|
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
odyniec
Motonita
Dołączył: 19 Sie 2015
Posty: 631
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gorzów Wlkp.
|
Wysłany: Pon 17:03, 26 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
Zaje...ste masz te fotki na KTMie! Rewelacja!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
snakes50
A
Dołączył: 28 Lis 2014
Posty: 143
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pon 18:46, 26 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
[quote="miotacztruskawek"][quote="Spolski"]Byłem w tym roku DL w Rosji, za kołem podbiegunowym. Przed wyjazdem założyłem Karoo3. Po powrocie tył nadawał się do wymiany, a to tylko 6kkm. Fakt, ze 90% po asfalcie.[/quote]
Toś szybko zajechał. Ja zrobiłem jak na razie na nich 8Kkm i jakaś resztka jeszcze została na przedwiośnie. No chyba, że leciałeś ostrymi skandynawskimi asfaltami...[/quote]
ja na swoich mietkach zrobiłem około 8 tys i jeszcze zrobie 2,3 tysie spoko.
Chociaż jak ostatnio czytałem specjalistów z hameryki to ci proponują na przód mietki karoo 3 a na tył, co ciekawe np michelin anakee 2 , ciekawa kombinacja, a uzasadnienie takie że przód powinien starczyc na 10 tysi a tył trochę wiecej. Dla mnie mietki superrr tylko na śliskim trzeba uważac.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez snakes50 dnia Pon 18:47, 26 Paź 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
silkuark
Motocyklista
Dołączył: 21 Kwi 2015
Posty: 225
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Mazury
|
Wysłany: Pon 19:10, 26 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
odyniec napisał: | Zaje...ste masz te fotki na KTMie! Rewelacja! |
Popieram Zdjęcia rewelacja! Tak z ciekawości, jakie to rejony?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mair
A
Dołączył: 21 Lis 2011
Posty: 103
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kosakowo / Gdynia
|
Wysłany: Pon 22:49, 26 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
j23j23j23 napisał: | Hej Mair. A jak Kawą GTR wygląda filtrowanie korka? Lepiej - gorzej? Można Cie prosić o odczucia w porównaniu do DL'a? |
Jest szerszy z kuframi, ale kiera wydaje sie taka sama. jezdzw normalnie do roboty po 3 miescie i nie zauwazylem wielkiej roznicy. Wiadomo - masa inna i gabaryt, ale kazde moto ma swoje plusy dodatnie i plusy ujemne
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Spolski
Motocyklista
Dołączył: 17 Lis 2013
Posty: 404
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Czw 11:57, 29 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
silkuark napisał: | odyniec napisał: | Zaje...ste masz te fotki na KTMie! Rewelacja! |
Popieram Zdjęcia rewelacja! Tak z ciekawości, jakie to rejony? |
No właśnie najfajniesze jest to, że to bardzo bliskie, a nie doceniane tereny - Słowenia. Dojazd w jeden dzień, nawet z nad morza.
Tu więcej fotek [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kregiel500
A1
Dołączył: 09 Sty 2015
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pon 23:25, 07 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Odgrzeję temat troszeczkę. Czy ktoś miał okazję zaznajomić się z Kawasaki Versys 650 (2015r) ? Na papierze - moto dość duże, trochę twardsze od DLa, mniejsze koło z przodu... liczę się z tym, że to już moto 101% asfalt, ale jak miałby być dużo "lżejszy i zwinniejszy"(ahh ta mt 07 ;p) to w zasadzie i tak 90% czasu spędzam na motocyklu jężdząc po bocznych wiejskich drogach - asfaltowych lub po mieście. Ktoś, coś ?
P.S.
Foty z wyprawy faktycznie super ! Gratuluję )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kasin
Motocyklista
Dołączył: 21 Lis 2014
Posty: 284
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Piastów/Zalewo
|
Wysłany: Wto 14:43, 08 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Zobacz ten [link widoczny dla zalogowanych] z bloga jednego z forowiczów.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kasin dnia Wto 11:43, 29 Gru 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jarrson
Motocyklista
Dołączył: 18 Lis 2014
Posty: 288
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 1/2 Skąd: Poznań/Mosina
|
Wysłany: Śro 17:14, 23 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
To mój test. Kolego - zamień starego Dl-a na nowego i będziesz szczęsliwy. Troche się tu pogubiłem w wątku bo kolega się pytał o to co "po" Dl-u a widzę że watek sie zrobil pt. "mój KTM" oraz o oponach.
Wracając do pytania - co po starym DLu? Czy warto zmieniąc na nowego bo masz dylemat że to ten sam motocykl. Nie. Tak nie jest. Proponuje poczytaj: [link widoczny dla zalogowanych] to lub: [link widoczny dla zalogowanych]
To są wersje nie okrojone pisane na potrzeby mediów.
V-strom jest tak bardzo uniwersalny że żaden z obecnie produkowanych motocykli (choć w jednostkowych tych czy innych parametrach inne są górą) nie daje rady. Mimo starego silnika.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Jarrson dnia Śro 17:15, 23 Gru 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kregiel500
A1
Dołączył: 09 Sty 2015
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Sob 23:37, 02 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Witam.
Odgrzewam temat powtórnie > Jeszcze nie nabyłem nic nowego, ale w dniu wczorajszym odbyłem jazdę testową MT 09 Tracer. Może teraz ja będę miał okazję komuś pomóc, czy rozjaśnić pewne sprawy z wyborem
Ostrzegany byłem przez znajomych, że nie wrócę żywy, że taki mocny, że na koło leci sam i w ogóle, i w ogóle. Prawda natomiast byłą następująca:
Siadam na motocykl - siedzenie twardawe, ale dość wygodne ( przynajmniej przez te 35km jazdy próbnej )... podnóżki ustawione w sposób "bardziej sportowy" > mam tu na myśli to, że na DLu siedzi się jak na tronie, natomiast tu, po ulokowaniu się, podeszwy butów nie patrzą na bezpośrednio na ziemię ( jak to ma miejsce na DLu ) tylko raczej w stronę tylnego koła - przez pierwsze parę minut dziwnie zmieniało się biegi - ale potem spoko
Kierownica - super szeroka ! Można porządnie "złapać" motocykl i przytrzymać go dodatkowo nogami > bak dobrze q temu procederowi dobrze wyprofilowany.
Sama jazda > do dyspozycji 3 tryby jazdy > nastraszony przez wszystkich, że to taki potwór > zacząłem od najsłabszego B. Motocykl mega osowiały na starcie... potem dostrzał mocy... jakoś nie podobało mi się to wszystko - nie będę się na ten temat rozwodził, wszystko co złe kończy się po przejściu do mapy STRD !! Motocykl SUPER żwawy, reaguje na najmnijesze dodanie gazu ! od dołu qpa mocy ! W zakrętach... lepiej niż MT 07 !! Najzwinniejszy motocykl na jakim jeździłem. Same plusy ! Nawet dźwięk oryginalnego wydechy całkiem fajny
Bez najmniejszego wysiłku w zakresie 1/3 obrotomierza przyspiesza lepiej niż DL przy czerwonym polu ! Między samochodami jak rowerem. TYPOWY MIEJSKI ROZRABIAKA
Jak to w życiu, nie może być za pięknie teraz trochę o minusach...
Ochrona przed wiatrem - 0 ! ( porównuje do DL u mnie oryg szyba + deflektor i 120 z otwartym wizjerem bez problemu). Tu powyżej 80km/h to już jak na Naked'zie. Wieje po klacie, ramionach, o kasku nie wspominając. Próbowałem się pochylać, chować za szybę... nic to za bardzo nie dało... Następną rzeczą jaką zauważyłem - jadąc 130km/h boczne podmuchy wiatru powodowały problem z utrzymaniem się na swoim pasie ruchu !!! Fakt jest taki, że dzień był wietrzny, ale potem natychmiast tą samą trasę zrobiłem swoim moto i tylko dyskretnie mnie przechylało bez żadnych nerwowych zdarzeń... Tu olbrzymi - !
Średnie spalanie z jazdy testowej to 7,0 na kompie. DL przy podobnej jeździe pali 4,5-5l.
Epikryza: JEŻELI KTOŚ SZUKA MOTOCYKLA TEGO RODZAJU DO MIASTA - EXTRA WYBÓR !!!
Jeśli ktoś planuje szeroko zakrojoną turystykę, to tylko się umęczy...
W przyszłym tygodniu przejadę się Versysem
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MaciejW
Motonita
Dołączył: 04 Paź 2011
Posty: 606
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: Nie 10:52, 03 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Jedyną logiczną opcją na "po DL-u" jest KTM, a w szczególności BMW GS .
I po co tu się rozpisywać.
Są tezy nie wymagające rozbudowanej argumentacji na poparcie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MaG
Administrator
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4255
Przeczytał: 13 tematów
Pomógł: 28 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gocław, W-wa
|
Wysłany: Nie 20:39, 03 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
E tam, najbardziej logicznym następstwem dl650 jest nowy dl1000...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MaciejW
Motonita
Dołączył: 04 Paź 2011
Posty: 606
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: Nie 22:20, 03 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Nowy DL 1000 jest taki sobie. Próbowałem. Nie powala niczym. Naprawdę mogli się bardziej postarać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Inspektor
Maniak motocyklowy
Dołączył: 23 Paź 2012
Posty: 1589
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: okolice Krakowa
|
Wysłany: Nie 23:38, 03 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
A czym powala Dl 650
Dl'e właśnie takie są i takie mają być.
I właśnie za to je kochamy
Nie powalać niczym a być najlepszym to jest właśnie sztuka....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Vorenus
Maniak motocyklowy
Dołączył: 12 Lis 2014
Posty: 1310
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: okolice Wwy
|
Wysłany: Nie 23:43, 03 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
A co myślicie o nowej Hondzie VFR 800 Crossrunner? Wygląda fajnie Choć na razie jestem bardzo zadowolony z mojego DL'a
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Spolski
Motocyklista
Dołączył: 17 Lis 2013
Posty: 404
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pon 9:04, 04 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Wygląda ciekawie ale jak dla mnie odpada z dwóch powodów. Masa większa niż w BMW R1200GS i koło 17" z przodu. To powoduje, że jest to motocykl typowo na asfalt. Z kolei na sam asfalt są motocykle, lepsze są i tańsze.
Dla mnie motocykl podróżniczy czyli niemiejski, powinien znakomicie radzić sobie na czarnym ale jednocześnie bez problemu pokonać jakieś odcinki dróg gruntowych czy też lekkiego offroadu. Ta sztuka prawie udała się DL-owi ale przydałby się ciut większy prześwit.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Vorenus
Maniak motocyklowy
Dołączył: 12 Lis 2014
Posty: 1310
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: okolice Wwy
|
Wysłany: Pon 13:56, 04 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Spolski napisał: | Wygląda ciekawie ale jak dla mnie odpada z dwóch powodów. Masa większa niż w BMW R1200GS i koło 17" z przodu. To powoduje, że jest to motocykl typowo na asfalt. Z kolei na sam asfalt są motocykle, lepsze są i tańsze.
Dla mnie motocykl podróżniczy czyli niemiejski, powinien znakomicie radzić sobie na czarnym ale jednocześnie bez problemu pokonać jakieś odcinki dróg gruntowych czy też lekkiego offroadu. Ta sztuka prawie udała się DL-owi ale przydałby się ciut większy prześwit. |
GSy są bardzo fajne, ale są drogie i bardzo często kradzione
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kregiel500
A1
Dołączył: 09 Sty 2015
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pon 16:16, 04 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
DL 1000 ... powiadacie
Jak tu wyglada sprawa takiej..." zwinnosci " - lekkosci prowadzenia, porownujac np do malego DLa. Jezdze teraz K4 i po jezdzcie tracerem przejzalem na oczy jak moze jezdzic motocykl... :p ( mam tu wlasnie na mysli taka niesamowita " porecznosc " ).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MaG
Administrator
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4255
Przeczytał: 13 tematów
Pomógł: 28 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gocław, W-wa
|
Wysłany: Pon 17:29, 04 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Napiszecie że każda liszka swój ogon chwali itp... ale jeżeli chodzi o poręczność to nowy DL1000 w niczym nie ustępuje DL650, moje subiektywne odczucie jest takie, że w korkach nawet zwinniej mi się jeździ DL1000. Takie wrażenie miałem zresztą jeszcze na jesieni zanim kupiłem DL1000, gdy po jeździe testowej na dl1000 wracałem do swojego dl650. Najlepiej samemu się przejechać i wyrobić zdanie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
U-boot
Motocyklista
Dołączył: 06 Maj 2015
Posty: 315
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 17:50, 04 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Ja miałem trzy "armatury" Drag Stara 650, Road Stara 1700 i Royal Stara 1300. Teraz jestem zauroczony V-stromem 650 i jego przyjaznym charakterem. W rodzinie mam jeszcze Bandita 1250 S, którym szaleje moja Pani. Może jeśli namówię ją do sprzedania bandziora, kupimy GSX 1250 FA i będę miał jakąś odmianę Ale DL to teraz podstawowy mój motocykl.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Vorenus
Maniak motocyklowy
Dołączył: 12 Lis 2014
Posty: 1310
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: okolice Wwy
|
Wysłany: Pon 18:42, 04 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
MaG napisał: | Napiszecie że każda liszka swój ogon chwali itp... ale jeżeli chodzi o poręczność to nowy DL1000 w niczym nie ustępuje DL650, moje subiektywne odczucie jest takie, że w korkach nawet zwinniej mi się jeździ DL1000. Takie wrażenie miałem zresztą jeszcze na jesieni zanim kupiłem DL1000, gdy po jeździe testowej na dl1000 wracałem do swojego dl650. Najlepiej samemu się przejechać i wyrobić zdanie. |
Porównywałeś z nowym DL 650 czy starym? Nowy jest ponoć sporo zwinniejszy. Piszę "ponoć" bo starym nie jeździłem. Nie jeździłem też nowym 1000. Może na zlocie będzie okazja
p.s. ogonki chwalą pliszki
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Vorenus dnia Pon 22:29, 04 Kwi 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MaG
Administrator
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4255
Przeczytał: 13 tematów
Pomógł: 28 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gocław, W-wa
|
Wysłany: Pon 21:51, 04 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
miała być pliszka:) Porównuję ze "starym" DL650, nowym jeździłem tylko na testach, wielkiej różnicy nie odczułem, ale też w korkach nim nie jeździłem. Tak czy inaczej - nowy 1000 jest bardzo zwinny.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Vorenus
Maniak motocyklowy
Dołączył: 12 Lis 2014
Posty: 1310
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: okolice Wwy
|
Wysłany: Pon 22:34, 04 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
MaG napisał: | miała być pliszka:) Porównuję ze "starym" DL650, nowym jeździłem tylko na testach, wielkiej różnicy nie odczułem, ale też w korkach nim nie jeździłem. Tak czy inaczej - nowy 1000 jest bardzo zwinny. |
Pewnie jest tak jak z małym, optymalny stosunek jakości do ceny.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Vorenus
Maniak motocyklowy
Dołączył: 12 Lis 2014
Posty: 1310
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: okolice Wwy
|
Wysłany: Śro 18:40, 04 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
kregiel500 napisał: | Witam.
Odgrzewam temat powtórnie > Jeszcze nie nabyłem nic nowego, ale w dniu wczorajszym odbyłem jazdę testową MT 09 Tracer. Może teraz ja będę miał okazję komuś pomóc, czy rozjaśnić pewne sprawy z wyborem
Ostrzegany byłem przez znajomych, że nie wrócę żywy, że taki mocny, że na koło leci sam i w ogóle, i w ogóle. Prawda natomiast byłą następująca:
Siadam na motocykl - siedzenie twardawe, ale dość wygodne ( przynajmniej przez te 35km jazdy próbnej )... podnóżki ustawione w sposób "bardziej sportowy" > mam tu na myśli to, że na DLu siedzi się jak na tronie, natomiast tu, po ulokowaniu się, podeszwy butów nie patrzą na bezpośrednio na ziemię ( jak to ma miejsce na DLu ) tylko raczej w stronę tylnego koła - przez pierwsze parę minut dziwnie zmieniało się biegi - ale potem spoko
Kierownica - super szeroka ! Można porządnie "złapać" motocykl i przytrzymać go dodatkowo nogami > bak dobrze q temu procederowi dobrze wyprofilowany.
Sama jazda > do dyspozycji 3 tryby jazdy > nastraszony przez wszystkich, że to taki potwór > zacząłem od najsłabszego B. Motocykl mega osowiały na starcie... potem dostrzał mocy... jakoś nie podobało mi się to wszystko - nie będę się na ten temat rozwodził, wszystko co złe kończy się po przejściu do mapy STRD !! Motocykl SUPER żwawy, reaguje na najmnijesze dodanie gazu ! od dołu qpa mocy ! W zakrętach... lepiej niż MT 07 !! Najzwinniejszy motocykl na jakim jeździłem. Same plusy ! Nawet dźwięk oryginalnego wydechy całkiem fajny
Bez najmniejszego wysiłku w zakresie 1/3 obrotomierza przyspiesza lepiej niż DL przy czerwonym polu ! Między samochodami jak rowerem. TYPOWY MIEJSKI ROZRABIAKA
Jak to w życiu, nie może być za pięknie teraz trochę o minusach...
Ochrona przed wiatrem - 0 ! ( porównuje do DL u mnie oryg szyba + deflektor i 120 z otwartym wizjerem bez problemu). Tu powyżej 80km/h to już jak na Naked'zie. Wieje po klacie, ramionach, o kasku nie wspominając. Próbowałem się pochylać, chować za szybę... nic to za bardzo nie dało... Następną rzeczą jaką zauważyłem - jadąc 130km/h boczne podmuchy wiatru powodowały problem z utrzymaniem się na swoim pasie ruchu !!! Fakt jest taki, że dzień był wietrzny, ale potem natychmiast tą samą trasę zrobiłem swoim moto i tylko dyskretnie mnie przechylało bez żadnych nerwowych zdarzeń... Tu olbrzymi - !
Średnie spalanie z jazdy testowej to 7,0 na kompie. DL przy podobnej jeździe pali 4,5-5l.
Epikryza: JEŻELI KTOŚ SZUKA MOTOCYKLA TEGO RODZAJU DO MIASTA - EXTRA WYBÓR !!!
Jeśli ktoś planuje szeroko zakrojoną turystykę, to tylko się umęczy...
W przyszłym tygodniu przejadę się Versysem |
I jak udało się przejechać Versysem? Jakie wrażenia? Rozumiem, że mówimy o nowym 1000? Pytam, bo też zastanawiam się nad czymś większym do miasta i turystyki. Siedziałem na Tracerze i jak na mnie trochę mały (przynajmniej takie sprawił wrażenie).
Jako kolejne moto rozważam: Dużego DLa, Versysa, może nową "Afrykę". Do tej pory myślałem też o Tracerze, ale przy moich 190cm wzrostu wydał mi się jakiś "ciasny"
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bzik74
A
Dołączył: 26 Gru 2011
Posty: 140
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Śro 21:06, 04 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
MaG napisał: | Napiszecie że każda liszka swój ogon chwali itp... ale jeżeli chodzi o poręczność to nowy DL1000 w niczym nie ustępuje DL650, moje subiektywne odczucie jest takie, że w korkach nawet zwinniej mi się jeździ DL1000. Takie wrażenie miałem zresztą jeszcze na jesieni zanim kupiłem DL1000, gdy po jeździe testowej na dl1000 wracałem do swojego dl650. Najlepiej samemu się przejechać i wyrobić zdanie. | podpisuje się obiema rekami pod tym co napisał MaG
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Vorenus
Maniak motocyklowy
Dołączył: 12 Lis 2014
Posty: 1310
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: okolice Wwy
|
Wysłany: Śro 21:46, 04 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
A jeździł ktoś nowy Versysem 1000?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kregiel500
A1
Dołączył: 09 Sty 2015
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Sob 8:24, 14 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Udało się przejechać tyle, że małym
Opinie na temat Versysa 650 wyrazili już bardziej zorientowani w temacie, zatem moja będzie dużo bardziej amatorska, i mocno subiektywna... może komuś się przyda - to na zdrowie.
Po ulokowaniu się za sterami trochę mało miejsca... ( mniej niż na DLu ). Jakoś cały motocykl krótszy, mniejszy. Pozycja taka trochę DLowa - czyli bardzo wygodnie - plecy proste itd
Po przejechaniu pierwszych metrów przeciskanie się między samochodami, czy zawracanie na raz ( bez podparcia ) na wąskiej drodze - bez najmniejszych problemów - tam gdzie na DLu byłoby 'nerwowo' tu jeszcze dodawałem gazu ) Właśnie... co z tym gazem. Mam wrażenie ( może to tylko wrażenie ), że jest wyraźnie słabszy od DLa. W dolnym zakresie obrotów nie dzieje się nic. Połowa obrotomierza jest to zakres gdzie motocykl faktycznie zaczyna trochę jechać - w sumie do samego końca - daje to jednak wrażenie krótkich biegów.. byłem nieco zawiedziony.
Hamulce - porównywalne w MT 09. Mocne ! dozowalne ! GENIALNE !!! Klamka do końca - motocykl nurkuje dość mocno, ale w zasadzie nie przeszkadza to w niczym, koło troszkę popiskuje i stomiy chwileczkę po tym. W DLu mogę jedynie pomarzyć o czymś choćby w połowie na takim poziomie.
Ochrona przed wiatrem na pewno lepsza niż w MT 09 ale do mojego DLa ( orig szyba + deflektor ) jeszcze daaaleka droga . Podczas jazdy próbnej była ustawiona oczywiście najwyżej jak się dało.
Przejechałem się kawałek po szutrowej, dziurawej drodze i muszę przyznać, że byłem zaskoczony. Super wybiera nierówności, przez progi zwalniające ( te niższe ) można przejeżdżać ze szklanką wypełnioną płynem do menisku wypukłego bez obawy o uronienie kropli Wielki + .
Ogólnie - motocykl fajny. Przed wiatrem chroni nienagannie. Hamulce moich marzeń. Na mnie trochę za mały i za słaby.
RACZEJ GO NIE WYBIORĘ
Pozostało mi przejechać się małym i dużym DLem i postanowić coś ostatecznie...
Tyle, że w Łodzi nie mają jazdy testowej ;/// do PZN trzeba będzie się spróbować wybrać... ehh
Swoją drogą duży DL i MT 09 to identyczna cena ( 42tys ) ... ciężka będzie decyja ;p
Chyba, że będę rozsądny i przesiądę się na nowy model motocykla z którego jestem przecież zadowolony i nie będę kombinował... Ot takie moje weekendowe dywagacje ;P
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Vorenus
Maniak motocyklowy
Dołączył: 12 Lis 2014
Posty: 1310
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: okolice Wwy
|
Wysłany: Sob 21:16, 25 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
Jestem po serii jazd testowych. Jeździłem Tracerem 900, Dużym DLem, Triumphem Tigerem 800, Versysem i Africą Twin.
Jako, że chyba najlepszym dla mnie moto będzie coś czym mogę jeździć po mieście (sprawnie w korkach) czasem zjechać z asfaltu i raz, dwa razy w roku wyjechać gdzieś dalej, jak na razie najlepsze wrażenie zrobiła Africa. Myślę, że to będzie moje następne moto Gdyby nie problem z dostępnością może kupiłbym już w tym sezonie )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Seba71
Motonita
Dołączył: 06 Lip 2014
Posty: 532
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Opole
|
Wysłany: Czw 14:46, 30 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
Oj to może być to, zawsze podobały mi się KTM i ma być KTM800 Adventure [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KAMAN
A2
Dołączył: 27 Maj 2012
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa/Wyszków
|
Wysłany: Wto 15:45, 05 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Ja już podjąłem decyzję, że sprzedaję swojego drugiego DL'a. Choć XT ma dopiero 9 tys i ubrałem go już w co można i nadal uważam, że to genialna maszyna. Ale...ja potrzebuję czegoś, na czym nie będę się wieszał na silniku. Może Afryka, ale ponad 6 L/100 i zbiornik 18.8L to lipa, w sierpniu będę testował przez tydzień, podrzucę linka. Drugi typ, w zasadzie już się nastawiłem na to najbardziej to GS800ADV, lada moment wejdzie wersja z rolgazem bez linki, nie wiem czy to dobrze czy źle. I już bym wystawiał Vstroma na aukcje, ale...mam przeczucie, że KTM namiesza z ADV 800 i jeszcze poczekam. Jeśli już oficjalnie szefostwo KTM o nim wspomina, to myślę, że ujawnią go na jesieni. Czekam do końca września, jak będzie cisza to biorę BMW. No chyba, że nowa Tenera na bazie MT...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Vorenus
Maniak motocyklowy
Dołączył: 12 Lis 2014
Posty: 1310
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: okolice Wwy
|
Wysłany: Wto 17:28, 05 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Nie zabraknie Ci moby w BMW? Ma chyba tylko 75km, czyli w zasadzie tyle co mały DL.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kregiel500
A1
Dołączył: 09 Sty 2015
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Śro 23:40, 06 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Vorenus, możesz porównać jazdę DL1000 do Africy Twin i Tracera ? Jeździłem tą hondą ( ze skrzynią DTC ) i jeździło się w sumie fajnie, po bocznych drogach bajka po łukach " podmiejskich " też super Strasznie nurkuje przy hamowaniu, ale przy takim skoku zawieszenia to chyba nieuniknione. Jednak wjeżdżając w korki i ścisłe centrum troszkę czułem te 21' z przodu. Nie ma co tu porównywać do zwinności np. tracera 800.
Jeździłem już poszukując następcy mojego małego DLa w zasadzie większością motocykli na których się mieszczę ( 190cm ) > BMW gs 800, gs 800 adv, gs 1200 Tracer 800, Versys 650, Africa Twin. Niestety w LDZ nie ma dużego DLa do jazdy, a brak czasu nie pozwala mi w tygodniu jechać do Wa-wy w godzinach otwarcia salonu...
Chodzi mi przede wszystkim o wrażenia z lekkości jazdy, hebli, ( o moc się nie obawiam ;p ) i czy faktycznie możliwości "szutrowo - terenowe " są 0 w porównaniu do starego modelu ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Vorenus
Maniak motocyklowy
Dołączył: 12 Lis 2014
Posty: 1310
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: okolice Wwy
|
Wysłany: Czw 20:15, 07 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
@ kregiel500
Tracera w ogóle trudno porównywać do tych motocykli. Moim zdaniem to typowo miejskie moto z szeroką kierownicą (co nie ułatwia jazdy po mieście) Jestem Twojego wzrostu i szczerze mówiąc średnio się na nim czułem. Duży plus za dynamikę, z której tak na prawdę trudno korzystać bo ochrona przed wiatrem praktycznie nie istnieje.
Na DLu siedzi się trochę wygodniej niż na Afryce, ale nie wiem dlaczego nie miałem jakichś super wrażeń z jady. Chyba bardziej odpowiada mi kultura pracy rzędowego silnika w Afryce, który równiej oddaje moc. W DL mamy odczuwalny bardzo duży moment obrotowy w dolnej partii obrotów. Obydwoma motocyklami jeździło się dobrze w ruchu miejskim. Hamulce w Afryce biją na głowę te w DLu. Na szutrach lepiej jeździło mi się Afryką, która moim zdaniem sprawia wrażenie dużo lżejszego motocykla niż w rzeczywistości. Wynika to zapewne z bardzo niskiego środka ciężkości.
Jest jeszcze jeden motocykl który zrobił na mnie bardzo dobre wrażenie. To Triumph Tiger 800 (jeździłem wersją XCx).
Emocja z jazd ostygły i już wiem że zmieniając moto będę wybierał właśnie pomiędzy Tigerem a Afryką. No chyba, że w twz. międzyczasie coś się jeszcze pojawi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kregiel500
A1
Dołączył: 09 Sty 2015
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Nie 1:22, 10 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Dzięki bardzo za odpowiedź. Teraz w takim razie MUSZĘ się przejechać DL100, bo szczerze mówiąc pokładam w nim duże nadzieje ;p Żeby jeszcze zamącić w mojej "wyborowej" sytuacji pojawiła się wizja kupienia od dobrego kumpla Bandita 1200 S ;P jeździłem cały weekend i muszę przyznać, że zupełnie inny TYP motocykli, ale bawiłem się świetnie. A'propos kultury jazdy, oddawania mocy, elastyczności - POLECAM. Od 60km/h zmiana biegów nie jest konieczna - i tak wyrywa ręce...
Najlepiej byłoby mieć kilka motocykli.... )))
Pozdawiam wszytkich
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
U-boot
Motocyklista
Dołączył: 06 Maj 2015
Posty: 315
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Nie 9:28, 10 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Jak kiedyś sprzedam mojego małego DL-a, to pewnie przeskoczę na dużego DL-a. Parcia na moc jakoś nie mam, bo w garażu stoi jeszcze bandyta 1250s i zawsze mogę się zabawić.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Vorenus
Maniak motocyklowy
Dołączył: 12 Lis 2014
Posty: 1310
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: okolice Wwy
|
Wysłany: Nie 11:09, 10 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
U mnie w grę wchodzi tylko jedno moto, więc muszę mieć coś co nadaje się do miasta, w trasę i do polatania w lekkim terenie Też nie mam wielkiego parcia na moc, stąd zainteresowanie właśnie wyżej wymienionymi motocyklami.
p.s. do czasu odbycia jazd testowych również myślałem, że po małym DLu będzie duży DL. Ekonomicznie jest to na pewno najlepsze rozwiązanie. Co tu dużo gadać, DL jest najtańszy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kregiel500
A1
Dołączył: 09 Sty 2015
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Nie 12:06, 10 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Najtanszy i - przynajmniej w papierze - nie odstaje znacznie od konkurencji... Pojezdzimy zobaczymy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Predator
A
Dołączył: 19 Mar 2013
Posty: 172
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wielkopolska/Pniewy
|
Wysłany: Pon 16:30, 25 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Zawsze wiedziałem, że po małym Dl-u może być tylko jeden i ten właśnie stoi w garażu. TRIUMPH TIGER EXPLORER 1200XC
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
biblo
moto-psychopata
Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 4278
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 78 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: W-wa
|
Wysłany: Pon 16:41, 25 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
No to pięknie! Gratuluję i zapraszam też tutaj [link widoczny dla zalogowanych]
Wstaw jakąś fotkę swojego TExa!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Predator
A
Dołączył: 19 Mar 2013
Posty: 172
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wielkopolska/Pniewy
|
Wysłany: Pon 16:58, 25 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Jeszcze niedawno było tak
a teraz Tygrys został już sam
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Predator dnia Pon 17:01, 25 Lip 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Vorenus
Maniak motocyklowy
Dołączył: 12 Lis 2014
Posty: 1310
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: okolice Wwy
|
Wysłany: Pon 17:26, 25 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Panowie, czy duży Tiger nadaje się też do miasta, czy jest to moto głównie wyprawowe? Pytam bo podoba mi się ten motocykl, ale jeżeli 70% czasu to miasto, to zastanawiam się czy nie lepiej kupić 800xcx. Na dalsze wyjazdy też jeżdżę bez plecaczka i to się raczej nie zmieni
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
biblo
moto-psychopata
Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 4278
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 78 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: W-wa
|
Wysłany: Pon 17:39, 25 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Ja się już oswoiłem z gabarytami i wagą swojego Tigera, a dodatkowo trochę go dopasowałem do swego niezbyt wysokiego wzrostu, poprawiając jednocześnie ergonomię (obniżając siedzenie, podwyższając kierownicę) i nie mam problemów z jazdą po mieście. Wydaje mi się, że wjeżdżam w takie miejsca (w tym między samochody w korkach), w jakie wjeżdżałem DL-em...
Ale nic Ci nie zastąpi jazdy testowej
Niedługo pojawi się w Warszawie nowy salon i serwis Triumpha, prowadzony przez obecnego dystrybutora, tzn. firmę Almot, co może oznaczać pojawienie się ciekawej oferty na otwarciu. Z kolei pod koniec roku może Liberty zrobi jakąś wyprzedaż, bo podobno rozstają się z tą marką...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Predator
A
Dołączył: 19 Mar 2013
Posty: 172
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wielkopolska/Pniewy
|
Wysłany: Pon 17:52, 25 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Ja z kolei przesiadając się z małego Dl-a miałem problem z nisko położoną kierownicą, ale po przejechaniu kilkuset kilometrów przyzwyczajenie do V-Stroma zniknęło. W korkach też nie mam problemu. Przy obniżonym siedzeniu mam wrażenie, że siedzę niżej niż na DL. A wzrostu mam 177cm
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Predator dnia Pon 17:53, 25 Lip 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Vorenus
Maniak motocyklowy
Dołączył: 12 Lis 2014
Posty: 1310
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: okolice Wwy
|
Wysłany: Pon 21:56, 25 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Dzięki za opinie, miałem jazdę testową 800 i bardzo mi się podobało. Pewnym minusem był dźwięk silnika. Ile realnie duży pali Wam w mieście przy normalnej (bez przegięć w żadną ze stron) jeździe?
edit: Biblo, nie wiesz kiedy rusza nowy salon i gdzie będzie się mieścił?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Vorenus dnia Pon 21:58, 25 Lip 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Predator
A
Dołączył: 19 Mar 2013
Posty: 172
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wielkopolska/Pniewy
|
Wysłany: Wto 11:19, 26 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Ciężko powiedzieć bo nie miałem okazji testować go tylko w mieście, ale około 6l spali tak mi się wydaje.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
biblo
moto-psychopata
Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 4278
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 78 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: W-wa
|
Wysłany: Wto 11:27, 26 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Vorenus napisał: | edit: Biblo, nie wiesz kiedy rusza nowy salon i gdzie będzie się mieścił? |
Z tego co słyszałem powinien ruszyć na przełomie sierpnia i września, ewentualnie we wrześniu. A gdzie, to niestety nie wiem...
Ja też nie jeżdżę tylko po mieście, tak więc ciężko mi powiedzieć ile pali w takich warunkach. Oczywiście dużo też zależy od "dynamiki" jazdy - w mieście, a szczególnie w W-wie też są wielopasmowe drogi zachęcające do odkręcenia manetki...
Więcej wiem na temat jazdy poza miastem - przy prędkości do 100 km/h pali poniżej 5 l, w zakresie 100-130 km/h około 5,5 l, 130-150 km/h - 6-6,5 l, a jak jeszcze szybciej, to pojawia się wir w baku
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Predator
A
Dołączył: 19 Mar 2013
Posty: 172
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wielkopolska/Pniewy
|
Wysłany: Wto 14:27, 26 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Potwierdzam spalanie biblo
na autostradzie jak odwiniesz manetkę to robi się strasznie ŻARŁOCZNY ale to normalne bo DL też potrafi łyknąć powyżej 160km/h
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Predator dnia Wto 14:28, 26 Lip 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bzyku
Motonita
Dołączył: 11 Lis 2013
Posty: 798
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Stalowa Wola
|
Wysłany: Wto 13:36, 11 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
Predator a gdzie kupiłeś Tygrysa?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|