 |
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Inspektor
Maniak motocyklowy
Dołączył: 23 Paź 2012
Posty: 1589
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: okolice Krakowa
|
Wysłany: Sob 14:45, 16 Lis 2013 Temat postu: Konkurent DL 650 - Honda NC750X |
|
|
W roku 2014 ma pojawić się zmieniona honda NC750X (silnik)
[link widoczny dla zalogowanych]
Myślę, że to będzie teraz mocny konkurent dla DL650.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
GryzliGT
Maniak motocyklowy
Dołączył: 27 Sie 2013
Posty: 2389
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Aleksandrów, obok którego leży Biłgoraj
|
Wysłany: Sob 21:21, 16 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
Jak się przyglądam tej Hondzie, to taka malutka się wydaje i jeszcze ten wydech...hym
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
nita
Motocyklista
Dołączył: 17 Sie 2011
Posty: 373
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: Sob 22:07, 16 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
Wcale nie jest malutka , choć od Dl trochę mniejsza. Jeździłem nc700x i gdyby miała te parę koni więcej które teraz dodali to chyba bym jeździł Nc , a nie Dl .
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez nita dnia Sob 22:07, 16 Lis 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
robson69
Motonita
Dołączył: 11 Lip 2013
Posty: 1040
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Dolny Śląsk Ziębice
|
Wysłany: Nie 9:55, 17 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
moja żonka od 2 tyg. jest szczęsliwym posiadaczem nc700 i choć w salonie kazali do pierwszej wymiany na 1000 km jeździć po emerycku to przyznam że nie odstaje mimo miejszej ilości kucyków za to srodek cieżkości tak umieszczony że jeździ się miodzio (pozwoliła mi przyprowadzić z salonu )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Spolski
Motocyklista
Dołączył: 17 Lis 2013
Posty: 404
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Nie 11:07, 17 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
nita napisał: | Wcale nie jest malutka , choć od Dl trochę mniejsza. Jeździłem nc700x i gdyby miała te parę koni więcej które teraz dodali to chyba bym jeździł Nc , a nie Dl . |
No ale w NC, to jednak słabsza ochrona przed wiatrem i zawieszenie bardziej szosowe. Krawężnik w mieście pewnie będzie wyzwaniem. Szutry raczej odpadają, do turystyki nadaje się nieco mniej od DL-a. Motor jednak bardzo fajny i tani.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
GryzliGT
Maniak motocyklowy
Dołączył: 27 Sie 2013
Posty: 2389
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Aleksandrów, obok którego leży Biłgoraj
|
Wysłany: Nie 22:55, 17 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
nita napisał: | Wcale nie jest malutka , choć od Dl trochę mniejsza. Jeździłem nc700x i gdyby miała te parę koni więcej które teraz dodali to chyba bym jeździł Nc , a nie Dl . |
No ale ciągle w siodle Dl-a i to się chwali, choć każdy ma wybór na czym jeździ!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Hada
Motocyklista
Dołączył: 26 Wrz 2012
Posty: 365
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pon 19:01, 18 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
Bliżej mu do Dorsoduro niż do DL'a moim zdaniem. Ale oceniam tylko wygląd.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MotorKat
Motonita
Dołączył: 10 Sie 2010
Posty: 592
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa/Poznań/Paryż
|
Wysłany: Wto 9:11, 19 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
Patrząc się na tylne siedzenie moja pasażerka chyba by się na tym nie odnalazła. Vstrom ma lepszą kanapę do długiej jazdy we dwójkę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Spolski
Motocyklista
Dołączył: 17 Lis 2013
Posty: 404
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Wto 9:18, 19 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
Z testów wynika, że kierownik na tej kanapie też lekko nie ma.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Inspektor
Maniak motocyklowy
Dołączył: 23 Paź 2012
Posty: 1589
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: okolice Krakowa
|
Wysłany: Pon 21:26, 14 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Odświeżę temat:)
Czy może ktoś jeździł tym moto?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MaG
Administrator
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4256
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 28 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gocław, W-wa
|
Wysłany: Pon 22:06, 14 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Tak, ale tylko parę minut po mieście, szwagier zakupił i dał się przejechać wersją DCT.
Bardzo przyjemny motocykl, wyraźnie mniejszy i lżejszy (mówię o odczuciach, nie o danych katalogowych) od DL650, jest też słabszy i pewnie wolniejszy (?). Siedzenie kierowcy sprawia wrażenie wygodnego, ale wiadomo - to oceniać można dopiero po wycieczce kilkaset km, nie przejażdżce po mieście. Bardzo poręczny i do granic ergonomiczny.
Czy na szutry się nada? Moim zdaniem na szutry równie dobrze jak DL, a dla niższych i lżejszych kierowców może nawet lepiej, ale:
- zawieszenie twardsze
- prześwit wygląda na mniejszy niż w DL-u (nie sprawdzałem co na to katalog - ot z porównania obok siebie)
Do jazdy szczególnie jako pierwsze dorosłe moto dla kogoś kogo ciągnie do turystyki (przypadek szwagra) uważam, że bardzo dobre moto.
Skrzynia DCT - zadziwiająco wygodna rzecz, do której przyzwyczajasz się w kilkaset metrów. Dla kogoś z backgroundem ze skuterów pewnie +, bo nie trzeba od nowa uczyć się pracy sprzęgłem i biegami.
Mimo wszystko jakoś nie widzę w niej rywala dla DL650, funfactor nie ten.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Inspektor
Maniak motocyklowy
Dołączył: 23 Paź 2012
Posty: 1589
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: okolice Krakowa
|
Wysłany: Wto 17:27, 15 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
MaG, rozumiem, że mówimy o 750 a nie o 700 bo ponoć większa pojemność dużo daje nowego w tym moto?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
fish67
Motocyklista
Dołączył: 26 Cze 2011
Posty: 261
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Biskupiec R./Olsztyn
|
Wysłany: Wto 17:57, 15 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
wydaje mi się, że to chyba wstyd żeby z takiej pojemności wyciągać tylko 58 kucyków co prawda przy 6 tysiącach obrotów (Dl650 prawie przy 9). Może ten moment(68 Nm) obrotowy daje trochę lepszy ciąg?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Spolski
Motocyklista
Dołączył: 17 Lis 2013
Posty: 404
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Wto 18:30, 15 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Nie należy zapominać, że tam z przodu jest koło 17", a i odcięcie zapłonu przy 6500 obrotów może wielu wprowadzić w zdumienie, np. przy szybkim wyprzedzaniu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
nita
Motocyklista
Dołączył: 17 Sie 2011
Posty: 373
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: Wto 19:08, 15 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Panowie nawet 700 przyspieszała bardzo ładnie i od samego dołu ( jak diesel ) brakowało V-max na przeloty autostradowe , bo przy 140-50 jechało by się prawie na maksie . Gdybym jeździł solo to teraz po podniesieniu mocy idealny motocykl .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Inspektor
Maniak motocyklowy
Dołączył: 23 Paź 2012
Posty: 1589
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: okolice Krakowa
|
Wysłany: Wto 20:08, 15 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Najlepiej było by się samemu przejechać ale nie ma jeszcze do jazd testowych. Przedstawiciel odpowiada, że schodzą od razu zamawiane do klienta. Tak bez jazd próbnych ...... ludziska kupują.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MaG
Administrator
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4256
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 28 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gocław, W-wa
|
Wysłany: Wto 22:42, 15 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Pisałem o najnowszym cudeńku NC750X, w moim odczuciu wyraźnie mniej dynamiczne od mojego DL650, który przecież jakimś powermoto nie jest.
700-ką nie miałem okazji to nie wiem czy te katalogowe 10KM więcej jest bardzo czy tylko trochę odczuwalne. Sam polecałem szwagrowi to moto, bo to jego pierwsze po Yamaszce Xmax250, ale sam bym nie zmienił, pomimo tego, że np. hamulce pomimo pojedynczej tarczy lepsze niż w starym DL650. Dodam, że po Varadero naprawdę wysoko cenię markę Honda i może wkrótce zrobią model, który mi przypasuje na zastępca DL-a, ale na razie go nie mają
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Radek_Pastuszka
Motocyklista
Dołączył: 27 Lis 2013
Posty: 434
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: WOŁOMIN
|
Wysłany: Śro 0:34, 16 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
MaG napisał: | Dodam, że po Varadero naprawdę wysoko cenię markę Honda i może wkrótce zrobią model, który mi przypasuje na zastępca DL-a, ale na razie go nie mają |
Już jest nowy Trampek, ale jeszcze nie u nas.
http://www.youtube.com/watch?v=TFXamj_0i6E
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tipor
Maniak motocyklowy
Dołączył: 15 Mar 2010
Posty: 1243
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Łomianki
|
Wysłany: Śro 13:03, 16 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
A ja przyznam się bez bicia że zakupiłem jeszcze 700kę i jestem zadowolony z zakupu, na miasto przecudowny sprzęt a i w trasie daje radę. Gdyby nie był tak niską maszyną i czułbym się jak prawdziwy twardziel tak jak na DL'u to nie miałbym na co narzekać
Jest leciutki i bardzo stabilny więc szutry łyka na pewno nie gorzej jak Dl a już na pewno lepiej niż mój 1000czek (nadal go mam i chyba nie sprzedam).
Po autostradach nie jeżdżę więc i prędkość podróżna nie jest przeszkodą póki co miałem 168km/h i jeszcze mógł coś wykrzesać tylko niestety dogoniłem już kobietę i musiałem zacząć zwalniać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KSD
Gość
|
Wysłany: Śro 21:29, 16 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
NC'ek to naprawdę udany motocykl. Mój znajomy zakupił 700'tkę na początku zeszłego roku i w jedym sezonie zrobił nim 24.000 KM i to nie tylko po asfalcie. Miałem okazję nim pojeździć i naprawdę wrażenia się bardzo dobre, lepsze niż wynikałoby to z danych technicznych. Na co dzień gdy razem jeździmy w żaden sposób przy normalnej jeździe nie odstaje od mojego DL 1000. Faktycznie dla pasażera byłby mniej wygodny ale dla jednej osoby, siedzenie jest bardzo wygodne. Nowa 750'tka może być już tylko lepsza. I na koniec jeszcze jedna ale jakże kluczowa sprawa - spalanie. Na stacjach, gdzie ja zalewam DL'a za każdym razem, on podjeżdża pod dystrybutor co drugi raz. Spalanie przy spokojniej turystycznej jeździe to tylko nieco ponad 3 litry/100 KM (!) Nie chciało mi się na początku w to wierzyć, szczególnie gdy w tym samym monecie suza piła 6 litrów ale naprawdę tak jest. Jeśli ktoś jeździ naprawdę sporo, to jest to bardzo mocny argument zachęcający do zakupu.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MaG
Administrator
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4256
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 28 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gocław, W-wa
|
Wysłany: Śro 22:39, 16 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Kierunek rozwoju Honda ma dobry, jak zrobią NC800 i dołożą koło 19" z przodu, najlepiej jeszcze szprychowane obręcze to naprawdę będzie to godny następca Trampiszona, na razie na moje podróże 2os + 3 kufry nie poradzi...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tipor
Maniak motocyklowy
Dołączył: 15 Mar 2010
Posty: 1243
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Łomianki
|
Wysłany: Czw 8:08, 17 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
MaG'u przecież Hondka ma coś takiego jak CrossTourer myślę że ta maszyna zadowoli każdego nawet bardzo wybrednego użytkownika jednośladu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Staszek
Motonita
Dołączył: 22 Lis 2012
Posty: 1004
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Północna Polska
|
Wysłany: Czw 8:20, 17 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Nie każdego, ciężka cholera...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tipor
Maniak motocyklowy
Dołączył: 15 Mar 2010
Posty: 1243
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Łomianki
|
Wysłany: Czw 9:12, 17 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
no pacz pan, jeżdżąc dużym DLkiem nie zwróciłem większej uwagi na masę Tourerra
a co do spalania NC 700X to potwierdzam, ostatnio bawiłem się w mistrza EcoDrivingu w trasie i wyszło mi 3,08L/100km
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Inspektor
Maniak motocyklowy
Dołączył: 23 Paź 2012
Posty: 1589
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: okolice Krakowa
|
Wysłany: Czw 15:03, 17 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Umówiłem się na jazdę NC750X u Wiszomirskiego. Właśnie rejestrują do jazd testowych. Niestety z uwagi na wyjazd dopiero po połowie maja:(
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MaG
Administrator
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4256
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 28 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gocław, W-wa
|
Wysłany: Czw 21:26, 17 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Tipor, Crosstourer jest jeszcze cięższy od varadero - 275/285 kg z DCT. W żaden sposób nie jest to godny następca Trampiszona, ani alternatywa dla DL-a...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
robson69
Motonita
Dołączył: 11 Lip 2013
Posty: 1040
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Dolny Śląsk Ziębice
|
Wysłany: Sob 16:29, 26 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
na plus dla NC jeszcze trzeba dołożyć serwisy co 12 tyś . co prawda chyba w nowych DL jest podobnie ale starsze modele niestety co 6 tyś.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
nita
Motocyklista
Dołączył: 17 Sie 2011
Posty: 373
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: Nie 18:55, 27 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
12000 ma duży nowy , mały chyba nadal 6
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2470
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Chojnów
|
Wysłany: Pon 19:44, 28 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Magu jak lubie czytać jak ty piszesz , tak jak bym sam pisał .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
darekwo
A1
Dołączył: 23 Paź 2012
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Wto 11:44, 29 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Cześć
No i stało się .Zamieniłem mojego Dl-a na Hondę Nc750x no i....
Żałuję bardzo.Pierwsza sprawa to mała szyba.Ścina ridera od ramion w górę.Zakupiłem wyższą ale musiałem ją oddać ze wzgledu na to że mam handbary i przez to nie można zablokować kierownicy.Wrażenia z jazdy są w porządku Silniczek fajnie mruczy,ale zbiera sie podobnie do Dl-a.Moto jest bardziej poręczne,lepiej wyważone,mniejsze.Niby wszystko jest ok ale wolę sztormiaka.Teraz gdybym miał wybierać zdecydowałbym inaczej.
pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Vorenus
Maniak motocyklowy
Dołączył: 12 Lis 2014
Posty: 1310
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: okolice Wwy
|
Wysłany: Wto 14:03, 29 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
darekwo napisał: | Cześć
No i stało się .Zamieniłem mojego Dl-a na Hondę Nc750x no i....
Żałuję bardzo.Pierwsza sprawa to mała szyba.Ścina ridera od ramion w górę.Zakupiłem wyższą ale musiałem ją oddać ze wzgledu na to że mam handbary i przez to nie można zablokować kierownicy.Wrażenia z jazdy są w porządku Silniczek fajnie mruczy,ale zbiera sie podobnie do Dl-a.Moto jest bardziej poręczne,lepiej wyważone,mniejsze.Niby wszystko jest ok ale wolę sztormiaka.Teraz gdybym miał wybierać zdecydowałbym inaczej.
pozdrawiam |
W sumie nie ma co już płakać nad rozlanym mlekiem, ale zdziwiłem się że ktoś zamienia DLa na NC.
Odbyłeś przed zakupem jazdę testową? Tak z ciekawości co Cię przekonało akurat do tego motocykla?
Pytam, bo przed zakupem swojego DLa też zastanawiałem się nad NC750x. Na korzyść DLa przeważyły większe gabaryty motocykla (mam 190cm), silnik "V" i większa uniwersalność (lepszy na dłuższe wyjazdy). Nie chciałem też mieć w motocyklu automatycznej skrzyni biegów, choć pewnie można się do tego przyzwyczaić.
EDIT: Wątek chyba lepiej pasuje do "motocykle niesłuszne". Sugeruję przeniesienie.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Vorenus dnia Wto 14:10, 29 Mar 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MaG
Administrator
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4256
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 28 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gocław, W-wa
|
Wysłany: Wto 22:08, 29 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
A było zapytać Jeździłem NC700X czyli słabszą i starszą wersją na Teneryfie i wrażenia w porównaniu z DL650:
- naked, zero ochrony przed wiatrem
- rowerek, lekki poręczny ale i mały
- dynamika, nie ma co porównywać, nc700x miała 48km, nc750x chyba 60? Silnik twin, ale bardzo nisko odcięcie obrotów, ani elastyczność vki ani r4
Ja jeździłem manuałem nie dct, chyba nadal jest wybór skrzyni przy zakupie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Vorenus
Maniak motocyklowy
Dołączył: 12 Lis 2014
Posty: 1310
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: okolice Wwy
|
Wysłany: Śro 0:05, 30 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
MaG napisał: | A było zapytać Jeździłem NC700X czyli słabszą i starszą wersją na Teneryfie i wrażenia w porównaniu z DL650:
- naked, zero ochrony przed wiatrem
- rowerek, lekki poręczny ale i mały
- dynamika, nie ma co porównywać, nc700x miała 48km, nc750x chyba 60? Silnik twin, ale bardzo nisko odcięcie obrotów, ani elastyczność vki ani r4
Ja jeździłem manuałem nie dct, chyba nadal jest wybór skrzyni przy zakupie. |
750x ma chyba niecałe 55km (mocy).
Pozwolę sobie na mały OT. Wypożyczając moto jeździłeś w stroju wakacyjnym czy miałeś jakieś ciuchy? Dają jakieś ochraniacze, czy tylko kask?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MaG
Administrator
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4256
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 28 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gocław, W-wa
|
Wysłany: Śro 17:06, 30 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Zanim sam sobie dam ostrzeżenie... Jeździłem w letniej kurtce motocyklowej (zabrałem z Pl), rękawiczkach (z Pl), jeansach i ocieplaczach neoprenowych (z Pl), butach trekkingowych (ni ch... moje sidi nie chciały wejść do bagażu) i kasku z wypożyczalni. Taki sam zestaw miała żonka.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
darekwo
A1
Dołączył: 23 Paź 2012
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Wto 7:58, 03 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Ja dorzucę do NC-ka jeszcze kilka rzeczy.Rzeczywiście zero ochrony przed wiatrem od góry praktycznie do butów,niemiłosierny szum w kasku podczas jazdy (zero słuchania czegokolwiek podczas jazdy), na wybojach czuję się jak na statku,buja a człowiekowi wszystko podchodzi do gardła.Poza tym jest ok.Idealny do miasta,w trasie jest nieporównywalnie gorszy.Podsumowując to jest inny motocykl i nie jest,moim zdaniem, żadnym konkurentem dla DL-a.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
polsky
Motonita
Dołączył: 17 Wrz 2008
Posty: 646
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Londyn/Wrocław
|
Wysłany: Nie 10:54, 29 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Muszę wziąć z wypożyczalni i sam po testować. Bardzo kręci mnie właśnie prostota, ergonomia i ekonomika tego moto. No i sama budowa Hond, nie wiem jak oni to potrafią ale jest w nich coś takiego, że jak wsiadasz na moto za pierwszym razem to tak jak bym już nim jeździł wcześniej z 5lat...
No i to spalanie!!! Przy moich przebiegach to mega oszczędność
Zobaczymy, może w przyszłości nawet i zakupie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Vorenus
Maniak motocyklowy
Dołączył: 12 Lis 2014
Posty: 1310
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: okolice Wwy
|
Wysłany: Nie 11:30, 29 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
W DL spalanie rzędu 3,8/100km jest realne. Sam takie wykręciłem na jednej z tras podczas ostatniego zlotu.
Jeżeli miałbym się zastanawiać nad jakąś Hondą to prędzej zainteresowałbym się VFR800x crossrunner.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
m.adam
Motonita
Dołączył: 10 Wrz 2015
Posty: 540
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 7:58, 30 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Vorenus napisał: | W DL spalanie rzędu 3,8/100km jest realne. Sam takie wykręciłem na jednej z tras podczas ostatniego zlotu.
Jeżeli miałbym się zastanawiać nad jakąś Hondą to prędzej zainteresowałbym się VFR800x crossrunner. |
Zgadzam się z przedmówcą. Wg. mnie lepszym konkurentem dla małego DL-a będzie crossrunner. Podobne gabaryty, silnik lepszy tylko cena porównywalna z dużym DL-em.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Inspektor
Maniak motocyklowy
Dołączył: 23 Paź 2012
Posty: 1589
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: okolice Krakowa
|
Wysłany: Pon 15:00, 30 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Ja odrzuciłem myśli o kupnie NC750X po jeździe próbnej.
Dla mnie za słaby silnik. Natomiast skrzynia automat bardzo ciekawa sprawa.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ravka
A1
Dołączył: 18 Maj 2016
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Śro 14:18, 01 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
Hej właśnie wróciłem z jazdy testowej NC750X.
Po pierwsze moje wymiary:
Mam 194 cm wzrostu i długość nogi w kroczu 94cm, waga 110kg
Jeździłem tym moto w adidasach nie wyobrażam sobie siebie na niej w butach motocyklowych które mają wyższą podeszwę, tzn kolana mi się nie zmieszczą w miejscach do tego przeznaczonych. Ze wzgl. na wzrost i długość nóg nie ma motocykla na którym okrakiem siedząc nie dotykałbym całymi stopami ziemi, mniejsza oto.
Tak więc zacząłem test, 45min latania i moje wrażenia:
1. plusy
- wspaniale wchodzi w zakręty jak moj stary wulkan - czyli środek ciężkości bardzo nisko.
- schowek zamiast zbiornika
- automat (na miasto jak znalazł) ale to też wada o tym za chwile.
- hamulce - choć jedna tarcza z przodu daje rade
- dźwięk wydechu
2. minusy
- pozycja za kierownica
- siedzenie kierowcy
- zerowe właściwości terenowe
- skrzynia biegów
O plusach to super jeździ się tą hondą, dźwięk silnika też wspaniały, licznik czytelny
O minusach, jako że motocykl ma mi służyć jako turystyk to pod takim kątem sprawdzam każdy sprzęt.
Zaczynamy:
Pozycja za kierownicą, jak już wspomniałem jestem rosłym gościem z długimi łapami, a jednak kierownica jest tak daleko ze ręce mam prawie wyprostowane, co po kilkunastu minutach zaczyna wymuszać pozycje lekko pochyloną do przodu. "Fotel" kierowcy, bardzo źle wyprofilowany,
przy przyspieszaniu odsuwa nas do tylu, potem jadąc ze stałą prędkością cały czas spadamy na zbiornik - nie dopuszczalne w turystyku.
Po 45 minutach jazdy miałem już dość tej ciągłej walki z pozycją za kierą. Nogi są przygięte w dość mocny sposób, spory problem ze wstaniem podczas jazdy, zupełnie inaczej jest na v-strom 650. Skrzynia biegów - tryb "D" to pomyłka. To jest coś takiego jak bieg nr 6 i jazda autostradą, w tym trybie motocykl w trakcie manewru skręcania, na zakręcie zmienia biegi - nie dopuszczalne. Przyspieszenia brak, nawet zrzucenie biegu nic nie daje bo za chwile mamy zapięte 2 wyżej. Po przełączeniu w tryb "S" znacznie lepiej.
Sprzęt od zera ładnie przyspiesza ze świateł ale w trakcie jazdy, jedziemy w tym trybie ok 50-65km/h i nagle chcemy wyprzedzić, my mu w gaz obroty ok 2500 a hondzia aaaaa, chcesz wpyprzedzić sekundę muszę się rozpędzić. Dziura trwa ok 1-2sek po czym sprzęt wyskakuje do przodu. Powiem wam lepiej zbiera się t-max .
Tak więc przejechałem się, fajne moto na miasto do krótkich przebieżek ale nie na trasę, nie wygodne i tyle. Jednak nr 1 v-strom 650.
Mam takie wrażenie, że NC750X to raczej naked zrobiony na turystyka ale za bardzo się nie postarali.
ps. dodam jedynie że skrzynia DCT to taka normalna automatyczna skrzynia jak w silnikach diesel, tak panowie z kołem dwu-masowym
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez ravka dnia Śro 16:50, 01 Cze 2016, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
merc
Motocyklista
Dołączył: 18 Paź 2015
Posty: 336
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: radzymin
|
Wysłany: Śro 22:13, 01 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
byłem i oglądałem ale dobrze , że wybrałem dl.
A cena taka sama.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jajecznica
A1
Dołączył: 09 Cze 2016
Posty: 16
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Rabka/Gdów
|
Wysłany: Pią 17:03, 10 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
Dorzucę swoje trzy grosze.
Jak zaczynałem przechodzić od mysli do czynów w kwestii zamiany Hondy Transalp na inne moto usiadłem na NC750X, pojeździłem jakieś 40 min. I po przejażdżce właściwie doszedłem do (chwilowego jak się okazało) wniosku że będę nadal jeździł trampkiem. Niemrawo jeszcze mi kołatało w głowie żeby zrealizować plan przetestowania nowego V-Stroma i Kawasaki Versysa ale jakoś straciłem zapał.
Jeździłem wersją ze skrzynię DCT. Czyli tą zautomatyzowaną dwusprzęgłową - bezapelacyjnie fajny wynalazek. Silnik o charakterystyce rodem z samochodu (ale przy DCT nie przeszkadza w niczym). Lepsza dynamika niż w Trampku (XL600V), lepsze hamulce. Na tym koniec plusów jak dla mnie. Wiatr - masakra. Siodło - niewygodne, pozycja taka sobie. Tyłek odczuwa każdą nierówność. Jakość wykonania nie powala. Gdyby nie znajomy, który nagrał mi sprawdzonego V-Stroma pewnie by, latał Trampkiem nadal. W moim odczuciu NC750X nie stanowi alternatywy ani dla poczciwego Transalpa ani dla V-Stroma.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tdm
Motonita
Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Sob 22:17, 11 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
Jajecznica napisał: | NC750X nie stanowi alternatywy ani dla poczciwego Transalpa ani dla V-Stroma. |
Honda się sypie ...
alternatywą z tej stajni byłaby nowa AT, ale to już zupełnie inne pieniądze.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Vorenus
Maniak motocyklowy
Dołączył: 12 Lis 2014
Posty: 1310
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: okolice Wwy
|
Wysłany: Nie 0:52, 12 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
Bardziej alternarywą dla 1000 niż 650. Pewną alternatywą dla 650 może być crossrunner, choć jest to bardziej szosowy motocykl.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|