|
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Vorenus
Maniak motocyklowy
Dołączył: 12 Lis 2014
Posty: 1310
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: okolice Wwy
|
Wysłany: Wto 16:25, 28 Lip 2015 Temat postu: Nowy VFR800X CROSSRUNNER |
|
|
Czy ktoś z Was już jeździł tym motocyklem?
Moim zdaniem wygląda bardzo fajnie Gdyby nie to, że niedawno nabyłem V-Stroma (z którego skądinąd jestem na prawdę bardzo zadowolony) i nie to że za Hondę trzeba sporo więcej zapłacić to byłoby to moto, które brałbym poważnie pod uwagę
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Inspektor
Maniak motocyklowy
Dołączył: 23 Paź 2012
Posty: 1589
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: okolice Krakowa
|
Wysłany: Wto 16:40, 28 Lip 2015 Temat postu: |
|
|
Nie miałem przyjemności jeździć nowym.
Ale gdy kupowałem swojego brałem go pod uwagę jeszcze w poprzedniej wersji. Silnik wysokich lotów ale reszta w poprzedniej wersji nijaka tj. bezklasowy (ani pseudoenduro ani naked ani inny). Przód jakby nawiązywał do enduro ale reszta jak ze ścigacza m.in. nogi utrzymane w dużym zgięciu i do tyłu. Bardzo mi nie pasowała sylwetka. Poza tym czułem już tą wagę ponad 240kg. Motocykl wówczas dość drogi a w rzeczywistości słabo wyglądał. Dość krótki. Podróże z pasażerem na wąskiej kanapie - słabo widzę.
Moje odczucia. Mnie nie przekonał choć napaliłem się gdy go oglądałem na zdjęciach.
Dealer w Hondzie powiedział, że cenę winduje ten fantastyczny silnika ale słabo się ogólnie ten model sprzedaje.
Jednak widać, że Honda zobaczyła błędy i być może nowy model będzie lepszy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mar111cin
Motonita
Dołączył: 03 Sie 2013
Posty: 856
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: FSW
|
Wysłany: Wto 17:34, 28 Lip 2015 Temat postu: |
|
|
Chyba ktoś był mocno zainspirowany filmem "Krzyk"
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Vorenus
Maniak motocyklowy
Dołączył: 12 Lis 2014
Posty: 1310
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: okolice Wwy
|
Wysłany: Wto 20:01, 28 Lip 2015 Temat postu: |
|
|
Wizualnie bardzo mi się podoba. Silnik dobry i być może dobra dwusprzęgłowa skrzynia biegów. W wolnej chwili obejrzę go sobie dokładniej.
Myślę, że moje wymagania by spełnił. Moto do miasta i do turystyki dla wysokiego kierownika
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jędrek30
Motonita
Dołączył: 11 Sty 2015
Posty: 650
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Wto 20:15, 28 Lip 2015 Temat postu: |
|
|
Mi również podoba się ten motocykl i co ciekawe ma regulowaną wysokość siedzenia i po opuszczeniu do najniższego położenia (815 mm) jest niższy niż DL 650 (820 mm) czyli nie trzeba być aż takim "gigantem" żeby spokojnie sięgać całymi stopami do podłoża.
Ciekawe jakie ma hamulce ? bo to że lepsze niż DL to chyba jasna sprawa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Luchow
A1
Dołączył: 29 Kwi 2015
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: Wto 23:44, 28 Lip 2015 Temat postu: |
|
|
Ładne moto, ale ten walizkowy "uchwyt" z przodu to dziwnie wygląda... Jak wędzidło do prowadzenia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
yatza
A2
Dołączył: 10 Wrz 2012
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Wto 23:58, 28 Lip 2015 Temat postu: |
|
|
Tutaj krótkie review Crossrunnera (po angielsku)
[link widoczny dla zalogowanych]
Podsumowanie jest mniej więcej:
Cytat: | Druga generacja Crosrunnera nie jest wyróżniającym się uniwersalnym motocyklem, którym mogłby być, gdyby Honda się bardziej postarała. Ale z oferowanymi akcesoriami (w UK dodawany jest pakiet "Rider Pack": TomTom, tłumik Akrapovic, centralka i top box) jest praktyczną maszyną, która łączy atrybuty VFR800F z bardziej zrelaksowanym charakterem oraz odrobiną stylistyki adventure. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
starcraft
Motocyklista
Dołączył: 28 Lip 2015
Posty: 373
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ropczyce
|
Wysłany: Pon 11:51, 10 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
Brałem pod uwage ten motocykl ale niestety nie było testówek na południu polski wiec wybrałem Vstroma 1000.
Cenowo juz miałem załatwione 45 tyś za golasa no ale bez jazdy chyba nikt nie kupuje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Matt
Motonita
Dołączył: 22 Maj 2013
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/2 Skąd: Rzeszów/Jędrzejów
|
Wysłany: Pon 13:15, 10 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
starcraft napisał: | ale bez jazdy chyba nikt nie kupuje | I tutaj się głęboko mylisz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
starcraft
Motocyklista
Dołączył: 28 Lip 2015
Posty: 373
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ropczyce
|
Wysłany: Pon 13:18, 10 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
no ja bym nie wydał takiej kasy na podstawie filmików z YT czy doniesień prasowych
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Vorenus
Maniak motocyklowy
Dołączył: 12 Lis 2014
Posty: 1310
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: okolice Wwy
|
Wysłany: Pon 23:19, 10 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
Ja swojego vstrom'a kupiłem bez jazdy testowej Mize to głupie i szalone, ale nie żałuję
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mar111cin
Motonita
Dołączył: 03 Sie 2013
Posty: 856
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: FSW
|
Wysłany: Wto 7:07, 11 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
Vorenus - ja też
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Top Gun
A
Dołączył: 10 Gru 2014
Posty: 173
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wroclaw
|
Wysłany: Wto 7:07, 11 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
Ja swoją jazdę testową odbyłem po odbiorze motocykla i też nie żałuję...Wracając do tematu... Crossrunner to bardzo fajne moto a silnik Hondy pracuje naprawdę fantastycznie...no może z tym cross to trochę przesadzili ale cóż taka teraz moda...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
starcraft
Motocyklista
Dołączył: 28 Lip 2015
Posty: 373
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ropczyce
|
Wysłany: Wto 9:43, 11 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
Ja brałem pod uwage:
Vstrom 1000
crossrunner
versys 1000
bmw gs 800 adventure.
Miałem poumawiane jazdy testowe ( oprócz crossrunnera ) od 4 lipca do 8 sierpnia.
Pierwszym był vstrom i jak pojeździłem prawie 3 godziny to stwierdziłęm że nic innego nie potrzebuje i odwołałem testy na innych i kupiłem.
Jestem zadowolony chociaż silnik w crossrunnerze chodzi naprawde fajnie ( V-TEC )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Top Gun
A
Dołączył: 10 Gru 2014
Posty: 173
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wroclaw
|
Wysłany: Wto 15:40, 11 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
Jak jest okazja to trzeba testować...Jutro biorę Versysa 1000 na 3 godzinki...Wrażenia przekażę...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
misiek76
Motonita
Dołączył: 28 Kwi 2011
Posty: 532
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Puławy
|
Wysłany: Wto 21:13, 11 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
w "Motocyklu" z marca tego roku jest test porównawczy dużym nowym vstromem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Matt
Motonita
Dołączył: 22 Maj 2013
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/2 Skąd: Rzeszów/Jędrzejów
|
Wysłany: Wto 21:20, 11 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
misiek76 napisał: | w "Motocyklu" z marca tego roku jest test porównawczy dużym nowym vstromem |
spojler - Vstrom wygrał
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Top Gun
A
Dołączył: 10 Gru 2014
Posty: 173
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wroclaw
|
Wysłany: Śro 9:33, 12 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
Jak dziennikarzyny porównują jabłko z gruszką a miarą jest słodkość to gruszka zawsze wygrywa...Obydwa są dobre ale niestety to inne motocykle...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Matt
Motonita
Dołączył: 22 Maj 2013
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/2 Skąd: Rzeszów/Jędrzejów
|
Wysłany: Śro 10:55, 12 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
Top Gun napisał: | Jak dziennikarzyny porównują jabłko z gruszką a miarą jest słodkość to gruszka zawsze wygrywa...Obydwa są dobre ale niestety to inne motocykle... |
Pieprzysz, oba są jako pseudoadwenczery - i w zasadzie Suzuki nie kłamie jak Honda, bo jest opisany jako "Sport Enduro Tourer". Natomiast Honda widnieje w tabelce "Adventure, aczkolwiej dalej piszą, że to tylko stylistyka, a motocykl uniwersalny. (mowa o stronach producentów)
I o ile dobrze pamiętam ten test to właśnie resume było takie samo:
Honda - uniwersal i mała/średnia turystyka
Suzuki - bardziej nadaje się do turystyki niż powyższy i w zasadzie też uniwersalny motocykl.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Staszek
Motonita
Dołączył: 22 Lis 2012
Posty: 1004
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Północna Polska
|
Wysłany: Śro 11:51, 12 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
Przyjrzałem się w salonie, w porównaniu z deelem kiepsko wygląda (wygląda bo nie przymierzałem) wygoda pasażera - odległość siedzenie-podnóżki, to chyba jednak bardziej motocykl jednoosobowy.
Ale wykonany starannie, honda sukcesywnie dopracowuje spasowanie elementów z każdym nowym modelem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Setniew
A
Dołączył: 07 Kwi 2014
Posty: 173
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 12:42, 12 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
zrobiłem nim 1kkm przez tydzień i mam mieszane uczucia, zdjęcia i relacja niedługo do przeczytania
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Top Gun
A
Dołączył: 10 Gru 2014
Posty: 173
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wroclaw
|
Wysłany: Śro 13:51, 12 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
Zgadzam się z Tobą Mat Suzuki nie kłamie...
Sport - aż się musiałem napić ze śmiechu (wody oczywiście) do jakiego sportu ma służyć?
Enduro - druga butelka bo tylko wygląda jak enduro.
Tourer - najbliżej a jak zmienią silnik na rzędowy to będzie jeszcze bliżej.
Na opisy nie patrz bo niedługo to skuter bedzie sport-adventure-explorer-enduro.
Taka moda jak napisałem.
A jakby w teście było jeszcze BMW to napewno by wygrało i posiadacze by się jarali...
Każdy motocykl jest fajny i daje dużo fanu pod warunkiem że nie uznaje się jednej słusznej opcji...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Matt
Motonita
Dołączył: 22 Maj 2013
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/2 Skąd: Rzeszów/Jędrzejów
|
Wysłany: Śro 14:27, 12 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
Top Gun napisał: | Zgadzam się z Tobą Mat Suzuki nie kłamie...
Sport - aż się musiałem napić ze śmiechu (wody oczywiście) do jakiego sportu ma służyć?
Enduro - druga butelka bo tylko wygląda jak enduro.
Tourer - najbliżej a jak zmienią silnik na rzędowy to będzie jeszcze bliżej.
Na opisy nie patrz bo niedługo to skuter bedzie sport-adventure-explorer-enduro.
Taka moda jak napisałem.
A jakby w teście było jeszcze BMW to napewno by wygrało i posiadacze by się jarali...
Każdy motocykl jest fajny i daje dużo fanu pod warunkiem że nie uznaje się jednej słusznej opcji... |
No nie zgadzam się z Tobą, ale nie chce mi się już wchodzić w szczegóły
Ważne że w zasadzie teraz są same dobre motocykle i kłócimy się w zasadzie o pierdoły
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Matt dnia Śro 14:28, 12 Sie 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Top Gun
A
Dołączył: 10 Gru 2014
Posty: 173
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wroclaw
|
Wysłany: Śro 16:09, 12 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
No tak wymieniamy poglądy (ja tam się nie kłócę)o pierdołach typu jak marketingowiec opisał model żeby się sprzedawał...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Top Gun dnia Śro 16:22, 12 Sie 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
nie_ma_wała
A
Dołączył: 18 Sie 2014
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pon 10:23, 26 Lut 2018 Temat postu: |
|
|
Odświeżam temat. Budżet na zakup około 50kpln. Honda Crossrunner jest jedną z opcji branych przeze mnie pod uwagę. Obok VSTROM 1000 oraz...no właśnie? Ciekawą opcją jest też KTM 1090 ADV oraz Africa Twin. Te wszystkie motongi prezentują różne przeznaczenie. Crossrunner wybitnie szosowy. KTM i AT lepsze w teren. A VSTROM najbardziej uniwersalny. Zapedów terenowych u mnie brak. Więc lepszym wyborem będzie Suzi albo 800x. Honda ma lepsze wykonanie. Ale wygodniej będzie na VSTROM-ie. Help!!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
merc
Motocyklista
Dołączył: 18 Paź 2015
Posty: 336
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: radzymin
|
Wysłany: Pon 12:10, 26 Lut 2018 Temat postu: |
|
|
Moim faworytem jest AT.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Inspektor
Maniak motocyklowy
Dołączył: 23 Paź 2012
Posty: 1589
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: okolice Krakowa
|
Wysłany: Pon 14:55, 26 Lut 2018 Temat postu: |
|
|
A przymierzałeś sie do Crossrunner'a?
Jak dla mnie klockowaty.
Rozstaw osi mniejszy od VStroma a waga moim zdaniem za wysoka (242kg)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
nie_ma_wała
A
Dołączył: 18 Sie 2014
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pon 17:22, 26 Lut 2018 Temat postu: |
|
|
Przymierzałem. Fakt jest cięższy. I plecak nie będzie miał za dużo miejsca. Ale wygląd Crossrunner'a jak dla mnie jest ok. Szczególnie z fabrycznymi kuframi w kolorze motocykla. I do tego ten jednoramienny wahacz. Kierownica szeroka, sprzegło wspomagane hydrauliką, grzane manetki w standardzie. No i pod siedzeniem jeszcze jakiś schowek na olejarke. VSTROM lżejszy a większy. Oryginalne kufry do bani. Akcesoryjne będą jedynie w aluminium jak dla mnie do akceptacji. Pod siedzeniem nic się nie zmieści więc olejarke na zewnątrz. Sam nie wiem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pepo
Motonita
Dołączył: 26 Sty 2017
Posty: 646
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Chorzów
|
Wysłany: Pon 19:09, 26 Lut 2018 Temat postu: |
|
|
Bierz "Tauzena" i nie marudź. Najbardziej wszechstronny i wygodny.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Vorenus
Maniak motocyklowy
Dołączył: 12 Lis 2014
Posty: 1310
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: okolice Wwy
|
Wysłany: Pon 20:00, 26 Lut 2018 Temat postu: |
|
|
Jako autor posta, temat zgłębiłem to może podzielę się swoimi przemyśleniami
Jakiś czas temu (2016r.) zmieniałem swojego VStroma 650 i zastanawiałem się co kupić.
Crosstourer odpadł po rozmowach z osobami, które posiadały ten motocykl. Największą zaletą tego motocykla jest wygląd. Niestety nie jest ani motocykl szosowy (jest niestabilny przy większych prędkościach), ani turystyczny (ciężko go dobrze okufrować) ani adv. W zasadzie fajne moto, za sporą kasę nie wiadomo do czego.
Prawie kupiłem Afrykę, ale średnio potraktowano mnie w salonie (zaoferowano śmiesznie niską cenę za mojego DLa - Suzuki dało 4.000 zł więcej). Do Afryki zniechęcił mnie też niewielki bak, słaba ochrona przed wiatrem i opony z dętkami. Gumę bezdętkową bez problemu załatam sznurkiem, podczas gdy w przypadku dętki potrzebna będzie pomoc wulkanizatora, zdejmowanie koła itd.
Z szybkich "turystyków" (choć nie jest to moto typowo turystyczne) podoba mi się Kawasaki Z1000SX.
Finalnie kupiłem nowego VStroma 1000 (w 2016r). Była wtedy jakaś promocja bo wyprzedawano modele przedliftowe. Dostałem więc w pełni ubrany motocykl w bardzo atrakcyjnej cenie.
Niestety za bardzo lubię zmieniać motocykle Mimo opon dętkowych chodzi mi po głowie Afryka sport adventure. Fajny jest też nowy Tiger 1200, ale niestety tani nie jest.
Wracając do posta kolegi @nie_ma_wała myślę, że w budżecie około 50k nowy V-Strom 1000 będzie bardzo dobrym wyborem. Moim zdaniem to motocykl o najlepszym stosunku jakości do ceny.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Żółwik z Galapagos
A
Dołączył: 27 Gru 2017
Posty: 166
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: WM Gdańsk
|
Wysłany: Pon 20:08, 26 Lut 2018 Temat postu: |
|
|
nie_ma_wała napisał: | Przymierzałem. Fakt jest cięższy. I plecak nie będzie miał za dużo miejsca. Ale wygląd Crossrunner'a jak dla mnie jest ok. Szczególnie z fabrycznymi kuframi w kolorze motocykla. I do tego ten jednoramienny wahacz. Kierownica szeroka, sprzegło wspomagane hydrauliką, grzane manetki w standardzie. No i pod siedzeniem jeszcze jakiś schowek na olejarke. VSTROM lżejszy a większy. Oryginalne kufry do bani. Akcesoryjne będą jedynie w aluminium jak dla mnie do akceptacji. Pod siedzeniem nic się nie zmieści więc olejarke na zewnątrz. Sam nie wiem |
Hej! Żebyś nie żałował później, kupuj nowego VStroma 1000!
A akcesoriami zajmiesz się jak się nacieszysz nową "sztuką"!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jotes
DeTox nie pomoże
Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 2517
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 49 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Düsseldorf / Gdynia
|
Wysłany: Pon 21:20, 26 Lut 2018 Temat postu: |
|
|
ja proponje Ci przejazdzke
Dla mnie silnik VFR byl nie do zakceptowania. Moze w nowym cos zmienili ale genaralnie roznica miedzy pracą 2 i 4 zaworową byla duza a przejscie malo delikatne.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
nie_ma_wała
A
Dołączył: 18 Sie 2014
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pon 23:39, 26 Lut 2018 Temat postu: |
|
|
Z przejażdżką VFR800X może być problem. Mało w którym salonie w ogóle jest a o motocyklu demo nie wspomnę. W Warszawie mają używkę ale jazda nią wymaga wpłacenia kaucji w kwocie 20kpln. Aż tak bardzo nie szaleje za VFR800X żeby takie cuda wyprawiać. [/quote]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
chrzanek
Motonita
Dołączył: 11 Gru 2016
Posty: 719
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 1:58, 27 Lut 2018 Temat postu: |
|
|
Ani VFR ani DL 1000 nie ma wała.
Jak ma być z wałem to brać GS'a albo dużą Teresą no albo VFR 1200
Odpadnie problem gdzie upchnąć olejarkę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
nie_ma_wała
A
Dołączył: 18 Sie 2014
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Wto 8:18, 27 Lut 2018 Temat postu: |
|
|
GS-a 1200 już miałem. Nie było chemii między nami. Poza tym chcę nowe moto a GS i Teresa przekraczają moje możliwości finansowe. Co sądzicie o KTM 1090?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Inspektor
Maniak motocyklowy
Dołączył: 23 Paź 2012
Posty: 1589
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: okolice Krakowa
|
Wysłany: Wto 9:20, 27 Lut 2018 Temat postu: |
|
|
KTM 1090 bardzo ciekawy wybór. Dość wysoki. Gdyby nie to twardo bym o nim myślał.
Jedynie sieć serwisowa kiepska.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
endrju
A
Dołączył: 13 Kwi 2010
Posty: 127
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wrocław, Tyniec Mały
|
Wysłany: Nie 23:36, 04 Mar 2018 Temat postu: |
|
|
To ja tez dorzucę swoje 3 grosze.
Prawie 10 lat jeździłem vstromem 650A z 2008 roku.
Zapragnąłem zmiany.
2 miesiące się zastanawiałem nad wyborem.
Postanowiłem zmieścić się w 50k pln za nowe moto.
Ponieważ mój współtowarzysz motocyklowych wypadów od 12 lat śmiga na hondzie vfr800 (w tym od 2 lat na vfr800x) poważnie rozważałem ten model.
Wizualnie bardzo mi się podoba. Ale powiem Wam dlaczego go nie kupiłem.
Otóż zmiana faz rozrządu przy okol 6,5 tys obrotów jest dla mnie zbyt gwałtowna, jakby mnie ktoś kopał w d..ę.
Do tego obrotomierzem są czarne kwadraciki po obwodzie prostokątnego wyświetlacza.
Może to drobiazgi, ale to chyba one zaważyly.
Od miesiąca jestem posiadaczem nowego vstroma 1000.
Miały być zmiany a wyszło prawie jak zwykle
Nie wiem skąd jesteś Nie_ma_wała ale we Wrocku mają vfr800x i chętnie użyczają na jazdę próbną. Bez kaucji
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez endrju dnia Pon 11:22, 05 Mar 2018, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
nie_ma_wała
A
Dołączył: 18 Sie 2014
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pon 10:21, 05 Mar 2018 Temat postu: |
|
|
Na 99% jestem zdecydowany na VSTROM 1000. Nie wiem jeszcze tylko czy zwykły czy XT.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
PETER
Motocyklista
Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 243
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: PRUSZKÓW
|
Wysłany: Wto 0:51, 06 Mar 2018 Temat postu: |
|
|
Mało pisze ale wtrącę może nie vfr 800x ale 1200x czyli crosstourer pojeździłem na 2-uch dl1000 ,zmieniłem na triumph tiger 1050,teraz mam crostourera 1200 i po 20tkm nie powiem o nim złego słowa i ochrona przed wiatrem bardzo dobra po założeniu deflektora jak jest gorąca składam bo nic nie wieje ,pod siodłem za duzo miejsca nie ma ale trochę można spakować ,jak jest z tyłu ja nie wiem ale mój plecak chwali sobie , a i waga moto powoduje ze łagodnie wybiera nierówności z mojej pozycji moto do przesady poprawne w prowadzeniu czy to przy normalnej jeździe czy przy max prędkościach już w dwa dni po zakupie miałem pozamykane oponki i nie było z tym problemu hamulce bardzo dobre oczywiście jak to honda dual czyli zawsze i przód i tył hamuje bardzo sprawny ABS niestety nie odsączalny w standardzie kontrola trakcji bez problemu odliczalna z pozycji kierowcy jak dla mnie jedyna wada to za mała odległość podnóżek od siedzenia zbyt mocno zgięte nogi w kolanach oczywiście zaleta napęd wałem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Vorenus
Maniak motocyklowy
Dołączył: 12 Lis 2014
Posty: 1310
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: okolice Wwy
|
Wysłany: Wto 9:22, 06 Mar 2018 Temat postu: |
|
|
Crosstourer to faktyczne fajne moto, ale w zasadzie tylko na asfalt. Dlatego moim zdaniem odłączanie ABS jest niepotrzebne. Funkcja ta mogłaby być przydatna w enduro. Można zapytać ile masz wzrostu? Pytam w kontekście tego, że narzekasz na odległość podnóżków od kanapy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
PETER
Motocyklista
Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 243
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: PRUSZKÓW
|
Wysłany: Wto 13:55, 06 Mar 2018 Temat postu: |
|
|
no wiec właśnie olbrzymem nie jestem ok 175 cm sięganie z kanapy do ziemi normalne tzn pół stopy na ziemi ale miedzy kanapą a podnóżkami jakoś inaczej niz w poprzednich moto co do tego że tylko na asfalt polemizowałbym po rumuni dawało rade a i po polskim lesie tez owszem swoją wagę ma i to się czuje ale i triumoph 1200 nie wiele lżejszy i bmw 1200 też , więc w tej klasie motocykli to racze wszystkie skierowane na asfalt z możliwością przejechania przez teren
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
scyzor_2007
Motonita
Dołączył: 31 Gru 2016
Posty: 762
Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Wto 20:17, 06 Mar 2018 Temat postu: |
|
|
Jeżdziłem kolegi VFR800 i swoim DL z pasażerem i stwierdzam ze Dl wygodniejszy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Inspektor
Maniak motocyklowy
Dołączył: 23 Paź 2012
Posty: 1589
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: okolice Krakowa
|
Wysłany: Śro 9:02, 07 Mar 2018 Temat postu: |
|
|
scyzor_2007 napisał: | Jeżdziłem kolegi VFR800 i swoim DL z pasażerem i stwierdzam ze Dl wygodniejszy |
Ale mówimy tu o VFR 800X a to znaczna różnica
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
chmarnik
Maniak motocyklowy
Dołączył: 05 Mar 2012
Posty: 1201
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wieluń
|
Wysłany: Nie 0:19, 11 Mar 2018 Temat postu: |
|
|
PETER napisał: | no wiec właśnie olbrzymem nie jestem ok 175 cm sięganie z kanapy do ziemi normalne tzn pół stopy na ziemi ale miedzy kanapą a podnóżkami jakoś inaczej niz w poprzednich moto co do tego że tylko na asfalt polemizowałbym po rumuni dawało rade a i po polskim lesie tez owszem swoją wagę ma i to się czuje ale i triumoph 1200 nie wiele lżejszy i bmw 1200 też , więc w tej klasie motocykli to racze wszystkie skierowane na asfalt z możliwością przejechania przez teren |
Przejechałem się Crosstourerem. Bardzo fajny motocykl. Zwłaszcza z automatyczną skrzynią. Lewe kończyny nie są potrzebne. Nogi faktycznie bardziej ugięte, niż w V-stromie (187 cm).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
nie_ma_wała
A
Dołączył: 18 Sie 2014
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Nie 23:10, 24 Mar 2019 Temat postu: |
|
|
Po roku od zakupu V-Stroma 1000 chodzi mi po głowie pomysł na zmianę moto. Niby jestem bardzo zadowolony ale nie mam pojęcia dlaczego kupiłem właśnie ten motocykl. Cały czas myślę o 800x Crossrunner. Żałuję że przed zakupem Suzuki nie przejechałem się Hondą. Zainwestowałem sporo w dodatki do Vstroma więc będzie żal się tego pozbyć. Ale kręci mnie ta Honda. I bądź tu mądry...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MaG
Administrator
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4255
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 28 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gocław, W-wa
|
Wysłany: Nie 23:55, 24 Mar 2019 Temat postu: |
|
|
Jak wcześniej nie dotarłeś to do poczytania porównanie:
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Coliniak
Motonita
Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 866
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: in the middle of nowhere
|
Wysłany: Pon 14:41, 25 Mar 2019 Temat postu: |
|
|
nie_ma_wała napisał: | Po roku od zakupu V-Stroma 1000 chodzi mi po głowie pomysł na zmianę moto.... Ale kręci mnie ta Honda. I bądź tu mądry... |
Spróbuj się przysiaść do Crosstourera, ciekawy jestem Twoich wrażeń w porównaniu do GS oraz DLa.
Btw..co sprawiło, ze zamieniles BMKe na Suzuki?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Vorenus
Maniak motocyklowy
Dołączył: 12 Lis 2014
Posty: 1310
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: okolice Wwy
|
Wysłany: Pon 15:50, 25 Mar 2019 Temat postu: |
|
|
nie_ma_wała napisał: | Po roku od zakupu V-Stroma 1000 chodzi mi po głowie pomysł na zmianę moto. Niby jestem bardzo zadowolony ale nie mam pojęcia dlaczego kupiłem właśnie ten motocykl. Cały czas myślę o 800x Crossrunner. Żałuję że przed zakupem Suzuki nie przejechałem się Hondą. Zainwestowałem sporo w dodatki do Vstroma więc będzie żal się tego pozbyć. Ale kręci mnie ta Honda. I bądź tu mądry... |
Myślę, że możesz być rozczarowany zmianą. Z tego co kojarzę w tym motocyklu jest V-tec. Jest to rozwiązanie dosyć kosztowne i niełatwe w serwisowaniu. Poza tym, to ani moto do miasta, ani do turystyki. Fakt wygląda bardzo fajnie, ale moja fascynacja tym sprzętem szybko minęła.
Pamiętam jak oglądałem ten motocykl w salonie to sprzedawca podszedł i powiedział, że przecież w tej cenie mogę mieć Afrykę No i skończyło się na Afryce ))
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Vorenus dnia Pon 15:51, 25 Mar 2019, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
nie_ma_wała
A
Dołączył: 18 Sie 2014
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Wto 20:39, 26 Mar 2019 Temat postu: |
|
|
Vorenus napisał: | Poza tym, to ani moto do miasta, ani do turystyki. |
A niby dlaczego nie jest moto do turystyki wg Ciebie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Coliniak
Motonita
Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 866
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: in the middle of nowhere
|
Wysłany: Wto 23:48, 26 Mar 2019 Temat postu: |
|
|
Vorenus napisał: |
Crosstourer odpadł po rozmowach z osobami, które posiadały ten motocykl. Największą zaletą tego motocykla jest wygląd. Niestety nie jest ani motocykl szosowy (jest niestabilny przy większych prędkościach), ani turystyczny (ciężko go dobrze okufrować) ani adv. W zasadzie fajne moto, za sporą kasę nie wiadomo do czego. |
Ciekawe te opinie, ciekawe skąd... motocykl prowadzi sie jak po sznurku zwłaszcza przy wiekszych prędkościach to po pierwsze,,
po drugie jednostka napedowa to jego bardzo duża zaleta, do tego naped na kardan. Jak się mocno odkręca to i ochoczo podpija z baku. Przy spokojnej równej jezdzie pali w okolicach 6 i nie mówie tu o jezdzeniu 90 . Hamulce przy tym sa latwo dozowalne i skuteczne.
Kufry hondy pasują eleganco, zakladane sa klik i już,,,minus ze są drogie i centralka mogłaby być pakowniejsza na dwa kaski.
Cena jest faktycznie dość wysoka, tak samo jak wykonanie,,minusem wg mnie jest waga motocykla ale nie demonizowałbym.
Wyglad to już kwestia czysto osobista
o wjezdzaniu w teren nie ma mowy, zresztą nie to tego chyba został stworzony...
pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|