Forum VStromClub Strona Główna VStromClub
Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Versys 1000

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle "niesłuszne" (czyli nie V-Strom)
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Floydoo
Motonita



Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1057
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Norwegia/Bieszczady/DL1000

PostWysłany: Wto 23:23, 08 Lis 2011    Temat postu: Versys 1000



uuuu konkurencja idzie w sile wiec moze i w koncu suzuki litra pokaze Idea

a tu artykul:

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
j23j23j23
Maniak motocyklowy



Dołączył: 07 Paź 2009
Posty: 1417
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wawa

PostWysłany: Wto 23:41, 08 Lis 2011    Temat postu:

hmm... Chyba trza podciągnąć portki i zacząć zbierać kasę. Łakomy kąsek rzekłbym. No ale zobaczymy po pierwszych jazdach...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
express
Administrator



Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2698
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków (VIII), Ustroń

PostWysłany: Śro 0:13, 09 Lis 2011    Temat postu:

Wiecej fotek i filmy można znaleźc na "krzyżackim" motocyklu

[link widoczny dla zalogowanych]

Silnik z Z1000 obcięty do 118 koni.
Zbiornik 21 litrów, ABS i trzystopniowa kontrola trakcji.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez express dnia Śro 0:15, 09 Lis 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tipor
Maniak motocyklowy



Dołączył: 15 Mar 2010
Posty: 1243
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Łomianki

PostWysłany: Śro 9:16, 09 Lis 2011    Temat postu:

Jeśli Suzuki niczego nie wymyśli z nowym 1000cem to będzie to całkiem ciekawa propozycja, dziś będę w salonie kawasaki to się dopytam co to za cudo i kiedy będzie można dosiąść się do niego Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Floydoo
Motonita



Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1057
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Norwegia/Bieszczady/DL1000

PostWysłany: Śro 11:46, 09 Lis 2011    Temat postu:

no ma to byc strzal w segment multistrady, czyli bardziej szosowe enduro, ja tam wolal bym cos na szprychowanych kolach i raczej 19'' z przodu

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
cynek
Forumowy Poeta
Forumowy Poeta



Dołączył: 01 Lip 2009
Posty: 3308
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Śro 12:01, 09 Lis 2011    Temat postu:

Ja bym jednak wybrał V-kę. Taka jak ta:
[link widoczny dla zalogowanych]
Moto Guzzi Norge
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez cynek dnia Śro 12:03, 09 Lis 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tipor
Maniak motocyklowy



Dołączył: 15 Mar 2010
Posty: 1243
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Łomianki

PostWysłany: Śro 13:11, 09 Lis 2011    Temat postu:

A fuuu... toż to daleko odchodzi od klimatów Zuzannowych Confused

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MaG
Administrator



Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4255
Przeczytał: 13 tematów

Pomógł: 28 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa

PostWysłany: Śro 14:55, 09 Lis 2011    Temat postu:

Wygląda na konkurencję do FJRy lub bmwk1300gt...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bandit
Motonita



Dołączył: 06 Mar 2009
Posty: 571
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Paszków

PostWysłany: Czw 11:03, 10 Lis 2011    Temat postu:

Piękne to Kawasaki dla mnie bomba, świetna kontynuacja dla KLV troszkę większe skoki by się przydały.. ale i to da radę zapewne delikatnym szuterku Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tdm
Motonita



Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Czw 13:19, 10 Lis 2011    Temat postu:

tego typu motocykle już są, seria TDM od Yamahy czy Crossrunner od Hondy, jest bardzo podobna założeniami do Versysa1000 i z racji wieku dużo tańsza. Oba w teren się raczej nie nadają.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MaG
Administrator



Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4255
Przeczytał: 13 tematów

Pomógł: 28 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa

PostWysłany: Czw 14:53, 10 Lis 2011    Temat postu:

A w czym jest podobny ten Versys 1000 do Crossrunnera...? Poza tym że to też motocykl...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Topinka
Maniak motocyklowy



Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 1773
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chorzów MotoAvToSy

PostWysłany: Czw 15:03, 10 Lis 2011    Temat postu:

Taka Kawa też może dzwigać ciśnienie. Troszkę taka, jak z klocków Lego, ale może się podobać. To Suzuki chyba już jako jedyne nie może niczego zaproponować w klasie wyższej?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Floydoo
Motonita



Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1057
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Norwegia/Bieszczady/DL1000

PostWysłany: Czw 15:35, 10 Lis 2011    Temat postu:

Topinka napisał:
To Suzuki chyba już jako jedyne nie może niczego zaproponować w klasie wyższej?


No jak przeciez zaproponowali... Idea Idea

Zapiac narty do malego sztormiaczka i heja w Alpy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pecha
A



Dołączył: 06 Cze 2011
Posty: 119
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pabianice

PostWysłany: Pią 15:56, 11 Lis 2011    Temat postu:

tdm napisał:
tego typu motocykle już są, seria TDM od Yamahy czy Crossrunner od Hondy, jest bardzo podobna założeniami do Versysa1000 i z racji wieku dużo tańsza. Oba w teren się raczej nie nadają.


tdm nie istnieje na najwiekszym rynku - amerykanskim
versys juz tam jest i dostal naprawde dobre opinie, 1000 moze tam odniesc sukces IMO
bedzie dobra konkurencja dla triumph tiger


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tipor
Maniak motocyklowy



Dołączył: 15 Mar 2010
Posty: 1243
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Łomianki

PostWysłany: Pią 23:12, 11 Lis 2011    Temat postu:

Mnie osobiście też się podoba, wstępnie już w listopadzie mają być u nas w salonach koszt to poniżej 50 000,00 informacje pochodzą prosto z salonu Kawy gdzie serwisuję swoje maleństwo Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Wto 0:33, 31 Sty 2012    Temat postu:

Ciekawy motocykl nastawiony ewidentnie na komfort jazdy na dlugich przebiegach. I coz... taki SUV motocyklowy. Niby enduro a tak naprawde wylacznie asfalt plsu ewentualnie lekki szuterek. Ale tak naprawde to po tym sie jezdzi. Inna sprawa ze to typowa rzedowa czworka czyli bedzie pracowal jak typowa szlifierka. Nie kazdemu to moze odpowiadac. Ale patrzac na relacje ceny do tego co oferuje...hm....bardzo bardzo ciekawa propozcyja.Ciekawe co na to Suzuki bo zaczyna byc ciezko.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
GrzesiekK
Motonita



Dołączył: 05 Gru 2009
Posty: 523
Przeczytał: 6 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Czę100chowa

PostWysłany: Wto 9:45, 31 Sty 2012    Temat postu:

cynek napisał:
Ja bym jednak wybrał V-kę. Taka jak ta:
[link widoczny dla zalogowanych]
Moto Guzzi Norge
[link widoczny dla zalogowanych]


Jeździłem trochę Moto Guzi Brevą ( silnik raczej ten sam ) i jestem załamany prowadzeniem tego " cuda "

Po powrocie wycałowałem zbiornik DL-a Laughing

Wersys - za testowanie i użytkowanie grosza bym nie wziął Laughing Laughing


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Floydoo
Motonita



Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1057
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Norwegia/Bieszczady/DL1000

PostWysłany: Wto 10:59, 31 Sty 2012    Temat postu:

GrzesiekK, ja natomiast jezdzilem nieco na Stelvio i musze mu wielki poklon oddac wlasnie za prowadzenie, bo to na prawde piekna sprawa. Fakt jest taki ze jezdzilem pierwszym wydaniem z silnikiem jeszcze przed liftingiem co objawialo sie tym ze do pelni szczescia potrzebowal wiekszych obrotow ale i tak bylo zajefajnie, teraz czekam na mozliwosc powozenia sie na nowej 8 zaworowej wersji gdzie silnik dostal tez nowe mapy i ponoc juz jest duzo lepiej.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MaG
Administrator



Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4255
Przeczytał: 13 tematów

Pomógł: 28 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa

PostWysłany: Pią 15:42, 29 Cze 2012    Temat postu:

Odkopuję...
Dzisiaj dzięki uprzejmości kolegi z CafeRacer i chłopaków z nowego salonu Kawasaki w Łomiankach miałem okazję pojeździć Kawasaki Versys 1000. Konkretnie to godziną temu z niego zszedłem więc dzielę się wrażeniami na świeżoSmile

1. Wygląd...
No coż cytując klasyka: "Uroda jest kwestią gustu" - rzekł Baca schodząc z owcy...
Mi osobiście się podoba, lubię wygląd hi-tech jak napisał Jarson wyżej "jak z klocków lego". Przyznaję, że Kawasaki mogłoby wyposażyć go w ładniejszą lampę wzorowaną na tych z serii ZX, ale jest OK. W białej perle jest ładniejszy, ja jeździłem tym kawowym czy jak tam go oni nazywają...



2. Ergonomia
Naprawdę nie ma się do czego przyczepić - wszystko na miejscu, pozycja wyprostowana, kierownica szeroka, manetki niezbyt podgięte, wrażenie jakbym siedział na KTM 690 SuperMoto. Bardziej aktywna niż na Vstromie czy Varadero, ale komfortowa, po 150 km nie miałem nawet oznak zmęczenie czy chęci zmiany pozycji. Przekaźniki, dźwignie, wszystko intuicyjnie odnajdziemy za pierwszym razem.


Szyba pomimo przesunięcia w najwyższe położenia nie dała rady, ale oczywiście jest już gama akcesoryjnych MRA, Givi itp.
3. Sprzęgło - skrzynia pracują cicho, sprawnie, bez zgrzytów, neutral wskakuje wtedy kiedy chcemy.
4. Hamulce - bardzo dobre. Dwa palce powodują ostre stoppie (naprawdę niezamierzone!), jeden pozwala gwałtownie wyhamować nawet z prędkości rzędu 130kmh. Tył też dozowalny i czuć, że działa jeśli korzystamy z obydwóch hamulcy. Oczywiście są z ABS-em, nie mam pojęcia czy jest odłączalny, ale na szutrowo-piaszczystym odcinku remontowanej trasy Sochaczew -Warszawa dawał radę.


5. Silnik
To było największe zaskoczenie dla mnie. Wprawdzie czytałem pozytywne opinie o tym silniku Kawy (to ten sam co w ZX10) - pod Versysa go wykastrowali, ale za to wygładzili przebieg momentu obrotowego i...
Naczytałem się dużo o legendarnej elastyczności silników V2, sam ją wyznaję bo przecież mam duże V2 w Varadero, ale uwierzcie mi, albo NIE, LEPIEJ sprawdźcie sami - rzędówka 1000 cm w wykonaniu Kawasaki to jest prawdziwa elastyczność taka jak ja ją rozumiem - przy 1800 obr spokojnie się toczymy, nie ma mowy o żadnym szarpaniu łańcuchem czy braku reakcji manetki na gaz. Silnik kręci się do ... nie wiem jak skończyłem na 10000 ale spokojnie szedł dalej. Motocykl przyspiesza w całym zakresie jak na 1000 przystało. Oczywiście komputer nam podpowiada że optymalny bieg przy 140 kmh to 6 i wtedy mamy jakieś 4200 obr, ale tyle samo jedziemy na 3-jce z obrotami ok.10000 i motocykl nie broni się, nadal mamy zapas mocy, możliwość przyhamowania silnikiem (oczywiście nie taką jak V-ką).
Zacząłem w trybie mocy "L" gdzie jest ogranioczna do 75% maksymalnej, ale po 20 km przerwa i przestawiam na "F"...

Przyrost mocy o 30% (liczone z dołu...) wyrywa mi trochę rączki, koło chce zaatakować przelatujące bociany, na 2-jce teżSmile, ale to efekt zaskoczenia. Jak już wiemy co mamy pod manetką to pięknie się daje to dozować i IMO tryb "L" włączać warto tylko na śliskim deszczowym odcinku, albo np. na szuterku. Przyspieszenia naprawdę jak w sporcie, teraz już wierzę, że bez wstydu na światłach można się mierzyć ze sportem. Do tego ZERO wibracji, mrowienia.
Dźwięk trochę niemrawy, ale zmiany fabrycznego wydechu na jakiś akcesoryjny zadowoli fanów basowego brzmienia, ja akurat tego nie potrzebuję...

6. Zawieszenie
Przednie koło 18" sugeruje, że będzie twardo i jest... ale tylko przy ustawieniu zawiechy na miasto i tor. Regulacje napięcia wstępnego i dobicia(odbicia?) pozwala się pobawić - 3 minuty kręcenia i widelec wybiera elegancko dziury na odcinku Nowy Dwór - Kamion. Z tyłu 4 obroty pokrętła w lewo i też zaczyna być miękko, prawie jak Varadero:) Polskie dziury nie straszne plecom i d..pie:)

7. Prowadzenie
Małe koło z przodu, aktywna postawa kierownika, nisko położony środek ciężkości (BTW - masa gotowego do jazdy to 240kg, ale odczucie jakby był trochę nawet lżejszy od Vstroma, o Varadero nie wspominając - manewrówka na parkingu to przyjemność) musi dać taki efekt - w zakręty składa się chętnie, jedzie stabilnie, na prostej do 160 kmh spokój, potem zaczyn się delikatne shimmy (ale może to moja wina bo rozmiękczyłem zawiechę...).
Krótki odcinek remontu przed Lesznem - na drodze piach, żwirek, resztki asfaltu. Z duszą na ramieniu wjeżdżam na ten "off" na 1... helo, daje rade, no to 2, 3 i na stojąco bardzo sympatycznie się prowadzi. Ja bym bez strachu nim wjechał na szutrowe czy lekko piaszczyste polne drogi. Opony fabrycznie Pirelli Scorpion (takie same dają w Multistradzie i chyba KTM990...), więc raczej na marny asfalt, ale te parę km po szutrach dadzą radę.
8. Podsumowanie
Jest coś takiego nieopisywalnego to się nazywa radość z jazdy - w tym motocyklu jest to wysoka wartość. Może dlatego, że jest tak inny od konkurencji, może kwestia świetnego pieca, a może po prostu Kawasaki zrobiło kawał dobrej roboty wypuszczając motocykl, który chcielibyśmy mieć?Smile
A że nie ma 21" a nawet 19" z przodu? Do przeznaczenia motocykla nie jest to potrzebne, za to na alpejskich winklach będzie mistrzem w klasie, jestem tego pewien...
Cena nowego coś koło 46 tys - niby dużo, ale z drugiej strony to znacznie mniej niż "duże" turystyczne endura koonkurencji. Dostajemy bardzo chwalony system kontroli trakcji (3 stopnie ingerencji, ustawiane z kierownicy), ABS, możliwość zmiany mapy zapłonu (też z kierownicy).
Gdyby ktoś chciał mi go dać w zamian za obecne Varadero - wziąłbym...Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez MaG dnia Pią 15:52, 29 Cze 2012, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
DLuk
Administrator



Dołączył: 12 Lip 2008
Posty: 497
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pią 16:20, 29 Cze 2012    Temat postu:

MaG napisał:
... o legendarnej elastyczności silników V2, sam ją wyznaję bo przecież mam duże V2 w Varadero, ale uwierzcie mi, albo NIE, LEPIEJ sprawdźcie sami - rzędówka 1000 cm w wykonaniu Kawasaki to jest prawdziwa elastyczność...

hehe Smile czy ja Ci tego nie mówiłem parę dni temu?

ps. a jak spalanie? czy za krótko było żeby sprawdzić?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
nieprosty
Motonita



Dołączył: 12 Sie 2009
Posty: 685
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pią 16:38, 29 Cze 2012    Temat postu:

MaG napisał:

6. Zawieszenie
Przednie koło 18" sugeruje, że będzie twardo i jest... ale tylko przy ustawieniu zawiechy na miasto i tor.

