|
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mirecki
A
Dołączył: 09 Cze 2014
Posty: 133
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Poznań/Zamość
|
Wysłany: Nie 1:45, 18 Sty 2015 Temat postu: Honda Deauville NT700 |
|
|
Czy koś z szanownych forumowiczów miał okazję jeździć wspomnianą Hondą? Taka sytuacja... że po moim V-Stromie tylko wspomnienia zostały. Kupując motocyckl brałem pod uwagę NT700 i V-stroma, trafił się V-strom, na zasadzie kto pierwszy ten lepszy. Wróciłem do punktu wyjścia bogatszy o doświadczenia na V-stromie. Proszę nie odsyłać mnie do forum Deauville, bo tam zaglądałem i teoretycznie co nieco wiem, a praktyka może zweryfikować teorię. Dlatego będę wdzięczy jak odezwie się ktoś, kto jeździł Hondą i w miarę obiektywnie coś napisze.
Z góry dziękuję!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jotes
DeTox nie pomoże
Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 2517
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 49 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Düsseldorf / Gdynia
|
Wysłany: Nie 3:38, 18 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Tez sie przymierzalem do Deauvill-ki Skonczylo sie na jezdzie probnej. Ale nie dlatego ze jest zla.
Na strone V-Stroma przewazylo (wedlug mnie) troche bardziej sportowe zaciecie i troche wieksze mozliwosci w terenie. Natomiast Honda jest idealna do podrozy, przede wszystkim dzieki oslonie przed wiatrem ( takze kolana )
Plus walu troche neutralizuje olejarka dzieki ktorej do prawie 50 tys nie myslalem o napedzie.
Niestety hamulcow Hondy Suzuki juz nie jest w stanie dogonic.
Do V Stroma przyczepisz dowolne kufry, Honda ma tylko 2 mozliwosci ale majac obydwie pokrywy ( duze i male ) jestes w sumie zaopatrzony i na miasto i w trase. Chociaz na 2 osoby moze byc ciasno.
Ale kazdy ma inne odczucia i oczekiwania. Mysle ze sam musisz sie przejechac i porownac.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
cynek
Forumowy Poeta
Dołączył: 01 Lip 2009
Posty: 3308
Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 27 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Nie 11:25, 18 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Ja jeździłem jej poprzedniczką 650-tką. Była bardzo fajna. Tyle że miała oryginalne pokrywy kufrów, które były trochę za małe. Chyba trzeba od razu kupować te powiększone. Poza tym wał kardana swoje robi. Motocykl ma super reakcję na gaz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Inspektor
Maniak motocyklowy
Dołączył: 23 Paź 2012
Posty: 1589
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: okolice Krakowa
|
Wysłany: Nie 11:31, 18 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Kufrów nie odepniesz i nie poniesiesz tak jak walizek na nocleg. To duży minus.
NT to taki bardzo stateczny motor ktoś go określił jako "dziadkowy". Silnik bez szału ale na właśnie "dziadkowe" jeżdżenie wystarczy. Określenie mały Gold Wing to lekka przesada ale tak go niektórzy określają. Masywniejszy od V stroma.
Tak jak jotes jeździłem nim na próbę i dałem spokój. Trochę za nudny. Ale ochrona przed wiatrem dość dobra.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tdm
Motonita
Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Nie 15:47, 18 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
przed zakupem pierwszego DL rozważałem też deauville 650. Motocykl spokojny, stonowany, tylko do turystyki asfaltowej, bogato wyposażony już w standardzie, jak mało który w tej cenie ma kardan.
Nt700 to ta sama konstrukcja, tylko ładniejsza i nowocześniejsza. Moim zdaniem jeśli ktoś jeździ tylko po asfalcie to całkiem fajny motorek.
DL jet mocniejszy i bardziej uniwersalny, ale do turystyki trzeba go ubrać od podstaw.
Z ciekawych rozwiązań w NT można zamontować owiewki stóp, które chronią przed deszczem i zimnem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Misiek
A
Dołączył: 07 Wrz 2012
Posty: 124
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gorzów Wlkp
|
Wysłany: Nie 19:49, 18 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Miałem Deauvilla przez dwa lata - super motocykl :
jego plusy:
- wygoda kierowcy i pasażera
- ochrona przed wiatrem
- kufry w standardzie
- bezobsługowy wał kardana
jego minusy(moim zdaniem)
- mała moc
- waga
Podsumowując , jestem super zadowolony z V-stroma , ale gdybym szukał spokojniejszego mototo pewnie znowu kupiłbym Deauvilla
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Wojtascom
Motocyklista
Dołączył: 15 Lis 2014
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Wto 22:10, 20 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Przed zakupem DLa również rozpatrywałem zakup Hondy D... nie chce sobie języka połamać.
hamulce z C-ABS Super!
Kardan napewno również super.
Silnik słaby taki troszke dziadzia jak ta deska rozdzielcza z auta opla corsy
Ogólnie kufry oryginalne OK, można kupic torby i kufrów nie trzeba nosić.
Pozycja pasażera nie wygodna uważam zbyt bardzo ręce pracują i czuć szczególnie w mieście zmęczenie. Może powodem są bardzo dobre hamulce.
Na DLu tego nie odczułem...
Generalnie jazda później DLem spowodowała że Honde sobie odpuściłem.
Ale jak DL o tylko z ABS twierdze i polecam wszystkim.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Aro61
A
Dołączył: 04 Lis 2012
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Janowice
|
Wysłany: Sob 19:51, 07 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Dopiero teraz wszedłem do tego działu i chętnie podzielę się moimi uwagami . Motorek jest stworzony do bezstresowej dalekiej turystyki jak również na dojazdy do pracy. Jest bardzo przyjaznym pojazdem choć trochę przyciężkim ale nie przesadnie ciężkim , praktycznie poza serwisami bezobsługowy. Wygodny zarówno dla kierowcy jak i dla plecaczka do tego stopnia że żona kiedyś w czasie długiego przelotu autostradą zasneła . Silnik oszczędny i długowieczny . Jeździłem tym motorkiem dwa lata i patrze na niego z sentymentem ale już bym go nie kupił . Od czasu kiedy zamieniłem ją na DL-a jeżdżę już drugim . Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mati!
Motocyklista
Dołączył: 25 Lis 2014
Posty: 402
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Śro 9:47, 29 Lip 2015 Temat postu: |
|
|
Rozwazalem zakup nt700 ale nie bylo nic w okolicy godnego uwagi. O wyborze zadecydowalo kpl kufrow bocznych i wal kardana w cenie. W koncu kupilem Dla, ubralem w kufry i nie zaluje wyboru. Dewilka po rumunskich szutrach gorzej by sie manewrowalo szukajac noclegu w krzakach
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
riki
Motocyklista
Dołączył: 05 Lip 2014
Posty: 217
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Środa Wielkopolska
|
Wysłany: Czw 7:25, 30 Lip 2015 Temat postu: |
|
|
Witaj ja podobnie jak koledzy także latałem NT650V Deauville, powiem tylko to, V Strom jest o mega lepszy. Wysokość siedziska bardzo zbliżona jednak pi dłuższej wyprawie cofnięte podnóżki Hondy źle wpływają na kondycję przynajmniej moich nóg, no i ta pozycja trochę pochylona do przodu, dla mnie suzi jest wygodniejsza, lepiej hamuje silnikiem, mniej waży, no i najważniejsze Honda nie nadaje się na nie utwardzone drogi przejechać nią przez las masakra. Jak masz taką możliwość polataj trochę Hondą i porównaj.
Wybór należy do Ciebie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tdm
Motonita
Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pią 16:48, 28 Wrz 2018 Temat postu: |
|
|
podłączam się pod temat, szczególnie jakby ktoś zdecydował się zrobić szersze porównanie nt700 do DL650.
Na podstawie tego co czytałem wydaje mi się że Honda ma lepsze hamulce, cichszy silnik (a skoro to samo co w transalpie to również bardzięj miękki i przyjemniej brzmiący) i lepszą osłonę od wiatru, szczególnie nóg. Bardzo ciekawi mnie na ile skuteczne są akcesoryjne owiewki butów do devili, starszy model też chyba to miał w opcji.
nt650 daje wprawdzie jakieś pojęcie o tej serii ale to jednak nieco inny model. W jednej z opinii użytkowników obu tych modeli znalazłem takie stwierdzenie odnośnie mocy silnika i osłony przed wiatrem: "Przesiadłem się ze starszej Deauvillki 650 na 700 i różnica jest kolosalna."
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez tdm dnia Pią 16:57, 28 Wrz 2018, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Zolw_Danziger
Maniak motocyklowy
Dołączył: 03 Lut 2015
Posty: 1346
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Pią 19:02, 28 Wrz 2018 Temat postu: |
|
|
Aro61 napisał: | Wygodny zarówno dla kierowcy jak i dla plecaczka do tego stopnia że żona kiedyś w czasie długiego przelotu autostradą zasneła. Pozdrawiam |
Witajcie!
Nie mogę ocenić jazdy Hondy Ddeauville 650, ponieważ nigdy jej nie dosiadałem...
ale mogę tu napisać, że podczas powrotu z wiosennego zlotu VS-tromowców z południa Polski w 2015r. mój "plecaczek" czyli Pani Monia zasnęła co najmniej dwa razy na trasie Wrocław-Gdańsk!!!
Tak, dokładnie tak było na DL 1000, a wiedziałem, że tak się stało bo co najmniej dwa razy poczułem walnięcie w tył kasku, po prostu zasnęła i bęc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|