|
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
grzegorz6
A1
Dołączył: 09 Paź 2015
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pią 18:35, 05 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
Wyraziłem tylko swoją opinię a wy od razu jeździcie po mnie ,przykro to czytać .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jotes
DeTox nie pomoże
Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 2517
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 49 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Düsseldorf / Gdynia
|
Wysłany: Pią 21:02, 05 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
@ grzegorzu - rozumiem ze jestes motocyklista a nie polonista , ale postaraj sie przeczytac tekst przed wyslaniem,- Twoje skroty myslowe nie zawsze musza zostac tak zrozumiane jak Ty bys sobie tego zyczyl, za to wychodzi tekst jak tlumaczenie translatora.
@mar111cin - koledze pewnie chodzilo o jazde off , tam faktycznie droga hamowania poprzez ABS moze sie wydluzyc
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez jotes dnia Pią 21:03, 05 Lut 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mar111cin
Motonita
Dołączył: 03 Sie 2013
Posty: 856
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: FSW
|
Wysłany: Pią 21:31, 05 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
przy jedzie off jechać za samochodem?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jotes
DeTox nie pomoże
Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 2517
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 49 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Düsseldorf / Gdynia
|
Wysłany: Pią 23:09, 05 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
mar111cin napisał: | przy jedzie off jechać za samochodem? |
nie bylo chyba nic o samochodzie
grzegorz6 napisał: | Co najgorsze ABS mnie wk...wia włącza się za wcześnie prawdopodobnie wypnę bezpieczniki gdyż droga hamowania z ABS wydłuża się stanowczo ,można komu w tyłek wjechać .
|
niektorzy w paru po lesie jezdza.
ale potwierdza to tylko to co napisalem wyzej
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez jotes dnia Pią 23:13, 05 Lut 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tdm
Motonita
Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Sob 2:12, 06 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
biblo napisał: | Szprychy są po to, aby niwelować drgania na kierownicy?!? Hmm... pierwsze słyszę taką teorię... |
wydaje mi się że jakiś wpływ w tym kierunku jest, stal lepiej tłumi drgania niż aluminium, więc jakaś część drobna drgań zostanie lepiej rozproszona na kole szprychowanym niż na kole aluminiowym, a tym samym nie dotrze do reszty motocykla w tym i do kierownicy. Wiadomo że większą rolę niż same koła gra tutaj całe zawieszenie, może też kąty widelca które są trochę inne w motocyklach enduro niż w asfaltowych.
Samych kół w DL-u bym nie przeceniał bo reszta motocykla jest bardziej asfaltowa niż terenowa, ale jakiś tam wpływ na pewno mają.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kalinago
Motocyklista
Dołączył: 25 Cze 2015
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: Sob 2:53, 06 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
Pytanie do fachowców.
Czy koła odlewane w DL-u są lżejsze czy cięższe od tych szprychowanych?
To nic ważnego, takie nocne rozmyślania o 01:50
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jotes
DeTox nie pomoże
Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 2517
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 49 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Düsseldorf / Gdynia
|
Wysłany: Sob 12:36, 06 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
kalinago napisał: | Pytanie do fachowców.
Czy koła odlewane w DL-u są lżejsze czy cięższe od tych szprychowanych?
To nic ważnego, takie nocne rozmyślania o 01:50 |
fachowcem nie jestem ale mysle ze wszystkie szprychowe sa ciezsze niz aluminiowe, nie tylko w Dl-u
do tego wymagaja wiekszej uwagi, np powinno sie co 5 tys kontrolowac napiecie szprych, ew ponownie centrowac itp. o myciu nie wspomne.
wazne tez jest ze mniejsza wirujaca i niczym nie tlumiona masa kola wplywa lepiej na prowadzenie motocykla.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez jotes dnia Sob 12:45, 06 Lut 2016, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|