|
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Karol
A2
Dołączył: 11 Cze 2015
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Chicago
|
Wysłany: Czw 20:42, 15 Mar 2018 Temat postu: |
|
|
Ja dla odmiany jestem coraz bliższy przekonania się do FJR1300ES
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bubus1940
A1
Dołączył: 12 Lip 2014
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Czw 23:37, 15 Mar 2018 Temat postu: |
|
|
Byłem posiadaczem dużego Dl-a w barwach Kawasaki (KLV1000). W zasadzie nie miałem do niego żadnych zastrzeżeń. Sprzedałem go z kilu powodów. 1. Jeździłem tylko po asfalcie. 2. Był za wysoki i przy prędkościach ok 150km/h wpadał w dziwne turbulencje (może było to spowodowane większą akcesoryjną owiewką).3. Brak ABS i kontroli trakcji. Po sprzedaniu zastanawiałem się co kupić następnego. Pomysłów miałem kilka nowy DL, Varadero, VFR, Crossturer, Ducati Multistrada, BMW GS, RT i K1600. Po jakimś czasie po obejrzeniu kilku moto i jazdach próbnych wybrałem BMW K1600. Na dalekie trasy asfaltowe super sprawa. Prowadzi się jak po sznurku. Silnik mega elastyczny na 6 biegu można przyśpieszać od 60km/h. Do miasta się nie nadaje, zresztą do tego celu mam Vespę 50cm. Gdybym miał wybrać moto uniwersalne to mój wybór padłby na Ducati Multistrada 1200. Zastanów się nad tym modelem (nowy jest drogi ale za ok 50tys można kupić używkę w dobrym stanie). Zresztą co byś nie kupił to i tak będziesz zadowolony (przynajmniej na początku - zawsze nowa zabawka sprawia radość)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pepo
Motonita
Dołączył: 26 Sty 2017
Posty: 646
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Chorzów
|
Wysłany: Pią 23:47, 16 Mar 2018 Temat postu: |
|
|
Bubus1940 miałem okazję przejechać się tą BM'ką ... To kosmos. Mój przyjaciel ją ma . Wszystko zleży od pojemności "portfela" i własnych priorytetów. Trzeba spróbować i znaleźć to co pasuje. Ja właśnie ujeżdżam KLV1000 i nic mi więcej do szczęścia na razie nie potrzeba. To jest to czego szukałem ... Pasuje mi bardzo. LwG.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bubus1940
A1
Dołączył: 12 Lip 2014
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Nie 21:33, 18 Mar 2018 Temat postu: |
|
|
Pepo masz rację wszystko zależy od zasobności portfela. Autor tego postu ma zamiar kupić nowe moto. Z tego co zrozumiałem ma na to przeznaczone ok 60tys a za tą kasę można kupić bardzo dobry używany motocykl. Osobiście jeszcze nigdy nie kupiłem nowego pojazdu. Czasami zdarzają się okazje. Można kupić motocykl kupiony w polskim salonie z bardzo małym przebiegiem albo bezpośrednio w salonie można kupić moto demonstracyjne. Jeżeli chodzi o motocykl uniwersalny to uważam, że takiego nie ma. Chcesz jeździć po mieście to kup skuter, na dalekie asfaltowe trasy-turystyka, na tor-ściga, na szuter-enduro. Duże turystyczne enduro jakim jest DL czy GS uważam że nie nadaje się w teren. Podróżuję z żoną a wówczas masa dużego DL-a z zapakowanymi 3 kuframi i 2 osobami w siodle wynosi ok 500kg. Kolega jakiś czas temu pojechał BMW GS w Bieszczady i postanowił zjechać z asfaltu. Podczas przejeżdżania przez strumyk zaliczył glebę. Motocykl podnosił przez godzinę. Musiał poodpinać kufry i ułożyć sobie półkę z kamieni. Po tym wydarzeniu zakończył przygodę z off-roadem. BMW zrobiło jakiś czas temu ankietę wśród posiadaczy modelu GS i okazało się, że ok 90% właścicieli nigdy nie zjechało z asfaltu. Duże turystyczne enduro są za ciężkie w teren - przynajmniej takie jest moje zdanie. Zresztą wystarczy zobaczyć na jakich oponach jeżdżą ich właściciele. Chcesz jeździć dużo po bezdrożach a drogę asfaltową traktować tylko jako zło konieczne to kup Hondę Africa Twin lub podobny motocykl. Jak coś jest do wszystkiego, to jest do du.....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pepo
Motonita
Dołączył: 26 Sty 2017
Posty: 646
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Chorzów
|
Wysłany: Nie 21:51, 18 Mar 2018 Temat postu: |
|
|
Bobus1940 masz rację. Kupiłem V-Stroma z myślą że może czasem zjadę z asfaltu.
To jednak nie działa. Motor jest do tego po prostu za duży, albo ja za mały. Za to co oferuje mi po asfalcie w mieście i po kiepskich drogach (ale jednak drogach) to jest doskonały.
Oczywiście nowsze modele będą lepsze bezapelacyjnie.
Niestety takim mam obecnie budżet i jestem przeszczęśliwy.
Gdybym miał wolne 60 tyś. ... ale to już inna bajka.
Pewnie kupił bym dodatkowy DRUGI motor do zabawy w innych warunkach.
Pewnie było by to moto terenowe: Lekkie i zwrotne.
O ciężkiej armaturze to kiedyś będę myślał.....
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Pepo dnia Nie 22:44, 18 Mar 2018, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
merc
Motocyklista
Dołączył: 18 Paź 2015
Posty: 336
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: radzymin
|
Wysłany: Nie 23:18, 18 Mar 2018 Temat postu: |
|
|
Bobus piszesz , że duży GS jest za ciężki w teren a polecasz Afrike.
A ile waży każdy z nich? Czy czasem nie tyle samo?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez merc dnia Nie 23:18, 18 Mar 2018, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
luthorhuss
A
Dołączył: 11 Mar 2016
Posty: 139
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Nie 23:58, 18 Mar 2018 Temat postu: |
|
|
Wszystko marketing a prawda jest tak, że wszystkie motocykle turystyczne są na asfalt i drogi utwardzone. Ok na filmach ludzie śmigają po pustyni, kamieniołomach i takie tam ale to zazwyczaj ludzie z rodowodem crossowym, byli zawodnicy, zawodowcy. Ewentualnie wyjazdy zorganizowane gdzie z tyłu jest auto serwisowe, sanitariuszka, dostęp do części itd. Normalny użytkownik, który nie jedzie w grupie czy tam na innym zorganizowanym szkoleniu to powinien zapomnieć o samotnym przemierzaniu bezdroży.
Inna sprawa to szalejące ceny, nie ma co się dziwić że sprzętem za 90 koła ( duży nowy gs) ludzie nie opuszczają asfaltu. Afrika też jedzie z cenami nowa Twin'ka 70 koła, Duża Tenerka 70 koła, Triumph 80koła, Ktm 70 koła . To są sprzęty dla ludzi z grubym portfelem, którzy chcą wygodnie/szybko skoczyć na piwo w Alpy.
Do typowo terenowej i długodystansowej turystyki powinien być zdecydowanie lżejszy, węższy sprzęt z wygodną kanapą. Dodatkowo tani w zakupie, niezawodny i z częściami zamiennymi za grosze bo przecież ułamane kierunki, owiewki, plastiki to ryzyko powszednie.
Problem jest jeden, takiego sprzętu nie ma na rynku ale z drugiej strony dla 5% zainteresowanych nie ma sensu go produkować.
Powód jest jeden, w codziennym zabieganiu, obciążeniu kredytami na domy/mieszkania , leasingi aut podatki itd nie mamy czasu na życie i podróżowanie. W europie bezdroży tyle co kot napłakał, te który jeszcze zostały są jakby niedopuszczone do ruchu. Wyjazd dalej, na luzie bez spinki to dwa tygodnie urlopu w większości samotnie ( tzn bez rodziny) i już widzę żonki/mężów uradowanych tą nowiną. Wyjazd w teren - Mongolia, Kirgistan, Gruzja, Rosja to już 3 tygodnie. Świat idzie do przodu coraz więcej dróg utwardzonych, nawet na Alaskę ludzie śmigają co najwyżej po szutrach. Płacimy brakiem czasu za te udogodnienia cywilizacyjne, dlatego nowsze turystyczne motocykle mają nadwagę, elektronikę i kosztują tyle ile kosztują, przecież człowiek jak czegoś chce to wcześniej czy później będzie to miał, kwestia czasu a jak jeszcze z "pomocą" przychodzą bamki
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Vorenus
Maniak motocyklowy
Dołączył: 12 Lis 2014
Posty: 1310
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: okolice Wwy
|
Wysłany: Pon 12:43, 19 Mar 2018 Temat postu: |
|
|
Panowie, jeżeli miałbym duży garaż i jeszcze większy portfel, to pewnie byłbym szczęśliwym posiadaczem przynajmniej trzech motocykli. Niestety jeden musi mi wystarczyć. Jeżdżąc po mieście, na wyprawy i jeżeli jest taka możliwość zaliczając szutry, turystyczne enduro wydaje się najlepszym pomysłem. Używanych motocykli się boję, bo to w dużym stopniu loteria. Poza tym motocykl kupowałbym pewnie na firmę, więc używki raczej odpadają.
Zrobiłem już małe rozeznanie i za nową Afrykę (adv) trzeba będzie zapłacić między 65-70 k, Triumph to wydatek rzędu 70-80k, KTM około 70k. Jest tu jeszcze trochę innych zmiennych. Nie wszędzie pakiety ubezpieczeniowe są takie same, należy też uwzględnić koszt serwisu itd. Oczywiście te kwoty trochę mniej przerażają jeżeli sprzęt bierze się w leasing.
Temat przemyślałem i ten sezon pojeżdżę chyba jeszcze DLem. Potem jeżeli będę zmieniał to najbliżej mi do Afryki. Decyzja była o tyle ciężka, że żona wyraziła zgodę na zmianę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hmarek
Motonita
Dołączył: 10 Cze 2013
Posty: 735
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa - Ursynów
|
Wysłany: Pon 13:49, 19 Mar 2018 Temat postu: |
|
|
Vorenus napisał: |
Temat przemyślałem i ten sezon pojeżdżę chyba jeszcze DLem. |
na zlocie jesteśmy w jednym domku, będzie czas żeby przekonać Cię do Teresy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
biblo
moto-psychopata
Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 4278
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 78 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: W-wa
|
Wysłany: Pon 13:52, 19 Mar 2018 Temat postu: |
|
|
A nieopodal będzie stał mój Tiger...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Filip
Maniak motocyklowy
Dołączył: 28 Wrz 2009
Posty: 1228
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Łomianki
|
Wysłany: Pon 15:02, 19 Mar 2018 Temat postu: |
|
|
... i jeden z kilku Versysów na forum
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
biblo
moto-psychopata
Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 4278
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 78 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: W-wa
|
Wysłany: Pon 15:04, 19 Mar 2018 Temat postu: |
|
|
... i jeszcze cynkowe Moto Guzzi...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Vorenus
Maniak motocyklowy
Dołączył: 12 Lis 2014
Posty: 1310
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: okolice Wwy
|
Wysłany: Pon 15:06, 19 Mar 2018 Temat postu: |
|
|
Versysa testowałem przed kupnem DLa Super motocykl, ale myślę że mniej niż DL nadaje się do zjeżdżania z czarnego
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hmarek
Motonita
Dołączył: 10 Cze 2013
Posty: 735
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa - Ursynów
|
Wysłany: Pon 15:19, 19 Mar 2018 Temat postu: |
|
|
do zjechania nadaje się tak samo gorzej z wróceniem na czarne 😂😂
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Filip
Maniak motocyklowy
Dołączył: 28 Wrz 2009
Posty: 1228
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Łomianki
|
Wysłany: Pon 15:19, 19 Mar 2018 Temat postu: |
|
|
Vorenus napisał: | Versysa testowałem przed kupnem DLa Super motocykl, ale myślę że mniej niż DL nadaje się do zjeżdżania z czarnego |
zgadzam się, raz próbowałem i więcej nie będę
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Filip dnia Pon 16:14, 19 Mar 2018, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
luzikseba
Motonita
Dołączył: 11 Sie 2014
Posty: 618
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków, IV
|
Wysłany: Pon 16:53, 19 Mar 2018 Temat postu: |
|
|
Ja z kolei napaliłem się na Kata 1190 adv r i jego 150 KM ewentualnie 1290 ale mam już po dziurki w nosie pierdzielenia z łańcuchem, dlatego myślę jeszcze o YAMAHA XT 1200 Super Ténéré ewentualnie BMW GS1200 Adventure. Ten nowy Tiger wygląda świetnie ale póki co budżetowo celuje w motocykl rocznik 2013-2015. Potrzebuje dużego mocnego konia, ponieważ mam 200 cm wzrostu 130 kg wagi + plecak 175 cm wzrostu/56 kg i obecnie brakuje mi mocy pod tyłkiem :p
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bubus1940
A1
Dołączył: 12 Lip 2014
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Pon 20:14, 19 Mar 2018 Temat postu: |
|
|
Odnośnie zakupu używanego moto na fakturę VAT. Przed zakupem K1600 przymierzałem się do zakupu Hondy VFR1200X DCT 5 letniej. Było to moto po-demonstracyjne po pełnym serwisie. Z dodatkowym wyposażeniem gmole Touratech, zestaw kufrów GIVI TRK; top 52L, boki 2x 33 kosztowało 36tys. Motocykl był z 2011roku ale było to 2 lata temu. Przebieg z tego co pamiętam wynosił ok 20tys. Skrzynia DCT (automat 2-sprzęgłowy). Forma zakupu- pełna faktura VAT. Sprzedający Honda Plaza Wa-wa
Motocykl z ww. wyposażeniem mogę zaoferować Panu w kwocie 35985 zł.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Top Gun
A
Dołączył: 10 Gru 2014
Posty: 173
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wroclaw
|
Wysłany: Wto 16:39, 20 Mar 2018 Temat postu: |
|
|
Vorenus napisał: | Panowie, jeżeli miałbym duży garaż i jeszcze większy portfel, to pewnie byłbym szczęśliwym posiadaczem przynajmniej trzech motocykli. Niestety jeden musi mi wystarczyć. Jeżdżąc po mieście, na wyprawy i jeżeli jest taka możliwość zaliczając szutry, turystyczne enduro wydaje się najlepszym pomysłem. Używanych motocykli się boję, bo to w dużym stopniu loteria. Poza tym motocykl kupowałbym pewnie na firmę, więc używki raczej odpadają.
Zrobiłem już małe rozeznanie i za nową Afrykę (adv) trzeba będzie zapłacić między 65-70 k, Triumph to wydatek rzędu 70-80k, KTM około 70k. Jest tu jeszcze trochę innych zmiennych. Nie wszędzie pakiety ubezpieczeniowe są takie same, należy też uwzględnić koszt serwisu itd. Oczywiście te kwoty trochę mniej przerażają jeżeli sprzęt bierze się w leasing.
Temat przemyślałem i ten sezon pojeżdżę chyba jeszcze DLem. Potem jeżeli będę zmieniał to najbliżej mi do Afryki. Decyzja była o tyle ciężka, że żona wyraziła zgodę na zmianę |
Masz dylemat którego ja już nie mam od 1,5 roku. Też myślałem nad Tigerem ale pojawiła się AT i kupiłem. Teraz już bym nie chciał Tigera, tym bardziej że wyszła AT Adventure.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mati!
Motocyklista
Dołączył: 25 Lis 2014
Posty: 402
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pon 18:04, 21 Maj 2018 Temat postu: |
|
|
Jest jeszcze Hayabusa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pepo
Motonita
Dołączył: 26 Sty 2017
Posty: 646
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Chorzów
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mati!
Motocyklista
Dołączył: 25 Lis 2014
Posty: 402
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Wto 12:02, 22 Maj 2018 Temat postu: |
|
|
Fakt, plecak nie ma zbyt komfortowo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
chrzanek
Motonita
Dołączył: 11 Gru 2016
Posty: 720
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 14:21, 23 Maj 2018 Temat postu: |
|
|
Osobiście gdyby kiedyś możliwości pozwoliły zmienić 1000 na coś innego to chyba poszedł bym w jakiś motocykl pędzony wałem.
GS, Tenera, Honda VFR 1200 itp.
No bo czego innego brakuje nowemu V-stromowi ??? Elektroniki ma podobnie dużo jak inne motocykle. Mocy w stosunku do KTM czy Multistrady mniej, ale czy 100KM nie wystarczy w takim motocyklu? Pali podobnie jak konkurencja. Zdolności "terenowe" raczej podobnie jak wszedzie ograniczone szosowymi oponami...
Oczywiście kultura pracy i charakterystyka R4 (Versys) czy R3 (Tiger) czy V4 (honda) będzie inna, ale już R2 z wykorbieniem 90/270 (Tenera czy Africa) to można powiedzieć takie V2 - czyli to samo.
Tak więc w dużym uproszczeniu dla mnie największa różnica to wał vs łańcuch. Jak bym zmieniał to chyba na wał.
No i jeszcze sprawa subiektywna: mając 178cm wzrostu na Afryce i KTM (z Multistradą doczynienia nigdy nie miałem) czułem się bardzo niekomfortowo będąc tak daleko od ziemi
A może to nóżki mam za krótkie... sam nie wiem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
cynek
Forumowy Poeta
Dołączył: 01 Lip 2009
Posty: 3308
Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 27 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 15:49, 23 Maj 2018 Temat postu: |
|
|
chrzanek napisał: | Osobiście gdyby kiedyś możliwości pozwoliły zmienić 1000 na coś innego to chyba poszedł bym w jakiś motocykl pędzony wałem.
GS, Tenera, Honda VFR 1200 itp.
No bo czego innego brakuje nowemu V-stromowi ??? Elektroniki ma podobnie dużo jak inne motocykle. Mocy w stosunku do KTM czy Multistrady mniej, ale czy 100KM nie wystarczy w takim motocyklu? Pali podobnie jak konkurencja. Zdolności "terenowe" raczej podobnie jak wszedzie ograniczone szosowymi oponami...
Oczywiście kultura pracy i charakterystyka R4 (Versys) czy R3 (Tiger) czy V4 (honda) będzie inna, ale już R2 z wykorbieniem 90/270 (Tenera czy Africa) to można powiedzieć takie V2 - czyli to samo.
Tak więc w dużym uproszczeniu dla mnie największa różnica to wał vs łańcuch. Jak bym zmieniał to chyba na wał.
No i jeszcze sprawa subiektywna: mając 178cm wzrostu na Afryce i KTM (z Multistradą doczynienia nigdy nie miałem) czułem się bardzo niekomfortowo będąc tak daleko od ziemi
A może to nóżki mam za krótkie... sam nie wiem. |
No to może V85? Ma sie ukazać na wiosnę 2019...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
slawekk
A
Dołączył: 13 Lut 2012
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Śro 18:10, 23 Maj 2018 Temat postu: |
|
|
Ja też mam 178 cm wzrostu i wybrałem KTM 1090. Wcześniej miałem DL 650 z którego byłem mega zadowolony i pewnie bym kupił dużego vstroma gdyby nie ten mały prześwit, między silnikiem a ziemią.
Moim zdaniem 17 cm prześwitu to zdecydowanie za mało jak na motocykl typu enduro.
Cała reszta to tak jak napisałeś, niczego vstroma nie brakuje, jest to super maszyna.
chrzanek napisał: | Osobiście gdyby kiedyś możliwości pozwoliły zmienić 1000 na coś innego to chyba poszedł bym w jakiś motocykl pędzony wałem.
GS, Tenera, Honda VFR 1200 itp.
No bo czego innego brakuje nowemu V-stromowi ??? Elektroniki ma podobnie dużo jak inne motocykle. Mocy w stosunku do KTM czy Multistrady mniej, ale czy 100KM nie wystarczy w takim motocyklu? Pali podobnie jak konkurencja. Zdolności "terenowe" raczej podobnie jak wszedzie ograniczone szosowymi oponami...
Oczywiście kultura pracy i charakterystyka R4 (Versys) czy R3 (Tiger) czy V4 (honda) będzie inna, ale już R2 z wykorbieniem 90/270 (Tenera czy Africa) to można powiedzieć takie V2 - czyli to samo.
Tak więc w dużym uproszczeniu dla mnie największa różnica to wał vs łańcuch. Jak bym zmieniał to chyba na wał.
No i jeszcze sprawa subiektywna: mając 178cm wzrostu na Afryce i KTM (z Multistradą doczynienia nigdy nie miałem) czułem się bardzo niekomfortowo będąc tak daleko od ziemi
A może to nóżki mam za krótkie... sam nie wiem. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Zolw_Danziger
Maniak motocyklowy
Dołączył: 03 Lut 2015
Posty: 1346
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Śro 19:11, 23 Maj 2018 Temat postu: |
|
|
Hej!
No nie wiem czy się czepiam, czy może aż tak jestem zadowolony z litrowego V-Stroma, że HEJ!!!
Lecz moim zdaniem temu motocyklowi nic nie brakuje, sprawa łańcucha (ręczne lub mechaniczne smarowanie) w ogóle mi nie przeszkadza.
Wysokość mej "sztuki" też jest zadowalająca, mam na MAXA podwyższoną ramę długimi kośćmi, sam mam ok. 179 cm wzrostu!
Na Kaszubach jest gdzie poszaleć po lesie i szutrze, i ten V-Strom dawał radę!
Nie wiem na co miałbym się zamienić, jeśli tego się bym pozbył??!
O to jest pytanie?!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2470
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Chojnów
|
Wysłany: Śro 23:15, 23 Maj 2018 Temat postu: |
|
|
Tak czytam i czytam i kur ,,,,, na, i czytam bez literka nie rozbierzesz . Katy, BMW ,Hondy, Tigery etc etc a kiedyś taki fajny motocykl wystarczał , produkowany w kraju , odpalał na popych, śmigał po szutrach, błocie , lesie , służył do jazdy po zakupy, do pracy na wakacje , miał opony dętkowe , szprychy bez dopłaty ,modne trzy malowania, trzy biegi lub cztery i wszyscy byli zadowoleni . Wiecie co to było ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
chrzanek
Motonita
Dołączył: 11 Gru 2016
Posty: 720
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Czw 1:33, 24 Maj 2018 Temat postu: |
|
|
Zolw_Danziger napisał: | Hej!
mam na MAXA podwyższoną ramę długimi kośćmi, sam mam ok. 179 cm wzrostu! |
Żółw a czy to przypadkiem nie jest tak że krótkimi kośćmi się podwyższa a długimi obniża???
Tak czy inaczej żeby było na temat (bo w końcu wszyscy najlepiej wiemy jak wydać czyjeś pieniądze ) mi - gdybym dysponował odpowiednią kwotą i miał kupić NOWY motocykl - najbliżej do Tigera. Ma wał, podoba mi się wizualnie, mocy ma aż nadto, nie trzeba na niego wsiadać po drabinie, a po przejażdżce Tracerem 900 (który też mi się baaaardzo spodobał) stwierdzam że silniki 3cylindrowe łączą zalety R4 i V2 a i tak mniej wibrują niż "fałki".
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
cynek
Forumowy Poeta
Dołączył: 01 Lip 2009
Posty: 3308
Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 27 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Czw 6:44, 24 Maj 2018 Temat postu: |
|
|
ANDRZEJ napisał: | Tak czytam i czytam i kur ,,,,, na, i czytam bez literka nie rozbierzesz . Katy, BMW ,Hondy, Tigery etc etc a kiedyś taki fajny motocykl wystarczał , produkowany w kraju , odpalał na popych, śmigał po szutrach, błocie , lesie , służył do jazdy po zakupy, do pracy na wakacje , miał opony dętkowe , szprychy bez dopłaty ,modne trzy malowania, trzy biegi lub cztery i wszyscy byli zadowoleni . Wiecie co to było ? |
Andrzej, ale to nie chodzi o to, że Vstrom jest zły. Wręcz przeciwnie. To bardzo dobry motocykl. Myślę, że osoby, które przesiadają się na inne sprzęty, po prostu chcą odmiany. Ja na przykład nie wyobrażam sobie więcej niż 10 lat na jedym sprzęcie/marce. I powiem Ci, że już mam kandydata na kolejny motocykl, i wcale nie będzie to MG.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez cynek dnia Czw 6:44, 24 Maj 2018, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2470
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Chojnów
|
Wysłany: Czw 6:55, 24 Maj 2018 Temat postu: |
|
|
Tomek , ja to wszystko wiem i dobrze że tak jest , że są zmiany itd . Mi chodziło troche o żart że kiedyś była WSK i każdemu wystarczała , a jak była Jawa czy MZ to już był luksus . BMW R1200Rt fajne ale kwota nowego powala .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
biblo
moto-psychopata
Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 4278
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 78 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: W-wa
|
Wysłany: Czw 9:45, 24 Maj 2018 Temat postu: |
|
|
ANDRZEJ napisał: | Mi chodziło troche o żart że kiedyś była WSK i każdemu wystarczała , a jak była Jawa czy MZ to już był luksus . |
Kiedyś, demokratycznie, wszyscy używaliśmy takiego samego papieru do doopy... takiego szarego z makulatury
A na poważnie, Twój tekst Andrzejku zabrzmiał strasznie kombatancko ale z drugiej strony mamy okazję żyć w ciekawych czasach. Młodsze pokolenia tego nie doświadczyły... Choć nie wiem co lepsze...
Wracając do tematu wątku i motocykli z wałem - trzeba pamiętać, że to się wiąże z wyższą ceną motocykla, jego większą wagą, no i jak coś pierd...nie, to koszty naprawy są grube...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Vorenus
Maniak motocyklowy
Dołączył: 12 Lis 2014
Posty: 1310
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: okolice Wwy
|
Wysłany: Wto 11:34, 12 Cze 2018 Temat postu: |
|
|
Niedawno wróciłem z wyjazdu, podczas którego mojemu Sztormiakowi przybyło ponad 5.000 km. Trasa wiodła zarówno przez asfalty jak i szutry. Zgadzam się z tym co wyżej napisano, że VStrom1000 to bardzo fajna maszyna. Moim zdaniem przydałby się trochę większy prześwit i ciut wyższe siedzisko (jestem dosyć wysoki).
W tzw. międzyczasie udało mi się trochę zbadać rynek i jeżeli bym/będę zmieniał swój motocykl to pewnie na nową Afrykę ADV, albo KTM 1090 ADV.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MaG
Administrator
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4256
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 28 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gocław, W-wa
|
Wysłany: Sob 14:47, 23 Cze 2018 Temat postu: |
|
|
Może komuś pomoże w rozważaniach - test porównawczy Honda AT, BMW F850gs i Triumph Tiger 800 xca, cz.1 on roade:
https://youtu.be/BkfibaXOrnw
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Zolw_Danziger
Maniak motocyklowy
Dołączył: 03 Lut 2015
Posty: 1346
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Nie 12:13, 24 Cze 2018 Temat postu: |
|
|
Test fajny, MOTOCYKLE PIĘKNE!!!
Trzeba tu dodać trzy grosiki o filmiku, ujęcia i widoczki jeszcze piękniejsze...
Mnie się zdaje, że to RUMUNIA!!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MaG
Administrator
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4256
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 28 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gocław, W-wa
|
Wysłany: Pon 17:11, 25 Cze 2018 Temat postu: |
|
|
Zolw_Danziger napisał: | Test fajny, MOTOCYKLE PIĘKNE!!!
Trzeba tu dodać trzy grosiki o filmiku, ujęcia i widoczki jeszcze piękniejsze...
Mnie się zdaje, że to RUMUNIA!!! |
To jest Rumunia, bo DriveMag to vlog rumuńskiego motocyklisty, czasem na dłuższe testy wypuszcza się na Bałkany - Czarnogóra, Serbia, Albania, ale 90% testów na jego kanale jest kręconych w Rumunii:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piterpan
A
Dołączył: 15 Mar 2017
Posty: 155
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Pon 17:14, 25 Cze 2018 Temat postu: |
|
|
Ja zamierzam sie przesiasc na KTM 1090 adv. Moim zdaniem swietny sprzet, zawieszenie bajka, moc wystarczajaca. Ogolnie porzadny motocykl.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Piterpan dnia Pon 22:30, 25 Cze 2018, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
biblo
moto-psychopata
Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 4278
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 78 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: W-wa
|
Wysłany: Pon 17:30, 25 Cze 2018 Temat postu: |
|
|
Piterpan napisał: | (...) moc wystarczajaca. (...) |
A jeździłeś nim?
Moim zdaniem, to on ma aż za dużo mocy... 150 KM w tak lekkim motocyklu jest trochę groźne. Niewielki ruch manetką i następuje odlot Zresztą fabryka chyba też doszła do tego wniosku, bo zdaje się, że ten sam silnik w modelu 1290 został złagodzony...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez biblo dnia Pon 17:35, 25 Cze 2018, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piterpan
A
Dołączył: 15 Mar 2017
Posty: 155
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Pon 22:10, 25 Cze 2018 Temat postu: |
|
|
Chodzilo mi o 1090, wkradl sie blad. Tym mialem okazje jechac i jak dla mnie super szczegolnie zawieszenie robi robote.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
biblo
moto-psychopata
Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 4278
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 78 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: W-wa
|
Wysłany: Pon 22:28, 25 Cze 2018 Temat postu: |
|
|
Piterpan napisał: | Chodzilo mi o 1090, wkradl sie blad. Tym mialem okazje jechac i jak dla mnie super szczegolnie zawieszenie robi robote. |
Aaa... to wszystko jasne
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hmarek
Motonita
Dołączył: 10 Cze 2013
Posty: 735
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa - Ursynów
|
Wysłany: Wto 9:38, 26 Cze 2018 Temat postu: |
|
|
MaG napisał: | Zolw_Danziger napisał: | Test fajny, MOTOCYKLE PIĘKNE!!!
Trzeba tu dodać trzy grosiki o filmiku, ujęcia i widoczki jeszcze piękniejsze...
Mnie się zdaje, że to RUMUNIA!!! |
To jest Rumunia, bo DriveMag to vlog rumuńskiego motocyklisty, czasem na dłuższe testy wypuszcza się na Bałkany - Czarnogóra, Serbia, Albania, ale 90% testów na jego kanale jest kręconych w Rumunii:) |
dodatkowo około 1:30 mówi, że będą jeździć w Rumunii
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MaG
Administrator
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4256
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 28 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gocław, W-wa
|
Wysłany: Czw 13:44, 28 Cze 2018 Temat postu: |
|
|
No i jest druga część testu AT/TT/F8 - tym razem off w rozumieniu turystycznych enduro:
https://youtu.be/RRUAuTp5lPU
Wynik końcowy daje do myślenia 👍
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MaG
Administrator
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4256
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 28 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gocław, W-wa
|
Wysłany: Czw 17:01, 16 Sie 2018 Temat postu: |
|
|
Dzisiaj miałem wreszcie okazję pojeździć testowo tym cudem...:
...czyli Yamaha MT09 Tracer 2018.
1,5h, w sumie 110 km przejechane. Tyle co nic, ale parę przemyśleń mieć można...:
1. silnik jest fantastyczny - moc, elastyczność, gładkość oddawania mocy idealne
2. pozycja na motocyklu inna niż na Vstromie - nogi bardziej z tyłu, trochę bardziej podgięte, ale naprawdę nie tak dużo jak myślałem, kierownica wygodna, ergonomicznie bez zarzutu. Siedzi się trochę na baku, motocykl jest cały o jakieś 20cm niższy niż Vstrom, więc odczucie jest bycia "ponad" motocyklem
3. sprzęgło, biegi bez zarzutu
4. wyświetlacz- czytelny, praktyczny, jest na nim wszystko co potrzebne
5. obsługa zmiennych map zapłonu, kontroli trakcji intuicyjne
6. hamuje tak, że klękajcie Bogowie
7. prowadzi się jak moped 125ccm, lekko, precyzyjnie, radość z jazdy ogromna, poręczność powalająca
9. zawieszenie bez problemu daje sobie radę z dzirawymi asfaltami czy koleinami
10. niestabilność czyt. lekka "ryba" pojawiała się powyżej 170 km/h, ale niż nie regulowałem w zawieszeniu (a regulacja jest przodu i tyłu)
11. siedzenie wygodne miękkie, osobne jest dla kierowcy, osobne dla pasażera. Tutaj testem byłoby te 400-500km, więc ciężko wyrokować po 110km.
PODSUMOWANIE: w mojej ocenie do dalszej turystyki dla mnie (179cm, 78kg) trochę za mały - za niski i za krótki, na wycieczki wokół komina super, w dalszą trasę na pewno da się (spotkaliśmy w Albanii 2 włoskie pary na takich, każdy z 3 kuframi), ale to raczej nie będzie komfort porównywalny z DL1000 czy nawet DL650.
Generalnie dla mnie jako mototurysty lepszym wyborem od dużego Tracera byłby nawet DL650, mój DL1000 to klasa wyżej:)
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez MaG dnia Czw 16:48, 22 Sie 2019, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2470
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Chojnów
|
Wysłany: Czw 21:23, 16 Sie 2018 Temat postu: |
|
|
Kolego Mag przychylam się do twojej opinii w 100 % . Spotkaliśmy tydzień temu na bieszczadzkich szutrach kolegę na traserze który prawie taką samą opinię wystawił . Nie jest to moto do długich przelotów choć jak twierdził na wszystkim da się podróżować , ale jest męczące . V strom fakt jest o klasę wyżej . Mnie po tylu latach na V stromach brakuje teraz regulowanego zawieszenia i ze 20 koników więcej .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tomek_J
Motocyklista
Dołączył: 05 Cze 2017
Posty: 340
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Rzut beretem od Pyrzowic
|
Wysłany: Pią 7:10, 17 Sie 2018 Temat postu: |
|
|
ANDRZEJ napisał: | brakuje teraz regulowanego zawieszenia i ze 20 koników więcej . |
A mnie nie tyle koników co 7 biegu. Ale to jest przypadłość dokładnie każdego pojazdu...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
chrzanek
Motonita
Dołączył: 11 Gru 2016
Posty: 720
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 0:03, 21 Sie 2018 Temat postu: |
|
|
MaG napisał: | Dzisiaj miałem wreszcie okazję pojeździć testowo tym cudem... |
Tracer 900 to udoskonalona wersja MT09 Tracer.
Niby wygląda podobnie ale poprawili to co było "takie sobie", a podobno właśnie takie było zawieszenie w poprzedniej wersji.
Mi Tracer sie podoba , ale to chyba nie jest bezpośredni konkurent dużego Stroma. Prędzej Versysa - i takiego porównanie jestem bardzo ciekawy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MaG
Administrator
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4256
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 28 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gocław, W-wa
|
Wysłany: Wto 14:17, 21 Sie 2018 Temat postu: |
|
|
Tracer 900 (700 tym bardziej...) jest wyraźnie mniejszy/niższy od Versysa (jest też od niego lżejszy o ponad 30kg...), nie wiem za bardzo z czym go porównać - może z Hondą CBF1000...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
cynek
Forumowy Poeta
Dołączył: 01 Lip 2009
Posty: 3308
Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 27 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 16:31, 21 Sie 2018 Temat postu: |
|
|
Tomek_J napisał: | ANDRZEJ napisał: | brakuje teraz regulowanego zawieszenia i ze 20 koników więcej . |
A mnie nie tyle koników co 7 biegu. Ale to jest przypadłość dokładnie każdego pojazdu... |
No trzeba przyznać, że duży V-Strom ma chyba dosyć krótką skrzynię biegów, jak na taką pojemność. Ja przy 150km/h mam około 4900obr, a Vstrom z tego co pamiętam jakieś 5500obr, więc rzeczywiście może być wrażenie, że brakuje biegu...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Coliniak
Motonita
Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 866
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: in the middle of nowhere
|
Wysłany: Śro 9:26, 22 Sie 2018 Temat postu: |
|
|
@cynek
jak zaczalem jezdzić CBF1000 to dopiero poznalem co to krótka skrzynia i do tej pory czsem szukam 7-ki,,,a nawet 8-ki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
odyniec
Motonita
Dołączył: 19 Sie 2015
Posty: 631
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gorzów Wlkp.
|
Wysłany: Śro 9:33, 22 Sie 2018 Temat postu: |
|
|
Coliniak napisał: | @cynek
jak zaczalem jezdzić CBF1000 to dopiero poznalem co to krótka skrzynia i do tej pory czsem szukam 7-ki,,,a nawet 8-ki |
E tam, nie ma co marudzić. Wczoraj takim samym sprzętem na 2-gim biegu jechałem 150
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
biblo
moto-psychopata
Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 4278
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 78 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: W-wa
|
Wysłany: Śro 15:51, 22 Sie 2018 Temat postu: |
|
|
cynek napisał: |
No trzeba przyznać, że duży V-Strom ma chyba dosyć krótką skrzynię biegów, jak na taką pojemność. Ja przy 150km/h mam około 4900obr, a Vstrom z tego co pamiętam jakieś 5500obr, więc rzeczywiście może być wrażenie, że brakuje biegu... |
W dużym Tigerze również silnik ma ok. 5,5 tys. obrotów przy prędkości 150 km/h. I uważam, że przy tym silniku skrzynia 7-biegowa doskonale by się spisała
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
chrzanek
Motonita
Dołączył: 11 Gru 2016
Posty: 720
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Czw 12:17, 23 Sie 2018 Temat postu: |
|
|
No to dla odmiany w starym tysiącu przy 100kmh to często sie zastanawiam czy nie jechać na 5-tce...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|