Nie pomyliło Ci się z tym przednim kołem. Wydawało mi się, że jest to 17"?

Ogólnie motocykl prezentuje się świetnie. Mam nadzieje, że z tym kołem mam racje bo to dla mnie do tej pory była jedną z jego większych zalet.
Wygodny motocykl turystyczny z porządnym silnikiem i normalnym rozmiarem opon, w którym można przebierać jak się chce w przeciwieństwie do v-storm'a i 19" z przodu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
express
Administrator



Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2698
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków (VIII), Ustroń

PostWysłany: Pią 18:21, 29 Cze 2012    Temat postu:

nieprosty napisał:

Nie pomyliło Ci się z tym przednim kołem. Wydawało mi się, że jest to 17"?


MNCSZ to jest 17 cali z przodu.

W "Motocyklu" 7/2012 jest porównanie:
- BMW GS 1200 R
- Kawa Versys 1000
- Triumph Tiger Explorer
- Ducati Multistrada
- Yamaha Super Tenere
- Honda Crosstoure
- KTM 990 Adventure
- Moto Guzzi Stelvio


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MaG
Administrator



Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4255
Przeczytał: 13 tematów

Pomógł: 28 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa

PostWysłany: Sob 13:32, 30 Cze 2012    Temat postu:

Zgadza się 17". Spalania nie mierzyłem, za dużo było emocji żeby patrzec na portfel:) Tak Łukasz, dokładnie tak jak mowiłes nad Gardą...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MaG
Administrator



Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4255
Przeczytał: 13 tematów

Pomógł: 28 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa

PostWysłany: Pon 10:18, 02 Lip 2012    Temat postu:

Dodam tylko, że we wspomnianym Cafe Racer na Arkuszowej mają nówkę funkiel tylko z 2011 roku za 39 tys. Sam nie skorzystam niestety, więc mogę się podzielić tym news'em...Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MaG
Administrator



Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4255
Przeczytał: 13 tematów

Pomógł: 28 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa

PostWysłany: Nie 18:54, 16 Gru 2012    Temat postu:

Chłopaki z Motogenu wzięli na testy tą samą sztukę co ja i oto ich opinia, też dosyć podobna do mojej. Jeszcze z rok i pojawią się na rynku wtórnym na wtedy kto wie...Smile

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Topinka
Maniak motocyklowy



Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 1773
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chorzów MotoAvToSy

PostWysłany: Nie 19:26, 16 Gru 2012    Temat postu:

Oj coś widzę, że ta kawa Ci spać nie daje Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mowso
Motonita



Dołączył: 08 Lip 2008
Posty: 785
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Żory

PostWysłany: Pon 15:59, 17 Gru 2012    Temat postu:

Powiem, że mi też namieszała w głowie sporo Smile - uroda jak uroda, większości ludziom v-strom też się nie podoba. Tylko ja kurcze GS-a w głowie mam od kilku lat i obiecałem sobie że na 40-kę sobie kupię. Więc zdradziłbym samego siebie kupując coś innego a czasu coraz mniej Smile

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Mowso dnia Wto 10:41, 18 Gru 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MaG
Administrator



Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4255
Przeczytał: 13 tematów

Pomógł: 28 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa

PostWysłany: Wto 10:16, 18 Gru 2012    Temat postu:

Ja sobie niczego nie obiecywałem i nadal nie obiecuję, do 40-ki jeszcze mam chwilę czasu:), po prostu bardzo mi się podobał ten motocykla na mojej "jeździe testowej". To było jak espresso - krótkie ale mocne:)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukaszt2
Motocyklista



Dołączył: 08 Paź 2012
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Nie 23:32, 06 Paź 2013    Temat postu:

swietna recenzja MaG, rzeczowi i na temat! pod koniec tego tygodnia dosiadam swoja testowke i kto wie...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Filip
Maniak motocyklowy



Dołączył: 28 Wrz 2009
Posty: 1228
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Łomianki

PostWysłany: Sob 7:25, 04 Paź 2014    Temat postu:

Odkopuje : [link widoczny dla zalogowanych]

Widział to ktoś w Łodzi i/lub Szczecinie?

Link nie wiem z kiedy ale zaintrygował mnie Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
chmarnik
Maniak motocyklowy



Dołączył: 05 Mar 2012
Posty: 1201
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wieluń

PostWysłany: Sob 8:45, 04 Paź 2014    Temat postu:

U nas mamy jednego.
Ale chłopaki zapominają o smarowaniu łańcucha. Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
DLuk
Administrator



Dołączył: 12 Lip 2008
Posty: 497
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Sob 12:24, 04 Paź 2014    Temat postu:

A tu już zaraz najnowszy duży Versys:

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Zmiany niewielkie ale ten przód taki coś pomiędzy Multistradą i Tigerem 1050.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
chmarnik
Maniak motocyklowy



Dołączył: 05 Mar 2012
Posty: 1201
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wieluń

PostWysłany: Sob 15:34, 04 Paź 2014    Temat postu:

Jak dla mnie, bardzo ładny.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MaG
Administrator



Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4255
Przeczytał: 13 tematów

Pomógł: 28 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa

PostWysłany: Sob 18:29, 04 Paź 2014    Temat postu:

Polecam film promocyjny nowego Versys 1000 nakręcony w Rumunii - piękne moto w przepięknych okolicznościach - Transalpina, Transfogarska, Brasov:)
http://youtu.be/UQKsmWCom-Y


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
misiek76
Motonita



Dołączył: 28 Kwi 2011
Posty: 532
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Puławy

PostWysłany: Nie 22:09, 05 Paź 2014    Temat postu:

no teraz wreszcie jest fajowy!!! Tylko szkoda, że jednocześnie dwie lampy nie świecąSad

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez misiek76 dnia Nie 22:13, 05 Paź 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Filip
Maniak motocyklowy



Dołączył: 28 Wrz 2009
Posty: 1228
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Łomianki

PostWysłany: Nie 23:08, 05 Paź 2014    Temat postu:

misiek76 napisał:
no teraz wreszcie jest fajowy!!! Tylko szkoda, że jednocześnie dwie lampy nie świecąSad


Takie klimaty to "tylko" w dl-u Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
cynek
Forumowy Poeta
Forumowy Poeta



Dołączył: 01 Lip 2009
Posty: 3308
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 27 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 7:32, 06 Paź 2014    Temat postu:

misiek76 napisał:
no teraz wreszcie jest fajowy!!! Tylko szkoda, że jednocześnie dwie lampy nie świecąSad


Przeobienie tego nie powinno być trudne.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
chmarnik
Maniak motocyklowy



Dołączył: 05 Mar 2012
Posty: 1201
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wieluń

PostWysłany: Pon 10:40, 06 Paź 2014    Temat postu:

Pewnie łatwiejsze, niż przebrnięcie później przez badanie techniczne.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Filip
Maniak motocyklowy



Dołączył: 28 Wrz 2009
Posty: 1228
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Łomianki

PostWysłany: Pon 8:55, 06 Kwi 2015    Temat postu:

DLuk napisał:
A tu już zaraz najnowszy duży Versys:

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Zmiany niewielkie ale ten przód taki coś pomiędzy Multistradą i Tigerem 1050.


Kilka dni temu znajomy odebrał nowego... jak się ociepli mamy zrobić wspólną rundkę dookoła komina. skrobnę co nie co Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle "niesłuszne" (czyli nie V-Strom) Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin