|
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawel257
Motocyklista
Dołączył: 19 Kwi 2011
Posty: 352
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: okolice Krakowa
|
Wysłany: Sob 22:49, 09 Lut 2013 Temat postu: Problem po wymianie gmoli |
|
|
Wymieniłem dziś oryginalne gmole Suzuki na Kappa/Givi , teraz mam problem co zrobić ze srubą na której wisi silnik bo sporo wystaje, wcześniej były do niej przykręcone stare gmole. Nie wiem co z tym zrobić ?
Czy DLe bez gmoli miały krótszą tą śrubę?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Konio
Maniak motocyklowy
Dołączył: 24 Lis 2010
Posty: 1420
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Londyn
|
Wysłany: Sob 23:27, 09 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Przy gmolach givi/kappa miales zestaw srub - powinno wszystko pasować i nic nie ma prawa wystawac. U mnie nie wystaje, montowalem niedawno. Zostawiles moze sruby z gmoli Suzuki a nie skorzystales z tych z nowych - moze w tym problem?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Konio dnia Sob 23:29, 09 Lut 2013, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawel257
Motocyklista
Dołączył: 19 Kwi 2011
Posty: 352
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: okolice Krakowa
|
Wysłany: Nie 9:39, 10 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Z tymi śrubami od Givi jest wszystko OK chodzi o to że gmole Suzuki są montowane w innych punktach niż gmole Givi
Po zamontowaniu Givi została mi dłuższa ta śruba
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Hada
Motocyklista
Dołączył: 26 Wrz 2012
Posty: 365
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Nie 10:43, 10 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Oczywiście, że oryginalna śruba jest krótsza o dobre 1-2cm jak nie więcej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
masin719
A2
Dołączył: 23 Lut 2012
Posty: 86
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: mielec - rzeszów
|
Wysłany: Nie 11:05, 10 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Kolego ja miałem dokładnie ten sam problem tylko w drugą stronę, tzn kupiłem ogyginalne gmole i ta długa śruba była za krótka, nie mogłem nigdzie kupić dłuższej, a więc przeciąłem ją w połowie i dołożyłem pręta o tej samej średnicy i długości 5cm, wszystko ładnie spawane i obtoczone, Także w Twoim przypadku aby śruba podtrzymująca silnik ładnie sie schowała w ramie, musisz poszukać gdzieś krótszej o ok 5cm, (co będzie ciężkie) albo dokonaj dokładnego pomiaru o ile musisz ją skrócić, i ciach ją w połowie. Warto jest po wycięciu fragmentu obtoczyć końcówki( zrobić śtożki) które będą spawane do siebie aby spoina byłą mocniejsza, a póżniej ładnie wszystko obtoczyć i gotowe.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lasooch
Motonita
Dołączył: 07 Lut 2010
Posty: 941
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: Nie 12:02, 10 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Podaj długość jaka jest potrzebna, może znajdę coś w garażu. Dorabiam crashpady mocowane właśnie w tym punkcie, na dłuższej szpilce. Paru osobom zakładałem pady, nie chcieli z powrotem swoich oryginalnych śrub i więc może coś się dopasuje od SV czy od VFR.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawel257
Motocyklista
Dołączył: 19 Kwi 2011
Posty: 352
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: okolice Krakowa
|
Wysłany: Pon 21:16, 11 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Zmierzyłem długość tej śruby teraz jest 36 cm mierzone bez łebka, jest o 5 cm za długa czyli potrzebuje 31cm ,średnica 12mm łebek i nakretka na klucz nr 17.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
scalmar
Motonita
Dołączył: 03 Paź 2011
Posty: 569
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: Pon 22:29, 11 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
pawel a czy tej śruby nie da się po prostu uciąć jeśli ma gwint na całej długości ( gorzej by było w drugą stron znaczy przedłużyć )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawel257
Motocyklista
Dołączył: 19 Kwi 2011
Posty: 352
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: okolice Krakowa
|
Wysłany: Pon 22:39, 11 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Jest to bolec z jednej strony nagwintowany ale tego gwintu może jest z 5cm , podjadę chyba gdzieś do jakiejś ślusarni to może mi to nagwintują dalej i wtedy obetnę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2470
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Chojnów
|
Wysłany: Sob 21:59, 16 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Jak srubę wykręcisz to silnik nie spadnie możesz obciąc i będzie gitara , tak ja zrobiłem montująć gmole HEED nasze polskie .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
streker81
A1
Dołączył: 13 Cze 2011
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Śro 13:17, 20 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
witam,właśnie zakupiłem gmole Heed, tzn że przy montażu też będę musiał coś przycinać?czy Twój problem Andrzej był odosobniony ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tomekuza
A
Dołączył: 26 Wrz 2012
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: B-Z
|
Wysłany: Śro 13:22, 20 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Trochę nie w temacie, co zrobiłeś z tamtymi gmolami i czemu wymieniłeś.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Siv
A2
Dołączył: 29 Mar 2013
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: Czw 14:11, 11 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Niedawno montowałem Gmole firmy Heed . I musze powiedzieć że śruby z kompletu pasują idealnie są dłuższe niż orginalne . Prawa strona weszłą idelanie , z lewą musiałem troche pokombinować , bo jakiś 1,5 mm nie licował z otworworów .
Po zamontowaniu wszytsko sztywne, tylko odnoszę wrażenie że prawy ma większt dystans od owiewki niż lewy... Po za tym wszytko wygląda na okej .
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
torchio
Motocyklista
Dołączył: 20 Lis 2011
Posty: 406
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: silesia
|
Wysłany: Czw 15:16, 11 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
ja jak kupowałem gmole givi to miałem cały komplet oryginalnych śrub po prostu wymieniłem fabryczne na te co były przy gmolach.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Szuja
DeTox nie pomoże
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 3463
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 46 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: miejscowosc obok ktorej lezy Warszawa
|
Wysłany: Czw 15:23, 11 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
torchio, no ale chlop zdemontowal jedne gmole i nie ma oryginalnej, krotszej, suzukowskiej sruby Gmole givi i heda nie sa montowane w tych samych punktach, wiec sruba givi z zestawu go nie ratuje. Z tego co widze to Lasooch wyciagnal pomocna dlon
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
torchio
Motocyklista
Dołączył: 20 Lis 2011
Posty: 406
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: silesia
|
Wysłany: Czw 16:01, 11 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
no fakt, jak się nie ma tych śrub fabrycznych to problem.
Pytanie czy po ucięciu taka śruba nie będzie się np. odkręcać jak w nowych junakach...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Szuja
DeTox nie pomoże
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 3463
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 46 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: miejscowosc obok ktorej lezy Warszawa
|
Wysłany: Czw 16:04, 11 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
nowe junaki sa made in china, wiec przypuszczam nie mozna porownywac, poza tym jest cos takiego jak laktit, specjalny klej do srub, uniemozliwia samoczynne odkrecenie sie ale przy okazji nie sklejajac na amen
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Szuja dnia Czw 16:05, 11 Kwi 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
express
Administrator
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2698
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków (VIII), Ustroń
|
Wysłany: Czw 19:17, 11 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Szuja napisał: | poza tym jest cos takiego jak laktit, specjalny klej do srub, uniemozliwia samoczynne odkrecenie sie ale przy okazji nie sklejajac na amen |
Loctite 246 lub odpowiedniki (kleje anaerobowe)
np.
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez express dnia Czw 19:18, 11 Kwi 2013, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2470
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Chojnów
|
Wysłany: Pon 12:21, 15 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Ja dzisiaj dostałem gmole HEED do DL 650 ( notabene do drugiego motocykla ) i wszystko jest okej . Towar okej , obsługa okej , montaż czas jeden browarek .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Szuja
DeTox nie pomoże
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 3463
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 46 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: miejscowosc obok ktorej lezy Warszawa
|
Wysłany: Pon 12:51, 15 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
express napisał: |
Loctite 246 lub odpowiedniki (kleje anaerobowe)
|
oczywiscie to jest poprawna nazwa, thx
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
biblo
moto-psychopata
Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 4278
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 78 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: W-wa
|
Wysłany: Śro 22:43, 08 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
lasooch napisał: | Podaj długość jaka jest potrzebna, może znajdę coś w garażu. Dorabiam crashpady mocowane właśnie w tym punkcie, na dłuższej szpilce. Paru osobom zakładałem pady, nie chcieli z powrotem swoich oryginalnych śrub i więc może coś się dopasuje od SV czy od VFR. |
lasooch:: udało Ci się znaleźć taką krótszą, oryginalną śrubę??? A może miałbyś jeszcze jedną? Chętnie odkupię, bo mam ten sam problem (zamiana gmoli Suzuki na Givi).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
streker81
A1
Dołączył: 13 Cze 2011
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Wto 23:40, 14 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Ja również montowałem gmole heeda w zestawie były już dłuższe śruby, wszystko spasowane idealnie , montaż plus 2 piwka w 15 min:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
artuxx
A2
Dołączył: 22 Mar 2012
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Stolyca
|
Wysłany: Wto 17:36, 04 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
to jest zestaw uchwytow juz widomo ze tuleja na gmole givi nie pasuje ale sruba ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hasajacy
A2
Dołączył: 01 Maj 2013
Posty: 86
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa, Gocław
|
Wysłany: Śro 21:21, 13 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Cześć
ma ktoś może poratować tą krótszą śrubą? Ewentualnie wie gdzie można ją dokupić? Zabrałem się za odbudowę motocykla po zeszłorocznym wypadku, i chcę kupić gmole heeda lub givi w miejsce oryginalnych. I już widzę że będzie problem z tą śrubą. Chyba że po prostu nie pitolić się i ciąć.
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez hasajacy dnia Śro 21:21, 13 Kwi 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Książe
Motocyklista
Dołączył: 24 Maj 2015
Posty: 254
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Śro 21:29, 13 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Najtaniej i najszybciej, przegwintować kawałek dalej i uciąć.
Poszukaj u siebie warsztatu ślusarskiego, zrobią to porządnie i pewnie za niewielkie pieniądze.
Druga opcja - olać jak część kolegów, dołożyć podkładki i tak zostawić.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pyxis
Motonita
Dołączył: 14 Maj 2016
Posty: 563
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/2 Skąd: Strzegom (dolnośląskie)
|
Wysłany: Nie 20:33, 26 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
hasajacy napisał: | Zabrałem się za odbudowę motocykla po zeszłorocznym wypadku, i chcę kupić gmole heeda lub givi w miejsce oryginalnych. |
Witaj.
A mozesz napisac czy te orginalne slabo ochronily motocykl, ze zmieniasz? Ja kupilem moto z orginalnymi i zastanawiam sie, czy warto wydawac kase na ich zmiane, bo budzet przewidziany na motocykl juz dawno przekroczony.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Książe
Motocyklista
Dołączył: 24 Maj 2015
Posty: 254
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Nie 21:04, 26 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
Pyxis napisał: | hasajacy napisał: | Zabrałem się za odbudowę motocykla po zeszłorocznym wypadku, i chcę kupić gmole heeda lub givi w miejsce oryginalnych. |
Witaj.
A mozesz napisac czy te orginalne slabo ochronily motocykl, ze zmieniasz? Ja kupilem moto z orginalnymi i zastanawiam sie, czy warto wydawac kase na ich zmiane, bo budzet przewidziany na motocykl juz dawno przekroczony. |
1. Piszesz kolego do wątku z kwietnia...
2. Temat gmoli był wielokrotnie wałkowany na tym forum, poczytaj sobie, poniżej masz parę wątków:
http://www.vstromclub.fora.pl/akcesoria-dla-v-stroma,34/gmole-heed,9334.html
http://www.vstromclub.fora.pl/akcesoria-dla-v-stroma,34/oryginalne-gmole-suzuki-w-starym-dl-u-czy-daja-ochrone,23352.html
3. Moja opinia jest taka, że oryginalne są bardziej ozdobą niż ochroną.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pyxis
Motonita
Dołączył: 14 Maj 2016
Posty: 563
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/2 Skąd: Strzegom (dolnośląskie)
|
Wysłany: Nie 21:46, 26 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
1. Tak, widziaqlem, ze z kwietnia. Licze, ze autor posta do ktorego sie odnioslem nie zapomnial przez 2 miesiace, czy go ochronily orginalne gmole, czy jednak nie.
2. Czytalem, ale chcial bym byc pewien czy to nie jest "usenet legend" tylko.
3. Mniemam, ze miales jakas niemila "przygode" z nowym DLem wyposazonym w orginalne gmole. Napisz prosze cos wiecej. Co bylo nie tak i ktora czesc moto ucierpiala najbardziej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|