|
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Pią 16:46, 15 Cze 2007 Temat postu: zuzycie paliwa w dl 1000 2003r. |
|
|
witam jakie macie zuzycie paliwa w dl1000
-przy jakich prędkosciach?
- jak obładowani?
- i jakie macie przełożenia ile zebów z tyłu
ja miałem 41zebów i zmnieniłem na 42. róznica jest naprawde wielka, tylko zastanawiam sie czy niebedzie mi moto wiecej palił.
jutro sie przekonam bo jade na zlot do czech do pastwiny.
[/b]
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Brzo
Administrator
Dołączył: 31 Mar 2006
Posty: 647
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią 21:28, 15 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
Napisz co dała Ci ta zmiana zębatki. Spalanie, Vmax itd.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Buber dl 1000
Motonita
Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 512
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pon 9:01, 18 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
zima - ostra jazda w ruchu miejskim 7,8
zima - na spokojnie w ruchu miejskim 7,1 - 7,3
lato - ostra jazda w ruchu miejskim 7.1
lato - spokojna jazda w ruchu miejskim 6,5
trasa - 2 os. trochę bagażu raczej szybka jazda 6,7 - 7,0
trasa - 2 os. trochę bagażu pyr pyr do 120 - 6,5
trasa - 2 os. bez bagażu 160 - 180 - 200 - 7,0 - 7,1
zaznaczam, że nie jesteśmy z Izką mali
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tomasz
A1
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gorzów Wlkp.
|
Wysłany: Pon 10:49, 18 Cze 2007 Temat postu: KLV 1000 2004 rok |
|
|
Witam u mnie jest podobnie
Spalanie przy obciążeniu z pasażerem około 200kg przy prędkości 100/h 5,3l
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Pon 20:47, 18 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
TOMASZ A PRZY 100 KM/H pali ci 5,3 ale na jakim biegu jedziesz. bo ja 100km/h to musze jechac na 5 biegu. 6 bieg wbijam dopiero przy min 110km/h
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tomasz
A1
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gorzów Wlkp.
|
Wysłany: Pon 22:51, 18 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
Dokładnie na 5-tym, ale fajnie że piszesz bo właśnie się zastanawiałem przy jakiej prędkości włączyć ten 6-ty bieg
Pozdrawiam Cię
Tomasz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Brzo
Administrator
Dołączył: 31 Mar 2006
Posty: 647
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 9:14, 19 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
Panowie przy 140 przy 140 km/h w DL650
Pozdrawiam,
Brzo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Śro 1:30, 20 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
tomasz jak masz tylną zebatke 42 zeby to musisz wbijac przy conajmniej 120km/h. a jak masz 41 zebów to przy 110km/h. za miałem oryginalna 42,teraz załozyłem 41 i o wiele lepiej. lepiej przyspiesza i lepiej ciągnie od dołu, zuzycie spadło mi o 0,5 litra
pozdrawiam szkodnik
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Buber dl 1000
Motonita
Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 512
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Śro 14:18, 20 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
MOTOSZKODNIK napisał: | tomasz jak masz tylną zebatke 42 zeby to musisz wbijac przy conajmniej 120km/h. a jak masz 41 zebów to przy 110km/h. za miałem oryginalna 42,teraz załozyłem 41 i o wiele lepiej. lepiej przyspiesza i lepiej ciągnie od dołu, zuzycie spadło mi o 0,5 litra
pozdrawiam szkodnik |
a co z prędkością maksymalną ? jak z "długością" jedynki?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tomasz
A1
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gorzów Wlkp.
|
Wysłany: Śro 23:43, 20 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
MOTOSZKODNIK napisał: | tomasz jak masz tylną zebatke 42 zeby to musisz wbijac przy conajmniej 120km/h. a jak masz 41 zebów to przy 110km/h. za miałem oryginalna 42,teraz załozyłem 41 i o wiele lepiej. lepiej przyspiesza i lepiej ciągnie od dołu, zuzycie spadło mi o 0,5 litra
pozdrawiam szkodnik |
Fajnie dzięki dobra rada
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Czw 0:34, 21 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
jedynka jest krótsza, ale dokładnie niewiem o ile bez problemu idzie na koło z gazu na 1 biegu z pełnym bakiem paliwa i ze stalowymi gmolami które wazą 18 kg. zebatke mam dopiero kilka dni wiec ja nadal testuje. ostatnio jak wracałem z czech ze zloto 2 osoby z pełnym bagazem to przy 100km/h na 2 biegu z gazu poszedł na koło.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Buber dl 1000
Motonita
Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 512
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Czw 8:53, 21 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
tego sie balem. jedynka i tak jest wg. mnie zaktrótka, chociaż może się czepiam. z tego co piszesz dostałeś super pałera do tej zębatki gratis. jak będziesz miał już info o max. prędkości to napisz proszę.
ps. to nieźlie kozakujesz jak w pełnym rynsztynku na kole jeździsz:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Czw 22:55, 05 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
buber. zrobiłem około 1000km od zmiany zebatki. jedynka jest krótsza bo patrzyłem ale zato zdecydowanie lepiej przyspiesza. predkosc licznikowa 220km/h kiedys jechał tylko 205 km/h zaznaczam że testowałem z szyba wysoka i tylnym kufrem wiec jak wiesz to dosyc duze opory.
buber a masz nuzki centralne?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Buber dl 1000
Motonita
Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 512
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pią 10:49, 06 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
MOTOSZKODNIK napisał: | buber. zrobiłem około 1000km od zmiany zebatki. jedynka jest krótsza bo patrzyłem ale zato zdecydowanie lepiej przyspiesza. predkosc licznikowa 220km/h kiedys jechał tylko 205 km/h zaznaczam że testowałem z szyba wysoka i tylnym kufrem wiec jak wiesz to dosyc duze opory.
buber a masz nuzki centralne? |
cześc ! mam centralną podstawkę chociaż czasami się zastanawiam do czego? oczywiście trochę przesadzam. pomocna jest w obsłudze łańcucha i tylnego koła. sporadycznie jej używam do innych celów tzn. stawiania motocykla
z mojego punktu widzenia czym krótsza jedynka tym gozej. jakoś tak mi trochę to przeskadza - taki już jestem chociaż kusi wieksza prędkość maksymalna i przyspieszenia. a jak wygląda spalanie? Czy w twoim Dl-u jak jedziesz sam czy z pasażerem bez bagażu to też jesteś w stanie jechać powyżej 200 km/h?
jak masz możliwość to zalej do dl-ka Vpower 100 zobaczysz jaka różnica w pracy silnika - tylko cena koszmarna
warto czy nie mimo minusów i plusów na + 1 rąb
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Pon 1:47, 09 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
Buber. zuzycie paliwa zdecydowanie spadło sresnio około 0,5 litra. ale przy spokojnej jezdzie do 130 km/h. 14 lipca wybieram sie do czarnogóry. bede mocno obładowany wiec zobacze ile mi spali i przy jakich predkosciach. wiem ze jak sciagne tylny kufer i załozy szybe oryginalną to idzie mi o 15 km/h wiecej.
buber a ty lałes do dl-ki 100 vipawer? i jak ci idzie?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Buber dl 1000
Motonita
Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 512
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pon 8:49, 09 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
silnik pracuje zupełnie inaczej - lepiej, powiedziałbym że jest bardziej elastyczny i lepiej się wkręca na wysokie obroty. jakoś nie wpadłęm aby zobaczyć jaka jest prędkość maksymalna. niby zuzycie powinno być maniejsze, może tak mówią ale jak lepiej idzie to przynajmniej na początku odkręcasz i odkręcasz i nic nie chce byś mniej - cały czas mówię o Vpower 100. jedyną wadą tego paliwa jest jego astronomiczna cena. jak możesz sobie pozwolić to polecam, różnnica widoczna zaraz po tankowaniu.
poz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Wto 20:20, 10 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
co myślicie o zębatce tylnej 45,w oryginale jest 47,jestem na etapie wymiany zestawu.Uparłem się na sunstara ale ten do dl 650 ma tylko właśnie 45 zębów.
Mam obawy czy moto zbyt nie straci na dynamice,bo na max prędkości mi nie zależy .
Jutro kupuję jednak do zdawczej sunstara i łańcucha did biorczą firmy JT w Inter Motors na jagiellońskiej z fabrycznymi 47 zębami.
Czy ktoś się otarł o firmę JT.???
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Brzo
Administrator
Dołączył: 31 Mar 2006
Posty: 647
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 8:26, 11 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
Niestety nie pomogę bo... śmigam jeszcze na oryginalnym zestawie i troche jeszcze zostało (2 kreski).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|