Forum VStromClub Strona Główna VStromClub
Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

ANGLIK - problemy i różnice
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
BandziorGG
A1



Dołączył: 26 Mar 2011
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Włocławek, Gdańsk

PostWysłany: Pią 1:45, 02 Mar 2012    Temat postu:

Panowie, w moim przypadku obie lampy zezują i należy przekręcić żarówkę w obu lampach, po tym zabiegu nikomu nie bedziecie świecić po oczach, wystarczy przekrecić żarówkę o 1 cm - najlepiej robić to stając na wprost ściany, włączyć światła i przekręcać żarówkę aż zez opadnie i podniesie się z prawej strony i tyle. Zajmuje to w sumie 5-10 min. Oczywiscie aby było SUPER, SUPER i wogóle Smile należy sprzedać lampe angielską i kupić europejską ale to wy decyzujecie Smile hehe....

Żarówka się nie przesuwa i nic nie drga - ta sprezyna mocno trzyma żarówkę, nie ma z tym problemu no i przegląd przeszedł bez problemu.

Jeżeli chodzi o zegary to zakupiłem nowe tarcze, rozkręciłem zegary podmieniłem tarcze z mil na km i za 50żł mam piękne do tego wybrałem białe zegary w km/h. Jedynie licznik przebiegu liczy mile ale to mi nie potrzebne. Jezeli ktoś chce zobaczyć fotki jak to wygląda to dajcie znać to postaram się wrzucić. Moto jest w Gdańsku do obejżenia na żywo.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez BandziorGG dnia Pią 1:52, 02 Mar 2012, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
DARKOM
Motonita



Dołączył: 06 Cze 2011
Posty: 571
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: IŁAWA

PostWysłany: Czw 9:01, 08 Mar 2012    Temat postu:

prosze o focie tych zegarów bo tez zamawiam nowe tarczki i zobacze jak to w realu wyglada

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tombo
A1



Dołączył: 19 Lis 2011
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Czw 11:40, 08 Mar 2012    Temat postu:

DARKOM napisał:
prosze o focie tych zegarów bo tez zamawiam nowe tarczki i zobacze jak to w realu wyglada


Też mam anglika, ja do DL650 zamawiałem tarcze na allegro u nich tachotuning_pl
Nie mieli matrycy do DL650 więc skanowałem i wysyłałem im moje oryginalne tarcze. Na tej podstawie zrobili przeskalowane w km/h.
Wykonanie przyzwoite, wszystkie otwory pasują idealnie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
karku
A1



Dołączył: 01 Cze 2013
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków

PostWysłany: Sob 12:24, 29 Mar 2014    Temat postu:

W moim "angliku" przy okazji wymiany napędu okazało się, że śruba od zębatki przy silniku była tak zapieczona, że nie dało się jej odkręcić. Musieli ją w serwisie rozpiłować i założyć nową, która kosztowała 50 zł + jeszcze coś za robociznę policzyli więcej.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Omm80
A



Dołączył: 14 Sty 2014
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Sob 18:37, 29 Mar 2014    Temat postu:

jak chcesz przełączyć wskazania z mph na km...w trybie trip przytrzymaj przycisk adjust przez 2s i powinno przeskoczyć na km/h

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
scalmar
Motonita



Dołączył: 03 Paź 2011
Posty: 569
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Sob 20:55, 29 Mar 2014    Temat postu:

Omm80 - takie cuda tylko w nowym , w starym niet.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Iron
Motocyklista



Dołączył: 05 Mar 2009
Posty: 341
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Górnośląskie SD

PostWysłany: Sob 23:19, 29 Mar 2014    Temat postu:

Omm80 napisał:
jak chcesz przełączyć wskazania z mph na km...w trybie trip przytrzymaj przycisk adjust przez 2s i powinno przeskoczyć na km/h


Niestety , nie da rady - w "starym" DL-u możesz go trzymać wcisniętego w nieskończoność i nie stanie się nic Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
karku
A1



Dołączył: 01 Cze 2013
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków

PostWysłany: Czw 17:44, 01 Maj 2014    Temat postu:

Rdza = ukręcona śruba mocująca tylny zacisk (przy okazji wymiany klocków).
A co do lampy to ja swoją rozkleiłem i zamalowałem czarnym markerem te część lustra, która kieruje strumień światła na lewo. Teraz lampa świeci mi na płasko.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tdm
Motonita



Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Nie 22:04, 04 Maj 2014    Temat postu:

czy w nowym modelu 650 elektroniczny prędkościomierz posiada opcję zmiany mph na km/h?
Ile mniej więcej kosztuje europejski odbłyśnik do angielskiej lampy?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dober
DeTox nie pomoże



Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 3043
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pobiedziska/Poznań

PostWysłany: Nie 22:27, 04 Maj 2014    Temat postu:

Wyczytane w instrukcji obslugi:

"Aby zmienić rodzaj jednostki z km na mile ustaw licznik w funkcji drogomierza, a następnie
naciśnij i przytrzymaj przez 2 sekundy przycisk ADJUST (1).
· Wybierz jednostkę prędkości zgodnie z obowiązującymi przepisami ruchu drogowego.
· Po zmianie wyświetlacza sprawdź poprawność ustawienia."

Odnosnie drugiego pytania niestety nie pomoge. Napisz do HADA, moze cos poradzi.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dober dnia Nie 22:29, 04 Maj 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin