 |
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Topinka
Maniak motocyklowy
Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 1773
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Chorzów MotoAvToSy
|
Wysłany: Pią 12:11, 13 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Tak jak pisałem miałem podobne odczucia, ale się przyzwyczaiłem albo siedzenie się wyprofilowało pod mój tyłek, ale teraz już tego wcale nie czuję?
A co do kolan to jeśli ktoś ma dłuższe nogi niż ja to może go wkurzać brak miejsca na kolana a przy tej wielkości motocyklu, to mogło być trochę więcej miejsca.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ern
A2
Dołączył: 03 Sie 2010
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Błonie
|
Wysłany: Pią 12:42, 13 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Topinka - Dobrze i rzetelnie opisane doświadczenia. Ciekawe jest to co piszesz o siedzeniu i 'leceniu' do przodu. Podczas jazdy testowej też to zauważyłem i trochę przeszkadzało. Jak u Ciebie to przeszło to dobra wiadomość
Coś mi się szala przechyla w stronę ST
Miałem wcześniej dwie Yamahy i mam do nich pełne zaufanie - nic się z motorkami nie działo
Może podjadę do PP i pogadam z Panem 'Darkiem'. Zachęcił mnie 4 lata temu do VStroma
Dzięki,
Ern
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bandit
Motonita
Dołączył: 06 Mar 2009
Posty: 571
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Paszków
|
Wysłany: Pią 15:40, 13 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Topinka bardzo przyjemny opis Tereski
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Topinka
Maniak motocyklowy
Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 1773
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Chorzów MotoAvToSy
|
Wysłany: Pią 20:15, 13 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Przyjemna to jest jazda na Teresie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kiuksu
Motocyklista
Dołączył: 23 Cze 2010
Posty: 345
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ruda Śl.
|
Wysłany: Pią 12:18, 20 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Ładna ta Terenia,blondyneczka z iskierką w oku
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MaG
Administrator
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4256
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 28 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gocław, W-wa
|
Wysłany: Pią 14:12, 20 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Jako zadeklarowany fan tego motocykla (niestety póki co miłość stricte platoniczna) podrzucę ładne plenery z hałastrą ST:
http://youtu.be/2jexgXcRqsw
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
konra.dzik
Administrator
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2386
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią 21:51, 20 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Mag jesteśmy we dwóch
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Topinka
Maniak motocyklowy
Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 1773
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Chorzów MotoAvToSy
|
Wysłany: Pią 22:49, 20 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
No chyba musze pomajstrowac przy swojej bo ta offowa wersja wyglada bojowo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Topinka
Maniak motocyklowy
Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 1773
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Chorzów MotoAvToSy
|
Wysłany: Czw 16:01, 20 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
Dziś obchodzimy z Teresą pierwszą rocznicę naszego wspólnego pożycia. Po tym czasie mogę powiedzieć , że w związku tym jest nam bardzo dobrze i mimo, że już za nami wspólnych 22 tyś km moje zauroczenie Teresą trwa nadal. Jej największą zaletą chyba jest to jak dba o moją wygodę i bezpieczeństwo. Do tej pory nie dała mi powodu do narzekań i ani razu nie zawiodła. No może raz przestała do mnie mrugać swoimi ślicznymi kierunkami, ale wystarczyło tylko delikatnie pogłaskać jej bezpieczniki żeby wróciła do normy. W utrzymaniu nie jest droga jej wizyty u kosmetyczki w ASO kosztowały mnie 1-Gratis, 2-600,3 -350 zł. Pali myślę, że niewiele a oleju nie pije wcale. Do biżuterii, o której już wcześniej wspominałem zafundowałem jej jeszcze dwa małe boczne deflektorki , które nie tyle jej dodają uroku co chronią moje ramiona przed wiatrem a jeszcze lepiej przed deszczem. Co do wyglądu, to myślę cały czas nad małą korektą jej rureczki wydechowej co by pewnie dodało jej lekkości a jej serduszko stukałoby bardziej rasowo, tylko czy nie będzie wtedy zbyt gadatliwa w dłuższych podróżach?
Oby tak dalej Terasa!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
avente
Motocyklista
Dołączył: 17 Wrz 2010
Posty: 326
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Bytom, MoToAvToSy
|
Wysłany: Czw 18:04, 20 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
Wszystkiego najlepszego z okazji pierwszej rocznicy pożycia składają Avente oraz niedysponowany Tygrysek
Ps. Czy z tej okazji planujecie razem z Teresą jakąś imprezę?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Floydoo
Motonita
Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1057
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Norwegia/Bieszczady/DL1000
|
Wysłany: Czw 18:50, 20 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
He he pogratulowac pozycia   
Rurka?? LeoVince, to chyba najlepszy wydech z jakim mialem stycznosc w ST.
Sam mam Akrapovic'a i fajnie dudni, ale nie ma zadnej mozliwosci ''wzbogacenia''
Natomiast Leo takie mozliwosci daje, a sam jezdzilem takim odetkanym Leosiem i schodzrnie z obrotow to muzyka dla uszu 
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Topinka
Maniak motocyklowy
Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 1773
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Chorzów MotoAvToSy
|
Wysłany: Czw 19:30, 20 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
Floydoo napisał: | He he pogratulowac pozycia   
| y
A dziekuje bardzo
A co do leosia czy idzie go na tyle zatkac zeby po przejechaniu 1000 km nie zwariowac?
Avente czekamy tylko na Ciebie
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Topinka dnia Czw 19:32, 20 Wrz 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Floydoo
Motonita
Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1057
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Norwegia/Bieszczady/DL1000
|
Wysłany: Czw 20:24, 20 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
Topinka napisał: |
A co do leosia czy idzie go na tyle zatkac zeby po przejechaniu 1000 km nie zwariowac?
|
Da sie po drugie ST w trybie turystycznym chodzi calkiem lagodnie na akcesoryjnej rurce
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kaczmaro
A1
Dołączył: 10 Paź 2013
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Sob 14:05, 12 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Mam pytanie do posiadaczy XT 1200z.
Czy ktoś z was sam dłubie przy swoim sprzęcie?
Chodzi mi tu o wymianę oleju w silniku, w kardanie, oraz filtrów.
Czy ta maszyna jest bardzo wymagająca pod względem serwisowym i zostaje wyłącznie ASO, czy może ktoś z was sam serwisuje swoje moto?
Obecnie jeżdżę TDMką i ze względu na suchą miskę olejową czynności serwisowe trochę różnią się od np. DLa.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Topinka
Maniak motocyklowy
Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 1773
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Chorzów MotoAvToSy
|
Wysłany: Pon 10:35, 14 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Proste czynności serwisowe jak sama nazwa wskazuje powinny i są proste. Osobiście jeszcze nie wykonałem i mechanikiem jestem mało zaawansowanym ale z tego co widzę to czynności łatwiejsze niż w np. w xt 660, więc spokojnie do ogarnięcia. Może pozornie strasznie to wygląda, ale po bliższym zapoznaniu, to sporo rzeczy jest prostych jak cep, tak jak w większości motocykli.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Topinka dnia Pon 10:36, 14 Paź 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kaczmaro
A1
Dołączył: 10 Paź 2013
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 10:57, 14 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
A powiedz mi kolego jak jest z faktycznym zużyciem paliwa, w mieście i w trasie lecąc turystycznie ze stałą prędkością?
Czy kupując używaną XT 1200 trzeba zwracać uwagę na jakieś szczególne aspekty, ma jakieś choroby wieku dziecięcego, albo wrażliwe punkty, czy raczej standardowo jak w przypadku innych moto?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kaczmaro dnia Pon 11:00, 14 Paź 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
buku22
Motocyklista
Dołączył: 27 Lut 2012
Posty: 346
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Chotomów k. Warszawy
|
Wysłany: Pon 11:47, 14 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Mam ST od ponad 30tys km (pierwszy użytkownik).
Spalanie przy mojej jeździe - około 5.6l/100km. Jeżdżę raz szybciej, raz wolniej, w zależności od warunków na drodze, głównie w modzie T.
Moim zdaniem wygodny, max dystans na 1 strzał to 1590km, dałem radę, zmęczony byłem ale następnego dnia z przyjemnością wsiadłem na motocykl.
Prac serwisowych przy nim nie prowadzę, oddaję do serwisu.
Co było robione - wymiana uszczelaniacza wału, na gwarancji. Wyciek zauważyłem po przejechaniu ww. kilometrów.
Z czym walczę - jakieś skrzypienie w przednich amortyzatorach, raz głośniej, raz ciszej. Już raz były wymieniane jakieś tulejki, po sezonie wstawiam do serwisu i będą dalej z tym walczyć w ramach gwarancji.
pozdrawiam
Marcin
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Topinka
Maniak motocyklowy
Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 1773
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Chorzów MotoAvToSy
|
Wysłany: Pon 20:07, 14 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
No to chyba jednak mamy do czynienia z chorobą bo u mnie poleciały też tuleja w przedniej ladze, ale nic nie skrzypi tylko laga się pociła. Do tego troszkę za pomocą pseudo fachowców ASO wymieniłem łożysko główki ramy. Więc zwróć większą uwagę na przedni zawias. Reszta działa bez zarzutów.
Spalanie podobnie jak u kolegi przy spokojnej jeździe turystycznej schodzi poniżej 5 l. Ale przy bardziej dynamicznej jeździe waha się miedzy 5 a 6 litrów. To tego oleju nie rusza wcale nawet przy naprawdę ostrej jeździe.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maro
Motocyklista
Dołączył: 12 Lip 2010
Posty: 448
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: POLICE
|
Wysłany: Wto 1:07, 18 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Odświeżę trochę wątek. Po pierwsze pochwalę się moją Teresą rocznik 2011.
Moto naprawdę solidnie wyposażone łącznie z wydechem carbonowym Leo Vince.
tutaj link do fotek. [link widoczny dla zalogowanych].
Ale żeby nie było tak kolorowo to mam problem. Chyba podczas transportu uszczelniacze w lagach dostały w kość i puściły bo po rozładunku były mocno spocone olejem i cały czas się pocą. Mówiąc szczerze nie sprawdziłem czy tak już było jak mi sprzedawca podwiózł moto do rodzinki gdzie byłem zaoszczędzając mi 700 km w dwie strony czy puściły jak ja wiozłem do domu.
Mniejsza o to. Czy ktoś się orientuje czy to się mogło stać poprzez zbyt mocne docisnięcie pasami czy może się po prostu coś zużyło. Moto najechało 24000km potwierdzone w serwisie.
Pozostaje to naprawić. Czy radzicie zrobić na oryginalnych częściach czy są jakieś godne zamienniki np w Larssonie.
Topinka napisał: | No to chyba jednak mamy do czynienia z chorobą bo u mnie poleciały też tuleja w przedniej ladze, ale nic nie skrzypi tylko laga się pociła. Do tego troszkę za pomocą pseudo fachowców ASO wymieniłem łożysko główki ramy. Więc zwróć większą uwagę na przedni zawias. Reszta działa bez zarzutów.
Spalanie podobnie jak u kolegi przy spokojnej jeździe turystycznej schodzi poniżej 5 l. Ale przy bardziej dynamicznej jeździe waha się miedzy 5 a 6 litrów. To tego oleju nie rusza wcale nawet przy naprawdę ostrej jeździe. |
Po jakim przebiegu wymieniałeś łożysko główki?.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez maro dnia Wto 1:09, 18 Mar 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MaG
Administrator
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4256
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 28 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gocław, W-wa
|
Wysłany: Wto 10:33, 18 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Zdecydowanie mogło się to stać przez zbytnie ściśnięcie pasami na przyczepie. Pomimo teoretycznego "unieruchomienia" motka to jego ściśnięte zawieszenie nadal częściowo amortyzuje podskoki przyczepy na wybojach i uszczelniaczy nie wytrzymały ciągłego "nadciśnienia" oleju wewnątrz - normalnie amor Ci się spręża na sekundę, dwie i odpuszcza, a to kilka godzini w pozycji ściśniętej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tdm
Motonita
Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Śro 2:24, 19 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
ładny sprzęt, no i tenera to jedyne japońskie turystyczne enduro z tych nowszych. Niestety ofert tych maszyn jest u nas jak na lekarstwo i ceny nie zachęcają do zakupu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maro
Motocyklista
Dołączył: 12 Lip 2010
Posty: 448
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: POLICE
|
Wysłany: Śro 22:09, 19 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
tdm napisał: | ładny sprzęt, no i tenera to jedyne japońskie turystyczne enduro z tych nowszych. Niestety ofert tych maszyn jest u nas jak na lekarstwo i ceny nie zachęcają do zakupu. |
Ofert trochę jest ale jakoś dziwnie u handlarzy młode roczniki nie posiadają już książki serwisowej.
Muszę przyznać że trafiłem na naprawdę ładny egzemplarz. Z polskiego salonu pierwszy właściciel. Gościu dołożył wyposażenia Touratecha i Yamahy na ponad 16.000 zł do gołej wersji salonowej. Wszystkie przeglądy w książce.
O mały włos by mi przeszła koło nosa ale wpłaciłem zadatek. Sprzedający od razu zapowiedział że jak mi się nie spodoba to mi bez problemu odda zadatek bo ma cały czas na telefonie napalonego kupca co chce mu zapłacić więcej niż on chce.
Z fajnych gadżetów mam dołożony w serwisie Touratecha wyświetlacz biegów i wyłącznik ABSu czego nie ma w wyposażeniu fabrycznym. No i wisienką na torcie jest wydech LeoVince, to naprawdę ładnie gada .
MaG napisał: | Zdecydowanie mogło się to stać przez zbytnie ściśnięcie pasami na przyczepie. Pomimo teoretycznego "unieruchomienia" motka to jego ściśnięte zawieszenie nadal częściowo amortyzuje podskoki przyczepy na wybojach i uszczelniaczy nie wytrzymały ciągłego "nadciśnienia" oleju wewnątrz - normalnie amor Ci się spręża na sekundę, dwie i odpuszcza, a to kilka godzini w pozycji ściśniętej. |
Pytałem dzisiaj 4 mechaników i każdy ma inną teorię.
W ASO mówił że od ściśnięcia nic się nie stanie bo wożą motory i nic im się takiego nigdy nie stało. Inny mówił że mogło tylko popuścić i się nadmiar wylał, pojeździć i powinno się wylać co się wydostało. Inny że uszczelniacze kaput.
A ostatni że właśnie w przeciągu miesiąca wymieniał uszczelniacze w 3 Tenerach. I bądź tu mądry. Uszczelniacze zamówiłem i wymienię nie będę się zastanawiał bo sprzęt ma jeździć.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez maro dnia Śro 22:15, 19 Mar 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tdm
Motonita
Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Czw 21:19, 20 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
maro napisał: | tdm napisał: | Niestety ofert tych maszyn jest u nas jak na lekarstwo i ceny nie zachęcają do zakupu. |
Ofert trochę jest ale jakoś dziwnie u handlarzy młode roczniki nie posiadają już książki serwisowej. |
na allegro w tej chwili raptem 3 (słownie trzy) oferty używek które w opisie mają zaznaczone bezwypadkowy i nieuszkodzony. Najtańsze czteroletnie są po ok. 40 tys., zaledwie 10 tys. taniej niż nowe z salonu. W sumie jak kogoś stać na 40 to i 50 jest w stanie wyłożyć i mieć pewniaka od nowości.
Dla porównania V-stromów w tym samym czasie dla tych samych kryteriów wyszukiwania jest 86, a BMW1200gs 71. No i ceny DL już od 10 tys.
Porównując, można powiedzieć, że na krajowym rynku ST1200 to na razie sprzęt typowo niszowy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maro
Motocyklista
Dołączył: 12 Lip 2010
Posty: 448
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: POLICE
|
Wysłany: Czw 21:29, 20 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Nowa Tenera z salonu za 50.000 ?. Oj coś mało liczysz. Byłem wczoraj w salonie yamahy i stała golutka za 60.000 zł chyba nawet z 2013. Za 50.000 zł to jest nowy DL 1000 też golutki.
Zauważ też że dając za dobrą używkę np 40.000 dostajesz też sporo akcesorii za które w salonie musiał być słono wybulić.
Jeśli myślisz że jak kogoś stać wydać 40 to i wyda 50 to chyba za bardzo uogólniasz. Niekiedy żeby uzbierać te 40 to ktoś musi się np mocno zapożyczyć itp.
A dla innych to taka cena to kosmos. Pewnie, że fajnie jest mieć pewniaka z salonu ale czasami tak niewiele brakuje ale jednak.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tdm
Motonita
Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Czw 21:44, 20 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
maro napisał: | Nowa Tenera z salonu za 50.000 ?. Oj coś mało liczysz. Byłem wczoraj w salonie |
nówka dokładnie 51 769zł, w okolicach tej ceny jest więcej ofert.
[link widoczny dla zalogowanych]
Akcesoria oryginalne to żarty z klientów, pamiętam jak w Suzuki za grzane manetki liczyli sobie 1850 zł, za gniazdko 12v 400 zł a malutki tankbag 800 zł. To nie jest tyle warte, zwykłe naciąganie łosi. Za ułamek tej ceny można dokupić równie funkcjonalne akcesoria innych firm. Czasem różnica cen dochodzi nawet do 10x.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez tdm dnia Czw 21:44, 20 Mar 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maro
Motocyklista
Dołączył: 12 Lip 2010
Posty: 448
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: POLICE
|
Wysłany: Czw 21:49, 20 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Masz rację w sumie 50 starczy ale tylko za roczniki 2013. Ja mówiąc szczerze wyprułem flaki na zakup Tenery i żebym nie wiem jak kombinował to nie uzbierał bym 50 tys. i cieszę się jak dziecko z tego co mam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MaG
Administrator
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4256
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 28 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gocław, W-wa
|
Wysłany: Pią 10:53, 21 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
maro napisał: |
MaG napisał: | Zdecydowanie mogło się to stać przez zbytnie ściśnięcie pasami na przyczepie. Pomimo teoretycznego "unieruchomienia" motka to jego ściśnięte zawieszenie nadal częściowo amortyzuje podskoki przyczepy na wybojach i uszczelniaczy nie wytrzymały ciągłego "nadciśnienia" oleju wewnątrz - normalnie amor Ci się spręża na sekundę, dwie i odpuszcza, a to kilka godzini w pozycji ściśniętej. |
Pytałem dzisiaj 4 mechaników i każdy ma inną teorię.
W ASO mówił że od ściśnięcia nic się nie stanie bo wożą motory i nic im się takiego nigdy nie stało. Inny mówił że mogło tylko popuścić i się nadmiar wylał, pojeździć i powinno się wylać co się wydostało. Inny że uszczelniacze kaput.
A ostatni że właśnie w przeciągu miesiąca wymieniał uszczelniacze w 3 Tenerach. I bądź tu mądry. Uszczelniacze zamówiłem i wymienię nie będę się zastanawiał bo sprzęt ma jeździć. |
No ale jak masz dolewać olej do lag, żeby uzupełnić to co uciekło to może lepiej od razu wymienić uszczelniacze i cały olej, właściwie to jedna robota.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
polsky
Motonita
Dołączył: 17 Wrz 2008
Posty: 646
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Londyn/Wrocław
|
Wysłany: Nie 0:57, 03 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tdm
Motonita
Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Nie 18:35, 03 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
polsky napisał: | http://www.newsauto.pl/yamaha-nizsza-cena-xt1200z-super-tenere/ |
dobra wiadomość, może dzięki temu używki stanieją i ten model w końcu zyska na popularności. Z ceną 54tys. to już jest mocna konkurencja dla nowego DL1000.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
biblo
moto-psychopata
Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 4278
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 78 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: W-wa
|
Wysłany: Nie 19:14, 03 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
Obawiam się., że ta podwyżka dotyczy modelu 2013 i egzemplarzy wyprodukowanych w 2012 roku, bo takie jeszcze mają dilerzy Yamahy... Aktualnie oferowany model ma oznaczenie XT1200ZE
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Hubert1711
Motonita
Dołączył: 05 Sty 2012
Posty: 555
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: Pon 0:07, 04 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
Dokładnie tak jak mówisz. XT1200ZE nadal ma cenę wyjściową 65k.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Topinka
Maniak motocyklowy
Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 1773
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Chorzów MotoAvToSy
|
Wysłany: Pon 15:33, 04 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
Model Z jest również cały czas oferowany (dzięki Bogu)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
roadrunner
Administrator
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lubartów, Warszawa
|
Wysłany: Wto 21:09, 05 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
A czym się różni Z od ZE
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
biblo
moto-psychopata
Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 4278
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 78 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: W-wa
|
Wysłany: Śro 0:15, 06 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
ZE ma elektronicznie regulowane zawieszenie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Hubert1711
Motonita
Dołączył: 05 Sty 2012
Posty: 555
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: Śro 19:26, 06 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
No i nowe zegary, nową kosę i osłonę tylnego koła pod siedzeniem. A i jeszcze nowa szyba itd.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Topinka
Maniak motocyklowy
Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 1773
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Chorzów MotoAvToSy
|
Wysłany: Śro 21:14, 06 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
A myślałem, że zegary Z-ka też dostała nowe?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
michalek112
A1
Dołączył: 04 Kwi 2010
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa/Opole
|
Wysłany: Sob 17:42, 09 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
Dziś jeździłem sprzętem z 2013 r w salonie w Kłodzku. Większość wcześniejszych opisów i opinii przedmówców generalnie się zgadza. Ogólnie u mnie najbardziej czuć różnicę, w porównaniu ze starym Dl1000, w dużo lepszym ciągu silnika od 2 tyś oraz w hamowaniu. Reszta, tak jak pozycja, zegary, obsługa itd to kwestia przyzwyczajenia - trochę się pojeździ i będzie jak w domu. Generalnie wg mnie to jest nawet lepiej niż na nowym Dl1000 jednak tu już różnice zbliżają się do iluzorycznych - może to przez otoczenie Kotliny Kłodzkiej (DL-la testowałem w Tychach).
Pozdrawiam
ps. W Kłodzku są 2 egzemplarze z 2013r w cenie 49tyś.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez michalek112 dnia Sob 17:47, 09 Sie 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|