|
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
totencham
Motonita
Dołączył: 23 Sty 2012
Posty: 604
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Wto 10:30, 08 Lis 2016 Temat postu: Cześć Tereska! |
|
|
...będzie się działo. Póki co to tylko prototyp, są szanse, że pojawi się w 2018 na rynku. Jeśli tak się stanie, to myślę, że będą się ustawiać kolejki niczym po nowego ajfona
A rzecz w tym:
https://www.youtube.com/watch?v=17yQEPS-8Y8&feature=youtu.be
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja już czuję podniecenie
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez totencham dnia Wto 10:35, 08 Lis 2016, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
miotacztruskawek
Motonita
Dołączył: 01 Mar 2011
Posty: 1126
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Choszczno, kiedyś Łobez, Szczecin
|
Wysłany: Wto 11:19, 08 Lis 2016 Temat postu: |
|
|
Najlepsze jest to
Cytat: | The facts
74bhp (est)
180kg (est)
Seat height 895mm (est) |
[link widoczny dla zalogowanych]
Oj trza się za młotkiem rozglądać...do rozbicia skarbonki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kalina
Motonita
Dołączył: 28 Lip 2008
Posty: 819
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Malbork
|
Wysłany: Wto 20:08, 08 Lis 2016 Temat postu: |
|
|
Tenerkę sprzedałem właśnie dlatego że powyższe fakty miażdżą dotychczasowy model. Myślałem ze w 2017 już będzie , ale kitajce sie ociągają. Jak będzie cena w ok 37-38 koła będzie gut.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
robak123
A1
Dołączył: 29 Gru 2016
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Żory
|
Wysłany: Nie 17:05, 01 Sty 2017 Temat postu: |
|
|
to taki tracer 700 zmodyfikowany. dupy nie urywa a cenowo pewnie będzie droższe z 38tys na start
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bosman78
Motocyklista
Dołączył: 19 Kwi 2015
Posty: 347
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Nie 19:07, 01 Sty 2017 Temat postu: |
|
|
Ja długo czekałem na nową teeneke w następstwie transalpa ale jak zobaczyłem prototyp to mi jakoś zapal opadl a gwoździem do trumny tereski byla promocja cenowa na małe go DLea, dochodzi jeszcze kwestia chorób wieku dziecięcego nowych konstrukcji. W cenie nowej Teresy moge miec nowego doposazonego sztormiaka do turystyki + malego używanego enduraka to latania po bagnach.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Bosman78 dnia Nie 19:09, 01 Sty 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
chmarnik
Maniak motocyklowy
Dołączył: 05 Mar 2012
Posty: 1201
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wieluń
|
Wysłany: Nie 19:38, 01 Sty 2017 Temat postu: |
|
|
Fajna. Zaczyna trącić Gwiezdnymi Wojnami. Dobra dla solistów. Ja chyba muszę rozwijać niestety ( stety ) jazdę z plecaczkiem. Z sylwetki wypisz, wymaluj mała xtz. A też cię nad nią zastanawiałem zanim kupiłem "widlasty prąd". I to T7! Jak to brzmi.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez chmarnik dnia Nie 19:43, 01 Sty 2017, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tdm
Motonita
Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pon 1:43, 02 Sty 2017 Temat postu: |
|
|
ale to nie jest Tereska - tenera to linia motocykli turystycznych, a ten tutaj z turystyką nie ma nic wspólnego.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
miotacztruskawek
Motonita
Dołączył: 01 Mar 2011
Posty: 1126
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Choszczno, kiedyś Łobez, Szczecin
|
Wysłany: Pon 9:21, 02 Sty 2017 Temat postu: |
|
|
tdm napisał: | ale to nie jest Tereska - tenera to linia motocykli turystycznych, a ten tutaj z turystyką nie ma nic wspólnego. |
Historycznie patrząc Tenerki to linia motocykli...na Dakar... Linia później ucywilizowana, poddana marketingowi i zrobiona oczywiście pod turystykę . Tylko turystyka niejedno ma imię .
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Suszny
Maniak motocyklowy
Dołączył: 09 Kwi 2013
Posty: 1586
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraśnik woj. Lubelskie
|
Wysłany: Pon 10:20, 02 Sty 2017 Temat postu: |
|
|
I to jest motocykl właśnie dla takich turystów !
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tdm
Motonita
Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pon 11:42, 02 Sty 2017 Temat postu: |
|
|
może i tego tutaj jakoś ucywilizują, choć jak tu zmieścić pasażera i kufry to nie wiem.
Miałem nadzieję że to będzie uniwersalno-terenowy konkurent CRF1000 ale chyba nic z tego. A skoro tak to DL dalej będzie trudny do zastąpienia.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez tdm dnia Pon 11:44, 02 Sty 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bosman78
Motocyklista
Dołączył: 19 Kwi 2015
Posty: 347
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 11:52, 02 Sty 2017 Temat postu: |
|
|
Dlatego u mnie zaparkowal DL mimo iz wcześniej zarzekalem sie, ze go nie kupie no niestety uniwersalność ma swoją cene, zawsze będzie to jakis kompromis albo wygoda w trasie albo osiągi w terenie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
miotacztruskawek
Motonita
Dołączył: 01 Mar 2011
Posty: 1126
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Choszczno, kiedyś Łobez, Szczecin
|
Wysłany: Pon 12:37, 02 Sty 2017 Temat postu: |
|
|
tdm napisał: | może i tego tutaj jakoś ucywilizują, choć jak tu zmieścić pasażera i kufry to nie wiem.
Miałem nadzieję że to będzie uniwersalno-terenowy konkurent CRF1000 ale chyba nic z tego. A skoro tak to DL dalej będzie trudny do zastąpienia. |
Bo DL jest trudny do zastąpienia . Tani, prosty, niezawodny . Nową Afrę jedni przyjęli entuzjastycznie, a inni wciąż narzekają, że ciężka i nie w teren... A to ma chyba być następca XT660Z, gdzie powrócono do jej charakteru OFF, a nie konkurent Afryki. Zastąpiono starego singla silnikiem z MT07, ale podobno kolejne normy EURO blokują nowe konstrukcje dużych singli. W krzaki jak chcesz lecieć, to i tak bez bez pasażera , a jak turystykujesz się w twinpacku i z dużym bagażem, to masz SuperTereskę .
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez miotacztruskawek dnia Pon 12:40, 02 Sty 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Filip_V650
Motocyklista
Dołączył: 01 Kwi 2015
Posty: 236
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: ZK
|
Wysłany: Pon 13:39, 02 Sty 2017 Temat postu: |
|
|
Ciekawe ile z konceptu finalnie znajdzie się w wersji przeznaczonej do produkcji masowej. Różnie z tym bywa.
...
Ale i tak wolę moją Tereskę z wibrującym pyrkająco-strzelającym-w-wydech singlem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MaG
Administrator
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4255
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 28 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gocław, W-wa
|
Wysłany: Pon 18:52, 02 Sty 2017 Temat postu: |
|
|
Przerzucam do odpowiedniego działu - w końcu to "niesłuszny" motocykl jest:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Filip_V650
Motocyklista
Dołączył: 01 Kwi 2015
Posty: 236
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: ZK
|
Wysłany: Pon 18:58, 15 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
totencham
Motonita
Dołączył: 23 Sty 2012
Posty: 604
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pon 19:12, 15 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
Jest boski, zycze mu masy na poziomie kata 690 i bedzie hithitow
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Filip_V650
Motocyklista
Dołączył: 01 Kwi 2015
Posty: 236
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: ZK
|
Wysłany: Pon 19:24, 15 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
Zobaczymy co z tego wyjdzie, gdy robotę skończą inżynierowie, a zaczną księgowi... Ale życzę jak najlepiej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
RobRoj
A
Dołączył: 20 Wrz 2011
Posty: 177
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Chotomów k/Warszawy
|
Wysłany: Pon 21:02, 15 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
nie wiem na co narzekacie chłopy....nowa tereska wyglada zajebiscie jak profes moto dakarowy. Wiem ze wygląd wyglądem a parametry pewnie będą bardziej przyziemne ...ale kto by był w stanie wykorzystywać na codzień hardcorowa specyfikacje motka. Płacimy kupę hajsu za ew możliwości których nigdy nie wykorzystamy...ale lans bedzie jak ta lala😈. Jeśli ktoś lata trochę offami a nie tylko asfaltem, ten motocykl wydaje się mega atrakcyjnie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szuler57
A
Dołączył: 30 Cze 2016
Posty: 114
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Okolice Słupska
|
Wysłany: Pon 22:08, 15 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
Ze spodziewaną wysokością kanapy na poziomie 895 mm - to lipa. Dla kogo i po co ? W krzaki - to lepiej mniejsza pojemność i waga. Do turystyki - to może w pojedynkę dla ludków 185 cm wzrostu w górę. Dla popularnego wykorzystania -
to niszowy mastodont a nie oferta dla szerokiego grona odbiorców.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Filip_V650
Motocyklista
Dołączył: 01 Kwi 2015
Posty: 236
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: ZK
|
Wysłany: Wto 6:24, 16 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
@RobRoj
Jak ktoś potrzebuje lansu to niech sobie kupi H-D czy inną bulwarówkę.
Przewiduje się, że silnik będzie pochodził z MT07, a więc w oryginale 700ccm, 75KM, 68NM, chociaż pewnie zostanie zmodyfikowany (inne mapy itp.). Czy to mało? Nie wydaje mi się, szczególnie jeśli buda nie będzie ciężkim klocem. Jeśli zostawią regulowany zawias o dużym skoku to może być efektywne kombo...
...ALE
Ktoś gdzieś wcześniej napisał, że nie jest to raczej produkcyjna wersja. Chyba się z nim zgodzę. Musi dojść jeszcze jedna tarcza z przodu, pompa ABSu, inny ogon, homologowane lampy, kierunki, lusterka i inne pierdoły (kilogramy, kilogramy....).
Do tego zamiast smukłego Akrapovica w standardzie będzie puszka spełniająca nową normę EURO4, a więc duża, brzydka i co najgorsze ciężka, + katalizator... Bankowo inna kierownica (Pro-Taper w wersji salonowej?), inny kokpit (przecież roadbooka nie będą sprzedawać w standardzie). Także jak na moje oko, to tylko fajna pokazówka możliwości.
@szuler57
Stara XT660z bez ABSu ma kanapę na wysokości 895mm.
Reasumując - dla mnie wygląda to bardziej na maszynę rajdową niż seryjną, produkcyjną.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Filip_V650 dnia Wto 6:32, 16 Maj 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bosman78
Motocyklista
Dołączył: 19 Kwi 2015
Posty: 347
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 10:29, 16 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
Ano właśnie zobaczymy jak bedzie toto wyglądało jak "ubiora" ja w te wszystkie nowe normy czy nie zrobi sie pokraka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Skryba
A1
Dołączył: 12 Paź 2015
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa-Grochów
|
Wysłany: Wto 12:02, 16 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
Jeździłem na małej niebieskiej Tenerce kolegi z ABS - fajna jest, i w odróżnieniu od DL-a ma sexi wygląd, albo jakiś wygląd w ogóle Zastanawiam się, czy nią nie zastąpić Sztormiaka... Tylko te dętki...
Z ciekawości:
@Filip_V650 - zaliczyłeś już kiedyś gumę/poradziłeś sobie z naprawą w pojedynkę?
@Bosman78 - jakiego małego używanego enduraka na początek być polecił jako uzupełnienie do DLa?
Pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Filip_V650
Motocyklista
Dołączył: 01 Kwi 2015
Posty: 236
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: ZK
|
Wysłany: Wto 15:52, 16 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
Jak mała Tenerka to tylko bez ABSu.
Zasadnicze różnice jakie z tego wynikają (z tych ważniejszych):
- prześwit większy o 55mm,
- masa mniejsza o 6,5kg (pompa ABS),
- akumulator pod siedzeniem (a nie pod zbiornikiem paliwa),
- skok zawiechy przód +50mm,
- skok zawiechy tył +55mm
- można blokować tylne koło i zamiatać dupą
Sztormiak ma fajny wygląd, nie wiem co Ci nie pasuje.
Gumy jako takiej jeszcze nie zaliczyłem, ale w zeszłym tygodniu zmieniałem Tourance na E09 Dakar, na własną rękę w garażu.
Powiem tak, póki masz założone opony TT, większego problemu ze ściągnięciem/założeniem nie będzie (są stosunkowo miękkie).
Gorzej jak kupisz opony TL. Wtedy przy ręcznej wymianie klękajcie narody.
Przód 90/90-21 robiliśmy we trzech i ledwo co udało się ją naciągnąć (dętka oczywiście przyszczypana łyżką w ostatniej fazie - więc dawaj od nowa ).
Podobno na kapciu, przy tak twardej oponie, da się jeszcze pojechać, więc się nie przejmuję, ale zestaw narzędzi do naprawy + dętki na wszelki wypadek wożę (i obym nie musiał z tego korzystać na jakimś zadupiu ).
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Filip_V650 dnia Wto 15:56, 16 Maj 2017, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Skryba
A1
Dołączył: 12 Paź 2015
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa-Grochów
|
Wysłany: Wto 22:12, 16 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
Dzięki za odpowiedź. Trochę mnie zachęciłeś. A trochę zniechęciłeś/potwierdziłeś czarne wizje.
Sztormiak jest oczywiście ok - pierwszy sprzęt, i doceniam że się nie psuje i na razie mnie nie zawiódł (2 sezon go używam.) Ale nie będę oryginalny: nie powoduje on żywszego bicia serca
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bosman78
Motocyklista
Dołączył: 19 Kwi 2015
Posty: 347
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 13:13, 17 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
Ja długo czekałem na nowa teenreke w zastepstwie za trampka, ale prototyp mmie nie przekonał. Przed zakupem dl obiecywalem sobie, iz uterenowie go bo bedzie mi brakowalo specyfiki trampka. Teraz juz mi przeszło szkoda tracic super właściwości szosowe pod kątem offu. Więcej straci się na sosie niż zyska w offie a umówmy sie zarówno dl, trampek czy nawet gs w offie radza sobie tak sobie( jedne lepiej inne gorzej) w grę wchodzą glownie szutry. Prawdziwe doznania w offie daje tylko lekki endurak typu crf250, drz 400, 600 ytz400. Co do wymiany gum w trasie. W trampku miałem caly zestaw do wymiany opon TT. Po zakupie michelin sirac chcialem sie sprawdzić i samemu wymienić w domu i....poleglem....masakra to sa bardzo twarde gumy nie wyobrazam sobie samodzielna wymiane w terenie/trasie szczególnie przodu gdzie ciężko jest wyjąć i zamontować w pojedynkę koło
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Filip_V650
Motocyklista
Dołączył: 01 Kwi 2015
Posty: 236
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: ZK
|
Wysłany: Śro 13:04, 28 Cze 2017 Temat postu: |
|
|
Proszę Państwa - T7 wersja road legal:
[link widoczny dla zalogowanych]
Filtr oleju za przednim kołem - Vstromowe dziecię z nieprawego łoża.
Dla przypomnienia:
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Filip_V650 dnia Śro 13:06, 28 Cze 2017, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|