 |
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
chrzanek
Motonita
Dołączył: 11 Gru 2016
Posty: 720
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Czw 15:28, 10 Paź 2019 Temat postu: Honda CRF 1100L Africa Twin (2020) |
|
|
Wszyscy wiedzą że jest, choć nikt jej jeszcze nie widział (a może już widział)...
Artykuł ze "ŚM":
[link widoczny dla zalogowanych]
Informacje ze strony [link widoczny dla zalogowanych] :
[link widoczny dla zalogowanych]
W maksymalnie dużym skrócie:
- większa pojemność
- troche więcej KM (+7) i Nm (+5)
- mniej Kg !!!
- Wyświetlacz TFT 6,5" - dotykowy
- Opony bezdętkowe (niestety tylko w Adventure Sport)
- coś co mnie cieszy - w końcu działają obie lampy, a w wersji AS doświetlanie zakrętów
- i zwykła i AS mają standardowo tą samą wysokość siedziska 850/870mm.
Ceny :
Zwykła - 59900pln
Zwykła DCT - 64800pln
Adenture - 68800pln
Adventure DCT - 73700pln
Adventue z zawieszeniem ES - 75900pln
Adventure DCT z zawieszeniem ES - 80800pln
Ja się jaram jak tęcza na placu Zbawiciela, można się zakochać...
Jak będzie okazja to chce sie przejechać bo zapowiada się znakomicie.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez chrzanek dnia Czw 15:38, 10 Paź 2019, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jonasz
Motonita
Dołączył: 17 Maj 2013
Posty: 549
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: trójmiasto -> wielkopolska
|
Wysłany: Czw 18:34, 10 Paź 2019 Temat postu: |
|
|
no to pojechali z ceną....
Robi się jak z telefonami...
Nie kto lepiej tylko kto drożej...
Jak będzie okazja to tez sie przejade.
Pierwszą AT jeździło się bardzo dobrze... ale wtedy były na nią listy kolejkowe jak za komuny
i pakiet ubezpieczenia to 10% wartości moto!!
Honda idzie w ślady BMW...
Wypuściła nowy model i teraz co roku coś zmienia żeby wyglądał nowej.
I mimo że kupiłeś moto rok dwa lata temu to już nie jest najnowszy
Uczą się chłopaki od najlepszych (wyciągaczy kasy)
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez jonasz dnia Pią 8:59, 11 Paź 2019, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
biblo
moto-psychopata
Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 4278
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 78 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: W-wa
|
Wysłany: Czw 19:28, 10 Paź 2019 Temat postu: |
|
|
A tu się ludziska dopominają, żeby Suzuki wzbogaciło V-Stroma o te różne modne bajery... Tylko jakoś zapominają, że to potem właśnie tak się kończy Nie mówiąc już o chorobach wieku dziecięcego i wynikających z tego dolegliwości, usterek, itd...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Zolw_Danziger
Maniak motocyklowy
Dołączył: 03 Lut 2015
Posty: 1346
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Czw 19:39, 10 Paź 2019 Temat postu: |
|
|
A mnie się podoba, BARDZO!
No cóż cena nie dla mnie... przynajmniej w tym wcieleniu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
chrzanek
Motonita
Dołączył: 11 Gru 2016
Posty: 720
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Czw 19:50, 10 Paź 2019 Temat postu: |
|
|
Zwykła wersja za 60k PLN nie jest jeszcze jakoś przesadnie droga...
Wiadomo że adventure fajniejsza, ale Honda zawsze była najdroższa z wielkiej czwórki a i tak na brak zbytu nie narzekała...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
prostyelektryk
Motonita
Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 741
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Czw 21:37, 10 Paź 2019 Temat postu: |
|
|
Masa własna 250kg to masa na sucho czy z bakiem pełnym w 90%?
Tanio nie jest. BMW bardzo dobrze trzyma cenę, ciekawe jak będzie z hondą.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tomek_J
Motocyklista
Dołączył: 05 Cze 2017
Posty: 340
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Rzut beretem od Pyrzowic
|
Wysłany: Pią 4:55, 11 Paź 2019 Temat postu: |
|
|
chrzanek napisał: | Zwykła wersja za 60k PLN nie jest jeszcze jakoś przesadnie droga... |
Skoro tak mówisz, to pozostaje tylko pogratulować Ci wypłaty...
Biedy nie klepię, ale moim zdaniem ta cena jest zdrowo poj... Tyle mógłbym dać za motocykl, gdyby palił 2 litry na setkę na trasie Ziemia-Księżyc.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
chrzanek
Motonita
Dołączył: 11 Gru 2016
Posty: 720
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią 13:50, 11 Paź 2019 Temat postu: |
|
|
Tomek_J napisał: | chrzanek napisał: | Zwykła wersja za 60k PLN nie jest jeszcze jakoś przesadnie droga... |
Skoro tak mówisz, to pozostaje tylko pogratulować Ci wypłaty...
|
Tomku z wypłaty jestem zadowolony, choć z pewnością przez najbliższe lata sobie nie pozwolę na nowy motocykl, poniżej szybkie porównanie do detalicznej ceny konkurentów:
Suzuki DL 1000: 49000pln (XT : 52490pln)
Yamaha XT1200Z Super Tenere : 57900pln (ZE : 67900pln)
Honda była i jest najdroższa z "japończyków" ale czy na tle konkurentów cena jest z kosmosu? Niech każdy sobie sam odpowie...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez chrzanek dnia Pią 15:24, 11 Paź 2019, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
biblo
moto-psychopata
Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 4278
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 78 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: W-wa
|
Wysłany: Pią 14:58, 11 Paź 2019 Temat postu: |
|
|
To ja jeszcze podrzucę katalogowe ceny konkurencji:
BMW R 1250 GS - 87.500 zł
BMW R 1250 GS ADVENTURE - 97.500 zł
DUCATI MULTISTRADA 950 - 62.900 zł
DUCATI MULTISTRADA 1260 - 79.900 zł
DUCATI MULTISTRADA 1260 S - 87.400 zł
DUCATI MULTISTRADA 1260 ENDURO - 98.900 zł
DUCATI MULTISTRADA 1260 PIKES PEAK - 113.500 zł
Wyprzedaż rocznika 2019
Triumph Tiger 1200 XRx - 65.610 zł
Triumph Tiger 1200 XCx - 69.210 zł
Triumph Tiger 1200 XCa - 76.500 zł
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Despok
Motonita
Dołączył: 02 Kwi 2011
Posty: 834
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Pią 19:20, 11 Paź 2019 Temat postu: |
|
|
chrzanek napisał: | Tomek_J napisał: | chrzanek napisał: | Zwykła wersja za 60k PLN nie jest jeszcze jakoś przesadnie droga... |
Skoro tak mówisz, to pozostaje tylko pogratulować Ci wypłaty...
|
Tomku z wypłaty jestem zadowolony, choć z pewnością przez najbliższe lata sobie nie pozwolę na nowy motocykl, poniżej szybkie porównanie do detalicznej ceny konkurentów:
Suzuki DL 1000: 49000pln (XT : 52490pln)
Yamaha XT1200Z Super Tenere : 57900pln (ZE : 67900pln)
Honda była i jest najdroższa z "japończyków" ale czy na tle konkurentów cena jest z kosmosu? Niech każdy sobie sam odpowie... |
Myślę, że cena 60tyś, jest adekwatna do pozycji na rynku i możliwości tego sprzętu w terenie.
Nie wiem czy KTM nie jest zbliżony cenowo lub tańszy.
Zawsze można poczekać na wyprzedaże roczników itd. musieli zróżnicować cenę względem rocznika 2019,
a ponieważ rocznik 2019 wyprzedawał się na pniu, nie obniżyli jego ceny. Sukces trzeba skonsumować.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tomek_J
Motocyklista
Dołączył: 05 Cze 2017
Posty: 340
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Rzut beretem od Pyrzowic
|
Wysłany: Nie 5:58, 13 Paź 2019 Temat postu: |
|
|
biblo napisał: | To ja jeszcze podrzucę katalogowe ceny konkurencji:
BMW R 1250 GS - 87.500 zł
BMW R 1250 GS ADVENTURE - 97.500 zł |
A to jest jeszcze większa paranoja. No ale o tyle uzasadniona, że tu się płaci za tony całkowicie zbędnej elektroniki oraz za "autorskie" rozwiązania techniczne, których naprawa w razie awarii w trasie będzie sprawiać poważne kłopoty - czyli płacimy grubo za lans, gadżeciarstwo i przygody
Szczerze mówiąc ja sępem i sknerą nie jestem, bynajmniej, ale w ogóle nie ogarniam jak motocykl do zwykłego jeżdżenia po drogach może kosztować więcej niż samochód. No, ale ja też nie rozumiem np. jak można kupować kufry za 4 tysiące, czy "akcesoryjne" pierdolety z firm typu SW Motech. Znaczy: stary ramol już jestem i nie rozumiem już tego świata, więc chyba pora umierać
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Tomek_J dnia Nie 5:59, 13 Paź 2019, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
shadov
A2
Dołączył: 11 Paź 2018
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Śro 10:20, 16 Paź 2019 Temat postu: |
|
|
Nowy artykuł i świetny film od Simsona:
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja jestem zakochany w tym moto. Może kiedyś finansowo dźwignę (pomarzyć zawsze można). Póki co DL1000 z 2003 bez ABS, więc może jednak po drodze przesiadka na coś przystępniejszego cenowo będzie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Vorenus
Maniak motocyklowy
Dołączył: 12 Lis 2014
Posty: 1310
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: okolice Wwy
|
Wysłany: Śro 11:13, 16 Paź 2019 Temat postu: |
|
|
Moim zdaniem to będzie hicior. Bardzo żałuję, że obniżono wersję Adventure Sports. Coś co uwielbiam w swojej Afryce to własnie wysoka pozycja. Mogli pobawić się z regulacją wysokości siedziska itp. Ja na razie zmieniał na pewno nie będę. Przyznam jednak, że z małą zazdrością będę spoglądał na nowe Afryczki
Mały edit. Cena oczywiście do najniższych nie należy, ale też sporo za to dostajemy. W porównaniu z konkurencją Honda wcale nie wypada źle. Przed zakupem Afryki byłem też w salonie BMW. Ceny GSa niby zaczynały się od około 70k. Jednak jak skonfigurowałem moto (unikając zbędnych luksusów) to cena doszła do około 90k... Najbardziej rozbawił mnie zestaw dla pasażera (cena około 1500 zł). Pod tą nazwą kryły się zwykłe podnóżki dla pasażera...
Skracając wywód, w cenach o których mowa wyżej dostajemy bardzo fajnie wyposażoną Afrykę już z podnóżkami i innymi fajnymi dodatkami. Moim zdaniem ten sprzęt będzie się dobrze sprzedawał. Inny temat, że mało kto płacić tyle kasy gotówką. Większość bierze w leasing, albo finansuje w inny sposób.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Vorenus dnia Śro 11:30, 16 Paź 2019, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
chrzanek
Motonita
Dołączył: 11 Gru 2016
Posty: 720
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 11:25, 16 Paź 2019 Temat postu: |
|
|
Obejrzałem, dobrze to lata bokami
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jotes
DeTox nie pomoże
Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 2517
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 49 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Düsseldorf / Gdynia
|
Wysłany: Śro 18:45, 16 Paź 2019 Temat postu: |
|
|
Vorenus napisał: |
Mały edit. byłem też w salonie BMW. Ceny GSa niby zaczynały się od około 70k. Jednak jak skonfigurowałem moto (unikając zbędnych luksusów) to cena doszła do około 90k... Najbardziej rozbawił mnie zestaw dla pasażera (cena około 1500 zł). Pod tą nazwą kryły się zwykłe podnóżki dla pasażera...
|
Rafal, a ja dalej twierdze ze trafiles na niekompetentnego sprzedawce..
pakiet dla pasazera zawiera obnizone siedzenie kierowcy i pasazera w celu lepszej ochrony przed wiatrem i centralke
Podnozki sa naturalnie seryjne jak w kazdym motocyklu homologowanym na 2 osoby
Tomek_J napisał: |
Szczerze mówiąc ja sępem i sknerą nie jestem, bynajmniej, ale w ogóle nie ogarniam jak motocykl do zwykłego jeżdżenia po drogach może kosztować więcej niż samochód. No, ale ja też nie rozumiem np. jak można kupować kufry za 4 tysiące, czy "akcesoryjne" pierdolety z firm typu SW Motech. Znaczy: stary ramol już jestem i nie rozumiem już tego świata, więc chyba pora umierać |
Motocykle do zwyklego jezdzenia po drogach skonczyly wraz ze zmiana ich przeznaczenia. Moze w Azji jedynie jeszcze spelniaja pierwotna role.
W Europie jest to hobby, a hobby kosztuje.
Pprzypuszczam ze Ty masz nie jedna rzecz, ktora mozna byol kupic taniej ale tez i uzywac z mniejsza przyjemnoscia.
A ktos inny powie ze dobrej kawy mozna sie tez z pudelka po jogurcie napic.
Spoleczenstwo sie nam bogaci , wiec ceny rosna. A reszte reguluje ekonomia i prawo podazy i popytu.
Post został pochwalony 1 raz
Ostatnio zmieniony przez jotes dnia Śro 18:45, 16 Paź 2019, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tuumk
Motocyklista
Dołączył: 01 Gru 2014
Posty: 237
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Mrozy
|
Wysłany: Śro 21:47, 16 Paź 2019 Temat postu: |
|
|
jotes napisał: | Vorenus napisał: |
Mały edit. byłem też w salonie BMW. Ceny GSa niby zaczynały się od około 70k. Jednak jak skonfigurowałem moto (unikając zbędnych luksusów) to cena doszła do około 90k... Najbardziej rozbawił mnie zestaw dla pasażera (cena około 1500 zł). Pod tą nazwą kryły się zwykłe podnóżki dla pasażera...
|
Rafal, a ja dalej twierdze ze trafiles na niekompetentnego sprzedawce..
pakiet dla pasazera zawiera obnizone siedzenie kierowcy i pasazera w celu lepszej ochrony przed wiatrem i centralke
Podnozki sa naturalnie seryjne jak w kazdym motocyklu homologowanym na 2 osoby  |
Chyba mogę to potwierdzić, za podnóżki nikt nie kazał mi nic dopłacać a cena 90 tysi za ubranego gs1250 bez kufrów i nie ADV też bym obniżył o 10 tysi...
wystarczy dobrze rozegrać rozmowę ze sprzedawcą...
co oczywiście nie zmienia faktu że 80 tysi to też w ..uj dukatów i wg mnie choć moto super to nie jest warte tyle...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hmarek
Motonita
Dołączył: 10 Cze 2013
Posty: 735
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa - Ursynów
|
Wysłany: Śro 22:24, 16 Paź 2019 Temat postu: |
|
|
jotes napisał: |
Rafal, a ja dalej twierdze ze trafiles na niekompetentnego sprzedawce..
pakiet dla pasazera zawiera obnizone siedzenie kierowcy i pasazera w celu lepszej ochrony przed wiatrem i centralke
Podnozki sa naturalnie seryjne jak w kazdym motocyklu homologowanym na 2 osoby |
Z podnóżkami też się zdziwiłem czytając Vorenusa, ale pamiętam historię kiedy kupowałem SuperTenerę wtedy w podstawowej wersji oferowali jako dodatkowe wyposażenie właśnie jakiś pakiet dla pasażera w skład którego wchdziły uchwyty boczne dla pasażera...😂
Chcieli za nie ponad 1000pln.
Ktoś się wkurzył, sprawę poparł przepisami jasno mówiącymi co musi być na wyposażeniu seryjnym w motocyklu z homologacją na Polskę dla 2 osób i Yamaha Motor Poland domontowywała za free to co wcześniej diler sprzedawał za gruby hajs. 😉
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Vorenus
Maniak motocyklowy
Dołączył: 12 Lis 2014
Posty: 1310
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: okolice Wwy
|
Wysłany: Czw 9:06, 17 Paź 2019 Temat postu: |
|
|
Wracając do tematu podnóżków ktoś z forum też miał podobną historię. Nie wiem czy nie Instruktor? Jeżeli osobiście by mnie to nie spotkało (salon BMW Libertymotors ul. Łopuszańska) to pewnie też nie do końca bym wierzył w tę historię. Możliwe że jest tak jak pisze Jotes i zwyczajnie trafiłem na niekompetentnego sprzedawcę.
Konkluzja jednak pozostaje ta sama. W BMW za wszystko co fajne trzeba dodatkowo płacić (jak mówił sprzedawca jeszcze nikt nie kupił wersji bazowej) a w Afryce Adventure mamy już prawie wszystko.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
odyniec
Motonita
Dołączył: 19 Sie 2015
Posty: 631
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gorzów Wlkp.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Vorenus
Maniak motocyklowy
Dołączył: 12 Lis 2014
Posty: 1310
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: okolice Wwy
|
Wysłany: Czw 11:20, 17 Paź 2019 Temat postu: |
|
|
odyniec napisał: | https://www.youtube.com/watch?v=lZL9ZTk0ZgQ
Test nowych Afryk 1100 -> zwykła i AS. |
W pierwszym poście, jest ten filmik Od tego zaczęła się dyskusja
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
odyniec
Motonita
Dołączył: 19 Sie 2015
Posty: 631
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gorzów Wlkp.
|
Wysłany: Czw 14:51, 17 Paź 2019 Temat postu: |
|
|
Vorenus napisał: | odyniec napisał: | https://www.youtube.com/watch?v=lZL9ZTk0ZgQ
Test nowych Afryk 1100 -> zwykła i AS. |
W pierwszym poście, jest ten filmik Od tego zaczęła się dyskusja  | ups....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
prostyelektryk
Motonita
Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 741
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Pią 9:23, 18 Paź 2019 Temat postu: |
|
|
Vorenus napisał: | (...) Ceny GSa niby zaczynały się od około 70k. Jednak jak skonfigurowałem moto (unikając zbędnych luksusów) to cena doszła do około 90k... Najbardziej rozbawił mnie zestaw dla pasażera (cena około 1500 zł). Pod tą nazwą kryły się zwykłe podnóżki dla pasażera...
(...). |
Pakiet dla pasażera czyli podnóżki dotyczy specjalnej wersji GS-a fabrycznie dostosowanej tylko dla jednej osoby (chyba rallye czy coś takiego).
Z kupnem GS-a bez dodatków zazwyczaj jest kłopot i trzeba liczyć te 90k. A jak się chce szmuglować paliwo (GS adventure) to i więcej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jotes
DeTox nie pomoże
Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 2517
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 49 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Düsseldorf / Gdynia
|
Wysłany: Pią 12:20, 18 Paź 2019 Temat postu: |
|
|
prostyelektryk napisał: | Vorenus napisał: | (...) Ceny GSa niby zaczynały się od około 70k. Jednak jak skonfigurowałem moto (unikając zbędnych luksusów) to cena doszła do około 90k... Najbardziej rozbawił mnie zestaw dla pasażera (cena około 1500 zł). Pod tą nazwą kryły się zwykłe podnóżki dla pasażera...
(...). |
Pakiet dla pasażera czyli podnóżki dotyczy specjalnej wersji GS-a fabrycznie dostosowanej tylko dla jednej osoby (chyba rallye czy coś takiego).
Z kupnem GS-a bez dodatków zazwyczaj jest kłopot i trzeba liczyć te 90k. A jak się chce szmuglować paliwo (GS adventure) to i więcej. |
jeszcze raz. NIE MA Gsa jednoosobowego !
nawet gdyby to w takim przypadku pakiet pasazera musialby rowniez zawierac siedzenie a nie same podnozki
Model ralley rowniez jest 2 osobowy.
W GS mozna zdjac osobno siedzene pasazera i uzywajac bagaznika przeusnac Topcase bardziej do przodu...ale jest to dalej motocykl 2 osobowy
jaki sens robic druga homologacje tylko dlatego zeby promil kupujacych mogl jezdzic bez 2 siedzenia , skoro i tak moze .
nie wspominajac o tym ze z pojazdu homologowanego na jedna osobe nie mozna sobie samemu zrobic 2 osobowego .
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez jotes dnia Pią 12:27, 18 Paź 2019, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
instruktor
Motonita
Dołączył: 18 Sie 2013
Posty: 839
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Łask
|
Wysłany: Czw 19:44, 24 Paź 2019 Temat postu: |
|
|
Vorenus napisał: | Wracając do tematu podnóżków ktoś z forum też miał podobną historię. Nie wiem czy nie Instruktor? Jeżeli osobiście by mnie to nie spotkało (salon BMW Libertymotors ul. Łopuszańska) to pewnie też nie do końca bym wierzył w tę historię. Możliwe że jest tak jak pisze Jotes i zwyczajnie trafiłem na niekompetentnego sprzedawcę.
Konkluzja jednak pozostaje ta sama. W BMW za wszystko co fajne trzeba dodatkowo płacić (jak mówił sprzedawca jeszcze nikt nie kupił wersji bazowej) a w Afryce Adventure mamy już prawie wszystko. |
Tak jest Rafale... ja też dojrzałem w specyfikacji cennikowej GSa, 1500zł za podnóżki i coś tam jeszcze było chyba... wyrzuciłem już te "przymiarki do BMW" do kosza, więc dokładnie teraz nie opiszę...
Jestem szczęśliwym posiadaczem Africy,
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
chrzanek
Motonita
Dołączył: 11 Gru 2016
Posty: 720
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 22:23, 28 Paź 2019 Temat postu: |
|
|
Już jest !!!
Pierwsze egzemplarze już w PL.
Dziś tylko oglądałem, jutro powiem Wam jak to jeździ.
Ale jeżeli jeździ tak jak wygląda no to jest sztos.
Sory za jakość zdjęć ale do jutra jest konspiracja
Nowa i stara AT w wersji Adventure Sport. To co sie rzuca najbardziej w oczy to... różnica wysokości siodeł
Z pewnością zmiana na bardzo duży + , czyli wyświetlacz
Skojarzenie z transformersami chyba nie jest przypadkowe
Jutro będzie więcej
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez chrzanek dnia Wto 0:05, 29 Paź 2019, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Vorenus
Maniak motocyklowy
Dołączył: 12 Lis 2014
Posty: 1310
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: okolice Wwy
|
Wysłany: Wto 10:10, 29 Paź 2019 Temat postu: |
|
|
Osz ty łobuzie! Koniecznie napis o wrażeniach z jazdy! Jak masz takie dojścia to wiesz może czy felga z nowej ATAS będzie pasowała do tej z poprzedniego modelu?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
chrzanek
Motonita
Dołączył: 11 Gru 2016
Posty: 720
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 15:26, 29 Paź 2019 Temat postu: |
|
|
Dziś dzień prezentacji modelu dla dealerów.
Wszystko co podjechało to Adventure Sport w wersji DCT w kolorze czarnym + jeden egzemplarz w barwach Hondy (HRT ???) który również ma DCT + to elektronicznie sterowane zawieszenie.
Oprócz tego była dla celów porównawczych "stara" wersja Adventure Sport - ja nie zaryzykowałem i jak się okazało słusznie bo był to najczęściej leżący motocykl. Chyba 3 razy przyziemiał, ale za każdym razem nadawał się do dalszej jazdy (na szczęście wersja z gmolami itp), oraz (i tu brawa dla Panów z hondy) wypożyczeli od konkurentów GS 1250 !
Beemką też nie jechałem chociaż nie powiem bardzo bym chciał.
A co do Hondy:
1) Wysokość jest przyjazna - jechałem na standardowym ustawieniu siodła 85cm, można podnieść na 87
2) Wyświetlacz jest mega czytelny, ale dla mnie uzytkownika "analogowego" motocykla troche za dużo informacji wyświetlanych na raz. Niestety nie ustaliłem czy w ramach standardowego widoku można wyłączyć część wskazań - obawiam sie że nie.
3) DCT działa świetnie, jest opcja prawa dłonią zmieniać biegi ręcznie +/-, ale pytanie po co?
Nie jest to "automat" tylko skrzynia dwusprzęgłowa, biegi nie są wirtualne zatem za kazdym razem przy tych samych obrotach na tym samym biegu jest ta sama prędkość co pomagało mi pokonywac zakręty Słomczyna które dość dobrze znam
4) Generalnie w czasie dość krótkiej jazdy brakowało mi jednej rzeczy: efektu hamowania silnikiem który w przypadku silników V2 jest bardzo wyraźny. Generalnie po puszczeniu gazu motocykl dość późno redukował biegi - ponoć skrzynia uczy się stylu jazdy kierującego i po jakimś czasie rozróżnia intencje... Żeby to stwierdzić zbyt krótko jechałem, ale uwaga - z poziomu kompa pokładowego można ustawić siłę hamowania silnikiem, jest 9 stopni. Pewnie ustawił bym na maksa , no bo albo jedziemy albo hamujemy
5) Przy mocniejszym hamowaniu (wcale nie jakimś awaryjnym) migają światła awaryjne - podobnie jak w niektórych samochodach.
6) Zajebiście jest mieć ABS Tył można wyłączyć w czasie jazdy w każdej chwili i wówczas naprawde nie działa - sprawdziłem. Na przód można liczyć w każdej sytuacji.
7) Obsługa wszystkich ustawień itp odbywa się przyciskami nawigacyjnymi pod lewym kciukiem - ogrom ilości ustawień i opcji poraża. Sam ekran też jest dotykowy i też umożliwia zmiany ale w czasie jazdy było by to niewygodne.
Szyba ma regulację wysokości, ale wymaga jednoczesnego zaangażowania obu rąk. W czasie jazdy nie nada. Tylko na postoju - ale z drugiej strony czy to wada. Fajnie że można coś regulować.
9) Silnik - ma kopyto i co tu dużo mówić charakterystka większości z Was by sie spodobała (no chyba że kto ma Multistrade lub KTM to już inny wymiar mocy) jedzie z dołu wsciekle, subiektywnie po przesiadce ze starego DLa miałem wrażenie że tu jest ze 125-130KM a nie 102, ale elektronika i kontrola trakcji robi swoje i można odkręcać manetę a moto przyspiesza bardzo efektywnie (było wilgotno, a takze jeżdziliśmy po szutrze)
10) Dzwięk - dzwięk jest boski. Jak na seryjny motocykl jest genialny. Na postoju prawie nie słychać przy dodaniu gazu dzwięk jest donośny ale nie natarczywy, mi się bardzo podoba - a lubie sportowe wydechy, tak tu poważnie bym sie zastanawiał czy jest sens.
11) Zmiany w stosunku do 1000: zmodyfikowany silnik oraz osprzęt (są np osobne sondy lambda dla kadego cylindra), z pewnościa udoskonalona elektronika, rama pomocnicza jest przykrecana , o wyświetlaczu można napisac tylko samo dobro, lampy świecą się dwie, a doświetlanie zakrętów uruchamia się przy niemal każdym złożeniu. Bałem się sprawdzić skuteczność elektroniki, ale co odważniejsi mówili że działa tak jak powinna.
Niestety nie było mi dane pojechać starą wersją ale powiem Wam jedno bardzo przyjazny i dający ogrom przyjemności z jazdy motocykl.
Bardzo chciałbym sie przejechać zwykłą z normalną skrzynią która nie ma części udogodnień, ale jest jeszcze lżejsza. Myśle że w stosunku do mojej KLVki to i tak jest przepaść.
Kupić nie kupić przejechać się warto !!!
Wieczorem jak nie padne wrzuce jakieś zdjęcia - ale tylko statyczne.
Niestety było wielu chętnych i była duża presja czasu każdy chciał pojechać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Vorenus
Maniak motocyklowy
Dołączył: 12 Lis 2014
Posty: 1310
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: okolice Wwy
|
Wysłany: Wto 15:48, 29 Paź 2019 Temat postu: |
|
|
@Chrzanek, na następnym zlocie możesz się przejechać moją Manual.
Z mojej perspektywy niższa kanapa w wersji poliftowej jest sporym minusem. Jednym z głównych czynników, który zaważył na tym że wybrałem Afrę Adventure było wysoko umieszczone siedzisko, co przy moim wzroście i dodatkowo długich nogach ma spore znaczenie.
W mojej wersji (w odróżnieniu do tej nowej) regulacja hamowania silnikiem, reakcji na rollgaz i kontrola trakcji jest siedmiostopniowa (mi wystarcza)
Na pewno fajny jest ten wyświetlacz, o którym pisałeś. Co do wrażeń z jazdy wypowiadać się nie mogę, bo nową jeszcze nie jechałem.
Jest jeszcze jedna bardzo istotna różnica. W nowej Afrze Adventure nie opon dętkowych, co uważam za bardzo dobrą zmianę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Despok
Motonita
Dołączył: 02 Kwi 2011
Posty: 834
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Wto 16:58, 29 Paź 2019 Temat postu: |
|
|
@Chrzanek z tego co napisałeś to faktycznie niewiele wiesz i zauważyłeś na temat nowego modelu. pytanie też co subiektywnie dla każdego jest ważne.
Kwestia kanapy, kanapę można wymienić na wyższą, tak jak w starej wersji można było kupić niższą.
Tak na marginesie w starej nazwijmy to wersji 2019 jest trzystopniowa regulacja siły hamowania silnikiem, trzy mapy silnika i 7 stopni kontrol trakcji.
Profile Tour, Urban, Gravel i Custom.
Skutkuje to różnymi akcjami w różnych trybach: poza Custom controla trakcji po restarcie wraca zawsze do 6, w Custom do 1, a nie pozostaje na 0.
Można się zdziwić ale tylko na hardkorowych podjazdach gdzie nam kontrola potrafi odciąć silnik.
Można spieprzyć ten sam podjazd na 6 ustawieniu controli trakcji i na 1, a na zerowym można stanąć w poprzek zbocza. Większość zależy od kierownika.
W nowej wersji jest komputer Bosh IMU 6 osiowy, co daje kontrole wheelie czy też tryb enduro oraz IMU ma wpływ na ABS.
Ma to znaczenie o tyle, iż robiąc podjazd kontrola trakcji w najmniej czułym ustawieniu potrafi odciąć silnik niby pozwala dokręcić
ale jak koło buksuje cały podjazd kontrola nam pomoże
W nowy trybie Enduro (PRO) tego z pewnością nie zrobi gdyż będzie mieć info jaki jest kąt podjazdu i jakieś estymaty tego jak się powinna zachować,
iż nie lecimy bokiem po płaskim i odcinanie silnika nas nie wyprostuje a raczej zroluje po zboczu.
Co do automatu mimo, iż jest to skrzynia dwusprzęgłowa z adaptacją to robi... co chce jak to automat.
W prostych sytuacjach można z tym żyć w trudnych do enduro się nie nadaje. Nie da się kontrolować prędkości w terenie odłączając\załączając napęd.
Na szkoleniach enduro koledzy z DCT sromotnie się męczą podobno, są też techniki jak zjazd na wyłączonym silniku z dozowaniem sprzęgła do tyłu
którego to ćwiczenia\zjazdu wykonać się z DCT nie da.
Hamowanie silnikiem jest w w tym twinie z wykorbieniami 90 270 stopni odpowiednie i równe siłą z V-ką natomiast w trybie automatu nawet na ustawieniu PRO II czy I
i tak nie będzie zrzucać biegów tak jak chcemy, trzeba to zrobić przełącznikiem co według niektórych jest bardzo wygodne, jadąc na stojącą
100km\h po szutrze wolałbym to robić na kierownicy choć obecnie nie mam z tym problemu stojąc na podnóżkach zrzucam bieg z między-gazem.
Zaletą nowej wersji silnika jest to, iż się lepiej zbiera, tak. Ale w jakiej sytuacji, tylko na mapie z max mocą, a na szutrze używamy mapy z najsłabszą reakcją na gaz aby nam się wygodnie jechało na stojącą by małe ruchy manetką nie bujały nami podczas manewrów.
Dziwi mnie trochę narracja Hondy mówiąca iż mniejsza wersja jest w teren, a Adventure do turystyki po czym wszystkie szybsze przejazdy redaktorzy i testerzy robią Adventure plus Adventure w starej wersji miała większy skok zawieszeń i większy prześwit lepszy pakiet i grubsze lagi, natomiast w nowej to chyba wyrównali,
gdyż były problemy w wersji podstawowej.
Cięszę się ogromnie, iż nie jestem w momencie wybierania modelu 2020. Straszna by to była decyzja ile wydać, 55tyś. za podstawową (zakładając ze są takie same skoki zawieszenia) Adventure za 68tyś czy dodać ES czyli 83tyś.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
chrzanek
Motonita
Dołączył: 11 Gru 2016
Posty: 720
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 20:20, 29 Paź 2019 Temat postu: |
|
|
Despok, o widzisz od Ciebie dowiedziałem się bardzo dużo. Tak jak wspominałem moje wrażenia nie mają racjonalnego punktu odniesienia, bo nie jeździłem poprzednią Afrą. Do tego nie jestem obyty że skrzynią DCT. Dla mnie było to nowe przeżycie i może faktycznie nie podszedłem do tego wystarczająco krytycznie. Myślę że żeby cokolwiek powiedzieć trzeba by było pojeździć kilka godzin...
Co do wysokości siedzenia i odległości od ziemi to zastrzegamy że nie mam doświadczenia z offem i nawet V-stroma obniżyłem na kostkach 3cm żeby czuć się komfortowo. Nie podważam absolutnie że do swobodnej jeździe w terenie stary Adventure jest lepszy. Ale to akurat walory które dla mnie nie są najistotniejsze. Chciałbym moc sie przejechać wersja z normalną klasyczna skrzynią, ale motocykl podoba mi się bardzo.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Despok
Motonita
Dołączył: 02 Kwi 2011
Posty: 834
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Wto 21:07, 29 Paź 2019 Temat postu: |
|
|
chrzanek napisał: | Despok, o widzisz od Ciebie dowiedziałem się bardzo dużo. Tak jak wspominałem moje wrażenia nie mają racjonalnego punktu odniesienia, bo nie jeździłem poprzednią Afrą... |
Jest już pełno testów na YT mówiących jakie są dokładnie różnice miedzy modelami. Nie ogarniesz tematu jednym przejazdem.
Mam na myśli kwestię podniecania się różnicą wysokości kanapy (wymiana za 700pln), a prawdziwe różnice są gdzie indziej w silniku, zawieszeniu, ramie i elektronice.
To przysłowiowe 700pln to na prawdę kropla w wydatkach, ile można do tej zabawy dołożyć i każdy dokłada.
Połamane handbary, klamki, gmole, owiewki, lusterka, jakieś nowe kufry, ubrania, szkolenia, wyjazdy, benzyna, ubezpieczenie, przeglądy itd.
Ale to już na wiosnę bo się zimno zrobiło.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Despok dnia Wto 21:08, 29 Paź 2019, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
shadov
A2
Dołączył: 11 Paź 2018
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Śro 9:17, 30 Paź 2019 Temat postu: |
|
|
Ekhm, że tak zapytam, mamy tu handlowca z Hondy od moto? Takiego, co zrobiłby DOBRĄ ofertę?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
prostyelektryk
Motonita
Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 741
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Śro 9:29, 30 Paź 2019 Temat postu: |
|
|
Po co tam są dwa liczniki/wyświetlacze? Wygląda trochę jak jakiś garażowy dodatek.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
shadov
A2
Dołączył: 11 Paź 2018
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Śro 9:33, 30 Paź 2019 Temat postu: |
|
|
prostyelektryk napisał: | Po co tam są dwa liczniki/wyświetlacze? Wygląda trochę jak jakiś garażowy dodatek. |
Obejrzyj jakikolwiek test na YT.
Na przykład po to, że jak przez CarPlay wrzucasz navkę na duży ekran, to na dolnym masz całą resztę wyświetlaną, można by rzec tradycyjnie. Jak dla mnie bajer petarda.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Vorenus
Maniak motocyklowy
Dołączył: 12 Lis 2014
Posty: 1310
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: okolice Wwy
|
Wysłany: Śro 9:43, 30 Paź 2019 Temat postu: |
|
|
prostyelektryk napisał: | Po co tam są dwa liczniki/wyświetlacze? Wygląda trochę jak jakiś garażowy dodatek. |
Może chodzi o to, że na ten główny możesz sobie zrzucić np mapę z telefonu a podstawowe informacje ciągle masz na mniejszym. Zgaduję.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
shadov
A2
Dołączył: 11 Paź 2018
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Śro 10:00, 30 Paź 2019 Temat postu: |
|
|
Vorenus napisał: | prostyelektryk napisał: | Po co tam są dwa liczniki/wyświetlacze? Wygląda trochę jak jakiś garażowy dodatek. |
Może chodzi o to, że na ten główny możesz sobie zrzucić np mapę z telefonu a podstawowe informacje ciągle masz na mniejszym. Zgaduję. |
Tak właśnie jest, jak już post wyżej napisałem. Mówią o tym na testach na Youtubie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Despok
Motonita
Dołączył: 02 Kwi 2011
Posty: 834
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Czw 22:49, 21 Lis 2019 Temat postu: |
|
|
Z istotnych\subtelnych różnic dochodzi kwestia przedniego zawieszenia, jest jednakowe w małej i ATAS.
Dodatkowo ATAS 2020 nie ma większego skoku zawieszenia jak to było do roku 2019 co się przekłada na prześwit.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|