|
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
motokras
Motocyklista
Dołączył: 11 Kwi 2012
Posty: 368
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Białystok
|
Wysłany: Czw 12:29, 02 Lut 2017 Temat postu: ceny DL 250/650/1000 2017... |
|
|
... przedstawiają się następująco:
DL250AL8 25500ZŁ
DL650AL7 35500ZŁ
DL650XAL7 37500ZŁ
DL1000AL7 49900ZŁ
DL1000XAL7 51900ZŁ
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bzyku
Motonita
Dołączył: 11 Lis 2013
Posty: 798
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Stalowa Wola
|
Wysłany: Czw 16:48, 02 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
Wiadomości z pierwszej ręki. Teraz będzie bez gdybania.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Grizzly
A2
Dołączył: 12 Lis 2015
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pią 10:44, 03 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
To teraz pytanie czy 650 AL7 będzie dużo lepszym rozwiązaniem od obecnego AL6 ? Bo może w tej sytuacji warto na niego czekać niż brać końcówkę AL6 (co w sumie planuję ) za stosunkowo dobre pieniądze?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
motokras
Motocyklista
Dołączył: 11 Kwi 2012
Posty: 368
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Białystok
|
Wysłany: Pią 11:07, 03 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
poczekaj jeszcze chwile i nie będziesz miał dylematu;) DL650 się kończą... i to w szybkim dość tempie... w zeszłym tygodniu były tylko dwa czarne XT i niewielka ilośc zwykłych
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bosman78
Motocyklista
Dołączył: 19 Kwi 2015
Posty: 347
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią 12:03, 03 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
Ja wziąłem zwykłego małego starego, jednak to ładnych pare tys. PLN w kielni zostaje a tez nie lubie eksperymentować z nowosciami mimo, iz wizualnie nowy mi sie podoba.
Ps. Skąd bierzcie te nazy AL 6, K5.... Ja mam w dowodzie wpisane C7 co to oznacza?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Bosman78 dnia Pią 13:17, 03 Lut 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tdm
Motonita
Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pią 14:11, 03 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
przy różnicy cen 6-7 tys. to chyba lepiej brać starszy model, w nowym nie ma nic takiego co by uzasadniało aż taką różnicę w cenie. To jest ten sam motocykl w trochę innym opakowaniu z dodaną kontrolą trakcji.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Amper
A1
Dołączył: 19 Lis 2016
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pią 16:21, 03 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
W wersji XT różnica miedzy rocznikiem '16 a '17 różnica w cenie wynosi dokładnie 6 500 PLN-ów. Nowy ma w standardzie osłonę silnika (1 130 PLN) osłony dłoni (370 PLN) gniazdo zapalniczki (370 PLN). To daje 1 870 PLN które do starszego modelu trzeba by dołożyć kupując te elementy, różnica więc topnieje do 4 630 PLN. Trzeba pamiętać że dochodzi kontrola trakcji, której nie miał wcześniejszy model. Jest jeszcze kilka mniej zauważalnych zmian. Dla mnie nie bez znaczenia jest rok produkcji oraz gruntowny lifting, który może mieć znaczenie przy odsprzedaży motocykla.
Przedstawiłem tu tylko moje przemyślenia, oczywiście każdy może to oceniać inaczej. Ja jednak zamówiłem nowy model.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kamil.Olkusz
Motonita
Dołączył: 03 Paź 2008
Posty: 1066
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Olkusz
|
Wysłany: Pią 16:41, 03 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
Jak na nowy model, cena całkiem przyzwoita. Mam na myśli 650. Myślę że w połowie sezonu spadnie jeszcze o około 2 tyś i będzie naprawdę korzystną ofertą
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bosman78
Motocyklista
Dołączył: 19 Kwi 2015
Posty: 347
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią 16:44, 03 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
No wiesz, ale to wszystko można kupic akcesoryjne za 25% ceny oryginalnej i znów różnica wzrasta ale fajnie ze będzie nowy na forum
Ps. Kupując starego też można ponegocjowac a wtedy roznica jeszcze bardziej rośnie
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Bosman78 dnia Pią 16:49, 03 Lut 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
biblo
moto-psychopata
Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 4278
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 78 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: W-wa
|
Wysłany: Pią 18:02, 03 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
Amper napisał: | W wersji XT różnica miedzy rocznikiem '16 a '17 różnica w cenie wynosi dokładnie 6 500 PLN-ów. Nowy ma w standardzie osłonę silnika (1 130 PLN) osłony dłoni (370 PLN) gniazdo zapalniczki (370 PLN). To daje 1 870 PLN które do starszego modelu trzeba by dołożyć kupując te elementy, różnica więc topnieje do 4 630 PLN. Trzeba pamiętać że dochodzi kontrola trakcji, której nie miał wcześniejszy model. Jest jeszcze kilka mniej zauważalnych zmian. Dla mnie nie bez znaczenia jest rok produkcji oraz gruntowny lifting, który może mieć znaczenie przy odsprzedaży motocykla.
Przedstawiłem tu tylko moje przemyślenia, oczywiście każdy może to oceniać inaczej. Ja jednak zamówiłem nowy model. |
Jak już napisał Bosman, akcesoria firm trzecich są dużo tańsze, a czasem nawet lepsze od tych oryginalnych.
Jest jeszcze jeden aspekt sprawy przemawiający za nie kupowaniem nowego modelu w chwili jego premiery: w ostatnich latach producenci testują nowe pojazdy na użytkownikach i często okazuje się, że pierwszy rocznik ma jakieś "choroby wieku dziecięcego"...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MaG
Administrator
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4255
Przeczytał: 13 tematów
Pomógł: 28 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gocław, W-wa
|
Wysłany: Pią 19:01, 03 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
Trochę to szukanie argumentów przeciw na siłę
Z jednej strony "ten nowy to właściwie stary, nie ma nic w nim nowego"
a z drugiej jednocześnie "ten to nowy, to może mieć usterki"
albo rybka albo pipka, zdecydujcie się
IMO dokładając akcesoria do starego modelu nie zbliżysz się z jego ceną do ceny nowego, tu już chodzi nie tylko o rocznik, ale i model - porównajcie ceny na rynku wtórnym DL650 z 2011 - tych w starej i tych w nowej budzie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Amper
A1
Dołączył: 19 Lis 2016
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pią 22:39, 03 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
Widzę, że niechcący wywołałem gorącą dyskusję. Ja nie mam zamiaru nikogo przekonywać do swojej racji. Podzieliłem się tylko z Wami swoimi przemyśleniami. Żyjemy jeszcze wciąż w wolnym kraju i każdy robi co chce, zwłaszcza ze swoją kasą Zmian w odświeżonej wersji małego DeeLa jest sporo więcej niż na pozór daje się zauważyć. Choćby wzrost mocy o dwa kucyki (jest nowe oprogramowanie sinika), automatyczne podniesienie obrotów przy ruszaniu i wsparcie przy powolnej jeździe, easy start, itd... Wiem, że to mogą być dla części z Was niepotrzebne bajery, które mogą się zepsuć ale świat idzie do przodu. Zobaczymy jak bedzie wyglądała rzeczywistość Mnie przekonała nowa geometria przodu, która ma wyeliminować turbulencje. Szyba ma podobno całkowicie zmienić strumień powietrza. Czas pokaże czy było warto.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pablo123
A1
Dołączył: 12 Cze 2014
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Sob 15:12, 04 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
jakie choroby wieku dzecięcego- stare dl 650 z 2015 zapraszne sa na akcje serwisowe
czekam na nowego
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez pablo123 dnia Sob 15:16, 04 Lut 2017, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bosman78
Motocyklista
Dołączył: 19 Kwi 2015
Posty: 347
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Sob 16:01, 04 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
Wiesz, dodając nowe podzespoły zawsze jest ryzyko, iz będą one niestabilne lub niedopracowane, co nie oznacza, iz tak musi byc. Dzisiaj cykl zycia modelu samochodu i motocykla to srednio 5 lat wiec sila rzeczy ryzyko bledow jest. To nie tak jak kiedyś gdzie produkowalo sie maluch przez 30 lat bez wiekszych modyfikacji W nowym DL jest trochę zmian i to glownie w osprzecie. Norma euro 4, kontrola trakcji, easy start, dlubniecie w kompie. Do tego dochodzi aspekt czysto praktyczny tj. Dostępność akcesoriów poza-rabrycznch trochę czasu musi upłynąć zanim rzemiosło podejmie wyzwanie..... Ale tez nie ma co przesadzac i sie spinnac, swiat idzie do przodu i trzeba byc otwartym na nowości no i zawsze fajnie jest byc prekursorem zmiany i skupiać uwagę innych na zlotach bo to masz gwarantowane
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Bosman78 dnia Sob 16:05, 04 Lut 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tdm
Motonita
Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Nie 13:04, 05 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
w sumie jedynym poważnym minusem nowego jest 1 reflektor zamiast 2, jak by nie patrzeć to o 50% mniej światła na drodze w nocy a w dzień jest się mniej widocznym dla innych kierowców. Reszta zmian na plus, zmiany mechaniczne są może symboliczne, ale za to wizualnie widać sporo nowego. Także jeżeli dołożenie 6 tys. nie stanowi problemu to czemu nie... ewentualne braki w oświetlenu uzupełni się akcesoryjnymi halogenami (choć szkoda, bo znakomite fabryczne oświetlenie przez długie lata było wyróżnikiem tej serii, mogli jakoś wkomponować to w nową owiewkę).
Wybór dotychczasowego modelu też ma sens, może nawet większy, bo za prawie 20% niższą cenę można nabyć nowoczesny, dopracowany motocykl w 99% identyczny z nowym, jeśli nie liczyć zmian wizualnych. Spory upust z jakim obecnie Suzuki wyprzedaje ostatnie sztuki 2016 prędko się nie powtórzy, pewnie dopiero za 4-5 lat przy kolejnej zmianie modelu.
I mała prośba do osób zorientowanych bliżej odnośnie zmian w modelu 2017 o opisanie dokładnie jakie to są zmiany, oraz czy i jak one wpływają na jazdę. W artykułach promocyjnych jest to opisane bardzo ogólnikowo. Może ktoś z Was miał okazję pojeździć na obu modelach 2012-16 i 2017 i może porównać te detale.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez tdm dnia Nie 22:45, 05 Lut 2017, w całości zmieniany 7 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Domin79
A1
Dołączył: 10 Maj 2016
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 12:09, 06 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
Pytanko do kolegi motokras oraz Amper'a.
Piszecie, iż róznica w nowym DL650AL7 35500ZŁ versus DL650XAL7 37500ZŁ, to 2 tys pln.
Z tego co wiem, różnią się osłoną silnika (1 130 PLN) oraz handbarami (370 PLN).
Czyli przy potencjalnym zakupie tych akcesoriów do zwykłej wersji różnica maleje do 500 pln.
Te 500 pln to rozumiem, że tylko koszt dylematu czy chce mieć szprychy czy zwykłe felgi?
Czy są też może jakieś dodatkowe różnice, o których wam wiadomo?
Pozdrawiam,
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Amper
A1
Dołączył: 19 Lis 2016
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pon 23:20, 06 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
Domin79 masz rację pozostaje rożnica w technologii wykonania kół odlew vs. szprychy i ta różnica , którą wyliczyłeś 500 pln'ów reszta jest taka sama. Tyle że w poprzedniej wersji te dwa modele różniły tylko koła a cena XT była około 2000 wyższa. Wydaje się więc, że teraz XT jest tańsze.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
czekol
A
Dołączył: 08 Lip 2015
Posty: 149
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Nadarzyn
|
Wysłany: Wto 12:27, 07 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
Amper napisał: | Tyle że w poprzedniej wersji te dwa modele różniły tylko koła .... |
Zapomniałeś o dzióbku
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Domin79
A1
Dołączył: 10 Maj 2016
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 18:47, 07 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
Amper dzięki za potwierdzenie!
Tak, dzióbek to istotny element, był tematem długich dyskusji na tym forum
Suzuki postanowiło rozwiązać ten problem i... dzióbek jest teraz elementem obowiązkowym w nowym modelu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Amper
A1
Dołączył: 19 Lis 2016
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Wto 19:45, 07 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
Przepraszam, rzeczywiście zapomniałem o dzióbku. Jestem jak widać świerzakiem na tym forum, bo jak dotąď ujeżdżam Transalpa. Mam nadzieję, że już nie długo stanę się szczęśliwym posiadaczem małego DL'a. Sporo poczytałem o nowym modelu na stronach zagranicznych, bo w Polsce jest na ten temat bardzo mało informacji. Liczę, że mnie przygarniecie do swojego grona wraz z moim nowym koniem
Warto pozaglądać na strony sąsiadów, włączyć tłumacza i poczytać...
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Amper dnia Wto 20:00, 07 Lut 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tdm
Motonita
Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Wto 20:56, 07 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
tak w sumie to "mały" DL650 przestał być w 2017 małym DL-em bo to miano określa teraz DL250.
Model 650 to obecnie "średni" DL, a tak prawdę mówiąc to od "dużego" wizualnie niewiele go już różni - ma praktycznie te same rozmiary i w nowej odłonie wygląda niemal identycznie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kriso
A1
Dołączył: 24 Lip 2016
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 11:43, 08 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
A czy wiadomo kiedy nowe pojawią się w salonach, żeby im się przyjrzeć dokładnie i kiedy trafią do sprzedaży?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
motokras
Motocyklista
Dołączył: 11 Kwi 2012
Posty: 368
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Białystok
|
Wysłany: Śro 12:15, 08 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
bezpieczniej będzie jak napiszę ze koniec marca a początek kwietnia...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Irek1970
Maniak motocyklowy
Dołączył: 29 Lip 2014
Posty: 1872
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lower Silesia
|
Wysłany: Śro 12:41, 08 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
Gniazdo zapalniczki za 370 zł ?!!
Jaja jakieś.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bosman78
Motocyklista
Dołączył: 19 Kwi 2015
Posty: 347
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 16:53, 08 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
Irek1970 napisał: | Gniazdo zapalniczki za 370 zł ?!!
Jaja jakieś. |
Tu faktycznie przesada oxforda kosztuje 65 pln montaż nie sprawia większego problemu bo jest specjalne złącze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mar111cin
Motonita
Dołączył: 03 Sie 2013
Posty: 856
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: FSW
|
Wysłany: Śro 19:23, 08 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
Dobra dobra, na DLa jest wieczna promocja
Ciekawe czy będzie już od pierwszych miesięcy i cena w dół o 5k zł
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
chrzanek
Motonita
Dołączył: 11 Gru 2016
Posty: 719
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 23:42, 08 Lut 2017 Temat postu: Re: ceny DL 250/650/1000 2017... |
|
|
motokras napisał: |
DL250AL8 25500ZŁ |
W przypadku 250-tki od razu od 2018 roku zaczynają rok modelowy ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Irek1970
Maniak motocyklowy
Dołączył: 29 Lip 2014
Posty: 1872
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lower Silesia
|
Wysłany: Czw 7:38, 09 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
Bosman78 napisał: | Irek1970 napisał: | Gniazdo zapalniczki za 370 zł ?!!
Jaja jakieś. |
Tu faktycznie przesada oxforda kosztuje 65 pln montaż nie sprawia większego problemu bo jest specjalne złącze |
W którym miejscu jest to złącze ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bosman78
Motocyklista
Dołączył: 19 Kwi 2015
Posty: 347
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Czw 18:00, 09 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
Z lewej strony gdzieś pomiędzy zbiornikiem a boczkiem, jest fotka w którymś wątki. Ja jeszcze sie jie odbierałem do niego, ale widziałem, ze oxford ma nawet dedykowana gniazdo pod to łącze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
przemkry
A2
Dołączył: 21 Cze 2014
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ożarów Mazowiecki/Warszawa
|
Wysłany: Pią 16:35, 10 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
mówisz o gnieździe do oryginalnych grzanych manetek?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Amper
A1
Dołączył: 19 Lis 2016
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Sob 12:29, 11 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
Na polskiej stronie pojawiły się oficjalne informacje na temat zmian w nowych modelach. Zachęcam do lektury
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Irek1970
Maniak motocyklowy
Dołączył: 29 Lip 2014
Posty: 1872
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lower Silesia
|
Wysłany: Sob 12:57, 11 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
Dzięki za link do opisu.
Trzeba poczekać, aż Kojot zacznie od Niemca przywozić i wymienić sprzęta za kilka lat.
Nie ukrywam, że bardzo mi się podobają niektóre rozwiązania.
Zmniejszenie szerokości w kłębie pozwoli mi pewnie dotykać całymi stopami do podłoża.
Większy zbiornik też jest ok.
Tylko te lampy mi nie leżą.....
Ciekawe kiedy pierwsza akcja serwisowa będzie.
Wiadomo, że teraz producent testuje sprzęt na kliencie.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Irek1970 dnia Sob 12:57, 11 Lut 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gruda
A
Dołączył: 19 Cze 2015
Posty: 117
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Sob 15:07, 11 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
Czy ktoś kto zamówił kolego dl może się odezwać do mnie na prv?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bosman78
Motocyklista
Dołączył: 19 Kwi 2015
Posty: 347
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Nie 10:07, 12 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
przemkry napisał: | mówisz o gnieździe do oryginalnych grzanych manetek? |
Tak
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
misiek76
Motonita
Dołączył: 28 Kwi 2011
Posty: 532
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Puławy
|
Wysłany: Śro 9:50, 15 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
Czy znane są takie parametry jak moc i moment w nowych 650? Na stronie Suzuki brak info jakaś tajemnica chyba😉
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Qrac
Motocyklista
Dołączył: 16 Gru 2015
Posty: 450
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Śro 10:38, 15 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Ze strony:
52kW - 8.800 rpm (71PS)
62 Nm - 6.500 rpm
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
misiek76
Motonita
Dołączył: 28 Kwi 2011
Posty: 532
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Puławy
|
Wysłany: Śro 10:49, 15 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
Dzięki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kiku
A2
Dołączył: 02 Lis 2015
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Jelcz Laskowice
|
Wysłany: Wto 14:19, 14 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Dzwoniłem dzisiaj do dilera z Częstochowy i powiedział źe nowy model 650 tki ma się pojawić za 2 tygodnie. Ciekawi mnie jak te zmiany wpłyną na ten model. Czy ktoś kto ma większe pojęcie o modelu od 2012 r może się odnieść do tych zmian. Ewentualnie o żywotność silnika po zastosowaniu żywicy na tłoki
Sorki za błędy ale pisze z telefonu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tdm
Motonita
Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Wto 21:42, 14 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
nie wiem jak długo zamierzasz jeździć tym DL-em, ale istnieje spore prawdopodobieństwo, że o wiele prędzej ci się znudzi niż zużyje W sprzedaży cały czas sporo jest sztuk z początku produkcji, mimo dużych przebiegów nic specjalnego z ich silnikami się nie dzieje. A to już 15 lat vstroma..
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez tdm dnia Wto 22:27, 14 Mar 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Skryba
A1
Dołączył: 12 Paź 2015
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa-Grochów
|
Wysłany: Wto 23:07, 14 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
A propos nowej lampy: jeśli wierzyć broszurce, "światło drogowe i mijania reflektora rozmieszczono w zwartym, pionowym układzie, uzyskując jasność odpowiadającą poprzednim podwójnym
reflektorom." (?)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Irek1970
Maniak motocyklowy
Dołączył: 29 Lip 2014
Posty: 1872
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lower Silesia
|
Wysłany: Śro 6:53, 15 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Skryba napisał: | A propos nowej lampy: jeśli wierzyć broszurce, "światło drogowe i mijania reflektora rozmieszczono w zwartym, pionowym układzie, uzyskując jasność odpowiadającą poprzednim podwójnym
reflektorom." (?) |
Tak, tak, czyli jedna żarówka H4 z powodu "rozmieszczenia" daje tyle samo światła co dwie żarówki H4. Koniowi na ucho.
W następnym modelu zrobią silnik z jednym cylindrem i moto będzie o tej samej mocy, bo silnik będzie z tyłu motocykla
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bosman78
Motocyklista
Dołączył: 19 Kwi 2015
Posty: 347
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 9:59, 15 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Podwójne reflektory sa nie do przecenienia, wcześniej jeździłem motocyklami z pojedynczymi i jest różnica. W sumie jak dla mnie w takim układzie to mógłby byc jeden reflektor skoro układ swiecenia jest asymetryczny... Drogowych świateł praktycznie nie używam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Irek1970
Maniak motocyklowy
Dołączył: 29 Lip 2014
Posty: 1872
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lower Silesia
|
Wysłany: Śro 10:25, 15 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Wydaje mi się, że to wyłącznie kwestia wyglądu zaważyła na wyborze 2 reflektorów jednego nad drugim.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bosman78
Motocyklista
Dołączył: 19 Kwi 2015
Posty: 347
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 10:42, 15 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
To mogłyby przynajmniej oba świecić w przypadku włączenie swiatel mijania
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Irek1970
Maniak motocyklowy
Dołączył: 29 Lip 2014
Posty: 1872
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lower Silesia
|
Wysłany: Śro 11:05, 15 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Może firmy od tuningu zrobią jakiś kit do zmiany tego nieporozumienia.
Może inny odbłyśnik i modyfikacja instalacji ?
Ta tylko zgaduję
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tdm
Motonita
Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Śro 11:55, 15 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Bosman78 napisał: | Podwójne reflektory sa nie do przecenienia, wcześniej jeździłem motocyklami z pojedynczymi i jest różnica. |
potwierdzam, co dwa światła to nie jedno. Różnica jest wyraźna nie tylko w nocy ale również za dnia, jest się o wiele bardziej widocznym na drodze, motocykl wydaje się "większy" i trudniej go przeoczyć.
To jest ważna rzecz bo od tego zależy nasze bezpieczeństwo na drodze, większośc wypadków motocyklowych powstałych z winy kierowców aut jest właśnie dlatego, że nie zauważyli motocykla...
Tym bardziej dziwię się producentom motocykli, że oszczędzają na reflektorach zamiast w każdym jednym moto dać po dwa solidne światła. Motocykl porusza się szybciej od aut, jest mniejszy a słabe fabryczne oświetlenie jeszcze pogarsza jego widocznośc na drodze.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez tdm dnia Śro 12:03, 15 Mar 2017, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jotes
DeTox nie pomoże
Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 2517
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 49 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Düsseldorf / Gdynia
|
Wysłany: Śro 12:19, 15 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
tdm napisał: | Bosman78 napisał: | Podwójne reflektory sa nie do przecenienia, wcześniej jeździłem motocyklami z pojedynczymi i jest różnica. |
potwierdzam, co dwa światła to nie jedno. Różnica jest wyraźna nie tylko w nocy ale również za dnia, jest się o wiele bardziej widocznym na drodze, motocykl wydaje się "większy" i trudniej go przeoczyć.
To jest ważna rzecz bo od tego zależy nasze bezpieczeństwo na drodze, większośc wypadków motocyklowych powstałych z winy kierowców aut jest właśnie dlatego, że nie zauważyli motocykla...
Tym bardziej dziwię się producentom motocykli, że montują jakieś symbiliczne mini-światełka zamiast w każdym jednym moto dać po dwa solidne reflektory. Motocykl porusza się szybciej od aut, jest mniejszy a słabe fabryczne oświetlenie jeszcze pogarsza jego widocznośc na drodze. |
totalna bzdura !
mozesz sobie piec zarowek powiesic i jak ich swiatlo nie bedzie odpowiednio skierowane to bedziesz sobie musial latarka doswiecac.
polaczenie reflektora ( wnetrza lampy ) i zarowki powoduje jakosc i jasnosc oswietlenia na drodze.
konstrukcja lampy starego Dla ma ponad 15 lat - to juz zabytek w dobie dzisiejszej techniki.
a dla bezpieczenstwa co niektorym proponuje taka opcje
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez jotes dnia Śro 12:22, 15 Mar 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Irek1970
Maniak motocyklowy
Dołączył: 29 Lip 2014
Posty: 1872
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lower Silesia
|
Wysłany: Śro 12:25, 15 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Zgadzam się z TDM, nie zgadzam się z Jotesem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bosman78
Motocyklista
Dołączył: 19 Kwi 2015
Posty: 347
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 13:03, 15 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Może i zabytek, ale nowe nie znaczy lepsze patrz np. Silniki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Irek1970
Maniak motocyklowy
Dołączył: 29 Lip 2014
Posty: 1872
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lower Silesia
|
Wysłany: Śro 13:11, 15 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
W nowym nie jest zastosowana H4 ?
Jak jest H4, to niczym się nie różni od tej H4 z przed 15 lat.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|