 |
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2470
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Chojnów
|
Wysłany: Sob 18:45, 10 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Tak to prawda , nowy 1000 nie jedzie, jest ,za mały, za drogi, za dużo pali , brzydki , nadaje sie tylko do pozostania w salonie , etc etc . Jeszcze jak go porównasz do małego dela , versysa lub innej 125 piatki to sie okaże że mamy szrot za ponad pól bańki małej , można w dołek popaść co kupiliśmy za gówno , ale recenzje w prasie motocyklowej były bardzo pochlebne . Ot nasze szczęście w zakupie . Nikomu nie dogodzisz .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Inspektor
Maniak motocyklowy
Dołączył: 23 Paź 2012
Posty: 1589
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: okolice Krakowa
|
Wysłany: Sob 19:21, 10 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Andrzeju, nigdy nie uważałem i nie uważam, że to co kupiłem jest najlepsze, najpiękniejsze i the best. Uważam, że nowy V Strom 1000 w obecnym wydaniu jest najlepszą opcją dla mnie, dla moich możliwości oraz ewentualnych minusów do zaakceptowania i dlatego go mam. Jednak zawsze trzeba być otwartym na co nas czaka i i tak nas nie minie. Czy Versys 1000 będzie lepszy od V Stroma 1000 – nie sądzę. Czy warto dopłacić do większej pojemności biorąc pod uwagę Vesysa 650 i V Stroma 1000 – myślę, że nie wszyscy to stwierdzą nie mając możliwości sprawdzenia i przetestowania. Układa się tak z reguły, że w zależności od funduszy kształtujemy sobie tak poglądy i argumentację aby wytłumaczyć możliwości zakupu. Jestem przekonany, że skoro Jarson widzi potęgę nowego V Stroma 1000 a zdecydował się na Versya 650 to albo różne inne względy „przekonały” go do zakupu 650 tki albo nie widzi potrzeby przepłacać. I oto właśnie pytam. Mnie taka (650) pojemność niestety już nie satysfakcjonuje. Muszę mieć mocny „dół” a kręcenie jest mi nie potrzebne. Każdy wybiera „pod siebie”. Ale, żeby każdy mógł dobrze wybrać a nie ma możliwości wszystkim pojeździć po to są opinie innych.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2470
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Chojnów
|
Wysłany: Sob 21:31, 10 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Amen .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tdm
Motonita
Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Nie 18:27, 11 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Jarrson napisał: | Nowy Dl 650 będzie szybciej niz myślisz .  |
Sejfo napisał: | Mi również się wydaje, że nowy Dl 650 pojawi się szybko - obstawiam 2016 rok. |
o to bardzo ciekawe, macie jakieś "nieoficjalne" przecieki ? Ciekawe czy w porównaniu z obecnym modelem suzuki pójdzie raczej w stronę szosy czy terenu.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez tdm dnia Nie 18:27, 11 Sty 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jarrson
Motocyklista
Dołączył: 18 Lis 2014
Posty: 288
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 1/2 Skąd: Poznań/Mosina
|
Wysłany: Nie 21:09, 11 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
No to tak: nie widzę sensu aby porównywać motocykl klasy 650 z 1000 bo to jak porównywanie gruszek do jabłek. Szczególnie jezeli dotyczy to roznych marek. Poniekad odpowiedz na pytanie Inspektora czy warto dolozyc nascie tysiecy zl aby przeniesc sie do klasy litra (ale w sensie czy DL 650 czy DL 1000) znalazla sie w tym bardzo obszernym tescie całej rodzinki V-stromowej ktory jest dostepny w dziale "Wiadomosci" lub tu: [link widoczny dla zalogowanych]
Natomiast moge odpowiedziec na pytanie dot. mojej motywacji:
- pomiedzy Versysem 650 a V-stromem 1000 roznica wynosi nie 15-cie a realnie ok. 18 tys zł To bardzo duzo. Dla mnie za duzo. Za te pieniadze moge przejechach minimum 50 tys km. A poniewaz jezdze duzo i daleko liczy sie dla mnie ekonomia
- nie czuje potrzeby poisadania 100 KM. Motocykle klasy DL 650 czy Versys 650 dysponuje do turystyki wystarczajaca iloscia mocy - do wszystkiego.
- motocykle klasy 650 pala srednio o 1,5 do 2 l/100 km mniej
- co do Versyska - on ma mega mocny dol i sredni zakres obrotow. Tak jak napisalem jedzie jak pojazd elektryczny. A srednie obroty to te uzytkowe.
- zdecydowal tez efekt tego ze ccaielem dla odmiany pojezdzic czyms co bedzie mialo wlasciwosci DL-a nie bedac nim.
- w perspektywie kupie sobie nowego DL 650 jak bedzie NOWY.
Podoba mi sie wypowiedz ze argumenty mozna znalezc "za" zawsze do danego motka ktory sie posiada. Bardzo madre rozsadne zdanie. Wszak kochamy nasze wlasne motocykle i bedziemy ich bronic . I dziwne byloby jakby ktos plul na swoj wlasny sprzet
Co do DL 1000 - napisalem test, napisalem tez porownanie ... jego najwieksza zaleta jest zwinnosc. Smiem twierdzic ze moze spokojnie mimo gabarytow z moim malym Versysem tutaj powalczyc. Duzy DL ma tez rewelacyjne wrecz zawieszenie. Natomiast wg mnie pali przy wysokich predkosciach jak smok i ma kiepska aerodynamike. Po prostu jest zbyt waski z przodu (taka teraz moda...ale popatrzcie na Versysy - tez byly waskie...a teraz sa szerokie - mowie o owiewce i dwoch reflektorach).
No i mozemy tak sobie dyskutowac trzy dni i trzy noce ... Prawda taka ze one wszystkie sa fajne Tylko kazdy w inny sposob i nie mozna powiedziec wg mnie autorytatywnie: TEN jest najlepszy bo to zawsze bedzie subiektywne zdanie. Po prostu kazdemu z nas pasuje cos innego. Jak z kobietami
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Jarrson dnia Nie 21:13, 11 Sty 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Inspektor
Maniak motocyklowy
Dołączył: 23 Paź 2012
Posty: 1589
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: okolice Krakowa
|
Wysłany: Nie 21:39, 11 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Dzięki Jarrson za odpowiedź.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Vorenus
Maniak motocyklowy
Dołączył: 12 Lis 2014
Posty: 1310
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: okolice Wwy
|
Wysłany: Pon 14:46, 12 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Jarrson, Ty w Polsce kupiłeś tego Versysa? Pytam, bo chciałem obejrzeć i podobne jeszcze nie ma.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Topinka
Maniak motocyklowy
Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 1773
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Chorzów MotoAvToSy
|
Wysłany: Pon 15:01, 12 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
No proszę, proszę, tak czytam i się nie mogę nadziwić Jarek Kawa na Ciebie dobrze działa ! ( a to Honda się chwali, że ma najsympatyczniejszych kierowców )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
cynek
Forumowy Poeta

Dołączył: 01 Lip 2009
Posty: 3308
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 27 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 15:36, 12 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Tomek, gdzie posiałeś topór? No wiesz, ten wojenny
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
baltex
Motocyklista
Dołączył: 26 Gru 2009
Posty: 299
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Pon 16:30, 12 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Jeśli chodzi o kobiety to ja po winne w zasadzie to wszystkie lubię.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
cynek
Forumowy Poeta

Dołączył: 01 Lip 2009
Posty: 3308
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 27 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 16:56, 12 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
baltex napisał: | Jeśli chodzi o kobiety to ja po winne w zasadzie to wszystkie lubię. |
Posłankę pawłowicz też?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
DLuk
Administrator
Dołączył: 12 Lip 2008
Posty: 497
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 18:04, 12 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Ja mam jeszcze mieszane uczucia co do całego wątku ale podoba mi się taka pozytywna zmiana podejścia do zawartości merytorycznej forum
Jednak dwie rzeczy muszę wyjaśnić bo widać że nie jeździliście i nie widzieliście a krytykujecie
1. zgadzam się ze poprzedni model versysa może się Komuś nie podobać (ta prostokątna lampa jedna pod drugą) ale zdecydowanie dużo lepiej wygląda w rzeczywistości niż na zdjęciach (zwłaszcza 1000).
2. ja dwa lata jeżdżę poprzednim modelem versysa 650, mam taką szybę givi:
i osłona przed wiatrem jest porównywalna do DL-a z szybą z deflektorem.
A z w temacie nowego też mi się podobają wprowadzone zmiany do małego versysa. Dla odmiany w dużym zmienili praktycznie tylko owiewkę.
Nowa owiewka może się podobać ale moto dużo straciło na indywidualności - taki "trynd", patrz fazer, tiger 1050, multistrada, inne podobne?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dober
DeTox nie pomoże
Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 3043
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Pobiedziska/Poznań
|
Wysłany: Pon 19:12, 12 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Topinka napisał: | No proszę, proszę, tak czytam i się nie mogę nadziwić Jarek Kawa na Ciebie dobrze działa ! ( a to Honda się chwali, że ma najsympatyczniejszych kierowców ) |
co za duzo, to nie zdrowo:
http://youtu.be/_yg5mI2SCxc
Jeszcze chwilka i wypijecie sobie wspolna Kawe
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Despok
Motonita
Dołączył: 02 Kwi 2011
Posty: 834
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Wto 10:59, 13 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
DLuk napisał: | ...
Dla odmiany w dużym zmienili praktycznie tylko owiewkę.
... |
Są zmiany w zawieszeniu tył jest utwardzony, w hamulcach poprawki, sprzęgło antyhoppingowe i wiele jeszcze drobnych poprawek, które mogą sporo zmienić.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Topinka
Maniak motocyklowy
Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 1773
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Chorzów MotoAvToSy
|
Wysłany: Wto 11:43, 13 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Dober napisał: |
Jeszcze chwilka i wypijecie sobie wspolna Kawe  |
O ile pierwszych 6 wypije w samotności
A żeby coś w temacie, to Kawą dużą i małą chętnie się przejadę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Despok
Motonita
Dołączył: 02 Kwi 2011
Posty: 834
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Wto 11:53, 13 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Topinka napisał: | Dober napisał: |
Jeszcze chwilka i wypijecie sobie wspolna Kawe  |
O ile pierwszych 6 wypije w samotności
A żeby coś w temacie, to Kawą dużą i małą chętnie się przejadę. | U mnie masz jazdę, dałeś mi się przejechać Teresą w Nędzy po ośrodku, Twój strach w oczach bezcenny
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Despok dnia Wto 11:53, 13 Sty 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Vorenus
Maniak motocyklowy
Dołączył: 12 Lis 2014
Posty: 1310
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: okolice Wwy
|
Wysłany: Wto 12:03, 13 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Widział już ktoś nowego Versysa w salonie w PL?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
instruktor
Motonita
Dołączył: 18 Sie 2013
Posty: 839
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Łask
|
Wysłany: Wto 12:05, 13 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
....a już wchodzi Yamaha MT 09 Tracer...czy tam już weszła na nasz rynek. Jarku zrobisz jakiś test ???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mar111cin
Motonita
Dołączył: 03 Sie 2013
Posty: 856
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: FSW
|
Wysłany: Śro 0:22, 14 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Jak mi się bardzo spodobała yamaha tracer na pierwszych zdjęciach, tak mi przeszło jak zobaczyłem zdjęcie z jeźdźcem - jest bardzo mała...
Co do nowej wersji małego vstroma, aktualna wersja to nie jest nowa wersja, tylko wersja wyposażona w akcesoryjny dziób wrony i szprychowane koła. Jak zrobię nową wersję, ale na wzór dużego DLa, to pójdą w złą stronę... Widać jak większość ludzi preferuje moto z podwójną lampą (widać na przykładzie stary/nowy versys), do tego podwójnie świecącą lampą, tak jak w starym v-stromie, idealnie do turystyki, przepali się jedna żarówka jest jeszcze druga.
Tak samo agresywne kształty versysa, lub tracera lepiej się prezentują od damskich kształtów małego v-stroma...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
instruktor
Motonita
Dołączył: 18 Sie 2013
Posty: 839
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Łask
|
Wysłany: Pią 12:05, 16 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
mar111cin napisał: | Jak mi się bardzo spodobała yamaha tracer na pierwszych zdjęciach, tak mi przeszło jak zobaczyłem zdjęcie z jeźdźcem - jest bardzo mała...
Co do nowej wersji małego vstroma, aktualna wersja to nie jest nowa wersja, tylko wersja wyposażona w akcesoryjny dziób wrony i szprychowane koła. Jak zrobię nową wersję, ale na wzór dużego DLa, to pójdą w złą stronę... Widać jak większość ludzi preferuje moto z podwójną lampą (widać na przykładzie stary/nowy versys), do tego podwójnie świecącą lampą, tak jak w starym v-stromie, idealnie do turystyki, przepali się jedna żarówka jest jeszcze druga.
Tak samo agresywne kształty versysa, lub tracera lepiej się prezentują od damskich kształtów małego v-stroma... |
...no tak, jakby nie patrzył trza na własne oczęta obejrzeć i zasiąść....ale i tak na moje 187cm wzrostu DL jest the best....no chyba że pomarańcza 1190 Adventure hmmmm....trzeba mieć marzenia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dober
DeTox nie pomoże
Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 3043
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Pobiedziska/Poznań
|
Wysłany: Pią 13:10, 16 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
KTM1190 jest juz passe
Teraz jak juz to 1290
Starym zechem chcesz jezdzic? ))
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
instruktor
Motonita
Dołączył: 18 Sie 2013
Posty: 839
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Łask
|
Wysłany: Sob 10:57, 17 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Dober napisał: | KTM1190 jest juz passe
Teraz jak juz to 1290
Starym zechem chcesz jezdzic? )) |
....no ten to by mi chyba z pod tyłka odjechał...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dober
DeTox nie pomoże
Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 3043
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Pobiedziska/Poznań
|
Wysłany: Sob 13:40, 17 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
A 1190 nie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
chmarnik
Maniak motocyklowy
Dołączył: 05 Mar 2012
Posty: 1201
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wieluń
|
Wysłany: Sob 13:49, 17 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
mar111cin napisał: | Widać jak większość ludzi preferuje moto z podwójną lampą (widać na przykładzie stary/nowy versys), do tego podwójnie świecącą lampą, tak jak w starym v-stromie, idealnie do turystyki, przepali się jedna żarówka jest jeszcze druga. |
Wydaje mi się, że świeci jedna jako mijania, a druga jako drogowe.
Jarson, jak to jest rozwiązane w nowym Versysie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MaG
Administrator
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4256
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 28 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gocław, W-wa
|
Wysłany: Sob 14:28, 17 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Jarson napisał o tym w teście na początku tematu - w Versysie jedna jest mijania, druga drogowe jak w Fazerze, cbf, tdm itp...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
instruktor
Motonita
Dołączył: 18 Sie 2013
Posty: 839
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Łask
|
Wysłany: Sob 14:35, 17 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Dober napisał: | A 1190 nie?  |
nooooo....też....cholercia.....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jarrson
Motocyklista
Dołączył: 18 Lis 2014
Posty: 288
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 1/2 Skąd: Poznań/Mosina
|
Wysłany: Pon 22:43, 19 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
W nowych Versysyach swiatla swieca osobno. Mijania jako jeden reflektor - dlugie jako drugi, ale uwaga - wtedy z pierwszego jest wlaczone rownolegle swiatlo mijania. Wiec efekt jest dobry.
Co do Versysa 1000 - byl material w SM ale bede oczywiscie mial go do testu. Poniewaz sam mam 650 wiec go porownam z malym i zobaczymy.
Hondka w poj. 800 ccm kosztuje 50 tysi. Przegieli kompletnie cenowo - to na marginesie. Kawasaki ma mega dobre ceny - widac ze im zalezy.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Jarrson dnia Pon 22:44, 19 Sty 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Vorenus
Maniak motocyklowy
Dołączył: 12 Lis 2014
Posty: 1310
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: okolice Wwy
|
Wysłany: Wto 0:36, 20 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Zobaczymy jakie będą ceny jak się pojawi w salonach. Na razie nikt go nie ma
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
biblo
moto-psychopata
Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 4278
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 78 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: W-wa
|
Wysłany: Wto 0:53, 20 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
W najnowszym Świecie Motocykli napisali, że "golas" ma kosztować 48900 zł, a wersja z wyposażeniem (kufry, handbary, osłona silnika, halogeny) 55900 zł.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tdm
Motonita
Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Wto 2:27, 20 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Jarrson napisał: | W nowych Versysach swiatla swieca osobno. Mijania jako jeden reflektor - dlugie jako drugi |
nie doczytałem w teście tego, skoro tak to... porażka z tymi światłami. Po co dają 2 lampy jak świeci tylko jedna... To samo miałem w TDM900, w porównaniu do DL widoczność marna, ciągle myślałem o założeniu halogenów. I nie mówię tu tylko o jeździe w nocy, ZA DNIA też jesteśmy mniej widoczni, dwie lampy - zwłaszcza z daleka - swoje robią.
Patrząc na zdjęcia versysa szyba jest chyba przestawiana tymi pokrętłami z przodu (więc trzeba stanąć, zejść, pokręcić, następnie wsiąść i zobaczyć czy już ok). W DL po założeniu Givi Airflow regulacje mozna robić jedną ręką i to w trakcie jazdy, jest to megawygodne, pozwala idealnie dopasować wysokość oraz wielokrotnie zmieniać ją w trakcie wyjazdu (np. zjeżdżamy w teren lub chcemy się ochłodzić i szyba idzie w dół, a jak nam się znudzi to w 5 sekund wraca).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jarrson
Motocyklista
Dołączył: 18 Lis 2014
Posty: 288
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 1/2 Skąd: Poznań/Mosina
|
Wysłany: Wto 7:41, 20 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
TDM - wg mnie mam lepsze światła niz w starym DL-u. Jak włącze długie to mam wtedy razem włączone długie i mijania. Ale to oczywiście subiektywna moja opinia.
Co do szyby - Ty porównujesz akcesoryjną za która dałeś set złotych z fabryczną. W Kawie też założysz Givi Airflow - tylko że nie widzę potrzeby wyskakiwania z paru setek. Fabryczna daje spokojnie radę, a przestawienie zajmuje tyle co zejscie z moto, poluzowanie reką dwóch pokręteł i przesuniecie ich na szynie. To się w 60 sekund z ziewaniem robi. jak się uprzesz i jesteś leń to bez zsiadania z motocykla nawet to zrobisz.
Tak na marginiesie - ja jak ustawię pod siebie optymalnie szybę w dowolnym moto raz, to nie zmieniam tego przez całą eksploatację bo po co skoro jest mi dobrze.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mar111cin
Motonita
Dołączył: 03 Sie 2013
Posty: 856
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: FSW
|
Wysłany: Wto 7:58, 20 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Wcześniej to ja powiedziałem ogólnie o v-stromie, że jak będą robili nowego, to niech zrobią podwójnie świecącą lampę, jak w starym. Mnie się to wydaje dziwne, mamy dwa klosze, motocykle turystyczne, do dlaczego tego nie wykorzystywać? V-strom to ma fajnie zrobione, dwie żarówki z przodu, dwie z tyłu, jak się jedna przepali gdzieś na wyprawie, to mamy jeszcze drugą.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mar111cin dnia Wto 7:58, 20 Sty 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jarrson
Motocyklista
Dołączył: 18 Lis 2014
Posty: 288
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 1/2 Skąd: Poznań/Mosina
|
Wysłany: Wto 14:30, 20 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Tyż prawda. Wyglądałby lepiej. Zgadzam się. Ale ponieważ każdy reflektor ma inny odblysnik połączenie ich razem dałoby w efekcie świetny efekt oślepiajacy
Jak znam życie pewnie za rok zmodyfikują...
A z tyłu Versys ma lampę ledową wiec problemu z żarówkami nie ma.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dober
DeTox nie pomoże
Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 3043
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Pobiedziska/Poznań
|
Wysłany: Wto 21:16, 20 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
mar111cin napisał: | ...dwie z tyłu, jak się jedna przepali gdzieś na wyprawie, to mamy jeszcze drugą. |
ta zasada jest tylko w starym DLu. W nowym V-Stromie z tylu niestety jest tylko 1 zarowka. Wynik maczania paluchow ekonomistow ;-(
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mar111cin
Motonita
Dołączył: 03 Sie 2013
Posty: 856
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: FSW
|
Wysłany: Wto 23:11, 20 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
w nowym v-stromie to w ogóle paluchy maczał jakiś ekonomista homoseksualista
Dalej twierdzę, że ludzie lubią symetrię i podwójne agresywne lampy - widać to po sukcesie wielu motocykli (choćby v-strom ) i to różnych typów - skąd ta popularność dres R1? z racji wyglądu który mu zrobiły lampy. fjr1300, fazery, stary versys nie przyciągał uwagi, a nowy? Dziwi mnie trochę to, że producenci nie do końca to zauważają....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jarrson
Motocyklista
Dołączył: 18 Lis 2014
Posty: 288
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 1/2 Skąd: Poznań/Mosina
|
Wysłany: Śro 18:29, 21 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Myślę że chodziło o to aby elektrowni za bardzo nie obciążać bo do Versysa jest sporo dodatków obciążajacych elektrykę. Ale byłoby fajniej jakby razem świeciły - zgadzam się.W tysiącu też świeci jeden.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mar111cin
Motonita
Dołączył: 03 Sie 2013
Posty: 856
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: FSW
|
Wysłany: Czw 0:06, 22 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
to już wolę bmw przynajmniej nie ma efektu wizualnego przepalonej żarówki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
totencham
Motonita
Dołączył: 23 Sty 2012
Posty: 604
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Czw 13:00, 22 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Dober napisał: | KTM1190 jest juz passe
Teraz jak juz to 1290
Starym zechem chcesz jezdzic? )) |
pffff! 1290 jest uzupelnieniem pomaranczowej kolekcji a nie nastepca, wiec prosze mi tu sprostowac! staaarym zechem.... phi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tdm
Motonita
Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Nie 21:55, 01 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
czy do versysa pasuje jakiś zestaw opon o w miarę terenowym przeznaczeniu, a'la heidenau k60 scout czy coś podobnego?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MaG
Administrator
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4256
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 28 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gocław, W-wa
|
Wysłany: Pon 11:12, 02 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Pewnie będzie ciężko o bardziej terenowe ze względu na rozmoar. Dualne to jeszcze znajdziesz np. z salonu kolega brał Versysa 1000 na Pirelli Scorpion Trail...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tdm
Motonita
Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pon 15:44, 02 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
skoro tak, to chyba mamy pierwszą istotną różnicę konstrukcyjną w stosunku do DL-i. W teście na ścigacz.pl autor podsumował ten model: "Plusy ujemne - zerowe właściwości terenowe". Być może chodziło właśnie o małe, szerokie koła (szersze o 1cm niż w DL) i brak możliwości założenia opon innych niż szosowe. [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez tdm dnia Pon 15:48, 02 Lut 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
baltex
Motocyklista
Dołączył: 26 Gru 2009
Posty: 299
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Czw 22:27, 05 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Opony terenowe to na każdy rozmiar kupisz. Po sutrze to każdy pojedzie. W teren to trzeba mieć z przodu 21 call-i i ważyć poniżej 200 kg. Zresztą o czym my mówimy o jeździe po bezdrożach Afryki czy o normalnych wyprawach gdzie na 1000 km asfaltu przypada 20 km dojazdów-ki wiejską drogą. Śmiać mi się chce ja czytam o właściwościach terenowych DL-a. Teren to nie droga wiejska tylko tor motocrossowy.
Jakiś rok temu czytałem że jakiś gość na hayabusa-ie razem z synem pojechał gdzieś na kraniec Rosji pojęcie zdolności terenowych to naprawdę każdego indywidualne odczucie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tdm
Motonita
Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Czw 23:16, 05 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
skoto to takie proste to może wyszukasz coś w stylu opony k60 scout (50%on+50%off) pasujące na koła versysa?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
baltex
Motocyklista
Dołączył: 26 Gru 2009
Posty: 299
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Pią 12:35, 06 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Co to znaczy 50% on 50%off albo kostki czyli off albo tylko on. Jedno wyklucza drugie. Zresztą ja się nie znam. Jeśli opona ma byc do wszystkiego to ani na asfalcie ani w terenie sobie nie poszalejesz. Zresztą ja się nie znam. Przyznaję rację tym co twierdzą że nasz DL jest terenowy a versys nie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
biblo
moto-psychopata
Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 4278
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 78 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: W-wa
|
Wysłany: Pią 13:45, 06 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Parametry typu XX% on/YY% off występują przy wielu rodzajach opon. Można kupić opony dedykowane wyłącznie nawierzchniom szosowym, wyłącznie użytkowaniu w terenie, ale są też opony pośrednie - i nie służą one "szaleństwom" na szosie i w terenie - do tego są te pierwsze.
A w ogóle, to trudno zrozumieć o co Ci chodzi...
baltex napisał: | Śmiać mi się chce ja czytam o właściwościach terenowych DL-a. |
baltex napisał: | Przyznaję rację tym co twierdzą że nasz DL jest terenowy a versys nie. |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez biblo dnia Pią 13:46, 06 Lut 2015, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
baltex
Motocyklista
Dołączył: 26 Gru 2009
Posty: 299
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Pią 21:53, 06 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
To sarkazm jest z mojej strony.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dober
DeTox nie pomoże
Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 3043
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Pobiedziska/Poznań
|
Wysłany: Pią 22:11, 06 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Czy niektorzy z Was kazdym motocyklem, bez wzgledu na jego przeznaczenie, chca wjezdzac w teren?! Kupcie sobie terenowke!
Versys to motocykl szosowy o zacieciu sportowym. koniec. Kropka.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jotes
DeTox nie pomoże
Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 2517
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 49 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Düsseldorf / Gdynia
|
Wysłany: Pią 22:42, 06 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Dober, problem w tym ze ludzie roznie rozumieja pojecie " teren"
Dlatego co niektorzy na 100 metrow capingowego szutru musza miec trenowy motocykl i tacy co Devilka do Teth dojezdzja.
ale coz..advenczerowy mit zyje.
ps.
jak sklasyfikowac ETZ 250 ? dawala rade na gownianych oponach na torze crosowym w Sopocie...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez jotes dnia Pią 22:43, 06 Lut 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Staszek
Motonita
Dołączył: 22 Lis 2012
Posty: 1004
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Północna Polska
|
Wysłany: Pią 22:54, 06 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Bo lekka była...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jotes
DeTox nie pomoże
Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 2517
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 49 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Düsseldorf / Gdynia
|
Wysłany: Pią 23:35, 06 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
ok, byla duzo lzejsza.
ale dzisiejszy redaktorek ze scigacza biorac pod uwage skoki zawieszenia i opony stwierdzilby :
" zerowe mozliwosci terenowe "
tylko mysmy tego nie wiedzieli...i jezdzili.
A jak by tak Versysa ubrac w Tourance ( mozna ) to jak ktos bedzie chcial to tez daleko zajedzie.
Ulegamy demagogi, presji medialnej, mody czy trendow i kupujemy wszystko pokrywajace 300 % naszych potrzeb.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez jotes dnia Pią 23:37, 06 Lut 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|