Forum VStromClub Strona Główna VStromClub
Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Wskażnik biegów GIPRO-S04

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Akcesoria dla V-Stroma / Akcesoria elektroniczne i elektryczne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
enzo
A1



Dołączył: 14 Paź 2010
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Koźle

PostWysłany: Sob 15:33, 16 Paź 2010    Temat postu: Wskażnik biegów GIPRO-S04

Czy ktoś go podłączył?
Gdzie się wpiąć?
I co z tym TRE? jak to się ustawia i czy jest efekt?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
roadrunner
Administrator



Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa

PostWysłany: Sob 15:59, 16 Paź 2010    Temat postu:

Poczytaj sobie ten temat: http://www.vstromclub.fora.pl/akcesoria-elektroniczne-i-elektryczne,44/wskaznik-biegow-po-raz-kolejny,603.html
wszystkiego się dowiesz, a na przyszłość użyj wyszukiwarki!


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez roadrunner dnia Sob 16:00, 16 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Otzi
Moderator



Dołączył: 18 Paź 2009
Posty: 1156
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Sob 19:42, 16 Paź 2010    Temat postu:

I leć najpierw do przywitalni.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
enzo
A1



Dołączył: 14 Paź 2010
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Koźle

PostWysłany: Nie 15:45, 17 Paź 2010    Temat postu:

Dzięki roadrunner
, ale niezupełnie o to mi chodzi (to zupełnie inny wskaźnik) Gipro ma możliwość wpięcia w istniejącą wtyczkę motocykla Bez przeróbek instalacji


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
roadrunner
Administrator



Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa

PostWysłany: Nie 15:50, 17 Paź 2010    Temat postu:

Wiem. Przeczytałeś cały temat? Tam jest i o GIPRO...
Spróbuj też tu:
http://www.vstromclub.fora.pl/motocykle-dl,32/tre-plugplay,3689.html
i tu:
http://www.vstromclub.fora.pl/akcesoria-elektroniczne-i-elektryczne,44/tre-timing-retard-eliminator,616.html
Poza tym, jak już mówiłem, użyj opcji forum "szukaj".


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez roadrunner dnia Nie 15:54, 17 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
enzo
A1



Dołączył: 14 Paź 2010
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Koźle

PostWysłany: Pon 21:32, 18 Paź 2010    Temat postu:

Raczej czy tak?
[link widoczny dla zalogowanych]
a może pod siedzeniem?
No i co to Tre poprawi i czy na pewno poprawi?
Piszcie jak to macie, bo jestem za stary na experymenty


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
roadrunner
Administrator



Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa

PostWysłany: Pon 22:37, 18 Paź 2010    Temat postu:

Nie mam wświetlacza biegu, ani tymbardziej TRE, ale z tego co mi wiadomo, to orginalna mapa zapłonu dla 1-go i 2-go biegu, ogranicza moment obrotowy i trochę inna jest charakterystyka oddawania mocy, ale tylko na tych dwóch biegach. TRE eliminuje to zjawisko, oszukując komp jeżeli chodzi o aktualnie zapięty bieg. Poza tym daje możliwość "przestrojenia" wskazań prędkościomierza w stosunku do sygnałów z impulsatora.

Olo Przenieś ten wątek do tematu "Wyświetlacz biegów..."


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ologc
Administrator



Dołączył: 10 Sty 2008
Posty: 1620
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Monachium/Gdańsk

PostWysłany: Pon 22:41, 18 Paź 2010    Temat postu:

już niech ten temat jest, musiałbym posty ręcznie przeklejać, a to za dużo roboty jest

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
roadrunner
Administrator



Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa

PostWysłany: Pon 22:44, 18 Paź 2010    Temat postu:

Spox!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
GryzliGT
Maniak motocyklowy



Dołączył: 27 Sie 2013
Posty: 2389
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Aleksandrów, obok którego leży Biłgoraj

PostWysłany: Pon 23:55, 01 Cze 2015    Temat postu:

Odświeżę temat! Nie chciałem tworzyć kolejnego tematu więc pytam bardziej zorientowanych w temacie kolegów! Zakupiłem Gipro- S02 do swojego dl 650 i niestety chyba nic z tego nawet jak go programuję(uczy się biegów) Z tego co wyczytałem na innych stronach dedykowana dla 650-ki jest wersja S04 a wersja S02 do 1000-ca.
Jeśli ktoś może pomóc piszcie!
Poniżej dołączam instrukcje do GIpro:


GIpro w/ATRE –Elektroniczny Wyświetlacz Biegów z nowoczesnym Eliminatorem Opóźniania Czasu - Pasuje do podłączenia w motocykla Suzuki EFI : GSX-R600 (2001+), GSX-R750 (1998+), GSX-R1000 (2001+), GSX1300R (1999+), GSX1400 (2001+), DL650 (2004+), DL1000 (2002+), SV650 (2003+), SV1000 (2003+), TL1000R/S (1997+), M109R / M1800R (2006+), GSF1250 Bandit (2007+) Wskazówki dla użytkowników

1.Wstęp Gratulujemy zakupu produktu GIpro. GIpro firmy HealTech-Electronics Ltd jest nie tylko najlepszym wyświetlaczem biegów dostępnym na rynku , ale także najlepszym urządzeniem TRE dla motocykli Suzuki. Urządzenie pasuje do wszystkich motocykli Suzuki wyposażonych w Czujnik Mechanizmu Położenia (GPS). Motocykle Suzuki z elektronicznym wtryskiem paliwa (EFI) zazwyczaj są wyposażone w GPS. Urządzenie można także montować w motocyklach Suzuki wyposażonych w seryjny wyświetlacz biegów, żeby wykorzystać funkcje TRE. GIpro daje możliwość podglądu wybranej funkcji TRE. Urządzenie jest typu Plug-n-Go - dostarczany z zestawem kabli, montaż jest prosty i szybki. Przy zmianie motocykla wystarczy tylko przełożyć kable.

2. Gwarancja Aby zapewnić bezproblemowe działanie, wszystkie urządzenie GIPro są dokładnie sprawdzane i testowane przed wysyłką. Okres gwarancji wynosi 2-lata licząc od dnia sprzedaży. (Urządzenie nie może być uszkodzone oraz nie może być narażone na za wysokie napięcia.) W celu reklamacji prosimy o kontakt: [link widoczny dla zalogowanych]

3. Specyfikacja elektryczna - Akceptowane napięcie: +9V do +16V - Pobór prądu na wyłączonej stacyjce: 3.6 mA - 12V - Maksymalny pobór prądu: 85 mA – 12V - Zabezpieczenie przed zwrotnym napięciem 4. Lista cech: Szybki i dokładny Szybkie i dokładne wskazanie urządzenia dla zapewnienia bezpieczeństwa i lepszej kontroli jazdy. Szybka instalacja Plug-n-go kabel elektryczny prosty do podłączenia. Kompletna instalacja zajmuje 10 minut dla niektórych motocykli Suzuki. Wbudowany zaawansowany układ TRE Motocykle Suzuki wyposażone w EFI używają różnych map zapłonu na różnych biegach w celu dopasowania do przepisów hałasu i emisji spalin. W rezultacie, czas zapłonu jest opóźniany. Z uaktywnioną funkcją TRE (Timing Retard Eliminator/Eliminator opóźniania czasu zapłonu) przyśpieszenie motocykla jest lepsze na biegach 1 do 4. Poza tym ograniczenie maksymalnej prędkości będzie wyłączone dla motocykli: GSXR1000, GSX1300R, DL1000 i M109R (Uwaga: Funkcja TRE nie zwiększa mocy motocykla.) Nawet jeżeli funkcja TRE jest aktywowana, to przy biegu neutralnym automatycznie się wyłącza. Przez wciśnięcie przycisku zamontowanego na wyświetlaczu GIPro, użytkownik może natychmiast przełączać sie między czterema trybami: Wyłączenie, Mapa biegu 4, Mapa biegu 5 i Mapa biegu 6. Wybór wybranego trybu zostanie wyświetlony na wyświetlaczu. Jeżeli GIPro zostanie zainstalowana w motocyklu wyposażonym w seryjny wyświetlacz biegów, wyświetlacz motocykla staje się bezużyteczny. Jednak, urządzenie GIpro będzie wyświetlać dany bieg niezależnie czy funkcja TRE jest uaktywniona bądź nie. W celu przestrzegania przepisów zaleca sie nieaktywowanie funkcji TRE na publicznych drogach. Duży, czytelny wyświetlacz 1-calowy, jaskrawy wyświetlacz, w zwartej obudowie. Łatwy, pojedynczy przycisk operacyjny Wszystkie dostępne funkcje wybierane są za pomocą przycisku zamontowanego pod wyświetlaczem. Zbędne jest podłączenie programów lub kluczy za pomocą specjalnych kabli. Automatycznie regulowana jasność Jasność wyświetlacza zmienia sie automatycznie wraz z intensywnością światła otoczenia. Nagłe i szybkie zmiany intensywności światła otoczenia są ignorowane po to, by nie dopuścić do migania wyświetlacza podczas jazdy. Funkcja automatycznego uczenia Urządzenie jest programowalne automatyczne żeby dopasować się do motocykla Suzuki GSXR. Urządzenie jest kompatybilne z wszystkimi motocyklami Suzuki EFI. Auto Stand-by Ta funkcja umożliwia proste podłączenie bezpośrednio do + (plusa) akumulatora. Przy odłączanej stacyjce GiPro zużywa bardzo mały pobór prądu, tylko 3mA.
Solidna konstrukcja - nieprzemakalna obudowa - Wbudowana pamięć Flash, która zapisuje wszystkie ustawienia także przy odłączeniu zasilania. - W przypadku zwarcia albo przerwania obwodu elektrycznego, urządzenie powraca do trybu normalnego po usunięciu usterki. - Do produkcji zostały użyte materiały najwyższej jakości.


5.1. Aktywacja wyświetlacza Kiedy stacyjna jest wyłączona Off, przełącz stacyjne na pozycje RUN i ustaw nóżkę w pozycji pionowej, wyświetlacz będzie wskazywał aktualnie wybrany bieg.

5.2. Przeglądanie i zmiana trybu TRE 1. Uaktywnij wyświetlacz (patrz punkt 5.1) 2. Wciśnij i zwolnij przycisk. Aktualny tryb TRE będzie wyświetlany (migając) przez 3 sekundy. Urządzenie będzie wyświetlać jeden z tych znaków: - : Tryb normalny, TRE nie jest aktywowany 4 : Mapa biegu 4 - jest realizowany kiedy skrzynia biegów jest w pozycji nie neutralnej polecany dla motocykli: DL1000 i M109R / M1800R 5 : Mapa biegu 5 jest realizowany kiedy skrzynia biegów jest w pozycji nie neutralnej polecany dla motocykli: GSXR1000, GSX1300R, GSF1250 6 : Mapa biegu 6 - jest realizowany kiedy skrzynia biegów jest w pozycji nie neutralnej polecany dla pozostałych motocykli Suzuki 7 : Tryb specjalny wyłączający ograniczenie prędkości 180 km/h polecany dla motocykli Suzuki sprzedawanych w Japonii (np. GSX1400) 3.a. Jeżeli nie chcemy wybrać żadnego trybu, czekamy aż wyświetlacz przestanie mrugać (3 sekundy). Wyświetlacz wróci do normalnego działania. 3.b. Jeżeli chcemy zmienić ustawienia, wciśnij i zwolnij przycisk aż wyświetlacz zacznie mrugać. Wybór trybu TRE uzyskamy przez krótkie naciśnięcie przełącznika Kiedy żądany tryb mruga na wyświetlaczu, czekamy 3 sekundy aby zatwierdzić ustawienie. Urządzenie będzie pracować zgodnie z wybranym trybem TRE , a wyświetlacz wróci do normalnego działania. Uwaga: - Dla waszego własnego bezpieczeństwa, nie powinno się przeglądać i zmieniać trybów TRE podczas jazdy.

5.3. Rozpoczęcie automatycznego uczenia Jeżeli urządzenie wyświetla wybrany bieg nieprawidłowo, rozpocznij automatyczne uczenie: 1. Jeżeli posiadasz stojak, postaw motocykl na stojaku. W innym przypadku usiądź na motocyklu. 2. Aktywuj wyświetlacz (patrz punkt 5.1). Upewnij się, że nóżka boczna jest złożona silnik jest wyłączony, stacyjka w pozycji RUN. Nie uruchamiaj silnika. 3. Wybierz pozycję dźwigni biegów na neutralny. 4. Wciśnij przełącznik i trzymaj tak długo aż na wyświetlaczu pojawi sie: “L” (uczenie). 5. Puść przycisk. Jeżeli skrzynia biegów jest w pozycji neutralnej , “L” rozpoczynie się mruganie i automatyczne uczenie urządzenia. 6. Po upływie kilku sekund, następuje wyświetlenie i mruganie wyświetlacza (1, 2, 3, 4, 5 do 6). Wybierz bieg, który jest wskazany na wyświetlaczu. Po to żeby łatwo zmienić bieg na wyłączonym silniku, można kręcić tylnym kołem do przodu lub do tyłu. “L” miga podczas uczenia danego biegu. Powtarzaj ten punkt dopóki wszystkie biegi zostaną nauczone. Jeżeli jest potrzeba wykonania procesu jeszcze raz, wciśnij raz przycisk i przejdź do kroku 3. 7. Jeżeli wszystkie sześć biegów zostało nauczone, na wyświetlaczu pojawi się: “U” (zaktualizowane) migając kilka sekund. Jeżeli Wasz motocykl posiada mniej niż 6 biegów, wciśnij i puść przycisk. Urządzenie zapisze nowe ustawienia na pamięci Flash, potem wyświetlacz wraca do normalnego działania.

5.4. Resetowanie urządzenia Reset spowoduje wyczyszczenie wszystkich danych oraz powrót do ustawień fabrycznych: - zapisaną pozycje biegów - TRE (zostanie tryb normalny, a tryb TRE będzie wyłączony) - Automatyczna czułość jasności wyświetlacza (poziom 4) 1. Aktywuj wyświetlacz (patrz punkt 5.1). 2. Wciśnij przełącznik i trzymaj tak długo aż na wyświetlaczu pojawi sie: “L” (uczenie). 3. Ponownie wciśnij przełącznik i trzymaj, żeby zakończyć automatyczne uczenie, aż pojawi się “U” (zaktualizowane) migając kilka sekund . Fabryczne ustawienia zostaną przywrócone. Uwaga: Urządzenie przechowuje wszystkie dane nawet jeżeli zasilanie zostanie odłączone.

5.5. Sprawdzanie ustawień (domyślnych) albo wybranego trybu TRE Odłącz i podłącz zasilanie urządzenia z akumulatora. Na wyświetlaczu pokaże się “d” (domyślne) albo numer wybranego trybu, po jednej sekundzie, pojawi sie aktualny bieg.

5.6. Sprawdzanie i ustawianie automatycznej czułości jasności wyświetlacza Czułość może być regulowana w 10 poziomach, od 0 do 9. Domyślnie czułość ustawione jest na poziom 4. Jeżeli czułość zostanie ustawiona na poziom 9, automatyczny czujnik jasności będzie wyłączony i jasność będzie zawsze maksymalna, niezależnie od intensywności światła. 1. Wybierz neutral i ustaw kluczyk stacyjki na OFF. Wyświetlacz jest pusty. 2. Wciśnij przycisk i przekręć stacyjkę na ON. 3. Puść przycisk po upływie 3 sekund, na wyświetlaczu pojawi się “A”. 4. Aktualny poziom czułości zostanie wyświetlony (mruganie). 5.a. Jeżeli nie chcesz zmieniać poziomu czułości, poczekać aż wyświetlacz przestanie mrugać. Po upływie 3 sekund, wyświetlacz powróci do normalnego działania. 5.b. Jeżeli chcesz zmienić ustawienia, wciśnij i puść przycisk podczas mrugania wyświetlacza. Przez naciskanie przycisku będzie sie zmieniał poziom czułości. Kiedy żądany poziom czułości został wyświetlony na urządzeniu, odczekaj 3 sekundy. Urządzenie wróci do normalnego działania, i nowy poziom czułości zostanie zapamiętany.

5.7. Czyszczenie wyświetlacza Wyświetlacz Led wykonany jest Plexiglas oraz filtrującego elementu. Wycierać delikatną i wilgotną tkaniną. Aby uniknąć zdrapania elementu filtrującego, nie wycieraj suchą tkaniną. Urządzenie jest wodoodporne, jednak należy unikać bezpośredniego strumienia wody na wyświetlacz.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez GryzliGT dnia Śro 0:37, 28 Paź 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
j23j23j23
Maniak motocyklowy



Dołączył: 07 Paź 2009
Posty: 1417
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wawa

PostWysłany: Wto 7:40, 02 Cze 2015    Temat postu:

Wg strony [link widoczny dla zalogowanych] - sekcji "compatibility"
- do DL650 pasują wersje Gipro with ATRE p/n: GIpro-S04 lub GIpro DS-series p/n: GPDS-S01
- do DL1000 Gipro with ATRE p/n: GIpro-S02 lub GIpro DS-series p/n: GPDS-S01

Wg tego co napisałeś masz wersję do 1000-ca. Napisz do sprzedawcy czy można odmienić albo do producenta czy można łatwo przerobić.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
olo66
A1



Dołączył: 11 Cze 2015
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Jasło

PostWysłany: Pią 16:54, 07 Sie 2015    Temat postu:

Ktoś rozjaśni montaż. Gdzie szukać wtyczek do podłączenia Gipro S02 pacjent klv 1000.Nie chcę czegoś schrzanic.Podpowiedzi mile widziane.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mily9ser
Motocyklista



Dołączył: 16 Wrz 2015
Posty: 225
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: KRAŚNIK,Lubelskie

PostWysłany: Wto 17:14, 27 Paź 2015    Temat postu:

Witam,przeczytałem cały opis ze 20razy.Brak zrozumienia,ale zakupiłem wraz z kolega z forum,,Bosman,,i powiem tak.Ten wskaźnik to zawodostwo.Wprawdzie musiałem nauczyć go biegów(to dziecinnie proste)dopiero po obcowaniu z urządzeniem instrukcja wyżej jest wpełni zrozumiała i przejżysta.Zmienialiśmy mapy z kolegą,ale zauważyłem,że niestety zamiast dodawać lepszego dołu to w moim przypadku nie jest to tak do końca prawda,zauważyłem że moto robi sie mułowate,a po wyłączeniu map wraca wszystko do normy.Mimo tego gorąco polecam,nie szuka się po zamontowaniu ,,7-go,, biegu.wyświetlacz sam się rozjaśnia lub ściemnia w zależności od pory dnia.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
michal.pirat
A2



Dołączył: 16 Paź 2017
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Porąbka

PostWysłany: Pon 12:53, 05 Lut 2018    Temat postu:

JA kupiłem Model Gipro DS S01 z dedykowaną wtyczką do mojego v stroma, montaż przebiegł bez problemów, na postoju bez żadnego uczenia pokazał wszystkie biegi, zadowolony zgasiłem moto i poszedłem do domu.

Ostatnio jednak na przejażdżce zauważyłem, że myli 1 z 2jką i 2jke z 1ką, w instrukcji nie ma nic o uczeniu czy wszelakim programowaniu.
Pisze jedynie, że kłopoty mogą wynikać z uszkodzonego czujnika biegów, funkcji TRE i w zasadzie tyle..

Ktoś coś może pomóc?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rasik
A2



Dołączył: 12 Sie 2016
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Sob 17:18, 31 Mar 2018    Temat postu:

michal.pirat napisał:
JA kupiłem Model Gipro DS S01 z dedykowaną wtyczką do mojego v stroma, montaż przebiegł bez problemów, na postoju bez żadnego uczenia pokazał wszystkie biegi, zadowolony zgasiłem moto i poszedłem do domu.

Ostatnio jednak na przejażdżce zauważyłem, że myli 1 z 2jką i 2jke z 1ką, w instrukcji nie ma nic o uczeniu czy wszelakim programowaniu.
Pisze jedynie, że kłopoty mogą wynikać z uszkodzonego czujnika biegów, funkcji TRE i w zasadzie tyle..

Ktoś coś może pomóc?


Wydaje mi się, że nie tyle myli co nie wie, że zmieniło się napięcie. Mam podejrzenie, że masz bardzo podobne napięcia na 1 i 2 i dlatego się wyświetlacz gubi - wiem że ciut późno odpisuje, ale może pomoże...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Zolw_Danziger
Maniak motocyklowy



Dołączył: 03 Lut 2015
Posty: 1346
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Wto 21:56, 03 Kwi 2018    Temat postu:

j23j23j23 napisał:
Wg strony [link widoczny dla zalogowanych] - sekcji "compatibility"
- do DL1000 Gipro with ATRE p/n: GIpro-S02 lub GIpro DS-series p/n: GPDS-S01.

Hej!
Dotyczy GIpro-SO2/GPDS-SO1.
W instrukcji obsługi dotyczącej wyświetlacza biegów Healtech-Electronics z serii GiproDs, przeczytałem takie zdanie:
Montaż typu: Plug-n-go, realizowany za pomocą wiązki kabli, oraz prostego mocowania wyświetlacza ekranowego.
Kompletna instalacja przy większości motocykli Suzuki trwa około 10 minut...
Co to jest montaż Plug-n-go??! proszę WAS o sprecyzowanie!
i czy faktycznie dla DL 1000 model K-7 "...wszystkie wtyczki pasują w oryginalne wtyczki motocykla - nie jest wymagana ingerencja w instalację motocykla!!!..."
Montowaliscie już w dużym DL-u ten konkretny wyświetlacz i jak jest faktycznie z podłączeniem?
Mam zamiar to coś nabyć.
Z góry dzięki!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Struna
Motonita



Dołączył: 08 Sie 2017
Posty: 537
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków / Skawina

PostWysłany: Pią 15:26, 06 Kwi 2018    Temat postu:

Plug'n'go - podpinasz i jazda, nie wymaga żadnych dodatkowych czynności typu kalibracje, uczenie itp.

Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Zolw_Danziger
Maniak motocyklowy



Dołączył: 03 Lut 2015
Posty: 1346
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Śro 19:47, 11 Kwi 2018    Temat postu:

Hej witam ponownie!
Zamontowałem wskaźnik pozycji biegów czyli: GIpro-SO2/GPDS-SO1.
Znalazłem białe 6-stykowe męskie złącze diagnostyczne, faktycznie było w pobliżu ECM, z lewej strony motocykla pod tylną pokrywą plastykową (tam gdzie znajduje się m. in. regulator napięcia)!
Podłączyłem, zamontowałem i działa:

sprawdzam przy zmianie biegu:

i widok z boku:

No i mały test, wyskoczyłem do Jelitkowa (wzdłuż plaży):

Działa no i nawigacja typu Navitel też przeszła swój chrzest i test!
Jestem zadowolony....


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Zolw_Danziger dnia Pon 19:56, 16 Kwi 2018, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Struna
Motonita



Dołączył: 08 Sie 2017
Posty: 537
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków / Skawina

PostWysłany: Śro 20:25, 11 Kwi 2018    Temat postu:

ECM to komputer sterujący pracą silnika (Engine Control Menagement)

Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Zolw_Danziger
Maniak motocyklowy



Dołączył: 03 Lut 2015
Posty: 1346
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Pon 20:04, 16 Kwi 2018    Temat postu:

No i zrobione, działa piszę tu o GIpro-SO2/GPDS-SO1!
Patrz zdjęcia dwa posty wyżej (podkleiłem niechcący pod swój poprzedni post).
Pzdr Żółwik


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Akcesoria dla V-Stroma / Akcesoria elektroniczne i elektryczne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin