|
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lotnik
Motocyklista
Dołączył: 12 Cze 2015
Posty: 203
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kętrzyn WM
|
Wysłany: Czw 13:20, 03 Mar 2016 Temat postu: Ktoś, coś o: Givi OBK58A, Kappa KVE58A, Kappa KVE37A |
|
|
Nadeszła pora ubrać Suzi troszkę bardziej profesjonalnie, w tej chwili mam na oku aluminiowe modele od Givi i Kappy. Może ktoś ma i podzieli się opinią o nich?
Centralka od Givi i Kappy wyglądają identycznie, czy tak jest w realu?
W innym temacie wyczytałem że mogą być problemy z otwarciem bocznych z 58, jak to wygląda w praktyce, haczą?
Zdjęcia poglądowe:
Givi OBK58A
Kappa KVE58A
Kappa KVE37A
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez lotnik dnia Czw 13:54, 03 Mar 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Suszny
Maniak motocyklowy
Dołączył: 09 Kwi 2013
Posty: 1586
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraśnik woj. Lubelskie
|
Wysłany: Czw 13:34, 03 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Zdjęcia nie działają
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lotnik
Motocyklista
Dołączył: 12 Cze 2015
Posty: 203
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kętrzyn WM
|
Wysłany: Czw 13:54, 03 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Suszna uwaga, poprawione
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
express
Administrator
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2698
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków (VIII), Ustroń
|
Wysłany: Pią 13:52, 04 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
O, super.
Do bocznych nie specjalnego stelaża - sa adaptery do standardowych stelaży Monokey Duży plus w stosunku do Givi, bo ich kufry boczne wymagają innego mocowania, co w przypadku starszych modeli komplikowało sprawę.
https://www.youtube.com/watch?v=Cu7JjMaBqY8
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tdm
Motonita
Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pią 14:56, 04 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
z jednej strony te adaptery niby ok, ale z drugiej do kufrów alu stosuje się gruby stelaż 4-punktowy, a nie cieniutki i 3-punktowy. Popatrzcie jakie stelaże mają kufry alu innych marek. Rurki stelaża Givi dedykowanego do Outbacków są prawie 2x grubsze od standardowych stelaży do plastikowych kufrów.
Aluminium nie tłumi drgań ani uderzeń tak jak plastikowy kufer. Wieszanie ciężkiego metalowego kufra na delikatnym stelażu przeznaczonym do plastików...hmm
Może dlatego jedyną dostępną opcją są tutaj kuferki o małej pojemności 37L (ale jak się na wieko dołoży namiot i kanisterek to już nie będa takie lekkie, nie wiem czy producent to przewidział).
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez tdm dnia Pią 15:01, 04 Mar 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
biblo
moto-psychopata
Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 4278
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 78 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: W-wa
|
Wysłany: Pią 15:00, 04 Mar 2016 Temat postu: Re: Ktoś, coś o: Givi OBK58A, Kappa KVE58A, Kappa KVE37A |
|
|
lotnik napisał: |
W innym temacie wyczytałem że mogą być problemy z otwarciem bocznych z 58, jak to wygląda w praktyce, haczą? |
Nawet gdyby haczyły, to jak widać na filmie wstawionym przez expressa, całkowite zdjęcie pokryw kufrów bocznych jest banalnie proste i trwa sekundy...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lotnik
Motocyklista
Dołączył: 12 Cze 2015
Posty: 203
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kętrzyn WM
|
Wysłany: Pią 15:02, 04 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
express napisał: | O, super.
Do bocznych nie specjalnego stelaża - sa adaptery do standardowych stelaży Monokey Duży plus w stosunku do Givi, bo ich kufry boczne wymagają innego mocowania, co w przypadku starszych modeli komplikowało sprawę.
https://www.youtube.com/watch?v=Cu7JjMaBqY8 |
Dla tego na nich mi zależy, Monokey jest do każdego więc nie powinno być problemu przy zmianie maszynki
Cytat: | z jednej strony te adaptery niby ok, ale z drugiej do kufrów alu stosuje się gruby stelaż 4-punktowy, a nie cieniutki i 3-punktowy |
Nie ilość a jakość materiału, grubość rury nie wiele ma z tym wspólnego, oba kufry mają dopuszczalne max 10kg plus kappy są na stałe przymocowane, w givi są zamki.
Zastanawia mnie temat otwierania bocznych z zamontowaną centralką, stelaż do 650 jest asymetryczny i jeden będzie bliżej. Nie mogę znaleźć informacji na ten temat
bilbo tylko że trzeba wieczko najpierw troszkę unieść, im wyżej tym wygodniej, a dwa co z dodatkowym bagażem:
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez lotnik dnia Pią 15:16, 04 Mar 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
j23a
Motonita
Dołączył: 11 Lut 2014
Posty: 987
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: Pią 15:23, 04 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
tdm napisał: | z jednej strony te adaptery niby ok, ale z drugiej do kufrów alu stosuje się gruby stelaż 4-punktowy, a nie cieniutki i 3-punktowy. Popatrzcie jakie stelaże mają kufry alu innych marek. Rurki stelaża Givi dedykowanego do Outbacków są prawie 2x grubsze od standardowych stelaży do plastikowych kufrów.
Aluminium nie tłumi drgań ani uderzeń tak jak plastikowy kufer. Wieszanie ciężkiego metalowego kufra na delikatnym stelażu przeznaczonym do plastików...hmm
Może dlatego jedyną dostępną opcją są tutaj kuferki o małej pojemności 37L (ale jak się na wieko dołoży namiot i kanisterek to już nie będa takie lekkie, nie wiem czy producent to przewidział). |
A czy alusy od forumowych dostawców, to nie chodzą na stelażach do plastików? Letko bodajże montuje swoje kufry na stelażach givi, takich normalnych, do plastików i ludzie sobie chwalą.
edit::
Lotnik, całkiem fajne moto na tym zdjęciu
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez j23a dnia Pią 15:25, 04 Mar 2016, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
express
Administrator
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2698
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków (VIII), Ustroń
|
Wysłany: Pią 15:51, 04 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
tdm napisał: |
Może dlatego jedyną dostępną opcją są tutaj kuferki o małej pojemności 37L (ale jak się na wieko dołoży namiot i kanisterek to już nie będa takie lekkie, nie wiem czy producent to przewidział). |
Znaczenie ma jedynie obciążalność stelaża; to czy ma grube czy cienkie rury nie ma większego znaczenia. Ilość punktów mocowania kufra może mieć znaczenie w terenie, a w V-Stromy w znaczącej większości jeżdżą po czarnym, twardym i równym, więc kwestia tłumienia drgań też nie jest najistotniejsza.
Dokładając namiot i kanister i tak musisz wziąć pod uwagę obciążalność stelaża; a skoro namiot kładziesz na kufer - znaczy nie masz miejsca na siedzeniu, być może zajętym przez osobę - w takim przypadku jeszcze trzeba zwrócić uwagę na dopuszczalne obciążenie moto.
Nie wiem ile ważą te Kappy boczne (nie ma info na stronie), ale plastikowe Givi E41, które mam też do lekkich nie należą.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
biblo
moto-psychopata
Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 4278
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 78 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: W-wa
|
Wysłany: Pią 16:24, 04 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
j23a napisał: |
Lotnik, całkiem fajne moto na tym zdjęciu |
No jasne, że fajne! Bo to Tiger Explorer
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
j23a
Motonita
Dołączył: 11 Lut 2014
Posty: 987
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: Pią 17:02, 04 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
biblo napisał: | j23a napisał: |
Lotnik, całkiem fajne moto na tym zdjęciu |
No jasne, że fajne! Bo to Tiger Explorer |
Nie mieszaj ludziom w głowach . Przeca to BMW R1200 GS LC, wodniak znaczy się . Na Tigera bym nie zwrócił uwagi
ale kufry ma fajne. I stelaż też (żeby nie było, że OT).
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez j23a dnia Pią 17:11, 04 Mar 2016, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tdm
Motonita
Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pią 21:36, 04 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
lotnik napisał: | kappy są na stałe przymocowane, w givi są zamki |
ale jaki sens kupować kappy za tyle samo co kosztują givi, gdy te drugie mają możliwość wyboru pojemności i zatrzaskowe mocowania, a kappy nie mają i wcale nie przez to są tańsze. Ponad 2 tysiące za kufry mocowane na stałe, bez opcji szybkiego zdejmowania, to moim zdaniem naprawdę dużo. Plastikowe gniazdo w którym osadzone są śruby mocujące te kappy też nie wygląda przekonująco..To nawet nie są śruby tylko jakieś przekręcane uchwyty które w odpowiedniej pozycji otrzymuje maleńki kawałek plastiku. Jak kufer trochę pojeździ i się tam dostanie luz, albo jak ten plasticzek się ukruszy i ta śrubka się obróci od wibracji, to kufer spada... Naprawdę, mogli to jakoś lepiej zaprojektować.
Stelaż CAM dedykowany do kufrów alu jest dostępny zarówno do nowego jak i starego 650, do nowego 1000 też. I do większości motocykli ADV, do których pasują w ogóle kufry alu, też są.
Moim zdaniem stelaż to najważniejsza część zestawu bagażowego, to na tych paru rurkach wszystko wisi. Lekko uszkodzony kufer w razie awarii można jakoś tam połatać, ale jak pęknie stelaż to robi się duży problem. Zobaczcie sobie skutki przeciążenia stelaża givi monokey - tego od popularnych plastików. Nie jest taki pancerny jak się wydaje: http://www.youtube.com/watch?v=yQ8eTg51qS4&feature=youtu.be&t=24s
Rurka pękła nie centralnie, ale na zgięciu, przy okazji rozwaliła zawieszenie V-stroma. Czy warto ryzykować takie coś?
Oglądałem wiele stelaży kufrów alu - bmw, sw-motechy, różne samoróbki wyprawowe - wszystkie, absolutnie wszystkie miały tradycyjne, 4-punktowe mocowania kufra i wszystkie były z grubych rur, znacznie solidniejszych od stelaży do plastików. Naprawdę nie sądzę żeby producent do droższego stelaża wyprawowego dawał gorszej jakości metal niż do stelaża budżetowego, prawdopodobnie są robione z tego samego surowca. A w takim układzie gruba rurka prawie zawsze okaże się mocniejsza od 2x cieńszej rurki, szczególnie na łączeniach, zgięciach itp. wrażliwych miejscach.
Wydaje mi się, że jest jakiś powód dla którego stelaże do alusów są tak wykonywane (i są droższe), a do plastików starczają tańsze, cieńsze stelaże.
Miałem i stelaż monokey, i stelaż cam, moim zdaniem nieprzypadkowo różnią się ceną.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez tdm dnia Pią 22:30, 04 Mar 2016, w całości zmieniany 5 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
biblo
moto-psychopata
Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 4278
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 78 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: W-wa
|
Wysłany: Pią 22:22, 04 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
tdm napisał: |
Oglądałem wiele stelaży kufrów alu - bmw, sw-motechy, różne samoróbki wyprawowe - wszystkie, absolutnie wszystkie miały tradycyjne, 4-punktowe mocowania kufra i wszystkie były z grubych rur, znacznie solidniejszych od stelaży do plastików. Naprawdę nie sądzę żeby producent do droższego stelaża wyprawowego dawał gorszej jakości metal niż do stelaża budżetowego, prawdopodobnie są robione z tego samego surowca. A w takim układzie gruba rurka prawie zawsze okaże się mocniejsza od 2x cienkiej rurki.
Wydaje mi się, że jest jakiś powód dla którego stelaże do alusów są tak wykonywane (i są droższe), a do plastików starczają tańsze, cieńsze stelaże. |
Może to być również spowodowane tym, że przy jakiejś przewrotce lub zaczepieniu kufrem plastiki łatwiej odpadają lub się rozpadają, czyli stelaż nie musi być aż tak wytrzymały. Natomiast mocniejsze alusy muszą mieć też mocniejszy stelaż, żeby go po prostu nie zmasakrowały w podobnym przypadku.
Rozbity kufer łatwo ogarnąć oklejając go taśmą, folią, spinają paskiem lub liną, a z połamanym stelażem na drodze niewiele da się zrobić...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lotnik
Motocyklista
Dołączył: 12 Cze 2015
Posty: 203
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kętrzyn WM
|
Wysłany: Pią 23:35, 04 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
tdm to już powoli podchodzi pod wojnę miłośników Givi i Kappy
https://www.youtube.com/watch?v=6saMceRtgGA
średnio rozumiem co pan na filmie mówi ale widać, że w tym systemie też jest poniekąd mocowanie w 4 punktach (górne oddalone o ~15cm), oraz system rozłożenia obciążenia kufra identyczny jak w G.
Cytat: | To nawet nie są śruby tylko jakieś przekręcane uchwyty które w odpowiedniej pozycji otrzymuje maleńki kawałek plastiku. Jak kufer trochę pojeździ i się tam dostanie luz, albo jak ten plasticzek się ukruszy i ta śrubka się obróci od wibracji, to kufer spada... Naprawdę, mogli to jakoś lepiej zaprojektować. |
Jak dobrze, że nie widziałeś jakie przekręcane cosie trzymają w jednym kawałku samoloty
Ładnie na filmie widać, że musi posłużyć się "kluczem" by śruba przeskoczyła więc na pewno to nie te "plasticzki" blokują śrubę przed odkręceniem, nie bałbym się o trwałość tego.
Jak j23a trafnie zauważył ludzie jeżdżą z kuframi od lokalnych dostawców na zwykłym stelażu Givi i jakoś nie widać by narzekali. Proponowałbym odstawić na bok nasze gdybania, do momentu aż nie będzie jakiegoś realnego testu wytrzymałości tych stelaży. Osobiście uważam, że oba kufry są identyczne, różnią się jedynie sposobem montażu G ma wzmocniony zamek a K obrotowe zatrzaski i dzięki temu jest te 3 stówki tańszy, do tego zwykły stelaż i mamy w kieszeni kolejne 4 stówki, a to już podchodzi pod 1/5 ceny zestawu
Budżet ledwie starczy mi na K więc w to idę, przyszłościowo nie będzie problemu z przełożeniem na cokolwiek innego. Dostałem info ze sklepu, że nie powinno być problemu z otwieraniem bocznych co mnie cieszy.
PS nie wiem czy ktoś zauważył ale centralka jest montowana na zwykłą płytę G.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tdm
Motonita
Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Sob 1:20, 05 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
givi/kappa to bliźniacze firmy, nie ma z kim wojować. Wskazuję ci różnice między tymi produkatmi, ale coś mi się wydaje że się już napaliłeś i koniec
Te kufry są mocowane do stelaża w 3, a nie 4 punktach. Obie górne śruby łączą się z blaszką alu, a ta jest połączona ze stelażem jedynie na środku.
Stelaż 4-punktowy (nawet taki rzemieślniczy) ma 4 niezależne, oddalone od siebie połęczenia
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
I jeszcze co do śrubek mocujących - póki to wszystko jest nowe i niczym nie obciążone śrubki siedzą sztywno. Z czasem jak załadowany kufer wytrzęsie się podczas podróży to każdy jeden się wyrabia i na takich połączeniach powstają luzy. Nie sądzę, żeby ten tutaj był wyjątkiem. W tej konstrukcji taki luz jest o tyle niebezpieczny, że jeśli te śrubki dostaną trochę luzu to kufer może się samodzielnie wypiąć.
Różnic jest więcej - giviki mają listwę usztywniającą ściankę, którą mocuje się do stelaż,a wykonaną z aluminium, a kappy z...plastiku.
Dla mnie pchanie się na siłę w drogie kufry alu i następnie oszczędzanie na stelażu do nich nie ma sensu. No ale każdy robi jak uważa, życzę zadowolenia z produktu.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez tdm dnia Sob 1:42, 05 Mar 2016, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lotnik
Motocyklista
Dołączył: 12 Cze 2015
Posty: 203
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kętrzyn WM
|
Wysłany: Sob 10:27, 05 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
tdm napisał: | No ale każdy robi jak uważa, życzę zadowolenia z produktu. |
A dziękuje mam nadzieje, że będą służyć długo i bezproblemowo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
express
Administrator
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2698
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków (VIII), Ustroń
|
Wysłany: Nie 12:45, 06 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
lotnik napisał: |
PS nie wiem czy ktoś zauważył ale centralka jest montowana na zwykłą płytę G. |
Zauważył. Tak samo Givi.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mysza78
A1
Dołączył: 29 Lut 2016
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 9:32, 13 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
Odswieże trochę temat. Lotnik napisz czy zamontowałeś już te kufry Kappy i z jakim centralnym pasują aby się poprawnie otwierały. Jestem też na etapie kupna ale chciałem zamontować jako centralny GIVI TRK52 i obawiam się że będzie problem z otwieraniem bocznych kufrów w tej konfiguracji. Wrzuć może jakieś zdjęcie jak to wygląda na moto.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jargus2
Motocyklista
Dołączył: 16 Lis 2014
Posty: 272
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Podlaskie
|
Wysłany: Pon 15:34, 13 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
Fajne te kappy
Wcześniej myślałem o zakupie givi trekker
Ale chyba trzeba dozbierać kasiory i kupić te ameliniowe od kappy
poniżej filmik jak prezentują się na nowym dlu
https://www.youtube.com/watch?v=N7-d7FjVziI
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lotnik
Motocyklista
Dołączył: 12 Cze 2015
Posty: 203
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kętrzyn WM
|
Wysłany: Pon 20:48, 13 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
Mysza78 jargus2
Kufry zamontowane, sorry że dopiero teraz ale forum w pracy mam zablokowane:(
Zdjęcia gdzieś są ale na szybko zrzuty z kamery niżej.
Ja mam zamontowane na standardowym stelażu od givi/kappy - lewy kufer jest bliżej moto, wadzi przy otwieraniu (prawy OK). Szczęśliwie są dwie metody na otwarcie, można odchylić pokrywę przy otwieraniu ewentualnie można odblokować w zawiasie i zdjąć.
Mi osobiście to nie przeszkadza. Jest jeszcze opcja zastosować stelaż symetryczny od SW - ale kila stówek trzeba dopłacić. Zastanawiam się jak cofnąć kilka cm płytę(nowe wsporniki), wtedy powinno otwierać się bez problemu
58L są moim zdaniem idealne, dwa kaski wchodzą, ewentualnie namiot bez problemu. W zestaw weszło wszystko na zlot dla 2 osób (rzeczy + łakocie) i jeszcze było miejsce:D
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez lotnik dnia Wto 6:01, 14 Cze 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mysza78
A1
Dołączył: 29 Lut 2016
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 21:03, 13 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
Lotnik niezłe są te kufry.Ja mam DL1000 więc i stelaż też inny. Pomogła mi Twoja odpowiedź. Zbieram kaske na te kuferki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lotnik
Motocyklista
Dołączył: 12 Cze 2015
Posty: 203
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kętrzyn WM
|
Wysłany: Pon 21:20, 13 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
Mysza78 napisał: | Lotnik niezłe są te kufry.Ja mam DL1000 więc i stelaż też inny. Pomogła mi Twoja odpowiedź. Zbieram kaske na te kuferki. |
No to nie powinno być problemu z otwieraniem obu w dużym jest symetryczny.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
geniusz
Motocyklista
Dołączył: 05 Wrz 2009
Posty: 473
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pon 22:42, 13 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
Ile ten kufer centralny kosztuje?
Wejdą tam 2 kaski integralne?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lotnik
Motocyklista
Dołączył: 12 Cze 2015
Posty: 203
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kętrzyn WM
|
Wysłany: Wto 6:00, 14 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
geniusz napisał: | Ile ten kufer centralny kosztuje?
Wejdą tam 2 kaski integralne? |
Bez problemu się mieszczą, w moim przypadku nexx x.d1 z daszkiem oraz integralny hjc plecaczka.
Co do ceny kappa 1350 a givi 1450. Ja kupiłem od [link widoczny dla zalogowanych] można negocjować rabat, mi wyszło -10% na komplecie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Hirem
A1
Dołączył: 26 Lip 2015
Posty: 9
Przeczytał: 8 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Leszno
|
Wysłany: Pią 15:57, 05 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
Jaką masz szerokość z bocznymi?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lotnik
Motocyklista
Dołączył: 12 Cze 2015
Posty: 203
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kętrzyn WM
|
Wysłany: Pią 16:24, 05 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
Z bocznymi wychodzi 104cm na standardowym (asymetrycznym) stelażu GIVI.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez lotnik dnia Sob 5:45, 13 Sie 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lotnik
Motocyklista
Dołączył: 12 Cze 2015
Posty: 203
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kętrzyn WM
|
Wysłany: Wto 9:50, 14 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
moto_zwierzak mam nadzieję że się nie pogniewasz udzielę odpowiedzi na Twoje pytania tutaj, będzie dla potomnych
1. Narożniki są z „plastiku”.
https://www.youtube.com/watch?v=YRaNpoMsgbI
dotyczy to co prawda GIVI, ale są to takie same modele z innym mocowaniem. Na szczęście nie miałem żadnej przygody więc nie wypowiem się w sprawie wytrzymałości tego patentu. Po roku różnych dróg na pewnie nie ciekną.
2. Adapter do montażu jest w zestawie, wykręca się górny trzpień od stelaża i w jego miejsce montuje się adapter:
[link widoczny dla zalogowanych]
3. W zestawie z kuframi bocznymi była dodatkowa wkładka do zamka. Dzięki temu wszystkie kufry otwierają się z jednego kluczyka(boczne i centralny). W zestawie jest również 6 kluczy – po 2 na zamek/wkładkę.
Mam jeszcze spostrzeżenia do centralnego kufra. W zestawie są wyższe "gumy" do płyty. Przy pierwszym montaży musiałem ze stołka opierać się na kufrze by wskoczył zamek, były takie twarde. Po pół roku z lataniem po bezdrożach ubiły się i kufer skakał na nierównościach, musiałem dokupić zestaw wysokich gumek(~15PLN). Obecnie są nowe 4 wysokie a ubite przykleiłem do płyty. Kufer opiera się na 6 gumach i teraz jest spoko
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
przemkry
A2
Dołączył: 21 Cze 2014
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ożarów Mazowiecki/Warszawa
|
Wysłany: Wto 17:19, 14 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Ja mam zamontowane na swoim mmoto givi outback 58l jako centralny i dwa 36l givi dolomiti. Wszystko na stelarzu który miałem do plastików. Zmieniłem tylko płytę pod centralny na aluminiową i wszystko się ładnie zgrywa i otwiera. Nic nie zahacza i nie przeszkadza. Miałem początkowo opory odnośnie tych dolomiti 36l ale są wykonane całkiem spoko i maja pełne narożniki a nie jak w kapie czy outbekach tylko plastikowe wstawki na rogach a wewnątrz pusto. Są wytłoczone w całości z narożnikami.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
express
Administrator
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2698
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków (VIII), Ustroń
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dl650pabianice
A2
Dołączył: 30 Cze 2016
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: pabianice
|
Wysłany: Sob 21:44, 25 Mar 2017 Temat postu: GIVI OBK 58 |
|
|
GIVI OBK 58
montaż płyty 5min
ogólnie wykonanie kufra KLASA
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lotnik
Motocyklista
Dołączył: 12 Cze 2015
Posty: 203
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kętrzyn WM
|
Wysłany: Nie 9:57, 26 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Tak prezentują się u mnie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kalina
Motonita
Dołączył: 28 Lip 2008
Posty: 819
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Malbork
|
Wysłany: Nie 18:06, 26 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Top 42 litry używałem w tenerze i miał czasami ciężkie życie, polecam zajefajny, mam teraz taki sam w Vstromie ( kappe bo top nie rózni się od givi niczym), natomiast boki wezme givi bo system odpinania się rózni na korzyść givi. Stelaże tez kupie dedykowane - na dużego vstroma chyba najlepiej rozwiązany komplet.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
express
Administrator
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2698
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków (VIII), Ustroń
|
Wysłany: Nie 20:37, 26 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
kalina napisał: | Top 42 litry używałem w tenerze i miał czasami ciężkie życie, polecam zajefajny, mam teraz taki sam w Vstromie ( kappe bo top nie rózni się od givi niczym), natomiast boki wezme givi bo system odpinania się rózni na korzyść givi. Stelaże tez kupie dedykowane - na dużego vstroma chyba najlepiej rozwiązany komplet. |
Z nowym 1000 nowy stelaż.
Do starego modelu Givi nie da rady założyć - trzeba by samemu stelaż wystrugać z mocowaniem odpowiednim.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|