|
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
radunc
Gość
|
Wysłany: Czw 22:06, 03 Maj 2012 Temat postu: Vstrom - choroby okresu dziecięcego |
|
|
Hej
Zwykle motocykle produkowane przez kilka lat ulegają kolejnym modyfikacjom, często producent poprawia zauwazone błedy i niedoróbki, robi facelifting etc.
Ponieważ przymierzam się do zakupu DL'a 650 chciałbym Was zapytać czy Vstrom miał jakieś typowe "babole" które występowały w określonych rocznikach, ew. czy DL'e mają jakieś podatne na awarie podzespoły, które nagminnie się psują i warto to sprawdzić przed zakupem.
Nie znalazłem takiego wątku na forum, jedynie listę zmian jakie wprowadzono w kolejnych edycjach, a nie o to mi chodzi.
Liczę na Waszą pomoc
pozdrawiam weekendowo
Jacek
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
konra.dzik
Administrator
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2386
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Czw 23:31, 03 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Litry miały ze dwie przypadłości np kosz sprzęgłowy i moduł do któregoś rocznika. W 650 nic nie zauważyłem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
express
Administrator
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2698
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków (VIII), Ustroń
|
Wysłany: Pią 9:23, 04 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
konra.dzik napisał: | W 650 nic nie zauważyłem. |
Cały czas sie nie uporali z brakiem lewego wydechu ;P
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
buku22
Motocyklista
Dołączył: 27 Lut 2012
Posty: 346
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Chotomów k. Warszawy
|
Wysłany: Pią 10:16, 04 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
express napisał: | konra.dzik napisał: | W 650 nic nie zauważyłem. |
Cały czas sie nie uporali z brakiem lewego wydechu ;P |
Zasmarkałem monitor Piękny strzał
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
radunc
Gość
|
Wysłany: Pią 10:17, 04 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
lewy wydech jakoś przeboleję w Fz6 mam też jeden tylko rozdwojony
a tak na poważnie to cieszy mnie fakt, że Suzuki udało się wyprodukować motocykl bez poważniejszych wpadek technologicznych. W mojej Fz6 zaraz po zakupie ujawinił się np. defekt TPS (czujnik polożenia przepustnicy) co doprowadzało mnie do wściekłości na drodze, na szczęści sprzedawca który mi sprowadził moto załatwił mi z dnia na dzień inny TPS i po wymianie problem ustąpił
Przy moim budżecie (12-14 tys) mogę startować do pierwszych modeli DLa?
Ostatnio zmieniony przez radunc dnia Pią 11:01, 04 Maj 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
DARKOM
Motonita
Dołączył: 06 Cze 2011
Posty: 571
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: IŁAWA
|
Wysłany: Sob 8:30, 05 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
w tej cenie raczej tak,nie patrz na rocznik a na stan maszyny,i co fajne 2004 jako jedyny ma rame w kolorze srebrnym moim zdaniem dodaje mu to uroku ..
Ja tez dysponowałem taką kwotą i maszynka sie spisuje bez problemu,ale tez sie troszke naszukałem ..
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez DARKOM dnia Sob 12:12, 05 Maj 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
radunc
Gość
|
Wysłany: Sob 9:19, 05 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
tak właśnie zamierzam zrobić, mój obecny motocykl ma 8 lat i 47 tys przebiegu ale sprawia wrażenie młodzika
oby udało się szybko dokonać transferu i wyjechać w trasę
pozdrawiam
Jacek
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MOTOMED
A
Dołączył: 14 Kwi 2010
Posty: 134
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: TJE :Jędrzejów/ Kraków MoToAvToSy
|
Wysłany: Sob 10:18, 05 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
ja bym wolał poniżej k6 bo nie ma sondy lambda i 2 swiec na cylinder, łatwiej dobrać akcesoryjny wydech, wada jak dla mnie - brak ABS-u
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KD
Motocyklista
Dołączył: 10 Sty 2008
Posty: 313
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wielkopolska
|
Wysłany: Sob 20:46, 05 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
zawieszenie przednie wali jak w starym maluchu na wybojach, ale ponoć ten typ tak ma
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
j23j23j23
Maniak motocyklowy
Dołączył: 07 Paź 2009
Posty: 1417
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wawa
|
Wysłany: Sob 20:58, 05 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Od K7 jest mocniejszy alternator o jakieś 30W. Czy 50? Niby nic ale jedenak...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gregdobrynin
Motocyklista
Dołączył: 14 Cze 2011
Posty: 227
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Oxford, UK
|
Wysłany: Sob 20:59, 05 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
TPS (primary) tez wymienialem u mnie w DL650 AK7. Z tego co sie w tym czasie orientowalem, to bylo dosc duzo osob ktore mialy ten problem (fora amerykanskie i niemieckie). Oczywiscie w zadnym ASO nie mieli pojecia co sie dzieje, bo jak sprawdzali czujniki to wszystko bylo w porzadku (normalnie po wlaczeniu czujnik dziala, ale po przejechaniu kilkudziesieciu km, w wyniku ogrzania/chlodzenia, czujnik przestaje stykac - prawdopodobnie jakas szczelina w stykach suwaka w samym czujniku). Odkad TPS wymienilem na nowy (80 Euro), dwa lata temu, to dziala bez zarzutu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Floydoo
Motonita
Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1057
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Norwegia/Bieszczady/DL1000
|
Wysłany: Sob 21:45, 05 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
zawieszzenie przednie to nie problem, trzeba tylko dobrze sprezyny przy montowaniu ustawic i zabezpieczyc przed przesunieciem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
roadrunner
Administrator
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lubartów, Warszawa
|
Wysłany: Nie 0:00, 06 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
MOTOMED napisał: | ja bym wolał poniżej k6 bo nie ma sondy lambda i 2 swiec na cylinder, łatwiej dobrać akcesoryjny wydech, wada jak dla mnie - brak ABS-u |
Motomed, wszystkie DL 650 oprócz amerykańców i wiekszość litrów sprzedawanych w europie miała sondę lambda. Drugą świecę natomiast dołożono od K7, ale można go było kupić już w drugiej połowie 06r.
A przypadłością małych DL-i jest stukające przednie zawieszenie. Inne dolegliwości się nie objawiały.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez roadrunner dnia Nie 0:05, 06 Maj 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jaca
Motonita
Dołączył: 03 Cze 2008
Posty: 801
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Bytom
|
Wysłany: Nie 20:22, 06 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
express napisał: | Cały czas sie nie uporali z brakiem lewego wydechu ;P | Z tą przypadłością radzimy sobie montując rurę z kibla fi 110
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
radunc
Gość
|
Wysłany: Nie 20:32, 06 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
bardzo słusznie lepiej mieć atrapę z rury od kibla niż pokraczne moto ))
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|