|
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
moskva1972
A1
Dołączył: 14 Paź 2012
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Nysa
|
Wysłany: Wto 23:17, 26 Lut 2013 Temat postu: ciężarki kierownicy |
|
|
Szanowni koledzy.Mam problem z zdemontowaniem lewego ciężarka kierownicy-kręcę śrubą i nic kręci się ale nie da rady tego ustrojstwa wyciągnąć
Ma ktoś patent jak to wyciągnąć?Będę bardzo wdzięczny bo chcę pomalować ciężarek a nie chcę robić tego na moto...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Sabaton
A1
Dołączył: 26 Lut 2013
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Śro 0:29, 27 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
nie wiem czy pomogę ale kiedyś po szlifie CBR miałem troche wygiętą śrube mocującą ciężarek i też nie szło wykręcić ustrojstwa.. troche postukałem, wyprostowałem i poszło bez problemu..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maro
Motocyklista
Dołączył: 12 Lip 2010
Posty: 448
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: POLICE
|
Wysłany: Śro 0:31, 27 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Spróbuj kręcić śrubą jednocześnie ciągnąć ją za łeb jeśli masz taką możliwość.
Możliwe, że nakrętka się wysunęła z plastikowego rozprężnika dlatego się obraca razem ze śrubą. Gorzej będzie jeśli nakrętka się zastała na gwincie to wtedy będzie naprawdę ciężko ją wyrwać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sladek
Motocyklista
Dołączył: 13 Mar 2012
Posty: 253
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 0:51, 27 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Miałem podobnie, pomogło bardzo mocne ciągnięcie jednocześnie z odkręcaniem.
Gdy tylko kręciłem tulejka się obracała ale nie odkręcała.
Miałem pokrzywioną śrubę po glebie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
robimal
A1
Dołączył: 29 Lis 2012
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Chrzanów
|
Wysłany: Śro 11:25, 27 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Podczepię się pod temat kolegi. Moje ciężarki znów nie są mocno i pasownie zamontowane. Śruba jest wkręcona na max a i tak ciężarek jest luźny. Element rozprężny jest gumowy ale jak to odpowiednio zmontować bo teraz chwytając za ciężarek mogę go wyciągnąć z tym wkładem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maro
Motocyklista
Dołączył: 12 Lip 2010
Posty: 448
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: POLICE
|
Wysłany: Śro 12:19, 27 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Wygląda na to że te gumowe roprężniki się zużyły, na pewno pomoże ich wymiana. Ja mam u siebie z plastiku i trzymają jak wściekłe.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
moskva1972
A1
Dołączył: 14 Paź 2012
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Nysa
|
Wysłany: Pią 20:11, 01 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
dzięki kolegom za światłe rady ciężarek z zawartością wyciągnięty...niestety trzeba było użyć siły i guma trochę się potargała :-/
kolega Maro...wspominałeś że masz plastikowe rozprężniki...gdzie takie nabyłeś?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
krzychu_74
A1
Dołączył: 25 Wrz 2011
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wałcz
|
Wysłany: Śro 23:44, 13 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Temat ciężarków przerabiałem gdy zakładałem grzane manetki w ubiegłym sezonie... Polecam wywalić gumową kupę ( rozprężniki jak koledzy to nazwali) i wspawać nakrętki.
Konieczne jest wyjęcie kierownicy, ale w/g mnie warto. U mnie śruby były zardzewiałe i musiałem kręcić, pryskać WD i ciągnąc na przysłowiowego chama aby zdjąć ciężarki ( sruba się kreciła a nie luzowała ,,rozprężnika". Jak obejrzałem sposób mocowania tj. te ,, gumowe rozprężniki" to wyjąłem kierownicę i poszedłem do spawacza. Zabrałem ze sobą ciężarki, podkładki i śruby imbusowe z nakrętkami które kupiłem w sklepie metalowym. Pokazałem kiere spawaczowi, ciężarki i jak to ma wszystko wyglądać. Śruby imbusowe dobrałem tak że chowają się w ciężarkach jak oryginalne-( spawacz delikatnie rozwiercił otwór w ciężarku żeby schował sie łeb śruby imbusowej, bo oryginalna śruba mach stożkowy łeb. )
Całość wygląda rewelacyjnie - a dokładnie mówiąc w ogóle nie widać modyfikacji. Oryginalne handbary które były przy moto, pasują idealnie- nic się nie zmieniło.
Na pewno jak zechcę odkręcić ciężarki za rok czy dwa- nie będę się męczył z tą metalowo-gumową kupą ktora kreci sie w kierownicy, ale nie odkręca ciężarków. Uważam że w tym wypadku warto ,,poprawić " żółtych z Hamamatsu.
O ile dobrze pamiętam, za cała operację zapłaciłem spawaczowi nie więcej jak 20zł.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|