Forum VStromClub Strona Główna VStromClub
Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Co będzie z dużym DLem

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Vorenus
Maniak motocyklowy



Dołączył: 12 Lis 2014
Posty: 1310
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: okolice Wwy

PostWysłany: Pon 19:34, 12 Wrz 2016    Temat postu: Co będzie z dużym DLem

Od jakiegoś czasu szukam następcy dla mojego małego DLa. Można powiedzieć, że zatoczyłem koło, bo obejrzawszy praktycznie wszystko co jest dostępne na rynku znowu zacząłem rozpatrywać DL1000.

Rozmawiałem dziś przez telefon ze sprzedawcą jednego z salonów, który stwierdził że w przyszłym roku duży DL nie będzie spełniał norm emisji spalin i nie wiadomo czy będzie w sprzedaży. Trochę mnie tym zaskoczył. Stwierdził też, że w najbliższych latach Suzuki planuje wprowadzić kilkanaście nowych modeli na rynek.

Tu przechodzę do sedna:
1. Czy wiecie coś na temat tego, że duży DL miałby zniknąć z salonów?

2. Czy obiło Wam się coś o uszy jakoby Suzuki miało wprowadzić jakiś inny model Adventure. Trochę poszperałem w sieci ale nie znalazłem takich newsów ani na stronach polskojęzycznych ani na angielskojęzycznych.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jotes
DeTox nie pomoże



Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 2517
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Düsseldorf / Gdynia

PostWysłany: Pon 20:10, 12 Wrz 2016    Temat postu:

Jest mozliwosc uzyskania dla poszczegolnych modeli wyjatkowego pozwolenia na dalsza sprzdaz do 20018 wlacznie. Wedlug suzuki deutschland otrzyma je tez DL 1000 AL 6

InterMot na poczatku pazdziernika wiele wyjasni i chyba bez sensu teraz spekulowac.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MaG
Administrator



Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4255
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 28 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa

PostWysłany: Pon 22:06, 12 Wrz 2016    Temat postu:

Na pewno będzie w końcu nowy dl650, nie face lifting... Jakich norm nie będzie spełniał dl1000 w 2017?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
centrino
Motocyklista



Dołączył: 16 Cze 2015
Posty: 364
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: DLU

PostWysłany: Pon 22:10, 12 Wrz 2016    Temat postu:

euro4

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Vorenus
Maniak motocyklowy



Dołączył: 12 Lis 2014
Posty: 1310
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: okolice Wwy

PostWysłany: Pon 22:47, 12 Wrz 2016    Temat postu:

Jeżeli chodzi o stosunek jakości do ceny, to DL1000 jest teraz chyba najlepszym rozwiązaniem. W szczególności w kontekście rabatów, których Suzuki udzieliło tylko na modele DL.
Zastanawiam się zatem czy warto kupować moto, które zaraz wyjdzie z produkcji (jeżeli faktycznie wyjdzie). Nabywając nowy motocykl fajnie mieć faktycznie nowy Wink Dziwię się, że Suzuki nic nie mówi na ten temat. Na rynku samochodów na wiele przed premierą wiadomo, że wyjdzie nowy model danego auta.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
geniusz
Motocyklista



Dołączył: 05 Wrz 2009
Posty: 473
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Poznań

PostWysłany: Wto 1:26, 13 Wrz 2016    Temat postu:

Zastanawia mnie jedno produkują samochody, które spełniają normy europejskie a taki flagowy model olewają Sad
Chyba, że europę mają gdzieś i chcą go sprzedawać w ameryce.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
centrino
Motocyklista



Dołączył: 16 Cze 2015
Posty: 364
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: DLU

PostWysłany: Wto 8:28, 13 Wrz 2016    Temat postu:

Euro4 w motocyklach trudniej spełnić niż w samochodach. Nie chodzi tylko o normy emisji spalin ale także inne podzespoły muszą zostać zmienione (np OBD). Więc nie zawsze opłaca się reanimować stary model, lepiej czasami wypuścić nowy.
No i jest okazja do pozbycia się modeli mniej dochodowych.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MaG
Administrator



Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4255
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 28 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa

PostWysłany: Wto 8:33, 13 Wrz 2016    Temat postu:

Vorenus napisał:
Jeżeli chodzi o stosunek jakości do ceny, to DL1000 jest teraz chyba najlepszym rozwiązaniem. W szczególności w kontekście rabatów, których Suzuki udzieliło tylko na modele DL.
Zastanawiam się zatem czy warto kupować moto, które zaraz wyjdzie z produkcji (jeżeli faktycznie wyjdzie). Nabywając nowy motocykl fajnie mieć faktycznie nowy Wink Dziwię się, że Suzuki nic nie mówi na ten temat. Na rynku samochodów na wiele przed premierą wiadomo, że wyjdzie nowy model danego auta.


Ale to jest nowe moto i pewnie podobnie jak poprzedni dl1000 będzie jeszcze kilka lat sprzedawany na całym świecie. Euro4 to tylko UE, nie świat.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin