|
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marceli2
A1
Dołączył: 17 Paź 2010
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Tarnów-okolice
|
Wysłany: Nie 18:32, 17 Paź 2010 Temat postu: ODBLOKOWANIE DL 650 K5 z Francji |
|
|
Witam wszystkich użytkowników V-Stromów. Od niedawna i ja nim jestem ale że jest o moje pierwsze silniejsze moto, jestem pod jego urokiem chociaż...... zastanowił mnie wpis w oryginalnym dow. rej. 25kW to trochę mało jak na 650ccm. Zacząłem szukać po necie i forum o odblokowaniu do pełnej mocy ale jest o tym dość mało (dużo zapytań mało konkretnych odpowiedzi). Owszem znalazłem jak odblokować ale modele z dwoma wtyczkami w komputerze. U mnie jest jedna.Proszę o porady doświadczonych użytkowników z forum który kabelek wypiąć w moim przypadku żeby nie uszkodzić sterownika a moto odzyskało pełny vigor.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
konra.dzik
Administrator
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2386
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Nie 18:42, 17 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Poleć do Przywitalni i coś o sobie. To po pierwsze. Taka zasada na tym forum panuje, poza tym jakoś milej sie z kimś gada, jak wiadomo coś o sobie:)
Po drugie użyj "szukajki" bo to było u nas wałkowane.
A tak ogólnie pozdrawiam i żeyczę miłego latania maszyną i czytania forum, dużo odpowiedzi tu znajdziesz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mradom
Motocyklista
Dołączył: 03 Sty 2009
Posty: 491
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa\Pruszków
|
Wysłany: Pon 8:51, 18 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Na zachodzie takie odblokowanie mocy serwisy robily za free.
Sprobuj u nas.
/mr/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bibop
Maniak motocyklowy
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1741
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 9:24, 18 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
w piasecznie robia za............ 600 zl (przynajmniej wg. cennika)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
vpawel
Motonita
Dołączył: 31 Maj 2006
Posty: 659
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa Pruszków
|
Wysłany: Pon 9:33, 18 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
A przeczytaliście dokładnie co napisał ?Jemu chodzi o wpis w książce.Nawet słowem nie wspomniał,że ma mniejszą moc.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bibop
Maniak motocyklowy
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1741
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 10:03, 18 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
no jak nie jak tak? przeczytaj jeszcze raz...
marceli2 napisał: | Owszem znalazłem jak odblokować ale modele z dwoma wtyczkami w komputerze. U mnie jest jedna.Proszę o porady doświadczonych użytkowników z forum który kabelek wypiąć w moim przypadku żeby nie uszkodzić sterownika a moto odzyskało pełny vigor. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MaG
Administrator
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4255
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 28 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gocław, W-wa
|
Wysłany: Pon 10:12, 18 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
marceli2 zanim zaczniesz kombinować z komputerem to może sprawdź czy faktycznie masz zblokowane moto, bo może już poprzedni właściciel go dawno odblokował a wpis w dowodzie zostawił ze względu na stawki ubezpieczenia / podatku od moto itp.
Poszukaj kogoś z okolic - jakby co to w Krakowie masz silną ekipę, umów się z kimś kto już trochę jeździ 650-ką, daj mu się karnąć na swoim i Ci powie, czy masz zblokowany czy nie. Inne rozwiązanie to pomiar na hamowni - w odblokowanym powinieneś mieć coś koło 50KM na kole.
Co do wpisów w dowodzie... ja mam 449 kW, Lambo Contach nie ma startu na światłach:)
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez MaG dnia Pon 10:13, 18 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bibop
Maniak motocyklowy
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1741
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 12:39, 18 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
oj tam kombinujecie... wsiadz na moto i rozpedz sie do 100 najszybciej jak mozesz. Jak uda Ci sie to w 4-5 sek. to git. Mozesz tez sprobowac zrobic Vmax. Zablokowanym pod 190-200 raczej nie pojedziesz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mradom
Motocyklista
Dołączył: 03 Sty 2009
Posty: 491
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa\Pruszków
|
Wysłany: Pon 13:03, 18 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Test na Vmax i przyspieszenie jest sluszny.
Swoja droga, jakby moto bylo odblokowane na zachodzie to i wpis w dowodzie by sie znalazl-tam tego pilnuja.
/mr/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marceli2
A1
Dołączył: 17 Paź 2010
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Tarnów-okolice
|
Wysłany: Pon 20:54, 18 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Dzięki wszystkim za zainteresowanie tematem. Szukałem analogicznego tematu odnośnie SV 650 i kicha-o odblokowaniu kompa z dwoma wtyczkami znalazłem ale o kompie z jedną nie znalazłem żadnych konkretnych informacji.Myślę że najprościej będzie jak ktoś poda który przewód należy wypiąć/uciąć żeby "moc była ze mną", ja oblukam dokładnie komputer pod kontem jakiegoś uciętego przewodu,wolnego otworu we wtyczce pod danym numerem pinu itp. i będę wiedział czy ktoś już kombinował z odblokowaniem. Kolega mradom słusznie zauważył że na zachodzie wszelkich wpisów w dowodzie rejestracyjnym pilnują. Z tego co znalazłem na forum to kolega shczurek wie co i jak w modelu z jedną wtyczką ,może on się wypowie. Mocy przybywaj !!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Otzi
Moderator
Dołączył: 18 Paź 2009
Posty: 1156
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 21:37, 18 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Gdzieś widziałem stronkę z turtorialem jak usunąć blokadę w kompie z jedną wtyczką ale teraz nie mogę znaleźć. Z tego co pamiętam to był to pin 21 ale nie daję głowy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kamil.Olkusz
Motonita
Dołączył: 03 Paź 2008
Posty: 1066
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Olkusz
|
Wysłany: Pon 21:53, 18 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Coś słabo szukasz, poszukaj moich tematów na tem odblokowania. Miałem ten sam problem, tylko że z modelem K7 na dwóch wtyczkach. Najprosciej poznac blokade po predkości maksymalnej, u mnie było 150 i blok... Sprawdz u siebie, a poza tym czuc tez zbieranie sie na 4, 5 biegu na wyzszych obrotach. Ponizej masz linka z opisem odblokowanie swojego moto:
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Otzi
Moderator
Dołączył: 18 Paź 2009
Posty: 1156
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 21:59, 18 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
O, właśnie o to mi chodziło!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marceli2
A1
Dołączył: 17 Paź 2010
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Tarnów-okolice
|
Wysłany: Wto 22:33, 19 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Wielkie dzięki Kamil.Olkusz. Jak mówił były prezydent L.W. "Otake Polske walczylyśmy" czytaj - o to mi chodziło.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
RafikDriver
A1
Dołączył: 29 Lis 2017
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Czechowice-Dziedzice
|
Wysłany: Wto 23:55, 03 Kwi 2018 Temat postu: |
|
|
Sorki panowie za odgrzewanie kotleta ale ten link do odblokowania mocy nie działa może za stary czy moglibyście pomóc w tym temacie wersja k5 być może nie jestem biegły w necie ale nie znalazłem niczego innego za pomoc z góry dziękuje.
p.s. kupiłem motocykl z Francji i nawet o tym nie wiedziałem, dopiero czytając to forum wiem, że nr vin to potwierdza.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez RafikDriver dnia Śro 0:50, 04 Kwi 2018, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
novy
Motonita
Dołączył: 03 Wrz 2013
Posty: 737
Przeczytał: 6 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Busko-Zdrój
|
Wysłany: Śro 8:56, 04 Kwi 2018 Temat postu: |
|
|
Wiesz na pewno że jest zablokowany? Może już ktoś ciachnął kabelek i odblokował?
Sprawdź czy nie masz odciętego kabla we wtyczce ECU: w roczniku 2007-2011 to pin 24 a w tych ponizej K7 to pin 25, wtyczka jest ponumerowana więc będziesz widział.
Po ucięciu koniecznie dobrze zaizoluj bo jak się zetknie to usmażysz komputer.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez novy dnia Śro 9:21, 04 Kwi 2018, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
RafikDriver
A1
Dołączył: 29 Lis 2017
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Czechowice-Dziedzice
|
Wysłany: Śro 13:00, 04 Kwi 2018 Temat postu: |
|
|
Wielkie dzięki. Wiem na pewno, że jest zblokowany pozdro dla wszystkich
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
RafikDriver
A1
Dołączył: 29 Lis 2017
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Czechowice-Dziedzice
|
Wysłany: Czw 0:41, 19 Kwi 2018 Temat postu: |
|
|
Novy dzięki przy wymianie filtra powietrza i świec okazało się, że motocykl jest jednak odblokowany po prostu przy przejechaniu kilkuset km nie chciało mi się wierzyć, że jest aż taki spokojny żeby nie powiedzieć słaby mam jeszcze drobne pytanko ile powinienem mieć obrotów przy prędkości 120 i 140 ? Bo odnoszę wrażenie, że to dużo dla dl 650 a tutaj koledzy piszą o 180 i więcej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
psikor
A
Dołączył: 08 Lip 2015
Posty: 124
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Konin
|
Wysłany: Czw 10:54, 19 Kwi 2018 Temat postu: |
|
|
RafikDriver napisał: | mam jeszcze drobne pytanko ile powinienem mieć obrotów przy prędkości 120 i 140 ? Bo odnoszę wrażenie, że to dużo dla dl 650 a tutaj koledzy piszą o 180 i więcej. |
Przy 120 km/h u mnie jest coś koło 6k rpm, o ile mnie pamięć nie myli.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|