Forum VStromClub Strona Główna VStromClub
Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

kąt pochylenia KLV 1000 na stopce bocznej

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KLV 1000
A1



Dołączył: 25 Lip 2009
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Leżajsk

PostWysłany: Nie 10:39, 26 Lip 2009    Temat postu: kąt pochylenia KLV 1000 na stopce bocznej

Witam wszystkich motocyklistów, jestem tutaj nowy więc pare słów o sobie: od niedawna jeżdżę KLV 1000 z 2004 r, na motocyklach "wylatałem" juz dobre 20 latek, przechodziłem już wszystkie marki made in japan lecz turystyczne enduro jest dla mnie nieodkrytym jeszcze pokładem możliwości jazdy w terenie. Wiem że moto ciężkie, mało poręczne i mogłem się mocno o tym przekonać... (gleba).
Apropos gleby.... jeśli sam to spowoduję jadąc, to już wina ewidentnie w sposobie jazdy. Lecz obawiam się bardziej gleby parkingowej, gdzie moto w każdej chwili może ją zaliczyć z powodu zwykłej stopki której kąt pochylenia jest koszmarny. Moto prawie leży i nie ma mowy o stawianiu go na trawie itp. Chcąc wyjechać muszę dźwignąć bydle aż w gnatach strzyka.
Proszę więc szanowną Brać o opinie na temat tejże stopki, czy jest ona oryginalna? Czy taka stopka od np. DL 650 wybawi mnie z kłopotu??
Z góry dziękuję za odpowiedź!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ologc
Administrator



Dołączył: 10 Sty 2008
Posty: 1620
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Monachium/Gdańsk

PostWysłany: Nie 11:36, 26 Lip 2009    Temat postu:

nowy i już wrzuca posty nie tam gdzie trzeba Wink

post przeniesiony

wrzuć zdjęcia bo opis lekko trollem zajeżdża


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
cyryl DL1000
Motocyklista



Dołączył: 11 Lis 2008
Posty: 331
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wielkopolska

PostWysłany: Nie 12:47, 26 Lip 2009    Temat postu:

Ja jeżdżę DL 1000 K4 czyli dokładnie to samo co Twój KLV i nie mam takiego problemu. Motor stoi delikatnie pochylony, odgięty może z 15cm od pionu.
Może Twoja maszyna jest po jakimś ślizgu i stopka jest gdzieś wygięta.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KLV 1000
A1



Dołączył: 25 Lip 2009
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Leżajsk

PostWysłany: Nie 21:36, 26 Lip 2009    Temat postu:

Stopka wygląda na nietkniętą i nie widać tam śladów ingerencji w stylu celowej zmiany kąta. Nie jest również wygięta przez ślizg na stronę, również łoże silnika jest prościutkie.
Jutro wyślę fotki - będzie jasne czy się mylę w opisie....


ps. sorry za niewłaściwe umieszczenie posta, już się więcej nie powtórzy Wink)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bratek DL1000
Motocyklista



Dołączył: 10 Lis 2007
Posty: 240
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Rancho k/Wawy

PostWysłany: Pon 14:39, 27 Lip 2009    Temat postu:

mój DL1000 K4 te się pokłada jak głupi na bocznej stopce. Ale ja mam zainstalowany tylny amortyzator Ohlins z wyższą sprężyną, przez co i do ziemi mam wyżej jak standardowy DL Smile
temat też kiedyś poruszałem, jak poszukasz to znajdzesz wymiary tej nóżki bocznej.

pzdr


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KLV 1000
A1



Dołączył: 25 Lip 2009
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Leżajsk

PostWysłany: Wto 11:18, 28 Lip 2009    Temat postu:

Linki do zdjęć:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez KLV 1000 dnia Wto 11:18, 28 Lip 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bibop
Maniak motocyklowy



Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1741
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 13:02, 28 Lip 2009    Temat postu:

mhm... ona napewno nie jest wygieta, albo ktos w nia nie "ingerowal"?
nie mam tysiaca, ale wydaje mi sie, ze cos za mocno ona "lezy", moze to efekt zdjecia... szkoda, ze nie zrobiles zdjecia calego motocykla no od tylu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ologc
Administrator



Dołączył: 10 Sty 2008
Posty: 1620
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Monachium/Gdańsk

PostWysłany: Wto 14:42, 28 Lip 2009    Temat postu:

sama stopka wygląda na prostą, ale kąt mocowania jest dość dziwny, ona jest prawie poziomo Neutral

jesteś pewien, że poprzedni właściciel nie przeładował motocykla i nie wygiął mocowania stopki? jest to tzw 'efekt antygrawitacyjny żaluzji' kiedy moto przelatuje przez stopkę, na której stoi Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bibop
Maniak motocyklowy



Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1741
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 14:58, 28 Lip 2009    Temat postu:

no zle sie wyrazilem... tez chodzilo mi o to mocowanie, wyglada jakby ono bylo wygiete.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KLV 1000
A1



Dołączył: 25 Lip 2009
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Leżajsk

PostWysłany: Wto 22:48, 28 Lip 2009    Temat postu:

Wyślę fotkę moto do tyłu jak sobie życzysz, myślisz że to coś zmieni? Smile, po prostu dla mnie bez AngleGrindera się nie obejdzie, cza ciąć pewnie... tylko co? stopkę czy mocowanie?
Od jutra jestem w trasie na moto, no i proszę o cierpliwość... w krótce sie odezwę!
Do zobaczenia na szlaku bieszczadzkim


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez KLV 1000 dnia Wto 22:57, 28 Lip 2009, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
vpawel
Motonita



Dołączył: 31 Maj 2006
Posty: 659
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa Pruszków

PostWysłany: Śro 7:55, 29 Lip 2009    Temat postu:

No i wszystko jasne.Masz wygiętą stopkę lub jej mocowanie,ale raczej stawiam na stopkę.To powstało w wyniku wsiadania na motor przy rozłożonej nóżce(czyli tak jak się wsiada na wysokie motocykle enduro).Niestety ten element jest w tym miejscu delikatny.Proponuję Ci zdemontować stopkę i ocenić co jest krzywe.Sama stopka,czy ucho w ramie.Możesz to wyprostować tylko pamiętaj ,że samą stopkę prostujesz już zamocowaną na motocyklu i dobrze przykręconą.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mradom
Motocyklista



Dołączył: 03 Sty 2009
Posty: 491
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa\Pruszków

PostWysłany: Śro 8:52, 29 Lip 2009    Temat postu:

Jest skrzywiony uchwyt stopki - ta czesc mocowana do ramy.
Wg. mnie nadaje sie do wymiany, proby wyprostowania moga oslabic lub uszkodzic ten element.
A jak stopka jest zlozona nie odstaje jakos podejrzanie do moto ?
/mr/


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Adamar
Maniak motocyklowy



Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 1220
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: CK

PostWysłany: Czw 1:00, 30 Lip 2009    Temat postu:

Mnie też się wydaje że jest skrzywiona na samej górze, widać to po tym że zakończenie stopki nie leży równomiernie na podłożu, delikatnie można spróbować wyprostować stopka jest z twardej stali ale też giętkiej raczej nie pęknie, wymontować wkręcić w imadełko (wcześniej włożyć coś w w "ucho" stopki) i próbować, dasz rade

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KLV 1000
A1



Dołączył: 25 Lip 2009
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Leżajsk

PostWysłany: Czw 13:00, 06 Sie 2009    Temat postu:

"Jest skrzywiony uchwyt stopki - ta czesc mocowana do ramy.
Wg. mnie nadaje sie do wymiany, proby wyprostowania moga oslabic lub uszkodzic ten element.
A jak stopka jest zlozona nie odstaje jakos podejrzanie do moto ?
/mr/"


mradom, jest dokładnie tak jak mówisz! ma się to wyczucie kolego!
Dopiero po wymontowaniu elementów okazuje się że jest wygięte ucho i to sporo
A dałbym sobie ogolić że jest nietknięte hehe!
Teraz to tylko kwestia umiejętnej naprawy...
Dziękuję wszystkim chłopakom za zainteresowanie sprawą i za Wasze sugestie!

A oto te elementy:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mradom
Motocyklista



Dołączył: 03 Sty 2009
Posty: 491
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa\Pruszków

PostWysłany: Czw 13:06, 06 Sie 2009    Temat postu:

czyli przy okazji piwo sie nalezy Smile
/mr/


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KLV 1000
A1



Dołączył: 25 Lip 2009
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Leżajsk

PostWysłany: Pią 9:44, 07 Sie 2009    Temat postu:

Piwo!... oczywiście nie ma problemu, gdybyśmy się spotkali gdzieś na zlocie lub w trasie, to jak najbardziej!
A propos naprawy - byłem wczoraj i naprawiłem, a konkretnie ucho zostało podgrzane, następnie za pomocą dwóch osiłków wygięte do właściwej pozycji...
Element można śmiało grzać bez obawy że pęknie.
Ale wszystko w rozsądnych granicach!
Trzeba tylko zwrócić uwagę na ustawienie otworów mocujących w osi elementu.
pozdrawiam!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Motocykle V-Strom Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin