|
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
przemo99
A1
Dołączył: 18 Lut 2009
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: skierniewice/warszawa
|
Wysłany: Sob 20:17, 23 Maj 2009 Temat postu: Przy jakich obrotach dl1000 pali najmniej? |
|
|
pytanie jak w temacie. Wogóle jak jeździć zeby było oszczędnie. Jestem dość świerzym motocyklistą i na razie nie jeżdżę zbyt szybko więc chcę żeby było chociaż oszczędnie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Szuja
DeTox nie pomoże
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 3463
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 46 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: miejscowosc obok ktorej lezy Warszawa
|
Wysłany: Sob 20:27, 23 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
wg moich skromnych obserwacji jazda jak na poczatek w zakresie od 3-5tys obr/min, bedzie w miare oszczednie i silnik nie bedzie sie dusil
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
cyryl DL1000
Motocyklista
Dołączył: 11 Lis 2008
Posty: 331
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wielkopolska
|
Wysłany: Nie 10:50, 24 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Ja na trasie lece tak minimum 110 bo wtedy moge wbic 6bieg i łańcuch mi nie szarpie. Przy 120 km/h mam 4 tys obrotów i silnik ładnie pracuje.
Ogólnie podczas jazdy nie myślę o tym, żeby spalil mi jak najmniej tylko żebym mial z tej jazdy największą przyjemność, bo chyba o to w tym chodzi.
Nie katuje mojego sroma do odcięcia bo najzwyczajniej nie jest mi to potrzebne. Zazwyczaj jezdze spokojnie ale bez zamulania i spalanie wychodzi 6L nieraz z małym hakiem.
Raz tylk krótko po kupnie sroma, za namową kolegi pojechałem na tor i wtedy wyszło cos koło 8L ale wtedy chciałem zobaczyć co maszyna potrafi. Sprawdziłem, fajnie było ale oczekuje od tego motoru czego innego.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jakubdl1000
Motonita
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 775
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Pon 9:43, 25 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
byl temat juz o spalaniu - poszukaj
moj 1000 z 2003 pali mi 5,3 w 2 osoby z bagazami na trasie, (sprawdzone na 3000km), troche autostrady, troche spacerowania po ładnych okolicach i troche zwykłej szosowej jazdy 110-150km/h
jak sie zdązyłem przekonać było by to nie możliwe bez wydechów leovince i powercomandera.
Spalanie mojego kolegi jadącego 1000cem, solo, bez żadnych "bajerów" jest dużo wieksze.
Czuje też róznice w mocy jak wsiade na standardowego dl (jest mniej żwawy)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
cyryl DL1000
Motocyklista
Dołączył: 11 Lis 2008
Posty: 331
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wielkopolska
|
Wysłany: Pon 16:51, 25 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Jakubdl1000 a takie spalanie masz przy tej oszczędniejszej mapie zapłonu? Bo rozumiem, że powercomander ma chyba 3 mapy wgrane.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jakubdl1000
Motonita
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 775
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Pon 18:23, 25 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
nie wiem ja mam powercomandera bez ustawień, nic nie przestawaiałem
5,3 to srednie spalanie z pasażerką a 5,6 przy jeździe solo bez żony;-) a co za tym idzie momentami grubo poza normy prawne kodeksu drogowego.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
cyryl DL1000
Motocyklista
Dołączył: 11 Lis 2008
Posty: 331
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wielkopolska
|
Wysłany: Pon 19:01, 25 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
No to zazdroszcze spalania i kominów leosia. Może zimą cos uzbieram...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Stafford
A2
Dołączył: 23 Gru 2008
Posty: 86
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 20:40, 25 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Lytr spalić musi - jak wiadomo moc pochodzi z paliwa...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jakubdl1000
Motonita
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 775
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Czw 21:07, 04 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
lytr nie musi spalić, moc z paliwa czy z silnika? a co a amerykańskimi autami 20-30 litrow przy spokojniej jeździe, jakoś to sie z moca nie wiąze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Szuja
DeTox nie pomoże
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 3463
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 46 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: miejscowosc obok ktorej lezy Warszawa
|
Wysłany: Pią 0:35, 05 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
no nie wiem, ostatnio w 'poturbowanych' wlozyli silnik do camarro - jakies 520 km
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Stafford
A2
Dołączył: 23 Gru 2008
Posty: 86
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią 19:52, 05 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
jakubdl1000 napisał: | lytr nie musi spalić, moc z paliwa czy z silnika? a co a amerykańskimi autami 20-30 litrow przy spokojniej jeździe, jakoś to sie z moca nie wiąze |
Wyluzuj Chłopie...
Nie widziałeś takiego " " znaczka na końcu?
Perpetum mobile jeszcze nie wymyślono. Jak odkręcisz a silnik ma z czego to pociągnie ale zawsze kosztem większego spalania.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Adamar
Maniak motocyklowy
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 1220
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: CK
|
Wysłany: Pią 22:08, 05 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
No oczywiście że moc pochodzi przede wszystkim z paliwa !! i co z tego że amerykanie robią samochody co palą 20-30 litrów ?? to przecież ich problem i tych co to kupują
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
geniusz
Motocyklista
Dołączył: 05 Wrz 2009
Posty: 473
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Czw 10:35, 18 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Z moich obserwcji na stacji benzynowej to spalanie jest pomiędzy 5 a 7,5 litra jak pali 5 to tak jak bym jechał WSK 175 więc pali 7 i to na trasie solo z jednym kufrem centralnym jak miałem TDM 900 to trudno było przekroczyć 6 litrów ale dynamika była inna mam na myśli że TDM było słabsze. 100 koników trzeba nakarmić he he.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
vpawel
Motonita
Dołączył: 31 Maj 2006
Posty: 659
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa Pruszków
|
Wysłany: Czw 16:57, 18 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
jakubdl1000 napisał: | nie wiem ja mam powercomandera bez ustawień, nic nie przestawaiałem
5,3 to srednie spalanie z pasażerką a 5,6 przy jeździe solo bez żony;-) a co za tym idzie momentami grubo poza normy prawne kodeksu drogowego. |
To mój tez tak spala bez tuch bajerów.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jakubdl1000
Motonita
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 775
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Pią 22:58, 19 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
geniusz napisał: | więc pali 7 i to na trasie solo z jednym kufrem centralnym j100 koników trzeba nakarmić he he. |
to jeżdzisz jak moj kolega, jeździmy razem ta sama trasa on solo ja z żoną ja mam 1000 z 2003 i ww opisane bajery a on model z 2004 juz, mi pali 1,5litra mniej, poprostu on muli silnik na max wysokim biegu ja krece o około 1000obr wiecej, można o tym poczytac na forach samochodowych - zasady ecodrivingu, oszczednie nie znaczy wolno i jak "WSK 175".
druga sprawa jest to ze jak komus tyle pali to powiniene sie udac na serwis, podpiac DLa pod kompa i zmniemic mieszanke, TO JEST PODSTAWA!!!
jak widac vpaweł tez sie ze mna zgadza ze "lytr nie musi wypic" moim zdaniem pali w niektórych warunkach mniej niz dl650
tak jak w motocyklach z gaźnikiem, iglica o jeden ząbek za wysoko i spalanie do 2 litrów wyższe, iglica o ząbek w dół i spalanie srednie 5-5,5 tak było w przypadku moich dwóch DR BIGÓW. ten motor nie palił 7albo 8 jak niektórzy twerdzą i gadaja bzduru ze 1 cylinder to musi wypić, bzdura-nie musi
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez jakubdl1000 dnia Pią 23:04, 19 Lut 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
stempel
A2
Dołączył: 29 Gru 2009
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Wto 20:51, 23 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Najlepiej jeździć tak, by turbina nie gwizdała. Bo jak turbo gwiżdże to i paliwo się leje :-D :-D :-D
A tak na poważnie to w każdym pojeździe ta sama filozofia: delikatnie z gazem.
Ale po co jeździć na oszczędność???? No, chyba że moto firmowe, a oszczędności na sprzedaż.
"Zawodowi drajweży" wiedzą o co chodzi ;-)
P.Kolego, czasem trza dać w palnik coby silnik się nie zamulił i nagar wypalił.... :-)
pzdr
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez stempel dnia Wto 20:54, 23 Lut 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
V-Told
Maniak motocyklowy
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Wto 20:59, 23 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
jakubdl1000 napisał: |
druga sprawa jest to ze jak komus tyle pali to powiniene sie udac na serwis, podpiac DLa pod kompa i zmniemic mieszanke, TO JEST PODSTAWA!!!
jak widac vpaweł tez sie ze mna zgadza ze "lytr nie musi wypic" moim zdaniem pali w niektórych warunkach mniej niz dl650 |
No to poważnie mnie zmartwiłeś... Bo mój naprawdę coś ponadprzeciętnie pali w takim razie. Choć z kolei na trasie jest bardzo oszczędny, idę równo z boxerami z BMW, co jest dobrym wynikiem. Niemniej jednak w mieście to jakaś tragedia, najmniej to chyba 7,7l/100 w ciągu 3 tankowań - odkąd wszystko liczę... Na początku ponad 8 było, później starałem się ekonomiczniej jeździć itd, no i spadło do poniżej 8... Ale to i tak za dużo. Chyba w takim razie będę sobie musiał sprawić PC razem z tłumikami, ale do tego jeszcze trochę czasu.. Pff
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bibop
Maniak motocyklowy
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1741
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 21:55, 23 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
V-Told, u mnie ekonomiczna jazda konczyla sie z reguly na polowie zbiornika . Pozniej to mi juz nerwow nie starczalo, moze masz podobnie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jakubdl1000
Motonita
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 775
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Wto 22:10, 23 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
V-Told nie równaj sie z BMW GS bo to motocykle wolniejsze i jesli chodzi o osiago to niech sie koledzy od BMW ciesza ze moga Ciebie dogonic a nie odwrotnie
po miescie 7,7 ale to co ze z miasta nie wyjeźdzasz i ciagle po miescie? Może to oakutar normalnie bo skoro samochod pali 6 w trasie a 10 pomieście to w sumie nic dziwnego to 7,7.
Mi np trudno okreslic ile samochod pali mi w trasie bo jeźdze nim tylko po mieście
ja jak sie pokreciłem po miescie deelem i potem za miasto krótkie odcinki po 10 - 30km pociałem ze 180 to mi wyszło 7, ale to jeździłem z kumplem na zx9r. to była bardzo ostra jazda.
Po miescie nie wiem bo do pracy nie dojeźdzma moto a jak jeźdze to mnie ciagnie za miasto raczej, tam wyniki spalania sa do 5,5litra
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez jakubdl1000 dnia Wto 22:12, 23 Lut 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jakubdl1000
Motonita
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 775
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Nie 21:25, 18 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
wróciłem z wycieczki po jurze i z czestochowy, 3 pełne zapakowane kufry, żona i ja na pokładzie 1100km zrobione spalanie 5,0 !!!! ale siem cieszę wracajac nie zamulalem, ale tez nie przeginałem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
roadrunner
Administrator
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lubartów, Warszawa
|
Wysłany: Nie 22:13, 18 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Ja wprawdzie Viadrem, ale to też litr i suche dane katalogowe podobne...
Na trasie do 130km/h spalanie wychodzi 5-5,5l. Powyżej 160 chyba z 10, a miasto 8-8,5 bez oszczędzania rolgazu.
Jakub, jeżeli chodzi o moc i "wolność" BMW GS-a, nie wiem jak z DL1000, ale w porównaniu z Varadero, przyśpieszenie ma wręcz atomowe a prędkość...
licznik zamyka!
Mimo że w/w dane katalogowe ma zbliżone!
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez roadrunner dnia Nie 22:16, 18 Kwi 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jakubdl1000
Motonita
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 775
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Pon 9:50, 19 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Tak, po drodze odwiedzilem kumpla ktory dał mi zrobić rundke jego Viadrem na gaźnikach, zawieszenie berdziej miękkie ale przyspieszenia wyraźnie słabsze.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
roadrunner
Administrator
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lubartów, Warszawa
|
Wysłany: Pon 13:14, 19 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Masa własna robi swoje...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
djfender
A2
Dołączył: 02 Maj 2009
Posty: 75
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: Sob 23:41, 24 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Przy jakich obrotach dl1000 pali najmniej?
Prawdziwa odpowiedz jest smutna - przy zerowych
jesli chodzi o zasady optymalnej jazdy to nalezy po prostu krecic moto w zakresie tzw. "uzytecznych obrotow"...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tipor
Maniak motocyklowy
Dołączył: 15 Mar 2010
Posty: 1243
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Łomianki
|
Wysłany: Pon 8:33, 26 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Tylko jak osiągnąć zerowe obroty przy 100km/h ???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jakubdl1000
Motonita
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 775
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Pon 9:39, 26 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
[quote="
Prawdziwa odpowiedz jest smutna - przy zerowych [/quote]
nieprawda bo przy 3,5-5 tys czyli do 140 pali 5,5 do 120km/h pali 5. niezależnie od obciązenia
pomiescie nie sprawdzałem, bo musiałbym ze 300km zrobic tylko po miescie zeby dokladnie sprawdzic ale jeszcze nie zgupiałem
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez jakubdl1000 dnia Pon 9:40, 26 Kwi 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
roadrunner
Administrator
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lubartów, Warszawa
|
Wysłany: Pon 11:19, 26 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Wcisnąć sprzęgło i zgasić silnik
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bonus
A1
Dołączył: 26 Sty 2010
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gryfino
|
Wysłany: Pon 13:39, 26 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Jakim cudem moto pali Wam tak mało? Ja jeżdzę litrem K3 i jak jeżdżę sam to wychodzi mi około 7,5litra jak lecę tak do 160. Jak starałem się jeżdzić wolniej to zabrałem żonę + topcase prędkości starałem się nie przekraczać 130km/h to wyszło 6,7litra. Przełożenie mam 17/42. Czy powinienem zmienić zębatki, czy może któś ma inny patent - a może tak ma być i już?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
vpawel
Motonita
Dołączył: 31 Maj 2006
Posty: 659
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa Pruszków
|
Wysłany: Pon 16:28, 26 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Tipor napisał: | Tylko jak osiągnąć zerowe obroty przy 100km/h ??? |
Wrzucic na luz i wyłączuć silnik :lol:
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Przemol
Motocyklista
Dołączył: 05 Mar 2009
Posty: 307
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wrocław Trzebnica
|
Wysłany: Pon 17:36, 26 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Bonus napisał: | Ja jeżdzę litrem K3 i jak jeżdżę sam to wychodzi mi około 7,5litra jak lecę tak do 160. |
Nigdy nie spalił mi 7, a daję w palnik ostro. Coś musisz mieć nie tak.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
V-Told
Maniak motocyklowy
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pon 18:14, 26 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Przemol napisał: | Bonus napisał: | Ja jeżdzę litrem K3 i jak jeżdżę sam to wychodzi mi około 7,5litra jak lecę tak do 160. |
Nigdy nie spalił mi 7, a daję w palnik ostro. Coś musisz mieć nie tak. |
Jeśli jeździ non stop 160 i pali mu 7,5 to faktycznie może być coś nie tak. Ja natomiast mam spalanie w okolicach 8, ale praktycznie nie wyjeżdżam z miasta, tak więc wysokiego spalania nie brałbym za wynik jakichkolwiek problemów z motocyklem. Bez paniki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bonus
A1
Dołączył: 26 Sty 2010
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gryfino
|
Wysłany: Pon 18:22, 26 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Tyle spala przy mieszanym trybie miasto/trasa. Znalazłem w nim G-packa wyjąłem i dalej to samo spalanie. Oczywiścnie nie jest tak, że cały czas 160km/h. Ma ktoś pomysł co może być nie tak???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tipor
Maniak motocyklowy
Dołączył: 15 Mar 2010
Posty: 1243
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Łomianki
|
Wysłany: Wto 7:28, 27 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
vpawel napisał: |
Wrzucic na luz i wyłączuć silnik |
Heh... młody ze mnie "motokierowca", tego nie wziąłem pod uwagę
A tak przy okazji mi przy ok 4kObrotach pali ok 6,4 litra widzę iż to całkiem niezły wynik
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Tipor dnia Wto 7:34, 27 Kwi 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jakubdl1000
Motonita
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 775
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Wto 13:47, 27 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
ja mam przełożenie 16/42 i pali mi mało ile to juz pisałem, mysle że to najlepsze przełozenie na "Polską trase" lub tez boczne drogi
przy 100km/h mam 3641 obr i moge jechać 6 biegiem
standardowe przelozenie 17/41
przy 100km/h ma 3346 obr i jazda na 6 jest juz problematyczne
to moja cała tajemnica niskiego spalania, nawet 5 litrów w 2 osoby z pełnym ładunkiem.
popatrzcie
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez jakubdl1000 dnia Wto 13:48, 27 Kwi 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Adamar
Maniak motocyklowy
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 1220
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: CK
|
Wysłany: Śro 12:32, 28 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Nie wiem, ale chyba wszystkim się nudzi Mnie chyba też, a to dziwne, wiosna przecie
Ale z tego co czytam to ja chyba jestem w najgorszej sytuacji, mnie zawsze spali wszystko, ile bym mu nie wlał !! Co za dziwny motór, nie ??
Zębatki mam fabryczne.
Spokojna jazda do 120 z plecaczkiem czy bez około 5 L.
Ułańska jazda, nawet około 7 L.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jakubdl1000
Motonita
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 775
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Śro 12:53, 28 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
czyli niektórzy koledzy albo maja silniki popsute albo jeźdzą tylko "ułańsko"
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dareka15
A2
Dołączył: 19 Maj 2010
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: warszawa
|
Wysłany: Czw 22:05, 20 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Witam. Mam DL1000 na zbiorniku robię jakieś 150-180km i ni diabła więcej. Średnio to wychodzi jakąś 10l na setkę. Motor mam od tego sezonu. Byłem u znajomego mechanika i prawdopodobnie jeden ftrysk leje. Nie jestem pewny tej diagnozy i mam pytanie czy jest jakiś domowy sposób na sprawdzenie wtryskiwacza?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
roadrunner
Administrator
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lubartów, Warszawa
|
Wysłany: Czw 22:31, 20 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Kolego, wtrysk a nie ftrysk... Zaprowdź sprzęta do dobrego fachowca, bo nikt inny Ci nie pomoże, chyba że masz dziurawy zbiornik albo jeździsz czały czas na jedynce
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
geniusz
Motocyklista
Dołączył: 05 Wrz 2009
Posty: 473
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Śro 0:41, 02 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Dl ma chyba ostrzejszą mapę zapłonów i dla tego tak wygrywa w dodatku palstiki mają co robić na starcię więc paliwo leje się pełną gardzielą he he i cięzko nim jeździć poniżej 5 tyś.obr.
Mój pali około 7 literków ale jutro jadę na mazury z 3 kuferkami z pełnym obciązęniem jak wrócę to powiem ile pali sam jestem ciekawy zwłaszcze, że założyłem 45l aluminiowce z boku.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
knightsayingni
A1
Dołączył: 25 Maj 2011
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Czw 18:56, 26 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
geniusz napisał: | Dl ma chyba ostrzejszą mapę zapłonów i dla tego tak wygrywa w dodatku palstiki mają co robić na starcię więc paliwo leje się pełną gardzielą he he i cięzko nim jeździć poniżej 5 tyś.obr.
Mój pali około 7 literków ale jutro jadę na mazury z 3 kuferkami z pełnym obciązęniem jak wrócę to powiem ile pali sam jestem ciekawy zwłaszcze, że założyłem 45l aluminiowce z boku. |
Wróciłeś kolego już z tych mazur?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Floydoo
Motonita
Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1057
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Norwegia/Bieszczady/DL1000
|
Wysłany: Czw 19:18, 26 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
post z przed roku... to chyba wrocil
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Otzi
Moderator
Dołączył: 18 Paź 2009
Posty: 1156
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Czw 20:36, 26 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Pierwszy post na forum i od razu górnik
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Coliniak
Motonita
Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 866
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: in the middle of nowhere
|
Wysłany: Czw 20:42, 26 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
moje moto lata ze mna do pracy prawie codziennie... mam jakies 4 dych w jedna strone, 20 trasy i drugie tyle przez Bydgoszcz. Bez zamulania oscyluje mi prawie za kazdym tankwaniem ok 6... jezdze z topcasta. Jak lecialem na autostradzie od wrzesni do strykowa z 3 kuframi i kuzynem 100kg na pokladzie autostradowo zloty6 to spalanie bylo ok 8.... wiec wynik zgodnie z oczekiwaniami... nie mam PC ale kominy troche przefedrowane.
Latalo ze mna Viadro na gaznikach,,,, Vstrom 1-2 literkow oszczedniejszy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Floydoo
Motonita
Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1057
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Norwegia/Bieszczady/DL1000
|
Wysłany: Czw 20:43, 26 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Otzi ale to dobrze bo troche czyta a nie jedynie tematy z pierwszej strony
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
amigogpz
A1
Dołączył: 29 Lis 2010
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Tarnowskie Góry
|
Wysłany: Czw 22:50, 02 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Ja ostatnio pojeżdziłem trochę po Beskidach i wyszło ze na 22 litrach(zatankowane po korek) zrobiłem 380km, ale w baku było jeszcze około 2-3 litrów. Obroty jakie staram się utrzymywać to od 3 do 5 tyś. Jechałem z plecaczkiem i dość mocno załadowaną centralką. W cyklu mieszanym miasto/trasa spalanie wychodzi około 6,5l.
Obroty poniżej 3 tyś to jakies nieporozumienie, moto szarpie, nie jedzie i pali więcej, obrotomierz powinien zaczynać się od 3 kawałków
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|