|
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Adamar
Maniak motocyklowy
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 1220
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: CK
|
Wysłany: Śro 17:01, 28 Paź 2009 Temat postu: Power Commander DL650 |
|
|
Jak wiecie mam Dl-650 K7 czy to ustrojstwo Power Commander III będzie pasował (jest 04-06) do K7 (pewnie trzeba wgrać nowe ustawienia, mapy) czy ktoś to ma i jak się sprawuje, generalnie czy warto ?? http://www.youtube.com/watch?v=Ou6FumzAnZ8
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bibop
Maniak motocyklowy
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1741
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 17:39, 28 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
za 2k pln to nie warto
na tym filmiku to chyba zrobil to without (w/out) powercommandera?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Adamar
Maniak motocyklowy
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 1220
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: CK
|
Wysłany: Śro 18:12, 28 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
teraz są po 1500 a mam do kupienia za 1000 może nawet za 800 nowego [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Simbus
A1
Dołączył: 22 Paź 2009
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: Śro 22:16, 28 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Przydałby sie jeszcze mechanik który to ustrojstwo poprawnie zainstaluje:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bibop
Maniak motocyklowy
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1741
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 23:07, 28 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
no jak masz wolne 800 to mozesz sprobowac i dac znac
nie wiem niestety czy bedzie pasowal do modelu K7... nie maja w ofercie dwoch roznych wiec moze pasowac... mozesz zadzwonic do serwisu suzuki, moze wiedza (sami chyba instaluja takie rzeczy).
ja to bym chetnie znalazl liste zmian miedzy modelami (wszystkimi). ma ktos cos takiego?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
polsky
Motonita
Dołączył: 17 Wrz 2008
Posty: 646
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Londyn/Wrocław
|
Wysłany: Pią 0:13, 30 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Power commander to droga zabawa.. nie ma sie co ludzic,ze uzyskasz duzo mocy dzieki samemu commanderowi,bez zmiany wydechu na przelotowy i bardziej przepustowego filtra jak KN czy DNA
Druga sprawa to pozniejsze zestrojenie silnika,i tak trzeba dopasowac optymalna mape bo DL nie jest zbyt czestym obiektem tuningu i podkrecaniem go na mocy.
Kolejna bariera to uklad wydechowy modele 04-06 maja inne normy spalin i sonda lambda jest podniesiona wyzej w K7,latwiej zalozyc jakis slip-on a w K7 musisz zrzucic cala "tube" az do kolanka.
Ja wolalbym kupic ten wyswietlacz biegow z chipem,ktory odblokuje pierwsze 4biegi.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
konra.dzik
Administrator
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2386
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią 1:02, 30 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
polsky napisał: | ...
Ja wolalbym kupic ten wyswietlacz biegow z chipem,ktory odblokuje pierwsze 4biegi. |
możesz podać namiar/link na takie ustojstwo?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Adamar
Maniak motocyklowy
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 1220
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: CK
|
Wysłany: Pią 16:59, 30 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
No właśnie może to wystarczy, głównie chodzi mi o wyprzedzanie, i lepsze odejście od 100 do 140 daj link, jeśli jest tak jak mówisz to masz i wyświetlacz i przyspieszenie , a może można zmienić (podkręcić) mapy zapłonu, tak jak to robią z samochodami tam zmieniając mapy można z auta wydusić 20% mocy więcej bez większej szkody dla silnika, wiadomo coś za coś, to by w zupełności wystarczyło, wiadomo jaka "kotwica" jest do naszych DL-li przyczepiona w postaci norn, a w DL K7 już Euro 3.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Adamar dnia Sob 15:07, 31 Paź 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
polsky
Motonita
Dołączył: 17 Wrz 2008
Posty: 646
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Londyn/Wrocław
|
Wysłany: Sob 1:14, 31 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Prosze bardzo panowie
Mozna to znalezc na ebayu na europejskich akcjach. W UK koszt 100f.
[link widoczny dla zalogowanych]
edit:
Aukcja ebay.uk
[link widoczny dla zalogowanych]
Maja do wielu modeli
do DL 650 (2004-2008)
GIPRO-S04
do DL1000 (2002-2008)
GIPRO-S02
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez polsky dnia Sob 1:24, 31 Paź 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Adamar
Maniak motocyklowy
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 1220
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: CK
|
Wysłany: Sob 1:43, 31 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Dzięki Polsky za link, szkoda że nie da się odblokować jeszcze 5 i 6 ale może starczy, zapytam gościa który w tym siedzi (elektromechanik moto), ponawiam pytanie: Może ktoś wie coś o chipowaniu Dl-li 650, najlepiej by było podłączyć komputer wgrać nowy program (ulepszone mapy nie koniecznie spełniające normy E3) i po temacie
A czy tego ustrojstwa które proponuje Polsky ktoś próbował ?? A może wiecie jak się moto z tym będzie zachowywało, można to sobie wyobrazić, zrywniejsze itp. ale może ktoś już coś wie w realu a nie gdybanie
Sprawdziłem, Power Commander III nie pasuje do DL K7 i wyżej, PC III jest do roku 2006, od 2007 jest inny, zmienili sterownik i mapy.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Adamar dnia Sob 15:12, 31 Paź 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Adamar
Maniak motocyklowy
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 1220
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: CK
|
Wysłany: Nie 0:11, 01 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
polsky napisał: | Power commander to droga zabawa.. nie ma sie co ludzic,ze uzyskasz duzo mocy dzieki samemu commanderowi,bez zmiany wydechu na przelotowy i bardziej przepustowego filtra jak KN czy DNA. |
Zgadzam się z Tobą w zupełności, przy inwestycji w strome wałki rozrządu, sportowe niskooporowe filtry lub hypercharger i wolne wydechy (a tu już kasa 2 do 3 tyś). Bez tego - kicha. Ale moje pewnie subiektywne odczucie na temat wydech Dl-la jest takie: wygląda prze zajefajnie-żaden Leoś i inne nie "leża" tak na Dl-lu, filtr zakupię K&N choć mam dopiero 8 tyś przebiegu, poprawi to trochę brzmienie i mam nadzieję że coś da-niewiele bo niewiele ale coś To ustrojstwo z wyświetlaczem-też można pewnie do 4 biegu w dobrym tempie pojechać do 140 (nie wiem nie robiłem tego na maksa do tej pory, zależy mi głównie na przedziale 100-140) nic nie piszą o momencie jak to się zmieni, a to jest tak naprawdę moim zdaniem kluczowe, no ale chyba można zaryzykować te 750 zł (wyświetlacz+filtr)
Sorki za OT ale nie mogłem się powstrzymać: przetyfusy !!
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Adamar dnia Nie 1:05, 01 Lis 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|