|
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Floydoo
Motonita
Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1057
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Norwegia/Bieszczady/DL1000
|
Wysłany: Wto 23:23, 08 Lis 2011 Temat postu: Versys 1000 |
|
|
uuuu konkurencja idzie w sile wiec moze i w koncu suzuki litra pokaze
a tu artykul:
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
j23j23j23
Maniak motocyklowy
Dołączył: 07 Paź 2009
Posty: 1417
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wawa
|
Wysłany: Wto 23:41, 08 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
hmm... Chyba trza podciągnąć portki i zacząć zbierać kasę. Łakomy kąsek rzekłbym. No ale zobaczymy po pierwszych jazdach...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
express
Administrator
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2698
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków (VIII), Ustroń
|
Wysłany: Śro 0:13, 09 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Wiecej fotek i filmy można znaleźc na "krzyżackim" motocyklu
[link widoczny dla zalogowanych]
Silnik z Z1000 obcięty do 118 koni.
Zbiornik 21 litrów, ABS i trzystopniowa kontrola trakcji.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez express dnia Śro 0:15, 09 Lis 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tipor
Maniak motocyklowy
Dołączył: 15 Mar 2010
Posty: 1243
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Łomianki
|
Wysłany: Śro 9:16, 09 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Jeśli Suzuki niczego nie wymyśli z nowym 1000cem to będzie to całkiem ciekawa propozycja, dziś będę w salonie kawasaki to się dopytam co to za cudo i kiedy będzie można dosiąść się do niego
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Floydoo
Motonita
Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1057
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Norwegia/Bieszczady/DL1000
|
Wysłany: Śro 11:46, 09 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
no ma to byc strzal w segment multistrady, czyli bardziej szosowe enduro, ja tam wolal bym cos na szprychowanych kolach i raczej 19'' z przodu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
cynek
Forumowy Poeta
Dołączył: 01 Lip 2009
Posty: 3308
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 27 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 12:01, 09 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Ja bym jednak wybrał V-kę. Taka jak ta:
[link widoczny dla zalogowanych]
Moto Guzzi Norge
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez cynek dnia Śro 12:03, 09 Lis 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tipor
Maniak motocyklowy
Dołączył: 15 Mar 2010
Posty: 1243
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Łomianki
|
Wysłany: Śro 13:11, 09 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
A fuuu... toż to daleko odchodzi od klimatów Zuzannowych
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MaG
Administrator
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4255
Przeczytał: 13 tematów
Pomógł: 28 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gocław, W-wa
|
Wysłany: Śro 14:55, 09 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Wygląda na konkurencję do FJRy lub bmwk1300gt...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bandit
Motonita
Dołączył: 06 Mar 2009
Posty: 571
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Paszków
|
Wysłany: Czw 11:03, 10 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Piękne to Kawasaki dla mnie bomba, świetna kontynuacja dla KLV troszkę większe skoki by się przydały.. ale i to da radę zapewne delikatnym szuterku
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tdm
Motonita
Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Czw 13:19, 10 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
tego typu motocykle już są, seria TDM od Yamahy czy Crossrunner od Hondy, jest bardzo podobna założeniami do Versysa1000 i z racji wieku dużo tańsza. Oba w teren się raczej nie nadają.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MaG
Administrator
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4255
Przeczytał: 13 tematów
Pomógł: 28 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gocław, W-wa
|
Wysłany: Czw 14:53, 10 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
A w czym jest podobny ten Versys 1000 do Crossrunnera...? Poza tym że to też motocykl...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Topinka
Maniak motocyklowy
Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 1773
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Chorzów MotoAvToSy
|
Wysłany: Czw 15:03, 10 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Taka Kawa też może dzwigać ciśnienie. Troszkę taka, jak z klocków Lego, ale może się podobać. To Suzuki chyba już jako jedyne nie może niczego zaproponować w klasie wyższej?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Floydoo
Motonita
Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1057
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Norwegia/Bieszczady/DL1000
|
Wysłany: Czw 15:35, 10 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Topinka napisał: | To Suzuki chyba już jako jedyne nie może niczego zaproponować w klasie wyższej? |
No jak przeciez zaproponowali...
Zapiac narty do malego sztormiaczka i heja w Alpy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pecha
A
Dołączył: 06 Cze 2011
Posty: 119
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Pabianice
|
Wysłany: Pią 15:56, 11 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
tdm napisał: | tego typu motocykle już są, seria TDM od Yamahy czy Crossrunner od Hondy, jest bardzo podobna założeniami do Versysa1000 i z racji wieku dużo tańsza. Oba w teren się raczej nie nadają. |
tdm nie istnieje na najwiekszym rynku - amerykanskim
versys juz tam jest i dostal naprawde dobre opinie, 1000 moze tam odniesc sukces IMO
bedzie dobra konkurencja dla triumph tiger
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tipor
Maniak motocyklowy
Dołączył: 15 Mar 2010
Posty: 1243
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Łomianki
|
Wysłany: Pią 23:12, 11 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Mnie osobiście też się podoba, wstępnie już w listopadzie mają być u nas w salonach koszt to poniżej 50 000,00 informacje pochodzą prosto z salonu Kawy gdzie serwisuję swoje maleństwo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Wto 0:33, 31 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Ciekawy motocykl nastawiony ewidentnie na komfort jazdy na dlugich przebiegach. I coz... taki SUV motocyklowy. Niby enduro a tak naprawde wylacznie asfalt plsu ewentualnie lekki szuterek. Ale tak naprawde to po tym sie jezdzi. Inna sprawa ze to typowa rzedowa czworka czyli bedzie pracowal jak typowa szlifierka. Nie kazdemu to moze odpowiadac. Ale patrzac na relacje ceny do tego co oferuje...hm....bardzo bardzo ciekawa propozcyja.Ciekawe co na to Suzuki bo zaczyna byc ciezko.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
GrzesiekK
Motonita
Dołączył: 05 Gru 2009
Posty: 523
Przeczytał: 6 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Czę100chowa
|
Wysłany: Wto 9:45, 31 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
cynek napisał: | Ja bym jednak wybrał V-kę. Taka jak ta:
[link widoczny dla zalogowanych]
Moto Guzzi Norge
[link widoczny dla zalogowanych] |
Jeździłem trochę Moto Guzi Brevą ( silnik raczej ten sam ) i jestem załamany prowadzeniem tego " cuda "
Po powrocie wycałowałem zbiornik DL-a
Wersys - za testowanie i użytkowanie grosza bym nie wziął
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Floydoo
Motonita
Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1057
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Norwegia/Bieszczady/DL1000
|
Wysłany: Wto 10:59, 31 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
GrzesiekK, ja natomiast jezdzilem nieco na Stelvio i musze mu wielki poklon oddac wlasnie za prowadzenie, bo to na prawde piekna sprawa. Fakt jest taki ze jezdzilem pierwszym wydaniem z silnikiem jeszcze przed liftingiem co objawialo sie tym ze do pelni szczescia potrzebowal wiekszych obrotow ale i tak bylo zajefajnie, teraz czekam na mozliwosc powozenia sie na nowej 8 zaworowej wersji gdzie silnik dostal tez nowe mapy i ponoc juz jest duzo lepiej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MaG
Administrator
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4255
Przeczytał: 13 tematów
Pomógł: 28 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gocław, W-wa
|
Wysłany: Pią 15:42, 29 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Odkopuję...
Dzisiaj dzięki uprzejmości kolegi z CafeRacer i chłopaków z nowego salonu Kawasaki w Łomiankach miałem okazję pojeździć Kawasaki Versys 1000. Konkretnie to godziną temu z niego zszedłem więc dzielę się wrażeniami na świeżo
1. Wygląd...
No coż cytując klasyka: "Uroda jest kwestią gustu" - rzekł Baca schodząc z owcy...
Mi osobiście się podoba, lubię wygląd hi-tech jak napisał Jarson wyżej "jak z klocków lego". Przyznaję, że Kawasaki mogłoby wyposażyć go w ładniejszą lampę wzorowaną na tych z serii ZX, ale jest OK. W białej perle jest ładniejszy, ja jeździłem tym kawowym czy jak tam go oni nazywają...
2. Ergonomia
Naprawdę nie ma się do czego przyczepić - wszystko na miejscu, pozycja wyprostowana, kierownica szeroka, manetki niezbyt podgięte, wrażenie jakbym siedział na KTM 690 SuperMoto. Bardziej aktywna niż na Vstromie czy Varadero, ale komfortowa, po 150 km nie miałem nawet oznak zmęczenie czy chęci zmiany pozycji. Przekaźniki, dźwignie, wszystko intuicyjnie odnajdziemy za pierwszym razem.
Szyba pomimo przesunięcia w najwyższe położenia nie dała rady, ale oczywiście jest już gama akcesoryjnych MRA, Givi itp.
3. Sprzęgło - skrzynia pracują cicho, sprawnie, bez zgrzytów, neutral wskakuje wtedy kiedy chcemy.
4. Hamulce - bardzo dobre. Dwa palce powodują ostre stoppie (naprawdę niezamierzone!), jeden pozwala gwałtownie wyhamować nawet z prędkości rzędu 130kmh. Tył też dozowalny i czuć, że działa jeśli korzystamy z obydwóch hamulcy. Oczywiście są z ABS-em, nie mam pojęcia czy jest odłączalny, ale na szutrowo-piaszczystym odcinku remontowanej trasy Sochaczew -Warszawa dawał radę.
5. Silnik
To było największe zaskoczenie dla mnie. Wprawdzie czytałem pozytywne opinie o tym silniku Kawy (to ten sam co w ZX10) - pod Versysa go wykastrowali, ale za to wygładzili przebieg momentu obrotowego i...
Naczytałem się dużo o legendarnej elastyczności silników V2, sam ją wyznaję bo przecież mam duże V2 w Varadero, ale uwierzcie mi, albo NIE, LEPIEJ sprawdźcie sami - rzędówka 1000 cm w wykonaniu Kawasaki to jest prawdziwa elastyczność taka jak ja ją rozumiem - przy 1800 obr spokojnie się toczymy, nie ma mowy o żadnym szarpaniu łańcuchem czy braku reakcji manetki na gaz. Silnik kręci się do ... nie wiem jak skończyłem na 10000 ale spokojnie szedł dalej. Motocykl przyspiesza w całym zakresie jak na 1000 przystało. Oczywiście komputer nam podpowiada że optymalny bieg przy 140 kmh to 6 i wtedy mamy jakieś 4200 obr, ale tyle samo jedziemy na 3-jce z obrotami ok.10000 i motocykl nie broni się, nadal mamy zapas mocy, możliwość przyhamowania silnikiem (oczywiście nie taką jak V-ką).
Zacząłem w trybie mocy "L" gdzie jest ogranioczna do 75% maksymalnej, ale po 20 km przerwa i przestawiam na "F"...
Przyrost mocy o 30% (liczone z dołu...) wyrywa mi trochę rączki, koło chce zaatakować przelatujące bociany, na 2-jce też, ale to efekt zaskoczenia. Jak już wiemy co mamy pod manetką to pięknie się daje to dozować i IMO tryb "L" włączać warto tylko na śliskim deszczowym odcinku, albo np. na szuterku. Przyspieszenia naprawdę jak w sporcie, teraz już wierzę, że bez wstydu na światłach można się mierzyć ze sportem. Do tego ZERO wibracji, mrowienia.
Dźwięk trochę niemrawy, ale zmiany fabrycznego wydechu na jakiś akcesoryjny zadowoli fanów basowego brzmienia, ja akurat tego nie potrzebuję...
6. Zawieszenie
Przednie koło 18" sugeruje, że będzie twardo i jest... ale tylko przy ustawieniu zawiechy na miasto i tor. Regulacje napięcia wstępnego i dobicia(odbicia?) pozwala się pobawić - 3 minuty kręcenia i widelec wybiera elegancko dziury na odcinku Nowy Dwór - Kamion. Z tyłu 4 obroty pokrętła w lewo i też zaczyna być miękko, prawie jak Varadero:) Polskie dziury nie straszne plecom i d..pie:)
7. Prowadzenie
Małe koło z przodu, aktywna postawa kierownika, nisko położony środek ciężkości (BTW - masa gotowego do jazdy to 240kg, ale odczucie jakby był trochę nawet lżejszy od Vstroma, o Varadero nie wspominając - manewrówka na parkingu to przyjemność) musi dać taki efekt - w zakręty składa się chętnie, jedzie stabilnie, na prostej do 160 kmh spokój, potem zaczyn się delikatne shimmy (ale może to moja wina bo rozmiękczyłem zawiechę...).
Krótki odcinek remontu przed Lesznem - na drodze piach, żwirek, resztki asfaltu. Z duszą na ramieniu wjeżdżam na ten "off" na 1... helo, daje rade, no to 2, 3 i na stojąco bardzo sympatycznie się prowadzi. Ja bym bez strachu nim wjechał na szutrowe czy lekko piaszczyste polne drogi. Opony fabrycznie Pirelli Scorpion (takie same dają w Multistradzie i chyba KTM990...), więc raczej na marny asfalt, ale te parę km po szutrach dadzą radę.
8. Podsumowanie
Jest coś takiego nieopisywalnego to się nazywa radość z jazdy - w tym motocyklu jest to wysoka wartość. Może dlatego, że jest tak inny od konkurencji, może kwestia świetnego pieca, a może po prostu Kawasaki zrobiło kawał dobrej roboty wypuszczając motocykl, który chcielibyśmy mieć?
A że nie ma 21" a nawet 19" z przodu? Do przeznaczenia motocykla nie jest to potrzebne, za to na alpejskich winklach będzie mistrzem w klasie, jestem tego pewien...
Cena nowego coś koło 46 tys - niby dużo, ale z drugiej strony to znacznie mniej niż "duże" turystyczne endura koonkurencji. Dostajemy bardzo chwalony system kontroli trakcji (3 stopnie ingerencji, ustawiane z kierownicy), ABS, możliwość zmiany mapy zapłonu (też z kierownicy).
Gdyby ktoś chciał mi go dać w zamian za obecne Varadero - wziąłbym...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez MaG dnia Pią 15:52, 29 Cze 2012, w całości zmieniany 4 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
DLuk
Administrator
Dołączył: 12 Lip 2008
Posty: 497
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią 16:20, 29 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
MaG napisał: | ... o legendarnej elastyczności silników V2, sam ją wyznaję bo przecież mam duże V2 w Varadero, ale uwierzcie mi, albo NIE, LEPIEJ sprawdźcie sami - rzędówka 1000 cm w wykonaniu Kawasaki to jest prawdziwa elastyczność... |
hehe czy ja Ci tego nie mówiłem parę dni temu?
ps. a jak spalanie? czy za krótko było żeby sprawdzić?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
nieprosty
Motonita
Dołączył: 12 Sie 2009
Posty: 685
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pią 16:38, 29 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
MaG napisał: |
6. Zawieszenie
Przednie koło 18" sugeruje, że będzie twardo i jest... ale tylko przy ustawieniu zawiechy na miasto i tor. |
Nie pomyliło Ci się z tym przednim kołem. Wydawało mi się, że jest to 17"?
Ogólnie motocykl prezentuje się świetnie. Mam nadzieje, że z tym kołem mam racje bo to dla mnie do tej pory była jedną z jego większych zalet.
Wygodny motocykl turystyczny z porządnym silnikiem i normalnym rozmiarem opon, w którym można przebierać jak się chce w przeciwieństwie do v-storm'a i 19" z przodu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
express
Administrator
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2698
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków (VIII), Ustroń
|
Wysłany: Pią 18:21, 29 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
nieprosty napisał: |
Nie pomyliło Ci się z tym przednim kołem. Wydawało mi się, że jest to 17"?
|
MNCSZ to jest 17 cali z przodu.
W "Motocyklu" 7/2012 jest porównanie:
- BMW GS 1200 R
- Kawa Versys 1000
- Triumph Tiger Explorer
- Ducati Multistrada
- Yamaha Super Tenere
- Honda Crosstoure
- KTM 990 Adventure
- Moto Guzzi Stelvio
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MaG
Administrator
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4255
Przeczytał: 13 tematów
Pomógł: 28 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gocław, W-wa
|
Wysłany: Sob 13:32, 30 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Zgadza się 17". Spalania nie mierzyłem, za dużo było emocji żeby patrzec na portfel:) Tak Łukasz, dokładnie tak jak mowiłes nad Gardą...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MaG
Administrator
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4255
Przeczytał: 13 tematów
Pomógł: 28 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gocław, W-wa
|
Wysłany: Pon 10:18, 02 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
Dodam tylko, że we wspomnianym Cafe Racer na Arkuszowej mają nówkę funkiel tylko z 2011 roku za 39 tys. Sam nie skorzystam niestety, więc mogę się podzielić tym news'em...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MaG
Administrator
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4255
Przeczytał: 13 tematów
Pomógł: 28 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gocław, W-wa
|
Wysłany: Nie 18:54, 16 Gru 2012 Temat postu: |
|
|
Chłopaki z Motogenu wzięli na testy tą samą sztukę co ja i oto ich opinia, też dosyć podobna do mojej. Jeszcze z rok i pojawią się na rynku wtórnym na wtedy kto wie...
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Topinka
Maniak motocyklowy
Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 1773
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Chorzów MotoAvToSy
|
Wysłany: Nie 19:26, 16 Gru 2012 Temat postu: |
|
|
Oj coś widzę, że ta kawa Ci spać nie daje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mowso
Motonita
Dołączył: 08 Lip 2008
Posty: 785
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Żory
|
Wysłany: Pon 15:59, 17 Gru 2012 Temat postu: |
|
|
Powiem, że mi też namieszała w głowie sporo - uroda jak uroda, większości ludziom v-strom też się nie podoba. Tylko ja kurcze GS-a w głowie mam od kilku lat i obiecałem sobie że na 40-kę sobie kupię. Więc zdradziłbym samego siebie kupując coś innego a czasu coraz mniej
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Mowso dnia Wto 10:41, 18 Gru 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MaG
Administrator
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4255
Przeczytał: 13 tematów
Pomógł: 28 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gocław, W-wa
|
Wysłany: Wto 10:16, 18 Gru 2012 Temat postu: |
|
|
Ja sobie niczego nie obiecywałem i nadal nie obiecuję, do 40-ki jeszcze mam chwilę czasu:), po prostu bardzo mi się podobał ten motocykla na mojej "jeździe testowej". To było jak espresso - krótkie ale mocne:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukaszt2
Motocyklista
Dołączył: 08 Paź 2012
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Nie 23:32, 06 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
swietna recenzja MaG, rzeczowi i na temat! pod koniec tego tygodnia dosiadam swoja testowke i kto wie...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Filip
Maniak motocyklowy
Dołączył: 28 Wrz 2009
Posty: 1228
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Łomianki
|
Wysłany: Sob 7:25, 04 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Odkopuje : [link widoczny dla zalogowanych]
Widział to ktoś w Łodzi i/lub Szczecinie?
Link nie wiem z kiedy ale zaintrygował mnie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
chmarnik
Maniak motocyklowy
Dołączył: 05 Mar 2012
Posty: 1201
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wieluń
|
Wysłany: Sob 8:45, 04 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
U nas mamy jednego.
Ale chłopaki zapominają o smarowaniu łańcucha.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
DLuk
Administrator
Dołączył: 12 Lip 2008
Posty: 497
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Sob 12:24, 04 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
A tu już zaraz najnowszy duży Versys:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Zmiany niewielkie ale ten przód taki coś pomiędzy Multistradą i Tigerem 1050.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
chmarnik
Maniak motocyklowy
Dołączył: 05 Mar 2012
Posty: 1201
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wieluń
|
Wysłany: Sob 15:34, 04 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Jak dla mnie, bardzo ładny.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MaG
Administrator
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4255
Przeczytał: 13 tematów
Pomógł: 28 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gocław, W-wa
|
Wysłany: Sob 18:29, 04 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Polecam film promocyjny nowego Versys 1000 nakręcony w Rumunii - piękne moto w przepięknych okolicznościach - Transalpina, Transfogarska, Brasov:)
http://youtu.be/UQKsmWCom-Y
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
misiek76
Motonita
Dołączył: 28 Kwi 2011
Posty: 532
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Puławy
|
Wysłany: Nie 22:09, 05 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
no teraz wreszcie jest fajowy!!! Tylko szkoda, że jednocześnie dwie lampy nie świecą
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez misiek76 dnia Nie 22:13, 05 Paź 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Filip
Maniak motocyklowy
Dołączył: 28 Wrz 2009
Posty: 1228
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Łomianki
|
Wysłany: Nie 23:08, 05 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
misiek76 napisał: | no teraz wreszcie jest fajowy!!! Tylko szkoda, że jednocześnie dwie lampy nie świecą |
Takie klimaty to "tylko" w dl-u
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
cynek
Forumowy Poeta
Dołączył: 01 Lip 2009
Posty: 3308
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 27 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 7:32, 06 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
misiek76 napisał: | no teraz wreszcie jest fajowy!!! Tylko szkoda, że jednocześnie dwie lampy nie świecą |
Przeobienie tego nie powinno być trudne.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
chmarnik
Maniak motocyklowy
Dołączył: 05 Mar 2012
Posty: 1201
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wieluń
|
Wysłany: Pon 10:40, 06 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Pewnie łatwiejsze, niż przebrnięcie później przez badanie techniczne.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Filip
Maniak motocyklowy
Dołączył: 28 Wrz 2009
Posty: 1228
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Łomianki
|
Wysłany: Pon 8:55, 06 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
DLuk napisał: | A tu już zaraz najnowszy duży Versys:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Zmiany niewielkie ale ten przód taki coś pomiędzy Multistradą i Tigerem 1050. |
Kilka dni temu znajomy odebrał nowego... jak się ociepli mamy zrobić wspólną rundkę dookoła komina. skrobnę co nie co
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|