista
Dołączył: 03 Sie 2012
Posty: 345
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Otwock/Warszawa
|
Wysłany: Sob 19:25, 21 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
Co i tak będzie za mało na dwie osoby.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lasooch
Motonita
Dołączył: 07 Lut 2010
Posty: 941
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: Nie 11:59, 22 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
Jacq napisał: | Wiem, że de gustibus non est disputandum (...) |
Ale też bez przesady z gustem, niektóre motocykle są po prostu brzydkie i TDM z całą pewnością się do nich zalicza To, że odpowiada mi pod wieloma względami, to jeszcze nie znaczy, że jestem fanatykiem i że ten sprzęt mi się podoba
Wybór masz w każdym razie słaby, bo producenci uparli się na litry oraz 600ccm, które do jazdy we dwoje są trochę cherlawe. Niewiele jest turystycznych motocykli pomiędzy. Triumph XC800, BMW GS800, TDM900, od hondy nic, od suzuki nic, od kawasaki nic. Ze starszych maszyn to jeszcze Triumph Tiger 955i, ale i wagowo i silnikowo praktycznie nie różni się od litrowego DLa.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
nita
Motocyklista
Dołączył: 17 Sie 2011
Posty: 373
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: Nie 13:44, 22 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
Panowie , a jak jest z przeglądami w innych motocyklach ? Wiem , że Honda wydłużyła chyba do 12 tys. . Dla mnie 6 które daje Suzi to porażka i przy zakupie następnego będzie to jedno z ważniejszych kryteriów .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jacq
Motocyklista
Dołączył: 03 Sie 2012
Posty: 345
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Otwock/Warszawa
|
Wysłany: Nie 13:50, 22 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
lasooch napisał: |
Wybór masz w każdym razie słaby, bo producenci uparli się na litry oraz 600ccm, które do jazdy we dwoje są trochę cherlawe. Niewiele jest turystycznych motocykli pomiędzy. Triumph XC800, BMW GS800, TDM900, od hondy nic, od suzuki nic, od kawasaki nic. Ze starszych maszyn to jeszcze Triumph Tiger 955i, ale i wagowo i silnikowo praktycznie nie różni się od litrowego DLa. |
Prawdę mówiąc, to zaczynam brać też pod uwagę maszyny typu
CBF 1000, Tiger 1050...
Bo na VStromie poza asfaltem to od wielkiego dzwonu byłem.
Tyle że pozycja na Vee bardzo mi odpowiada.
Drugiego Vee 1000 nie kupie bo ma być ABS
(jestem przekonany że mojego dzwona uniknąłbym majac ABS).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Staszek
Motonita
Dołączył: 22 Lis 2012
Posty: 1004
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Północna Polska
|
Wysłany: Nie 16:14, 22 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
Na tigera 1050 koniecznie przed zakupem posadź pasażerkę, siedzi się tam trochę jak na bocianim gnieździe...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jacq
Motocyklista
Dołączył: 03 Sie 2012
Posty: 345
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Otwock/Warszawa
|
Wysłany: Nie 17:03, 22 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
Staszek napisał: | Na tigera 1050 koniecznie przed zakupem posadź pasażerkę, siedzi się tam trochę jak na bocianim gnieździe... |
Co przez to rozumiesz? Że wysoko?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Matt
Motonita
Dołączył: 22 Maj 2013
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/2 Skąd: Rzeszów/Jędrzejów
|
Wysłany: Nie 17:08, 22 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
Jacq napisał: | Staszek napisał: | Na tigera 1050 koniecznie przed zakupem posadź pasażerkę, siedzi się tam trochę jak na bocianim gnieździe... |
Co przez to rozumiesz? Że wysoko? |
Siedzenie jest dość charakterystycznie wyprofilowane. Wyszukaj sobie tutaj triumpha [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Staszek
Motonita
Dołączył: 22 Lis 2012
Posty: 1004
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Północna Polska
|
Wysłany: Nie 17:34, 22 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
Jak wyżej, no i podnóżki pasażera też średnio wygodnie ulokowane.
Mam kolegę, miał właśnie tego triumpha a żona deela 650, jeżeli gdziekolwiek jechali we dwoje to zawsze na deelu, wg niej po prostu niewygodny był triumph dla pasażerki.
P.S. Druga wada tego triumpha to kiepskie światła soczewkowe.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
V-Told
Maniak motocyklowy
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Nie 17:37, 22 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
Jacq napisał: | Tylko co po 1000?
Chciałbym jednak coś nowszego/lżejszego/z ABS, ale nadal posiadającego możliwość sprawnej jazdy z pasażerem.
Myślę o nowym dl650 (używanym nowym modelu).
Tu pytanie, czy ktoś przesiadł się z 1000 i może opisać swoje wrażenia.
Myślę też o gs800, tiger 800, tiger 1050.. może coś jeszcze??
Bużet nie przekracza trójki z przodu niestety. |
Jacq, umów się na jazdę testową DL 650 i 800 GS. Jeździłem obydwoma i to dwa całkiem różne sprzęty do różnych celów. Daleka turystyka na F 800 GS nie będzie tak dobra (komfortowa) jak na DL 650, z kolei DL 650 nie pójdzie w taki teren jak BMW i będzie mniej zwinny.
Tiger 1050 super na zakręty, ładnie odchodzi, bardzo łagodny, ale strzał w postaci 500 km pewnie da się odczuć w nadgarstkach. Jeździłem tym, ale akurat dość krótko, bo tylko zwykła jazda testowa. Niemniej na tyle długo, aby stwierdzić, że wygodzie daleko do tej na DL 1000/650.
Z trójką na początku - spokojnie weźmiesz jakiegoś GS-a 1200 2008/2009. Prawdopodobnie najlepszy wybór. Albo dołożyć trochę i wziąć takiego po lifcie z 2010 r. Ale to już przekroczy nie tylko trójkę, ale i czwórkę z przodu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Creed
Motonita
Dołączył: 22 Paź 2012
Posty: 581
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Przemyśl
|
Wysłany: Nie 18:46, 22 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
zastanów sie nad honda vfr 800x z nowym rokiem powinny się już jakieś używki pokazywać kolega ma i strasznie sobie chwali
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Matt
Motonita
Dołączył: 22 Maj 2013
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/2 Skąd: Rzeszów/Jędrzejów
|
Wysłany: Nie 18:47, 22 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
Creed napisał: | zastanów sie nad honda vfr 800x z nowym rokiem powinny się już jakieś używki pokazywać kolega ma i strasznie sobie chwali ![Smile](http://picsrv.fora.pl/images/smiles/icon_smile.gif) | szkoda, że wygląda jak gruba kaczka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tdm
Motonita
Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Nie 18:54, 22 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
lasooch napisał: | producenci uparli się na litry oraz 600ccm, które do jazdy we dwoje są trochę cherlawe. Niewiele jest turystycznych motocykli pomiędzy. Triumph XC800, BMW GS800, TDM900, od hondy nic, od suzuki nic, od kawasaki nic. |
święte słowa. Z tego jeszcze tdm odpada w terenie, triumph jest mało popularny a bmw ma kiepską opinię jeśli chodzi o niezawodność. Pozostaje czekać aż Japończycy wrócą do korzeni (Honda ma w 2015 wypuścić nowy model 750cm) albo ujeżdżać ich stare konstrukcje.
nita napisał: | Panowie , a jak jest z przeglądami w innych motocyklach ? Wiem , że Honda wydłużyła chyba do 12 tys. . Dla mnie 6 które daje Suzi to porażka i przy zakupie następnego będzie to jedno z ważniejszych kryteriów . |
w turystykach, które posiadałem było: Yamaha co 10.000 w Hondzie co 12.000. Faktycznie jest to wygodne rozwiązanie, taki zapas starcza praktycznie na każdy wyjazd. W najnowszym ktm 1190 jest chyba aż co 15tys.km, w starszym 990 było co 7,5 tys.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez tdm dnia Nie 19:06, 22 Gru 2013, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jacq
Motocyklista
Dołączył: 03 Sie 2012
Posty: 345
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Otwock/Warszawa
|
Wysłany: Pon 20:51, 27 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
A ja ostatnio zaczynam się zastanawiać czy nie zainteresować się poprostu maszynami szosowymi (GSF 1250 albo CBF 1000).
Bo w moim budżecie nie bardzo widzę rozwiązanie endurotur okołolitrowe, które będzie dość świeże (na pewno ABS, nie starszy jak 2008).
Tyle że nie jeździłem ani jednym ani drugim. Ktoś z was ma doświadczenia z którąś z wymienionych maszyn?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Jacq dnia Pon 21:08, 27 Sty 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
nie_ma_wała
A
Dołączył: 18 Sie 2014
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Wto 8:52, 19 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
Ja po V-Stromie 650 chciałbym V-Stroma 650. Teraz chciałbym. Kiedyś nie chciałem. I uległem magii motocykla z cyckami po bokach o pojemności silnika prawie 2-krotnie większej niż miałem. Wygrywał wszystkie testy, był niepokonanym wzorem, symbolem najwyższego wtajemniczenia w jeździe, synonimem prestiżu itp, itd, ble ble ble.
Ja się strasznie zawiodłem. 1200 nie daje 2 razy większego kopa niż 650. Wał targa sprzętem jak huragan, łańcuch był delikatny i subtelny. Duża masa, z plecakiem manewrowanie to już wyczyn. Ochrona przed wiatrem gorsza. Wibracje na podnóżkach jakich do tej pory nie znałem. Pali więcej (także oleju)a nie jedzie aż tak dobrze. Nie to żebym miał jakiś zajechany egzemplarz, przeciwnie, stan zacny a mimo to niedosyt. Na plus szersza kierownica i łatwe prowadzenie w zakrętach. Magia biało-niebieskiego śmigła mnie zwiodła na manowce. Nawet żona niechętnie wsiada, na V-Stromie bywała częściej. Czasami lepsze jest wrogiem gorszego. Wydawało mi się że lepsze. Teraz wiem że nie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
SoH
Motocyklista
Dołączył: 20 Lip 2011
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa/Lublin/Świdnik
|
Wysłany: Wto 9:44, 19 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
Ja ciągle się nie mogę zdecydować czy nowe moto to ma być większę turystyczne enduro czy szosowy turystyk. Do tego w dalszym ciągu jako trzecią opcję rozważam hajkę albo zygzaka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Spolski
Motocyklista
Dołączył: 17 Lis 2013
Posty: 404
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Wto 11:16, 19 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
nie_ma_wała napisał: | Ja po V-Stromie 650 chciałbym V-Stroma 650. Teraz chciałbym. Kiedyś nie chciałem. I uległem magii motocykla z cyckami po bokach o pojemności silnika prawie 2-krotnie większej niż miałem. Wygrywał wszystkie testy, był niepokonanym wzorem, symbolem najwyższego wtajemniczenia w jeździe, synonimem prestiżu itp, itd, ble ble ble.
Ja się strasznie zawiodłem. 1200 nie daje 2 razy większego kopa niż 650. Wał targa sprzętem jak huragan, łańcuch był delikatny i subtelny. Duża masa, z plecakiem manewrowanie to już wyczyn. Ochrona przed wiatrem gorsza. Wibracje na podnóżkach jakich do tej pory nie znałem. Pali więcej (także oleju)a nie jedzie aż tak dobrze. Nie to żebym miał jakiś zajechany egzemplarz, przeciwnie, stan zacny a mimo to niedosyt. Na plus szersza kierownica i łatwe prowadzenie w zakrętach. Magia biało-niebieskiego śmigła mnie zwiodła na manowce. Nawet żona niechętnie wsiada, na V-Stromie bywała częściej. Czasami lepsze jest wrogiem gorszego. Wydawało mi się że lepsze. Teraz wiem że nie. |
Chętnie się zamienię, dopłacę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tomek zych
Gość
|
Wysłany: Wto 11:45, 19 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
nie_ma_wała napisał: | Ja po V-Stromie 650 chciałbym V-Stroma 650. Teraz chciałbym. Kiedyś nie chciałem. I uległem magii motocykla z cyckami po bokach o pojemności silnika prawie 2-krotnie większej niż miałem. Wygrywał wszystkie testy, był niepokonanym wzorem, symbolem najwyższego wtajemniczenia w jeździe, synonimem prestiżu itp, itd, ble ble ble.
Ja się strasznie zawiodłem. 1200 nie daje 2 razy większego kopa niż 650. Wał targa sprzętem jak huragan, łańcuch był delikatny i subtelny. Duża masa, z plecakiem manewrowanie to już wyczyn. Ochrona przed wiatrem gorsza. Wibracje na podnóżkach jakich do tej pory nie znałem. Pali więcej (także oleju)a nie jedzie aż tak dobrze. Nie to żebym miał jakiś zajechany egzemplarz, przeciwnie, stan zacny a mimo to niedosyt. Na plus szersza kierownica i łatwe prowadzenie w zakrętach. Magia biało-niebieskiego śmigła mnie zwiodła na manowce. Nawet żona niechętnie wsiada, na V-Stromie bywała częściej. Czasami lepsze jest wrogiem gorszego. Wydawało mi się że lepsze. Teraz wiem że nie. |
zaczynam niektóre posty czytać jak pamiętnik.....dawno zapomniany.. bo w nim są zawarte odczucia.
PS> Moja małżonka natomiast zupełnie ma w nosie motocykle i mogę rzec z całą powagą że ich szczerze nienawidzi. Na dl 650 który miałem i sv-ke w ogóle nie chciała wsiąść natomiast na bmw wsiadła bez mrugnięcia okiem i to zaraz po kupnie. O takie buty
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MaG
Administrator
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4256
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 28 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gocław, W-wa
|
Wysłany: Wto 12:24, 19 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
No patrz, nawet kobietom robi GS dobrze... Żeby jeszcze prał i gotował to chyba się skuszę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tomek zych
Gość
|
Wysłany: Wto 12:44, 19 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
MaG napisał: | No patrz, nawet kobietom robi GS dobrze... Żeby jeszcze prał i gotował to chyba się skuszę![Smile](http://picsrv.fora.pl/images/smiles/icon_smile.gif) |
dokładnie - jak koło gospodyń wiejskich...
PS;
od tamtej pory nie zostawiam moto sam na sam z małżowiną, bo sam wiesz, albo go zabieram albo zamykam w ciemności
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bzyku
Motonita
Dołączył: 11 Lis 2013
Posty: 798
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Stalowa Wola
|
Wysłany: Wto 18:50, 19 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
To chyba te opisywane wcześniej "POZYTYWNE" wibracje tak przyciągają.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MaG
Administrator
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4256
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 28 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gocław, W-wa
|
Wysłany: Wto 20:13, 19 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
Wracając do wątku po minionym weekendzie skłaniam się ku tezie, że bardzo fajnym "następcą" DL-a w garażu może być Kawasaki Versys 1000. Kiedyś już się zachwycałem nim po jeździe testowej, ale teraz jeden z kolegów zakupił nowego i zrobiliśmy c.a. 1500 km razem.
Versys 1000 po doposażeniu w akcesoryjne gmole, komplet kufrów Givi, wysoką szybę turystyczną i wydech LeoVince nie tylko prezentuje się dostojniej, ale naprawdę świetnie sprawdza się jako turystyk dla 2 osób. Kolega jeszcze czeka tylko na centralkę (bo wbrew pewnemu testowi są one dostępne np. SW Motech) i płytę alu pod silnik.
Naprawdę robi świetne wrażenie na parkingu i w trasie:) A elastyczny silnik z ZX-a to naprawdę bajka.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
nie_ma_wała
A
Dołączył: 18 Sie 2014
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Wto 21:02, 19 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
Spolski napisał: | nie_ma_wała napisał: | Ja po V-Stromie 650 chciałbym V-Stroma 650. Teraz chciałbym. Kiedyś nie chciałem. I uległem magii motocykla z cyckami po bokach o pojemności silnika prawie 2-krotnie większej niż miałem. Wygrywał wszystkie testy, był niepokonanym wzorem, symbolem najwyższego wtajemniczenia w jeździe, synonimem prestiżu itp, itd, ble ble ble.
Ja się strasznie zawiodłem. 1200 nie daje 2 razy większego kopa niż 650. Wał targa sprzętem jak huragan, łańcuch był delikatny i subtelny. Duża masa, z plecakiem manewrowanie to już wyczyn. Ochrona przed wiatrem gorsza. Wibracje na podnóżkach jakich do tej pory nie znałem. Pali więcej (także oleju)a nie jedzie aż tak dobrze. Nie to żebym miał jakiś zajechany egzemplarz, przeciwnie, stan zacny a mimo to niedosyt. Na plus szersza kierownica i łatwe prowadzenie w zakrętach. Magia biało-niebieskiego śmigła mnie zwiodła na manowce. Nawet żona niechętnie wsiada, na V-Stromie bywała częściej. Czasami lepsze jest wrogiem gorszego. Wydawało mi się że lepsze. Teraz wiem że nie. |
Chętnie się zamienię, dopłacę ![Smile](http://picsrv.fora.pl/images/smiles/icon_smile.gif) |
Hola hola, póki co jeszcze decyzji nia ma o zmianie. Ale sentyment do Suzi jest spory. Może gdybym zmieniał to na nowy 650. Litr też kusi ale cenaaa... Myślenice mam póki co większe niż te koło Krakowa.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
cynek
Forumowy Poeta
![Forumowy Poeta Forumowy Poeta](http://img593.imageshack.us/img593/5124/pioro.jpg)
Dołączył: 01 Lip 2009
Posty: 3308
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 27 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 22:06, 19 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
MaG napisał: | Wracając do wątku po minionym weekendzie skłaniam się ku tezie, że bardzo fajnym "następcą" DL-a w garażu może być Kawasaki Versys 1000. Kiedyś już się zachwycałem nim po jeździe testowej, ale teraz jeden z kolegów zakupił nowego i zrobiliśmy c.a. 1500 km razem.
Versys 1000 po doposażeniu w akcesoryjne gmole, komplet kufrów Givi, wysoką szybę turystyczną i wydech LeoVince nie tylko prezentuje się dostojniej, ale naprawdę świetnie sprawdza się jako turystyk dla 2 osób. Kolega jeszcze czeka tylko na centralkę (bo wbrew pewnemu testowi są one dostępne np. SW Motech) i płytę alu pod silnik.
Naprawdę robi świetne wrażenie na parkingu i w trasie:) A elastyczny silnik z ZX-a to naprawdę bajka. |
To wszystko prawda. Jeździłem trochę na Versysie Despoka i zrobił na mnie bardzo dobre wrażenie. Ja bym go jednak nie kupił, bo jest... za grzeczny Brak wibracji w tysiącu to dla mnie nie jest zaleta
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tomek zych
Gość
|
Wysłany: Śro 8:21, 20 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
tak tak i zaraz dojdziemy do wniosku że niema moto który byłby uniwersalny i najlepiej mieć dwa,
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Despok
Motonita
Dołączył: 02 Kwi 2011
Posty: 834
Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Śro 9:45, 20 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
MaG napisał: | Wracając do wątku po minionym weekendzie skłaniam się ku tezie, że bardzo fajnym "następcą" DL-a w garażu może być Kawasaki Versys 1000... | Czyli kolega jest zadowolony, dobrze doradzałem, będą dwa białe kwaski na zlocie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MaG
Administrator
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4256
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 28 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gocław, W-wa
|
Wysłany: Śro 11:39, 20 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
Kolega jest zachwycony i zakochany:) Będzie na zlocie o ile nic się nie zmieni.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jotes
DeTox nie pomoże
Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 2517
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 49 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Düsseldorf / Gdynia
|
Wysłany: Śro 21:30, 20 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
nie_ma_wała napisał: | ... Na plus szersza kierownica i łatwe prowadzenie w zakrętach... |
I chyba za to tak wielu go kocha i akceptuje usterki.... zajebiscie sie nim jezdzi po winklach , czyli to co daje nam fun z jazdy na moto
a czy duza masa. ? 220 kg V strom do 229 kg GS 1200 ( roczniki 2009 )
jak w DL zalozysz centralke i oslone silnika roznica bedzie jeszcze mniejsza.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Inspektor
Maniak motocyklowy
Dołączył: 23 Paź 2012
Posty: 1589
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: okolice Krakowa
|
Wysłany: Czw 11:03, 21 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
Tak, masa podobna tylko rozkład inny. Nie wiem, czy to przez cylindry na bokach ale ja ma ciężko go postawić do pionu a z nowym V Stromem 1000 nie ma problemu a waga 228.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tomek zych
Gość
|
Wysłany: Pią 17:04, 22 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
jotes napisał: | nie_ma_wała napisał: | ... Na plus szersza kierownica i łatwe prowadzenie w zakrętach... |
I chyba za to tak wielu go kocha i akceptuje usterki.... zajebiscie sie nim jezdzi po winklach , czyli to co daje nam fun z jazdy na moto
a czy duza masa. ? 220 kg V strom do 229 kg GS 1200 ( roczniki 2009 )
jak w DL zalozysz centralke i oslone silnika roznica bedzie jeszcze mniejsza. |
E no spokojnie ja w dl mialem same usterki a w bmw nezdze leje wache i nic nie mnie nie interesi to o czym ty piszesz....
Jak bysmy wszyscy nowe z salonu kupowali to bysmy ze wtedy mogli podebotawac....
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Spolski
Motocyklista
Dołączył: 17 Lis 2013
Posty: 404
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Sob 13:15, 23 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
Inspektor napisał: | Tak, masa podobna tylko rozkład inny. Nie wiem, czy to przez cylindry na bokach ale ja ma ciężko go postawić do pionu a z nowym V Stromem 1000 nie ma problemu a waga 228. |
Ale jak Ci się moto obali na piachu czy innym gruncie to GS akurat opiera się na cyckach, a właściwie gmolach i z tej pozycji jest go zdecydowanie łatwiej podnieść niz inny "bezcyckowy" motocykl.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Spolski dnia Sob 13:16, 23 Sie 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tomek zych
Gość
|
Wysłany: Sob 13:48, 23 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
Spolski napisał: | Inspektor napisał: | Tak, masa podobna tylko rozkład inny. Nie wiem, czy to przez cylindry na bokach ale ja ma ciężko go postawić do pionu a z nowym V Stromem 1000 nie ma problemu a waga 228. |
Ale jak Ci się moto obali na piachu czy innym gruncie to GS akurat opiera się na cyckach, a właściwie gmolach i z tej pozycji jest go zdecydowanie łatwiej podnieść niz inny "bezcyckowy" motocykl. |
to prawda stary v str0m 650 jak leciał na piach to trzeba było na nogi uważac a gs 1200 już leży a ty się zastanawiasz czy on sie przewrócił
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Inspektor
Maniak motocyklowy
Dołączył: 23 Paź 2012
Posty: 1589
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: okolice Krakowa
|
Wysłany: Sob 14:38, 23 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
tomek zych napisał: | Spolski napisał: | Inspektor napisał: | Tak, masa podobna tylko rozkład inny. Nie wiem, czy to przez cylindry na bokach ale ja ma ciężko go postawić do pionu a z nowym V Stromem 1000 nie ma problemu a waga 228. |
Ale jak Ci się moto obali na piachu czy innym gruncie to GS akurat opiera się na cyckach, a właściwie gmolach i z tej pozycji jest go zdecydowanie łatwiej podnieść niz inny "bezcyckowy" motocykl. |
to prawda stary v str0m 650 jak leciał na piach to trzeba było na nogi uważac a gs 1200 już leży a ty się zastanawiasz czy on sie przewrócił ![Smile](http://picsrv.fora.pl/images/smiles/icon_smile.gif) |
Zgadzam się z tym jeżeli chodzi o obalanie. Być może łatwiej podnieść nie z poziomu lecz połpoziomu
Ale chodzi o to, żeby się nie obalał a w GSie łatwiej o to:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
biblo
moto-psychopata
Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 4278
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 78 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: W-wa
|
Wysłany: Sob 14:49, 23 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
A poza tym, porównując NOWY model V-Stroma 1000 do NOWEGO modelu GS-a okazuje się, że ten drugi przytył o 20 kilogramów, co dodatkowo działa na jego niekorzyść...
Stare - te niby "lepsze" modele GS-a - będą powoli ustępować nowej wersji, a ta jak powszechnie wiadomo jest "troszkę problematyczna". Ciekaw jestem wpisów w tym wątku za 2-3 lata
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jotes
DeTox nie pomoże
Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 2517
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 49 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Düsseldorf / Gdynia
|
Wysłany: Sob 20:13, 23 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
biblo
Optymistycznie myslac to moze usterkowe nowe modele zostana uleczone na gwarancji i poprzez akcje servisowe a BMW poprawi slabe punkty.
Suzuki w starym 1000 przez ponad 10 lat nie potafilo poprawic kosza sprzeglowego
apropo tematu tynych klockow w nowym GS o ktorych pisales.
W niemieckim motorrad byl test 50 tys tego moto. ( pewnie bedzie niedlugo przeklad w motocyklu )
Pierszy raz zmieniali klocki po 7 tys drugi przy 16. Normalne to nie jest. Krotko przed koncem testu padla skrzynia, zblokowalo podczas jazdy - wymieniona ja razem z silnikiem . Masakra !
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
biblo
moto-psychopata
Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 4278
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 78 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: W-wa
|
Wysłany: Nie 2:34, 24 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
He, he... fajnie porównać pierwszą część Twojej wypowiedzi z drugą trzeba mieć naprawdę dużo optymizmu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jotes
DeTox nie pomoże
Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 2517
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 49 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Düsseldorf / Gdynia
|
Wysłany: Nie 16:41, 24 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
biblo napisał: | He, he... fajnie porównać pierwszą część Twojej wypowiedzi z drugą trzeba mieć naprawdę dużo optymizmu ![Smile](http://picsrv.fora.pl/images/smiles/icon_smile.gif) |
Dlaczego ? jezeli dojda jaka czesc byla winna zblokowaniu i zmnienia jej konstrukcje albo podwykonawce ?
powtorze sie. Toyota tez niejednego babola wbudowala a mimo to jest uwazana za dobre auto
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|