Forum VStromClub Strona Główna VStromClub
Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Nowy VFR800X CROSSRUNNER
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle "niesłuszne" (czyli nie V-Strom)
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Vorenus
Maniak motocyklowy



Dołączył: 12 Lis 2014
Posty: 1310
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: okolice Wwy

PostWysłany: Wto 16:25, 28 Lip 2015    Temat postu: Nowy VFR800X CROSSRUNNER

Czy ktoś z Was już jeździł tym motocyklem?
Moim zdaniem wygląda bardzo fajnie Smile Gdyby nie to, że niedawno nabyłem V-Stroma (z którego skądinąd jestem na prawdę bardzo zadowolony) i nie to że za Hondę trzeba sporo więcej zapłacić to byłoby to moto, które brałbym poważnie pod uwagę Wink

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Inspektor
Maniak motocyklowy



Dołączył: 23 Paź 2012
Posty: 1589
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: okolice Krakowa

PostWysłany: Wto 16:40, 28 Lip 2015    Temat postu:

Nie miałem przyjemności jeździć nowym.
Ale gdy kupowałem swojego brałem go pod uwagę jeszcze w poprzedniej wersji. Silnik wysokich lotów ale reszta w poprzedniej wersji nijaka tj. bezklasowy (ani pseudoenduro ani naked ani inny). Przód jakby nawiązywał do enduro ale reszta jak ze ścigacza m.in. nogi utrzymane w dużym zgięciu i do tyłu. Bardzo mi nie pasowała sylwetka. Poza tym czułem już tą wagę ponad 240kg. Motocykl wówczas dość drogi a w rzeczywistości słabo wyglądał. Dość krótki. Podróże z pasażerem na wąskiej kanapie - słabo widzę.
Moje odczucia. Mnie nie przekonał choć napaliłem się gdy go oglądałem na zdjęciach.
Dealer w Hondzie powiedział, że cenę winduje ten fantastyczny silnika ale słabo się ogólnie ten model sprzedaje.
Jednak widać, że Honda zobaczyła błędy i być może nowy model będzie lepszy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mar111cin
Motonita



Dołączył: 03 Sie 2013
Posty: 856
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: FSW

PostWysłany: Wto 17:34, 28 Lip 2015    Temat postu:

Chyba ktoś był mocno zainspirowany filmem "Krzyk"



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Vorenus
Maniak motocyklowy



Dołączył: 12 Lis 2014
Posty: 1310
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: okolice Wwy

PostWysłany: Wto 20:01, 28 Lip 2015    Temat postu:

Wizualnie bardzo mi się podoba. Silnik dobry i być może dobra dwusprzęgłowa skrzynia biegów. W wolnej chwili obejrzę go sobie dokładniej.
Myślę, że moje wymagania by spełnił. Moto do miasta i do turystyki dla wysokiego kierownika Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jędrek30
Motonita



Dołączył: 11 Sty 2015
Posty: 650
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Wto 20:15, 28 Lip 2015    Temat postu:

Mi również podoba się ten motocykl i co ciekawe ma regulowaną wysokość siedzenia i po opuszczeniu do najniższego położenia (815 mm) jest niższy niż DL 650 (820 mm) czyli nie trzeba być aż takim "gigantem" żeby spokojnie sięgać całymi stopami do podłoża.
Ciekawe jakie ma hamulce ? bo to że lepsze niż DL to chyba jasna sprawa Laughing


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Luchow
A1



Dołączył: 29 Kwi 2015
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bielsko-Biała

PostWysłany: Wto 23:44, 28 Lip 2015    Temat postu:

Ładne moto, ale ten walizkowy "uchwyt" z przodu to dziwnie wygląda... Jak wędzidło do prowadzenia Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
yatza
A2



Dołączył: 10 Wrz 2012
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Wto 23:58, 28 Lip 2015    Temat postu:

Tutaj krótkie review Crossrunnera (po angielsku)

[link widoczny dla zalogowanych]

Podsumowanie jest mniej więcej:

Cytat:
Druga generacja Crosrunnera nie jest wyróżniającym się uniwersalnym motocyklem, którym mogłby być, gdyby Honda się bardziej postarała. Ale z oferowanymi akcesoriami (w UK dodawany jest pakiet "Rider Pack": TomTom, tłumik Akrapovic, centralka i top box) jest praktyczną maszyną, która łączy atrybuty VFR800F z bardziej zrelaksowanym charakterem oraz odrobiną stylistyki adventure.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
starcraft
Motocyklista



Dołączył: 28 Lip 2015
Posty: 373
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ropczyce

PostWysłany: Pon 11:51, 10 Sie 2015    Temat postu:

Brałem pod uwage ten motocykl ale niestety nie było testówek na południu polski wiec wybrałem Vstroma 1000.
Cenowo juz miałem załatwione 45 tyś za golasa no ale bez jazdy chyba nikt nie kupuje


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Matt
Motonita



Dołączył: 22 Maj 2013
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/2
Skąd: Rzeszów/Jędrzejów

PostWysłany: Pon 13:15, 10 Sie 2015    Temat postu:

starcraft napisał:
ale bez jazdy chyba nikt nie kupuje
I tutaj się głęboko mylisz Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
starcraft
Motocyklista



Dołączył: 28 Lip 2015
Posty: 373
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ropczyce

PostWysłany: Pon 13:18, 10 Sie 2015    Temat postu:

no ja bym nie wydał takiej kasy na podstawie filmików z YT czy doniesień prasowych Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Vorenus
Maniak motocyklowy



Dołączył: 12 Lis 2014
Posty: 1310
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: okolice Wwy

PostWysłany: Pon 23:19, 10 Sie 2015    Temat postu:

Ja swojego vstrom'a kupiłem bez jazdy testowej Smile Mize to głupie i szalone, ale nie żałuję Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mar111cin
Motonita



Dołączył: 03 Sie 2013
Posty: 856
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: FSW

PostWysłany: Wto 7:07, 11 Sie 2015    Temat postu:

Vorenus - ja też Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Top Gun
A



Dołączył: 10 Gru 2014
Posty: 173
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wroclaw

PostWysłany: Wto 7:07, 11 Sie 2015    Temat postu:

Ja swoją jazdę testową odbyłem po odbiorze motocykla i też nie żałuję...Wracając do tematu... Crossrunner to bardzo fajne moto a silnik Hondy pracuje naprawdę fantastycznie...no może z tym cross to trochę przesadzili ale cóż taka teraz moda...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
starcraft
Motocyklista



Dołączył: 28 Lip 2015
Posty: 373
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ropczyce

PostWysłany: Wto 9:43, 11 Sie 2015    Temat postu:

Ja brałem pod uwage:
Vstrom 1000
crossrunner
versys 1000
bmw gs 800 adventure.
Miałem poumawiane jazdy testowe ( oprócz crossrunnera ) od 4 lipca do 8 sierpnia.
Pierwszym był vstrom i jak pojeździłem prawie 3 godziny to stwierdziłęm że nic innego nie potrzebuje i odwołałem testy na innych i kupiłem.
Jestem zadowolony chociaż silnik w crossrunnerze chodzi naprawde fajnie ( V-TEC )


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Top Gun
A



Dołączył: 10 Gru 2014
Posty: 173
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wroclaw

PostWysłany: Wto 15:40, 11 Sie 2015    Temat postu:

Jak jest okazja to trzeba testować...Jutro biorę Versysa 1000 na 3 godzinki...Wrażenia przekażę...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
misiek76
Motonita



Dołączył: 28 Kwi 2011
Posty: 532
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Puławy

PostWysłany: Wto 21:13, 11 Sie 2015    Temat postu:

w "Motocyklu" z marca tego roku jest test porównawczy dużym nowym vstromem

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Matt
Motonita



Dołączył: 22 Maj 2013
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/2
Skąd: Rzeszów/Jędrzejów

PostWysłany: Wto 21:20, 11 Sie 2015    Temat postu:

misiek76 napisał:
w "Motocyklu" z marca tego roku jest test porównawczy dużym nowym vstromem


spojler - Vstrom wygrał Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Top Gun
A



Dołączył: 10 Gru 2014
Posty: 173
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wroclaw

PostWysłany: Śro 9:33, 12 Sie 2015    Temat postu:

Jak dziennikarzyny porównują jabłko z gruszką a miarą jest słodkość to gruszka zawsze wygrywa...Obydwa są dobre ale niestety to inne motocykle...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Matt
Motonita



Dołączył: 22 Maj 2013
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/2
Skąd: Rzeszów/Jędrzejów

PostWysłany: Śro 10:55, 12 Sie 2015    Temat postu:

Top Gun napisał:
Jak dziennikarzyny porównują jabłko z gruszką a miarą jest słodkość to gruszka zawsze wygrywa...Obydwa są dobre ale niestety to inne motocykle...

Pieprzysz, oba są jako pseudoadwenczery - i w zasadzie Suzuki nie kłamie jak Honda, bo jest opisany jako "Sport Enduro Tourer". Natomiast Honda widnieje w tabelce "Adventure, aczkolwiej dalej piszą, że to tylko stylistyka, a motocykl uniwersalny. (mowa o stronach producentów)

I o ile dobrze pamiętam ten test to właśnie resume było takie samo:
Honda - uniwersal i mała/średnia turystyka
Suzuki - bardziej nadaje się do turystyki niż powyższy i w zasadzie też uniwersalny motocykl.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Staszek
Motonita



Dołączył: 22 Lis 2012
Posty: 1004
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Północna Polska

PostWysłany: Śro 11:51, 12 Sie 2015    Temat postu:

Przyjrzałem się w salonie, w porównaniu z deelem kiepsko wygląda (wygląda bo nie przymierzałem) wygoda pasażera - odległość siedzenie-podnóżki, to chyba jednak bardziej motocykl jednoosobowy.
Ale wykonany starannie, honda sukcesywnie dopracowuje spasowanie elementów z każdym nowym modelem.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Setniew
A



Dołączył: 07 Kwi 2014
Posty: 173
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Śro 12:42, 12 Sie 2015    Temat postu:

zrobiłem nim 1kkm przez tydzień i mam mieszane uczucia, zdjęcia i relacja niedługo do przeczytania Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Top Gun
A



Dołączył: 10 Gru 2014
Posty: 173
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wroclaw

PostWysłany: Śro 13:51, 12 Sie 2015    Temat postu:

Zgadzam się z Tobą Mat Suzuki nie kłamie...

Sport - aż się musiałem napić ze śmiechu (wody oczywiście) do jakiego sportu ma służyć?
Enduro - druga butelka bo tylko wygląda jak enduro.
Tourer - najbliżej a jak zmienią silnik na rzędowy to będzie jeszcze bliżej.

Na opisy nie patrz bo niedługo to skuter bedzie sport-adventure-explorer-enduro.
Taka moda jak napisałem.
A jakby w teście było jeszcze BMW to napewno by wygrało i posiadacze by się jarali...

Każdy motocykl jest fajny i daje dużo fanu pod warunkiem że nie uznaje się jednej słusznej opcji...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Matt
Motonita



Dołączył: 22 Maj 2013
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/2
Skąd: Rzeszów/Jędrzejów

PostWysłany: Śro 14:27, 12 Sie 2015    Temat postu:

Top Gun napisał:
Zgadzam się z Tobą Mat Suzuki nie kłamie...

Sport - aż się musiałem napić ze śmiechu (wody oczywiście) do jakiego sportu ma służyć?
Enduro - druga butelka bo tylko wygląda jak enduro.
Tourer - najbliżej a jak zmienią silnik na rzędowy to będzie jeszcze bliżej.

Na opisy nie patrz bo niedługo to skuter bedzie sport-adventure-explorer-enduro.
Taka moda jak napisałem.
A jakby w teście było jeszcze BMW to napewno by wygrało i posiadacze by się jarali...

Każdy motocykl jest fajny i daje dużo fanu pod warunkiem że nie uznaje się jednej słusznej opcji...

No nie zgadzam się z Tobą, ale nie chce mi się już wchodzić w szczegóły Very Happy

Ważne że w zasadzie teraz są same dobre motocykle i kłócimy się w zasadzie o pierdoły Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Matt dnia Śro 14:28, 12 Sie 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Top Gun
A



Dołączył: 10 Gru 2014
Posty: 173
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wroclaw

PostWysłany: Śro 16:09, 12 Sie 2015    Temat postu:

No tak wymieniamy poglądy (ja tam się nie kłócę)o pierdołach typu jak marketingowiec opisał model żeby się sprzedawał...

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Top Gun dnia Śro 16:22, 12 Sie 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
nie_ma_wała
A



Dołączył: 18 Sie 2014
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pon 10:23, 26 Lut 2018    Temat postu:

Odświeżam temat. Budżet na zakup około 50kpln. Honda Crossrunner jest jedną z opcji branych przeze mnie pod uwagę. Obok VSTROM 1000 oraz...no właśnie? Ciekawą opcją jest też KTM 1090 ADV oraz Africa Twin. Te wszystkie motongi prezentują różne przeznaczenie. Crossrunner wybitnie szosowy. KTM i AT lepsze w teren. A VSTROM najbardziej uniwersalny. Zapedów terenowych u mnie brak. Więc lepszym wyborem będzie Suzi albo 800x. Honda ma lepsze wykonanie. Ale wygodniej będzie na VSTROM-ie. Help!!!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
merc
Motocyklista



Dołączył: 18 Paź 2015
Posty: 336
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: radzymin

PostWysłany: Pon 12:10, 26 Lut 2018    Temat postu:

Moim faworytem jest AT.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Inspektor
Maniak motocyklowy



Dołączył: 23 Paź 2012
Posty: 1589
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: okolice Krakowa

PostWysłany: Pon 14:55, 26 Lut 2018    Temat postu:

A przymierzałeś sie do Crossrunner'a?
Jak dla mnie klockowaty.
Rozstaw osi mniejszy od VStroma a waga moim zdaniem za wysoka (242kg)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
nie_ma_wała
A



Dołączył: 18 Sie 2014
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pon 17:22, 26 Lut 2018    Temat postu:

Przymierzałem. Fakt jest cięższy. I plecak nie będzie miał za dużo miejsca. Ale wygląd Crossrunner'a jak dla mnie jest ok. Szczególnie z fabrycznymi kuframi w kolorze motocykla. I do tego ten jednoramienny wahacz. Kierownica szeroka, sprzegło wspomagane hydrauliką, grzane manetki w standardzie. No i pod siedzeniem jeszcze jakiś schowek na olejarke. VSTROM lżejszy a większy. Oryginalne kufry do bani. Akcesoryjne będą jedynie w aluminium jak dla mnie do akceptacji. Pod siedzeniem nic się nie zmieści więc olejarke na zewnątrz. Sam nie wiem

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pepo
Motonita



Dołączył: 26 Sty 2017
Posty: 646
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chorzów

PostWysłany: Pon 19:09, 26 Lut 2018    Temat postu:

Bierz "Tauzena" i nie marudź. Najbardziej wszechstronny i wygodny.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Vorenus
Maniak motocyklowy



Dołączył: 12 Lis 2014
Posty: 1310
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: okolice Wwy

PostWysłany: Pon 20:00, 26 Lut 2018    Temat postu:

Jako autor posta, temat zgłębiłem to może podzielę się swoimi przemyśleniami Smile
Jakiś czas temu (2016r.) zmieniałem swojego VStroma 650 i zastanawiałem się co kupić.
Crosstourer odpadł po rozmowach z osobami, które posiadały ten motocykl. Największą zaletą tego motocykla jest wygląd. Niestety nie jest ani motocykl szosowy (jest niestabilny przy większych prędkościach), ani turystyczny (ciężko go dobrze okufrować) ani adv. W zasadzie fajne moto, za sporą kasę nie wiadomo do czego.

Prawie kupiłem Afrykę, ale średnio potraktowano mnie w salonie (zaoferowano śmiesznie niską cenę za mojego DLa - Suzuki dało 4.000 zł więcej). Do Afryki zniechęcił mnie też niewielki bak, słaba ochrona przed wiatrem i opony z dętkami. Gumę bezdętkową bez problemu załatam sznurkiem, podczas gdy w przypadku dętki potrzebna będzie pomoc wulkanizatora, zdejmowanie koła itd.

Z szybkich "turystyków" (choć nie jest to moto typowo turystyczne) podoba mi się Kawasaki Z1000SX.

Finalnie kupiłem nowego VStroma 1000 (w 2016r). Była wtedy jakaś promocja bo wyprzedawano modele przedliftowe. Dostałem więc w pełni ubrany motocykl w bardzo atrakcyjnej cenie.

Niestety za bardzo lubię zmieniać motocykle Wink Mimo opon dętkowych chodzi mi po głowie Afryka sport adventure. Fajny jest też nowy Tiger 1200, ale niestety tani nie jest.

Wracając do posta kolegi @nie_ma_wała myślę, że w budżecie około 50k nowy V-Strom 1000 będzie bardzo dobrym wyborem. Moim zdaniem to motocykl o najlepszym stosunku jakości do ceny.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Żółwik z Galapagos
A



Dołączył: 27 Gru 2017
Posty: 166
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: WM Gdańsk

PostWysłany: Pon 20:08, 26 Lut 2018    Temat postu:

nie_ma_wała napisał:
Przymierzałem. Fakt jest cięższy. I plecak nie będzie miał za dużo miejsca. Ale wygląd Crossrunner'a jak dla mnie jest ok. Szczególnie z fabrycznymi kuframi w kolorze motocykla. I do tego ten jednoramienny wahacz. Kierownica szeroka, sprzegło wspomagane hydrauliką, grzane manetki w standardzie. No i pod siedzeniem jeszcze jakiś schowek na olejarke. VSTROM lżejszy a większy. Oryginalne kufry do bani. Akcesoryjne będą jedynie w aluminium jak dla mnie do akceptacji. Pod siedzeniem nic się nie zmieści więc olejarke na zewnątrz. Sam nie wiem

Hej! Żebyś nie żałował później, kupuj nowego VStroma 1000!
A akcesoriami zajmiesz się jak się nacieszysz nową "sztuką"!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jotes
DeTox nie pomoże



Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 2517
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Düsseldorf / Gdynia

PostWysłany: Pon 21:20, 26 Lut 2018    Temat postu:

ja proponje Ci przejazdzke
Dla mnie silnik VFR byl nie do zakceptowania. Moze w nowym cos zmienili ale genaralnie roznica miedzy pracą 2 i 4 zaworową byla duza a przejscie malo delikatne.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
nie_ma_wała
A



Dołączył: 18 Sie 2014
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pon 23:39, 26 Lut 2018    Temat postu:

Z przejażdżką VFR800X może być problem. Mało w którym salonie w ogóle jest a o motocyklu demo nie wspomnę. W Warszawie mają używkę ale jazda nią wymaga wpłacenia kaucji w kwocie 20kpln. Aż tak bardzo nie szaleje za VFR800X żeby takie cuda wyprawiać. [/quote]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
chrzanek
Motonita



Dołączył: 11 Gru 2016
Posty: 719
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 1:58, 27 Lut 2018    Temat postu:

Ani VFR ani DL 1000 nie ma wała.
Jak ma być z wałem to brać GS'a albo dużą Teresą no albo VFR 1200
Odpadnie problem gdzie upchnąć olejarkę Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
nie_ma_wała
A



Dołączył: 18 Sie 2014
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Wto 8:18, 27 Lut 2018    Temat postu:

GS-a 1200 już miałem. Nie było chemii między nami. Poza tym chcę nowe moto a GS i Teresa przekraczają moje możliwości finansowe. Co sądzicie o KTM 1090?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Inspektor
Maniak motocyklowy



Dołączył: 23 Paź 2012
Posty: 1589
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: okolice Krakowa

PostWysłany: Wto 9:20, 27 Lut 2018    Temat postu:

KTM 1090 bardzo ciekawy wybór. Dość wysoki. Gdyby nie to twardo bym o nim myślał.
Jedynie sieć serwisowa kiepska.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
endrju
A



Dołączył: 13 Kwi 2010
Posty: 127
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wrocław, Tyniec Mały

PostWysłany: Nie 23:36, 04 Mar 2018    Temat postu:

To ja tez dorzucę swoje 3 grosze.
Prawie 10 lat jeździłem vstromem 650A z 2008 roku.
Zapragnąłem zmiany.
2 miesiące się zastanawiałem nad wyborem.
Postanowiłem zmieścić się w 50k pln za nowe moto.
Ponieważ mój współtowarzysz motocyklowych wypadów od 12 lat śmiga na hondzie vfr800 (w tym od 2 lat na vfr800x) poważnie rozważałem ten model.
Wizualnie bardzo mi się podoba. Ale powiem Wam dlaczego go nie kupiłem.
Otóż zmiana faz rozrządu przy okol 6,5 tys obrotów jest dla mnie zbyt gwałtowna, jakby mnie ktoś kopał w d..ę.
Do tego obrotomierzem są czarne kwadraciki po obwodzie prostokątnego wyświetlacza.
Może to drobiazgi, ale to chyba one zaważyly.
Od miesiąca jestem posiadaczem nowego vstroma 1000.
Miały być zmiany a wyszło prawie jak zwykle Wink

Nie wiem skąd jesteś Nie_ma_wała ale we Wrocku mają vfr800x i chętnie użyczają na jazdę próbną. Bez kaucji


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez endrju dnia Pon 11:22, 05 Mar 2018, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
nie_ma_wała
A



Dołączył: 18 Sie 2014
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pon 10:21, 05 Mar 2018    Temat postu:

Na 99% jestem zdecydowany na VSTROM 1000. Nie wiem jeszcze tylko czy zwykły czy XT.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PETER
Motocyklista



Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 243
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: PRUSZKÓW

PostWysłany: Wto 0:51, 06 Mar 2018    Temat postu:

Mało pisze ale wtrącę może nie vfr 800x ale 1200x czyli crosstourer pojeździłem na 2-uch dl1000 ,zmieniłem na triumph tiger 1050,teraz mam crostourera 1200 i po 20tkm nie powiem o nim złego słowa i ochrona przed wiatrem bardzo dobra po założeniu deflektora jak jest gorąca składam bo nic nie wieje ,pod siodłem za duzo miejsca nie ma ale trochę można spakować ,jak jest z tyłu ja nie wiem ale mój plecak chwali sobie , a i waga moto powoduje ze łagodnie wybiera nierówności z mojej pozycji moto do przesady poprawne w prowadzeniu czy to przy normalnej jeździe czy przy max prędkościach już w dwa dni po zakupie miałem pozamykane oponki i nie było z tym problemu hamulce bardzo dobre oczywiście jak to honda dual czyli zawsze i przód i tył hamuje bardzo sprawny ABS niestety nie odsączalny w standardzie kontrola trakcji bez problemu odliczalna z pozycji kierowcy jak dla mnie jedyna wada to za mała odległość podnóżek od siedzenia zbyt mocno zgięte nogi w kolanach oczywiście zaleta napęd wałem

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Vorenus
Maniak motocyklowy



Dołączył: 12 Lis 2014
Posty: 1310
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: okolice Wwy

PostWysłany: Wto 9:22, 06 Mar 2018    Temat postu:

Crosstourer to faktyczne fajne moto, ale w zasadzie tylko na asfalt. Dlatego moim zdaniem odłączanie ABS jest niepotrzebne. Funkcja ta mogłaby być przydatna w enduro. Można zapytać ile masz wzrostu? Pytam w kontekście tego, że narzekasz na odległość podnóżków od kanapy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PETER
Motocyklista



Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 243
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: PRUSZKÓW

PostWysłany: Wto 13:55, 06 Mar 2018    Temat postu:

no wiec właśnie olbrzymem nie jestem ok 175 cm sięganie z kanapy do ziemi normalne tzn pół stopy na ziemi ale miedzy kanapą a podnóżkami jakoś inaczej niz w poprzednich moto co do tego że tylko na asfalt polemizowałbym po rumuni dawało rade a i po polskim lesie tez owszem swoją wagę ma i to się czuje ale i triumoph 1200 nie wiele lżejszy i bmw 1200 też , więc w tej klasie motocykli to racze wszystkie skierowane na asfalt z możliwością przejechania przez teren

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
scyzor_2007
Motonita



Dołączył: 31 Gru 2016
Posty: 762
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Wto 20:17, 06 Mar 2018    Temat postu:

Jeżdziłem kolegi VFR800 i swoim DL z pasażerem i stwierdzam ze Dl wygodniejszy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Inspektor
Maniak motocyklowy



Dołączył: 23 Paź 2012
Posty: 1589
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: okolice Krakowa

PostWysłany: Śro 9:02, 07 Mar 2018    Temat postu:

scyzor_2007 napisał:
Jeżdziłem kolegi VFR800 i swoim DL z pasażerem i stwierdzam ze Dl wygodniejszy


Ale mówimy tu o VFR 800X a to znaczna różnica Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
chmarnik
Maniak motocyklowy



Dołączył: 05 Mar 2012
Posty: 1201
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wieluń

PostWysłany: Nie 0:19, 11 Mar 2018    Temat postu:

PETER napisał:
no wiec właśnie olbrzymem nie jestem ok 175 cm sięganie z kanapy do ziemi normalne tzn pół stopy na ziemi ale miedzy kanapą a podnóżkami jakoś inaczej niz w poprzednich moto co do tego że tylko na asfalt polemizowałbym po rumuni dawało rade a i po polskim lesie tez owszem swoją wagę ma i to się czuje ale i triumoph 1200 nie wiele lżejszy i bmw 1200 też , więc w tej klasie motocykli to racze wszystkie skierowane na asfalt z możliwością przejechania przez teren


Przejechałem się Crosstourerem. Bardzo fajny motocykl. Zwłaszcza z automatyczną skrzynią. Lewe kończyny nie są potrzebne. Nogi faktycznie bardziej ugięte, niż w V-stromie (187 cm).


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
nie_ma_wała
A



Dołączył: 18 Sie 2014
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Nie 23:10, 24 Mar 2019    Temat postu:

Po roku od zakupu V-Stroma 1000 chodzi mi po głowie pomysł na zmianę moto. Niby jestem bardzo zadowolony ale nie mam pojęcia dlaczego kupiłem właśnie ten motocykl. Cały czas myślę o 800x Crossrunner. Żałuję że przed zakupem Suzuki nie przejechałem się Hondą. Zainwestowałem sporo w dodatki do Vstroma więc będzie żal się tego pozbyć. Ale kręci mnie ta Honda. I bądź tu mądry...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MaG
Administrator



Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4255
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 28 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa

PostWysłany: Nie 23:55, 24 Mar 2019    Temat postu:

Jak wcześniej nie dotarłeś to do poczytania porównanie:
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Coliniak
Motonita



Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 866
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: in the middle of nowhere

PostWysłany: Pon 14:41, 25 Mar 2019    Temat postu:

nie_ma_wała napisał:
Po roku od zakupu V-Stroma 1000 chodzi mi po głowie pomysł na zmianę moto.... Ale kręci mnie ta Honda. I bądź tu mądry...


Spróbuj się przysiaść do Crosstourera, ciekawy jestem Twoich wrażeń w porównaniu do GS oraz DLa.
Btw..co sprawiło, ze zamieniles BMKe na Suzuki?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Vorenus
Maniak motocyklowy



Dołączył: 12 Lis 2014
Posty: 1310
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: okolice Wwy

PostWysłany: Pon 15:50, 25 Mar 2019    Temat postu:

nie_ma_wała napisał:
Po roku od zakupu V-Stroma 1000 chodzi mi po głowie pomysł na zmianę moto. Niby jestem bardzo zadowolony ale nie mam pojęcia dlaczego kupiłem właśnie ten motocykl. Cały czas myślę o 800x Crossrunner. Żałuję że przed zakupem Suzuki nie przejechałem się Hondą. Zainwestowałem sporo w dodatki do Vstroma więc będzie żal się tego pozbyć. Ale kręci mnie ta Honda. I bądź tu mądry...


Myślę, że możesz być rozczarowany zmianą. Z tego co kojarzę w tym motocyklu jest V-tec. Jest to rozwiązanie dosyć kosztowne i niełatwe w serwisowaniu. Poza tym, to ani moto do miasta, ani do turystyki. Fakt wygląda bardzo fajnie, ale moja fascynacja tym sprzętem szybko minęła.
Pamiętam jak oglądałem ten motocykl w salonie to sprzedawca podszedł i powiedział, że przecież w tej cenie mogę mieć Afrykę Wink No i skończyło się na Afryce Wink))


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Vorenus dnia Pon 15:51, 25 Mar 2019, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
nie_ma_wała
A



Dołączył: 18 Sie 2014
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Wto 20:39, 26 Mar 2019    Temat postu:

Vorenus napisał:
Poza tym, to ani moto do miasta, ani do turystyki.


A niby dlaczego nie jest moto do turystyki wg Ciebie?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Coliniak
Motonita



Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 866
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: in the middle of nowhere

PostWysłany: Wto 23:48, 26 Mar 2019    Temat postu:

Vorenus napisał:

Crosstourer odpadł po rozmowach z osobami, które posiadały ten motocykl. Największą zaletą tego motocykla jest wygląd. Niestety nie jest ani motocykl szosowy (jest niestabilny przy większych prędkościach), ani turystyczny (ciężko go dobrze okufrować) ani adv. W zasadzie fajne moto, za sporą kasę nie wiadomo do czego.


Ciekawe te opinie, ciekawe skąd... motocykl prowadzi sie jak po sznurku zwłaszcza przy wiekszych prędkościach to po pierwsze,,

po drugie jednostka napedowa to jego bardzo duża zaleta, do tego naped na kardan. Jak się mocno odkręca to i ochoczo podpija z baku. Przy spokojnej równej jezdzie pali w okolicach 6 i nie mówie tu o jezdzeniu 90 Razz. Hamulce przy tym sa latwo dozowalne i skuteczne.

Kufry hondy pasują eleganco, zakladane sa klik i już,,,minus ze są drogie i centralka mogłaby być pakowniejsza na dwa kaski.

Cena jest faktycznie dość wysoka, tak samo jak wykonanie,,minusem wg mnie jest waga motocykla ale nie demonizowałbym.

Wyglad to już kwestia czysto osobista Smile

o wjezdzaniu w teren nie ma mowy, zresztą nie to tego chyba został stworzony...

pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle "niesłuszne" (czyli nie V-Strom) Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin