 |
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukaszt2
Motocyklista
Dołączył: 08 Paź 2012
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Nie 23:42, 02 Cze 2013 Temat postu: jezdzil juz ktos nowym KTM 1190 Adventure? |
|
|
Jakie wrazenia?
Chce zabukowac jazde probna w tym tygodniu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jason
A2
Dołączył: 16 Lip 2011
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Pon 18:02, 03 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
http://www.youtube.com/watch?v=4zf2wjPNlo0
Krótki materiał z testu KTM 1990 ADV, robiliśmy go dziś na szybko i nie zdążyłem pojeździć bo spadł deszcz. Jestem umówiony na przyszły tydzień na jazdę testową to zdam relację.
Pozdr.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Jason dnia Pon 18:04, 03 Cze 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukaszt2
Motocyklista
Dołączył: 08 Paź 2012
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pon 23:29, 03 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
fajna zajawka, czekam na test i recenzje. podaj linka albo pochwal sie prosze tutaj. pzdr
ja odbede swoja jazde pewnie jakos w przyszlym tygodniu, kto wie moze to kon na jakiego bedzie sie chcialo zmienic vee
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
totencham
Motonita
Dołączył: 23 Sty 2012
Posty: 604
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Wto 9:41, 04 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
Odkąd w zeszłym roku widziałem foty i specyfikację, to wiedziałem, że to będzie moje następne moto. Dwa tygodnie byłem się przejechać i jestem pewien, że to będzie moje następne moto
Generalnie jest cudowna maszyna i kogoś w Austrii nieźle poje** budując takiego potwora (dla przypomnienia: 150KM, V2). Prowadzenie maszyny jest wręcz perfekcyjne. Jeździłem niestety tylko po asfaltach, więc nie miałem okazji sprawdzić "R" w nazwie, niemniej masa motocykla (lższejszy niż DL650) oraz pozycja i gabaryty sprawia wrażenie, że po pustyni też będzie dobrze jeździł. Na takiej krótkiej jeździe testowej to, co urzeka najbardziej to silnik i hamulce
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez totencham dnia Wto 9:43, 04 Cze 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukaszt2
Motocyklista
Dołączył: 08 Paź 2012
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Wto 9:57, 04 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
A jak zawias? Jest jakies nurkowanie przy heblowaniu? To tez mnie bardzo ciekawi i jak zawias generalnie, zdarzyly Ci sie jakies dziury, nierownosci?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
misiek76
Motonita
Dołączył: 28 Kwi 2011
Posty: 532
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Puławy
|
Wysłany: Wto 10:39, 04 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
wszystko fajnie ale to średnie spalanie 7,5 l/100km!!! trochę kosmos jak dla mnie:-)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
totencham
Motonita
Dołączył: 23 Sty 2012
Posty: 604
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Wto 11:54, 04 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
KTMy zawsze były dumne ze spalania Jeśli chodzi o nurkowanie przy hamowaniu to nieznacznie, ale o zawieszeniu za bardzo się nie wypowiadam, bo jeździłem po raczej dobrych drogach no i też trochę nieśmiało, bo dla mnie ta moc była trochę nie do ogarnięcia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
nelson_20
Motocyklista
Dołączył: 01 Kwi 2011
Posty: 475
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Łowicz/Bełchów/Skierniewice
|
Wysłany: Wto 17:35, 04 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
Oby nie pił oleju tak jak RC8. Szykuje sie na jazde test.poniewaz bardzo mi sie podoba pod względem wizualnym. Cos mi sie wydaje ze ten motockl bedzie moim pierwszym po DL'u.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukaszt2
Motocyklista
Dołączył: 08 Paź 2012
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Wto 17:40, 04 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
Oddzwonili do mnie, jutro mam dwie godziny do dyspozycji zobaczymy!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tdm
Motonita
Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Śro 10:48, 05 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
fajny motorek, jeśli technicznie po kilku latach będzie sprawował się równie dobrze co nówka, to ma szansę powalczyć z najpopularniejszym bmw. Kolega ma ktm990, o i ile na samą jazdę nie narzeka to co rusz coś tam mu się psuje.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukaszt2
Motocyklista
Dołączył: 08 Paź 2012
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Śro 10:57, 05 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
A ja na swoja jazde nie dojechalem z powodu awarii rumaka. Pekl lancuch na autostradzie przy 140km/h. Co za pech!
Wychodzi na to, ze Kon V-Strom tez czasem nie domaga
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Inspektor
Maniak motocyklowy
Dołączył: 23 Paź 2012
Posty: 1589
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: okolice Krakowa
|
Wysłany: Śro 21:19, 05 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
... niemniej masa motocykla (lższejszy niż DL650).....
Lżejszy chyba nie jest bo waży 230kg zatankowany.
A czy ma ktoś informacje czy można go obniżyć jeszcze poniżej 860mm lub zamówić obniżany?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
totencham
Motonita
Dołączył: 23 Sty 2012
Posty: 604
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Śro 23:12, 05 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
KTM bez paliwa to 212 kg, a sztormiak 214 lub 237 dla większego...
Dobra nie ma co się o kilogramy spierać, natomiast stosunek moc/masa wymiata
Zamówić obniżanego nie można na pewno, jedynie samemu coś działać...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Inspektor
Maniak motocyklowy
Dołączył: 23 Paź 2012
Posty: 1589
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: okolice Krakowa
|
Wysłany: Czw 22:16, 06 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
Szkoda, że nie ma oryginalnie obniżanych.
A to 214 kg to wydawało mi się, że z płynami waży sztormiak?
Ale to nie ważne teraz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rommel
Motocyklista
Dołączył: 01 Cze 2012
Posty: 447
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Sob 0:14, 08 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
mały strom wazy 214 z paliwem, a koło 235 duży.
tdm, a co takiego koledze w 990 sie psuje?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukaszt2
Motocyklista
Dołączył: 08 Paź 2012
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Sob 0:24, 08 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
Ciekawe od czego to zalezalo, niektore zrodla podaja wage malego 217, inne 220, jeszcze inne 223
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jotes
DeTox nie pomoże
Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 2517
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 49 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Düsseldorf / Gdynia
|
Wysłany: Sob 9:54, 08 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
lukaszt2 napisał: | Ciekawe od czego to zalezalo, niektore zrodla podaja wage malego 217, inne 220, jeszcze inne 223 |
217 / 220 waga modeli od K7 do L1 , z plynami i "bez" albo "z" ABS.
223 nie spotkalem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tdm
Motonita
Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Wto 18:26, 11 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
KTM-owi przydałby się jeszcze jeden model, np. 800 adv, zbudowany podobnie do 1190 ale ekonomiczniejszy, prostszy i tańszy w produkcji. Gdyby kosztował do 35-40 tys mógłby być groźną konkurencją dla średniej bm-ki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukaszt2
Motocyklista
Dołączył: 08 Paź 2012
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Wto 18:28, 11 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
to samo myslalem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MaG
Administrator
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4256
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 28 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gocław, W-wa
|
Wysłany: Wto 20:55, 11 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
tdm napisał: | KTM-owi przydałby się jeszcze jeden model, np. 800 adv, zbudowany podobnie do 1190 ale ekonomiczniejszy, prostszy i tańszy w produkcji. Gdyby kosztował do 35-40 tys mógłby być groźną konkurencją dla średniej bm-ki. |
Bez urazy, ale taki model przydałby się Tobie, mi, może jeszcze paru fascynatom ze skromnym portfelem ale akurat nie KTM-owi. Doskonale śledzą rynek i wypuszczają to, na czym się najlepiej zarabia, bo nie chodzi o wolumen, chodzi o zysk w ostatecznym rozrachunku.
To trochę tak jakby zarzucać Aston Martin, że nie robi kompaktowego auta za 45 tys. PLN, bo "by się dobrze sprzedawały"...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukaszt2
Motocyklista
Dołączył: 08 Paź 2012
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Wto 21:02, 11 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
nie zgodze sie MaG, bo nie chodzi o obnizanie standardow i zarzucanie wizji marki tylko wejscie w inny segment rynku. to tak jak by oferowac cole tylko w 2-litrowych butelkach a w 0,5 i 1l juz nie.
ale nie bedziemy sie o oferowane przez KTM produkty klocic kazdy moze miec inne zdanie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MaG
Administrator
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4256
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 28 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gocław, W-wa
|
Wysłany: Wto 21:19, 11 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
To chyba nie chodzi o nasze zdanie, a o strategię rynkową firmy. Zawsze są segmenty rynku, w które się świadomie nie wchodzi... Ale to już musielibyśmy inny temat sobie utworzyć do pogadania:)
Mi się nowy KTM podoba bardzo, jakbym miał taką kasę do wywalenia to wolałbym od Niemca ze względów czysto wizerunkowych - KTM pod tym wzlędem bije BMW na głowę IMO.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tdm
Motonita
Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Wto 21:59, 11 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
cóż, ja bym sobie faktycznie życzył większego wyboru średnich enduroturystyków, bo obecnie to tak za bardzo nie ma w czym wybierać. Bmw800 i jego kopia od Triumpha, starsze modele Trampków i mocno już leciwe afryki, i to chyba tyle.
KTM sugeruje się potrzebami klientów, więc może i stworzą kiedyś taką konstrukcję. Też podoba mi się nowy 1190, ale jeszcze chętniej bym powitał np. 790 adv z ekonomicznym silnikiem i ceną na poziomie średniej bm-ki.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez tdm dnia Wto 22:03, 11 Cze 2013, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
SoH
Motocyklista
Dołączył: 20 Lip 2011
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa/Lublin/Świdnik
|
Wysłany: Śro 10:57, 12 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
A ja tak z ciekawości zapytam, co ile (mniej więcej) trzeba wymieniać napęd w tak dużym i mocnym motocyklu? To jedyne duże, turystyczne enduro z łańcuchem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|