|
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
DRUID
A2
Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 12:02, 23 Lis 2010 Temat postu: Jaką kierownicę kupić do DL 1000 |
|
|
Witam szukam kierownicy do dl 1000 nie chcę kupować oryginalnej bo kosztuję naprawdę dużo i zastanawiałem się nad trochę wyższą od fabrycznej. Dodam, że mam 183 cm wzrostu. Może ktoś kupował, zmieniał i jest w stanie coś polecić.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez DRUID dnia Wto 12:03, 23 Lis 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Blazimir
Motocyklista
Dołączył: 25 Sty 2010
Posty: 209
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Zgierz/Łódź
|
Wysłany: Wto 19:14, 23 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
A to koniecznie trzeba kierownicę zmieniać? Nie wystarczy zestaw do podwyższenia?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
DRUID
A2
Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 22:43, 23 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
no niestety trzeba mała przygoda była.....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
vpawel
Motonita
Dołączył: 31 Maj 2006
Posty: 659
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa Pruszków
|
Wysłany: Śro 7:35, 24 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Ta jest fajna
[link widoczny dla zalogowanych]
A ja mam tą
[link widoczny dla zalogowanych]
Jest wyższa,trochę szersza ,w lusterkach nie widać ramion i moto się lepiej prowadzi.A oryginał wylądował gdzieś w garażu.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez vpawel dnia Śro 7:40, 24 Lis 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
buli
A2
Dołączył: 25 Mar 2010
Posty: 75
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Myszków
|
Wysłany: Śro 14:55, 24 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
a czy ktoś próbował taką:
[link widoczny dla zalogowanych]
w wersji z poprzeczką też mają:
[link widoczny dla zalogowanych]
???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
V-Told
Maniak motocyklowy
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Śro 21:40, 24 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Ja już kiedyś zastanawiałem się nad zmianą kierownicy. Chciałem niższą i szerszą, aby pozycja była podobna do tej na GS'ie.
Miałem już faworyta i była to kierownica firmy Spiegler --> [link widoczny dla zalogowanych] Jedna z tych.
Polecam popatrzeć i poczytać o tutaj: [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jakubdl1000
Motonita
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 775
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Wto 20:05, 30 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
ja kupilem na allegro i powiem ze z wyższą sie lepiej mi jeżdzi, nie mówiąc o tym ze na podnóżkach sie lepiej staje. zakupu dokonalem na allegro - uzywka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lasooch
Motonita
Dołączył: 07 Lut 2010
Posty: 941
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: Śro 2:43, 01 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
V-Told napisał: | Ja już kiedyś zastanawiałem się nad zmianą kierownicy. Chciałem niższą i szerszą, aby pozycja była podobna do tej na GS'ie.
Miałem już faworyta i była to kierownica firmy Spiegler --> [link widoczny dla zalogowanych] Jedna z tych.
Polecam popatrzeć i poczytać o tutaj: [link widoczny dla zalogowanych] |
A nie przycierała o zbiornik, boczne owiewki? Na moje oko, niższa niż seryjna kierownica, będzie dość mocno zawadzać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
V-Told
Maniak motocyklowy
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Śro 13:37, 01 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
lasooch napisał: | A nie przycierała o zbiornik, boczne owiewki? Na moje oko, niższa niż seryjna kierownica, będzie dość mocno zawadzać. |
jak zawadza, to dokupuje się to: [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lasooch
Motonita
Dołączył: 07 Lut 2010
Posty: 941
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: Śro 14:13, 01 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
Czyli oryginalną kierownicę zamieniamy na niższą, a potem dajemy podwyższenia, by wrócić do punktu wyjścia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
DRUID
A2
Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 14:51, 01 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
też się trochę pogubiłem....hehehe, ale decyzja chyba jednak padnie na propozycję vpaweł...
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
roadrunner
Administrator
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lubartów, Warszawa
|
Wysłany: Śro 16:30, 01 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
Ja też się nad nią zastanawiam...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
V-Told
Maniak motocyklowy
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Śro 18:08, 01 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
lasooch napisał: | Czyli oryginalną kierownicę zamieniamy na niższą, a potem dajemy podwyższenia, by wrócić do punktu wyjścia |
No, pomysły masz sensowne, przyznaję.
U mnie przede wszystkim chodzi o pullback. A swoją drogą, to taki zestaw mocujący nie podwyższa kierownicy o 10 cm, jak to jest wyjściowo przy oryginale w związku z jej budową... Trochę ciężko byłoby zapewnić sztywność takiej konstrukcji.
EDIT: Ta kierownica z waszego linku faktycznie będzie lepsza na terenu i jazdy na stojąco. Natomiast przy wzroście poniżej 185 moim zdaniem będzie mniej wygodna przy manewrowaniu - jest wyższa niż oryginał. Im wyższa, tym bardziej "chopperowate" odczucia jazdy wozem drabiniastym. Jak już gdzieś pisałem - ja dążę do osiągnięcia pozycji dużego GS'a. Manewruje się o niebo lepiej, oczywiście kierownica powinna być szersza, samo odgięcie i wysokość to nie wszystko.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez V-Told dnia Śro 18:12, 01 Gru 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
roadrunner
Administrator
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lubartów, Warszawa
|
Wysłany: Śro 18:37, 01 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
Nie ma to jak w sprzętach OCC... Ręce nad głową, stopy wyżej niż dupa jeszcze dalej niż ręce, kręgosłup zgięty jak paragraf, całkowity brak jakielkolwiek amortyzacji i przednie koło tak daleko, że go nie widać...!
Uwaga! Są bardzo wygodne i doskonale się prowadzą!!!
Ja pierdziele, taką pozycję trudno zająć przed telewizorem, nawet jak się bardzo chce, a co dopiero jeździć w ten sposób...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
V-Told
Maniak motocyklowy
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Śro 20:53, 01 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
roadrunner napisał: | Nie ma to jak w sprzętach OCC... Ręce nad głową, stopy wyżej niż dupa jeszcze dalej niż ręce, kręgosłup zgięty jak paragraf, całkowity brak jakielkolwiek amortyzacji i przednie koło tak daleko, że go nie widać...!
Uwaga! Są bardzo wygodne i doskonale się prowadzą!!! |
Dobrze powiedziane, ale wygodne są. Jak to kiedyś wyczytałem na nonsensopedii (ciekawa strona):
"Choppery – motocykl taki charakteryzuje sztywny tył doskonale przenoszący wszystkie uderzenia na kręgosłup, oraz wysunięte przednie koło dzięki któremu motocykl posiada promień skrętu na miarę amerykańskiego lotniskowca. W takim układzie przedni widelec ma możliwość pracy nie tylko poprzez ściskanie ale także i zginanie. Wysoka kierownica zapewnia wentylowanie pach a więc znacząco wpływa na higienę kierowcy. Wolny wydech wpływa na bezpieczeństwo i koi wieczorami (zszarpane w pracy) nerwy sąsiadów."
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MaG
Administrator
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4255
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 28 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gocław, W-wa
|
Wysłany: Pon 10:31, 06 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
Ja podniosłem oryginalną kierownicę w swoim dl650 o bodajże 3cm na riserach i jestem z obecnej pozycji ma moto mega zadowolony - zarówno w terenie, gdzie nareszcie jazda na stojąco nie wymaga garbienia się jak i na asfalcie, czy to w winklach czy przy prędkościach manewrowych, dodatkowo mniej męczy mi się obręcz barkowa przy dłuższych turystycznych przelotach. Same zalety, minusów nie zauważyłem żadnych
Mam ok.180cm wzrostu, nie wiem jak będzie przy innych parametrach.
Polecam!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
roadrunner
Administrator
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lubartów, Warszawa
|
Wysłany: Pon 19:33, 06 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
MaG napisał: | Ja podniosłem oryginalną kierownicę w swoim dl650 o bodajże 3cm na riserach i jestem z obecnej pozycji ma moto mega zadowolony - zarówno w terenie, gdzie nareszcie jazda na stojąco nie wymaga garbienia się jak i na asfalcie, czy to w winklach czy przy prędkościach manewrowych, dodatkowo mniej męczy mi się obręcz barkowa przy dłuższych turystycznych przelotach. Same zalety, minusów nie zauważyłem żadnych
Mam ok.180cm wzrostu, nie wiem jak będzie przy innych parametrach.
Polecam! |
"Starczyły" Ci przewody, linki itp?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MaG
Administrator
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4255
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 28 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gocław, W-wa
|
Wysłany: Wto 13:36, 07 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
tak, chociaż jeden "patent" z linką hamulca musiałem zastosować żeby mi się nie ocierała w jednym miejscu. Ale działa, jeździ...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
andi.nb
A
Dołączył: 18 Gru 2009
Posty: 165
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: nowe brzesko-Szwecja/Husgvarna
|
Wysłany: Pon 15:57, 21 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Ja założyłem właśnie Tommaselli z larsona zobaczymy jaki będzie efekt.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
czaszka18
A1
Dołączył: 17 Kwi 2011
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Wto 21:56, 19 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Czolem,
A ja mam pytanie. Jak przekladacie Panowie ciezarki do handbarow skoro nowe kierownice nie posiadaja wewnetrznego gwintu do wkrecenia sruby mocujacej ciezarek?
Jest na to jakis sposob?
Pozdrawiam,
luke
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
roadrunner
Administrator
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lubartów, Warszawa
|
Wysłany: Wto 22:52, 19 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
czaszka18 napisał: | Czolem,
A ja mam pytanie. Jak przekladacie Panowie ciezarki do handbarow skoro nowe kierownice nie posiadaja wewnetrznego gwintu do wkrecenia sruby mocujacej ciezarek?
Jest na to jakis sposob?
Pozdrawiam,
luke |
Hehehehe...!! Żadne kierownice nie posiadają "gwintu wewnętrznego"
O jeżu, dawno się tak nie ubawiłem!!
P.S. No dobra...
Zestaw ciężarka składa się z ciężarka i gumowego rozpieraka (kołka rozporowego), do którego ciężarek jest przykręcony tą długą śrubą którą wykręciłeś. Wyjmuje się to tak, że luzuje się tylko tą śrubę i wyciąga cały komplet. Jeżeli wpadnie ci do środka nakrętka która jest z przeciwnej od ciężarka strony rozpieraka, to czeka Cię demontaż kierownicy i "wytrząsanie" rozpieraka i nakrętki.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez roadrunner dnia Wto 23:02, 19 Kwi 2011, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
express
Administrator
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2698
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków (VIII), Ustroń
|
Wysłany: Śro 8:33, 20 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
roadrunner napisał: | Jeżeli wpadnie ci do środka nakrętka która jest z przeciwnej od ciężarka strony rozpieraka, to czeka Cię demontaż kierownicy i "wytrząsanie" rozpieraka i nakrętki. |
Magnes teleskopowy (np. [link widoczny dla zalogowanych]) do wyciagania śrubek z miejsc trudnodostepnych załatwia sprawę. Nic nie trzeba demontować.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
roadrunner
Administrator
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lubartów, Warszawa
|
Wysłany: Śro 15:14, 20 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
express napisał: | roadrunner napisał: | Jeżeli wpadnie ci do środka nakrętka która jest z przeciwnej od ciężarka strony rozpieraka, to czeka Cię demontaż kierownicy i "wytrząsanie" rozpieraka i nakrętki. |
Magnes teleskopowy (np. [link widoczny dla zalogowanych]) do wyciagania śrubek z miejsc trudnodostepnych załatwia sprawę. Nic nie trzeba demontować. |
Ciekawe jak włożysz ten magnes teleskopowy skoro/jeżeli w kierownicy został/zostanie rozpierak...
Z resztą nawet jeżeli już włożysz to nic Ci to nie da bo nie wyjmiesz nakrętki przez rozpierak. Kawałek drutu stalowego wygięty w haczyk na końcu może pomóc przy wyjmowaniu rozpieraka, ale nie koniecznie.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez roadrunner dnia Śro 16:38, 20 Kwi 2011, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
express
Administrator
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2698
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków (VIII), Ustroń
|
Wysłany: Śro 15:29, 20 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
roadrunner napisał: |
Ciekawe jak włożysz ten magnes teleskopowy skoro w kierownicy został rozpierak...
|
Nie widziałem żadnego info ze został (Mowa byla o nakrętce i do tego magnes jest OK).
U mnie rozpierak po lewej stronie (znaczy metalowa podkładka i kawalek gumy) wyszedł razem ze śrubą a została tylko nakrętka - wyjąlem własnie magnesem.
Cytat: |
Kawałek drutu stalowego wygięty w haczyk na końcu może pomóc przy wyjmowaniu rozpieraka, ale nie koniecznie. |
Do kompletu mała latarka, żeby pościecić do kierownicy i trafić drutem w otwór rozpieraka a nie wepchnąć go głębiej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maro
Motocyklista
Dołączył: 12 Lip 2010
Posty: 448
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: POLICE
|
Wysłany: Pią 23:14, 09 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
andi.nb napisał: | Ja założyłem właśnie Tommaselli z larsona zobaczymy jaki będzie efekt. |
Odświeżę trochę wątek bo planuję wymianę kiery. Chciałem zapytać tych co założyli tą Tommaselli jak się sprawuje i czy wszystko na niej dobrze pasuje.
A może ktoś wypatrzył coś fajnego w międzyczasie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
DRUID
A2
Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Nie 18:20, 18 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
Po zmianie kierownicy na Tommaseli [link widoczny dla zalogowanych] mogę powiedzieć same pozytywy, wygodna bo trochę szersza w/g mnie pewniej się prowadzi i wyższa, a dla mnie podstawa to, że podczas jazdy bez problemu mogę stanąć na stopkach i rozprostować kolano które niestety mam trochę po przejściach. Łatwy montaż, prawie wszystko pasuje( wiązki kabli z pod baku trzeba poluzować na uchwytach i trochę inaczej ustawić). Ja do swojej dokupiłem obciążniki na allegro szerokości około 2cm, nie chciałem zostawiać na oryginałach żeby nie było za szeroka, co w korkach jest niezbyt komfortowe.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maro
Motocyklista
Dołączył: 12 Lip 2010
Posty: 448
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: POLICE
|
Wysłany: Pią 23:23, 20 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Druid jak u ciebie przewód sprzęgła się zachowuje przy tej kierownicy.
U mnie przy skręcie w prawo mocno się naciąga. Wczoraj założyłem tę kierownice i trochę mam mieszane uczucia czy wszystko będzie działać jak należy. Narazie ciągnie mi się ten przewód i kable spod baku. I jak skręcam w skrajne położenia to przewodami ociera mi się też o wypełnienie zegarów. Możecie mi podowiedzieć jakieś patenty co i jak poustawiać aby było git.?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bibop
Maniak motocyklowy
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1741
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Sob 18:24, 05 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Odświerzam bo właśnie kupiłem kierę Tommaseli taką jak ma vpawel i DRUID z tym, że do małego DLa.
Powiedzcie mi czy robiliście dziury w kierownicy pod mocowanie przełączników czy piłowaliście ten bolec? Czy po piłowaniu wszystko się trzyma dobrze czy trzeba coś podklejać?
Chodzi mi głównie o rollgaz bo jak skręciłem go bez tej wkładki z bolcem to latał jak by w ogóle nie był zamocowany. Boje się, ze jak spiłuję te bolce to będzie klops.
Dodatkowe pytanie. Czy dorabialiście linki gazu? U mnie przy maksymalnie skręconej w prawo wszystko się bardzo naciaga. Poluzowałem już wiązki elektryki, przewody hamulcowe i pewnie będę musiał wyjąć linki gazu z prowadnicy kabli nad chłodnicą.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
DRUID
A2
Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 9:23, 07 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Witam ja spiłowałem ten bolec, zresztą z a radą któregoś z posiadaczy takiej kierownicy. Wszystko trzyma się dobrze, bez żadnego problemu. Co do linek gazu to u mnie nie było problemu, Musiałem tylko poluzować uchwyty instalacji przy główce ramy i ustawić kable trochę inaczej. Zaznaczam, że mój to DL to 1000 z 2003 roku, nie wiem czy elementy są takie same jak w 650.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bibop
Maniak motocyklowy
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1741
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 10:27, 07 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
UWAGA. W małym DLu nie polecam piłować bo rollgaz jest zintegrowany w obudowie z przełącznikami i jak się spiłuje to imho wszystko będzie się kręciło.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maro
Motocyklista
Dołączył: 12 Lip 2010
Posty: 448
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: POLICE
|
Wysłany: Śro 22:37, 09 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Jak ktoś byłby zainteresowany kupnem nowej nieużywanej kiery Tomaselli to mam na zbyciu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
roadrunner
Administrator
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lubartów, Warszawa
|
Wysłany: Śro 22:52, 09 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Kolega Otzi jest zainteresowany. Ostanio moja Fairing mu się podobała...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Otzi
Moderator
Dołączył: 18 Paź 2009
Posty: 1156
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 23:00, 09 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
No właśnie już kupiłem kierę w Larssonie. Mieli jedyną sztukę w Warszawie to wziąłem. Ale dzięki!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
roadrunner
Administrator
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lubartów, Warszawa
|
Wysłany: Śro 23:15, 09 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
No to OK. Będzie Pan zadowolony!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jardek
A
Dołączył: 05 Paź 2012
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: SND (100-lica)
|
Wysłany: Wto 14:37, 02 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
Wybaczcie, że odkupuje temat ale nie wiem czy moje pytanie zasługuje na zakładanie nowego wątku, mianowicie:
Czy elementy mocujące kierownice w DL przed i po liftowym są takie same?
Najbardziej interesuje mnie rozstaw otworów pod te cztery śruby.
Dlaczego pytam:
chcę zamontowac do L2 uchwyt SW-motech'a z przedliftowej wersji - [link widoczny dla zalogowanych]
Jakby ktoś potrzebował informacji to rozstaw śrub jest taki sam.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez jardek dnia Sob 21:06, 31 Sie 2013, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marek445
A2
Dołączył: 17 Kwi 2012
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Szadek
|
Wysłany: Pon 19:36, 26 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
Witam, odświeżę trochę temat.
Co myślicie o takiej kierownicy:
[link widoczny dla zalogowanych]
Ma ktoś z forumowiczów taką kierownicę?
Jeśli tak to jak się sprawuje jaka jest pozycja za nią w porównaniu do oryginalnej?
Za odpowiedź z góry dziękuję.
Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kriss
A
Dołączył: 11 Lip 2012
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kołobrzeg
|
Wysłany: Sob 10:55, 24 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Odświerzam temacik i ponawiam pytanie - [link widoczny dla zalogowanych] może ktoś takowe cudo zakupił?? jakieś doświadczenia?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bano
A1
Dołączył: 08 Sie 2016
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: LBN
|
Wysłany: Pią 16:11, 20 Paź 2017 Temat postu: |
|
|
Odświeżam temat, jakie macie doświadczenia z akcesoryjnymi kierownicami, co warto kupić, miałem lekką przygodę i zmuszony jestem do zmiany kierownicy, znalazłem coś takiego...
[link widoczny dla zalogowanych]
wydaje mi się że będzie zbyt szeroka (różnica 10cm z oryginalną) i zbyt niska. Mam 183cm wzrostu...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Coliniak
Motonita
Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 866
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: in the middle of nowhere
|
Wysłany: Pią 17:16, 20 Paź 2017 Temat postu: |
|
|
spojrz tu, kiedys kupowalem koledze u nich:
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Struna
Motonita
Dołączył: 08 Sie 2017
Posty: 537
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków / Skawina
|
Wysłany: Pią 17:28, 20 Paź 2017 Temat postu: |
|
|
bano napisał: |
wydaje mi się że będzie zbyt szeroka |
to akurat żaden problem - przytniesz sobie końce o ile Ci będzie trzeba.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Charles
Gość
|
Wysłany: Nie 22:22, 29 Paź 2017 Temat postu: |
|
|
Struna napisał: | to akurat żaden problem - przytniesz sobie końce o ile Ci będzie trzeba. |
Byłbym ostrożny z tym przycinaniem, bo może się okazać że jest za mało miejsca do podgięcia kierownicy żeby zamontować włączniki, dźwignie i rączki...
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|