 |
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marek445
A2
Dołączył: 17 Kwi 2012
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Szadek
|
Wysłany: Sob 15:57, 25 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Slawek ma na imie. Wejdz sobie na [link widoczny dla zalogowanych]
Tam na stronie jest tylko namiastka tego co przejechal.
Gs nie jest taki dobry. Caly czas mu sie cos psulo.
Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Spolski
Motocyklista
Dołączył: 17 Lis 2013
Posty: 404
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Sob 16:08, 25 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Fajna sprawa. Wiele osób przejechało świat na GS-ach w tym również z Polski. Czasem się psuły czasem nie, tak jak w przypadku motocykli innych marek. Nie ma motocykli doskonałych, są tylko lepsze lub gorsze. Ważne, że dojeżdżają do mety.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MaciejW
Motonita
Dołączył: 04 Paź 2011
Posty: 606
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: Nie 0:08, 26 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Ja na moim GS-ie na razie przejechałem cały świat... a dokładniej 42.000 km, czyli tak jakby świat dookoła... spieprzyła się raz, elektronika (jazda była możliwa, ale wariował komputer). Oprócz tego jeździ mi się świetnie.
W jednym z DLi w miesiąc po zakupie walnęły zegary, pomimo mniejszej ilości elektroniki... wskazóweczki latały jak chciały, liczniki nie działały itp.... też jeździł bez problemu, ale kompletnie bez wskaźników.
Dla mnie jest 1:1.
Niemniej uważam, że GS1200 to naturalna ewolucja dla motocyklisty, który chce jechać dalej, sprawniej, czasem zjechać z czarnego. Ten motocykl jest po prostu bardzo przemyślany, bardzo dopracowany i ma nieporównywalne z DLem właściwości jezdne. (dotyczy to też nowego 1000ca, który jest do GSa nieporównywalny, no chyba, że dziób podobny!)
Oczywiście... pali więcej (pojemność!) ale bardzo umiarkowanie jak na tę pojemność, utrzymanie i serwis droższy odpowiednio, ale nie x2. Ale... większa moc dostępna od dołu do góry (1000 ma tu jakiś feler), znakomite wyważenie i stabilność, lepiej skręca i doskonale zachowuje się w zakrętach, pomimo wagi świetnie jeździ po terenie i nawet po piachu, pewnie dzięki niskiemu środkowi ciężkości, każde inne moto po GSie wydaje się troszkę toporne. W sumie daje mnóstwo fanu... moim zdaniem znacznie więcej niż DL i więcej możliwości niż DL. To po prostu lepszy motocykl i piszę to z całą świadomością i z własnego z doświadczenia. Niektórym nie odpowiada boxer, który klekoce , ale to akurat zwiększa bezpieczeństwo... w razie gleby moto opiera się na "cycku" i "raczej" nie przygniata nogi kierownika, sam kilkakrotnie sprawdzałem na offie.
Porównywanie DLa i GSa 1200 punkt po punkcie moim zdaniem nie ma sensu, bo wyglądałoby tak: hamulce - GS - znacznie lepsze/znakomite (kompletny brak nurkowania), moc ... GS-większa, siedzenie - GS wygodniejsze, prowadzenie - GS znacznie lepsze, zachowanie w zakrętach - GS nieporównanie lepsze, itp.. ale to przecież normalnie, bo to moto z założenia jest z innej półki i nie na darmo nowe kosztuje 2x tyle co mały DL.
Kiedy kupiłem GSa... z miłości od pierwszego wejrzenia, to troszkę się wstydziłem wręcz... bo lanserskie i znaczek itp. ale na szczęście okazało się, że świetny! Tak jak DL jest świetny w swojej klasie i dlatego jeździ na nim Marta (dodała jakieś 21.000 km do moich 21.000 km , a swojej kobiety, z mniejszym doświadczeniem w siodle, nie powierzyłbym motocyklowi, którego nie uważałbym za w pełni godny zaufania! Howgh!
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez MaciejW dnia Nie 0:12, 26 Paź 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
biblo
moto-psychopata
Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 4278
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 78 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: W-wa
|
Wysłany: Nie 9:08, 26 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
MaciejW napisał: |
Niemniej uważam, że GS1200 to naturalna ewolucja dla motocyklisty, który chce jechać dalej, sprawniej, czasem zjechać z czarnego. |
Eeee... mnie GS nie zachwycił i na szczęście jest kilka innych motocykli, które dają fun i pozwalają "jechać dalej, sprawniej, czasem zjechać z czarnego"...
MaciejW napisał: |
Niektórym nie odpowiada boxer, który klekoce , ale to akurat zwiększa bezpieczeństwo...
|
Klekot zwiększa bezpieczeństwo?!? A poważnie, to aktualnie oferowany model jest wg mnie wyjątkowo głośny i jest to zasługa silnika oraz skrzyni biegów. Nie wyobrażam sobie jakiejś dłuższej wyprawy na tym moto...
MaciejW napisał: |
pomimo wagi świetnie jeździ po terenie i nawet po piachu |
No chyba, że po zakupie (chodzi o nowy model) od razu wywalisz fabrycznie zakładane opony, bo one na piach się nie nadają...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MaciejW
Motonita
Dołączył: 04 Paź 2011
Posty: 606
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: Nie 18:14, 26 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
bilbo.... ja właśnie na conti trail atackach 2.... już 2gi komplet rozjeżdżam,
w stosunku do DLa oczywiście, że jest głośny, ale ogólnie nie za bardzo, przynajmniej brzmi lepiej.
co do klekotu.. no wielu motcyklistów chce być słyszanych.. dla bezpieczeństwa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bzyku
Motonita
Dołączył: 11 Lis 2013
Posty: 798
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Stalowa Wola
|
Wysłany: Nie 19:19, 26 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
W "Motocyklu" nr133 z grudnia 2005r jest artykuł "Alpejscy Mistrzowie" gdzie testerzy stwierdzili wyższość DL 650 nad Bmw r1200gs.
Podaję tą informacje jako ciekawostkę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
biblo
moto-psychopata
Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 4278
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 78 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: W-wa
|
Wysłany: Nie 19:31, 26 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
MaciejW napisał: | bilbo.... ja właśnie na conti trail atackach 2.... już 2gi komplet rozjeżdżam,
|
Tegoroczny GS ADV ma fabrycznie zakładane opony Metzeler Tourance Next, które nie jadą po piachu
Na zdjęciu z moich tegorocznych jazd testowych tym motocyklem piach doskonale podkreślił jaki (skromny) mają bieżnik...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez biblo dnia Nie 19:32, 26 Paź 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Spolski
Motocyklista
Dołączył: 17 Lis 2013
Posty: 404
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Nie 19:32, 26 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
bzyku napisał: | W "Motocyklu" nr133 z grudnia 2005r jest artykuł "Alpejscy Mistrzowie" gdzie testerzy stwierdzili wyższość DL 650 nad Bmw r1200gs.
Podaję tą informacje jako ciekawostkę  |
Znamy, znamy...
A w 2014 Polska pokonała Niemcy 2:0, podaję jako ciekawostkę...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dober
DeTox nie pomoże
Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 3043
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Pobiedziska/Poznań
|
Wysłany: Nie 20:16, 26 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Od 2005 roku GS przeszedł kilka zmian i modyfikacji. To nie ten sam model co 9 lat temu.
Nie zmienia to jednak,ze V-strom jest wciaz wdzięcznym "osiolkiem"
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bzyku
Motonita
Dołączył: 11 Lis 2013
Posty: 798
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Stalowa Wola
|
Wysłany: Nie 20:33, 26 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Jak już pisałem to taka ciekawostka. Nie mając GS i tak myślę ze jest bardzo dobrym motocyklem, lecz nawet będąc poniekąd fanem marki BMW zastanowił bym się którego z dużych turystycznych enduro wybrać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Topinka
Maniak motocyklowy
Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 1773
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Chorzów MotoAvToSy
|
Wysłany: Pon 12:10, 27 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
biblo napisał: | MaciejW napisał: | bilbo.... ja właśnie na conti trail atackach 2.... już 2gi komplet rozjeżdżam,
|
Tegoroczny GS ADV ma fabrycznie zakładane opony Metzeler Tourance Next, które nie jadą po piachu
Na zdjęciu z moich tegorocznych jazd testowych tym motocyklem piach doskonale podkreślił jaki (skromny) mają bieżnik...
] |
A czy opona jest przyspawana na stałe, bo zawsze myślałem, że można je zmienić?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dober
DeTox nie pomoże
Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 3043
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Pobiedziska/Poznań
|
Wysłany: Pon 13:07, 27 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Jesli porownujemy opony fabrycznie montowane,to Metzeler Tourance Next jest duzo lepsza opona niz Bridgestone z Suzuki 😄
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
biblo
moto-psychopata
Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 4278
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 78 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: W-wa
|
Wysłany: Pon 13:21, 27 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Topinka napisał: |
A czy opona jest przyspawana na stałe, bo zawsze myślałem, że można je zmienić? |
Oczywiście, że można, a nawet trzeba jeśli chce się jeździć poza asfaltem... I o tym wcześniej napisałem... Chyba Ci to umknęło
A swoją drogą, to dziwi mnie fabryczny dobór opon do GS-a, ale może wynika to po prostu ze świadomości producenta, że jest to już motocykl szosowy... lub tego, że 99% posiadaczy nie zjeżdża z dobrych dróg i trzeba im zapewnić cichą i komfortową oponę żeby nie narzekali na jakichś forach internetowych
Zresztą podobną opinię usłyszałem u dilera BMW, jak wyraziłem swoją opinię na temat tych opon. A jak narzekałem na dudniący akcesoryjny tłumik Akrapovica (w który wyposażony był standardowy demonstracyjny GS), to się dowiedziałem, że jest to jedna z bardziej chodliwych opcji, bo większość klientów jeździ wkoło komina
Dober:: ja nie porównuję tych opon, tylko komentuję opinię MaciejaW. A swoją drogą fabryczne opony w Tigerze, to Metzelery Exp, które o niebo lepiej radzą sobie na piachu. O czym miałem okazję przekonać się podczas jazd testowych po tych samych okolicach.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez biblo dnia Pon 15:13, 27 Paź 2014, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Stanik
A1
Dołączył: 20 Wrz 2012
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: Pon 18:56, 27 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
WITAM I POZDRAWIAM ,czytając wypowiedzi kolegów z forum to mi się nasuwa taka myśl jak kupisz BMW R1200GS to będziesz śmigać tylko w koło komina no bo u dilera tak powiedzieli a jak kupisz SUZUKI VSTROM 650 no to wiadomo tylko dalekie wyprawy . Koledzy to nie motocykl nami kieruje tylko my motocyklem czy to będzie BMW czy SUZUKI to my decydujemy gdzie i kiedy pojedziemy , jak kochasz jazdę motocyklem i przygodę to najmniej ważna jest marka pojazdu. W latach 80 na motorowerze robiłem w sezonie około 10000tyś/km , najgorzej było zdobyć paliwko bo było na kartki . Pozdrawiam Stanik
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
biblo
moto-psychopata
Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 4278
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 78 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: W-wa
|
Wysłany: Pon 19:01, 27 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Stanik napisał: | WITAM I POZDRAWIAM ,czytając wypowiedzi kolegów z forum to mi się nasuwa taka myśl jak kupisz BMW R1200GS to będziesz śmigać tylko w koło komina no bo u dilera tak powiedzieli a jak kupisz SUZUKI VSTROM 650 no to wiadomo tylko dalekie wyprawy . Koledzy to nie motocykl nami kieruje tylko my motocyklem czy to będzie BMW czy SUZUKI to my decydujemy gdzie i kiedy pojedziemy , jak kochasz jazdę motocyklem i przygodę to najmniej ważna jest marka pojazdu. W latach 80 na motorowerze robiłem w sezonie około 10000tyś/km , najgorzej było zdobyć paliwko bo było na kartki . Pozdrawiam Stanik |
Kolego, nie obraź się, ale trochę od czapy jest ta Twoja wypowiedź...
A z tego co pamiętam, to na paliwo do motorowerów kartek nie było, przynajmniej w początkowym okresie. Utkwiło mi to w pamięci, bo robiłem częste kursy do CPN-u po benzynę dla kolegów motocyklistów...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez biblo dnia Pon 19:03, 27 Paź 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Stanik
A1
Dołączył: 20 Wrz 2012
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: Pon 19:08, 27 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Widzisz TY musisz na swoim postawić, od czapy to TY piszesz o oponach tłumikach , po co TY tam do tego dilera BMW polazłeś jak nie chcesz kupić . A na jedną kartkę było 2 litry . Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
biblo
moto-psychopata
Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 4278
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 78 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: W-wa
|
Wysłany: Pon 19:15, 27 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
He, he... Powiem Ci więcej - polazłem do kilku dilerów i jeździłem kilkoma innymi motocyklami! I oczywiście ich wszystkich nie kupię, ewentualnie może jeden... ale może też nie...
P.S. Na początku benzyna do motorowerów była bez kartek (lali do pełnego baku), potem było 2 litry (a w wakacje 3 litry).
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez biblo dnia Pon 19:37, 27 Paź 2014, w całości zmieniany 4 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dober
DeTox nie pomoże
Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 3043
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Pobiedziska/Poznań
|
Wysłany: Pon 19:30, 27 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Stanik napisał: | W latach 80 na motorowerze robiłem w sezonie około 10000tyś/km ... |
To wychodzi cos kolo 10 mln km w sezonie
Szacun!
Chyba, ze 10 mln obrotów koła na km
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Stanik
A1
Dołączył: 20 Wrz 2012
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: Pon 19:40, 27 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Dober jak dla mnie to 10000 tyś / km to nie 10000000 mln/km coś nie tak może mi to wytłumaczysz jak to się liczy . Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
biblo
moto-psychopata
Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 4278
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 78 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: W-wa
|
Wysłany: Pon 19:49, 27 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Stanik napisał: | Dober jak dla mnie to 10000 tyś / km to nie 10000000 mln/km coś nie tak może mi to wytłumaczysz jak to się liczy . Pozdrawiam |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Stanik
A1
Dołączył: 20 Wrz 2012
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: Pon 19:52, 27 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
No jak tam koledzy wytłumaczy mi ktoś moją gafę ? , a może czasu nie macie bo koszulki forumowe zamawiacie .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
biblo
moto-psychopata
Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 4278
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 78 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: W-wa
|
Wysłany: Pon 20:00, 27 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Stanik napisał: |
(...)
W latach 80 na motorowerze robiłem w sezonie około 10000tyś/km , najgorzej było zdobyć paliwko bo było na kartki . |
Geniuszu to nie gafa, tylko błąd - jak się pisze wartość w postaci liczbowej, to się pisze 10000 km (czyli dziesięć tysięcy kilometrów) lub 1000000 km (jeden milion kilometrów). Ale można to sobie uprościć pisząc 10 tys. km (czyli 10 tysięcy kilometrów) lub 1 mln km (jeden milion kilometrów).
TY napisałeś "10000tyś/km" (10 tysięcy tysięcy kilometrów), czyli 10 milionów kilometrów (lub jak wolisz 10000000 km).
A swoje złośliwości i bzdurne uwagi zatrzymaj dla siebie...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez biblo dnia Pon 20:10, 27 Paź 2014, w całości zmieniany 4 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Stanik
A1
Dołączył: 20 Wrz 2012
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: Pon 20:09, 27 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Podaj jedną złośliwość jaką napisałem pod twoim adresem lub kogoś z forum , a ludzie uczą się całe życie , no i dzięki za wytłumaczenie mojego błędu postaram się go więcej nie robić . Po prostu nie jestem pisarzem tylko motocyklistą , lubię nawijać kilosy obojętnie jaka to maszyna . Pozdrawiam Stanik
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MaG
Administrator
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4256
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 28 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gocław, W-wa
|
Wysłany: Pon 22:43, 27 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Stanik napisał: | Podaj jedną złośliwość jaką napisałem pod twoim adresem lub kogoś z forum , a ludzie uczą się całe życie , no i dzięki za wytłumaczenie mojego błędu postaram się go więcej nie robić . Po prostu nie jestem pisarzem tylko motocyklistą , lubię nawijać kilosy obojętnie jaka to maszyna . Pozdrawiam Stanik |
Proszę bardzo jak się domagasz:
Stanik napisał: |
No jak tam koledzy wytłumaczy mi ktoś moją gafę ? , a może czasu nie macie bo koszulki forumowe zamawiacie . |
Możecie już wrócić do tematu - jeżeli jeszcze kogoś interesuje? Przypominam chodzi o wybór między DL650 a R1200GS...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
VeNoM
Motocyklista
Dołączył: 05 Paź 2014
Posty: 317
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kędzierzyn-Koźle
|
Wysłany: Pon 22:57, 27 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Panowie dogryzacie sobie jak panienki na dyskotece. Ja myślałem, że na forum to się trzeba umieć jakoś zachować ale chyba się myliłem. Jak dzieci ...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tdm
Motonita
Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Wto 16:19, 28 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
znalazłem taką wypowiedź a'propos flagowca pewnej niemieckiej marki:
Coś dla zapiekłych fanów BMW którzy twierdzą że GS to świetny motocykl w terenie, a wszyscy co go krytykują to się nie znają. ))
[link widoczny dla zalogowanych]
W skrócie:
– facet wybrał się nówką sztuką R1200GS prosto z salonu, rocznik 2014 na lekki rajd terenowy
– jechał po dziurawej drodze asfaltowej omijając dziury
– jednej (niespecjalnie wielkiej) nie udało mu się ominąć; przy prędkości 70 km/h wygięła się przednia felga, opona spadła z obręczy, a felga następnie pękła
– wk…iony musiał dać sobie spokój z dalszą jazdą.
Puenta artykułu: reklamy BMW, że GS to świetny motocykl wyprawowy to pic na wodę fotomontaż. Sprzęt nie nadaje się nawet do poruszania się po nierównych drogach, nie mówiąc o jeździe w terenie.
Pamiętam, że analogiczną sytuację mieliśmy w jednej z relacji z wypraw publikowanej na tutejszym forum, w podobną asfaltową dziurę wpadało po kolei kilka różnych motocykli (w tym dl650) i jedynie w terenowym bmw gs skończyło się to uszkodzeniem felg.
I jeszcze jedna ciekawa opinia, tym razem byłego forumowicza:
Jarson, 11 lipca 2014
Moim skromnym zdaniem BMW reklamuje GS-a jako enduro tylko z jednego powodu: celuje w bogatego klienta, który chce mieć motocykl terenowy którym…on nigdy nie pojedzie w żaden teren (mam tu na myśli nawet szutrową drogę), a którym błyśnie w towarzystwie że on dyrektor/prezes jest taki ..adwenczer i ma taaaki wielki motur z tą cała mega elektroniką w stylu Gold Winga.
Dlatego cała dyskusja czy on się nadaje, czy nie nadaje do terenu nie ma sensu, bo on nigdy tak naprawdę do tego nie był tworzony. To tylko sprytny marketing mający na celu pozyskanie określonej grupy bogatych klientów szukajacych dużej zabawki na weekend. Nie wiem czy wiecie ale średni przebieg dużego GS-a w PL wynosi 2,5 tyś km. .
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez tdm dnia Wto 16:38, 28 Paź 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
miotacztruskawek
Motonita
Dołączył: 01 Mar 2011
Posty: 1126
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Choszczno, kiedyś Łobez, Szczecin
|
Wysłany: Wto 17:03, 28 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Co do tej wyprawy o której czytałeś na forum, to trochę pokręciłeś tdm...
Większość osób jak słyszy sławetne "GS" ma od razu na myśli model R1200GS, a zapomina, że aktualnie w ofercie BMW jest aż 5 motocykli oznaczonych tym mianem (doliczając wersje ADVENTURE będzie ich 7).
W wyprawie którą przytaczasz jest akurat mowa o F800GS, który jest zupełnie inną konstrukcją, a jego budowa w założeniu jest podporządkowana innym celom. W temacie jest jednak wyraźnie o R1200GS
A co do tematu, i opinii Jarsona to się pod nią podpiszę. Zresztą w mojej opinii podobnie jest nazywać V-Stroma mianem sport enduro tourer. Ale to jak z modą na SUVy.
PS: dla dociekliwych. W 800GS problem z kołami jest taki, że dali szerokie felgi, żeby maszyna była stabilna na asfalcie, ale to powoduje z kolei częste uszkodzenia w terenie. Niektórzy montują tu węższe obręcze (np z transalpa), ale wtedy maszyna przy 160km/h zaczyna powoli odlatywać. Co gorsza oryginalne felgi faktycznie nie są najmocniejsze, ale i przy akcesoryjnych (w oryginalnym rozmiarze) nadal uważać trzeba...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Adamar
Maniak motocyklowy
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 1220
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: CK
|
Wysłany: Wto 19:55, 28 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Każdą felgę można pogiąć na prawie niezauważalnej dziurze, w zeszłym roku będąc na Węgrzech kolega tak uszkodził felgę w Varadero, dziura naprawdę mała głębokości może 5 cm. Musiał uszczelniać i dopompować na 4 atm żeby dalej jechać.
Zdarzenie miało miejsce na asfalcie przy prędkości może 60 km Moim zdaniem miał strasznego niefarta, niestety Notabene jechałem za nim i też przejechałem tą dziurkę, ja akurat miałem szczęście i nic się nie stało.
Widziałem podobne zdarzenie z felgą Dl'a
Felgi muszą być miękkie, co by się stało jakby była twarda i po prostu by pękła zamiast się wygiąć ?? Mogło by się skończyć tragicznie.
Pogadajcie z użytkownikami KTM, kolega przeciętnie co dwa lata prostuje przód są akcesoryjne dużo twardsze za parę ładnych groszy
Wszystkie te motocykle są enduro Można nimi jeździć po szutrach co najwyżej
No ale we wszystkich motocyklach można giąć felgi tylko nie w BMW bo to od razu jest najgorszy motór
Mój zwykły GS ma proste felgi na razie ale może mnie to samo spotkać co mojego kolegę w zeszłym roku na niezauważalnej dziurce, lub tego gościa który przy 70 wjechał w "niespecjalnie wielką"
Ciekawe co by się stało jakby posiadacze wszystkich wypasionych, ślicznych i błyszczących bryk, potocznie nazywanych SUVy zapragnęli przygody na Dakarze
Jak znam życie to pewnie pozatykały by im się filtry kabinowe
Dobrze że przy tych motórach klasy enduro spece od marketingu nie napisali nic o pływaniu, dopiero by się wrzawa podniosła jakby paru myślących się utopiło
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
phiotlek
A
Dołączył: 01 Paź 2012
Posty: 102
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Wto 20:10, 28 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Z felgą właśnie w DL miałem podobnie.
Jechałem z Poznania do Leszna. Stricto asfalt. Nie przypominam, nie kojarzę żebym w coś uderzył zaliczył jakąś dziurę. Na końcówce trasy miałem wrażenie że przód zaczyna mi myszkować, ale były to w zasadzie ostatnie metry jazdy. Moto do garażu, a rano .... flaczek.
Felga wygięta podobnie jak na zdjęciu ciut wyżej. Jakim cudem do dziś nie wiem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jotes
DeTox nie pomoże
Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 2517
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 49 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Düsseldorf / Gdynia
|
Wysłany: Wto 23:57, 28 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
a ja ostanio zlapalem DL-em gume na drodze krajowej ! szok !
puenta z wydarzeniia :
Cala ta reklama Suzuki ze to dobry turystyk to lipa. On nawet nie moze po krajowkach jezdzic , nie mowiac juz o powiatowaych.
Adamar :
swojego czasu juz ekspert Jarson uznal Varadero to zlom . Dlaczego nie uprzedziles kolegi ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
geniusz
Motocyklista
Dołączył: 05 Wrz 2009
Posty: 473
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Śro 0:24, 29 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
W Polsce to wiele dziwnych rzeczy może się przydarzyć.
Ja zjechałem prawie całą Europę wschodnią i zachodnią i laczka nie złapałem nawet na Bułgarskich asfaltach, gdzie są powycinane rowy długie na 4 metry szerokie na pół metra i głębokie na kilka cm w drodze, gdzie mijałem auta z uszkodzonymi dwoma kołami dodam, że takie niespodzianki nie były oznakowane
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez geniusz dnia Śro 0:28, 29 Paź 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Adamar
Maniak motocyklowy
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 1220
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: CK
|
Wysłany: Śro 1:43, 29 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
jotes napisał: | a ja ostanio zlapalem DL-em gume na drodze krajowej ! szok !
puenta z wydarzeniia :
Cala ta reklama Suzuki ze to dobry turystyk to lipa. On nawet nie moze po krajowkach jezdzic , nie mowiac juz o powiatowaych. |
Oj tam zaraz złom bo gumę złapałeś gumę można złapać każdym motocyklem pod warunkiem że BMW łapie ich 2x więcej
A tak poważnie to coś się stało więcej że tak narzekasz ??
jotes napisał: |
Adamar :
swojego czasu juz ekspert Jarson uznal Varadero to zlom . Dlaczego nie uprzedziles kolegi ? |
Bo ja zły człowiek jestem
No może na dziś to już jest przestarzała konstrukcja, za ciężka, nieporęczna, moim zdaniem ma za wysoko środek ciężkości ale za to bardzo wygodny, kiedyś był to świetny motocykl. Sporo na Varaderce jeździłem i będę wspominał z sentymentem.
Każdy ma prawo do swojego zdania, nawet ekspresyjnego, choć te czytam z przymrużeniem oka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mar111cin
Motonita
Dołączył: 03 Sie 2013
Posty: 856
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: FSW
|
Wysłany: Wto 17:21, 04 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
ja myślę, że teraz ciekawym konkurentem dla v-stroma będzie bmw S1000XR , wygląda bardzo zachęcająco
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Spolski
Motocyklista
Dołączył: 17 Lis 2013
Posty: 404
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Wto 17:27, 04 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
Bliżej Dl-owi chyba do KTM-a 1050.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Irek1970
Maniak motocyklowy
Dołączył: 29 Lip 2014
Posty: 1872
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lower Silesia
|
Wysłany: Wto 18:33, 04 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
Jotes - właśnie dzisiaj opublikowali jakiś raport na temat stanu naszych ancwaltuff w skali UE.
Jesteśmy na przedostatnim miejscu w unii, jeśli chodzi o stan dróg.
Za nami jest tylko Rumunia.
Suzuki po prostu to nie pojazd BWP, ani czołg.
Japońce nie przewidzieli pewnych rzeczy.
U nich ciężki teren, to jak u nas droga krajowa pewnie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
qrs
Motocyklista
Dołączył: 27 Lis 2011
Posty: 305
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Wto 19:45, 04 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
każdy przesiada się na 1200GS a ja myślę o dokupieniu F800GS
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
biblo
moto-psychopata
Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 4278
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 78 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: W-wa
|
Wysłany: Wto 19:52, 04 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
qrs napisał: | każdy przesiada się na 1200GS a ja myślę o dokupieniu F800GS  |
Nie każdy, nie każdy GS ma też swoje wady, do tego jest drogi i ostatnio awaryjny. A poza tym, jest jeszcze w czym wybierać wśród motocykli konkurencji.
I co wynika z Twojego postu, ma też pewne ograniczenia i po prostu nie nadaje się do wszystkiego (czytaj poważniejszego offroadu)
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez biblo dnia Wto 19:53, 04 Lis 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
miotacztruskawek
Motonita
Dołączył: 01 Mar 2011
Posty: 1126
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Choszczno, kiedyś Łobez, Szczecin
|
Wysłany: Wto 20:38, 04 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
qrs napisał: | każdy przesiada się na 1200GS a ja myślę o dokupieniu F800GS  |
Bierz 800 . Dobry wynalazek
I nie jest wcale tak awaryjny
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jotes
DeTox nie pomoże
Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 2517
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 49 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Düsseldorf / Gdynia
|
Wysłany: Wto 20:53, 04 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
@Adamar
@Irek
gume zlapalem akurat w Szkocji. I nie mam o to do nikogo pretensji. Pech...C'est la vie... Shit happens...
A tekst mial zabrzmiec ironicznie -nawiazujac do postu kolegi tdm ... ale nie bardzo mi chyba wyszlo
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez jotes dnia Wto 20:54, 04 Lis 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dober
DeTox nie pomoże
Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 3043
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Pobiedziska/Poznań
|
Wysłany: Śro 21:25, 19 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
Ciekawe, czy V-Strom tak potrafi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
biblo
moto-psychopata
Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 4278
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 78 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: W-wa
|
Wysłany: Śro 21:55, 19 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
Ja czasem dłubię przy rowerze, to też go tak stawiam, ale żeby motocykl...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mar111cin
Motonita
Dołączył: 03 Sie 2013
Posty: 856
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: FSW
|
Wysłany: Czw 0:53, 20 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
ale że co Dober, że inaczej opon nie wymienisz?
Serwisówka bmw tak zaleca?
Ty tam obeznany w bmkach, to powinieneś wiedzieć
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
GryzliGT
Maniak motocyklowy
Dołączył: 27 Sie 2013
Posty: 2389
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Aleksandrów, obok którego leży Biłgoraj
|
Wysłany: Czw 1:02, 20 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
To jakaś kiepska przeróbka między kanapą a asfaltem jakaś dziwna jasna plama ile razy łeb przekręcam do niczego to nie podobne...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Woytec
Motocyklista
Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 338
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Katowice
|
Wysłany: Czw 9:54, 20 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
to przecież rozlane paliwo w którym odbija się nawet część kufra, raczej zdjęcie nie wygląda na fake'a
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
spyder
Motonita
Dołączył: 24 Maj 2010
Posty: 597
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ruda Śląska, MotoAvToSy
|
Wysłany: Wto 22:55, 25 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
qrs napisał: | każdy przesiada się na 1200GS a ja myślę o dokupieniu F800GS  |
Bo F800GS to bardzo dobry GS
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Adamar
Maniak motocyklowy
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 1220
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: CK
|
Wysłany: Śro 1:51, 26 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
Sorry ale dla mnie F800 to troszkę taki rower oczywiście jeśli chodzi o budę dla mnie po prostu za mały, Dl 650 jest zdecydowanie lepszy jeśli chodzi o komfort, a o niebo lepszy jeśli chodzi o ochronę przed wiatrem (choć nie wiem czy w kwestii moto można o tym do końca mówić, bo jak komuś nie pasuje to są puszki). Natomiast silnik jest rewelacyjny, po prostu inna bajka, DL650 przy F800 nie jedzie po prostu.
Nowy GS1200 ze swoimi 125 kucami i 125 Nm jest naprawdę mega, z racji tego że jakieś 8 lat jeździłem DL650 mogę napisać że GS to inna klasa, po wyłączeniu kontroli trakcji od 1 do 3 na koło idzie, przy 180 daje mu w palnik a on zbiera się jak DL przy 80, no ale jest drogi i pewnie będzie się psuł choć podobno się nie psuje, na razie machnąłem nim około 1000 km i jestem zachwycony, jak już na niego wsiadam to po prostu zsiadać się nie chce Naprawdę mocny turystyk. Dla mnie porównywanie DL650 z GS1200 to jakieś nieporozumienie, jak już to może z GS800 z racji gabarytów czy zbliżonej pojemności.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Staszek
Motonita
Dołączył: 22 Lis 2012
Posty: 1004
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Północna Polska
|
Wysłany: Śro 8:44, 26 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
W zasadzie porównać można je współczynnikiem value for money, to taki "wytrych" służący do porównywania rzeczy pozornie nieporównywalnych.
Idąc osobiście tym tropem (jak zresztą w innym temacie napisałem), na nowego GS1200 mnie nie stać, używanemu nie ufam, a nowego Deela 650 bym nie kupił, bo nie powala mnie na tyle, abym czuł potrzebę przesiadki ze starego modelu.
Czyli dla mnie wygrywa stary deelek, bo jest jak wino z Rancza Wilkowyja: tani i dobry, a dlatego taki dobry, bo tani...
I tak to wypasiona beemka przegrywa z używką deelem, niczym w Master Alpen parę lat temu
Oczywiście zdaję sobie sprawę, że wystarczy wyznaczyć na starcie inny pułap dochodów i związanych z tym środków przeznaczonych na hobby, aby wybór był całkowicie inny.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
miotacztruskawek
Motonita
Dołączył: 01 Mar 2011
Posty: 1126
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Choszczno, kiedyś Łobez, Szczecin
|
Wysłany: Śro 13:02, 26 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
Adamar napisał: | Sorry ale dla mnie F800 to troszkę taki rower oczywiście jeśli chodzi o budę dla mnie po prostu za mały, Dl 650 jest zdecydowanie lepszy jeśli chodzi o komfort, a o niebo lepszy jeśli chodzi o ochronę przed wiatrem (choć nie wiem czy w kwestii moto można o tym do końca mówić, bo jak komuś nie pasuje to są puszki). Natomiast silnik jest rewelacyjny, po prostu inna bajka, DL650 przy F800 nie jedzie po prostu. |
Bo 800GS to jednak dużo bardziej sprzęt OFF niż DL czy 1200GS.
Na szosach spadek komfortu jest wyraźny, ale gdzie indziej odwdzięcza się z nawiązką .
Pamiętam jak po pierwszej przejażdżce 800GS wsiadłem z powrotem na DLa to kanapa wydawała mi się strasznie nisko i ogromna/wygodna jak fotel. Za szybą tak samo ogromny spokój. Ale szkoda go było w krzaczory . Za to jak patrzę na 1200GSa znajomego, to z jednej strony widać, że jest komfortowy, ale z drugiej zastanawiam się jak tym bydlakiem wjechać do lasu... Przecież to wielkością niewiele ustępuje goldasowi .
Adamar napisał: | Dla mnie porównywanie DL650 z GS1200 to jakieś nieporozumienie, jak już to może z GS800 z racji gabarytów czy zbliżonej pojemności. |
Pojemność zbliżona, ale zuuuupełnie inne założenia. DL jednak jest zaprojektowany pod długie podróże drogami asfaltowymi, a 800GS tymi mniej asfaltowymi . Za to właśnie zamysł DLa i 1200GS w mojej opinii jest taki sam. Długie podróże drogami asfaltowymi, choć niekoniecznie pierwszej kategorii
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
spyder
Motonita
Dołączył: 24 Maj 2010
Posty: 597
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ruda Śląska, MotoAvToSy
|
Wysłany: Wto 14:36, 02 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
Jeżeli chodzi o małego GSa w wersji ADV jest o wiele lepiej w porównaniu z zwykłą 800, kanapa płaska i wygodna z półką dla pasażera (Wiadomo w DLu to jest sofa ), ochrona przed wiatrem też niczego sobie z racji wysokiej szyby jaką mamy w standarcie - dodatkowo dyflektor dla wysokich kierowników wiec i wiatr nie taki straszny a i po przesiadce z DLa zaczynam pomału doceniać trochę więcej wiatru w kasku szczególnie w upalne dni. Takie sprawy jak kontrola trakcji ABSy i wiele innych czynników dają mu również duży plus. (w moim K4 miałem tylko hamulec)
Jeżeli chodzi o przeloty autostradowe to ma większą prędkość przelotową i jest bardziej stabilny przy większych prędkościach niż DL mimo przedniego koła 21".
Natomiast właściwości OFFowe uważam, że są nie porównywalne do DLa.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
OLO1974
Gadżet
Dołączył: 21 Lip 2012
Posty: 525
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: KRZESZOWICE Małoplska
|
Wysłany: Nie 20:04, 07 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
Dober napisał: | Ciekawe, czy V-Strom tak potrafi
 |
Dober
Nie wiedziałem że tak naprawiasz swego GS-a
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|