Forum VStromClub Strona Główna VStromClub
Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

A moze Honda CB 500 X? Opcja dla nizszych.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle "niesłuszne" (czyli nie V-Strom)
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KAMAN
A2



Dołączył: 27 Maj 2012
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Wyszków

PostWysłany: Sob 18:17, 13 Sie 2016    Temat postu: A moze Honda CB 500 X? Opcja dla nizszych.

Moj XT nadal rzadzi i czym wiecej robie km na innych sprzetach tym bardziej kocham mojego Vstroma. Ostatnio mialem jednak mozliwosc polatac tydzien cb500x. Dla potrzebujacych ekonomicznego motocykla, ktorym wystarczy 47 km i spedzajacych 99% km na asfalcie opcja warta uwagi. Zainteresowanych zapraszam do mojego testu.

[link widoczny dla zalogowanych]

Tak naprawde to jakbym mial cb500x w garazu, to na dojazdy do pracy wybralbym wlasnie ją.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tipor
Maniak motocyklowy



Dołączył: 15 Mar 2010
Posty: 1243
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Łomianki

PostWysłany: Pon 22:09, 15 Sie 2016    Temat postu:

Jako, że od dawna siedzę na forum jako widz a nie czynny uczestnik nie powinienem się po raz pierwszy od "lat" odzywać w taki sposób ale widząc tak niesłuszny opis motocykla, który od 3 lat parkuje w moim garażu a jest ujeżdżany przez moją piękniejszą połówkę nie mogłem pozostać nie czułym.

Kaman poczynając od początku i wychwalając jego gabaryt chyba faktycznie nie do końca odrobiłeś lekcje, Cebula u mnie stoi tuż obok Teresy (XT1200Z) i niestety nie sprawia wrażenia pełnowymiarowej w porównaniu do niej nie wspominając już o GS 1200 ADV, o którym wspominałeś. Cebulka choć piękna i tu się zgodzę nie zaspokoi potrzeb rosłego chłopa a mam zaledwie przeciętne 181cm wzrostu. Stająć czasem pod pracą mam chęć wzięcia jej pod pachę i zabrania do biura. Tym bardziej ochrona przed wiatrem, o której wspomniałeś nie jest najlepsza. Mi struga powietrza wali prosto w klatę mimo takiej samej akcesoryjnej szyby jaką miałeś Ty sądząc po zdjęciach z artykułu. Do tego OGROMNY minus w postaci wyświetlacza biegów... WHAT ?!? czy to jest naprawdę minus i element niezbędny do prowadzenia motocykla ??? no i brak przełączników zegara w manetce proszę nie osłabiać normalnych użytkowników Smile
Przy spalaniu niestety także zauważam niestety rozbieżności gdzie i tak zgadzam się z tym że jest to mega ekonomiczny sprzęt niestety nawet "ślimacze" tempo i mega rozważna jazda mojej połówki nigdy nie zmusiła Cebuli do tak nikłego spalania jakie wykazałeś w swoim tekście. ADV ? czemu nie, podobno enduro to stan ducha a Cebula jest jak najbardziej ukierunkowana, dla mnie lekka i zwinna daje radę po leśnych piachach znacznie lepiej niż moja Teresa a i Połowinka nieźle wymiata po utwardzonych szutrach leśnych i tu uważam jest lepiej niż opisałeś Smile

Tyle mojego tekstu po niezbyt uważnym przyłożeniu się do odpisania. Zastrzegam sobie jedynie, iż tekst przeczytałem już bardziej uważnie i będę bronił swego zdania Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KAMAN
A2



Dołączył: 27 Maj 2012
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Wyszków

PostWysłany: Wto 9:58, 16 Sie 2016    Temat postu:

Jak przeczytales uwaznie, to powinienes zauwazyc, se ja jej nie porownuje do gs1200 tylko pisze, ze przy nim jest malutka. Zauwaz tez, ze jak pisalem mam 176 cm wzrostu. Na DL, 650 spalanie skoczylo mi o 0.5 l/100 tylko po zamontowaniu nieco wiekszego kufra. Ty masz 181 z zapasem i pewnie wazysz tez wiecej niz 75 kg wiec nie dziwi mnie, ze masz wyzsze spalania. Szyba w mojej testowce nie jest akcesoryjna, zwykla podniesiona na maxa.
Wczoraj rozmawialem z gosciem co ma obok ktm 990 wlasnie cb500x i to nia wybiera sie samotnie na Kaukaz. Wszystko to rzecz preferencji. Porownywanie jednak 500 do tenery gs adv 1200 jest bez sensu. Ja pisze o niej jako uniwersalnym, roboczym wole dla nizszych osob oraz jako super wybor dla poczatkujacych. Do turystyki tez sie nadaje, bo wspomniany wyzej kolega smignal na niej 1300 w jeden dzien i zyje. Jak ktos chce sie tym poruszac 90% czasu po miescie z opcja weekendowego wypadu za granice to rozwazy czy w korki woli CB500 o wadze 195 kg za 27 tys czy np bombowca ktory wazy 65 kg wiecej i pali dwa razy wiecej.
Na szczescie w sieci jest sporo opinii o cb500x i zainteresowani wyrobia sobie zdanie. Ja kruszyc kopii nie mam zamiaru, po prostu roboczy motocykl na codzien za uczciwa cene i tyle. Czy bym go kupil? Nie, mam DLa a moje preferencjie to enduro i tylko dlatego. Gdybym mial cb500 to bylby to moj podstawowy sprzet do pracy i sasiedniego miasta. Przy mojej wadze i wzroscie jest idealny. Pozdrawiam i dziekuje za Twoja opinie. Biorac pod uwage to jakie masz gabaryty i motocyklowe preferencje (wcale nie przecietne) to masz racje. A jeszcze jedno: wyswietlacz biegu i sterowanie z kierownicy konsola to dla mnie podstawa. W trasie moze nie ma to duzego znaczenia ale w codziennej jezdzie w zatloczonym miescie ma dla mnie podstawowe. W wyczynowym enduro nie potrzebuje nawet licznika ale w moto na miasto zegara, termometru, wskaznika paliwa i biegu juz tak i chce walczac miedzy autami moc miedzy tymi funkcjami sie poruszac bez grzebania paluchami przy zegarach zamiast patrzec na droge. Sory, ale jesli dzis ktos nie daje w takim moto.wyswietlacza biegow to juz jest lekkie dziadostwo. Przynajmniej dla mnie, ale to moje preferencje.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez KAMAN dnia Wto 10:04, 16 Sie 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szuja
DeTox nie pomoże



Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 3463
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 46 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: miejscowosc obok ktorej lezy Warszawa

PostWysłany: Wto 10:31, 16 Sie 2016    Temat postu:

doszedlem do zdania, ze "maluchy" albo "damskie" 500tki sa dla doswiadczonych motonitow, ktorzy nie maja kompleksu malego fiuta i odpuscilem dalsze czytanie Smile

pozdrowienia od uzytkownika 1000a, czyli "bombowca" - oczywiscie z kompleksami.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KAMAN
A2



Dołączył: 27 Maj 2012
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa/Wyszków

PostWysłany: Wto 13:58, 16 Sie 2016    Temat postu:

Kazdy ma jakies inne motocyklowe preferencje i do czego innego potrzebuje motocykla. Ja dojezdzajac do pracy codziennie i ze dwa razy w roku na dalekie wakacje robie jakies 25 tys km z czego polowa w Warszawie. Jakbym mial wybor to na wakacje biore cos co wjedzie w teren ale wazy nie wiecej jak 230 kg za to do miasta 125 to ideal. A moze kogos tez dziwi, ze na prawo jazdy A2 nadaje sie Honda 500 47 koni zamiast od razu adv 1200? Albo ze jak ktos ma 165 cm wzrostu to wybiera choppera lub sporta? Dla takich ludzi algernatywa to wlasnie cb500x. Zeby bylo jasne ja ich nie sprzedaje i w Hondzie tez nie dorabiam.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez KAMAN dnia Śro 6:40, 17 Sie 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tipor
Maniak motocyklowy



Dołączył: 15 Mar 2010
Posty: 1243
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Łomianki

PostWysłany: Pon 7:34, 22 Sie 2016    Temat postu:

Obniżyć można wiele sprzętów i tak np. DLkiem jeżdżą konusy (nie obrażając nikogo) tak więc alternatywy jest nieco więcej na rynku niż tylko CB500X, która jest świetnym sprzętem swoją drogą. A jeśli idzie o spalanie to wynika to z jazdy mojej kobiety która nie przekracza tonażem 60kg a nie mojej Smile poza tym moje maleństwo mieści się w miejskim "ruchu" dokładnie w te same miejsca co wspomniana Cebulka a wyświetlacz? no chyba wolę patrzeć w korku gdzie jadę a nie na jakim biegu jadę, to czuć czy jest się na właściwym biegu a jeśli nie to zmiana wyżej lub niżej zajmuje niewielką chwilkę Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
totencham
Motonita



Dołączył: 23 Sty 2012
Posty: 604
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pon 10:41, 22 Sie 2016    Temat postu:

KAMAN napisał:
Wczoraj rozmawialem z gosciem co ma obok ktm 990 wlasnie cb500x i to nia wybiera sie samotnie na Kaukaz. Wszystko to rzecz preferencji.


Mówią, że KTMy urywają dupę.. i jaja w tym przypadku Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Spolski
Motocyklista



Dołączył: 17 Lis 2013
Posty: 404
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pią 19:25, 24 Maj 2019    Temat postu:

Szuja napisał:
doszedlem do zdania, ze "maluchy" albo "damskie" 500tki sa dla doswiadczonych motonitow, ktorzy nie maja kompleksu malego fiuta i odpuscilem dalsze czytanie Smile


Coś w tym jest Wink Miałem 5 KTM-ów, tyle samo BMW. Kilka japończyków. Miałem DL-a 650 kochałem go, byłem nim nawet za kołem polarnym w Rosji. Zastąpiłem go KTM 990. Mocna bestia, o dziwo wygodna, trochę narwany. Wymieniłem go na KTM-a 1190, 150KM to już jest czym się pobawić. Przypominał mi DL-a z tym że miał wszystko czego mi w Vstromie brakowało. Wspaniały do ambitnej turystyki.
Od miesiąca mam nową wersję cebuli CB500X 2019. Bawię się nim jak żadnym poprzednim, nie to że by był najlepszy ale mi osobiście daje najwięcej radości. Zwinny, lekki, niski środek ciężkości, dosyć uniwersalny i zadziwiająco żwawy jak na te pojemność. Ten motocykl przywrócił mi szczenięcą frajdę z posiadania motocykla, a już sędziwy jestem Wink



































Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Spolski dnia Pią 19:36, 24 Maj 2019, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
chrzanek
Motonita



Dołączył: 11 Gru 2016
Posty: 719
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pią 22:31, 24 Maj 2019    Temat postu:

Świetne foty!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Spolski
Motocyklista



Dołączył: 17 Lis 2013
Posty: 404
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Sob 7:38, 25 Maj 2019    Temat postu:

chrzanek napisał:
Świetne foty!
Dzięki.

W nocy ledy dają radę



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
merc
Motocyklista



Dołączył: 18 Paź 2015
Posty: 336
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: radzymin

PostWysłany: Sob 9:53, 25 Maj 2019    Temat postu:

Spolski
Nie wiedziałem, że ty to Dariusz.
Honda super sprzęt, dzieci do szkoły można zagnac.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bacaoca
Motonita



Dołączył: 05 Lut 2015
Posty: 541
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Sob 10:33, 25 Maj 2019    Temat postu:

Tylko czy 195kg to tak mało? Są motocykle znacznie mocniejsze (oraz większe) ważące niewiele powyżej 200kg, oferując przy tym znacznie więcej.
Taki sprzęt powinien ważyć jeszcze 15-20kg mniej by robić "wow" i rekompensować pewne braki (mocy, zawiechy itd.)
Widziałem filmiki gdzie przerabiali to na sprzęt typu "Adventure" ale ilość kasy potrzebnej na takie modyfikacje pozwoliłaby (tak podejrzewam) na zakup "gotowca".
Moim zdaniem to taki motocykl do wszystkiego dla tych, którzy chcą mało wydać, ale też niewiele oczekują.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
merc
Motocyklista



Dołączył: 18 Paź 2015
Posty: 336
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: radzymin

PostWysłany: Sob 10:53, 25 Maj 2019    Temat postu:

Bacaoca
Dlatego grzecznie czekamy na nową tenerke.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bacaoca
Motonita



Dołączył: 05 Lut 2015
Posty: 541
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Sob 10:58, 25 Maj 2019    Temat postu:

Też na nią czekam (by móc się przymierzyć) ale obawiam się że w przypadku nowej Tenery dużym ograniczeniem będzie jej wysokość kanapy (89cm). Aż dziw, że krótkie japońce taką kozę zaprojektowali.
Pod tym względem o wiele lepiej wypada 790 Adventure, ale kosztuje 10tys więcej i pewnie rypać się będzie jak inne pomarańcze, a kupią go głównie wyznawcy kultu


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Spolski
Motocyklista



Dołączył: 17 Lis 2013
Posty: 404
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Sob 22:58, 25 Maj 2019    Temat postu:

bacaoca napisał:
Moim zdaniem to taki motocykl do wszystkiego dla tych, którzy chcą mało wydać, ale też niewiele oczekują.

Czyli bardzo podobnie jak w przypadku Vstroma Wink
Cała zaleta polega własnie na tym, że za małą kasę oferuje zaskakująco dużo. Bardzo zwinny motocykl na co dzień, wystarczający do dalekich podrózy solo, ekonomiczny, spokojnie ogarniający drogi gruntowe. Waga wagą ale ważny jest tez srodek ciężkości i tu jest on bardzo fajnie rozłożony.
Tak jak pisąłem wczęśniej miałem wiele motocykli, lepszych gorszych ale ta mała Honda naprawdę nie ma sie czego wstydzić.
Fajny motocykl dla poczatkujacych ale także dla tych którzy juz nie muszą sobie niczego udowadniać i moga się po poprostu dobrze nim bawić Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Spolski dnia Sob 22:59, 25 Maj 2019, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
chrzanek
Motonita



Dołączył: 11 Gru 2016
Posty: 719
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 0:16, 28 Maj 2019    Temat postu:

bacaoca napisał:
i pewnie rypać się będzie jak inne pomarańcze, a kupią go głównie wyznawcy kultu


Hola hola, nie wszystkie, nie wszystkie 😉


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MaG
Administrator



Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4255
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 28 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa

PostWysłany: Wto 14:05, 28 Maj 2019    Temat postu:

bacaoca napisał:
Też na nią czekam (by móc się przymierzyć) ale obawiam się że w przypadku nowej Tenery dużym ograniczeniem będzie jej wysokość kanapy (89cm). Aż dziw, że krótkie japońce taką kozę zaprojektowali.
Pod tym względem o wiele lepiej wypada 790 Adventure, ale kosztuje 10tys więcej i pewnie rypać się będzie jak inne pomarańcze, a kupią go głównie wyznawcy kultu


Na MotoShow w Raszynie nie sprawiała wrażenia jakiejś wysokiej, wręcz byliśmy z kolegami zaskoczeni, że jakaś taka niższa niż stara XT660Z.
Pytałem gości z Yamahy co byli na stoisku czy to jakaś obniżona wersja, ale twierdzili, że nie, że to standard.

A co do CB500X to wygląda na bardzo wdzięczne moto. Zdjęcia i pozytywne wrażeniaspolskiego widziałem wcześniej na FB, choć też nie skojarzyłem jego profilu z nickiem z naszego forum.Wink
Podoba mi się filozofia wyboru motocykla, bo myślę podobnie i po obecnym DL1000 raczej myślę o lekkim downsizingu niż zmianie na 1100, 1200, 1250 czy 1390... Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jotes
DeTox nie pomoże



Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 2517
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Düsseldorf / Gdynia

PostWysłany: Wto 20:17, 28 Maj 2019    Temat postu:

chrzanek napisał:
bacaoca napisał:
i pewnie rypać się będzie jak inne pomarańcze, a kupią go głównie wyznawcy kultu


Hola hola, nie wszystkie, nie wszystkie 😉


Zgadzam sie.
to taki sam mit jak psujace sie BMW ujezdzane tylko przez snobow adwokatow i nowobogackich.
Ale co niektorym pomaga sie dowartosciowac Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bacaoca
Motonita



Dołączył: 05 Lut 2015
Posty: 541
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Wto 22:36, 28 Maj 2019    Temat postu:

Dobra dobra.
Poznałem już wielu posiadaczy KTMów, sam też chwilę posiadałem, absolutnie nie chcę ujmować jak dobry jest to motocykl i ile frajdy w odpowiednich warunkach daje.
Ale... Wink co najczęściej słyszałem po bliższym zapoznaniu to:
1. Psuje się, ale i tak warto bo żaden inny nie daje takich możliwości (tu akurat chyba prawda)
2. Psują się tylko drobnostki, warto mieć przy sobie kilka zapasowych części, trytek, trochę narzędzi... numer do kogoś z busem
3. Nie da się go zepsuć pod warunkiem, że... będzie co chwilę remontowany
4. W ogóle nic a nic się nie psuje! W tym czasie jego koledzy, również posiadacze pomarańczy, klękali już ze śmiechu

Być może to wynika z faktu, że te motocykle najczęściej są użytkowane dość intensywnie. Nie mniej odnoszę wrażenie, że KTM to na tle konkurencji wciąż niewielka manufaktura, która składa motocykle z doskonałych komponentów, ale kuleje u nich dział kontroli jakości. Nadrabiają na pewno działem rozwoju, ale coś za coś.
Taka moja opinia. Nie trzeba się z nią zgadzać Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jotes
DeTox nie pomoże



Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 2517
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Düsseldorf / Gdynia

PostWysłany: Śro 10:00, 29 Maj 2019    Temat postu:

bacaoca , z tego co pamietam miales starszego 990 chyba jeszcze z gaznikiem.
To byla inna bajka,
A topiacy w blocie swoje KTMy tez nie ujezdzaja nowszych sprzetow.
I przy tak intensywnej ekspoatacji awarie nie sa niczym nadzwyczaqjnym.
Nie twierdze ze usterki sie w ogole nie zdarzaja , ale nie odbiega to niczym od innych marek.
Na zagranicznych forach 100 tys przebiegi nie sa wyjatkiem.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bacaoca
Motonita



Dołączył: 05 Lut 2015
Posty: 541
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Śro 10:06, 29 Maj 2019    Temat postu:

Każdy chwali swoje, natomiast zawsze staram się obiektywnie rzucić okiem na sprawę.
Ja miałem starszego, koledzy mieli 990tki z ostatnich lat produkcji, były też 1090, 1190 i 1290 czyli sprzęty całkiem świeże. Niektóre z nich na gwarancji. Niestety nie potwierdza to teorii o ich bezawaryjności.
Do mojej teorii dodam, że jak się z kolegami widywałem i przyjeżdżałem Hondą czy Suzuki, to wg nich KTM się nie psuje nic a nic, w ogóle. Jak już miałem KTMa to nagle kotara obłudy w górę i prawda płynęła z ich ust bo już byłem "swój" Very Happy
Reasumując - te motocykle są genialne, ale się jebią.
A przebieg 100000km naprawdę nie świadczy o niczym szczególnym


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jotes
DeTox nie pomoże



Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 2517
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Düsseldorf / Gdynia

PostWysłany: Śro 10:23, 29 Maj 2019    Temat postu:

nie bronie marki jako takiej tylko staram sie obalac mity. To samo uwazam o np. BMW
4 miejsce w sprzedazy w Europie , prawie rowno z Kawasaki i minimalnie ustepujac Hondzie ( BMW poza zasiegiem ) o czyms swiadczy.
Wiesz to jest tak, jak znasz 10 czy 20 posiadaczy danej marki ( z czego polowa ma stare katowane sprzety ) i i 10-ciu ma problem, to statystyka mowi ze polowa motocykli tej marki sie psuje Wink
zreszta w Polsce ci zagorzali pomaranczowi to takie towarzystwo wzajemnej adoracji i chyba sa dumni ze ich sprzety sie psuja i moga je naprawiac


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez jotes dnia Śro 10:26, 29 Maj 2019, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bacaoca
Motonita



Dołączył: 05 Lut 2015
Posty: 541
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Śro 10:26, 29 Maj 2019    Temat postu:

Akurat Ci których znam mają nowe sprzęty, mój był stary klamot przy nich.
Ja też nie chce opluwać KTMa, bo jak kiedyś będzie mnie stać to sobie kupię nowego, albo świeżego i z budżetem na naprawy hahaha
Bo naprawdę żaden inny nie dał mi tyle frajdy z jazdy co stary Adventure, tymi nowymi jeździłem na testach i jest jeszcze lepiej...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Spokrob
Maniak motocyklowy



Dołączył: 14 Sty 2014
Posty: 1327
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Koszalin

PostWysłany: Śro 19:59, 29 Maj 2019    Temat postu:

miałem nie brać udziału w tej dyskusji bo nawet nie mam KTMa i zaraz pewnie mi się oberwie Smile ale...mam kolegę który jest fanem tych motocykli, kupił kiedyś nową maszynę w salonie za grubo ponad 70 tysięcy, to był chyba 1150 Adventure, 150 koni i każdy może mieć swoje zdanie na ich temat ale ten psuł się notorycznie, ciągle jeździł z nim do serwisu, jakieś czujniki, problemy z elektroniką, aż w końcu urwał mu się zawór na gwarancji, wymienili silnik na nowy ale tak się już wkur...ił że sprzedał go w cholerę. Teraz ma chyba 990, stary sprzęt przywieziony z Niemiec, wyremontowany i jest bardzo zadowolony! Smile

Kiedyś na Discovery leciała seria programów Najpiękniejsze trasy motocyklowe Świata, koleś jeździł motocyklami po różnych fajnych miejscach i któregoś razy miał KTMa i ten oczywiście się popsuł. Na to facet z uśmiechem na twarzy, nie liczyłem nawet że nim bezawaryjnie dojadę, przecież to KTM.
Wszystko się psuje, to fakt, jednak jedne sprzęty częściej a inne rzadziej...sądzę jednak że KTM jest w tej pierwszej grupie... Sad


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Spokrob dnia Śro 21:32, 29 Maj 2019, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Coliniak
Motonita



Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 866
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: in the middle of nowhere

PostWysłany: Śro 10:48, 05 Cze 2019    Temat postu:

Spolski napisał:
.... a już sędziwy jestem Wink

oj tam ...zmarszczek pod kaskiem nie widac Smile... zreszta one w cieszeniu się jazda,,przynajmniej mi nie przeszkadzaja Very Happy

..fajna Hondzina!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle "niesłuszne" (czyli nie V-Strom) Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin