|
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
biblo
moto-psychopata
Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 4278
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 78 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: W-wa
|
Wysłany: Śro 9:57, 04 Gru 2019 Temat postu: New Tiger 900 |
|
|
A w zasadzie cała seria Tiger 900, Tiger 900 GT, Tiger 900 GT low, Tiger 900 GT Pro, Tiger 900 Rally, Tiger 900 Rally Pro
Cena w UK - od £9,500
95,2 KM/8750 rpm
87 Nm
Cornering ABS (by Continental )
Zawias przód 45 mm Showa (Rally Pro)
Hamulce przód Brembo Monoblock
Wysokość siodła 850-870 (Rally Pro)
196 kg na sucho (Rally Pro)
Zbiornik 20 l.
Sprzęgło antyhoppingowe
Koła bezdętkowe (Rally Pro )
Więcej tutaj: [link widoczny dla zalogowanych]
https://www.youtube.com/watch?v=q5KvUWD7irI&feature=emb_logo
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez biblo dnia Śro 9:58, 04 Gru 2019, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
chmarnik
Maniak motocyklowy
Dołączył: 05 Mar 2012
Posty: 1201
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wieluń
|
Wysłany: Śro 11:55, 04 Gru 2019 Temat postu: |
|
|
Dostał modny dziobek. Poprzednia generacja 900 chyba nie miała. Na papierze, wygląda to fajnie.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez chmarnik dnia Śro 11:56, 04 Gru 2019, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Struna
Motonita
Dołączył: 08 Sie 2017
Posty: 537
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków / Skawina
|
Wysłany: Śro 12:41, 04 Gru 2019 Temat postu: |
|
|
Fajne to malowanie "khaki" w wersji Rally
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
chrzanek
Motonita
Dołączył: 11 Gru 2016
Posty: 720
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 13:52, 04 Gru 2019 Temat postu: |
|
|
Kurcze to jest na pewno bardzo dobry motocykl, lekki, mocny itp...
Ale jak patrze na tą ramę to mam wrażenie że kiedyś była ładna i prosta (jak nie przymierzając w Ducati albo KTM) i jakiś olbrzym sie wkur**ł i ją złapał, pogiął i wyrzucił, a potem Triumph zrobił z tego motocykl...
Wiem że to absurd ale motocykl mi sie nie podoba przez ramę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
cynek
Forumowy Poeta
Dołączył: 01 Lip 2009
Posty: 3308
Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 27 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 14:58, 04 Gru 2019 Temat postu: |
|
|
No i ten łańcuch...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
chmarnik
Maniak motocyklowy
Dołączył: 05 Mar 2012
Posty: 1201
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wieluń
|
Wysłany: Śro 15:21, 04 Gru 2019 Temat postu: |
|
|
cynek napisał: | No i ten łańcuch... |
...łańcuch można zdjąć. 😁
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mast
Motonita
Dołączył: 22 Sie 2012
Posty: 766
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: WIELKA POLSKA :-) - Wolsztyn
|
Wysłany: Śro 19:19, 04 Gru 2019 Temat postu: |
|
|
chmarnik napisał: | cynek napisał: | No i ten łańcuch... |
...łańcuch można zdjąć. 😁 |
...albo kupić większego Tugrysa z kardanem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
chmarnik
Maniak motocyklowy
Dołączył: 05 Mar 2012
Posty: 1201
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wieluń
|
Wysłany: Czw 11:57, 05 Gru 2019 Temat postu: |
|
|
mast napisał: | chmarnik napisał: | cynek napisał: | No i ten łańcuch... |
...łańcuch można zdjąć. 😁 |
...albo kupić większego Tugrysa z kardanem. |
Zauważyłem, że w sumie taka modyfikacja motocykla przez zdjęcie łańcucha to same korzyści.
W bardzo małym stopniu zmniejszają się właściwości motocykla w porównaniu do wyjściowej specyfikacji.
Jest co prawda problem z maksymalną predkością i przyspieszeniem, ale reszta to same korzyści: zyskujesz na estetyce, spada masa pojazdu, bardzo spada zużycie paliwa ( oczywiście przy rozsądnej eksploatacji ), maleją koszty utrzymania i serwisu.
W sumie dużo więcej plusów. A może jednak minusów dodatnich ? 🤪
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez chmarnik dnia Czw 14:53, 05 Gru 2019, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jonasz
Motonita
Dołączył: 17 Maj 2013
Posty: 549
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: trójmiasto -> wielkopolska
|
Wysłany: Pon 11:49, 24 Lut 2020 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Podstawowa wersja ma kosztować 46000 zł, wersja GT 53700 zł,
Tiger 900 Rally 57500, GT Pro 61800, a najdroższy wariant Rally Pro 63500 zł.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
chrzanek
Motonita
Dołączył: 11 Gru 2016
Posty: 720
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 12:23, 24 Lut 2020 Temat postu: |
|
|
Bardzo blisko cenowo względem BMW XR900.
Podstawa jeszcze tańsza, a wersja "full wypas" kosztuje podobnie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|