Forum VStromClub Strona Główna VStromClub
Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Ciemniejący płyn w sprzęgle

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
GrzesiekK
Motonita



Dołączył: 05 Gru 2009
Posty: 523
Przeczytał: 6 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Czę100chowa

PostWysłany: Pon 18:27, 15 Lis 2010    Temat postu: Ciemniejący płyn w sprzęgle

Wiosną zmieniłem płyn w sprzęgle , bo stary był " siny "
Latem płyn ponownie pociemniał znacznie i wyglądał poprostu na stary ..
Kupiłem płyn innej firmy - zmiana i ..... teraz znowu jest brudny jakiś .
Przy drugiej zmianie starannie przepłukałem pompę i zbiorniczek .
Wczoraj zauważyłem , że to nie tylko mój problem .
Co może być przyczyną ???
Jak temu zaradzić ????


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marlon777
Motonita



Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 1164
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Rybnik, Chwałęcice

PostWysłany: Pon 18:41, 15 Lis 2010    Temat postu:

Grzesiek,
A może to po prostu "coś" oddaje kolor (farbuje) i tylko taki jest problem.
Nie wierzę aby przez taki krótki okres płyn różnych marek tak się zestarzał, że zmienia kolor.
Stawiam na przewód, który się kończy i barwi bądź uszczelniacze w pompie.
Wierzę, że naprawdę wszystko starannie wymyłeś i przed montażem nie smarowałeś towotem Laughing

Aha jeszcze jedno:
czy płyn hamulcowy jest ciemny w zbiorniczku czy też w całym układzie. Sprawdź proszę przy odpowietrzaniu przy siłowniku jaki ma kolor.
Może to naprowadzi na przyczynę. Czy jest cały ciemny czy tylko w zbiorniczku.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez marlon777 dnia Pon 18:45, 15 Lis 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Floydoo
Motonita



Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1057
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Norwegia/Bieszczady/DL1000

PostWysłany: Pon 18:45, 15 Lis 2010    Temat postu:

to moze byc wina przewodu, nie znaczy to ze musi od razu peknac czy cus, ale poprostu z racji wieku moze farbowac plyn na ciemno. To jest zbyt prosty uklad by cos innego tam moglo jeszcze farbowac.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
vpawel
Motonita



Dołączył: 31 Maj 2006
Posty: 659
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa Pruszków

PostWysłany: Pon 21:32, 15 Lis 2010    Temat postu:

Olej temat ten typ tak ma.To normalka. Koniec.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Marynarz
A2



Dołączył: 27 Sie 2009
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ełk

PostWysłany: Czw 22:34, 18 Lis 2010    Temat postu:

Ten typ tak nie ma. Ja już dwa razy zmieniałem płyn w sprzęgle i zawsze był lekko żółty, mniej przezroczysty, ale nigy zabarwiony. Może jakis element pompy wyciera się podczas pracy i brudzi płyn.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
vpawel
Motonita



Dołączył: 31 Maj 2006
Posty: 659
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa Pruszków

PostWysłany: Pią 16:50, 19 Lis 2010    Temat postu:

Ta zawsze się jakiś mądrala trafi....

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Marynarz
A2



Dołączył: 27 Sie 2009
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ełk

PostWysłany: Pią 20:55, 19 Lis 2010    Temat postu:

Vpawel, serwisuję sam czwarty motocykl i w żadnym nie zmieniał się mocno kolor płynu. Też pracuję w drukarni i znam się na kolorach Cool
W serwisie w W-wie, kiedy lekko ciekł mi siłownik sprzęgła też mi powiedzieli, że Dl 1000 tak ma, że smar z łańcucha chlapie na siłownik i wygląda "na cieknący". Jak bym ich posłuchał, to za 3 godziny pod Poznaniem czekałbym na lawetę. Grzecznie nabyłem uszczelkę za 23 zł i grzecznie poprosiłem o wymianę. Dlatego mimo wszystkich uprzedzeń sprawdziłbym ten układ.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zlociutki
A2



Dołączył: 28 Wrz 2008
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kielce

PostWysłany: Pią 23:24, 19 Lis 2010    Temat postu:

Możliwe ze rozpada Ci sie tłoczek w pompce na kierownicy, ja tez tak miałem z tym płynem i skończyło się na wymianie tłoczka zakupionego w komplecie naprawczym koszt w serwisie ok 130 zł o ile dobrze pamiętam. Był srodek zezonu nie miałem czasu szukac zamiennika. Tera płyn jet jaśniutki.......

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin