|
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ToMiko
A2
Dołączył: 12 Cze 2011
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Mikołów
|
Wysłany: Wto 8:05, 21 Maj 2013 Temat postu: DL650 - obroty zimnego silnika |
|
|
Cześć,
Jakie powinny być obroty zimnego silnika? Ok 1800?
Jeżeli tak to co odpowiada za wysokość tych obrotów?
Pytam bo na zimnym mam ok 1200 (czasami może i nawet 1100), jak silnik się rozgrzeje to osiąga właściwe obroty (1300 +/- 100).
Moto nie gaśnie, pracuje jak trzeba, tylko zastanawia mnie niska wartość obrotów zimnego silnika - chyba tak nie powinno być.
Będę wdzięczny za sugestie co to może być
Pzdr,
Tomek
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
misiek76
Motonita
Dołączył: 28 Kwi 2011
Posty: 532
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Puławy
|
Wysłany: Wto 9:10, 21 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
na rozgrzanym silniku obroty mają być między 1200 - 1400 obr/min. (przy dobrze rozgrzanym silniku) tak mówi instrukcja. Myślę, że u Ciebie wszystko jest ok! na zimnym ja też mam lekko ponad 1000 obr
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez misiek76 dnia Śro 10:59, 22 Maj 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ToMiko
A2
Dołączył: 12 Cze 2011
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Mikołów
|
Wysłany: Wto 9:49, 21 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Rozgrzany ma obroty takie jakie powinny być, to wiem
Chodzi mi o obroty na zimnym silniku - chyba są za niskie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
crass
A2
Dołączył: 03 Paź 2012
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warsaw
|
Wysłany: Śro 7:39, 22 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
mam podobnie na K6,pod odpaleniu obroty tak mniej wiecej 1200-1100
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
polsky
Motonita
Dołączył: 17 Wrz 2008
Posty: 646
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Londyn/Wrocław
|
Wysłany: Śro 11:28, 22 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Moto nie gasnie, nie zamula, odpala na cieplym i zimnym... Czego sie czepiacie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ToMiko
A2
Dołączył: 12 Cze 2011
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Mikołów
|
Wysłany: Śro 11:59, 22 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Ja pytam z ciekawości bo w serwisówce jest napisane, że powinno być od 1800 do 2400. Ja takich obrotów u siebie nie widuję, więc nie wiem czy wszystko jest ok.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
radekbrt
A
Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 179
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Śro 13:12, 22 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
u mnie pod odpaleniu przez dosłownie 2 sekundy podchodzą do ok. 1800, ale po tej chwili spadają również do 1200.. nie wiem czy dobrze pamiętam, ale w DL'u nie ma jako takiej regulacji obrotów bo z ciekawości kiedyś cos szukałem i czytałem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ToMiko
A2
Dołączył: 12 Cze 2011
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Mikołów
|
Wysłany: Śro 13:13, 22 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
ok thx
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wujekbongos
Motocyklista
Dołączył: 13 Sty 2009
Posty: 203
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Żyrardów
|
Wysłany: Śro 23:33, 22 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
radekbrt napisał: | u mnie pod odpaleniu przez dosłownie 2 sekundy podchodzą do ok. 1800, ale po tej chwili spadają również do 1200.. nie wiem czy dobrze pamiętam, ale w DL'u nie ma jako takiej regulacji obrotów bo z ciekawości kiedyś cos szukałem i czytałem. |
Tu jest śrubka którą regulujemy obroty na biegu jałowym. Pamiętamy aby podczas regulacji silnik był dobrze rozgrzany.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
radekbrt
A
Dołączył: 20 Cze 2011
Posty: 179
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Czw 0:00, 23 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Od wersji AK7 też była ta śrubka? w sobotę z ciekawości się przyjrzę czy mam coś takiego. Dzięki za sprostowanie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wujekbongos
Motocyklista
Dołączył: 13 Sty 2009
Posty: 203
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Żyrardów
|
Wysłany: Czw 10:59, 23 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Na to pytanie niestety nie odpowiem. Zdjęcie dotyczy mojego byłego K5
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jawa
A
Dołączył: 30 Mar 2009
Posty: 188
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią 0:19, 24 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Według mnie problem nie dotyczy regulacji śrubą obrotów jałowych. Sam mam podobny problem i będę niedługo się za to zabierał. Jedyne co mnie powstrzymuje, to rozebranie połowy moto. Wszystko jest opisane w manualu na stronie 5-30/31 Fast idle inspection/adjustment w rozdziale Fuel system and and throttle body.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
yatza
A2
Dołączył: 10 Wrz 2012
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Pią 7:54, 24 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
radekbrt napisał: | Od wersji AK7 też była ta śrubka? w sobotę z ciekawości się przyjrzę czy mam coś takiego. Dzięki za sprostowanie. |
Od K7 śrubkę zastąpił system automatycznej regulacji wolnych obrotów ([link widoczny dla zalogowanych]).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ToMiko
A2
Dołączył: 12 Cze 2011
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Mikołów
|
Wysłany: Śro 20:14, 29 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
jawa napisał: | Według mnie problem nie dotyczy regulacji śrubą obrotów jałowych. Sam mam podobny problem i będę niedługo się za to zabierał. Jedyne co mnie powstrzymuje, to rozebranie połowy moto. Wszystko jest opisane w manualu na stronie 5-30/31 Fast idle inspection/adjustment w rozdziale Fuel system and and throttle body. |
Jak już zrobisz taki przegląd to daj znać czy coś znalazłeś
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jawa
A
Dołączył: 30 Mar 2009
Posty: 188
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Nie 15:47, 10 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
Jestem już po i mogę podzielić się spostrzeżeniami. W manualu (5-30, 5-31) piszą, że do przeprowadzenia tej pracy konieczne jest zdemontowanie baku i airboxa, co jest trochę kłopotliwe. Jak się jednak okazuje, wystarczy unieść bak i dostać się do śrubki regulacyjnej od strony chłodnicy.
Po zdjęciu baku i airboxa powinniśmy skupić się na układzie przedstawionym poniżej.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
W manualu jest informacja, żeby zmierzyć napięcie na TP sensor, które powinno wynosić 1,21 V przy otwartym STV. Z racji pewnych problemów ze zmierzeniem tegoż napięcia przystąpiłem do regulacji śruby "na czuja", aby początkowe obroty mieściły się w podanym przedziale.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Poniżej dwa zdjęcie wskazujące, którą śrubką trzeba ruszyć. Na pierwszym zdjęciu jest ona trochę poniżej i lekko w prawo od śruby, którą widzimy centralnie na pierwszym planie.
[link widoczny dla zalogowanych]
Widok z góry:
[link widoczny dla zalogowanych]
Regulacja od przodu motocykla (przyda się łamany wkrętak):
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Polecam także przestudiowanie stron stromtrooper i vstrom.info.
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
novy
Motonita
Dołączył: 03 Wrz 2013
Posty: 737
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Busko-Zdrój
|
Wysłany: Wto 23:03, 12 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
Rozumiem że odpaliłeś moto i regulowałeś śrubą - dużo ją trzeba obracać ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jawa
A
Dołączył: 30 Mar 2009
Posty: 188
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Czw 0:26, 14 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
Regulację robiłem na zimnym moto. Teraz jest dobra pora, bo silnik nie tak szybko się nagrzeje .
Ruchy śrubką raczej niewielkie, wyczujesz.
Reszta informacji już poszła na PW
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ToMiko
A2
Dołączył: 12 Cze 2011
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Mikołów
|
Wysłany: Pią 9:39, 15 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
Szybkie pytanie - pomogła ta regulacja?
Obroty na zimnym są takie jakie podaje serwisówka?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jawa
A
Dołączył: 30 Mar 2009
Posty: 188
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią 23:38, 15 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
ToMiko napisał: | Szybkie pytanie - pomogła ta regulacja?
Obroty na zimnym są takie jakie podaje serwisówka? |
Pomogła. Ustawiłem w górnym zakresie, tj. 2k prm.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
novy
Motonita
Dołączył: 03 Wrz 2013
Posty: 737
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Busko-Zdrój
|
Wysłany: Nie 18:49, 24 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
U mnie na zimnym było pod 4 tys - po regulacji tą śrubką obroty na zimnym 2tys i po chwili spadają tak jak powinny. Nie chciało mi się tylko podnosić baku i dostałem się do niej od lewej strony ściągając owiewkę. Trochę trzeba się nagimnastykować ale da się włożyć łapę i wyregulować samym bitem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tomson81
A1
Dołączył: 25 Cze 2014
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 9:56, 07 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
A ja mam inny problem bo u mnie w K6 na zimnym silniku obroty spadają do 700-800 , tak chodzi chwile i albo sam zgaśnie albo przy 1 wciśnięciu sprzęgła. i teraz pytanie czy wystarczy że podkręcę obroty tą śrubka z lewej strony na (ciepłym / zimnym ?? ) silniku, czy jednak trzeba regulować tym drugim sposobem który opisaliście ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MaRKo
A1
Dołączył: 05 Sty 2014
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pią 12:23, 10 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
tomson81 napisał: | A ja mam inny problem bo u mnie w K6 na zimnym silniku obroty spadają do 700-800 , tak chodzi chwile i albo sam zgaśnie albo przy 1 wciśnięciu sprzęgła. i teraz pytanie czy wystarczy że podkręcę obroty tą śrubka z lewej strony na (ciepłym / zimnym ?? ) silniku, czy jednak trzeba regulować tym drugim sposobem który opisaliście ? |
Mam to samo pytanie. Obroty mam poniżej 1000 i na zimnym często mi gaśnie. Ostatnio zgasł też parę razy jak był ciepły. Wymieniłem świecie ale nic ro nie zmieniło.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tomson81
A1
Dołączył: 25 Cze 2014
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią 12:51, 10 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
ja podkręciłem obroty tą śrubą po lewej stronie, teraz na zimnym mam około 1000rpm. i nie gaśnie. odpowiedzi tutaj chyba się nie doczekasz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
novy
Motonita
Dołączył: 03 Wrz 2013
Posty: 737
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Busko-Zdrój
|
Wysłany: Pią 12:55, 10 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
regulować panowie , regulować tylko pamiętajcie że silnik musi być zimny (odpalać na krótko i regulować).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Nowaczyk
A
Dołączył: 25 Cze 2007
Posty: 122
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gniezno
|
Wysłany: Czw 9:52, 06 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
problem siedzi w TPS'ie. Chyba czeka was wymiana, jak zacznie gasnac podczas wysprzeglania jak hamujecie. Suzuki wypusiclo feralne tps bo od ktoregos roku wprowadzili nowe i tych co je macie juz nie dostaniecie tylko nowe.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tomson81
A1
Dołączył: 25 Cze 2014
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Czw 10:29, 06 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
[quote="Nowaczyk"]problem siedzi w TPS'ie. Chyba czeka was wymiana, jak zacznie gasnac podczas wysprzeglania jak hamujecie. Suzuki wypusiclo feralne tps bo od ktoregos roku wprowadzili nowe i tych co je macie juz nie dostaniecie tylko nowe.[/quote
Może głupie pytanie ale co to jest Tps ? ]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Waluś
A
Dołączył: 26 Lis 2009
Posty: 153
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Koło
|
Wysłany: Czw 10:34, 06 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
TPS to czujnik położenia przepustnicy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
doski
A1
Dołączył: 23 Lis 2015
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Wto 16:28, 01 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Witam wszystkich
Podczepie sie pod temat. Mam pytanie co do wlaśnie tego czujnika tps. Co się dzieje: jak jadę szybko na wysokich obrotach pow 7tys. i odpuszczę gaz i wcisne sprzeglo to obroty spadają do ok 800 albo i niżej czasem. Zdaza się ze zgaśnie.
Z tego co wyczytałem powyżej jest to wina czujnika tps. Moje pytanie brzmi czy jest szansa ze jest źle wyregulowany? Czy raczej na pewno mogę już szukać nowego. Dodam że obroty na zimnym silniku mam ok. Tz ok 2000 przez kilka sekund, później spadają na 1300. Poza tym wszystko ok.
Z góry dzięki za odpowiedź.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Suszny
Maniak motocyklowy
Dołączył: 09 Kwi 2013
Posty: 1586
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraśnik woj. Lubelskie
|
Wysłany: Wto 18:24, 01 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
MaRKo napisał: | Obroty mam poniżej 1000 i na zimnym często mi gaśnie. Ostatnio zgasł też parę razy jak był ciepły. Wymieniłem świecie ale nic ro nie zmieniło. |
tomson81 napisał: | A ja mam inny problem bo u mnie w K6 na zimnym silniku obroty spadają do 700-800 , tak chodzi chwile i albo sam zgaśnie albo przy 1 wciśnięciu sprzęgła. ? |
Również miałem ten problem, synchronizacja przepustnic załatwiła sprawę. W tpsie nie grzebałem. Po zrobieniu synchronizacji motocykl zachowuje się tak jak powinien. Na zimnym po odpaleniu obroty na chwile wzrastają, odpala bez problemów, nie gaśnie przy spadaniu z obrotów (dojeżdżanie do skrzyżowania czy przegazówka np. ) Polecam od tego zacząć.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Suszny dnia Wto 18:25, 01 Gru 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szuwarek
Motonita
Dołączył: 05 Kwi 2015
Posty: 649
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Podbeskidzie
|
Wysłany: Wto 21:00, 01 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
To może i ja skorzystam. Dotyczy nowego modelu, od 2011 -> Ile kresek na wyświetlaczu osiąga normalnie temp. płynu chłodniczego? Jeżeli pytanie nie mieści się w granicach tolerancji zasadniczego tematu, wybaczcie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
doski
A1
Dołączył: 23 Lis 2015
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Wto 22:56, 01 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
dzieki Suszny. Sprobuje. Mozliwe ze to to bo tez mam dosc spore wibracje na wysokich obrotach.
Przynajmniej tak mi sie wydaje, bo moto mam dopiero 3 tyg. niebieski 650 z 2008 roku z absem
Wczesniej mialem blackbirda, tak ze troche motocykle sie roznia
co do temperatury to u mnie mam 3 kreski. Ile powinie miec nowy model nie mam pojecia. Zazwyczaj jest to polowa skali.
pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez doski dnia Sob 10:12, 26 Gru 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MOL
A1
Dołączył: 18 Mar 2016
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pon 17:30, 28 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Podepnę się pod temat - mój DL 650 2010 z ABS potrafi zgasnąć w czasie jazdy, jak przyuważyłem dzieje się to wtedy, jak dłużej hamuję silnikiem - zjazd z górki, czy dojazd do skrzyżowania.
Jeśli nie zgaśnie po takim hamowaniu, to obroty spadają dość nisko - ok. 700. Jak myślicie, czy regulacja przepustnic pomoże? Gdzie znaleźć opis tej operacji?
Z góry dziękuję za pomoc...
PS. Jeszcze jedna prośba - czy może mi ktoś podesłać serwisówkę DL650AL0? będę wdzięczny.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez MOL dnia Pon 17:32, 28 Mar 2016, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Książe
Motocyklista
Dołączył: 24 Maj 2015
Posty: 254
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Pon 19:21, 28 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
O synchro było bardzo dużo, niżej masz linka.
http://www.vstromclub.fora.pl/warsztat,54/synchronizacja-przepustnic,1986.html
Może to być powodem, choć objawy są niejednoznaczne, spróbować warto bo i tak należy to do podstawowych czynności serwisowych i regulacyjnych.
Serwisówki:
[link widoczny dla zalogowanych]
wprawdzie AL0 nie ma, ale jest troszkę "obok", powinno wystarczyć.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Książe dnia Pon 19:31, 28 Mar 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
U-boot
Motocyklista
Dołączył: 06 Maj 2015
Posty: 315
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 19:37, 28 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Serwisówkę po polsku masz na stronie suzuki motor polska.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Książe
Motocyklista
Dołączył: 24 Maj 2015
Posty: 254
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Pon 19:41, 28 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
U-boot - serwisówkę czy instrukcję obsługi?
Przyznam, że nie spotkałem się z serwisówką po polsku.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|