Forum VStromClub Strona Główna VStromClub
Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Garmin , czy Tom Tom - co wybrać ???
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Akcesoria dla V-Stroma / Akcesoria elektroniczne i elektryczne / GPS / Hardware
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
j23a
Motonita



Dołączył: 11 Lut 2014
Posty: 987
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Rybnik

PostWysłany: Czw 9:32, 28 Maj 2015    Temat postu:

Staszek, masz rację. Ta część postu była niewłaściwa. Embarassed

Już poprawiłem post.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
prek
A1



Dołączył: 16 Kwi 2010
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Czw 11:01, 28 Maj 2015    Temat postu:

malybidon napisał:
prek napisał:
Ja się podzielę opinią kolegi, który korzystał po kolei ze wszystkich wersji Tom Toma.
W jego ocenie tegoroczna nowość będąca hybrydą urządzenia do auta i na moto jest gorsza od poprzedniego Ridera. Główny powód to brak możliwości wybrania trasy krętej która dawała naprawdę wiele frajdy z jazdy. Nowa wersja ma opcję trasy ekscytującej ... która w trasie w ramach ciekawych wrażeń poprowadziła nas przez centrum miasta zamiast na około bocznymi drogami.

Co do płynności działania i wodoodporności nie można mieć uwag. Działa jak należy ale przy urządzeniu na moto za tyle pieniędzy nie chodzi tylko o poprawne działanie.


A czy możesz coś więcej napisać o tym braku krętych dróg w nowym Tom Tom Rider. Czy to jest pewna informacja? Bo na stronie chwalą się, że są trzy stopnie "krętości" do wyboru i nazywa się to właśnie "kręte drogi". A prawdę mówiąc to dlatego jestem nią zainteresowany. Jeśli miało by to nie działać to jest to duży minus.



Owszem, są trzy poziomy krętości ale w porównaniu jednopoziomowym wyborem w poprzedniej wersji to jest różnica na minus.
Podróżowałem z kolegą w zeszłym roku po Mazurach i tydzień temu na południu w okolicach Bielska Białej i takie odnieśliśmy subiektywne wrażenia.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
prostyelektryk
Motonita



Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 741
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Czw 16:35, 28 Maj 2015    Temat postu:

prek napisał:
... Główny powód to brak możliwości wybrania trasy krętej która dawała naprawdę wiele frajdy z jazdy...
.

Właśnie mam na biurku nowego tomtom rider 400.
Jest opcja normalnej trasy oraz trasy ekscytującej gdzie można wybrać 3 stopnie pożądanej krętości i 3 stopnie oczekiwanej pagórkowatości.
Bawiąc się na sucho wyraźnie widać, że planowana trasa jest dłuższa i bardziej zakręcona.

Dodając jako punkty pośrednie jakieś miasto nawigacja prowadzi przez środek miasta, np. jadąc z Śląska na Mazury przez Warszawę odwiedzimy centrum stolycy. Chcąc ominąć centra trzeba wpisywać jakieś wsie albo palcem wskazać punkt. W AutoMapie jest lepiej bo pyta czy jechać dokładnie przez punkt pośredni czy tylko okolicą.

Nie podoba mi się natomiast w nowym tomtom-ie, że kontrast jest najlepszy przy patrzeniu na nawigację od dołu, patrząc z góry widać słabo. Wolałbym dokładnie na odwrót. Może to tylko mój egzemplarz? Czy ktoś zwrócił też na to uwagę?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bzyku
Motonita



Dołączył: 11 Lis 2013
Posty: 798
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Stalowa Wola

PostWysłany: Wto 18:49, 02 Cze 2015    Temat postu:

Dopiero teraz zwróciłem uwagę na kontrast. Masz rację. Ale podczas użytkowania nie ma to najmniejszego wpływu na czytanie z niej informacji. Zakupiłem ją na początku maja i przejechałem ok 1350km (info z tomtom'a)i jestem zadowolony z nawigowania. Porównuje ja do wbudowanej w aucie tez tomtom. Inaczej przeliczają trasy na plus dla rider'a 400. Przetrwała porządną ulewę i bardzo dziurawy asfalt( nie odpadła). Dodatkowo dostałem program do tworzenia tras TYRE. Bardzo prosty w obsłudze i można szybko zaplanować trasę na kompie. Na + do nawigacji.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
prostyelektryk
Motonita



Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 741
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Pon 10:22, 08 Cze 2015    Temat postu:

Po pierwszych 1000km z tomtom rider 400 nie wrócę już do zwykłej nawigacji w futerałach.
Po początkowej irytacji jest już tylko lepiej.
Obsługa różni się od automapy ale można wszystko znaleźć.
Widoczność w słońcu bez problemów. Podobnie jak obsługa w rękawicy.
Kręte trasy prowadzą takimi drogami, że sam bym ich nie znalazł.
Pokrycie map i adresów nieco ustępuje automapie.
Bardzo praktycznie jest automatyczne włączanie i wyłączanie po przekręceniu kluczyka. Na baterii działa ok 6 godzin.
Opcja przeglądania trasy ustawia północ u góry - kolega się nie zgubi.
Gdy ktoś dzwoni to wyświetla się kontakt i można odebrać/odrzucić połączenie na ekranie nawigacji. Dla zmylenia wyświetla "dzwonisz do".

Gdyby ktoś się przymierzał do zakupu to jestem zainteresowany akcesoriami premium pack.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mariuszu
Motocyklista



Dołączył: 03 Paź 2011
Posty: 224
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ostrowiec Św.

PostWysłany: Pon 12:46, 22 Cze 2015    Temat postu:

Mam Ridera 400 od kilku dni i wszystko jest ok poza jedną sprawą: drgania uchwytu a w zasadzie samej stacji dokującej w jej części obrotowej - nawigacja w części od uchwytu obrotowego do urządzenia drży, stuka i zachowuje się jakby miała odpaść za chwilę!!! czasem drgania są takie że nie widać co pokazuje ekran. Sam uchwyt w części od kierownicy do stacji dokującej jest stabilny. Zauważyliście coś takiego u siebie???

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
prostyelektryk
Motonita



Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 741
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Pon 14:15, 22 Cze 2015    Temat postu:

U mnie trochę drży całe mocowanie (SW Motech na śrubach szyby).
Na samym uchwycie obrotowym nie zauważyłem żadnych luzów.
Trasy którymi prowadzi są rewelacyjne. Wreszcie widze trasę w słońcu. Borykam się za to niekiedy z połaczeniem z interkomem.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kalina
Motonita



Dołączył: 28 Lip 2008
Posty: 819
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Malbork

PostWysłany: Pon 14:30, 22 Cze 2015    Temat postu:

Ja z połaczenia z interkomem zrezygnowałem, bo co chwila nawet przy wyłączeniu lektora przerywa mi muzę pikaniem o skręcie czy przejeździe. Mam tt rider 5

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mariuszu
Motocyklista



Dołączył: 03 Paź 2011
Posty: 224
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ostrowiec Św.

PostWysłany: Pon 15:53, 22 Cze 2015    Temat postu:

prostyelektryk napisał:
U mnie trochę drży całe mocowanie (SW Motech na śrubach szyby).
Na samym uchwycie obrotowym nie zauważyłem żadnych luzów.
Trasy którymi prowadzi są rewelacyjne. Wreszcie widze trasę w słońcu. Borykam się za to niekiedy z połaczeniem z interkomem.

Ja też mam mocowanie na śrubach szyby ale Touratech. Poprzednio na tym mocowaniu miałem Garmina Zumo 220 i było idealnie! Tu natomiast już bez nawigacji jest luz w części obrotowej uchwytu. Co do samej nawigacji tak jak piszesz jest rewelacyjnie Smile Interkomu jeszcze nie testowałem.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez mariuszu dnia Pon 16:25, 22 Cze 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mariuszu
Motocyklista



Dołączył: 03 Paź 2011
Posty: 224
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ostrowiec Św.

PostWysłany: Wto 11:31, 23 Cze 2015    Temat postu:

malybidon napisał:
prek napisał:
Ja się podzielę opinią kolegi, który korzystał po kolei ze wszystkich wersji Tom Toma.
W jego ocenie tegoroczna nowość będąca hybrydą urządzenia do auta i na moto jest gorsza od poprzedniego Ridera. Główny powód to brak możliwości wybrania trasy krętej która dawała naprawdę wiele frajdy z jazdy. Nowa wersja ma opcję trasy ekscytującej ... która w trasie w ramach ciekawych wrażeń poprowadziła nas przez centrum miasta zamiast na około bocznymi drogami.

Co do płynności działania i wodoodporności nie można mieć uwag. Działa jak należy ale przy urządzeniu na moto za tyle pieniędzy nie chodzi tylko o poprawne działanie.


A czy możesz coś więcej napisać o tym braku krętych dróg w nowym Tom Tom Rider. Czy to jest pewna informacja? Bo na stronie chwalą się, że są trzy stopnie "krętości" do wyboru i nazywa się to właśnie "kręte drogi". A prawdę mówiąc to dlatego jestem nią zainteresowany. Jeśli miało by to nie działać to jest to duży minus.

Rider 400 oprócz trasy ekscytującej ma możliwość wybrania trasy krętej tak jak jego poprzedni model: w menu aktualnej trasy wybieramy zmień typ trasy i mamy tam kręte drogi. Domyślny typ trasy można ustawić w menu Ustawienia / Planowanie trasy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Spolski
Motocyklista



Dołączył: 17 Lis 2013
Posty: 404
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Wto 16:34, 23 Cze 2015    Temat postu:

Testowałem wszelkie i w końcu dojrzałem do nawigowania na smartfonie nawet w terenie. Mogę mieć w jednym wszystkie systemy i przełączać się dowolnie. Czasem podczas wycieczki w jakis specyficzny region wygodna na codzień nawigacje się nie sprawdza ale nie ma sensu jej porzucać na dłużej, więc wtedy korzystam z innego softu. I tak robię. Inne programy na Moldawię i Rosję a inne na Zachodnią Europ. Jeszcze inne w teren.
Po co dublować urządzenia.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Staszek
Motonita



Dołączył: 22 Lis 2012
Posty: 1004
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Północna Polska

PostWysłany: Wto 16:45, 23 Cze 2015    Temat postu:

Skoro temat Garmin vise Tomtom to powtórzę swój post z innego tematu:
Garmin mnie irytuje, bo od czasu gdy wprowadzono viatole nawigacja "głupieje" przy korzystaniu z opcji unikania.
Unikając płatnych dróg unika wszystkich z viatolami, więc po Polsce prowadzi bezsensownymi zakosami. Co dziwne -gdy pozostawię dopuszczalne drogi płatne a włączę unikanie autostrad i autobahnów (nie wiem czym się różnią te opcje), navi dalej głupieje.
Ustawienie jako pojazdu samochodu osobowego/motocykla nic nie zmienia.
To błąd softwerowy, ale przekreśla na chwilę obecną użyteczność nawigacji w Polsce. Nawigacja to Garmin Zumo 550 - stary model i może dlatego nie aktualizują i nie naprawiają tego błędu w sofcie.

W innych krajach działa poprawnie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tdm
Motonita



Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Wto 23:26, 23 Cze 2015    Temat postu:

Spolski napisał:
Testowałem wszelkie i w końcu dojrzałem do nawigowania na smartfonie nawet w terenie. Mogę mieć w jednym wszystkie systemy i przełączać się dowolnie. Czasem podczas wycieczki w jakis specyficzny region wygodna na codzień nawigacje się nie sprawdza ale nie ma sensu jej porzucać na dłużej, więc wtedy korzystam z innego softu. I tak robię. Inne programy na Moldawię i Rosję a inne na Zachodnią Europ. Jeszcze inne w teren.
Po co dublować urządzenia.


mam tak samo, navi poszła w kąt a smartfona i tak zawsze ze sobą wożę to czemu go nie używać, szczególnie że oprócz gps ma jeszcze wiele innych funkcjonalności. Poza tym tradycyjne nawigacje nie obejmują wielu "dzikich" krajów poza Europą.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez tdm dnia Wto 23:28, 23 Cze 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
prostyelektryk
Motonita



Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 741
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Pon 13:17, 27 Lip 2015    Temat postu:

Tomtom 400 miło mnie zaskoczył w Rumunii.
Widział wiele dróg których nie było w Automapie. Trasy ekscytujące prowadził głównie po asflatach ale wystarczyło przełączyć na trasę krótką by prowadził szutrami przez las.
Funkcja płynnego powiększania, przesuwania i wskazania palcem miejsca gdzie chcemy jechać całkiem praktyczna.
Żadnych problemów z ładowaniem, widocznością w słońcu czy wstrząsami.
Zapiety na zamek nie wymagał chowania podczas posiłków, zwiedzania etc.
Ostrzeganie przed nielicznymi fotoradarami w RO skuteczne w 100% (mam nadzieję).

Niech jeszcze tylko poprawią współpracę z telefonem i interkomem oraz planowanie na komputerze a będzie super.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szuwarek
Motonita



Dołączył: 05 Kwi 2015
Posty: 649
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Podbeskidzie

PostWysłany: Wto 14:52, 18 Sie 2015    Temat postu:

Niewątpliwe na korzyść TT Rider 400 przemawia cena, bo Zumo od Garmin'a już na wstępie zabija kosztem zakupu. No i to jak ktoś wspomniał, powinny być w TT nowe trzewia, co w dzisiejszych czasach, przy galopującym postępie techniki, zapewne ma znaczenie. Samu już głupi jestem i nie wiem, na co się zdecydować. Miałem w ręku już trzy chińskie nawigacje, fajnie działały z Automapą, do której jestem przyzwyczajony i na którą mam subskrypcję, choć ta wkrótce się kończy. Dylemat, przedłużać, czy kupić TT albo Garmin w wersji LM , gdzie w cenie już mamy aktualizacje? Tylko że bezsprzecznie najlepszą szczegółowość i bazę radarów ma i będzie miała w Polsce Automapa. No i cena chińczyka kusi. Z drugiej zaś jest lepsze wykonanie, gwarancja i w zasadzie brak dalszych kosztów. Bądź tu człowieku mądry...

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez szuwarek dnia Wto 14:57, 18 Sie 2015, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szuwarek
Motonita



Dołączył: 05 Kwi 2015
Posty: 649
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Podbeskidzie

PostWysłany: Śro 7:07, 19 Sie 2015    Temat postu:

A propos - czy któryś z kolegów ze Śląska byłby skłonny zaprezentować Ridera 400? Bardzo jestem ciekaw jak to działa, wygląda na żywo. Może bym się karnął na wycieczkę po regionie Wink No albo zawsze zapraszam w pięknie Beskidy Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
prostyelektryk
Motonita



Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 741
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Pon 9:14, 24 Sie 2015    Temat postu:

Możliwość by była, jednak najlprościej zrobić na tzw. Kuźniara tj. kupić przez internet (np. x-kom), pojeździć, a jeśli się nie spodoba to skorzystać z możliwości zwrotu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Haart
Motocyklista



Dołączył: 16 Maj 2011
Posty: 387
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bielsko-Biała

PostWysłany: Pon 11:22, 12 Paź 2015    Temat postu:

Ja dołącze do pochwał TT. Jechaliśmy w grupie, którą prowadził kolega właśnie z TT - opcja kręte drogi - północne Morawy i Czechy. Trasa do celu krótka, ok 270 km, ale gdybym miał wyznaczyć takimi drogami, ślęczałbym nad Google maps godzinami, przeglądając km po km i może by się udało. A tak start, cel, kręte drogi jedziemy. Jechaliśmy takimi zadupiami i tak rewelacyjnymi drogami, że byłem w szoku jakie niektóre mogą być kręte. Wszystko asfalt, lepszy gorszy, ale asfalt.
Co prawda chłopaki tak zapierdzielali, że miałem mało czasu na podziwianie, ale te kilka spojrzeń wystarczyło, żeby stwierdzić, że jedziemy przez piękne tereny.
Na miejscu, jak szukaliśmy schroniska, to nie było go co prawda ani w TT, ani w Garminie, a był w mojej AutoMapie Smile
Podsumowując AM mam w aucie, mam na moto, jestem przyzwyczajony, trochę nawet lubię, ale do moto, jeśli droga ma być celem, to wybieram TT. Z pkt A do B zaprowadzi w sumie każda, ale zabawa jest z TT.Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Haart dnia Czw 22:35, 19 Lis 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szuwarek
Motonita



Dołączył: 05 Kwi 2015
Posty: 649
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Podbeskidzie

PostWysłany: Czw 20:21, 19 Lis 2015    Temat postu:

Chopy, czy TT 400 Rider ma wbudowaną bazę radarów offline, czy też niezbędne jest do tego połączenie z netem przez Bluetooth? Jeżeli tak, a właśnie bawię się takim urządzeniem i na powitanie wołało o połączenie z telefonem, to trochę mnie to zmartwiło. Bo perspektywa permanentnego roamingu w wojażach po świecie jest przerażająca. Powiedzcie, że tak nie jest!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lompi
Motonita



Dołączył: 28 Sie 2015
Posty: 576
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Białystok

PostWysłany: Czw 20:48, 19 Lis 2015    Temat postu:

Z tego co TomTom pisze w materiałach marketingowych, to połączenie bluetooth z telefonem i internetem jest konieczny tylko do aktualizacji tej bazy. Wiec chyba pobiera tą bazę i trzyma online, ale nie miałem JESZCZE do czynienia, więc nie mam pewności Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
prostyelektryk
Motonita



Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 741
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Pią 9:16, 20 Lis 2015    Temat postu:

Ostrzeżenia dzialają i bez połaczenia z telefonem.
Baza obejmuje jakieś 30% fotoradarów, jest gorzej niż w automapie.
Choć w Rumunii było 100% (tzn. ostrzegło przed jedynym radarem jaki widziałem)

Transmisja danych potrzebna jest głównie do informacji o ruchu drogowym. Widać na mapie korki i czasem zaleca inną trasę z tego powodu.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez prostyelektryk dnia Pią 9:18, 20 Lis 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szuwarek
Motonita



Dołączył: 05 Kwi 2015
Posty: 649
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Podbeskidzie

PostWysłany: Pią 20:41, 20 Lis 2015    Temat postu:

No to trochę lipa z tą aktualizacją map, ale co tam Holendrów interesuje jakaś Polska... Bardzo chciałem zostać przy Automapie, bo odpowiada mi w każdym calu. Ale jedynym dostępnym urządzeniem na motocykl, które przyjęło by AM, a ma właściwości porównywalne z TT, czy Garmin Zumo, była TwoNAV Delta. Mam oczywiście na myśli urządzenia firmowe. Choć i tu trzeba się pobawić systemem, żeby AM odpaliła. Niestety, cena za TwoNav jest porażająca, bo za circa 500 - 600 zł taniej mamy TT 400 Rider w wersji Premium Pack. A i tak TwoNav nie ma w zestawie tego, co wskazany wyżej TT 400 Rider PP. Przy czym z kolei można na Delcie odpalić mapy w wielu formatach, co ma znaczenie dla tych, co to jeżdżą, pływają, latają itp. Coś za coś. Ponieważ praktycznie potrzebuję nawigację tylko na motocykl, padło na TT 400 Rrider. Ale póki co nie jest to całkowite spełnienie moich oczekiwań. Nawet oprawa grafiki map, interfejs bardziej podoba mi się w AM. OK, dosyć już, bo zaraz ktoś mądrze zapyta, po cholerę to w takim razie kupowałem Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
biblo
moto-psychopata



Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 4278
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 78 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa

PostWysłany: Pią 20:52, 20 Lis 2015    Temat postu:

szuwarek napisał:
No to trochę lipa z tą aktualizacją map, ale co tam Holendrów interesuje jakaś Polska...


Nie rozumiem w czym jest problem... W aktualizacji map, czy bazy fotoradarów...? Jak sobie zrobisz jedno i drugie przez PC-ta w domu, to nie musisz być online. Koledzy Ci to niżej napisali...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szuwarek
Motonita



Dołączył: 05 Kwi 2015
Posty: 649
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Podbeskidzie

PostWysłany: Pią 21:44, 20 Lis 2015    Temat postu:

Nie w tym rzecz. Jestem po aktualizacji. Ubolewam nad niskim stopniem uszczegółowienia, to jest kiepskim pokryciem mapy. Nie ma adresu mojego miejsca pracy, jest za to budynek dwa numery dalej przy tej samej ulicy... Cóż, do pracy trafię i bez gps.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Michko
Motocyklista



Dołączył: 10 Gru 2014
Posty: 279
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Poznań

PostWysłany: Sob 14:56, 21 Lis 2015    Temat postu:

Szuwarek, ale chyba nie po to używasz nawigacji żeby dojechać dokładnie np. pod nr 102. Nawigacja ma Cię doprowadzić na daną ulicę, numer sam sobie znajdziesz. Wiem że AutoMapa (też jej używam w samochodzie) przyzwyczaiła nas do takich szczegółów ale czy rzeczywiście jest to potrzebne?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szuwarek
Motonita



Dołączył: 05 Kwi 2015
Posty: 649
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Podbeskidzie

PostWysłany: Sob 18:22, 21 Lis 2015    Temat postu:

Niby tak, jak latem kręciłem się w kółko po Warszawie szukając adresu, to był zupełnie gdzie indziej aniżeli miał być. Google maps i mapy telefoniczne różnych producentów wodziły mnie za nos. Pomógł niezawodny patrol drogówki: O, widzę, że Pan od dłuższego czasu tak jeździ w tę i z powrotem... Wink

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez szuwarek dnia Sob 18:23, 21 Lis 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Seba71
Motonita



Dołączył: 06 Lip 2014
Posty: 532
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Opole

PostWysłany: Czw 13:28, 18 Lut 2016    Temat postu:

Nowy Garmin cena zabija [link widoczny dla zalogowanych]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
biblo
moto-psychopata



Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 4278
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 78 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa

PostWysłany: Czw 13:35, 18 Lut 2016    Temat postu:

Faktycznie nieźli im odpier...iło!!! Tym bardziej, że map ubywa (niedostępna jest już np. mapa Rosji), a ostatnie algorytmy wyznaczają trasę z doopy Twisted Evil

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
m.adam
Motonita



Dołączył: 10 Wrz 2015
Posty: 540
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Czw 13:57, 18 Lut 2016    Temat postu:

Ja po pewnych chwilach niepewności, to jednak bardzo chwalę sobie TT400. Ceny Garmina faktycznie wymiatają.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szuwarek
Motonita



Dołączył: 05 Kwi 2015
Posty: 649
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Podbeskidzie

PostWysłany: Czw 21:29, 18 Lut 2016    Temat postu:

Zdecydowanie przesadzili z cenami. Dla tych bez wolnych środków smartfon, mapa jako backup i szafa gra. No i zawsze pozostaje second hand.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
biblo
moto-psychopata



Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 4278
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 78 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa

PostWysłany: Czw 21:58, 18 Lut 2016    Temat postu:

Tak patrzę na tę nową ofertę Garmina i widzę, że oni chyba oszaleli... W Europie 750€, w Stanach 900$ - czy oni myślą, że są drugim Apple i mają klientów, którzy jak sekta idą w ogień?!? Może można założyć, że nadziane ludki w Europie Zach. przyzwyczajone do płacenia za wszystko jak za zboże wysupłają tyle kasy, ale 900 dolków w USA to kupa pieniędzy!

Skąd taka cena? Mapy biorą od Here, nie mają pokrycia całego świata, algorytm obliczania tras działa ostatnio jakoś kulawo, od strony sprzętowej te ich nawigacje, to nie jest jakiś cud techniki... A konkurencja jest jednak sporo tańsza...

Chyba im się w głowach poprzewracało i myślą, że są pępkiem Świata... Nie wydaje mi się, żeby odnieśli sukces tymi nowymi Zumo...

No chyba, że wsadzą do nich jeszcze fejsbuka i odtwarzacz filmów z YouTube... Twisted Evil


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez biblo dnia Czw 22:00, 18 Lut 2016, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
express
Administrator



Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2698
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków (VIII), Ustroń

PostWysłany: Pią 13:17, 19 Lut 2016    Temat postu:

biblo napisał:
Tak patrzę na tę nową ofertę Garmina i widzę, że oni chyba oszaleli... W Europie 750€, w Stanach 900$ - czy oni myślą, że są drugim Apple i mają klientów, którzy jak sekta idą w ogień?!?


Problem leży gdzie indziej.
Konkretnie to u dostawców.
A precyzyjniej u dostawców naszych wynagrodzeń.
Dostarczają zbyt niskie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
biblo
moto-psychopata



Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 4278
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 78 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa

PostWysłany: Pią 23:55, 19 Lut 2016    Temat postu:

E tam, lewackie gadanie Twisted Evil

A na poważnie, to ten Garmin jest dużo droższy od poprzednich modeli i w Europie Zachodniej i w USA, a tam zdaje się pracodawcy płacą godziwie lub darmowe pieniądze, czytaj zasiłki, są odpowiednio wysokie (szczególnie w socjalistycznej Europie Zach.). Ale dlaczego nabywcy mieliby płacić więcej? Czy jest on tyle wart? Myślę, że nie... I porównując jego cenę do tego co oferuje (parametrów, jakości, itd.) nadal uważam, że Garmin oszalał... Dlatego nie wróżę większych sukcesów w sprzedaży tego modelu.

Wydaje mi się, że dynamiczny rozwój smarfonów powinien raczej spowodować wypuszczenie na rynek urządzeń prostszych, mniej wypasionych i dzięki temu tańszych. Chodzi oczywiście o te dedykowane motocyklistom...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez biblo dnia Sob 0:57, 20 Lut 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
luzikseba
Motonita



Dołączył: 11 Sie 2014
Posty: 618
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków, IV

PostWysłany: Śro 22:18, 11 Maj 2016    Temat postu:

Zastanawiam się pomiędzy TomTom RIDER 410 vs GARMIN ZUMO 590LM. Nie mogę nigdzie znaleźć szczegółowej specyfikacji tych urządzeń, jakie mają procesory, ile pamięci RAM. Zastanawia mnie który ma mocniejsze bebechy i będzie działał szybciej?

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez luzikseba dnia Czw 14:16, 09 Cze 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Seba71
Motonita



Dołączył: 06 Lip 2014
Posty: 532
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Opole

PostWysłany: Śro 23:17, 11 Maj 2016    Temat postu:

Garmina nie miałem w łapach, ale z TT400 jestem bardzo zadowolony, jako navi do auta i motocykla spełnia moje wszystkie oczekiwania.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
luzikseba
Motonita



Dołączył: 11 Sie 2014
Posty: 618
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków, IV

PostWysłany: Czw 14:15, 09 Cze 2016    Temat postu:

Podczas służby wojskowej las był moim drugim domem i nigdy Garmin mnie nie zawiódł, gdy woziłem się XT 660R czy Artic Catem Smile



Decyzja zapadła wybrałem Garmin zūmo® 590LM oby nigdy mnie nie zawiódł Smile



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Vorenus
Maniak motocyklowy



Dołączył: 12 Lis 2014
Posty: 1310
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: okolice Wwy

PostWysłany: Sob 14:20, 02 Lip 2016    Temat postu:

Też aktualnie rozważam zakup nawigacji motocyklowej.
Różnica w cenie TT (2250zł model ZUMO 590) oraz Garmina (1650zł model 410) jest spora. Zastanawiam się z czego to wynika i czy warto płacić więcej. Początkowo myślałem, że za 1200 zł kupię coś sensownego, a tu taka niespodzianka Smile)

Dodatkowe pytanie. Jak te nawigacje spisują się w pełnym słońcu? Widać coś na ekranie? Rozumiem, że ulewny deszcz znoszą bez szwanku?

Jeżeli macie jakieś inne sugestie, bądź polecacie jeszcze coś innego to dajcie znać.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Seba71
Motonita



Dołączył: 06 Lip 2014
Posty: 532
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Opole

PostWysłany: Sob 15:45, 02 Lip 2016    Temat postu:

Na TT400 nakleiłem folię matową , czułość ekranu jest taka sama tylko ekran jest mniej wyraźny, nasycony, jak to po naklejeniu takiej folii. W słońcu można za to spokojnie nawigować.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jotes
DeTox nie pomoże



Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 2518
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Düsseldorf / Gdynia

PostWysłany: Sob 17:36, 02 Lip 2016    Temat postu:

Ja rozumiem duza popularnisc Garmina w europie zach poprzez dostepny Garmin Mapsource, i nowy Garmin BaseCamp. Programy do planowania i tras na PC.

z tego co czytalem i widzialem sa naprawde idealne i po zaplanoowaniu trasy przenosi ja 1 do 1 do nawigacji nie zmuszajac nas do czasami problematycznego klikania myszka na prawy pas ruchu aby nas potem upierdliwie nie zawracalo do ominietego punktu.


Rowniez dostepnosc tras na wszelakich portalach podrozniczych jest dla garmina orgomna.

nie twierdze ze mapy czy przeliczenia sa idealne. ( chociaz E.Zach jest ok ) czasami tak bywa ze cos sie przyjmie mimo ze cos inego moze byc lepsze (system Video 2000 i VHS czy pozniej android i apple )

@Vorenus- tansza opcja jest zakup chiczyka typu Lark za ok 400-500 z,l aktualnie oferowane chyba z calkiem niezylm iGo 8 i dogranie do tego AutoMapy za ok drugie tyle.
calkiem sprawny zestaw, przejezdzilem z czyms takim cala Europe. chociaz napewno po czasie jasnosc ekranu pozostawia do zyczenia a planowanie w domu jest troche bardziej skomlikowane.
( ja korzystam z map papierowych i nawiguje kontrolnie tylko od punktu do punktu )


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez jotes dnia Sob 17:53, 02 Lip 2016, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Vorenus
Maniak motocyklowy



Dołączył: 12 Lis 2014
Posty: 1310
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: okolice Wwy

PostWysłany: Sob 23:10, 02 Lip 2016    Temat postu:

Jotes, dzięki za sugestie. Obawiam się jednak, że w Chińczyku planowanie tras w komputerze będzie bardziej problematyczne.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Seba71
Motonita



Dołączył: 06 Lip 2014
Posty: 532
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Opole

PostWysłany: Nie 10:43, 03 Lip 2016    Temat postu:

Fajny program do planowania trasy jest Tyre, za darmo przy kupnie TomTom.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jotes
DeTox nie pomoże



Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 2518
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Düsseldorf / Gdynia

PostWysłany: Nie 11:02, 03 Lip 2016    Temat postu:

@ Vorenus - z kazdym planowaniem i programem trzeba sie troche zapoznac.
IGo bazuje na formacie KML podobnie jak mapy googla,
AutoMapa zreszta tez, kiedys Targeo pozwalalo tez zaplanowac i wytyczyc trase, jak jest dzisiaj nie wiem.
ew. sa w necie konwertery formatow.
trzeba tylko czasami stworzyc osobny plik w systemie softu.

@Seba-jest duzo podobnych programow jak Tyre, ich problemem jest ze przenosza tylko punkty, nawigujac potem miedzy nimi wedlug wlasnego widzimisie. trzeba wiec duuzo klikac i uwazac gdzie je stawiac.

Z tego co zrozumialem Garminowi wystarcza dwa punkty ( start i cel ) oraz przeciagnieta myszka wedlug upodobania trasa. Objazdy tez nie stanowia problemu i nie kaze ciagle zawracac do ominietego punktu.
Teoretycznie po planowaniu na google czy innym programie mozna jadac wejsc w przebieg trasy i ten ominiety punkt skasowac . Tylko jak ich na 300 km nastawiales 47 i pol, to ciezko potem sie zorientowac o ktory chodzi.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez jotes dnia Nie 11:04, 03 Lip 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
luzikseba
Motonita



Dołączył: 11 Sie 2014
Posty: 618
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków, IV

PostWysłany: Pon 19:18, 04 Lip 2016    Temat postu:

Garmin sprawdził się w wypadzie nad Morze Czarne znakomicie, cała moja kompanija była zadowolona Smile widoczność w pełnym słońcu - wyborna Smile Drugie moto miało tomtoma 410 )bawiłem się nim w wolnych chwilach) oraz Automapa.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
prostyelektryk
Motonita



Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 741
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Pią 17:03, 12 Maj 2017    Temat postu:

Odświeżając nieco temat zapytuję, czy koledzy mają jakieś porównanie Garmina 595 z Tomtom Rider 400?
Niestety w tomtomie wciąż mam problemy z połączeniami bluetooth.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Vorenus
Maniak motocyklowy



Dołączył: 12 Lis 2014
Posty: 1310
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: okolice Wwy

PostWysłany: Pią 18:33, 12 Maj 2017    Temat postu:

prostyelektryk napisał:
Odświeżając nieco temat zapytuję, czy koledzy mają jakieś porównanie Garmina 595 z Tomtom Rider 400?
Niestety w tomtomie wciąż mam problemy z połączeniami bluetooth.


Pomijając kwestię bluetooth, z tomtoma jestem bardzo zadowolony. Przejechałem z tą nawigacją tysiące kilometrów w skrajnych warunkach pogodowych i nigdy nie zawiodła.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KriSSo
A1



Dołączył: 20 Sie 2017
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Wto 22:03, 29 Sie 2017    Temat postu:

luzikseba napisał:
Decyzja zapadła wybrałem Garmin zūmoŸ 590LM oby nigdy mnie nie zawiódł Smile

Troszkę czasu już minęło, jakie wrażenia, opinia? Było warto? Ja postawiłem na Gramina, tylko waham się czy 395LM (4,3"), czy dołożyć ten pińcet pln i wziąć 595LM (5") na zasadzie - raz a dobrze? Zasadniczo różnicę w funkcjach między tymi modelami już poznałem, ale pozostaje jeszcze sprawa wyświetlacza. W tej kwestii jest sporo rozbieżnych opinii. Niektórzy uważają, że 595 ma większy, ale zarazem słabszy wyświetlacz i lepiej 395. No jest nad czym podumać.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez KriSSo dnia Wto 22:05, 29 Sie 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
scyzor_2007
Motonita



Dołączył: 31 Gru 2016
Posty: 762
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Śro 8:39, 30 Sie 2017    Temat postu:

mam tomtoma 400 jestem zadowolony działa bez problemu

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jotes
DeTox nie pomoże



Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 2518
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Düsseldorf / Gdynia

PostWysłany: Śro 9:24, 30 Sie 2017    Temat postu:

@KriSSo- jezeli inne roznice Cie nie wzruszaja i nie masz problemu ze wzrokiem Wink to wedlug mnie 395 jest sensowniejsza. Sam mam 390 i jakos nie zauwazylem abym potrzebowal cos wiekszego. Przedtem jezdzilem z larkiem i tez bylo dobrze.
Do tego zwroc uwage na oferte Louisa , maja akurat 395 za 399 Euro.
Wysylka chyba 6 euro Serwis maja super a w razie co to ze Szczecina tez daleko nie masz zeby zrobic sobie wycieczke.

Dla mnie najwieksza zaleta Garmina jest ich BaseCamp do planowania tras.

edit.
do 6.09 maja akcje rabatowa jeszcze na zakup powyzej 249 euro jest znizka 50 Euro. Kod rabatowy moge Ci podac na maila.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez jotes dnia Śro 9:30, 30 Sie 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KriSSo
A1



Dołączył: 20 Sie 2017
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Śro 9:30, 30 Sie 2017    Temat postu:

Dziękuję za opinię Smile.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
robinx
A1



Dołączył: 01 Kwi 2017
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubeck

PostWysłany: Sob 14:09, 23 Wrz 2017    Temat postu:

Pojawił się w Luisie (DE) Garmin zumo 345LM - niby to samo co 395LM a o 100€ tańszy. Porównując opisy dostrzegłem, że jest okrojony o mapy; posiada tylko 22 kraje czyli połowę mniej jak zumo 395LM. Dlatego mam pytanie: czy jest możliwość ściągnięcia na to urządzenie mapy konkretnego państwa i czy jest to odpłatne? Warto skusić się na ten model, czy lepiej dołożyć 100€ ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Akcesoria dla V-Stroma / Akcesoria elektroniczne i elektryczne / GPS / Hardware Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin